Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Οκτ 2010, 13:23:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην Ελλάδα του 2010 για να κάνεις σωστά την δουλειά σου πρέπει να είσαι πολυτεχνίτης με μεράκι και όρεξη και να έχεις πολλούς φίλους που να καλύπτουν όλους τους τομείς που μπορείς να χρειαστείς
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Ιούν 2011, 12:26:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2η ντίζα που κόβει ο συμπλέκτης του RC μου, πάνω στην ΕΟ πριν τα διόδια του Ζευγολατίου, χθες, on the way για το SS Κεφαλάρι του φετινού Ακρόπολις...
Την αλλάξαμε και συνεχίσαμε και είμασταν στο ραντεβού που είχαμε δώσει με τους φίλους μας σχεδόν μια ώρα πριν ξεκινήσει το πρώτο πλήρωμα, αλλά πλέον ζητείται μόνιμη λύση με παχύτερο συρματόσχοινο (κόπηκε ακριβώς στο ίδιο σημείο με την προηγούμενη φορά) γιατί όσο να 'ναι δεν το εμπιστεύομαι πλέον το εργοστασιακό ανταλλακτικό....
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Ιούν 2011, 20:53:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χααχαχαχαχ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Ιούν 2011, 21:18:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ γελούσα χθες, δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που την προλάβαμε την ειδική...!
Το κουφό είναι ότι η ντίζα δεν έσπασε κατά τη διάρκεια κάποιου σκισίματος, με συνεχόμενα (και πιο βίαια) πάτα-άσε, αλλά σε χαλαρή οδήγηση στην ΕΟ, όπως και την προηγούμενη φορά (στην ΑΟ) πριν από 10 μόλις μήνες.
Το άλλο ενδιαφέρον είναι ότι δεν ήταν η μαμίσια ντίζα (αυτή που είχε πάνω του από τον κατασκευαστή), αλλά η ντίζα που δίνει ως ανταλλακτικό η αντιπροσωπεία, και αυτή τη φορά και την προηγούμενη... Τυχαίο?!... Τώρα έχει πάνω τη μαμίσια, η οποία εμφανισιακά είναι ίδια και είχε αλλαχθεί μπας και σ'αυτή οφειλόταν το πρόβλημα αποσύμπλεξης που είχα σε κάποια φάση (έτσι έκρινε το εξουσιοδοτημένο που το πήγαινα εκείνη την εποχή... ) και την κράτησα για spare.
Θα δούμε τι θα κάνουμε, δε λέει να ξανατύχει, ειδικά με τη "λάθος παρέα" και σε λάθος τόπο και χρόνο...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 01:35:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, παίζει να πάω και για ρεκόρ....
Όπως επίσης και να έχω εθιστεί στις do it yourself αλλαγές ντίζας!
Τρίτωσε το κακό σήμερα, ενώ ήμουν στην Κηφισίας στο ύψος του Αμαρουσίου γυρνώντας από Ιλίσια προς Ν.Ερυθραία. Με άλλα λόγια, πάει και η "original" (μαμίσια) ντίζα - η οποία κόπηκε ακριβώς στο ίδιο σημείο με τις άλλες.
Ευτυχώς δεν είχε καθόλου κίνηση, ξεκίνησα με μίζα και έφτασα ως το σπίτι, κάπου 6 χλμ παρακάτω, με πρώτη, κι άλλαξα τη ντίζα με τη spare που είχα μαζί, με την ισυχία μου.
Τι σκ**ά φταίει και σπάνε, αφού το δισκοπλατώ είναι ίδιο με το original και δεν τρίβεται τίποτα πουθενά, δεν έχω βρει.... Να έχει να κάνει με το βολαν, που δεν έχει αλλαχθεί και θέλει ή αλλαγή ή πλανάρισμα? Αλλά πώς ακριβώς....?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 16:09:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H σπασμένη (αυτή που είχε πάνω από το εργοστάσιο και του ξανάβαλα τελευταία φορά) είναι αυτη:
Όπως φαίνεται έχει κοπεί στο ίδιο σημείο με πριν (με τις άλλες 2 φορές) το οποίο δεν τρίβεται πουθενά, αλλά είναι το πιο λεπτό σημείο του συρματόσχοινου καθώς εκεί ειναι πρεσαρισμένο το στοπ που κρατάει στη θέση του τον πλαστιικό κώνο που μαγκώνει στο δίχαλο.
Στο engine bay δε θα δεις τίποτα περίεργο, Αν αφαιρέσω το φιλτροκούτι και το βγάλω φωτό απλά θα φαίνεται λίγο η κόντρα που πιάνει το μανίκι της ντίζας και η άκρη που πιάνει στο δίχαλο, που είναι όπως ήταν από τη μάνα του.
Νομίζω μόνο φτιάχνοντας ενισχυμένη [στην οποία να στηρίζεται κάπως αλλιώς το στοπ που πιάνει στο δίχαλο, όχι με πρεσάρισμα που αδυνατίζει το συρματόσχοινο στο σημείο αυτό] θα βρω την ηρεμία μου.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 18:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω συνεχιζω να πιστευω παντως οτι η ντιζα τεντωνει περισσοτερο απο οτι πρεπει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 18:28:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας το βάλω κι αυτό, τόσες φορές που το έχω κάνει
Οδηγός αλλαγής ντίζας για 206 RC (και ίσως και άλλα) στην άκρη του δρόμου:
Από εργαλεία θέλουμε μόνο ένα σταυροκατσάβιδο και 2 καρυδάκια (8άρι και 10άρι νομίζω, δεν τα έχω πρόχειρα) να μπορούμε να βγάλουμε το φιλτροκούτι, τη μπαταρία και το κουτί της, τίποτε αλλο.
1. Απασφαλίζουμε και αφαιρούμε το φιλτροκούτι
2. Συνδέουμε (προαιρετικά!) μια βοηθητική μπαταρία 12V από UPS στα καλώδια που παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία του αυτοκινήτου για να μη χάσουμε τις μνήμες του ραδιοφώνου, την ώρα, κλπ.
3. Ξεσφίγγουμε τους πόλους των καλωδίων της μπαταρίας, και τα αποσυνδέουμε
4. Ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που ασφαλίζουν τη μπαταρία στη θέση της, και την αφαιρούμε
5. Ξεβιδώνουμε τις 3 βίδες που κρατούν το κουτί της μπαταρίας στη θέση του, βγάζουμε τα 2 κλιπάκια των καλωδίων, το σωλήνα αναπνοής ("αποχέτευση") της μπαταρίας και αφαιρούμε το κουτί.
Τώρα έχουμε χώρο να δουλέψουμε και βλέπουμε από πού μέχρι που πάει η ντίζα.
6. Ανεβάζουμε το πεντάλ του συμπλέκτη (σαν να μην είναι πατημένο), για να έχουμε μπόσικα και ξεκλιπάρουμε την άκρη του συρματόσχοινου από το «γάντζο» (πλαστικό μαρτζαφλάρι που κρέμεται) του πεντάλ
7. Πατάμε μέσα τα δύο «αυτάκια» που έχει το "μανίκι" της ντίζας από την πλευρά της καμπίνας, πίσω από το πεντάλ του συμπλέκτη, και αφαιρούμε τη μεριά της ντίζας που μπαίνει στην καμπίνα.
8. Βγάζουμε και την άλλη μεριά και τραβάμε τη ντίζα να βγει κρατώντας τη από τη σπασμένη άκρη της (βγαίνει κι από την άλλη μεριά πάντως)
9. Στρίβουμε το τιμόνι τέρμα αριστερά, για να έχουμε χώρο να δούμε πώς θα περάσουμε τη ντίζα
10. Φέρνουμε τη νέα, την ρίχνουμε μέσα στο καπό κοντά στο σεβρό του φρένου κρατώντας τη μεριά που κλιπάρει στο πεντάλ. Την πιάνουμε μέσα από το θόλο, και περνώντας την μεριά που πάει στο δίχαλο μπροστά, την ακουμπάμε, να μπορούμε να την πιάσουμε από επάνω.
11. Κλιπάρουμε τη μεριά του "μανικιου" που πάει στο πεντάλ (με τα αυτάκια)
12. Πάμε μέσα, σηκώνουμε το πεντάλ του συμπλέκτη να μην είναι πατημένο, και κλιπάρουμε τη μεριά που πάει στο πεντάλ επάνω στον πλαστικό «γάνζο» (πλαστικό μαρτζαφλάρι, δεν έχει σχήμα γάντζου αλλά ενα αυλάκι που πιάνει το στοπ του συρματόσχοινοι)
13. περνάμε το αλλο (μικρό) άκρο του "μανικιου", το λαστιχένιο, στο σταθερό στήριγμά του (την «κόντρα»)
14. Περνάμε το τελος της ντίζας ΚΑΤΩ απ’ το δίχαλο, συμπιέζουμε το ελατήριο αυτό-ρύθμισης με το δεξί, και μετά στην μπροστινή πλευρά, μη αφήνοντας το να ξε-συμπιεστεί κλιπάρουμε τον πλαστικό κώνο επάνω στο δίχαλο.
15. Κλιπάρουμε το μεσαίο τμήμα της ντίζας (με το πράσινο μανικάκι) στο κλιπ που έχει εκεί που περνάει στο σασί (σχετικά δύσκολο, θέλει κάπως να το ψηλαφήσεις με το χέρι - και να μην το κάνουμε δεν τρέχει τίποτα φοβερό αν η ντίζα ακολουθεί τη σωστή διαδρομή)
16. Δοκιμάζουμε την αποσύμπλεξη
17. Αν όλα καλά, επανατοποθετούμε το κουτί της μπαταρίας (3 βίδες, 2 κλιπς και μια "αποχέτευση") , τη μπαταρία (2 βίδες και πόλοι) , κα το φίλτροκούτι (μια βίδα).
Κάπου ένα μισάωρο δουλειά.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 18:29:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Εγω συνεχιζω να πιστευω παντως οτι η ντιζα τεντωνει περισσοτερο απο οτι πρεπει... |
Κι εγώ δεν το αποκλείω Στέλιο.....
Τι αλλο να είναι?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 19:00:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κρινωντας απο τα 106 παντως,το ιδιο φαινομενο συνεβαινε οταν η ντιζα ηταν πολυ τεντωμενη και με το πενταλ τερμα πατημενο αναποφευκτα καποια στιγμη κοβοταν...
Βεβαιωσου οτι το free travel της ντιζας ειναι σωστο και δεν ζοριζεται/περιοριζεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 23:38:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει πάντως κάτι που να ρυθμίζεται, ούτε στη διαδρομή του πεντάλ ούτε στη διαδρομή της ντίζας. Κουμπώνει εκεί που κουμπώνει, παίρνει μόνη της τα μπόσικα, και τέλος. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι μπορεί να κάνει κάποια διαφορά είναι το φαγωμένο βολάν.... Ίσως να έρχεται λίγο πιο μέσα το δίχαλο, και να τσακίζει λίιιιγο παραπάνω το τέλος της ντίζας όπως κινείται, ε, και μερικές δεκάδες χιλιάδες πατήματα αργότερα να έχει ζορίσει το σημείο που βγαίνει το συρματόσχοινο από το βαρυδιάκι και μπαίνει στο πρεσαριστό στοπ του....
Μια ιδέα, μπορεί να λέω και μλκίες.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2011, 14:51:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικο μια ειναι η λυση
κοντα στο 15γουστο δεν οδηγεις το αμαξι σου
αυτα ειναι περιεργα φαινομενα που μονο σε ντιζα ΕΛ μπορουν να βρουν εξηγηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 02:01:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Αν μπορέσεις να μου εξηγήσεις μηχανικά, πως φαγώνεται το βολάν με το τρόπο που ανέφερες, θα το δεχθώ
Εκτός κι αν μπερδεύτηκες και ΔΕΝ εννοείς το βολάν! |
Το βολάν εννοώ, το οποίο δεν αλλάχτηκε όταν άλλαξα δισκοπλατώ.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 02:13:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | νικο μια ειναι η λυση
κοντα στο 15γουστο δεν οδηγεις το αμαξι σου
αυτα ειναι περιεργα φαινομενα που μονο σε ντιζα ΕΛ μπορουν να βρουν εξηγηση |
15αύγουστο και τις μέρες του Ακρόπολις
Τώρα που το λες, μήπως να το ψάξω για συρματόσχοινο από Μυθρίλ?...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 07:08:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Steve έγραψε: | Αν μπορέσεις να μου εξηγήσεις μηχανικά, πως φαγώνεται το βολάν με το τρόπο που ανέφερες, θα το δεχθώ
Εκτός κι αν μπερδεύτηκες και ΔΕΝ εννοείς το βολάν! |
Το βολάν εννοώ, το οποίο δεν αλλάχτηκε όταν άλλαξα δισκοπλατώ. | Στην φθορά που αναφέρεσαι, δεν νομίζω να σε επηρεάζει τόσο...
Πόσα χλμ έχει το βολάν;
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 08:24:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο δεν βλεπω καποιον λογο να αλλαξεις βολαν ρε,ουτε καν μελανιασμενο δεν ειναι...
Ακομα και να "αναψε",το πας σε εναν τορνο,στο κατεβαζει ενα δεκατο και εισαι jet... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 10:34:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό θέλω να κάνω, να το πάω για ρεκτιφιέ επιφανείας (τώρα είναι ακόμα πιο φθαρμένο απ' ότι στη φωτό, που δεν είναι και τόσο πρόσφατη, κι έχω αρκετούς κραδασμούς όταν ξεκινάω με <1500rpm, από εκεί που ξεκινούσε εντελώς ομαλά λίγο πιο πάνω απ' το ρελαντί).
Το θέμα είναι ότι έχει λεπτύνει από τη φθορά (54000 χλμ έχει, το 90% εκ των οποίων μέσα στην πόλη, με συχνές αλλαγές, παρκάρισμα σε ανηφόρες κλπ) και θα λεπτύνει ακόμα περισσότερο, οπότε θα ανέβει κι άλλο το σημείο που έρχεται το δίχαλο όταν δεν πατάς συμπλέκτη, και άρα και η γωνία του συρματόσχοινου όταν πατάς (αυτό που θεωρώ πιθανότερο να φταίει που σσπάνε οι ντίζες)...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|