PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1,4 16ν: ποια η ιδανική αλλαγή κινητήρα?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2008, 16:07:40    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1,4 16ν: ποια η ιδανική αλλαγή κινητήρα? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτώντας στο φόρουμ, πληροφορήθηκα κάποια βασικά πράγματα περί της αλλαγής κινητήρων, την οποία θεωρώ και ως καλύτερη, απλούστερη και ουσιαστικότερη λύση για την βελτίωση ενός αυτοκινήτου, αλλά και ευκολότερη για έναν αρχάριο σαν εμένα που ακούει χταπόδια και του έρχεται να ρωτήσει αν είναι ξυδάτα ή στην σχάρα...

Πάντως δεν βρήκα τόπικ που να με καλύπτει, οπότε ανοίγω αυτό για να ρωτήσω. Σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να αλλάξω κινητήρα στο 206 μου (1,4 16ν, dynamic) και αναρωτιέμαι ποια θα ήταν η ιδανικότερη λύση από πλευράς κόστους και απόδοσης. Μια τρελή σκέψη που μου πέρασε απ το μυαλό για τον 1,6 τούρμπο του 207 διάβασα σε άλλο τόπικ εδώ ότι θα ήταν και ηλεκτρολογικά πολύ δύσκολη αλλά και τόσο ακριβή που θα ήταν άτοπη.

Οπότε σκεφτόμουν την περίπτωση αλλαγή κινητήρα με έναν από τους άλλους που φορούν παραδοσιακά τα 206, οπότε μου έρχονται 3 λύσεις στο μυαλό, για τις οποίες θέλω την γνώμη σας ως πιο έμπειροι στο θέμα:

1,6 16ν (110 άλογα): Πρέπει να είναι η πιο βολική λύση, αλλά το θεωρώ βλακεία να μπω σε τέτοιο κόπο και τέτοια έξοδα για 20 παραπάνω άλογα. Κάνω λάθος;

2,0 16ν (νομίζω 180 άλογα): Πρέπει να είναι τρομερός κινητήρας, αλλά πανάκριβος και δυσεύρετος. Γι' αυτό και δεν το σκέφτομαι καν... Κάνω λάθος;

2,0 16ν (νομίζω 135 άλογα): Η ιδανική λύση όπως το σκέφτομαι. Το θέμα είναι πόσο εύκολα βρίσκεις τέτοιον κινητήρα αλλά και πόσο (περίπου) θα κοστίσει και πόσο εύκολη θα είναι η αλλαγή;;;

Είναι σωστός ο συλλογισμός που κάνω ως αρχάριος; Μπορει κανείς να μου πει αν είναι όντως εύκολη και εφικτή η αλλαγή με δίλιτρο κινητήρα αλλά και πόσο (κατά προσέγγιση) θα μου κόστιζε κάτι τέτοιο; Εχετε καμία άλλη ιδέα να προτείνετε; Ο περισσότερος κόσμος που θέλει να αλλάξει κινητήρα στο 206 του τι επιλέγει; Ποια θεωρείται ως "ιδανική" λύση;


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2008, 16:23:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

an ta βαλεις κατω θα σου βγει τρελλο το κοστολογιο

συμφερει 1000000φορες να δωσεις το δικο σου που ειναι εαν πολυ καλοπουλημενο μοντελο με ονομα στη πιατσα και αξιοπρεπη αξια μεταπωλησης και να παρεις ενα γνησιο μεταχερισμενο διλιτρο...

σκεψου οτι παιδι απο εδω πηρε 206rc Με 13000 Kai 60000χλμ !!
με 10 και κατι δε βρισκεις απλο διλιτρο (138) σε αριστη κατασταση

η μετατροπη ακομα και απλο διλιτρο θα σου παει κανα 4αρι και βαλε με παρελκομενα κομπλε και μετα θα εχεις και δηλωμα και αντε πουλα το...
μπαινεις μεσα τρελλα με αυτο που πας να κανεις...
θα αξιζε μονο αν ειχες πολυ παλιο αυτοκινητο χωρις αξια μεταπωλησης Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2008, 16:35:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλάμε για τόσο τρελό κόστος, ε; Shocked

Κρίμα. Παλιά είχα αλλάξει κινητήρα στο 106 μου που ήταν δεκαετίας και είχε έναν ψόφιο χιλιάρη κινητήρα. Του έβαλα ένα 1,4 8ν για σχετικά καλή τιμή και ήμουν μια χαρά.

Αν οι δίλιτροι είναι τόσο ακριβοί όμως, έχεις δίκιο. Πιο πολύ θα βόλευε να περιμένω κανένα-δύο χρόνια και να άλλαζα αμάξι.

Ευχαριστώ! Με απογοήτευσες λίγο αλλά με κατατόπισες.

Καμιά αλλαγή κινητήρα που να αξίζει τα λεφτά της μπορώ να κάνω; Ή δεν συμφέρει καν...;


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2008, 16:56:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

basika ρωτα τον ανδρεα andreas γραφει
πουτο εκανε προσφατα απο 1.4 8ν σε διλιτρο με τα 138 και θα σου πει ακριβως κοστη και δηλωματα κλπ κλπ κλπ

το παιδι τωρα ψαχνει για rc Cool παντως και οχι διλιτρο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 02:46:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γενικώς οικονομικά συμφέρει να πάρεις ετοιμο ενα πιο "δυνατό" 206 και να μην μπεις στις διαδικασίες αλλαγής μοτερ... κλπ κλπ

από κει και πέρα αν για διάφορους λόγους (πχ ατρακάριστο αμάξωμα, συναισθηματικούς ηχοσυστηματικούς , εμφανισιακούς κλπ κλπ) θες να κρατήσεις την δικιά σου καρότσα και να απλά να δυναμώσεις τότε σε πρώτη φάση ξεχνάς την βελτίωση του δικού σου μοτερ γιατί χωρίς ΠΟΛΛΑ λεφτά δεν παίρνει άλογα και ακόμα και με πολλά λεφτά δεν θα δεις πάνω από 120ps...

αλλάγη μοτερ "ευκολη" ειναι σε 1,6 16ν από 206 (από 106 ειναι λίγο πιο μπερδεμένη διαδικασία, αλλα καταλήγει ευκολότερα σε λίγο παραπάνω αλογα ~120, αντί 110 του 206 χωρίς πατέντες) διαφορά σε σχέση με το δικό σου θα δεις αισθητή, αλλά θα σου λείπει δύναμη χαμηλά (ροπή) ΑΛΛΑ εχεις αρκετά περιθώρια βελτίωσης με λίγα σχετικά ακόμα χρήματα πχ να πάρει 125~130ps με μαξ +2000ε (κομπλε βελτίωση με εργατικά)

μοτερ από RC ειναι λίγο δυσευρετο και αρκετά ακριβό και το βασικότερο μιας και η ιππδύναμη ανεβαίνει πολύ χρειάζεσαι "υποχρεωτικά" κι άλλα πράγματα αμεσα (φρένα/ανάρτηση/ζαντολάστιχα τουλάχιστον 16" κλπ). 1000 φορές αντί να κάνεις κάτι τέτοιο να βρεις ενα rc ετοιμο...

τώρα μοτερ 2,0 ~130+κάτι ps βρίσκεις ευκολα και φθηνά (χρειάζεσαι υποχρεωτικά, όπως και στο rc, και άλλο σασμάν κλπ κλπ) αλλά υπαρχουν όλα αυτά με σχετική ευκολία, (παρεπιπτόντως πουλάει ο ενα τετοιο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ μοτερ ο Ανδρέας από το 1ο 2,0 206 του, βλ στις αγγελίες). διαφορά στο τράβηγμα θα δεις "με το καλημέρα" και θεωρώ ότι αν δεν σε ενδιαφέρουν οι ευθειες ή οι κόντρες θα ειναι υπερκαλημμένος και δυσκολα θα μπεις σε διαδικασίες βελτίωσης και λοιπές μετατροπές, που όπως και να χει ειναι λίγο "κάπως" γενικώς και αν δεν έχεις δικές σου ακρες δεν εχουν παντα το καλήτερο αποτέλεσμα...
το μειωνέκτημα που εχει μια τέτοια κατασκευή ειναι η μεταπώληση, που θα είναι πιο δυσκολη σχετικά από αν ηταν πχ μετατροπή σε 1,6 αλλά γενικώς για το κάθε πράγμα υπαρχει ο κατάλληλος αγοραστής και το θέμα ειναι πόσο ειναι κάποιος διατεθιμένος νε περιμένει να βρεθεί αυτός ο αγοραστης... Laughing

υ.γ και ο άρης ειχε κάνει αυτή την μετατροπή στο δικό του 206 και όσο καιρό το ειχε ετσι ηταν πολύ ευχαριστημένος (με κάνα 2000ε ειχε πάρει τότετ κομπλέ τροπέτο 206 2,0 και εκανε την σχετική μεταμόσχευση)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 03:24:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άντε και την έκανες την μετατροπή έστω και τζάμπα, δώρο πες πως ήταν από την οικογένεια και δεν έδωσες ούτε cent.

Εγώ απλά θα επισημάνω τα αφανή έξοδα που είναι και τα πιο βασικά όσον αφορά το δίλιτρο.

Τέλη κυκλοφορίας : 323 ευρώ (έναντι των 146 που είναι για το 1.600 ή και το δικό σου το 1.400)
Ασφάλιστρα έτους : 700 ευρώ περίπου για ένα έτος (έναντι 300κάτι που έχεις για το 1.400 σου ή για ένα 1.600)

Κινηθεί δεν κινηθεί το αμάξι, πρέπει να έχεις έναν κουμπαρά και να βάζεις 3 ευρώ (όσο ένα πακέτο τσιγάρα) ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για να καλύψεις τα πάγια έξοδα. Δεν μπαίνω στον κόπο να πω για βενζίνες, διότι έχεις ήδη ξενερώσει νομίζω φίλε Γιώργο...

Όλα σε αυτή τη ζωή έχουν ένα τίμημα, και αυτό το ένα (1) χιλιάρικο ήταν που με ξενέρωνε κάθε φορά (συν την κατανάλωση) που σκεφτόμουν για μετατροπή σε 2λιτρο, παρ' όλο που στο 206 1.4 16v που είχα, υπήρχε όλη η υποδομή και αυτό που έλειπε ήταν το γα^@#$νο το μοτέρ που τελικά δεν θα μπει ποτέ του Crying or Very sad

Ήρθε η ώρα λοιπόν που πρέπει να πεις "δεν έδινα εκείνα τα 1.500 ευρώ παραπάνω όταν έκλεινα το αμάξι για να πάρω το 1.600άρι?" όπως είπα και εγώ τότε... Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 08:42:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

asfaleieς οι διαφορα 1.6 με διλιτρου ειναι περιπου 80το πολυ 100ευρω...
αφου η διαφορα τους μπαινει μονο στη βασικη ασφαλιση. ολα τα υπολοιπα υπολογιζονται με βαση την αξια.......

καταναλλωση το δικο μου φτιαγμενο 1.6 ειχε ελαχιστα πιο κατω απο μαμα διλιτρο μανθου

τελη οκ ειναι 150 παραπανω


συνολο δε φτανεις τα 500 πανω με βενζινες το χρονο που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει...αυτα εδειξε η πραξη και η συγκριση τοσο καιρο δικο μου με μανθου σε θεμα χρησης Evil

και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink

με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 09:32:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω ψηφιζω κατα της μετατροπης.
Πουλα το και παρε κατευθειαν 16αρι ή διλιτρο.
Αν και ετσι οπως πανε οι τιμες,μαλλον αξιζει να παρεις κατευθειαν διλιτρο GTi ή GT καθως εχουν 1000-1500Ε διαφορα απο ενα 16αρι GTi και κατι παραπανω απο ενα XS.

Αν παλι τα τελη κυκλοφοριας σου φαινονται πολλα,πηγαινε σε 16αρι αν και δεν το συνιστω καθως αυτα που θα περιμενεις να δεις απο τον περιβοητο 1600,δεν προκειται να τα δεις σε εργοστασιακη τουλαχιστον μορφη. Confused

Τωρα για καταναλωση και ασφαλιστρα,οντως αυτα τα εξοδα ειναι πολυ μικρα σε σχεση με ενα 1600.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 10:55:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Όλα σε αυτή τη ζωή έχουν ένα τίμημα, και αυτό το ένα (1) χιλιάρικο ήταν που με ξενέρωνε κάθε φορά (συν την κατανάλωση) που σκεφτόμουν για μετατροπή σε 2λιτρο...


Σταυρο δεν εχω καταλάβει που τα βρήκες αυτά τα νουμερα...
μάλλον τα φανταζεσαι...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
σχεδόν όπως τα ειπε ο παναγιώτης ειναι τα πράγματα

ετήσια
η διαφορά μεταξύ 2λιτρου και 1,6 είναι στην ασφάλεια 80κάτι ευρώ
και στα τέλη κυκλοφορία ~200ε
σύνολο κατω από 300ε διαφορά όσον αφορά τέλη και ασφάλεια.

σχετικά με την κατανάλωση και για να συγκρίνουμε σχετικά όμοια πράγματα (=ίδιο οδηγό) όταν είχα το 1,6 μαμά ειχα μέση κατανάλωση γυρω στο 9lt/100km με 100άρα βενζίνη αποκλειστικά γιατί με 95άρα το αμάξι για να δικά μου δεδομένα στις ανηφόρες (όπου μένω) ήταν λίγο κάπως...

στο 2,0 επίσης μαμά τώρα η μεσή κατανάλωση ειναι με το πολύ 11lt/100 σχεδόν αποκλειστικά με 95άρα βενζίνη (γιατί με 100άρα η διαφορά ειναι μεν υπαρκτή αλλά λόγω ροπής του 2λιτρου μάλλον περιττή για καθημερινή χρήση)

με γυρω στις 25000~30000km/χρόνο (που κάνω εγω) κάτσε και υπολόγησε τι διαφορά σε βενζίνες προκύπτει...
και όσο λιγότερα χιλιόμετρα κάνει κάποιος τόσο μικρότερη ειναι η διαφορά ετησίως...

αυτά...

κατα τ' άλλα όπως είπε και ο Παναγιώτης

Παράθεση:
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink
με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε


Pughell έγραψε:
Και εγω ψηφιζω κατα της μετατροπης.
Πουλα το και παρε κατευθειαν 16αρι ή διλιτρο.
Αν και ετσι οπως πανε οι τιμες,μαλλον αξιζει να παρεις κατευθειαν διλιτρο GTi ή GT καθως εχουν 1000-1500Ε διαφορα απο ενα 16αρι GTi και κατι παραπανω απο ενα XS.

Αν παλι τα τελη κυκλοφοριας σου φαινονται πολλα,πηγαινε σε 16αρι αν και δεν το συνιστω καθως αυτα που θα περιμενεις να δεις απο τον περιβοητο 1600,δεν προκειται να τα δεις σε εργοστασιακη τουλαχιστον μορφη. Confused


+1000000 Wink Wink
στο 1,6 θα χρειαστείς ενα "tuning volvopackage" Laughing για να το ευχαριστηθείς ετσι όπως το φαντάζεσαι... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 12:36:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις τόσο αναλυτικές απαντήσεις σας και την προθυμία να με βοηθήσετε και να με κατατοπίσετε.

Βλέπω πώς η αλλαγή είναι ζόρικη σχετικά υπόθεση και θα συνέφερε όταν έπαιρνα αμάξι να έπαιρνα εξ' αρχής ένα 1,6άρι ή κάτι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά δυστυχώς τώρα πάει αυτή η επιλογή… Επίσης το να έκανα τράμπα το δικό μου με ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο το είχα σκεφτεί και παλαιότερα αλλά δεν θα το ήθελα γιατί, όπως είπε ο Μάνθος το δικό μου αμάξωμα είναι ατρακάριστο, καινούργιο (ούτε 2 χρόνια δεν συμπλήρωσε) και μου αρέσει εμφανισιακά, οπότε θα προτιμούσα απλώς να αλλάξω μοτέρ κλπ. Άσε που έχω μερικούς μήνες δώσεων ακόμη…

Μάνθο, όπως το έθεσες η πρόταση για αλλαγή σε 1,6 16ν είναι ενδιαφέρουσα, ειδικά αν με λίγη παραπάνω βελτίωση φτάνει τα 125-130 άλογα σχετικά εύκολα.

Εγώ όμως κόλλησα στην ιδέα του μοτέρ 2,0 135 ps, που όπως αναφέρει πάλι ο Μάνθος βρίσκεται σχετικά εύκολα και κάνει την διαφορά χωρίς περαιτέρω μικροβελτιώσεις, στις οποίες άλλωστε δεν θα ήθελα να προχωρήσω γιατί δεν έχω ιδιαίτερες άκρες. Θα προτιμούσα να αλλάξω απλά μοτέρ και όλα τα παρελκόμενα και να είμαι καλυμμένος.

Για την οικονομική διαφορά σε ασφάλειες και τέλη, όση κι αν είναι τελικά, πιστεύω ότι παλεύεται. Πολύ σωστά το είπε ο Παναγιώτης, αν θέλεις δίλιτρο αμάξι τότε δεν γίνεται να κολλάς στις "λεπτομέρειες". Έστω και 500 τον χρόνο επιπλέον να είναι η διαφορά, η διαφορά στον κινητήρα τα δικαιολογεί. Το ερώτημα είναι αν είναι νόμιμη και αν μπορεί να δηλωθεί μια τέτοια αλλαγή μοτέρ.

Την αγγελία για μοτέρ του Ανδρέα δεν την βρίσκω στις αγγελίες. Θα ρωτήσω και τον ίδιο πάντως μαζί με τα υπόλοιπα που θα τον ρωτήσω για την μετατροπή που έκανε. Αλλά το θέμα είναι, ρε παιδιά, ακόμη και αν αγόραζα το μοτέρ του Ανδρέα, τα ταχυδρομικά από Αθήνα – Θεσ/νίκη (μην ξεχνάτε, από Θεσ/νίκη είμαι) δεν είναι μια σημαντική επιβάρυνση;

Εγώ σκεφτόμουν για την μετατροπή να πάω στην Peugeot Power Service, για την οποία έχω πολύ καλή εντύπωση. Πριν έξι χρόνια είχα πάει εκεί το χιλιάρι 106 μου για να του βάλουν κινητήρα 1,4 8ν, και αν και δεν πήγα συστημένος τα παιδιά κάνανε επαγγελματική δουλειά. Δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα τα επόμενα 4 χρόνια που το είχα.

Ωστόσο δεν μου είπατε καμία εκτίμηση για το πόσο θα μου κόστιζε στο περίπου ένας δίλιτρος κινητήρας με 130κάτι άλογα, μαζί με τις υπόλοιπες απαραίτητες αλλαγές (σασμάν κλπ.). Πάνω-κάτω καμιά ιδέα; Και επίσης, αν πουλήσω τον τωρινό μου κινητήρα, 1,4 16ν του 2006, σε άριστη κατάσταση με 22,000 χλμ., πόσα θα έπιανε;


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 12:46:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεδομενου οτι το δικο σου ειναι απο τα πολυ τελευταια μοντελα,θα πρεπει να βρεις και αναλογο σετ(μοτερ-ηλεκτρικα) για να κανεις σωστη δουλεια και να μην μπλεξεις με κοψε-ραξε.
Οποτε για ενα καλο σετακι,το 2000αρο το εχεις με το καλημερα και για πλακα.

Ε,με τοποθετηση,καποια πιθανα ανταλλακτικα που θα χρειαστουν,κλπ,τα 3500Ε πιθανολογω οτι θα ειναι ενα ρεαλιστικο νουμερο.

Κανε την προσθεση και δες αν αξιζει... Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:04:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink

με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε


Αν δεν παίρνεις το 2λιτρο εξ αρχής και παίρνεις το 1.4 16v εξ' αρχής, μάλλον δεν είσαι έτοιμος για μεταξωτά βρακιά, και το κάθε ευρώ θα σε πονέσει Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:06:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

3500 λες, ε; Αν βγουν τόσα τότε όντως είναι ένα καλό ερώτημα το αν αξίζει η αλλαγή. Ωστόσο έτσι όπως είναι τα πράγματα η μόνη εναλλακτική που έχω είναι να περιμένω 2-3 χρόνια και να αλλάξω τότε αμάξι... Δεν ξέρω αν μπορώ να κρατηθώ τόσο...

Ο δικός μου κινητήρας δεν θα πιάσει κανένα 800άρι έστω ώστε να μειωθεί το τελικό ποσό;

Πάντως λέω να κάνω μια έρευνα αγοράς για να δω τι παίζει γενικώς.


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:30:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ArxariosMe206 έγραψε:
...Ο δικός μου κινητήρας δεν θα πιάσει κανένα 800άρι έστω ώστε να μειωθεί το τελικό ποσό;
...

Με τιποτα...
Εκτος του οτι αυτα τα μοτερ δεν εχουν και τοσο καλη φημη στην αγορα,μπηκε μονο σε 206/307,αυτοκινητα σχετικα καινουργια και με "χαλαρη" οδηγηση οποτε και η ζητηση στα μεταχειρισμενα θα ειναι αναλογη.

Εγω πιστευω οτι ο μηχανικος/παλιατζης δεν προκειται καν να μπει στον κοπο να παρει πισω το μοτερ σου.
Ακομα παντως και να κανει κατι τετοιο,αν παρεις 500Ε θα πρεπει να εισαι τρισευτυχισμενος. Laughing

Αν παντως εισαι σε θεση να δωσεις τα επιπλεον χρηματα και δεν πιστευεις οτι θα αντεξεις να κρατηθεις ακομα τοσο καιρο,ξεπληρωσε τις δοσεις που χρωστας και παρε ενα διλιτρο.
Με 10.000Ε θα βρεις οντως πολυ καλο αυτοκινητο και μαλιστα ισως βρεις και καποιο απο τα συλλεκτικα GT το οποιο ειναι πολυ τιμιο αυτοκινητο. Wink
Ασε που με απλο ΦΠΕ παει 145+ για πλακα. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:32:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

o pughell είναι από Θεσσαλονίκη και απ ότι έχω καταλάβει έχει μερικές ακρες...
ψάξτε το λίγο παρέα... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:38:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανθο πολυ ευχαρίστως Very happy αλλα οπως ειπα,δεν πιστευω οτι αξιζει ρε... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:42:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν διαφωνώ.
αλλά όπως είπε και ο ίδιος θέλει να κρατήσει το δικό του αμάξωμα
επίσης και ο Αντρέας αλλά και ο Άρης όσο ειχαν τα δικά τους 2,0 (από 1,4 8ν πριν) απ όσο θυμάμαι τα ειχαν καταευχαριστηθεί... Wink

σχετικά συημαντική λεπτομέρεια
μιλάμε για 3θυρη ή 5θυρη καρότσα?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:49:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

σχετικά συημαντική λεπτομέρεια
μιλάμε για 3θυρη ή 5θυρη καρότσα?


3θυρη, αρχηγέ! Αλλά γιατί είναι σημαντική λεπτομέρεια; Και με 5θυρη δεν θα μπορούσε να γίνει η μετατροπή; Απλά θα ήταν ξενέρωτο θέαμα ένα 5θυρο δίλιτρο 206...

Βασικά φαίνεται ότι ξέρει τι λέει ο Pughell, γι' αυτό και με αποθάρυνε λίγο, αλλά θα κάνω μια βασική έρευνα αγοράς για να ζυγίσω τα + και τα - και θα σας συμβουλευτώ για τις λεπτομέρειες.


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:56:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάπου εχει γράψει ο Αντρέας τι παίζει με την 5θυρη καρότσα (που εργοστασιακά δεν εβγαινε με αυτό το μοτερ) κλπ κλπ κλπ... Wink

υ.γ. ευτυχώς το 206 ειναι από τα πιο όμορφα 5πορτα μικρά αμάξι που υπάρχουν και που η υπαρξη πίσω πορτών δεν αλλιώνει το σχήμα του αυτοκινήτου... άσε που όλα διορθώνονται... με λίγο φιμέ τζάμια και ενα μαυτο αυτοκόλλητο στην μεσαία κολώνα... Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:56:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
volvos έγραψε:
και σορυ αλλα οταν παιρνεις διλιτρο αμαξι και κοιτας τετοια μικροποσα αστο καλυτερα....τα μεταξωτα βρακια.... Wink

με τετοια αμαξια ανεβαινεις κατηγορια ειδικως και γενικως. αν δεν εισαι ετοιμος περιμενε


Αν δεν παίρνεις το 2λιτρο εξ αρχής και παίρνεις το 1.4 16v εξ' αρχής, μάλλον δεν είσαι έτοιμος για μεταξωτά βρακιά, και το κάθε ευρώ θα σε πονέσει Smile


Φίλε Steve, δυστυχώς όταν πήρα το 1,4 16ν δεν είχα και πολλά χρήματα επειδή δεν δούλευα, οπότε δεν το πήρα εξ ολοκλήρου με δικά μου λεφτά και έτσι δεν μπορούσα να είμαι ιδιαίτερα απαιτητικός.

Τώρα που έχω χρήματα όμως, έχω μείνει με το 1,4 16ν το οποίο για να μην είμαστε και αχάριστοι είναι μια χαρά αμάξι. Απλά όπως όλοι μας θα ήθελα το κάτι παραπάνω αφού έχω την δυνατότητα.


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2074s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on