Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Αξίζει τον κόπο η χηροποίητη εξάτμιση; |
Καλή λύση. |
|
39% |
[ 16 ] |
Φτηνή μέτρια λύση. |
|
41% |
[ 17 ] |
Όχι δεν το συζητώ. |
|
19% |
[ 8 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 41 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Ιούλ 2003, 21:41:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Δημήτρη, δε νομίζω ότι αυτό εννοούσαν τα παιδιά. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως η αλλαγή του τελικού μπορεί να φέρει και θετικά αλλά και αρνητικά αποτελέσματα, αν η επιλογή του γίνει με λανθασμένα κριτήρια.
Θα σου δώσω ακόμα ένα παράδειγμα, ενδοκλαμπικό (φοβερή λέξη ε; ): Μέλος του club (με XS 16άρι) έβαλε μια ελεύθερη εξάτμιση με μπούκα 102mm από ένα άλλο μέλος του club (με ΧΤ 14άρι). Πέραν του ότι η εξάτμιση έκανε διαφορετικό θόρυβο απ'ότι στο 14άρι, όταν πλέον την έβγαλε για να την επιστρέψει, κατάλαβε ότι του έκοβε από επιδόσεις. Αντίθετα, το άλλο μέλος, με το 14άρι, ισχυριζόταν ότι στο δικό του έδινε κάποιον "αέρα" στις χαμηλές στροφές κυρίως. Συμπέρασμα: η εξάτμιση αυτή δεν έκανε στο 16άρι...
Το θέμα της εξάτμισης με απασχολεί και εμένα εδώ και καιρό, αλλά δε βιάζομαι γιατί θέλω η επιλογή μου να είναι σωστή και να μη χάσω τίποτα κάνοντάς την (αντίθετα να κερδίσω κιόλας αν γίνεται)...
Υπομονή χρειάζεται και καλό ψάξιμο... Και φυσικά οι γνώσεις των εμπειρότερων...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2003, 15:55:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mimis έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Γιατί έχω την αίσθηση ότι οι Custom Fit διαφέρουν από τις Universal... ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ????
Μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει πραγματικά;
Δεν νομίζω ότι οι εταιρίες βρίσκουν ένα - ένα τα αυτοκίνητα και πραγματοποιούν τόσες δοκιμές ώστε να εξελίσσουν μια εξάτμιση αποκλειστικά για ένα μοντέλο αυτοκινήτου.... |
Τάσο έχεις απόλυτο δίκιο, το ίδιο μου είπανε και εμένα όλοι οι εξατμισάδες Η διαφορά μεταξύ Universal και custom fit είναι στις ΒΑΣΕΙΣ |
Εγω παντως που εχω custom fit sebring δεν εχει καμια σχεση με τις universal που ειναι τελιως ελευθερες.Αυτο γραφτηκε στο φορουμ για τις Devil σε προσφορα.
Το παιδι ο Μιμης πηγε να βαλει μια εξατμιση και.....ενταξει ρε παιδια αμα φοβαμαστε να βαλουμε ενα τελικο τι πρεπει να κανουμε για τα υπολοιπα.Αμα ειμασταν Honda vtec club θα ελεγα πως η καλυτερη εξατμιση ειναι η εργοστασιακη,αλλα η δικη μας που ειναι ιδια απο τα 1100 ως τα 1600..........
Απλα το θεμα ειναι οτι με αυτα κερδιζεις ελαχιστα σε αποδοση και αυξανεται τραγικα ο θορυβος!
Εδω συμφωνω με το Vini αν δεν ελευθερωσεις ολο το συστημα εξαγωγης δεν κανεις τιποτα!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 15:50:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχην οι χειροποιητες σε σχεση με τις επωνυμες και οι custom fit σε σχεση με τις universal,δεν εχουν καμια απολυτως σχεση!
Οι χειροποιητες δεν εχουν σε καμια περιπτωση το φινιρισμα που εχουν οι εργοστασιακες και εκτος αυτου μετα απο 1 χρονο ελατε να δουμε πια θα κανει περισσοτερο θορυβο μολις καουν λιγο οι υαλοβαμβακες που εχει μεσα...
Οσο για το θεμα της αποδοσης,η διαφορα στα αλογα δεν ειναι μεγαλη ετσι και αλλιως απλα εκει που υπαρχουν διαφορες ειναι η ροπη.
Στο θεμα της διαμετρου θα σας πω το κλασσικο παραδειγμα σε 16βαλβιδο μοτερ απο 106 οπου οταν μπαινει το Magnum της Supersprint σε συνδυασμο με τον 48αρι σωληνα που καταργει το μεσαιο καζανι τοτε το αμαξι δεν παει πανω απο 205-210.Οποτε αναθεωρηστε αποψεις για το ποσο κερδιζεις ή χανεις απο μια εξατμιση...
Τα universal συστηματα εκτος απο πολυ θορυβο σχεδον ποτε δεν εχουν την σωστη διατομη για αυτο και παρα πολυ συχνα δεν υπαρχει κανενα οφελος.
Επισης οσο για το τελικο καζανι που αναφερεται σαν ενα απλο τμημα που κοβει θορυβο,τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα καθως σχεδον σε ολα πια τα αυτοκινητα το μεσαιο καζανι ειναι ελευθερο και το τελικο με διαφραγματα οποτε εκει γινεται ολη η δουλεια.Επισης ο καταλυτης ειναι υπευθυνος για αρκετο "φρεναρισμα" αλλα μονο στις ψηλες καθως χαμηλα δινει πολυτιμο back-pressure.
Σχετικα με την σωστη διατομη εξατμισης ισχυει οτι οσο πιο μεγαλη διατομη εχουν οι σωληνες,τοσο μεγαλυτερη και η πιεση σε αυτους με αντιστοιχη αυξηση της ισχυος...
Οσο πιο μικροι ειναι αυτοι,τοσο πιο μικρη πιεση καυσαεριων με λιγοτερα αλογα αλλα και καλυτερο back-pressure που συνεπαγεται μεγαλυτερο ευρος ωφελιμης περιοχης.
Παντως μπορει οι επωνυμες custom fit να κοστιζουν πολυ περισσοτερα αλλα αναμφισβητητα ειναι η καλυτερη επιλογη και απο θεμα αποδοσης και θορυβου ιδιαιτερα οταν αυτες ειναι σε κιτακι μεσαιου-τελικου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 19:18:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: |
.... οι custom fit σε σχεση με τις universal,δεν εχουν καμια απολυτως σχεση!
.............
.............
.............
Στο θεμα της διαμετρου θα σας πω το κλασσικο παραδειγμα σε 16βαλβιδο μοτερ απο 106 οπου οταν μπαινει το Magnum της Supersprint σε συνδυασμο με τον 48αρι σωληνα που καταργει το μεσαιο καζανι τοτε το αμαξι δεν παει πανω απο 205-210.Οποτε αναθεωρηστε αποψεις για το ποσο κερδιζεις ή χανεις απο μια εξατμιση...
..............
..............
..............
Τα universal συστηματα εκτος απο πολυ θορυβο σχεδον ποτε δεν εχουν την σωστη διατομη για αυτο και παρα πολυ συχνα δεν υπαρχει κανενα οφελος.
Επισης οσο για το τελικο καζανι που αναφερεται σαν ενα απλο τμημα που κοβει θορυβο,τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα καθως σχεδον σε ολα πια τα αυτοκινητα το μεσαιο καζανι ειναι ελευθερο και το τελικο με διαφραγματα οποτε εκει γινεται ολη η δουλεια.Επισης ο καταλυτης ειναι υπευθυνος για αρκετο "φρεναρισμα" αλλα μονο στις ψηλες καθως χαμηλα δινει πολυτιμο back-pressure.
Σχετικα με την σωστη διατομη εξατμισης ισχυει οτι οσο πιο μεγαλη διατομη εχουν οι σωληνες,τοσο μεγαλυτερη και η πιεση σε αυτους με αντιστοιχη αυξηση της ισχυος...
..................
..................
..................
Παντως μπορει οι επωνυμες custom fit να κοστιζουν πολυ περισσοτερα αλλα αναμφισβητητα ειναι η καλυτερη επιλογη και απο θεμα αποδοσης και θορυβου ιδιαιτερα οταν αυτες ειναι σε κιτακι μεσαιου-τελικου. |
Στέλιο επειδή είμαι γνωστός σαν δικηγόρος του διαβόλου ... διάβασα αυτά που γράφεις και έχω μερικές "περίεργες" ερωτήσεις ...
1. Γράφεις ... οι custom fit σε σχεση με τις universal,δεν εχουν καμια απολυτως σχεση... ...
ΓΙΑΤΙ ?? Τι σε κάνει να το λες αυτό ??
2. Αναφέρεις συχνά το "θέμα διατομής UNIVERSAL" ...
Μπορείς να μας εξηγήσεις για ποια διατομή μιλάς ??
3. Γράφεις: ...σχεδον σε ολα πια τα αυτοκινητα το μεσαιο καζανι ειναι ελευθερο και το τελικο με διαφραγματα οποτε εκει γινεται ολη η δουλεια...
Ποια δουλειά γίνεται εκεί ?? Ξέρεις κανένα τελικό καζάνι που κόβει θόρυβο αλλά είναι ελεύθερο ... ??
4. Γράφεις: Σχετικα με την σωστη διατομη εξατμισης ισχυει οτι οσο πιο μεγαλη διατομη εχουν οι σωληνες...
Τι σχέση έχουν οι σωλήνες με την επιλογή ενός τελικού καζανιού από την στιγμή που το θέμα είναι μόνο το τελικό καζάνι ? ?
Οι σωλήνες παραμένουν εργοστασιακοί αν δεν κάνω λάθος ....
5. Για ανάλυσε γιατί οι "επωνυμες custom fit να κοστιζουν πολυ περισσοτερα αλλα αναμφισβητητα ειναι η καλυτερη επιλογη και απο θεμα αποδοσης " ? ? ?
6. Οι επώνυμες Universal ξέρεις πως κατασκευάζονται και τι μελέτη γίνεται σε αυτές και σε ποιους απευθήνονται ? ?
υ.γ. φίλε Στέλιο σόρυ αν οι ερωτήσεις μου είναι "κάπως" εριστικές ... αλλά θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε λιγάκι το θέμα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 22:01:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Στελιο με εχεις μπερδεψει τελειως!
Αρχικα να πω και εγω οτι οι universal απο τις custom fit ειναι διαφορετικες.
Οι πρωτες κατασκευαζονται με καποιους γενικους κανονες που διεπουν τις εξατμισεις ενω οι δευτερες αφου κατασκευαστουν μπεινουν πανω στο εν λογω αμαξι και γινονται δυναμομετρησεις-δοκιμες μεχρι να βρεθει ο καταλληλος συνδιασμος.
Οι universal χωριζονται αναλογα με την ιποδυναμη του αμαξιου που θα τοποθετηθουν και σχεδον παντα ειναι αρκετα ελευθερες (εκει οφειλεται και ο παραπανω θορυβος που βγαζουν) ενω ακετα συχνα δεν πετυχαινουν καμια αξιολογη διαφορα στην αποδοση (ή και μειωση οταν ειναι πολυ ελευθερες).
Και αυτο γιατι το μυστικο για μια εξατμιση δεν ειναι η απελευθερωση της μεχρι εκει που δεν παει αλλο, αλλα το σωστο ταιριασμα απελευθερωσης-backpresure.
Αλλα ρε Στελιο γιατι το rallye με σωληνα 48 και τελικο magnum δεν παει πανω απο 210;
Θεωρητικα επειδη ειναι custom fit εξατμιση και μαλλιστα απο μια κορυφαια εταιρια επρεπε να εχουμε βελτιωση των επιδοσεων.
Αν εγω στο rallye μου τοποθετησω τα παραπανω που λες θα χασω!!!!
Γιατι τωρα παω 215 κοντερ στο ισωμα, ενω αμα βρω ευθεια μεγαλη ή με ελαχιστη κατηφορα βλεπω 225 με το στροφομετρο περιπου στις 7100.
Αλλα δε με νοιαζει τι γινετε τοσο με το συστημα που λες οσο με το τελικο της DEVIL που εχω παραγγειλει.
Στελιο θα χασω;Θελω τη γνωμη σου.
Το τελικο υποψιν ειναι custom fit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 09:18:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα custom fit δεν ειναι τελειως ελευθερα,ημιελευθερα θα τα ελεγα,και γι αυτο ειναι πιο αθορυβα απο τα universal.
Να μια διαφορα λοιπον!
Επισης τα custom εχουν σχεδιαστει ειδικα για το καθε αμαξι,λαμβανοντας υποψη τις παραμετρους του εκαστοτε αυτοκινητο,οπως λεει ο pughell και o roadrunner.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 12:19:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos(Vini) έγραψε: | pughell έγραψε: |
.... οι custom fit σε σχεση με τις universal,δεν εχουν καμια απολυτως σχεση!
.............
.............
.............
Στο θεμα της διαμετρου θα σας πω το κλασσικο παραδειγμα σε 16βαλβιδο μοτερ απο 106 οπου οταν μπαινει το Magnum της Supersprint σε συνδυασμο με τον 48αρι σωληνα που καταργει το μεσαιο καζανι τοτε το αμαξι δεν παει πανω απο 205-210.Οποτε αναθεωρηστε αποψεις για το ποσο κερδιζεις ή χανεις απο μια εξατμιση...
..............
..............
..............
Τα universal συστηματα εκτος απο πολυ θορυβο σχεδον ποτε δεν εχουν την σωστη διατομη για αυτο και παρα πολυ συχνα δεν υπαρχει κανενα οφελος.
Επισης οσο για το τελικο καζανι που αναφερεται σαν ενα απλο τμημα που κοβει θορυβο,τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα καθως σχεδον σε ολα πια τα αυτοκινητα το μεσαιο καζανι ειναι ελευθερο και το τελικο με διαφραγματα οποτε εκει γινεται ολη η δουλεια.Επισης ο καταλυτης ειναι υπευθυνος για αρκετο "φρεναρισμα" αλλα μονο στις ψηλες καθως χαμηλα δινει πολυτιμο back-pressure.
Σχετικα με την σωστη διατομη εξατμισης ισχυει οτι οσο πιο μεγαλη διατομη εχουν οι σωληνες,τοσο μεγαλυτερη και η πιεση σε αυτους με αντιστοιχη αυξηση της ισχυος...
..................
..................
..................
Παντως μπορει οι επωνυμες custom fit να κοστιζουν πολυ περισσοτερα αλλα αναμφισβητητα ειναι η καλυτερη επιλογη και απο θεμα αποδοσης και θορυβου ιδιαιτερα οταν αυτες ειναι σε κιτακι μεσαιου-τελικου. |
Στέλιο επειδή είμαι γνωστός σαν δικηγόρος του διαβόλου ... διάβασα αυτά που γράφεις και έχω μερικές "περίεργες" ερωτήσεις ...
1. Γράφεις ... οι custom fit σε σχεση με τις universal,δεν εχουν καμια απολυτως σχεση... ...
ΓΙΑΤΙ ?? Τι σε κάνει να το λες αυτό ??
2. Αναφέρεις συχνά το "θέμα διατομής UNIVERSAL" ...
Μπορείς να μας εξηγήσεις για ποια διατομή μιλάς ??
3. Γράφεις: ...σχεδον σε ολα πια τα αυτοκινητα το μεσαιο καζανι ειναι ελευθερο και το τελικο με διαφραγματα οποτε εκει γινεται ολη η δουλεια...
Ποια δουλειά γίνεται εκεί ?? Ξέρεις κανένα τελικό καζάνι που κόβει θόρυβο αλλά είναι ελεύθερο ... ??
4. Γράφεις: Σχετικα με την σωστη διατομη εξατμισης ισχυει οτι οσο πιο μεγαλη διατομη εχουν οι σωληνες...
Τι σχέση έχουν οι σωλήνες με την επιλογή ενός τελικού καζανιού από την στιγμή που το θέμα είναι μόνο το τελικό καζάνι ? ?
Οι σωλήνες παραμένουν εργοστασιακοί αν δεν κάνω λάθος ....
5. Για ανάλυσε γιατί οι "επωνυμες custom fit να κοστιζουν πολυ περισσοτερα αλλα αναμφισβητητα ειναι η καλυτερη επιλογη και απο θεμα αποδοσης " ? ? ?
6. Οι επώνυμες Universal ξέρεις πως κατασκευάζονται και τι μελέτη γίνεται σε αυτές και σε ποιους απευθήνονται ? ?
υ.γ. φίλε Στέλιο σόρυ αν οι ερωτήσεις μου είναι "κάπως" εριστικές ... αλλά θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε λιγάκι το θέμα ... |
Καταρχην θεμα εριστικοτητας απλα δεν τιθεται καθως ολοι παραθετουμε αποψεις οποτε δεν νομιζω οτι κανεις μας εχει επιθετικες τασεις για αυτο don't worry!
1.Οι custom fit μπαινουν ακριβως στις εργοστασιακες βασεις στηριξης και εφαρμοζουν ακριβως στους εργοστασιακους σωληνες.Επισης εχουν εγκριση τυπου για το καθε αμαξι που ειναι σχεδιασμενες.
2.Η εσωτερικη διατομη μιας universal εξατμισης δεν ειναι συγκεκριμενη για καθε μοντελο.Δηλαδη η Supersprint βγαζει ενα τελικο καζανι με 50αρα εσωτερικη διαμετρο.Αυτο το καζανι μπορει να δουλεψει αρκετα καλα σε ενα μοτερ πανω απο 1600 κυβικα αλλα σε ενα μικρο των 1100 κυβικων θα ειναι εντελως αχρηστο καθως το μοτερ δεν θα παραγει ποτε αναλογη ποσοτητα καυσαεριων για να χρειαστει τοσο μεγαλη διατομη.Εκτος αυτου θα βγαζει και θορυβο και θα χασει και το φασμα λειτουργιας που εχει καθως θα δουλευει αποκλειστικα ψηλα.
3.Οι εργοστασιακες εξατμισης δεν χρησιμοποιουν πια διαφραγματα παρα μονο στα τελικα καζανια για την μειωση του θορυβου.Το/τα μεσαια καζανια ειναι σχεδον παντα ελευθερα απο διαφραγματα και το μονο το οποιο περιοριζει την αποδοση ειναι η διατομη του σωληνα και του καζανιου.
Βελτιωτικο τελικο καζανι που να κοβει θορυβο απο οσο ξερω δεν υπαρχει απλα μπορει να ειναι σχετικα κοντα στα εργοστασιακα επιπεδα.
4.Οσοι εχετε βαλει ελευθερο καζανι με πολυ μεγαλη μπουκα θα παρατηρησατε οτι στο αφημα του γκαζιου το μοτερ κανει κατι μπερδεματακια και μικρα σκασιματα...Αυτα ειναι καυσαερια που ξαναεπιστρεφουν,κοινως επιστρεφομενα...
Αυτο γινεται γιατι οταν η διατομη του τελικου καζανιου μεγαλωσει αποτομα σε σχεση με τα προηγουμενα κομματια της εξατμισης τοτε η εξατμιση για να καλυψει τα κενα που δημιουργουνται ξαναρουφαει αερα και καυσαερια απο αυτα που εχει ηδη βγαλει εξου και τα ηχητικα εφε.
5.Απλουστατα γιατι σχεδον παντα ειναι σχεδιασμενες πανω σε δυναμομετρο οποτε το κερδος ειναι σιγουρο με αντιστοιχη αυξηση ροπης χωρις να χαλαει το ευρος λειτουργιας του μοτερ και εκτος αυτου δεν βγαζουν πολυ βαβουρα σε αντιθεση με οτιδηποτε universal ή χειροποιητο.
6.Ειναι κομματια μαζικης παραγωγης οπως οτιδηποτε αλλο του ιδιου κατασκευαστη απλα συνηθως δεν εχει ουτε καν βασεις ετοιμες για την στηριξη και εκτος αυτου δεν ειναι σχεδιασμενη πανω σε δυναμομετρο για καποιο συγκεκριμενο μοντελο για σιγουρη αποδοση οπως επισης δεν εχει εγκριση τυπου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 12:32:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με την περιπτωση του 106 και του Magnum...
Η ιδια η Supersprint δινει τον 48αρι σωληνα μονο για χρηση σε συνδυασμο με το 48αρι τελικο group N που εχει μικρη διατομη.Το Magnum εχει 52αρα ή 54αρα διαμετρο(δεν θυμαμαι ακριβως) για αυτο και το αμαξι "κωλονει" και δεν ανεβαζει αλλο λογο ελειψης back pressure.
Με την Devil που θα βαλεις δεν θα εχεις προβλημα αρκει να κρατησεις το μαμα μεσαιο αλλιως θα πρεπει να βαλεις το και το μεσαιο της Devil για το 106.
Γενικα και απο οτι εχετε δει,ακομα και σε αγωνιστικες περιπτωσεις οπως του 106 mini group A αλλα και του Kit Car οι διατομη της εξατμισης δεν φευγει παραπανω απο 60 mm ακομα και για τα 200 αλογα.Επισης διατηρουν σταθερη την διατομη απο το διχαλο και μετα για ομαλη ροη.Ακομα και το μεσαιο καζανι της PS για το 106 ειναι στενο αλλα με την ιδια εσωτερικη διατομη με την υπολοιπη εξατμιση για να μην δημιουργει στροβιλισμους.Την ιδια λογικη ακολουθει και η OMP για το αγωνιστικο της πακετο.Η Supersprint απο την αλλη καταργει εντελως το μεσαιο και βαζει ενα τελικο καζανι με μεγαλυτερη εσωτερικη διατομη αλλα με 48αρι σωληνα και αποληξη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 19:25:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: |
Καταρχην θεμα εριστικοτητας απλα δεν τιθεται καθως ολοι παραθετουμε αποψεις οποτε δεν νομιζω οτι κανεις μας εχει επιθετικες τασεις για αυτο don't worry!
|
ok ... Οπότε μπορώ να πω και εγώ ορισμένα πραγματάκια ...
pughell έγραψε: | 1.Οι custom fit μπαινουν ακριβως στις εργοστασιακες βασεις στηριξης και εφαρμοζουν ακριβως στους εργοστασιακους σωληνες.Επισης εχουν εγκριση τυπου για το καθε αμαξι που ειναι σχεδιασμενες. |
Σωστό ... οι Custom fit απλά φτιάχνονται για να τοποθετούνται άμεσα σε ένα τύπο αυτοκινήτου ... Εγκριση τύπου όμως αυτή την στιγμή στην Ελλάδα (Eυρώπη) έχουν μόνο οι REMUS και η Brospeed από USA ... Η έγκριση τύπου ΔΕΝ αφορά το TUV αλλά την μελέτη της εξάτμισης σε ποσότητα θορύβου και ποσότητα κοψίματος καυσαερίων ... Φυσικά αυτό τις κάνεις λιγότερες ελεύθερες ... Για αυτό το λόγο αν ακούσεις Custom Fit Remus μάλλον δεν θα ακούσεις και πολλά πράγματα ...
Υπάρχουν επίσης πολλές μάρκες π.χ. Peco που βγάζουν Custom Fit χωρίς καμιά έγκριση ή άλλες π.χ. Festus με την απλή έγκριση ISO 9001 ... Αυτές οι εγκρίσεις όμως:
α. Δεν πιστοποιούν βελτίωση απόδοσης
β. Δεν πιστοποιούν ποσότητα θορύβου
γ. Ισως και να μην πιστοποιούν ποσότητα εξόδου καυσερίων ...
pughell έγραψε: | 2.Η εσωτερικη διατομη μιας universal εξατμισης δεν ειναι συγκεκριμενη για καθε μοντελο.Δηλαδη η Supersprint βγαζει ενα τελικο καζανι με 50αρα εσωτερικη διαμετρο.Αυτο το καζανι μπορει να δουλεψει αρκετα καλα σε ενα μοτερ πανω απο 1600 κυβικα αλλα σε ενα μικρο των 1100 κυβικων θα ειναι εντελως αχρηστο καθως το μοτερ δεν θα παραγει ποτε αναλογη ποσοτητα καυσαεριων για να χρειαστει τοσο μεγαλη διατομη.Εκτος αυτου θα βγαζει και θορυβο και θα χασει και το φασμα λειτουργιας που εχει καθως θα δουλευει αποκλειστικα ψηλα. |
Αν πάρεις τους καταλόγους της SEBRING, REMUS, L&W, SUPERSPRINT, RAID, FESTUS, DEVIL ... θα δεις ότι οι UNIVERSAL αυτών των εταιριών είναι σε τέτοιες ποσότητες μοντέλων και σε πολλούς τύπους διατομής ...
Τι θέλω να πω? Απλό! Μπορείς να βρεις πανεύκολα universal καζανάκι με την διατομή που θέλεις από όποια εταιρία θέλεις ... Συνήθως τα καζανάκια Custom Fit κυκλοφορούν και σε universal ... στην μισή τιμή ...
Οι εταιρίες για να ξεχωρίσουν τα universal καζάνια σε ομάδες, έχουν βρει το κόλπο, των κυβικών ... δηλαδή π.χ. universal για κυβικά από 1000 μέχρι 1400, κυβικά από 1400 έως 1800 , κυβικά από 1800 και πάνω ... Οπότε ανάλογα ψάχνεις και σε αντίστοιχο universal ...
Προσωπικά είχα βάλει στο Coupe μία Sebring universal όχι όμως κάποια τυχαία, αλλά κάποια που να αρμόζει σε κινητήρα 1600 κυβικών ... Πώς τη βρήκα? Αν κάποιος στείλει email στην Sebring ... αυτή του στέλνει όλοκληρο το κατάλογο με αναλύσεις και κωδικούς προιόντος ...
Το ίδιο έκανα και τώρα με το 206 αλλά και με το ASTRA ... και τελικά έβαλα universal, με τις κλασσικές ποιοτικές εγκρίσεις (TUV, ISO κλπ...), οι οποίες ήταν ίδιες ακριβώς με τις custom fit ...
pughell έγραψε: | 3.Οι εργοστασιακες εξατμισης δεν χρησιμοποιουν πια διαφραγματα παρα μονο στα τελικα καζανια για την μειωση του θορυβου.Το/τα μεσαια καζανια ειναι σχεδον παντα ελευθερα απο διαφραγματα και το μονο το οποιο περιοριζει την αποδοση ειναι η διατομη του σωληνα και του καζανιου.
Βελτιωτικο τελικο καζανι που να κοβει θορυβο απο οσο ξερω δεν υπαρχει απλα μπορει να ειναι σχετικα κοντα στα εργοστασιακα επιπεδα. |
ΣΥΜΦΩΝΩ 100% με τις εργοστασιακές ...
Αθόρυβα "Βελτιωτικά καζάνια" αυτή την στιγμή που έχουν πάρει έγκριση κυκλοφορίας της Remus και της Brospeed ... Βγάζουν θόρυβο αλλά είναι μέσα στα όρια που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ενωση ...
Αυτές όμως δεν είναι βελτιωτικές ? ΧΑΛΑΡΑ και είναι ... απλά οι κατασκευαστές δεν έχουν κάνει "ειδική" μελέτη ενίσχυσης θορύβου ... όπως κάνει για παράδειγμα η Sebring ή η Supersprint ... Ο θόρυβος τους είναι ο κλασσικός μπάσος χωρίς όμως ενίσχυση ...
pughell έγραψε: | 4.Οσοι εχετε βαλει ελευθερο καζανι με πολυ μεγαλη μπουκα θα παρατηρησατε οτι στο αφημα του γκαζιου το μοτερ κανει κατι μπερδεματακια και μικρα σκασιματα...Αυτα ειναι καυσαερια που ξαναεπιστρεφουν,κοινως επιστρεφομενα...
Αυτο γινεται γιατι οταν η διατομη του τελικου καζανιου μεγαλωσει αποτομα σε σχεση με τα προηγουμενα κομματια της εξατμισης τοτε η εξατμιση για να καλυψει τα κενα που δημιουργουνται ξαναρουφαει αερα και καυσαερια απο αυτα που εχει ηδη βγαλει εξου και τα ηχητικα εφε. |
Η μπούκα δεν παίζει ρόλο ... αλλά η διάμετρος σωλήνα εξόδου ...
pughell έγραψε: | 5.Απλουστατα γιατι σχεδον παντα ειναι σχεδιασμενες πανω σε δυναμομετρο οποτε το κερδος ειναι σιγουρο με αντιστοιχη αυξηση ροπης χωρις να χαλαει το ευρος λειτουργιας του μοτερ και εκτος αυτου δεν βγαζουν πολυ βαβουρα σε αντιθεση με οτιδηποτε universal ή χειροποιητο.
|
Καμιά εταιρία δεν παίρνει όλα τα μοντέλα της αγοράς για να τα δυναμομετρήσει ...
Όλες παίζουν με τα κυβικά και με εύρος κυβικών ... και από εκεί και πέρα οι μελέτες αφορούν: Θόρυβο, ποιότητα και βελτίωση ιπποδύναμης σε γενικά πλαίσια ...
pughell έγραψε: | 6.Ειναι κομματια μαζικης παραγωγης οπως οτιδηποτε αλλο του ιδιου κατασκευαστη απλα συνηθως δεν εχει ουτε καν βασεις ετοιμες για την στηριξη και εκτος αυτου δεν ειναι σχεδιασμενη πανω σε δυναμομετρο για καποιο συγκεκριμενο μοντελο για σιγουρη αποδοση οπως επισης δεν εχει εγκριση τυπου.
|
Οπως είπα και παραπάνω ΟΛΕΣ οι Universal είναι μελετημένες σε εύρος κυβικών ... το ίδιο και οι Custom Fit ... Απλό παράδειγμα η SEBRING ... βγάζει Custom Fit για το 206 και το έχει για όλα τα κυβικά ... πρωτότυπο ε? Αν σου πω τώρα ότι το ίδιο τελικό υπάρχει και σε universal χωρίς τις βάσεις στήριξης τι θα πεις ? Το ίδιο και η Remus και η L&W και όλες ...
Τελικά όμως γιατί γίνεται αυτό το μπέρδεμα ?
Αν κάναμε όλοι έρευνα αγοράς πριν την τοποθέτηση ενός τελικού, θα πηγαίναμε στον εξατμισά και θα του λέγαμε:
ΦΙΛΑΡΑΚΟ θέλω ΑΥΤΟ το τύπο Universal και όχι αυτό που μου δίνεις εσύ με το ζόρι επειδή μπαίνει εύκολα ...
Αν ο εξατμισάς είναι γνώστης τότε με την μία θα μας πει:
ΦΙΛΕ στο δικό σου μπαίνουν, ένα, δύο, τρία τελικά καζάνια ... αυτά και κανένα άλλο ...
τότε δεν θα είχε κανείς πρόβλημα με την εξάτμισή του ... και δεν θα έβαζε ότι του έλεγε ο ένας και ο άλλος επειδή το έχει σε στοκ εκείνη την στιγμή στο μαγαζί ...
Σ.Σ. ΣΟΡΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡ-ΜΕΓΑΛΟ POST ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 20:30:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παμε ξανα...
1.Εδω δεν μπορω να σου πω κατι σιγουρα καθως δεν το εχω ψαξει τοοοσο πολυ παντως ξερω οτι αν πας να περασεις ΚΤΕΟ με ενα επωνυμο συστημα custom fit(εντος λογικης παντα) τοτε δεν εχεις προβλημα με θορυβο...
Βεβαια το ιδιο μπορει να γινει και με ενα χειροποιητο αλλα θα πρεπει να ειναι πολυ αθορυβο.
2.Σε αυτο συμφωνω αν και οταν πας σε universal επωνυμο τοτε δινεις κατι παραπανω και πας στο custom fit.
3.Συμφωνω ξανα σε αυτο που λες αλλα σχετικα με την ενισχυση του θορυβου δεν μπορω να το καταλαβω...Οσο πιο στενα τα καζανια με λιγοτερη μονωση τοσο πιο πολυς θορυβος...Απο οσο ξερω αυτοι οι 2 κατασκευαστες δεν βγαζουν βεβαια και τιποτα ιδιαιτερο απο θεμα αποδοσης...
4.Αυτο εννοω και εγω.Sorry λαθος εκφραση!
5.Αυτο που λες δεν ισχυει καθως η Supersprint,Devil,OMP και Magnex(για αυτες ξερω σιγουρα!) χρησιμοποιουν αποκλειστικα δυναμομετρο για την εξελιξη ενος custom fit συστηματος.Αυτο το ξερω απο διαφορα e-mail που εχω στειλει σε καθε κατασκευαστη.
Οσο αφορα αυτο που λες για το τι ζητα ο καθε αγοραστης και τι προτεινει ο καθε εξατμισας,εχεις απολυτο δικιο...Δυστυχως με την αγνοια μας συνηθως βοηθαμε τους επιτηδειους να μας εκμεταλλευονται στο επακρο...
Α!!!Και κατι ακομα...Πειτε το προκαταληψη,κομπλεξ ή οπως αλλιως θελετε,απλα την Sebring και την Remus δεν τις θεωρω σοβαρες μαρκες στον χωρο του αυτοκινητου παρολο που στον χωρο των παπακιων ( ) διεκδικουν δαφνες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2003, 08:00:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Παμε ξανα...
1.Εδω δεν μπορω να σου πω κατι σιγουρα καθως δεν το εχω ψαξει τοοοσο πολυ παντως ξερω οτι αν πας να περασεις ΚΤΕΟ με ενα επωνυμο συστημα custom fit(εντος λογικης παντα) τοτε δεν εχεις προβλημα με θορυβο...
Βεβαια το ιδιο μπορει να γινει και με ενα χειροποιητο αλλα θα πρεπει να ειναι πολυ αθορυβο.
2.Σε αυτο συμφωνω αν και οταν πας σε universal επωνυμο τοτε δινεις κατι παραπανω και πας στο custom fit.
3.Συμφωνω ξανα σε αυτο που λες αλλα σχετικα με την ενισχυση του θορυβου δεν μπορω να το καταλαβω...Οσο πιο στενα τα καζανια με λιγοτερη μονωση τοσο πιο πολυς θορυβος...Απο οσο ξερω αυτοι οι 2 κατασκευαστες δεν βγαζουν βεβαια και τιποτα ιδιαιτερο απο θεμα αποδοσης...
4.Αυτο εννοω και εγω.Sorry λαθος εκφραση!
5.Αυτο που λες δεν ισχυει καθως η Supersprint,Devil,OMP και Magnex(για αυτες ξερω σιγουρα!) χρησιμοποιουν αποκλειστικα δυναμομετρο για την εξελιξη ενος custom fit συστηματος.Αυτο το ξερω απο διαφορα e-mail που εχω στειλει σε καθε κατασκευαστη.
Οσο αφορα αυτο που λες για το τι ζητα ο καθε αγοραστης και τι προτεινει ο καθε εξατμισας,εχεις απολυτο δικιο...Δυστυχως με την αγνοια μας συνηθως βοηθαμε τους επιτηδειους να μας εκμεταλλευονται στο επακρο...
Α!!!Και κατι ακομα...Πειτε το προκαταληψη,κομπλεξ ή οπως αλλιως θελετε,απλα την Sebring και την Remus δεν τις θεωρω σοβαρες μαρκες στον χωρο του αυτοκινητου παρολο που στον χωρο των παπακιων ( ) διεκδικουν δαφνες! |
Kαλημέρα ...
1. Με Supersprint τελικό και μεσαίο ... το KTEO μπορεί να σε κόψει (αν θέλει) ... αυτό όμως δεν γίνεται ποτέ ...
2. Τα universal έχουν την μισή τιμή και ορισμένα παραπάνω από την μισή τιμή ποιο φτηνά ... Αρα δεν δίνεις κάτι παραπάνω ... αλλά πολύ παραπάνω ... Για παράδειγμα: Το universal Sebring 90άρη για το 206 έχει 55.000δρχ ενώ το ίδιο σε Custom Fit έχει το λιγότερο 110.000δρχ ...
3. Οσο αφορά την ενίσχυση ... Για να πουλούν περισσότερο ΟΛΕΣ οι μάρκες κάνουν μελέτη του καζανιού ώστε να παίρνουν το θόρυβο από το σωλήνα και να τον τροποποιούν για να γίνεται "λιγάκι" ποιο ψαρωτικός ... Συνήθως αυτή η τροποποίηση κόβει τις υψηλές και ενισχύει τις χαμηλές συχνότητες ...
Για παράδειγμα η sebring το προωθεί σαν "sound of sebring" ενώ η LW σαν "Τurbo Rotation System Sound" κλπ...κλπ...
5. Αν έκαναν δυναμομέτρησεις θα είχαν για κάθε μοντέλο αυτοκίνητου (μιλώ για κυβικά) διαφορετικό σύστημα Custom Fit ... όμως αυτό δεν ισχύει ... άρα "αν κάνουν" δυναμομετρήσεις αφορούν ένα μοντέλο που πολυκυκλοφορεί ... και για παράδειγμα για το 206 είναι το 1400 ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2003, 08:10:23 Θέμα δημοσίευσης: Η Ελληνική Αγορά Ξένων Εξατμίσεων ... |
|
|
Οι ξένες μάρκες ... στην Ελλάδα:
Η Sebring έχει φοβερή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και προσφέρει πολύ "πράγμα" σε πολύ καλές τιμές ...
Η Remus από την άλλη αλλάζει αντιπροσωπεία κάθε εξάμηνο και οι τιμές της είναι απαγορευτικές ... το τελικό Custom για το ASTRA το δίνει προσφορά 130.000δρχ!!!!
H L&W (θυγατρική της Remus) είναι ευχάριστη έκπληξη σε τρελές τιμές ... και με ίδια αντιπροσωπεία με την Sebring (Τροχός ΑΕ)
H Supersprint... έχει κάκιστη αντιπροσωπεία, χωρίς στοκ, πάντα παίζει με παραγγελία, και οι τιμές της (για Ιταλικά προιόντα) τα θεωρώ πανάκριβα ...
H Devil ... γνωστή σε όλους ... δεν τα πάει καλά με την Ελληνική αντιπροσώπευση ... Από ότι έχω καταλάβει μάλλον σταμάτησε την παραγωγή εξατμίσεων αυτοκινήτου ...
Η Αγγλική Laser υπάρχει σε αφθονία και σε τιμές φυσιολογικές ...
Στο αντίποδα οι Powerful... είναι μια καλή μέση Ιταλική λύση χωρίς πάλι καλή αντιπροσώπευση (Autotuning) ... Aκόμα περιμένω το custom fit για το 206/1600/16v ... και έχει περάσει πάνω από χρόνος ...
Η Μagnex ... θεωρώ ότι είναι μία από τις καλύτρες λύσεις αλλά η αντιπροσωπεία στην Μεσσηνία ... προσωπικά μου χαλάει την όρεξη για ψάξιμο...
Οι Αγγλικές Peco πλέον δεν έρχονται Ελλάδα ...
Οι Γερμανικές FOX είναι πανάκριβες λόγω μάλλον της 5ετής εγγύησης ... και ίσως επειδή τις φέρνει μόνο ένας (Θεόφιλος)
Οι Αμερικάνικες Βrospeed Grapnel είναι πρόκληση με καλή αντιπροσωπεία ... σε φτηνές τιμές ...
Άλλες μάρκες π.χ. Jetex , Janspeed & Fortex, Apexi , Arospeed , Scorpion , έχουν αντιπροσωπείες αλλά δεν πολυκυκλοφορούν ... και ορισμένες είναι και οικονομικά απλησίαστες π.χ. Janspeed & Fortex ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2003, 12:10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω παντως την sebring μου την πηρα 90.000 και ειναι custom fit.Απο οτι ειδα απο τα φυλλαδια ειναι μελετημενη για το 1,6 8ν,ενω δινει αλλο τελικο για το διλιτρο το οποιο ειναι λιγο ακριβοτερο και τελικα αυτο φοβαμαι πως επρεπε να βαλω αν συνεχισω με εκκεντροφορους προγραμμα.
Η powerful τιματε στα ιδια λεφτα και εμενα μου υποσχεθηκαν σε μια ημερα παραδοση απο το ιδιο καταστημα,αλλα ουτε το ονομα μου γεμιζε το ματι και ενα custom φιτ που ειδα για vts ηταν τελιως ελευθερο,δηλαδη σαν universal με βασεις και ετσι πηρα το sebring
Εμενα παντως εχει καποιο διαφραγμα και δεν μοιαζει με το κλασικο ελευθερο που οταν κοιτας μεσα απο τον σωληνα του βλεπεις απο την αλλη μερια.
Τωρα οσο για τα universal το μονο τους προνομιο που μπορεινα εχουν σε σχεση με ενα ολοιδιο χειροποιητο ειναι τα καλυτερα υλικα,δηλαδη τα μονωτικα τους ισως δεν καταστρεφονται με την χρηση.
Eγω σκεφτομενος απλα πραγματα για ρευστα και με βαση αυτα που διαβαζω πιστευω στα ελευθερα καζανακια παιζει τεραστιο ρολο η διαμετρος γιατι απλα οταν ειναι πολυ φαρδια ισως τα καυσαερια να μην μπορουν να αναπτυξουν μεγαλη ταχυτητα γιατι δεν μπορει να γεμισει ο σωληνας.Παντως η ταχυτητα ειναι πολυ σημαντικο μεγεθος και ειναι αλληλοεξαρτομενη με την πιεση.Για αυτο μετα τον καταλυτη η διαμετρος στενευει ετσι ωστε οι απωλιες που προκαλει να εξισοροπουνται.Τα ελευθερα καζανακια πρακτικα πρεπει να προκαλουν ελαχιστη πτωση της πιεσης.Με βαση τη θεωρια 1μετρο απλου σωληνα ισοδυναμει με μια γωνια 90μοιρων σε απωλειες.
Το θεμα περιπλεκεται πολυ οταν σκεφτομαι την επιδραση του προγραμματος των εκκεντροφορων,του φορτιου και γενικα της ολης φιλοσοφιας του κινητηρα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 16:23:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν ήρθε επιτέλους η στιγμή να τοποθετήσω εξάτμιση στο rallaki μου.
Δηλαδή τι εξάτμιση;
Μόνο τελικό, αλλά κάτι είναι και αυτό!
DEVIL custom fit.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές, αλλά αρκετά συγκρατημένες.
Έκανα 30 km με το καινούργιο τελικό και παρατήρησα τα εξής:
-Ο θόρυβος είναι πάρα πολύ χαμηλός. Συγκεκριμένα μόνο στο ρελαντί και σε μικρά πατήματα του γκαζιού μέχρι τις 3000-3500 στροφές ακούγεται μπάσος ήχος. Όχι βαρύς μπάσος κάτι που μοιάζει αρκετά με φύσημα.
Από εκεί και πέρα ακούγεται περισσότερο το μοτέρ και ο θόρυβος της εξάτμισης καλυπτεται. Στα αφηματα του γκαζιού δεν γίνεται τίποτα (σκασίματα κ.τ.λ)
-Στο θέμα απόδοση δεν είδα καμία διάφορα (αυτό μου έλειπε να δω κιόλας)
-Η γραμμικοτητα του μοτέρ όχι μόνο δεν χάλασε αλλά έγινε και καλύτερη!
Πιο συγκεκριμένα παλιά το μοτέρ μέχρι τις 3500 δούλευε πολύ σφιχτά, ανέβαζε δύσκολα και από εκεί και πέρα στροφαριζε άνετα.
Τώρα από το ρελαντί ανεβάζει γραμμικά και δεν έχει πουθενά σκαλοπάτια στην απόδοση.
Το ότι το εργοστασιακό τελικό έπνιγε το μοτέρ φαινόταν και από το γεγονός ότι στο ρελαντί ακουγόταν έντονο φροισμα από την εξάτμιση, λες και υπήρχαν πολύ καυσαέρια στην έξοδο και ζορίζονταν για να βγουν.
-Η τοποθέτηση έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Peugeot με κόστος 15ε .
-Το γεγονός ότι το τελικό ήταν custom fit βοήθησε τα πράγματα αλλά λίγο περισοοτερη προσοχή στην λεπτομέρεια από τη μεριά της DEVIL δε θα πήγαινε χαμένη. Πιο συγκεκριμένα η εξάτμιση πέφτει αρκετά χαμηλά σε σχέση με τον προφυλακτηρα. Για να κάτσει σωστά θέλει ζέσταμα ο σωλήνας πριν την ένωση με το τελικό έτσι ώστε να ανέβει Κανά 2 εκατοστά η μπούκα.
Αυτό δεν έγινε στη Peugeot γιατί δεν είχαν τα μέσα να ζεστάνουν τον σωλήνα και πρέπει να επισκεφτώ κάποιον εξάτμισα γι’ αυτή την δουλεία.
Συμπερασματικά πρόκειται για ένα καλό επώνυμο τελικό το οποίο όμως δεν αξίζει τόσο την θεοποίηση που του έχει γίνει και την πραγματική τιμή στην οποία πωλείται.
Τελειώνοντας θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω τον Παναγιώτη (pduke) και το 206 club που μου έδωσαν τη δυνατότητα να δοκιμάσω ένα τελικό που από θέμα κόστους ξέφευγε από τον προϋπολογισμό μου.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 16:44:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με γεια σου αγόρι μου αν και σταπα...
Χαίρομαι που οι κόποι μου σε άφησαν ικανοποιημένο, έχω όμως μια ένσταση (στην ένστασή σου):
Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο επώνυμο ή μη καζανάκι που να έχει καλύτερη απόδοση.Δεν θεοποιείται η Devil απλά πιστεύω ότί είναι η καλύτερη για τα γαλλικά και η απόδοσή της φαίνεται μετά την τοποθέτηση ολόκληρου του συστήματος.Εως τότε (που σου εύχομαι να το κάνεις σύντομα, όπως και εγώ...,και γιατί όχι σε τιμές κλαμπ όπως τώρα) ας περιμένουμε και θα δούμε.
Ενα χταποδάκι για τα παιδιά στο 4 παρακαλώ.....
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 18:11:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Χαίρομαι που οι κόποι μου σε άφησαν ικανοποιημένο, έχω όμως μια ένσταση (στην ένστασή σου):
Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο επώνυμο ή μη καζανάκι που να έχει καλύτερη απόδοση. |
Πάνο σε ευχαριστω.
Αυτη η διευκρινηση που εκανες ειναι πολυ σωστη.
Ετσι το εννοουσα και εγω γι΄αυτο στην τελικη ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο την επιλογη μου.
Γι΄αυτο που ειπαμε πηρα τηλ τωρα και δεν απανταγε.Θα ξαναπαρω αυριο και θα σε ενημερωσω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούλ 2003, 18:32:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ύστερα απο 300km με την νέα μου χειροποίητη εξάτμιση έχω να πω τα εξής.... Το αυτοκίνητο έχει τον βαρύ μπάσο θόρυβο που ήθελα μεχρι τις 3.500 στροφές περίπου και επειτά αποκτά ενα απαλό γλυκό βουητό... με λίγα λόγια μου δίνει τον θόρυβο που ήθελα μέσα στην πόλη και ηρεμια στο ταξίδι... όσο για βελτίωση στις αποδόσεις δεν μπορώ ακόμα να σας πώ με σιγουριά τί παιζει, γιατι απο τη στιγμή που την έβαλα έκανα 2 γεμίσματα με v-power racing 99+ και πιστεύω ότι ίσως επηρέασε κι αυτό.
Σε σίγκριση με custom fit τελικό διαπίστωσα ότι η δικιά μου κάνει παραπάνω θόρυβο....
Με λίγα λόγια αισθάνομαι ικανοποιημένος απο την επιλογή μου
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούλ 2003, 20:25:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Ενα χταποδάκι για τα παιδιά στο 4 παρακαλώ..... |
Καμια κουτσουμουρα για μας παιζει θειο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Σεπ 2003, 12:02:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με αφορμή την νέα χειροποίητη που έβαλε κολητός με
saxo vts (''1ο στάδιο'') ο οποίος είχε δοκιμάσει τα παρακάτω :
1. Μαμίσιο τελικό
2. Τελικό ποπάυ (πολύ θόρυβος - μέτρια απόδοση)
3. Μαμίσιο πάλι
4. Supersprint Σωλήνας αντί μεσαίου και τελικό
Καλύτερο από ποπαυ σε θόρυβο και απόδοση αλλά...
5. Οβιδα(μεσαίο) 52μμ σωλήνα και group Ν τελικό
από Παπαδόπουλο βρήκε το του
και είναι
έχει κανείς βάλει σε 206 τελικό group Ν από Παπαδόπουλο
να μας πεί αν είναι ευχαριστημένος ή έστω κανένας 106αρης ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|