Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Spectrum (Anestis) Μόλις έγραψα

106 Rallye 8v Δεκ. 97
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Νοέ 2009, 11:04:38 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μετακίνηση της εμπρόσθιας antiroll |
|
|
Γειά χαρά,
Έχει προκύψει ένα πρόβλημα στο 106 1.6 8v rallye μου και αφορά στο ότι καθώς γυρίζω το τιμόνι ακόμα και σε στάση από το ένα άκρο στο άλλο ακούγεται ένα χτύπος από το εμπρόσθιο antiroll (ζυγαριά στα Ελληνικά;) γιατί για κάποιο λόγο βρίσκει στο σασί του αυκινήτου. Το είδαν κάποιοι τεχνικοί αλλά δεν κατάφεραν να δώσουν λύση στο πρόβλημα λέγοντας μου επίσης ότι δεν είναι και τίποτα.
Υπάρχει περίπτωση να έχει στραβώσει και να θέλει αλλαγή; Τι άλλο μπορεί να προκαλεί αυτό το πρόβλημα;
Μια φωτογραφία μήπως και δεν το περιγράφω σωστά.
http://media.photobucket.com/image/peugeot%20106%20front%20anti%20roll/j45on106/For%20sale/S7000371.jpg

So until the next time have a good sin... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Νοέ 2009, 17:46:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα φιλε.ποσους ποντους εισαι χαμηλωμενος?εγω ειμαι 3,5 και εχει σημαδια οτι βρισκει ,αλλα δεν μου χτυπαει και σε αλλα χαμηλωμενα που εχω δει βρισκει αλλα δε χτυπαει τιποτε.μηπως χτυπαει κατι αλλο? π.χ. τοπ μαουντ?πως περιπου ακουγεται αυτος ο κτυπος μεσα στη καμπινα?μπορεις να τον περιγραψεις?
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Νοέ 2009, 17:49:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λογικα πρεπει να σου βρισκει ακριβως διπλα απο τις βασεις της ζανφορ,ετσι λεγεται κοινως,απο την εξωτερικη τους πλευρα.μηπως ειναι φαγωμενα τα λαστιχα απο τις βασεις της?
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spectrum (Anestis) Μόλις έγραψα

106 Rallye 8v Δεκ. 97
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Νοέ 2009, 21:59:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Teo106 16v γεια χαρά,
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την απάντηση σου.
Το αυτοκίνητο δεν είναι πειραγμένο σε ύψος. Φοράει 185/55/14 στις εργοστασιακές λευκές ζάντες. Όπως το παρατήρησα από κάτω καθώς το είχαμε ανεβάσει και γυρίζαμε το τιμόνι από άκρη σε άκρη έδειχνε να βρίσκει μετά από μια πλήρη περιστροφή από τα αριστερά στην επαναφορά στα δεξιά σε κάποιο σημείο πάνω στο αμάξωμα και μετά επέστρεφε πίσω στη θέση της. Κάτι σαν να έχει τζόγο και την επιτρέπει να μπορεί δηλαδή να κουνηθεί ελάχιστα σε ύψος (μάλλον) και αυτό την αναγκάζει να βρει στο αμάξωμα. Αν θυμάμαι καλά βρίσκει σε βαμμένη επιφάνεια από κάτω (αλλά δεν είμαι σίγουρος όπως το που). Το παλικάρι στο συνεργείο που είπε ότι τα λάστιχα δεν είναι φαγωμένα. Εμένα το μυαλό μου πήγε εκεί από την αρχή αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εξωτερικά δείχνουν καλά και ίσως κάπου μέσα το εσωτερικό τους να έχει φθαρεί με τα χρόνια. Υπάρχει περίπτωση να έχει στραβώσει η ζυγαριά; Δεν το έχω χτυπήσει και πουθενά. Ο ήχος που κάνει είναι μεταλλικός σαν ένα απόηχο «ντουπ» και μάλλον ακούγεται όταν μετακινείται η ζυγαριά προς μία πάνω κατεύθυνση βρίσκει. Καθώς συνεχίζω να περιστρέφω το τιμόνι η υπόλοιπη γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης μάλλον (έτσι φαντάζομαι) την βάζει πάλι στη θέση της. Μου συμβαίνει επίσης πολύ συχνά όταν το παρκάρω στην πυλωτή. Φαντάσου ανεβάζεις αργά τον αριστερό τροχό σε ένα χαμηλό πεζοδρόμιο και καθώς συνεχίζεις λίγο πριν φτάσει να πατήσει ο δεξής τροχός ακούς τον ήχο χωρίς όμως να περάσει κάτι στο τιμόνι. Βέβαια ο ίδιος ήχος ακούγεται κάποιες φορές όταν το αυτοκίνητο είναι σε ένα επίπεδο και δοκιμάσεις να κανείς πλήρες περιστροφή προς την μία διεύθυνση τους τροχούς και ξανά πίσω.
Βλέποντας αυτά που έγραψα παραπάνω γελάω με τον εαυτό μου αλλά τέλος πάντων…Έβγαλα το πόνο μου στο φόρουμ. Ένα πρόβλημα που με ταλανίζει είναι αυτό και ένα άλλο τρελό με μια κατανάλωση ρεύματος που έχω με κλειστό το αυτοκίνητο και δε μπορώ να βρω από πού προέρχεται.
Thanks και πάλι για το ενδιαφέρον
So until the next time have a good sin... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Νοέ 2009, 22:14:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξυπνας 8 το πρωι πας στο μιχανικο σου λεει τι γνωμη του στο φτιαχνει και σου λενε τα παιδια και τι δικη τους γνωμη απλα πρεπει να το δει καποιος πυστευω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Νοέ 2009, 22:40:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ετσι που τα περιγραφεις μαλλον πρεπει να ειναι τα μπαρακια της ζανφορ τα οποια τη συνδεουν με τα αμορτισερ.αυτο το προβλημα το ειχα και εγω(να φανταστεις ακομα και στο ισιο το τιμονι, σε δρομο με ανωμαλιες, το ακουγα)παιρνουν μποσικα τα μπαλακια απο τα μπαρακια.παντως για το γδαρσιμο που λες στο χρωμα δε νομιζω να χτυπαει εκει.τσεκαρετε τα λαστιχα απο τις βασεις και τα μπαρακια.η ζανφορ απο μονη της παντως δε στραβωνει,αν δεν εχει χτυπηθει.τωρα για την απωλεια ρευματος αν εχεις ηχοσυστημα μπορει να τραβαει ρευμα αν δεν κλεινουν ολα οταν σβηνεις το μοτερ.κοιταξε το σε εναν ηλεκτρολογο

στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|