Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ypovoleas (manos) Δραστήριο μέλος

peugeot 207 GT
Ένταξη: 26 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: thesaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2009, 20:16:54 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Peugeot 207gt "διαιτα" και βαρος |
|
|
οπως ειναι γνωστο το αμαξακι μας εχει καποια παραπανω κιλα.
ας λυσω μερικες αποριες πρωτα!!!!
βαρος pirelli p zero nero 205-45-17 9kg το ενα
εργοστασιακη ζαντα 10,4kg η μια
ενας ευκολος τροπος να χασουμε μερικα κιλα ειναι ο εξης
η ρεζερβα ζυγιζει 11,4kg,ο γρυλος,κλειδι και τα 'ψιψιψονια' αλλα 2,8kg....αρα συνολο 14,2kg χωρις να βγαλουμε την μοκετα.
βαρος απο το εργοστασιακο φιλτροκουτι μαζι με σωληνες κτλ κτλ 4kg(βαζεις μια χοανη περιπου 2 κιλα με τις σωληνωσεις αρα γλυτωνεις 2 κιλα σε σχεση με πριν)
αφαιρεση μεσαιο καζανακι 4kg.
συνολο 20,2kg λιγοτερο!!!!!(βεβαια αν παθεις λαστιχο φωναζεις οδικη).
ολα τα παραπανω τα εχω βγαλει απο το αμαξι μου και ειναι ενα κλικ ποιο γρηγορο.
τελος με μια καινουργια ζαντα περιπου στα 8kg κερδιζουμε αλλα 10kg συνολο. δλδ 30,2kg (οχι και ασχημα ε?)
υ.γ για να μην υπαρχει παρεξηγηση,απλα δινω μια ιδεα η οποια περιλαμβανει ρισκο γιατι αν παθεις λαστιχο απλα περιμενεις....αλλα υπαρχουν και τα θετικα του σε επιδοσεις,καταναλωση
ο καθενας αποφασιζει και ρισκαρει αν θελει....
ελπιζω να ελυσα καποιες αποριες και να βοηθησα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xalkiadakhs 207gt (xristoforos) Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 26 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 645
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2009, 21:38:12 Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 - Peugeot 207gt "διαιτα" και βαρος |
|
|
ypovoleas έγραψε: |
(βεβαια αν παθεις λαστιχο φωναζεις οδικη) |

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis1987 (akis) Φανατικό μέλος

Ένταξη: 09 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 304
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2009, 22:25:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ειχα βγαλει τα πισω καθισματα για να πατησω με ενα gtc 1ο σταδιο και λογω του οτι εχω δερματα και ειναι θεοβαρα πηρα μια καροτσα μπροστα!!!πρεπει να ναι καμια 30-40 με δερμα...
back to action... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ypovoleas (manos) Δραστήριο μέλος

peugeot 207 GT
Ένταξη: 26 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: thesaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 15:54:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ελπιζω φιλε γιωργο να ηταν χιουμορ και οχι ειρωνια.γιατι δεν θελω να πιστευω οτι υπαρχουν ατομα που δεν εκτιμουν την προσπαθεια,τον κοπο και τον χρονο που ξοδεψε ο αλλος για να ενημερωσει με καποιες πληροφοριες τα παιδια στο forum και να περνουν τις απαντησεις σε καποια θεματα μεσα σε 5 δευτερολεπτα.που στη τελικη αν ηθελα δεν δημοσιευα τπτ,τα κρατουσα για την παρτη μου και αφηνα τον αλλον με την απορια,το ποσο ζυγιζει ενα pirelli και η ρεζερβα.αυτα τα -30 κιλα ισως κανουν την διαφορα σε καποιες περιπτωσεις......οσο για την οδικη,νομιζω πως ερχεται σε τετοια περιπτωση,αν σκεφτεις οτι ενας στους δυο που 'μενει' στον δρομο δεν ειναι απο μηχανολογικη βλαβη αλλα απο σκασμενο ελαστικο που δεν γνωριζει πως να το αλλαξει και απο βενζινη!!!!!!!!στην χειρροτερη λες καποιον απο το σπιτι σου να σου φερει την ρεζερβα αν 'μεινεις' εντος πολης........ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos68 (Νίκος) Μέλος

Peugeot 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 182 Τόπος: Ρέθυμνο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 16:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Μάνο είσαι και ο πρώτος.Τα έχω κάνει ήδη αυτά και χωρίς να γνωρίζω με ακρίβεια το βάρος τους.Απλά έτσι με το μάτι.Όσο για το λάστιχο που λες αν έχει ο καθένας μας μια ηλεκτρική τρόμπα μαζί του που ζυγίζει μισό κιλό δεν τη χρειάζεται τη ρεζέρβα.Φουσκώνει το λάστιχο και πάει κάποια χλμ.Εκτός κι αν σκιστεί το λάστιχο...εεε...τότε είσαι πολύ καντέμης....χαχαχα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ypovoleas (manos) Δραστήριο μέλος

peugeot 207 GT
Ένταξη: 26 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: thesaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 16:34:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis1987 (akis) Φανατικό μέλος

Ένταξη: 09 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 304
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 16:38:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Theo_207RC έγραψε: | akis1987 έγραψε: | εγω ειχα βγαλει τα πισω καθισματα για να πατησω με ενα gtc 1ο σταδιο και λογω του οτι εχω δερματα και ειναι θεοβαρα πηρα μια καροτσα μπροστα!!!πρεπει να ναι καμια 30-40 με δερμα... |
Να φανταστώ θα είχες να φας και δύο μέρες πριν το πατημα, ε?
Πάντως πέρα από την πλάκα είναι πολύ βαριά τα άτιμα τα Γαλλάκια μας. |
ναι ρε εννοειται γιατι υπαρχει το 24ωρο για μετα τα πατηματα!!!παντως περα απο την πλακα ραλλυ με gt λογω οροφης ειναι μισο αμαξακι το ραλλυ μπροστα (μαμα και τα 2) και οντως μια διαιτα ολικη με πλατοκαθισματα-ρεζερβες-εργαλεια και μια 4αδα ζαντες ελαφριες ειναι σχεδον 2 καροτσακια στο δρομο μετρημενα...not bad εεεεε????
back to action... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 18:09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποιος σκεφτεται σοβαρα ολα αυτα επρεπε να χει παρει αλλο αμαξακι απο την αρχη.......βλεπε colt.....
Απ ολα αυτα η αφαιρεση του μεσαιου ειναι παρα πολυ καλη ιδεα , οποιος το χει κανει ας πει τις εντυπωσεις του ... κυριως απο θορυβο ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 21:51:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον,αν βγαλεις το μεσαιο καζανακι,πιο πολυ θα χασεις παρα θα κερδισεις,γιατι μπορει να μειωσεις το βαρος,αλλα μειωνεις κ την αποδοση του αυτοκινητου.το ιδιο κ με το φιλτρο που κατα την γνωμη μου το βαρελακι δεν ειναι για επαναλαμβανομενα πατηματα,τραβαει ολη τη ζεστη που υπαρχει μεσα απο το καπο.η ρεζερβα για εμας ειναι καλυτερα(τα πιο παλια) γιατι εχουμε 17αρα.οποτε ποσο σας βγαινει σε συνολο τα κλα που αφαιρειτε?απλα θα σας πω οτι με ελαφρυτερες ζαντες εχω κερδισει 14+ κατι ψιλα απο κιλα,εξω ρεζερβα με εργαλεια(για ειδικες περιπτωσεις) αλλα 22κιλα κ μειωμενο βαρος λογως μπαταριας(υπαρχουν κατι πιο μικρες,με ιδια ισχυ που τις κανεις παραγγελεια) ζυγιζει μονο 1.5 κιλο δε ξερω απο που την προμηθευονται,την εχει βρει ο μηχανικος μου,οπως ειχε φροντισει κ για το 106 μου συνολο βαινουν γυρω στα 40κιλα,χωρις να καθεσε να ξηλωνεις σαλονια κτλ
το 106 που εχει φτιαξει ο μηχανικος μου,εκτος απο τις ελαφριες ζαντες(kosei K1) εχει kabon καπο κ πορτες(μπρος κ πορτ μπαγκαζ) φτιαγμενες απο φαιμπεργκλας νομιζω.οποτε αν λαβουμε υποψην το ηδη ελαφρυ αμαξωμα που εχουν τα 106,κ χωρις καθισματα μεσα κ με ολα αυτα πανω,καταλαβαινετε ποση διαφορα εχει.κ εννοειτε κ μπαταρια μικρη 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ypovoleas (manos) Δραστήριο μέλος

peugeot 207 GT
Ένταξη: 26 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: thesaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 22:34:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατσε μισο λεπτο!επειδη θελω να βγαλω 20 κιλα απο το αμαξι θα πει οτι καλυτερα να επαιρνα το 106? δεν παει ετσι.με την λογικη αυτη επρεπε να παρουμε ποδηλατο που ειναι ποιο ελαφρη!!!!για 20-40 κιλα μιλαμε,οχι για 400!!!!τοτε να μου το ελεγες.δεν νομιζω βαγγελη να χανει αν αφαιρεσεις το μεσαιο καζανι,σε ατμοσφαιρικα ναι αλλα εχουμε turbo...εγω δεν ειδα κατι τετοιο σε καμια περιπτωση!για πες πληροφοριες για την μπαταρια.............ενδιαφερον.για τον φιλο που ρωταει για τον ηχο πως ειναι,απλα λιγο ποιο δυνατος απο πριν και μπασος(βεβαια φοραω και τελικο).ωραιος ηχος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|