PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Κορωνοπήνια 14/60 & 13/59
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Οκτ 2009, 15:01:24    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Κορωνοπήνια 14/60 & 13/59 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοίγω νέο τόπικ για να μιλήσουμε συγκεκριμένα για τα 2 αυτά κορωνοπήνια.
Εάν κρίνεται ορθότερο να αναμιχθεί με τα υπόλοιπα, τα μεταφέρω στο γενικό τόπικ

Ψάχνοντας λοιπόν για το που είχαν φορεθεί τα 14/60 και 13/59, μέσω ServiceBox βρήκα τα παρακάτω:


A) 14/60 σε 106 Phase I:

1) Mε μικρά πλανητικά (10x14 διαμέτρου 68mm, ΚΩΔ:3106 11):
i) 3103 52
ii) 3103 N7

2) Με μεγάλα πλανητικά (10x14 διαμέτρου 77mm, ΚΩΔ:3106 12):
i) 3103 76
ii) 3103 L8

B) 14/60 σε 106 Phase II:

1) Mε μικρά πλανητικά (10x14 διαμέτρου 68mm, ΚΩΔ:3106 11):
i) 3103 N7


Γ) 13/59 σε 106 Phase I (μόνο σε Phase I φορέθηκε):

1) Με μεγάλα πλανητικά (10x14 διαμέτρου 77mm, ΚΩΔ:3106 12):
i) 3103 78
ii) 3103 N6


Η απορίες μου είναι οι εξής:
α) ποιές οι διαφορές ανάμεσα σε τόσους κωδικούς για το κάθε τύπο κ/π?
β) αν ένα 14/60 με μικρά πλανητικά έχει ίδια αντοχή (γενικά αν είναι ολόιδιο) σε σχέση με ένα αντίστοιχο 14/60 με μεγάλα πλανητικά, ανεξαρτήτως διαφορικού, δηλ. μιλώντας μόνο για γρανάζωμα κορώνας και πινιόν.

Ευχαριστώ Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 10:28:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανεις? Crying or Very sad


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 10:35:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο βδομαδα θα παμε βολτα με δικο μου και θα σου λυθουν ολες οι αποριες..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 13:51:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

... περί 13/59 θα μου λυθούν. Το οποίο έβγαινε ΜΟΝΟ με μεγάλα πλανητικά οπότε αν το αποφασίσω για τόσο κοντό, θα βρω σχετικά απροβλημάτιστα.

Με το 14/60 που έβγαινε σε 4 εκδόσεις, τι γίνεται Question Question Question Question Question


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 13:59:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΚΕ?????????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 15:31:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοείται! Στο ράφι! Περιμένει με αγωνία να μπει στο καβούκι του!

ΑΛΛΑ: επειδή με βλέπω κατά 90% για 14/60 και παρατηρώ βάσει κωδικών ότι υπήρχαν 4 εκδόσεις 14/60, φοβάμαι μήπως κάποιες από αυτές είναι λιγότερο ανθεκτικές. Αυτό ρωτάω και στο 1ο ποστ. Aν δηλαδή οι εκδόσεις 14/60 που είχαν φορεθεί σε κουπ με μικρά πλανητικά (1.1) είναι ίδιες κατασκευαστικά με αυτές που είχαν φορεθεί σε κουπ με μεγάλα πλανητικά (xsi).

Δε θέλω σε καμία περίπτωση να κάνω λάθος, να ράψω λάθος κορώνα στο μπλοκέ και μετά να κόβω ραφές για να μπει η σωστή... με ότι άλλο συνεπάγεται αυτό (κατέβασμα σασμάν κλπ...) Rolling eyes


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 15:34:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MI masas an ξερει να το ραψει ανθωπινα βγαινει σχετικα ευκολα...
εμενα δικο μου το εχω ξεραψει 3 φορες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 15:56:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
MI masas an ξερει να το ραψει ανθωπινα βγαινει σχετικα ευκολα...
εμενα δικο μου το εχω ξεραψει 3 φορες


Nαι, ok δε λέω ότι θα χαθεί κι ο κόσμος απλά δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 17:21:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να προσθέσω και εγώ μία απορία. Σε απόλυτο μήκος τα πινιόν με 14 δόντια(μου έχουν πει) ότι δεν είναι ίδια. Δλδ υπάρχει πινιόν κοντό και μακρύ σε μήκος. Και αυτό βρίσκει θέμα άμα πας να βάλεις μακρυά 5η. Πρέπει να βρεις 5η που να ταιριάζει στο εκάστοτε πινιόν που έχεις (γιατί έχει 5η σε πάχος στενή και φαρδιά). Εάν δεν βάλεις μακρυά 5η είναι P n' P στις εργοστασιακές σχέσεις του 16v όποιο πινιόν και να έχεις(είτε το κοντό είτε το μακρύ)?


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsta (Ευσταθιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)

Ένταξη: 29 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 29
Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 10:12:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Εννοείται! Στο ράφι! Περιμένει με αγωνία να μπει στο καβούκι του!

ΑΛΛΑ: επειδή με βλέπω κατά 90% για 14/60 και παρατηρώ βάσει κωδικών ότι υπήρχαν 4 εκδόσεις 14/60, φοβάμαι μήπως κάποιες από αυτές είναι λιγότερο ανθεκτικές. Αυτό ρωτάω και στο 1ο ποστ. Aν δηλαδή οι εκδόσεις 14/60 που είχαν φορεθεί σε κουπ με μικρά πλανητικά (1.1) είναι ίδιες κατασκευαστικά με αυτές που είχαν φορεθεί σε κουπ με μεγάλα πλανητικά (xsi).

Δε θέλω σε καμία περίπτωση να κάνω λάθος, να ράψω λάθος κορώνα στο μπλοκέ και μετά να κόβω ραφές για να μπει η σωστή... με ότι άλλο συνεπάγεται αυτό (κατέβασμα σασμάν κλπ...) Rolling eyes

Γιαννη η ερωτηση σου-αμφιβολια σου για τις διαφορες στα πλανητικα
ειναι επι του πρακτεου........?
Νομιζω τορσεν θα βαλεις της quaife,το οποιο εχει στην θηκη του(κουπ)
τους δορυφορους και τους πλανητες ενσωματωμενους.
Δεν αλλαζεις πλανητες και δορυφορους.Πανω εκει πρεσαρεις την κορωνα
με τις μπιλιες και αυτη παιρνει κινηση απο το πηνιο που ειναι και ο δευτερευων αξονας του κιβωτιου.
Εκτος αν ρωτας κατι αλλο και μπερδευτικα,την δικια σου θηκη(μαμα) θελεις να μετατρεψεις?
Κορωνα πηνιο πανε πακετο,και στην θηκη μεσα, πλανητες-δορυφοροι παλι πακετο. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 13:58:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στάθη, λογικό να μπερδεύτηκες.

Λοιπόν, τι θέλω να κάνω: έχω ένα ATB καινούριο στο κυτίο του. Πάνω σε αυτό κατά 90% θα πρεσαριστεί/ραφτεί (θα το δούμε στην πορεία αυτό) μιά 60ρα κορώνα. Η κορώνα αυτή θα προέρχεται από ένα σασμάν που προφανώς δούλευε με 14/60 με μεγάλα πλανητικά (xsi) ή με μικρά (1.1, 1.4).

Αυτό που ρωτάω είναι εάν η κορώνα και το πινιόν (60ρα και 14ρι αντίστοιχα), ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ (ανεξαρτήτως δηλαδή εάν τα πλανητικά ήταν μικρά ή μεγάλα) είναι ίδια σε όλα τα μοντέλα.

Δηλαδή, μιλώντας χωρίς να μπλέκουμε με πλανητικά: έχουμε στο χέρι ένα 14/60 από 1.1 και ένα 14/60 από xsi, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια? Έχουν διαφορές στο modul, το πάχος και γενικά στην αντοχή όσον αφορά τη ροπή που μπορούν να μεταφέρουν?

Επίσης, ρώτησε κι ο Γιώργος κάτι βασικό, οι διαφορές στα μήκη των δευτερευόντων αξόνων (πινιόν). Πάνω σε έναν δευτερεύοντα άξονα είτε του ενός είτε του άλλου τύπου μπορούν να περαστούν οι κλειστές (ραλίσιες) σχέσεις? Με τις μακρυές 5ες (43x33) τι γίνεται? Μπαίνουν παντού? Υπάρχει ένας τύπος ή κι εκεί γίνεται ο αχταρμάς?

Πριξέισον εεε??? Rolling eyes Laughing

Για απαντάτε οι γνώστες (καταλαβαίνετε ποιούς εννοώ και μην κάνετε τις χήνες) Very happy


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsta (Ευσταθιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)

Ένταξη: 29 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 29
Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 16:42:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, η κορωνα και το πηνιο ειναι ακριβως τα ιδια,εκτος του αριθμου
των δοντιων βεβαιως οπως ιδιο ειναι και το modul.
Απλως πρεπει να ηταν μαζι στο σαζμαν που τα πηρες για να εχουν
ομοιομορφη φορα-φθορα το δοντια.... Wink και να συνεργαστουν
σχετικα χωρις θορυβο.
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.
Δεν μπορω να βρω τους κωδικους των γραναζιων της 5ης, 43-33 αλλα
σιγουρα καπου τους εχω...... Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 17:56:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsta έγραψε:
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.


Eίσαι 1000% σίγουρος γι'αυτό? Rolling eyes


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 18:29:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsta έγραψε:
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.

Ας γράψει για αυτό και την εμπειρία του ο Βασίλης - vasilis106.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vasilis106 (vasilis106)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 18:59:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsta έγραψε:
Ναι, η κορωνα και το πηνιο ειναι ακριβως τα ιδια,εκτος του αριθμου
των δοντιων βεβαιως οπως ιδιο ειναι και το modul.
Απλως πρεπει να ηταν μαζι στο σαζμαν που τα πηρες για να εχουν
ομοιομορφη φορα-φθορα το δοντια.... Wink και να συνεργαστουν
σχετικα χωρις θορυβο.
Οσο για το Γιωργο,το μηκος του δευτερευοντος και αυτο ειναι το ιδιο
για τα σαζμαν τα δικα μας ΜΑ.
Δεν μπορω να βρω τους κωδικους των γραναζιων της 5ης, 43-33 αλλα
σιγουρα καπου τους εχω...... Question


φιλε κανεις λαθος το μηκος του δευτερευοντος δεν ειναι ιδιο,απο 1 μεχρι 4 οι σχεσεις μπαινουν κομπλε το θεμα ειναι τι γινεται στην 5,ο δευτερευων αξονας στο 16ν ειναι λιγο ποιο μακρης με αποτελεσμα να περνει ποιο μεγαλο γραναζι απο αυτον του 1,1 κ αυτο στο λεω γιατι το ειδα με τα ματια μου οταν εβαλα το 14/60 κ καναμε λαθος κ βαλαμε σχεσεις απο το ιδιο σασμαν κ οχι του 16ν


πωλειτε μελι ελατου(βυτινας)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsta (Ευσταθιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)

Ένταξη: 29 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 29
Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 19:03:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχω καταλαβει τι λετε,συγνωμη κιολας.
Το μηκος δεν εχει σχεση με την διαμετρο του πρωτευων ουτε με την διαμετρο γραναζιου 5ης........
Απο οτι εχω δει και διαβασει στα σαζμαν μας αλλαζουν τα δοντια
των γραναζιων(σχεσεις-απο διαφορα μοντελα η mogul οπως συμβαινει στα bacci) και οχι η εσωτερικη τους διαμετρος οπου συνεργαζεται με την εξωτερικη διαμετρο του δευτερευων.
Εκτος αν λετε για τα πρωτα 106-1.0(σαζμαν ΜΑ4) που δεν ειχαν καν 5η,
βρηκατε αυτον τον δευτερευων,και θελατε να βαλετε γραναζι 5ης,
και αλλαξατε ολες τις σχεσεις(γραναζια)1ης 2ης 3ης 4ης απο 1.1(μηπως 1.0?)
με διαφορικο 14-60 στο 1.6 / 16v και βγηκε τι?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsta στις Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:22:42, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilis106 (vasilis106)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 19:40:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα


πωλειτε μελι ελατου(βυτινας)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsta (Ευσταθιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot106 1.6(16V)RALLYE(2000)

Ένταξη: 29 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 29
Τόπος: Ηρακλειο-ΚΡΗΤΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:21:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilis106 έγραψε:
οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα

Συγνωμη και παλι φιλε μου παραδινομαι...........
Εχετε μπερδεψει αξονες(πρωτευων-δευτερευων-βοηθητικος)διαφορικα
(κορωνα-πηνιον)σχεσεις(γραναζια) και δεν ξερω τι αλλο........ Embarassed
Οταν ξεκαθαρισετε τα συζηταμε παλι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilis106 (vasilis106)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:27:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαλλον εσυ φιλε μου θα πρεπει να τα καταλαβεις γιατι εμεις μια χαρα τα λεμε.


πωλειτε μελι ελατου(βυτινας)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilis106 (vasilis106)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Οκτ 2009, 20:32:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsta έγραψε:
vasilis106 έγραψε:
οταν ελυσα το σασμαν για να βαλω το διαφορικο εκανε λαθος ο μαστορας μου κ στον δευτερευων αξονα εβαλε σχεσεις απο 14/60 διαφορικο,ενα αλλο λαθος που εκανε ηταν να τοποθετησει κ τον πρωτευων αξονα απο το εν λογο
διαφορικο,οταν πηγαμε να βαλουμε τα γραναζια της 5ης ειδαμε οτι ενα απο τα δυο(δεν θυμαμαι αν ηταν το γραναζι με τα 33 δοντια η τα 43 νομιζω ατο με τα 43)ειδαμε οτι ενω εμπαινε το γραναζι δεν ειχε χορο να μπει η ασφαλεια που κραταει την 5.ψαξαμε κ βρηκαμε λοιπον γραναζι το οποιο ειχε τα ιδια δοντια αλλα ηταν πιο μικρο ωστε να μπαινει η ασφαλεια.αφου το αμαξι δεθηκε κ καταλαβα την μαλ***α που καναμε το ξαναελυσα.αφου μιλησα με τον γιωργο iceage για τα ποσα δοντια εχει η καθε σχεση ραλισια κ ποσα δοντια εχει ο πρωτευωντο εδεσα ξανα με 16ν πρωτευων αλλα κ 16ν σχεσεις.εκει καταλαβα οτι το ενα απο τα 2 γραναζια της 5ης εχει διαφορα απο αξονες σε αξονες.ελπιζω να σε βοηθησα

Συγνωμη και παλι φιλε μου παραδινομαι...........
Εχετε μπερδεψει αξονες(πρωτευων-δευτερευων-βοηθητικος)διαφορικα
(κορωνα-πηνιον)σχεσεις(γραναζια) και δεν ξερω τι αλλο........ Embarassed
Οταν ξεκαθαρισετε τα συζηταμε παλι.






ακομα κ ετσι να ειναι σου λεω οτι υπαρχουν για τα ΜΑ σασμαν 2 διαφορετικα γραναζια 5ης το ενα πιο παχυ απο το αλλο τα οποια τα ειδα με τα ματια μου στο σασμαν μου


πωλειτε μελι ελατου(βυτινας)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3043s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on