Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
akis_drive (akis) Μόλις έγραψα
peugeot 306 1.4(8v)champion(2000)
Ένταξη: 16 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: anw liosia
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 15:44:06 Θέμα δημοσίευσης: Ελληνικό Αυτοκίνητο |
|
|
Καλησπέρα.
Παρακαλώ ας δούμε μια πρόταση που αφορά όποιον από εμάς σκέφτεται να πουλήσει το αυτοκίνητό του περί τα 7000 ευρώ για να πάρει κάτι νέο.
Αξίζει να δούμε την ελληνική παραγωγή.
Ας σκεφθούμε την οικονομική στήρηξη που προσφέρει αυτή η κίνηση στον τόπο μας.
Ισως μερικοί από εμας αναρρωτηθούμε:Δεν "πάει", δεν "στριβει" κλπ. Αλλά ας σκεφθούμε οτι εκτός του ότι το συκεκριμένο χαριτωμένο διαφορετικό αυτοκινητάκι είναι για άλλη χρήση, ενισχύοντας την κίνηση αυτή ίσως στο μέλλον βγουν και άλλα μοντέλα σπορ(τα οποία θα τα εξελίξουμε καλύτερα εμείς στην ελληνική πραγματικότητα) κλπ..Ισως είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο για τους ελληνικούς δρόμους... Χώρια ότι ενισχύουμε την ελληνική οικονομική δύσκολη για την Ελλάδα εποχή.
Ο λόγος για το :
http://www.blog.gr/article.php?id=60664&category_id=8
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4674831
pony
oi galates einai fiiiiiiiiiiiiloi mas...!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 22:39:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπάρχει το θέμα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mitsos 306 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος
207 rallye (2009) & 205 1.1 (1990)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 234 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 21:01:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το εργοστασιο που εφτιαχνε ταα πονυ υπαρχει ακομα στην θεσσαλονικη, δεν παραγει βεβαια ειναι υπο καθεστως χρεωκοπιας, αλλα τα πραγματα δειχνουν θετικα...
Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θέλεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2014, 10:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιστρέφει στους ελληνικούς δρόμους το θρυλικό Pony
Η εταιρεία NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη από τη Θεσσαλονίκη, ετοιμάζεται να βγάλει και πάλι στην αγορά το δημοφιλές αυτοκίνητο με τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 7 χιλιάδες ευρώ
Πολύ πιθανό φαντάζει πλέον το σενάριο να ξαναδούμε σύντομα στους δρόμους το θρυλικό Pony, το πάλια ποτέ «τζιπ των φτωχών», του οποίου η παραγωγή σταμάτησε το 1983.
Η εταιρεία NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη από τη Θεσσαλονίκη, ετοιμάζεται να βγάλει και πάλι στην αγορά το δημοφιλές αυτοκίνητο κατά τις δεκαετίες του '60 και του '70, σχεδιασμένο όμως από το μηδέν και με βάση τις υψηλές προδιαγραφές της νέας τεχνολογίας. Στόχος της οικογένειας είναι να παράγονται ημερησίως 24 νέα Pony και η τιμή του να μην υπερβαίνει τα 7.000 ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αυτοκίνητο βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης τύπου από το ΕΒΕΤΑΜ, το πολυτεχνολογικό κέντρο εργαστηριακών ελέγχων και πιστοποίησης βιομηχανικών και καταναλωτικών προϊόντων. Εάν όλα πάνε καλά, ο φάκελος θα μεταβιβαστεί στο υπουργείο Μεταφορών και το όχημα θα υποβληθεί στις προβλεπόμενες από το κράτος διαδικασίες για την τελική του έγκριση. «Είμαστε στην τελική ευθεία» αναφέρουν χαρακτηριστικά οι άνθρωποι της NAMCO, χωρίς ωστόσο να επιθυμούν να πουν περισσότερα, αναφέρει η Καθημερινή.
Σε κάθε περίπτωση, είναι η πρώτη φορά μετά πάρα πολλά χρόνια που ελληνικό αυτοκίνητο υποβάλλεται σε διαδικασία έγκρισης τύπου. Μετά την περίοδο δόξας του ’60, του ’70 και του ’80, ο σκληρός ανταγωνισμός -μεταξύ άλλων- είχε σβήσει τις μηχανές της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ολα αυτά μέχρις ότου -σύμφωνα με τον μύθο που συνοδεύει την επανεμφάνιση του Pony- ο 80χρονος σήμερα ιδιοκτήτης της εταιρείας, Πέτρος Κοντογούρης, πείσμωσε όταν άκουσε Γερμανό αξιωματούχο να δηλώνει ότι «δεν μπορεί να φτιάχνει αυτοκίνητα κάθε χώρα» και βάλθηκε να τον διαψεύσει.
Το Pony, ένα αυτοκίνητο «τόσο άσχημο που είναι ωραίο» όπως είχε γραφτεί τότε στον γερμανικό Τύπο, έμελλε να είναι το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο στην ιστορία (πωλήθηκαν πάνω από 30.000 κομμάτια με εξαγωγές σε 14 χώρες). Με κόστος λειτουργίας και συντήρησης υποπολλαπλάσιο αυτού ενός «κανονικού» τζιπ και τιμή πώλησης εξίσου χαμηλή, έγινε ανάρπαστο τόσο από τις κρατικές και στρατιωτικές υπηρεσίες όσο απ’ όλους όσοι είχαν δικαίωμα χρήσης «επαγγελματικού». Το εργοστάσιο «έβγαζε» 8-10 αυτοκίνητα ημερησίως, με το 67% των εξαρτημάτων να είναι ελληνικής προέλευσης.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2014, 15:16:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γελαει και ο καθε πικραμενος με αυτο το αμαξι ... ελεος που θελουν και 7.000 ... ειπαμε υποστηριζουμε Ελλαδα .. αλλα οχι και να καψω τα λεφτα μου .. καλυτερα να παω καζινο στα slots ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mathanas Φανατικό μέλος
207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2014, 16:09:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κλασικη ελληνικη αντιληψη, δε παραγουμε τιποτα , δε θελουμε να παραγουμε τιποτα , οποιος παει να κανει κατι παραγωγικο τον στηνουμε στο τοιχο και βεβαια αυτοδικαια ο Ελληνας που εδω και 30 χρονια δε φτιαχνει ουτε προκα , του αξιζει να οδηγει απο ΒΜW Μ και πανω ...
Τελοσπαντων αν ειναι αληθεια η ειδηση ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ !!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2014, 16:43:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ φιλε αν εκανες οικονομιες χρονια , για να παρεις ενα αυτοκινητο .. και ειχες 7.000 ευρω .. θα τα εδινες για αυτο το αυτοκινητο ?
Για αυτη την κατασταση μιλαω .. οχι να εχω 500.000 ευρω και να πω οτι υποστηριξω Ελλαδα και θα το παρω .. για 3το αμαξι
Αν ειμασταν στα 80'ς θα το επαιρνα τωρα που το ξαναειδα .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2014, 17:00:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλαμε για επαγγελματικο φιχ αμαξι.
μη συγκρινετε με απλα ι.χ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|