PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306/Xsara - Αγορά 2λιτρου 167 "3φυσου" μοτερ.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 13:46:37    Θέμα δημοσίευσης: 306/Xsara - Αγορά 2λιτρου 167 "3φυσου" μοτερ. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχας δεν ξερω αν ειναι λαθος το section στο οποιο εχω βαλει το τοπικ.
Κατα δευτερον χαιρετω ολους υστερα απο μεγαλη απουσια απο το φορουμ.

Ψαχνω για 2λιτρο μοτερ gti6 (167) με 6αρι η και 5αρι σασμαν (με το 6αρι φυσικα καλυτερα) ειτε απο xsara ειτε απο 306. Φουλ φυσικα με πλεξουδα ακρα εγκεφαλο και οτι χρειαζεται για την τοποθετηση του. Bρηκα μεσω ενος γνωστου εισαγωγεα ενα, με πολυ λιγα χιλιομετρα (βασει αυτων που λεει..) μου το δινει 1500 ευρα κομπλε αλλα ειναι απο xsara toy 2003 5ταχυτο και ειναι "3φυσο". Σκοπευω οπως ειχα γραψει και σε παλιοτερο τοπικ να του βαλω και ενα τετραπεταλουδο που εχω απο το αγωνιστικο του Παπαλουκα.
Οποτε με απασχολει πολυ το θεμα του εγκεφαλου. Απ'οσο εχω ακουσει αυτος ο εγκεφαλος (ο 3φυσος) ειναι καλος στο να διαχειριζεται νεα στοιχεια και μου ειπαν οτι κατα πασα πιθανοτητα το τετραπεταλουδο θα παιξει επανω χωρις προγραμμα, θα το "διαβασει" ο εγκεφαλος. Παρολα αυτα και για να γινει σωστη δουλεια σκεφτομουν remap του. Εκει ειναι και το προβλημα. Σε 2-3 αγγλικα φορουμ που παρακολουθω ολοι οσοι εχουν 3φυσο κατευθειαν βαζουν αγραφους καθοτι λενε χρακτηριστικα, "It's a b1tch to try and remap that ecu".
Οποτε, τελικα αυτος ο εγκεφαλος προγραμματιζεται, τοχει κανει κανεις?
Επισης μηπως υπαρχουν και τιποτα αλλες διαφορες με παλιοτερα 2λιτρα 167αρια μοτερ με αποτελεσμα να εχω δυσκολιες στην συνεχεια??

Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 14:09:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν είναι οκ τα πράγματα 1500 ευρώ είναι πολύ λίγα για όλα αυτά(μηχανή σασμάν εγκέφαλος πλεξούδα)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
french lover (Λευτερης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen ZX 2.0 16v 167hp

Ένταξη: 27 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 14:30:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικα ειναι παρα πολυ καλη τιμη...Οταν ειχα κανει την ιδια μετατροπη στο ΖΧ μου πριν 2 χρονια μου ειχε στοιχισει πραγματικα πολλα περισσοτερα για μοτερ, σαζμαν 5αρι BE, πλεξουδα,εγκεφαλο (ευτυχως οχι 3φυσο),ημιαξονια καινουργια, δισκο,βασεις,ανλιες, πισω αξονα,φρενα κτλ...Δεν παιρνεις ενα 306 GTI ετοιμο καλυτερα...? Εγω αν με ρωτησεις σημερα αυτο θα εκανα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:01:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το 306 σου ειναι μονοφυσο,γιατι να μπλεξεις με 3φυσο μοτερ,ηλεκτρολογους,πατεντες,κλπ,κλπ; Question

Επισης...
Τα χιλιομετρα σε ενα τετοιο μοτερ δεν νομιζω οτι πρεπει να σε απασχολουν μιας και αμα ειναι να παρεις τετοιο,υπολογιζεις απο την αρχη ενα rebuild για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
Τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν δωσει καμποσες φορες αφορμη να "σπανε" απο κακες ανοχες στροφαλου οποτε αν δεν θες να εισαι ενας απο τους υποψηφιους,το βαζεις απο την αρχη στο προγραμμα και ξενοιαζεις επειτα.
Α,btw το μοτερ κοστιζει σχεδον οσο και το 6αρι σασμαν,που στην ουσια ειναι και το μεγαλο πλεονεκτημα του 306.
Και μιας και ηδη το παραπανω συνολο εχει ξεπερασει ηδη τα 2000-2500Ε μονον για αγορα χωρις τοποθετηση,κλπ,κλπ,γιατι δεν σκεφτεσαι το ενδεχομενο του να παρεις ενα ολοκληρο αυτοκινητο τα οποια πια πουλιουνται στο εξωτερικο σε χρηματα αρκετα "λογικα",να το φερεις για ανταλλακτικα και να κανεις το δικο σου ενα κομπλε και σχεδον γνησιο αμαξι χωρις μετατροπες/πατεντες σε πλεξουδες,σασμαν,ντιζες,εξατμισεις,κλπ,κλπ; Question

Ναι μεν θα δωσεις καπου στα 4000Ε για κατι τετοιο αλλα θα παρεις τα παντα απο το GTi-6 και θα το κανεις ολοιδιο και απο γκαζι αλλα και απο στησιμο/φρενα/εμφανιση/σαλονι/κλπ. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:22:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω για τις απαντησεις guys. Το εχω ηδη σκεφτει για ετοιμο απο εξωτερικο και ξερω οτι ισως να ηταν η καλυτερη λυση για πολλους λογους αλλα το κοιταω καλυτερα και λογω δουλειας να γινει μετατροπη.

Εχω ηδη κανει 2 μετατροπες, μια εξ'αυτων στο 306 (απο 1.4 σε 1.8 16v) και γνωριζω πανω κατω οτι ειναι μεγαλη "μανουρα" + οτι απο΄κει που ξεκινας εχοντας κοστολογησει την ολη φαση π.χ. 3000 ευρω καταληγεις μετα απο 6-7 μερες να'χεις υπερβει αυτο το ποσο και να συνεχιζεις.. Απο θεμα ηλεκτρολογικων, δεν εχω ουτε immobiliser ουτε κεντρικο κλειδωμα ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα Razz ειναι ξυλινο τελειως τ'αμαξι αυτη τη στιγμη (μοντελο 96 το απλο Razz) οποτε δεν πιστευω οτι θελει κατι ιδιαιτερο εκει. Και παλι (για να προλαβω μερικους Razz) καταλαβαινω οτι φερνοντας ενα ετοιμο απ'εξω θα τα'χα ολα τα παραπανω αλλα και παλι αν υπολογισουμε το κοστος του μηχανικου+ηλεκτρολογου για την μεταμοσχευση οοοοοοολων αυτων (μοτερ-σασμαν, ηλεκτρικα(!!!!!!), κλειδαριες, παραθυρα, σαλονι, εσωτερικα απο πορτες κλπ κλπ) ,απο το "εισαγωμενο" στο δικο μου, βγαινει πολυυυυυ ψηλα το κοστος.. + οτι και το καινουριο μοτερ παλι θα θελει rebuild ετσι κιαλλιως για να'χουμε το κεφαλι μας ησυχο. Παει πολυ ψηλα το πραγμα ετσι.

Απλα με καιει τι παιζει με τους 3φυσους?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:27:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα παρεις ετοιμο αμαξι,την μιση δουλεια του σαλονιου την κανεις και μονος σου ρε,δεν ειναι κατι δυσκολο,φυσες κουμπωνεις και ξεκουμπωνεις.
Α,και μην μου πεις οτι χρειαζεται ηλεκτρολογομ,αφου οι πλεξουδες και ολα αυτα ειναι ετοιμα. Confused

---

Σχετικα με τα τριφυσα,4πεταλουοδ με μαμα εγκεφαλο ξεχνα το.Ναι μεν ειναι αρκετα μπροστα σαν εγκεφαλοι αλλα τιποτα το οποιο να πεις οτι θα σε ωφελησει ουσιαστικα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 16:47:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Α,και μην μου πεις οτι χρειαζεται ηλεκτρολογομ,αφου οι πλεξουδες και ολα αυτα ειναι ετοιμα. Confused



Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν καν καλωδιωσεις π.χ. για ηλεκτρικα παραθυρα! Δεν ειναι θεμα του να κουμπωσεις και να ξεκουμπωσεις φυσα εκει Razz Οσον αφορα το ταμπλω..... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ περιπτωση να το ξανα βγαλω. Εκανα το λαθος να βγαλω ΟΛΟ το ταμπλο μονος μου για να αλλαξω το σπασμενο ψυγειο του καλοριφερ.ΔΕΝ το ξανακανω με την καμμια :PPPP. Το να ταιριαξω τα πλαινα στις πορτες δεν ειναι τπτ.Αλλα πρεπει να περασεις κεντρικα κλειδωματα, ασφαλειες, παραθυρα, ΟΛΑ τα καλωδια του καινουριου ταμπλω ( Exclamation Exclamation ) κλπ. Καταλαβαινω τι λες απλα ειναι πολλα παραπανω χρημματα (ακομα και μονο για την αγορα) για πραγμματα που δεν με απασχολουν και τοσο.


Παράθεση:
Σχετικα με τα τριφυσα,4πεταλουοδ με μαμα εγκεφαλο ξεχνα το.


και εμενα μου φαινεται περιεργο παρολα αυτα εχω ποστ ενος θεσσαλονικιου που υποστηριζει οτι μετα απο λιγο επαιξε μια χαρα ο εγκεφαλος (μπορει ναναι και μελος του psclub δεν ξερω)

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104582&page=1

Ξερουμε κατα ποσον προγραμματιζεται ομως ο 3φυσος?? Η στην τελικη η τοποθετηση αγραφου σε πλεξουδα πρωην 3φυσου, τι διαφορες θα'χει απο μονοφυσου? Θελω να πω σχετικα με το κοστος θαναι μεγαλυτερο?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pan306 (πανος)
Μέλος
Μέλος


306 2000cc 16v

Ένταξη: 27 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Οκτ 2009, 18:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
και εμενα μου φαινεται περιεργο παρολα αυτα εχω ποστ ενος θεσσαλονικιου (μπορει ναναι και μελος του psclub δεν ξερω)

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104582&page=1




Καλα το παλικαρι εχει κανει παρα πολυ καλη δουλια...ΑΝ ειναι μελος του forum ας το πει γιανα μπορεσουμε να του κανουμε και καπιες ερωτισεις στα ελληνικα......


306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 00:04:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
και εμενα μου φαινεται περιεργο παρολα αυτα εχω ποστ ενος θεσσαλονικιου που υποστηριζει οτι μετα απο λιγο επαιξε μια χαρα ο εγκεφαλος (μπορει ναναι και μελος του psclub δεν ξερω)

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104582&page=1


Shocked Shocked Shocked

ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ !!!

ΣΑΛΛΛΛΟΝΙΚΙΟΣ !!!




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:18:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει φίλος μετατροπή από 306 GTi 6


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 08:54:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το παιδι με το Xsara ειναι γραμμενος και σε αυτο το club,νομιζω σαν XsaraVTS ή WRC ή κατι τετοιο... Confused
Το αμαξι παντως το εχω πετυχει μια-δυο φορες στον δρομο.

Σχετικα με το Project που εκανε παντως,εχει μια λεπτομερεια που δεν νομιζω να παρατηρησατε...
Τα 4πεταλουδα που εβαλε εχουν ενσωματομενο map οποτε δεν χρειαζεται να παιρνει ξεχωριστο σημα απο καθε πεταλουδα,ενα πραγμα που ειναι απο τα μεγαλυτερα προβληματα σε τετοιες εφαρμογες οταν ο εγκεφαλος παραμενει μαμα.
Επισης κατι αναφερει και για το ποτενσιομετρο πεταλουδας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 14:31:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 1.8 με sagem ή με bosch παίζει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Οκτ 2009, 17:05:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 1.8 16v με sagem sl96.

Καμμια αλλη ιδεα παιζει παιδια? Ξερει κανεις τελικα τι παιζει με τους 3φυσους ακριβως? Εγραψα και στο φορουμ με το xsara του θεσσαλονικιου και οσοι απαντησαν ειπαν οτι δεν θα παιξει το μοτερ πανω στο αμαξι μου με αυτη την πλεξουδα+εγκεφαλο, οποτε πρεπει να βρω πλεξουδα+εγκεφαλο απο παλιοτερο (μονοφυσο) gti6 η xsara...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pan306 (πανος)
Μέλος
Μέλος


306 2000cc 16v

Ένταξη: 27 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 01:12:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aξιζει να δοσεις τοσα λεφτα για ενα μοτερ 167 αλογα? η μπορεις να παρειςενα διλιτρο με λιγοτερα αλογα και να το πασ 170 αλογα,,, πανο κατο ιδια θα σου κοστισει αλλα θα ξερεις και την κατασταση του μοτερ γιατι θα εχει
λυθει... Αυτο το εχω απορια απο τοτε που πιρα το δικο μου..


306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 02:39:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αληθεια ειναι οτι δεν αξιζει καν να ασχοληθεις με 2λιτρο οταν εχεις σαν επιλογη τον TU5... Confused
Ειναι τοσο εξελιξιμο μοτερ με τοσο μεγαλη προσφορα βελτιωτικων ανταλλακτικων ωστε με το ιδιο κοστολογιο περιπου εχεις παραπλησια δυναμη με σαφως καλυτερη κατανομη βαρους και φυσικα με αριστη μεταπωληση σε περιπτωση που αποφασισεις να το δωσεις.
Επισης το 306 εχει τοσο χωρο που κανεις οτι θες εκει μεσα,απο 4πεταλουοδ,αλουμινενια εισαγωγη απο 206 kit car και παει λεγοντας... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 02:46:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 167αρι ειναι το καλυτερο μοτερ που βγηκε τοτε απο πολλες αποψεις. Επισης τα αλογα και την ωμη δυναμη που προσφερει το συγκεκριμενο πολυ δυσκολα να τα ζουληξεις (+ οτι δεν αξιζει και απο κοπο και απο χρηματα) απο αλλο μοτερ.
Ειναι η καλυτερη επιλογη εφοσον θελω να κρατησω τ'αμαξι μου. Αλωστε δεν θεωρω οτι ειναι και "τοσα" πολλα χρηματα συγκριτικα ιδιως με το αποτελεσμα.

Μεχρι τωρα εκανα μετατροπες και φασεις του "περιπου" διοτι η δεν εφταναν τα χρηματα η διοτι βιαζομουν κλπ κλπ.. Ετσι την ειχα πατησει και με το 1.8 που εβαλα, με εκαιγε να αλλαξω μοτερ καθοτι το προηγουμενο 1.4 τα'χε παιξει τελειως, πηγαινε δεν πηγαινε κυριολεκτικα. Ακουσα και 3ους (μεγιστο λαθος) και αντι να κανω λιγο οικονομια παραπανω και να βαλω κατευθειαν το 2λιτρο εμπλεξα με το 1.8 στο οποιο τοτε μου φυγαν συνολικα πανω απο 3.800 και προχειροβαλμενο μαλιστα (μεγααααλη ιστορια)....... Μια φορα θελω να κανω μια σωστη και "τελειωτικη" κινηση γνωριζοντας οτι εβαλα το καλυτερο μοτερ που μπορουσα να βαλω (χωρις τις υπερ-υπερ-υπερβολες V6 απο 406 κλπ) και οτι εγινε σωστα. Αυτο τιποτα αλλο. Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Γι'αυτο με καιει να'μαθω τι παιζει με τα 3φυσα για να μην μπλεξω με ενα μοτερ που ναι μεν εχει λιγα χιλιομτερα και ειναι αρκετα προσεγμενο, αλλα ποτε δεν παιξει σωστα λογω ηλεκτρικων..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 02:53:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια βασικη διαφορα...
Το 2λιτρο δεν ειναι τοσο bulletproof οσο τα 16αρια,δεν βελτιωνεται τοσο ευκολα και φυσικα στην αγορα του μεταχειρισμενου εχει πολυ μικροτερη αξια.

Κατα την γνωμη μου τα προβληματα που θα συναντησεις θα ειναι τα εξης...
Κοστολογιο συντηρησης,σεβαστη καταναλωση,μικροτερη πληθωρα ανταλλακτικων(νεων και μεταχειρων) και φυσικα πολυ μικροτερη προσφορα βελτιωσης,ιδιαιτερα στον ελληνικο χωρο που ειναι ενα μοτερ που ελαχιστοι εχουν ασχοληθει και μαλιστα με αμφιβολλα αποτελεσματα.
Α,το κοστολογιο του rebuild που σου ειπα στην αρχη,παραμενει και μαλιστα πρεπει να το παρεις σοβαρα υποψιν σου.

Τωρα αν επιμενεις,αλλαζει το πραγμα,εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι ενα 1600αρι παρεα με το 6αρι σασμαν θα ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη σου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 03:04:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικα δεν διαφωνω μαζι σου σε αυτο. Ειναι κατι που ειχα σκεφτει καποια στιγμη (τοτε με το 1.8). Αλλα εχω φαει ψιλοκολημα. Για να εξηγηθω, ουτε κοντρακιας ουτε ποζερι ουτε φιγουρας ειμαι, για την παρτη μου το κανω καθαρα.
Αυτο το λεω για να μην ακουστει τελειως χαζο το παρακατω Razz Wink Θεωρω λιγο υποβιβασμο το να φυγω απο την γκαμα των XU και να μπω στις φασεις των 1600 rallye. ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ! Ξερω οτι δεν ειναι σε καμμια περιπτωση στην ουσια υποβιβασμος και κατα πασα πιθανοτητα να εραβε μετα(κορυφαια μοτερ).. απλα ετσι το νιωθω και παντα μου'χε κατσει το γ.....ι το 167αρι... . Ειμαι και φαν των κυβικων.. Δλδ και 106 να'χα παλι για το 167αρι θα πηγαινα Razz


++ Οταν λες ακριβως rebuilt τι εννοεις, και για τι κοστος περιπου και ισως μιλαμε (τελειως εγκυκλοπαιδικα) ++


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 07:35:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ με τον Στέλιο αλλά καταλαβαίνω απόλυτα τι θες να κάνεις στο 306 κι εγώ αυτό θα έκανα.Έχω αλλάξει κι εγώ δύο μοτέρ(ΤU 8V) στο ΖΧ μετά μάζευα πράγματα να του βάλω από SAXO 1.6-16V VTS μετά βρήκα πράγματα για να του βάλω από XSARA VTS 167ps και τώρα ξεμπαζώνω γιατί έχω γεμίσει ένα κάρο πράγματα για αυτά και το αμάξι είναι 1.6 8v(στην ουσία)TU κι έτσι θα μείνει(ίσως).Για την πάρτη μου και μόνο,δεν είναι όπλο αλλά το ευχαριστιέμαι!Έχω δώσει κι εγώ αρκετά χρήματα και τελικά...?Ένα αμάξι όμως έχω μόνο που για πήγαινε-έλα δουλειά και μόνο κάνει 40000ΚΜ τον χρόνο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Οκτ 2009, 08:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
...
++ Οταν λες ακριβως rebuilt τι εννοεις, και για τι κοστος περιπου και ισως μιλαμε (τελειως εγκυκλοπαιδικα) ++

Σε κατανοησα πληρως μιας και εγω εχω το ιδιο κολλημα με τα 8v... Embarassed
Τοτε προχωρας ακαθεκτος! Wink

Σχετικα με το rebuild ειναι κατι που πολλοι θα το παρεβλεπαν,εγω παντως οχι καθως αλλιως ειναι να εισαι σιγουρος για το μοτερ σου,να ξερεις οτι θα πληρωσεις μια και καλη στην αρχη αλλα μετα θα ξενοιασεις...
Ειναι η διαδικασια στην οποια θα λυθει το μοτερ,θα βγουνε πιστονια,μπιελες,στροφαλος κλπ απο πανω και θα αλλαχτουνε ελατηρια πιστονιων,κουζινετα στροφαλου και αλλα αναλωσιμα πραγματα του μοτερ.
Σε καμια περιπτωση δεν προκειται να ειναι φθηνο(δηλαδη κατω απο 1000Ε) αλλα θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως θα ξερεις τι εγινε και θα το στρωσεις εσυ απο την αρχη.
Για να στο πω ακομα πιο απλα...
Αυτα τα μοτερ εχουν ενα Χ μικρο "ιστορικο" με τις ανοχες του στροφαλου τους.
Αμα το αφησεις ετσι και το βαλεις επανω,ναι μεν κατα 90% θα δουλεψει χωρις προβλημα.
Γενικα ομως θα το πιεζεις και ετσι και αλλιως το συγκεκριμενο μοτερ πριν απο εσενα δεν το οδηγουσε μια γιαγια 70 χρονων οποτε αναποφευκτα θα εχει φθορες.
Αναλογα με τον βαθμο των φθορων που θα εχει θα δεις οτι θα καιει λαδι,θα ζεσταινει τα λαδια εντονα αμα το σκισεις,κλπ,κλπ μεχρι που μια ωραια μερα δεν θα ξαναπαρει...

Οχι τιποτα αλλο αλλα τοτε θα χρειαστει να δωσεις αλλα 1500Ε για ενα ιδιο,το οποιο παλι θα ειναι ρισκο στην κατασταση του.
Για αυτο παιρνεις αυτο που σκεφτεσαι,το λυνεις απο την αρχη και εχεις το κεφαλι σου ησυχο για παντα. Wink
Οπως ειπα,μπορει να σου κοστισει 1000-1500Ε επιπλεον αλλα θα μπορεσεις να πεις οτι θα πεθανεις μαζι με αυτο το αμαξι και οχι να εισαι με το καθημερινο αγχος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1856s (PHP: 55% - SQL: 45%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on