PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στρίψιμο και τούρμπο!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 18:26:50    Θέμα δημοσίευσης: Στρίψιμο και τούρμπο! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάγκες καλησπέρα. Επειδή ως γνωστών το turbo project είναι μια απλή κ εύκολη λύση για να βγάλεις αρκετά αλόγατακια κ μάλιστα με σχετικά χαμηλό κόστος μου πέρασε μια σκέψη... Το μόνο ''φτιάξιμο'' που παίρνει ο 14άρης 16v είναι αυτό. Έτσι λοιπόν απλώς υπήρχε σαν ιδέα στην άκρη του μυαλό μου... Όπως στεκόμουν αμέριμνος λοιπόν σε κεντρικο δρόμο κ κοιτούσα το κω**ρακι του 206 μου ακούω ένα μοτέρ να μουγκρίζει μανιασμένα κ τα λάστιχα να στριγκλίζουν. Γυρνάω να δω κ βλέπω ένα ασημί αδερφάκι μου. "Ωραίο" σκέφτηκα ενώ συνέχισα να το χαζεύω να σκάβει με μανια το δρόμο. Τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να πάρω το βλέμα μου από πάνω του κ να συνεχίσω να ακούω τον κλασικό ήχο που έμοιαζε με σκουπάτο peugeot άκουσα ένα εκοφαντικό ασυνήθιστο ήχο για 206. Ττττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσς. 'ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ' φώναξα με μανία κ κοιταχτήκαμε με τον μηχανικό απο το απέναντι συνεργείο με την ταύλα ζωγραφισμένη στα πρόσωπα μας.
- 'Πότε είπες τουρμίζεις το ΒΜW σου?'
-΄Χριστούγεννα λέω να αρχίσω σιγά σιγά'
- 'Κράτα χώρο και για το δικό μου!'
Για να μην τα πολυλογούμε λοιπόν, ναι! Σκέφτηκα να το γυρίσω στο τούρμπο. Η επικρατέστερη άποψη είναι τούρμπο για ευθείες ατμόσφαιρα για στροφιλίκι. Αλλά επειδή θέλω να ξέρω ακριβώς τι παίζει θέλω τις απόψεις σας κ κυρίως όσων είναι η ήταν κάτοχοι ή έχουν οδηγήσει 206 τουρμπάτο. Με τη λιγοστή εμπειρία λόγω ηλικίας που κατέχω μπορώ να φανταστώ ότι το απότομο γκάζι όταν το τούρμπο τα σκάσει μέσα στη στροφή μπορεί να προκαλέσει υποστροφικές τάσεις κ να αποβεί επικύνδινο. Αν όμως σκέφτηκα, επιταχύνεις με ομαλό τρόπο κ όχι με ξαφνικό πάτημα του γκαζιού στο πάτωμα που με 90 άλογα πχ ελέγχεις το πέταγμα της μούρης θα είναι εφικτό να στρίψει χωρίς να είναι επικύνδινο? Μπορείς δηλαδή να μάθεις να ελέγχεις τα 160 άλογα? Στα 207 που είναι τουρμπάτα κάνει τόση δουλειά το esp? Ευχαριστώ προκαταβολικά ελπίζωντας να με διαφωτίσετε οι εμπειροτερότεροι!!


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 18:51:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σε ξενερωσω απο τωρα,το εκανε φιλος μηχανικος στο αυτοκινητο ξαδερφου του και ηταν μια αποτυχια...
Εκτος του οτι το μοτερ δεν ειναι για πολλα-πολλα,η εισαγωγη σπαει ευκολα.
Τωρα αν σκοπευεις να μπεις σε αυτην την διαδικασια για 15-20 αλογα,εσυ ξερεις... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:02:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι δε σκοπεύω να μπω μόνο για 15 20 άλογα αλλά για 70 80 άλογα. Το ότι η πλαστική εισαγωγή σπάει πανω από τα 0.5 bar το έχω ξανα ακούσει αλλά ξέρω ότι μπορει να δουλέψει μέχρι 0.6-0.7. Άρα εξαρτάται τι πίεση δοκίμασε να σηκώσει ο φίλος που αναφέρεις αλλά κ το οτι σπάει η εισαγωγή δε λέει κάτι. Εξάλλου δεν έχω σκοπό να σηκώσω καμία τρελή πιεση με μαμά εμβολα. Επίσης το θέμα μου δν είναι τι λεέι το τούρμπο στον 1.4 16v αλλά τι λέει το τούρμπο σε στροφη. Σε ευχαριστώ πάντως....


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:16:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μας λες ομως τι ακριβως σκεφτεσαι να κανεις και ποσα διαθετεις για την μετατροπη..μονο ετσι μπορουμε να σου πουμε ποσο μπορεις να φτασεις..αν ξερουμε ποσο θα φτασεις,τοτε θα σου πουμε και ποσο μπορεις να το κανεις να στριβει.. Rolling eyes
ελπιζω να καταλαβες τι εννοω..


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:20:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εξαρταται σε πολυ μεγαλο βαθμό από την τουρμπίνα που θα χρησιμοποιήσεις

ΠΟΤΕ δεν θα ειναι ομαλο οπως ενα αντίστοιχης ισχυος ατμοσφαιρικο, παρόλα αυτα αναλογα με το μεγεθος της τουρμπίνας και της ρυθμίζεις τπου προγραμματος που θα βάλεις μπορεις να το κάνεις περισσότερο ή λιγοτερο στροφοοδηγίσιμο

σε στροφοδιαδρομη που οδηγησα 2 207 στα 200αλογα και τα 2 με μπλοκε καθως και σε αντίστοιχη μαμα 207 150άρι χωρις μπλοκέ ηθελαν πολυ συνεση στο γκαζι γιατι την στιγμη της μεγιστης ισχύος παρα το μπλοκε ανοιγαν την τροχια της μουρης εντόνως

εχει την πλάκα του βεβαια να παλευεις λιγο με την ισχη του αυτοκινητου στις στροφες αλλα αυτό δεν σημαίνει πηγαίνεις και γρηγορότερα


για τα τεχνικα υπάρχουν αντίστοιχα τοπικ, για να μην τα ξαναγραφουμε


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:32:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν αλάνια μου ακούστε. Δε θα το πάω κάπου κ θα πω δίνω τόσα λεφτά κάντετο τόσα άλογα. Είμαι μέσα στο χώρο του αυτοκινήτου διότι έχει συνεργείο ο πατέρας μου κ γνωρίζω αρκετά άτομα στο χώρο επωνυμα κ μη. Συνεπώς δε θα σας πω πόσα χρήματα διαθέτω αλλά τις βλέψεις μου. Λοιπόν. Θα παίξω με την μαμά εισαγωγή, με μεγαλύτερα μπεκ, φλατζουλα κεφαλής να ρίξω λίγο τη συμπίεση, τουρμπινα 25αρα, πιστεύω είναι ιδανική. Έμβολα μαμά κ ύστερα θα παίξω με την πίεση 0.5-0.6 αντε το πολύ 0.7 οπότε θα κυμανθώ στα 150-160 το πολυ 170 άλογα. Σας ακούω!


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
black7monster (Dimitris)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 8v

Ένταξη: 22 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 195
Τόπος: N.Φ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:35:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του.
Οσο αναφορα στην εισαγωγη εγω στο δικο μου που ειναι 8v 1.6 στην αρχη που δουλευα 1 bar ειχα την πλαστικη εισαγωγη και δεν ειχα κανενα προβλημα.Ισως να ημουν τυχερος.


106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:47:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

black7monster έγραψε:
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του.
Οσο αναφορα στην εισαγωγη εγω στο δικο μου που ειναι 8v 1.6 στην αρχη που δουλευα 1 bar ειχα την πλαστικη εισαγωγη και δεν ειχα κανενα προβλημα.Ισως να ημουν τυχερος.


Τέτοια λέγε μου αλάνι μου να με πορώνεις κ άλλο!!


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:52:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

black7monster έγραψε:
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του...


το αυτό Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:54:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
black7monster έγραψε:
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του...


το αυτό Cool


Τι εννόεις φίλε Μάνθο λέγοντας το αυτό? Ότι τα πράγματα είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος Δημήτρης?


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 20:04:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι ο μόνος τρόπος να εχεις ενα "χρηστικό" τουρμπάκι που να το ευχαριστιέσαι συχνά σε σβέλτες διαδρομες και οχι μόνο οταν το πας "τάπα"...

απλά η μικρή τουρμπίνα προκαλει σπινιάρισμα νωρίς που θα μαθεις να το ελέγχεις...
ενα μπλοκε θα βοηθησει απειρα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 20:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθο σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για το ενδιαφέρον που δείχνεις! Η 25αρα είναι ιδανική πιστεύω όταν λέτε μικρή!! Όσο για το σπινιάρισμα μην ανησυχείς καθόλου διότι φοράω λάστιχο μικρής διαμέτρου κ αρκετά σκληρό. Κ σε λειο δρομο πρωτη δευτερα (καρφωτή) μενουν κατω . Η καλυτερη φαση ειναι οταν βρεχει που μενει κ η τριτη(καρφωτη μετα την καρφωτη δευτερα!!). Κ στις στροφες δν υπαρχει θεμα διοτι για να φτάσω στο σπιτι μου περναω απο 4 αλλεπαλες στροφες στις οποιες εχουν φυγει απειρα αυτοκινητα οποτε καταλαβαιεις οτι καθημερινα που πηγαινοερχομαι κανω αμετρητα μπασιματα κ με βροχή κ χωρίς!! Εχθες να φανταστεις εγινε καραμπολα με 5 αμαξια! χαχα!!


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 20:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

leo206 έγραψε:
Μάνθο σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για το ενδιαφέρον που δείχνεις! Η 25αρα είναι ιδανική πιστεύω όταν λέτε μικρή!! Όσο για το σπινιάρισμα μην ανησυχείς καθόλου διότι φοράω λάστιχο μικρής διαμέτρου κ αρκετά σκληρό. Κ σε λειο δρομο πρωτη δευτερα (καρφωτή) μενουν κατω . Η καλυτερη φαση ειναι οταν βρεχει που μενει κ η τριτη(καρφωτη μετα την καρφωτη δευτερα!!).


Α ωραια..τωρα που θα το τουρμπισεις δεν θα παταει καμια ταχυτητα κατω... Razz Razz Cool Cool


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 21:10:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Α ωραια..τωρα που θα το τουρμπισεις δεν θα παταει καμια ταχυτητα κατω... Razz Razz Cool Cool


Λες?? Χαχα για να δούμε! Θα σας ενημερώσω οταν το φτίαξω! Άλλες απόψεις κανείς??!!


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 23:23:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε νομιζω οτι χρειαζεται να σε ανυσηχει τοσο η δυναμη,οσο η ροπη.το αποτομο σπινιαρισμα θα το εχεις λογω ροπης απο χαμηλα κ οχι τοσο,λογω δυναμης.αν εχεις καλο προγραμματιστη που ξερει πως "δουλευει" η ολη ιστορια,τοτε θα εχεις κ δυναμη κ λιγοτερο σπινιαρισμα Wink

στελιο,κρυτωνα,376 αλογα με 1.5 σταθερο εβγαλε ο τρελος με το λεον,κ το δουλευει κ 1.6 σταθερο που κ που Laughing εχω τη δυναμομετρηση,ελπιζω να βρω χρονο να την ανεβασω καποια στιγμη.α,κ ξεχασα,47,5 κιλα ροπης Twisted evil
το καλο ηταν το πατημα που ειχε κανει με λεον κουπρα,φουλ(αντλιες,κουλερ,ρεβο που ειχε διαφορες ρυθμισεις μεσω ειδικου διακοπτη που σου δινουν)κ την πρωτη φορα περασε το δικο μας μπροστα μισο αμαξι.τοτε ο τυπος με το καινουριο του ειπε οτι ηθελε να σηκωσει λιγακι αβανς στα ψηλα,κ να κανει κατι ρυθμισεις κ να ξαναπηγαιναν.το ξανακανονησαν κ ηταν σιγουρος οτι θα ηταν μπροστα.αλλα ειχε κανονισει χωρις τον ξενοδοχο.απο 1.4 που το δουλευε,το σηκωσε 1.6,εβγαλε κ το περιτο βαρος,κ οταν ξαναπατησαν ηταν 4 μπροστα ο γιωργος Laughing
να ειστε καλα κ παντα τετοια,ετοιμαζουμε κ το MPS για προγραμμα,τωρα που εγινε σφυριλατο,οποτε θα μιλισουμε συντομα Cool



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 23:43:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
αν εχεις καλο προγραμματιστη που ξερει πως "δουλευει" η ολη ιστορια,τοτε θα εχεις κ δυναμη κ λιγοτερο σπινιαρισμα


Δηλαδή φίλε Βαγγέλη τι θα πρέπει εγω να ζητήσω στον προγραμματιστη?? Να μειώσει τη ροπή στις χαμηλές για να μειώθει κ το σπινιαρισμα??


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
black7monster (Dimitris)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 8v

Ένταξη: 22 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 195
Τόπος: N.Φ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 23:46:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωμη μου,απλα βαλε ενα καλο λαστιχακι και εισαι οκ,δεν θα βγαλει και 30 κιλα.........ροπη για να σπινιαρει σαν παλαβο.


106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
leo206 (Λεό)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS

Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:29:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποικίλουν οι απόψεις βλέπω!!


-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:32:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

file τα πραματαα ειναι απλα.
θα βαλεις μεταλλικη εισαγωγη απο 106 που δε μπαινει αλλα θα τη βαλεις.πεταλουδα απο κιτκαρ 309 τη καλη
τουρμπινα χαλαρα μια κ3 για να ανοιγει πι ψηλα να μη σπινιαρ

αναρτηση πουλαει ενα παλικαρι κατι αιμπαχ 5ποντα για να ερπετωσει
λαστιχακια εγω δοκιμασα κατι μαραγκονι γαμανε μιλαμε σε 14αρι

φρενα οπωσδηποτε σωληνακια και αγωνιαρικο τεξταρ τακακι

πιστευω με καλη εισοδο και συγκρατημενο γκαζι να στριβει 120 πεταλο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:41:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
πιστευω με καλη εισοδο και συγκρατημενο γκαζι να στριβει 120 πεταλο


Επιτρέπεται να το βάλω στην υπογραφή ρε αλάνι; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1367s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on