PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Τετραπίστονες δαγκάνες 406 coupe & 283x26mm δίσκοι RC
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Νοέ 2009, 00:36:48    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Τετραπίστονες δαγκάνες 406 coupe & 283x26mm δίσκοι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι δύσκολη η στιγμή... και ίσως η τρίτη πιο ενθουσιώδης στιγμής που έχω με το 206 μου μέχρι τώρα στην ζωή μου... (η πρώτη ήταν με το μπλοκέ, η δεύτερη με το bodykit + ζάντες Razz ) Ας μη μακρυγορώ με τα συναισθήματα τα οποία είναι μοναδικά αυτή την στιγμή και ας περάσουμε στα επί της ουσίας Smile

Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε ψάξει για το μέγιστο που μπορούμε να αποκτήσουμε από μια αλλαγή στο σύστημα φρένων μας, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.

Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε βοηθήσει ο ένας τον άλλο με τις ιδέες και εμπειρίες μας. Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου... Very happy


Η δικιά μου μελωδία της ευτυχίας απαρτίζεται από τις εξής νότες:

4401.C0 Δαγκάνα εμπρός 406 αριστερή
4401.C1 Δαγκάνα εμπρός 406 δεξιά


4427.85 Κιτ ελατηρίων + ασφάλειες για τακάκια
(ξέχασα να τα βγάλω φωτό αλλά είναι 4 πείροι με 2 λαμάκια Razz )

Δίσκοι 283x26 RC Gr. N από Oreca


Τακάκια Pagid 4-4 από Oreca (σε αντιστοιχία με Ferodo, είναι ανώτερα των DS3000... Smile )


Χειροποιητα σωληνάκια υψηλής πίεσης (μαρκούτσια)

(από αριστερά προς τα δεξιά: η δαγκάνα με την υποδοχή για το σωληνάκι να είναι από δεξιά της αυτή που προεξέχει, η μια από τις δύο βαλβίδα εξαέρωσης βγαλμένη, το σωληνάκι υψηλής και το εργοστασιακό σωληνάκι)

Motul RBF 600 (υγρά φρένων)


Μέχρι τώρα λοιπόν, ταμειακά βρισκόμαστε στα:

Δαγκάνες = €342,22 x 2 = €684,44 (μείον έκπτωση επίσημων μελών) = 561,24 ευρώ
Δίσκοι/τακάκια = €295 (συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών από Oreca, και για το αναλυτικό κόστος θα μπορούσε να μας βοηθήσει ο Pughell)
Σωληνάκια (μαρκούτσια) = €15 x 2 = €30
Κιτ ελατηρίων + ασφάλειες = €84,84 (μείον έκπτωση επίσημων μελών) = 72,12
---
Σύνολο = € 958,36

------------------------------------------------------------------------------------

Περί βαρο-λάγνων:



7,0 kg η δισκόπλακα 283x26mm και 2,9 kg η δαγκάνα (έχει 100g απόκλιση σύμφωνα με τον κατασκευαστή της ζυγαριάς οπότε παίρνουμε τα δυσμενέστερα νούμερα).


4,5 kg η δισκόπλακα 266x22mm με σχεδόν 3 mm νύχι, οπότε και πρέπει να υπολογίσουμε 500+gr για την απουσία... υλικού, και 5,1 kg η εργοστασιακή BOSCH δαγκάνα για 266 δίσκο.

------------------------------------------------------------------------------------

Για τους εμβολο-λάγνους:



35mm εξωτερική διάμετρος εμβόλου
24mm εσωτερική διάμετρος εμβόλου

Ευχαριστώ την αντιπροσωπεία Κόνδωρ και τον κ. Βελιμεζάκη, την αντιπροσωπεία Peugeot Λάρισας, τον Pughell, και τον iceage για την παράδοση-drambuie Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Παρ 13 Νοέ 2009, 20:26:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:27:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο διά ταύτα περί ζαντών,

Οι συγκεκριμένες δαγκάνες είναι απλά ΤΕΡΑΤΑ σε διαστάσεις.

Οι Team Dynamics Pro Race 1.2 7x17" ET25 που έχω, θέλουν 10mm αποστάτη για να μην βρίσκουν (και με λιγότερο γίνεται γιατί έχει περιθώριο αλλά δεν είναι σωστό λόγω αφαλού για την ζάντα).

Κάτι Momo που δοκίμασα 6,5 x 15 ET25, πάλι ΔΕΝ μπαίνουν.

Οι OZ Superturismo από 106, 6,5 x 15 ET16 ΔΕΝ μπαίνουν λόγω του μπράτσου που είναι δίπλα από τον αφαλό επειδή βρίσκει στο μέσα μέρος της δαγκάνας. Χρειάζονται επίσης αποστάτη 10mm για να είμαστε άνετοι.

Αναφέρθηκε από γειτονικό club πως δύο είναι οι ζάντες που μπορούνε να ταιριάξουνε χωρίς αποστάτες: H Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15 και η Speedline 2108 7x15" ET15 επίσης.

Μέχρι αρχές του άλλου μήνα θα επαληθεύσουμε το γειτονικό club Smile

Γενικώς, αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι πως περισσότερη σημασία έχει ο αφαλός και το μπράτσο της ζάντας, παρά το offset της για να χωρέσει η συγκεκριμένη δαγκάνα.

Οπότε, οι ενδιαφερόμενοι, αν έχετε κάποια απορία, εδώ είμεθα να την λύσουμε Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:36:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15


Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23 Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:43:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σταυρο το πεταλ πως ειναι?
ισως πρεπει να χτυπησεις τη τρομπα που πουλαει ο ορεστης...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 10:54:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. Very happy



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
m_r_c (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


saxo vts 16v

Ένταξη: 28 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 29
Τόπος: Πειραιάς-Μήλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:06:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Steve έγραψε:
Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15


Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23 Wink


Ναι μαλλον εχεις δικιο, το παιδι που αγορασα πριν λιγο καιρο το saχο μου ειπε οτι ειναι ΕΤ26 και με αποστατες εχει ερθει στο κανονικο offset. Εψαχνα για δευτερη τετραδα ζαντες και οι speedline 2108 me ET16 μπαινουν κανονικα με τα brembo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:09:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Steve έγραψε:
Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15


Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23 Wink
Πούλο! Very happy
http://www.teamdynamicsracing.com/pro-race/Pro-race12.htm

Το ότι βγαίνουν, βγαίνουν, αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας!
volvos έγραψε:
σταυρο το πεταλ πως ειναι?
ισως πρεπει να χτυπησεις τη τρομπα που πουλαει ο ορεστης...
Όπως και πριν είναι, χωρίς καμία αλλαγή Wink (όσο περίεργο κι αν ακούγεται)
Πάνος έγραψε:
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. Very happy
Όταν μπει καμιά ζάντα της προκοπής, ευχαρίστως... τώρα, ντρέπομαι μέχρι και φωτό να τα βγάλω Evil Mad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:13:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δηλαδη αισθηση πεταλ διαδρομη ειναι ιδια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:15:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
δηλαδη αισθηση πεταλ διαδρομη ειναι ιδια?
Ναι ρε φίλε Very happy

Δεν ξέρω αν συμβάλλουν σε αυτό τα σωληνάκια υψηλής που αντέχουν μέχρι 250bar βέβαια... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:18:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:

Πάνος έγραψε:
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. Very happy
Όταν μπει καμιά ζάντα της προκοπής, ευχαρίστως... τώρα, ντρέπομαι μέχρι και φωτό να τα βγάλω Evil Mad


Εντυπωση μου κανει μιας και ειχες αναφερθει με τα καλυτερα λογια γι αυτη τη ζαντα ειδικα σε εξωτερικη εμφανιση.

Αν και Off Topic τι αλλαξε την αποψη σου;



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 11:28:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
...αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας!


Αυτό εννοώ βρε μπάμια! Razz

Aν ζητήσεις στην αντιπροσωπεία να σου φέρει με ΕΤ15, θα σου φέρει τις 23άρες με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! Evil (όπως έγινε σ'εμένα με τις PR1)


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 12:03:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Steve έγραψε:
Team Dynamics Pro Race 1.2 7x15" ET15


Η συγκεκριμένη καθώς και η ver 1.0 δε βγήκαν ποτέ σε ΕΤ15 διστυχώς. Το μικρότερο (σαν απόλυτη τιμή) offset ήταν ΕΤ23 Wink
Πούλο! Very happy
http://www.teamdynamicsracing.com/pro-race/Pro-race12.htm

Το ότι βγαίνουν, βγαίνουν, αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας!


RoadRunner122 έγραψε:
Steve έγραψε:
...αλλά δεν ξέρω αν τις εισάγει ο local μας!


Αυτό εννοώ βρε μπάμια! Razz

Aν ζητήσεις στην αντιπροσωπεία να σου φέρει με ΕΤ15, θα σου φέρει τις 23άρες με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! Evil (όπως έγινε σ'εμένα με τις PR1)


μια χαρα βγαίνουν
τις παραγγειλε ο jim207gt από daemontweaks με 670ε τελικη τιμη μαυρες με ΕΤ15

πολυ πιθανό οι TeamDynamics ProRace 1 που οι ακτίνες τους βγαίνουν πιο εξω να αφηνουν περισσότερο χώρο...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 12:20:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάνος έγραψε:
Εντυπωση μου κανει μιας και ειχες αναφερθει με τα καλυτερα λογια γι αυτη τη ζαντα ειδικα σε εξωτερικη εμφανιση.

Αν και Off Topic τι αλλαξε την αποψη σου;
Αυτή τη στιγμή είναι η OZ Superturismo πάνω, όχι η Team Dynamis Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 12:49:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
με αποστάτες 8mm αντοχής τύπου "γκοφρέτα"! Evil (όπως έγινε σ'εμένα με τις PR1)
8mm είναι ο αφαλός στο μουαγιέ, η ζάντα πού ακριβώς κέντραρε όταν μπήκε ο αποστάτης...? Rolling eyes

SnakeMJK έγραψε:
αφού εσύ δεν είσαι επίσημο μέλος.... γιατί έχεις έκπτωση;
Είμαι ninja Study Rambo
volvos έγραψε:
IEAGE ΕΓΡΑΨΕ ''τώρα που έχει και καινούργιο παιχνίδι(λέγε με 4ποτ) ποιος τον ακούει. θα λέει ότι θα ζαρώνει τις ράγες στο φρενάρισμα''
Τσαλακώνω ράγες... Cool
RoadRunner122 έγραψε:
Ρε Γιώργο, ποιες superturismo λέει;
Αυτές που πριονίζαμε στο γκαραζ του jean για να δούμε πόσο σκληρό κράμα έχουν;;; Laughing
Ναι αυτές τις "καθαρές" Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 19:00:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Steve αφου το εχεις ψαξει τοσο πολυ το θεμα μπορεις να μου πεις αν ταιριαζουν σε μενα κανονικα αυτες οι δαγκανες με δισκους 305mm απο 406 v6??Οι πληροφοριες σου ειναι απαραιτητες,ευχαριστω!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pan306 (πανος)
Μέλος
Μέλος


306 2000cc 16v

Ένταξη: 27 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:00:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προς ενημερωση στο 306 μου εχω εναμισι ποντο αποστατες και ζαντες f1 oz και μπενουν ανετα. το θεμα που ειχα ηταν με τισ δισκοπλακες αλλα βρεθικε λυση με δισκοπλακες απο sierra cosworth 282mm.


306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:11:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

spiros_z έγραψε:
Φιλε Steve αφου το εχεις ψαξει τοσο πολυ το θεμα μπορεις να μου πεις αν ταιριαζουν σε μενα κανονικα αυτες οι δαγκανες με δισκους 305mm απο 406 v6??Οι πληροφοριες σου ειναι απαραιτητες,ευχαριστω!!!!

Ωραία ερώτηση!

Δυστυχώς λόγω έλλειψης προμήθειας στην αντιπροσωπεία, δεν είχα την ευχέρεια να δοκιμάσω δίσκο ούτε 305mm ούτε και 302mm πριν βάλω τους 283 mm Sad

Στους δίσκους με διάμετρο 283mm η δαγκάνα έχει λιγότερο από 10 mm (μετρημένο με παχύμετρο και σχετικά εσφαλμένα) κενό για μεγαλύτερο δίσκο (έτσι όπως είναι με τις αποστάσεις του άκρου του 206 από το κέντρο του μουαγιέ).

Για να πάμε σε 305 δίσκο από 283, έχουμε μια διαφορά διαμέτρου 22mm δηλαδή 11mm μεγαλύτερη ακτίνα. Αν λοιπόν πάμε να βάλουμε τον 305 δίσκο, δεν θα χωρέσει.

Υπάρχει όμως και ο
Κώδικας:
4246.P5 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ DIAM 302 EP 26
Ο οποίος είναι από 307 2λιτρο.

Από 302 σε 283, έχουμε 19mm διαφορά διαμέτρου, δηλαδή 9,5 mm μεγαλύτερη διάμετρο. Ο δίσκος αυτός πιστεύω ότι θα χωράει οριακά στην δαγκάνα ή δε θα χωράει. Σε αυτή τη περίπτωση, μπορούμε να πάρουμε τον δίσκο, να τον πάμε σε μηχανουργείο και να τον φάει 1 χιλιοστό σε διάμετρο για να έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο.

Οπότε spiros_z, θα σε συμβούλευα να πας είτε σε 302 δίσκο αντί του 305, ή να βάλεις τους 283 για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (διότι ΔΕΝ ξέρω με τί απόσταση είναι η δαγκάνα από το κέντρο του μουαγιέ για να σου πώ με σιγουριά) Very happy
Πάνος έγραψε:
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. Very happy
Καλή όρεξη Laughing





https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:43:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:


Υπάρχει όμως και ο
Κώδικας:
4246.P5 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ DIAM 302 EP 26
Ο οποίος είναι από 307 2λιτρο.

Από 302 σε 283, έχουμε 19mm διαφορά διαμέτρου, δηλαδή 9,5 mm μεγαλύτερη διάμετρο. Ο δίσκος αυτός πιστεύω ότι θα χωράει οριακά στην δαγκάνα ή δε θα χωράει. Σε αυτή τη περίπτωση, μπορούμε να πάρουμε τον δίσκο, να τον πάμε σε μηχανουργείο και να τον φάει 1 χιλιοστό σε διάμετρο για να έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο.


εγω αυτό θα εκανα... ισως και λιγο περισσότερο από 1mm
σε 16" και 17" ζάντα (ωστε να υπάρχει και κάμποση απόσταση από την ζάντα για κυκλοφορία του αέρα)
σε 15άρα νομίζω οτι με 283 ειμαστε οκ


Steve έγραψε:
Πάνος έγραψε:
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. Very happy
Καλή όρεξη Laughing



respect...
και η τοποθετηση
αλλα και η ζαντουλα...
Old time classic... (εχω 3 μου λειπει μία γα**το...)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 20:50:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:

Πάνος έγραψε:
Βαλε καμια φωτο αν θελεις να τα δουμε και πανω στη ζαντα και στο αμαξι. Very happy
Καλή όρεξη Laughing




Μ@υν%# τα 4pot.
Με το καλο να τα χαρεις.



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Νοέ 2009, 21:04:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάνος έγραψε:
Μ@υν%# τα 4pot.
Με το καλο να τα χαρεις.


+... άπειρο. Να τα χαρείς όπως πρέπει! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 1 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3073s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on