Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dr.Rikons (Greg) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (16V) (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 02:16:52 Θέμα δημοσίευσης: Ανακατασκευή μοτέρ 205 |
|
|
Υπάρχουν τα εξής 2 μοτέρ TU3:
1) 1.4 αλουμινένιο μπλοκ.
2) 1.4 μαντεμένιο ....
Αναλυτικότερα!
Και τα 2 μοτέρ είναι με σύστημα μονού ψεκασμού.
Απ' το αμάξι έλειπε ο καταλύτης, στα σχέδια είναι να επανατοποθετηθεί .
Το αμάξι φοράει τον αλουμινένιο κινητήρα (205 XS του 91), γράφει 350.000km αλλά υποτίθεται είναι γυρισμένα λόγω εκτελωνισμού...
Όπως και να 'χει το μοτέρ φαίνεται ταλαιπωρημένο και είναι και πεσμένο σε επιδόσεις.
Ο μαντεμένιος είναι από 2ο που αγοράστηκε για ανταλλακτικά. γράφει 175.000km και φαίνεται σε καλύτερη (οπτική) κατάσταση. Σε δοκιμή γύρισε κανονικά χωρίς να ζορίσει καθόλου (μάλλον δεν ήταν κολλημένος ή δεν πρόλαβε ) αλλά δεν πήρε ποτέ μπρος.
Και αφού σας ζάλισα με φυσική ιστορία, θα 'θελα γνώσεις και γνώμες..
Ποιο μοτέρ και γιατί; Υπάρχουν σοβαρές διαφορές, υπέρ ή κατά; (εκτός βάρους)
Δεδομένο ότι θα λυθούν και τα 2 και θα ελεγχθεί αν είναι κατάλληλο κάποιο για ανακατασκευή.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Υ.Γ. Υπάρχει κι ένα μοτέρ kfu (χωρίς βολάν) από 206 1.4 16v και αυτό με πολλά km. Μπορεί να αξιοποιηθεί στην συγκεκριμένη περίπτωση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 07:27:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To KFU το ξεχνάς...
Τώρα ανοίγεις και τα δύο και βλέπεις...
Γενικά το μαντέμι πιο βαρύ αλλά και πιο ανθεκτικό στο θέμα τις φλάντζας αλλά οι κύλινδροι κάνουν οβάλ πιο εύκολα..
Το βάρος για μένα είναι σημαντικός παράγοντας και η κατάσταση του μοτέρ..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 08:46:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nik_psa έγραψε: | To KFU το ξεχνάς...
Τώρα ανοίγεις και τα δύο και βλέπεις...
Γενικά το μαντέμι πιο βαρύ αλλά και πιο ανθεκτικό στο θέμα τις φλάντζας αλλά οι κύλινδροι κάνουν οβάλ πιο εύκολα..
Το βάρος για μένα είναι σημαντικός παράγοντας και η κατάσταση του μοτέρ.. |
+1000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr.Rikons (Greg) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (16V) (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 16:13:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μπλοκ της KFU δεν είναι ίδιο με των TU3? Δεν θα ταιριάξει η κεφαλή? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 22:49:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα KFU ειχαν καποια ψιλοθεματακια με την λιπανση στα ψηλοτερα μερη του μπλοκ/κεφαλης οπότε απεφυγε το. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr.Rikons (Greg) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (16V) (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2017, 19:10:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανοίχτηκαν τα μοτερ και πάμε για το μαντεμένιο, δυστυχως το αλλο είναι πολύ ταλαιπωρημένο και για κάποιο λόγο τα χιτώνια φαίνονται ΣΑΝ να έχουν τριφτεί με γυαλόχαρτο??? (δεν έχουν χοντρη γρατζουνιά αλλα φαίνονται φανερά σημάδια).
Μέταλλα ελλατήρια κλπ δεν θα αλλαχτούν ανοίχτηκαν και δεν έχουν κανένα σημάδι φθορας, προέκυψε και θέμα ημιαξονίων οπότε θα πάει αλλού το budget... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Φεβ 2017, 09:48:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατα πασα πιθανοτητα αυτο που βλεπεις ειναι ακομα το honing οπότε βλεπεις χιτωνια σε αριστη κατασταση,οχι κατεστραμμενα.
Τα χιτωνια γυαλιζουν και τα "σημαδια" που βλεπεις ειναι ενδειξη καλης καταστασης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Φεβ 2017, 14:06:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1
Μη σε θαμπωνει η γυαλαδα του αλλου! Αν εχεις τη δυνατοτητα ελεγξε αν εχει ηδη σχηματιστει οβαλ οπως συμβαινει στα μαντεμενια με "φορτωμενα" χλμ.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr.Rikons (Greg) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (16V) (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: Πειραιας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Φεβ 2017, 21:50:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μαντεμι ειναι για πεταμα οπως ειναι.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr.Rikons (Greg) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (16V) (2004)
Ένταξη: 26 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2017, 09:30:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά επιλέχτηκε το αλουμινένιο μοτέρ, δεν μας άφησε κ πολλές επιλογές μιας και αποφάσισε να μασήσει ένα ελατήριο στον ένα κύλινδρο...
Μετά από πολύ κόπο, ψάξιμο και μία χαλασμένη βαλβίδα ψυχρής το αμάξι είναι έτοιμο και κυκλοφορεί ξανά ανάμεσα μας.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2017, 09:35:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά χιλιόμετρα να έχεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|