Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Οκτ 2009, 15:01:24 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Κορωνοπήνια 14/60 & 13/59 |
|
|
Ανοίγω νέο τόπικ για να μιλήσουμε συγκεκριμένα για τα 2 αυτά κορωνοπήνια.
Εάν κρίνεται ορθότερο να αναμιχθεί με τα υπόλοιπα, τα μεταφέρω στο γενικό τόπικ
Ψάχνοντας λοιπόν για το που είχαν φορεθεί τα 14/60 και 13/59, μέσω ServiceBox βρήκα τα παρακάτω:
A) 14/60 σε 106 Phase I:
1) Mε μικρά πλανητικά (10x14 διαμέτρου 68mm, ΚΩΔ:3106 11):
i) 3103 52
ii) 3103 N7
2) Με μεγάλα πλανητικά (10x14 διαμέτρου 77mm, ΚΩΔ:3106 12):
i) 3103 76
ii) 3103 L8
B) 14/60 σε 106 Phase II:
1) Mε μικρά πλανητικά (10x14 διαμέτρου 68mm, ΚΩΔ:3106 11):
i) 3103 N7
Γ) 13/59 σε 106 Phase I (μόνο σε Phase I φορέθηκε):
1) Με μεγάλα πλανητικά (10x14 διαμέτρου 77mm, ΚΩΔ:3106 12):
i) 3103 78
ii) 3103 N6
Η απορίες μου είναι οι εξής:
α) ποιές οι διαφορές ανάμεσα σε τόσους κωδικούς για το κάθε τύπο κ/π?
β) αν ένα 14/60 με μικρά πλανητικά έχει ίδια αντοχή (γενικά αν είναι ολόιδιο) σε σχέση με ένα αντίστοιχο 14/60 με μεγάλα πλανητικά, ανεξαρτήτως διαφορικού, δηλ. μιλώντας μόνο για γρανάζωμα κορώνας και πινιόν.
Ευχαριστώ
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 10:28:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανεις?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 10:35:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο βδομαδα θα παμε βολτα με δικο μου και θα σου λυθουν ολες οι αποριες.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 13:51:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... περί 13/59 θα μου λυθούν. Το οποίο έβγαινε ΜΟΝΟ με μεγάλα πλανητικά οπότε αν το αποφασίσω για τόσο κοντό, θα βρω σχετικά απροβλημάτιστα.
Με το 14/60 που έβγαινε σε 4 εκδόσεις, τι γίνεται
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 13:59:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΚΕ????????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 15:31:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοείται! Στο ράφι! Περιμένει με αγωνία να μπει στο καβούκι του!
ΑΛΛΑ: επειδή με βλέπω κατά 90% για 14/60 και παρατηρώ βάσει κωδικών ότι υπήρχαν 4 εκδόσεις 14/60, φοβάμαι μήπως κάποιες από αυτές είναι λιγότερο ανθεκτικές. Αυτό ρωτάω και στο 1ο ποστ. Aν δηλαδή οι εκδόσεις 14/60 που είχαν φορεθεί σε κουπ με μικρά πλανητικά (1.1) είναι ίδιες κατασκευαστικά με αυτές που είχαν φορεθεί σε κουπ με μεγάλα πλανητικά (xsi).
Δε θέλω σε καμία περίπτωση να κάνω λάθος, να ράψω λάθος κορώνα στο μπλοκέ και μετά να κόβω ραφές για να μπει η σωστή... με ότι άλλο συνεπάγεται αυτό (κατέβασμα σασμάν κλπ...)
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 15:34:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MI masas an ξερει να το ραψει ανθωπινα βγαινει σχετικα ευκολα...
εμενα δικο μου το εχω ξεραψει 3 φορες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 15:56:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | MI masas an ξερει να το ραψει ανθωπινα βγαινει σχετικα ευκολα...
εμενα δικο μου το εχω ξεραψει 3 φορες |
Nαι, ok δε λέω ότι θα χαθεί κι ο κόσμος απλά δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 17:21:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να προσθέσω και εγώ μία απορία. Σε απόλυτο μήκος τα πινιόν με 14 δόντια(μου έχουν πει) ότι δεν είναι ίδια. Δλδ υπάρχει πινιόν κοντό και μακρύ σε μήκος. Και αυτό βρίσκει θέμα άμα πας να βάλεις μακρυά 5η. Πρέπει να βρεις 5η που να ταιριάζει στο εκάστοτε πινιόν που έχεις (γιατί έχει 5η σε πάχος στενή και φαρδιά). Εάν δεν βάλεις μακρυά 5η είναι P n' P στις εργοστασιακές σχέσεις του 16v όποιο πινιόν και να έχεις(είτε το κοντό είτε το μακρύ)?
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsta (Ευσταθιος) Μόλις έγραψα
Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)
Ένταξη: 29 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 10:12:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Εννοείται! Στο ράφι! Περιμένει με αγωνία να μπει στο καβούκι του!
ΑΛΛΑ: επειδή με βλέπω κατά 90% για 14/60 και παρατηρώ βάσει κωδικών ότι υπήρχαν 4 εκδόσεις 14/60, φοβάμαι μήπως κάποιες από αυτές είναι λιγότερο ανθεκτικές. Αυτό ρωτάω και στο 1ο ποστ. Aν δηλαδή οι εκδόσεις 14/60 που είχαν φορεθεί σε κουπ με μικρά πλανητικά (1.1) είναι ίδιες κατασκευαστικά με αυτές που είχαν φορεθεί σε κουπ με μεγάλα πλανητικά (xsi).
Δε θέλω σε καμία περίπτωση να κάνω λάθος, να ράψω λάθος κορώνα στο μπλοκέ και μετά να κόβω ραφές για να μπει η σωστή... με ότι άλλο συνεπάγεται αυτό (κατέβασμα σασμάν κλπ...) |
Γιαννη η ερωτηση σου-αμφιβολια σου για τις διαφορες στα πλανητικα
ειναι επι του πρακτεου........?
Νομιζω τορσεν θα βαλεις της quaife,το οποιο εχει στην θηκη του(κουπ)
τους δορυφορους και τους πλανητες ενσωματωμενους.
Δεν αλλαζεις πλανητες και δορυφορους.Πανω εκει πρεσαρεις την κορωνα
με τις μπιλιες και αυτη παιρνει κινηση απο το πηνιο που ειναι και ο δευτερευων αξονας του κιβωτιου.
Εκτος αν ρωτας κατι αλλο και μπερδευτικα,την δικια σου θηκη(μαμα) θελεις να μετατρεψεις?
Κορωνα πηνιο πανε πακετο,και στην θηκη μεσα, πλανητες-δορυφοροι παλι πακετο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 13:58:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στάθη, λογικό να μπερδεύτηκες.
Λοιπόν, τι θέλω να κάνω: έχω ένα ATB καινούριο στο κυτίο του. Πάνω σε αυτό κατά 90% θα πρεσαριστεί/ραφτεί (θα το δούμε στην πορεία αυτό) μιά 60ρα κορώνα. Η κορώνα αυτή θα προέρχεται από ένα σασμάν που προφανώς δούλευε με 14/60 με μεγάλα πλανητικά (xsi) ή με μικρά (1.1, 1.4).
Αυτό που ρωτάω είναι εάν η κορώνα και το πινιόν (60ρα και 14ρι αντίστοιχα), ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ (ανεξαρτήτως δηλαδή εάν τα πλανητικά ήταν μικρά ή μεγάλα) είναι ίδια σε όλα τα μοντέλα.
Δηλαδή, μιλώντας χωρίς να μπλέκουμε με πλανητικά: έχουμε στο χέρι ένα 14/60 από 1.1 και ένα 14/60 από xsi, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια? Έχουν διαφορές στο modul, το πάχος και γενικά στην αντοχή όσον αφορά τη ροπή που μπορούν να μεταφέρουν?
Επίσης, ρώτησε κι ο Γιώργος κάτι βασικό, οι διαφορές στα μήκη των δευτερευόντων αξόνων (πινιόν). Πάνω σε έναν δευτερεύοντα άξονα είτε του ενός είτε του άλλου τύπου μπορούν να περαστούν οι κλειστές (ραλίσιες) σχέσεις? Με τις μακρυές 5ες (43x33) τι γίνεται? Μπαίνουν παντού? Υπάρχει ένας τύπος ή κι εκεί γίνεται ο αχταρμάς?
Πριξέισον εεε???
Για απαντάτε οι γνώστες (καταλαβαίνετε ποιούς εννοώ και μην κάνετε τις χήνες)
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsta (Ευσταθιος) Μόλις έγραψα
Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)
Ένταξη: 29 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 16:42:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, η κορωνα και το πηνιο ειναι ακριβως τα ιδια,εκτος του αριθμου
των δοντιων βεβαιως οπως ιδιο ειναι και το modul.
Απλως πρεπει να ηταν μαζι στο σαζμαν που τα πηρες για να εχουν
ομοιομορφη φορα-φθορα το δοντια.... και να συνεργαστουν
σχετικα χωρις θορυβο.
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.
Δεν μπορω να βρω τους κωδικους των γραναζιων της 5ης, 43-33 αλλα
σιγουρα καπου τους εχω...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 17:56:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsta έγραψε: | Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ. |
Eίσαι 1000% σίγουρος γι'αυτό?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 18:29:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsta έγραψε: | Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ. |
Ας γράψει για αυτό και την εμπειρία του ο Βασίλης - vasilis106.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilis106 (vasilis106) Μέλος
Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 18:59:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsta έγραψε: | Ναι, η κορωνα και το πηνιο ειναι ακριβως τα ιδια,εκτος του αριθμου
των δοντιων βεβαιως οπως ιδιο ειναι και το modul.
Απλως πρεπει να ηταν μαζι στο σαζμαν που τα πηρες για να εχουν
ομοιομορφη φορα-φθορα το δοντια.... και να συνεργαστουν
σχετικα χωρις θορυβο.
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.
Δεν μπορω να βρω τους κωδικους των γραναζιων της 5ης, 43-33 αλλα
σιγουρα καπου τους εχω...... |
φιλε κανεις λαθος το μηκος του δευτερευοντος δεν ειναι ιδιο,απο 1 μεχρι 4 οι σχεσεις μπαινουν κομπλε το θεμα ειναι τι γινεται στην 5,ο δευτερευων αξονας στο 16ν ειναι λιγο ποιο μακρης με αποτελεσμα να περνει ποιο μεγαλο γραναζι απο αυτον του 1,1 κ αυτο στο λεω γιατι το ειδα με τα ματια μου οταν εβαλα το 14/60 κ καναμε λαθος κ βαλαμε σχεσεις απο το ιδιο σασμαν κ οχι του 16ν
πωλειτε μελι ελατου(βυτινας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsta (Ευσταθιος) Μόλις έγραψα
Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)
Ένταξη: 29 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 19:03:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχω καταλαβει τι λετε,συγνωμη κιολας.
Το μηκος δεν εχει σχεση με την διαμετρο του πρωτευων ουτε με την διαμετρο γραναζιου 5ης........
Απο οτι εχω δει και διαβασει στα σαζμαν μας αλλαζουν τα δοντια
των γραναζιων(σχεσεις-απο διαφορα μοντελα η mogul οπως συμβαινει στα bacci) και οχι η εσωτερικη τους διαμετρος οπου συνεργαζεται με την εξωτερικη διαμετρο του δευτερευων.
Εκτος αν λετε για τα πρωτα 106-1.0(σαζμαν ΜΑ4) που δεν ειχαν καν 5η,
βρηκατε αυτον τον δευτερευων,και θελατε να βαλετε γραναζι 5ης,
και αλλαξατε ολες τις σχεσεις(γραναζια)1ης 2ης 3ης 4ης απο 1.1(μηπως 1.0?)
με διαφορικο 14-60 στο 1.6 / 16v και βγηκε τι?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsta στις Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:22:42, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilis106 (vasilis106) Μέλος
Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 19:40:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα
πωλειτε μελι ελατου(βυτινας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsta (Ευσταθιος) Μόλις έγραψα
Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)
Ένταξη: 29 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:21:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilis106 έγραψε: | οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα |
Συγνωμη και παλι φιλε μου παραδινομαι...........
Εχετε μπερδεψει αξονες(πρωτευων-δευτερευων-βοηθητικος)διαφορικα
(κορωνα-πηνιον)σχεσεις(γραναζια) και δεν ξερω τι αλλο........
Οταν ξεκαθαρισετε τα συζηταμε παλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilis106 (vasilis106) Μέλος
Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:27:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλλον εσυ φιλε μου θα πρεπει να τα καταλαβεις γιατι εμεις μια χαρα τα λεμε.
πωλειτε μελι ελατου(βυτινας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilis106 (vasilis106) Μέλος
Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:32:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsta έγραψε: | vasilis106 έγραψε: | οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα |
Συγνωμη και παλι φιλε μου παραδινομαι...........
Εχετε μπερδεψει αξονες(πρωτευων-δευτερευων-βοηθητικος)διαφορικα
(κορωνα-πηνιον)σχεσεις(γραναζια) και δεν ξερω τι αλλο........
Οταν ξεκαθαρισετε τα συζηταμε παλι. |
ακομα κ ετσι να ειναι σου λεω οτι υπαρχουν για τα ΜΑ σασμαν 2 διαφορετικα γραναζια 5ης το ενα πιο παχυ απο το αλλο τα οποια τα ειδα με τα ματια μου στο σασμαν μου
πωλειτε μελι ελατου(βυτινας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|