Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 18:26:50 Θέμα δημοσίευσης: Στρίψιμο και τούρμπο! |
|
|
Μάγκες καλησπέρα. Επειδή ως γνωστών το turbo project είναι μια απλή κ εύκολη λύση για να βγάλεις αρκετά αλόγατακια κ μάλιστα με σχετικά χαμηλό κόστος μου πέρασε μια σκέψη... Το μόνο ''φτιάξιμο'' που παίρνει ο 14άρης 16v είναι αυτό. Έτσι λοιπόν απλώς υπήρχε σαν ιδέα στην άκρη του μυαλό μου... Όπως στεκόμουν αμέριμνος λοιπόν σε κεντρικο δρόμο κ κοιτούσα το κω**ρακι του 206 μου ακούω ένα μοτέρ να μουγκρίζει μανιασμένα κ τα λάστιχα να στριγκλίζουν. Γυρνάω να δω κ βλέπω ένα ασημί αδερφάκι μου. "Ωραίο" σκέφτηκα ενώ συνέχισα να το χαζεύω να σκάβει με μανια το δρόμο. Τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να πάρω το βλέμα μου από πάνω του κ να συνεχίσω να ακούω τον κλασικό ήχο που έμοιαζε με σκουπάτο peugeot άκουσα ένα εκοφαντικό ασυνήθιστο ήχο για 206. Ττττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσς. 'ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ' φώναξα με μανία κ κοιταχτήκαμε με τον μηχανικό απο το απέναντι συνεργείο με την ταύλα ζωγραφισμένη στα πρόσωπα μας.
- 'Πότε είπες τουρμίζεις το ΒΜW σου?'
-΄Χριστούγεννα λέω να αρχίσω σιγά σιγά'
- 'Κράτα χώρο και για το δικό μου!'
Για να μην τα πολυλογούμε λοιπόν, ναι! Σκέφτηκα να το γυρίσω στο τούρμπο. Η επικρατέστερη άποψη είναι τούρμπο για ευθείες ατμόσφαιρα για στροφιλίκι. Αλλά επειδή θέλω να ξέρω ακριβώς τι παίζει θέλω τις απόψεις σας κ κυρίως όσων είναι η ήταν κάτοχοι ή έχουν οδηγήσει 206 τουρμπάτο. Με τη λιγοστή εμπειρία λόγω ηλικίας που κατέχω μπορώ να φανταστώ ότι το απότομο γκάζι όταν το τούρμπο τα σκάσει μέσα στη στροφή μπορεί να προκαλέσει υποστροφικές τάσεις κ να αποβεί επικύνδινο. Αν όμως σκέφτηκα, επιταχύνεις με ομαλό τρόπο κ όχι με ξαφνικό πάτημα του γκαζιού στο πάτωμα που με 90 άλογα πχ ελέγχεις το πέταγμα της μούρης θα είναι εφικτό να στρίψει χωρίς να είναι επικύνδινο? Μπορείς δηλαδή να μάθεις να ελέγχεις τα 160 άλογα? Στα 207 που είναι τουρμπάτα κάνει τόση δουλειά το esp? Ευχαριστώ προκαταβολικά ελπίζωντας να με διαφωτίσετε οι εμπειροτερότεροι!!
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 18:51:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σε ξενερωσω απο τωρα,το εκανε φιλος μηχανικος στο αυτοκινητο ξαδερφου του και ηταν μια αποτυχια...
Εκτος του οτι το μοτερ δεν ειναι για πολλα-πολλα,η εισαγωγη σπαει ευκολα.
Τωρα αν σκοπευεις να μπεις σε αυτην την διαδικασια για 15-20 αλογα,εσυ ξερεις...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:02:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι δε σκοπεύω να μπω μόνο για 15 20 άλογα αλλά για 70 80 άλογα. Το ότι η πλαστική εισαγωγή σπάει πανω από τα 0.5 bar το έχω ξανα ακούσει αλλά ξέρω ότι μπορει να δουλέψει μέχρι 0.6-0.7. Άρα εξαρτάται τι πίεση δοκίμασε να σηκώσει ο φίλος που αναφέρεις αλλά κ το οτι σπάει η εισαγωγή δε λέει κάτι. Εξάλλου δεν έχω σκοπό να σηκώσω καμία τρελή πιεση με μαμά εμβολα. Επίσης το θέμα μου δν είναι τι λεέι το τούρμπο στον 1.4 16v αλλά τι λέει το τούρμπο σε στροφη. Σε ευχαριστώ πάντως....
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:16:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μας λες ομως τι ακριβως σκεφτεσαι να κανεις και ποσα διαθετεις για την μετατροπη..μονο ετσι μπορουμε να σου πουμε ποσο μπορεις να φτασεις..αν ξερουμε ποσο θα φτασεις,τοτε θα σου πουμε και ποσο μπορεις να το κανεις να στριβει..
ελπιζω να καταλαβες τι εννοω..
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εξαρταται σε πολυ μεγαλο βαθμό από την τουρμπίνα που θα χρησιμοποιήσεις
ΠΟΤΕ δεν θα ειναι ομαλο οπως ενα αντίστοιχης ισχυος ατμοσφαιρικο, παρόλα αυτα αναλογα με το μεγεθος της τουρμπίνας και της ρυθμίζεις τπου προγραμματος που θα βάλεις μπορεις να το κάνεις περισσότερο ή λιγοτερο στροφοοδηγίσιμο
σε στροφοδιαδρομη που οδηγησα 2 207 στα 200αλογα και τα 2 με μπλοκε καθως και σε αντίστοιχη μαμα 207 150άρι χωρις μπλοκέ ηθελαν πολυ συνεση στο γκαζι γιατι την στιγμη της μεγιστης ισχύος παρα το μπλοκε ανοιγαν την τροχια της μουρης εντόνως
εχει την πλάκα του βεβαια να παλευεις λιγο με την ισχη του αυτοκινητου στις στροφες αλλα αυτό δεν σημαίνει πηγαίνεις και γρηγορότερα
για τα τεχνικα υπάρχουν αντίστοιχα τοπικ, για να μην τα ξαναγραφουμε
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:32:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν αλάνια μου ακούστε. Δε θα το πάω κάπου κ θα πω δίνω τόσα λεφτά κάντετο τόσα άλογα. Είμαι μέσα στο χώρο του αυτοκινήτου διότι έχει συνεργείο ο πατέρας μου κ γνωρίζω αρκετά άτομα στο χώρο επωνυμα κ μη. Συνεπώς δε θα σας πω πόσα χρήματα διαθέτω αλλά τις βλέψεις μου. Λοιπόν. Θα παίξω με την μαμά εισαγωγή, με μεγαλύτερα μπεκ, φλατζουλα κεφαλής να ρίξω λίγο τη συμπίεση, τουρμπινα 25αρα, πιστεύω είναι ιδανική. Έμβολα μαμά κ ύστερα θα παίξω με την πίεση 0.5-0.6 αντε το πολύ 0.7 οπότε θα κυμανθώ στα 150-160 το πολυ 170 άλογα. Σας ακούω!
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:35:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του.
Οσο αναφορα στην εισαγωγη εγω στο δικο μου που ειναι 8v 1.6 στην αρχη που δουλευα 1 bar ειχα την πλαστικη εισαγωγη και δεν ειχα κανενα προβλημα.Ισως να ημουν τυχερος.
106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:47:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black7monster έγραψε: | Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του.
Οσο αναφορα στην εισαγωγη εγω στο δικο μου που ειναι 8v 1.6 στην αρχη που δουλευα 1 bar ειχα την πλαστικη εισαγωγη και δεν ειχα κανενα προβλημα.Ισως να ημουν τυχερος. |
Τέτοια λέγε μου αλάνι μου να με πορώνεις κ άλλο!!
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:52:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black7monster έγραψε: | Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του... |
το αυτό 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 19:54:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | black7monster έγραψε: | Βαζεις μικρη τουρμπινιτσα ετσι ωστε να μην σου λαγκαρει και να εχεις αμεση αποκριση του γκαζιου χωρις να αδρανει στο πατα.Κοντο σασμανακι με μπλοκαδουρα και καλα λαστιχακια κανεις καλο παιχνιδακι στις στροφες αρκει να μαθεις τα χουγια του... |
το αυτό  |
Τι εννόεις φίλε Μάνθο λέγοντας το αυτό? Ότι τα πράγματα είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος Δημήτρης?
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 20:04:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι ο μόνος τρόπος να εχεις ενα "χρηστικό" τουρμπάκι που να το ευχαριστιέσαι συχνά σε σβέλτες διαδρομες και οχι μόνο οταν το πας "τάπα"...
απλά η μικρή τουρμπίνα προκαλει σπινιάρισμα νωρίς που θα μαθεις να το ελέγχεις...
ενα μπλοκε θα βοηθησει απειρα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 20:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για το ενδιαφέρον που δείχνεις! Η 25αρα είναι ιδανική πιστεύω όταν λέτε μικρή!! Όσο για το σπινιάρισμα μην ανησυχείς καθόλου διότι φοράω λάστιχο μικρής διαμέτρου κ αρκετά σκληρό. Κ σε λειο δρομο πρωτη δευτερα (καρφωτή) μενουν κατω . Η καλυτερη φαση ειναι οταν βρεχει που μενει κ η τριτη(καρφωτη μετα την καρφωτη δευτερα!!). Κ στις στροφες δν υπαρχει θεμα διοτι για να φτάσω στο σπιτι μου περναω απο 4 αλλεπαλες στροφες στις οποιες εχουν φυγει απειρα αυτοκινητα οποτε καταλαβαιεις οτι καθημερινα που πηγαινοερχομαι κανω αμετρητα μπασιματα κ με βροχή κ χωρίς!! Εχθες να φανταστεις εγινε καραμπολα με 5 αμαξια! χαχα!!
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 20:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
leo206 έγραψε: | Μάνθο σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για το ενδιαφέρον που δείχνεις! Η 25αρα είναι ιδανική πιστεύω όταν λέτε μικρή!! Όσο για το σπινιάρισμα μην ανησυχείς καθόλου διότι φοράω λάστιχο μικρής διαμέτρου κ αρκετά σκληρό. Κ σε λειο δρομο πρωτη δευτερα (καρφωτή) μενουν κατω . Η καλυτερη φαση ειναι οταν βρεχει που μενει κ η τριτη(καρφωτη μετα την καρφωτη δευτερα!!). |
Α ωραια..τωρα που θα το τουρμπισεις δεν θα παταει καμια ταχυτητα κατω... 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 21:10:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Α ωραια..τωρα που θα το τουρμπισεις δεν θα παταει καμια ταχυτητα κατω...  |
Λες?? Χαχα για να δούμε! Θα σας ενημερώσω οταν το φτίαξω! Άλλες απόψεις κανείς??!!
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 23:23:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε νομιζω οτι χρειαζεται να σε ανυσηχει τοσο η δυναμη,οσο η ροπη.το αποτομο σπινιαρισμα θα το εχεις λογω ροπης απο χαμηλα κ οχι τοσο,λογω δυναμης.αν εχεις καλο προγραμματιστη που ξερει πως "δουλευει" η ολη ιστορια,τοτε θα εχεις κ δυναμη κ λιγοτερο σπινιαρισμα
στελιο,κρυτωνα,376 αλογα με 1.5 σταθερο εβγαλε ο τρελος με το λεον,κ το δουλευει κ 1.6 σταθερο που κ που εχω τη δυναμομετρηση,ελπιζω να βρω χρονο να την ανεβασω καποια στιγμη.α,κ ξεχασα,47,5 κιλα ροπης
το καλο ηταν το πατημα που ειχε κανει με λεον κουπρα,φουλ(αντλιες,κουλερ,ρεβο που ειχε διαφορες ρυθμισεις μεσω ειδικου διακοπτη που σου δινουν)κ την πρωτη φορα περασε το δικο μας μπροστα μισο αμαξι.τοτε ο τυπος με το καινουριο του ειπε οτι ηθελε να σηκωσει λιγακι αβανς στα ψηλα,κ να κανει κατι ρυθμισεις κ να ξαναπηγαιναν.το ξανακανονησαν κ ηταν σιγουρος οτι θα ηταν μπροστα.αλλα ειχε κανονισει χωρις τον ξενοδοχο.απο 1.4 που το δουλευε,το σηκωσε 1.6,εβγαλε κ το περιτο βαρος,κ οταν ξαναπατησαν ηταν 4 μπροστα ο γιωργος
να ειστε καλα κ παντα τετοια,ετοιμαζουμε κ το MPS για προγραμμα,τωρα που εγινε σφυριλατο,οποτε θα μιλισουμε συντομα 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 23:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | αν εχεις καλο προγραμματιστη που ξερει πως "δουλευει" η ολη ιστορια,τοτε θα εχεις κ δυναμη κ λιγοτερο σπινιαρισμα |
Δηλαδή φίλε Βαγγέλη τι θα πρέπει εγω να ζητήσω στον προγραμματιστη?? Να μειώσει τη ροπή στις χαμηλές για να μειώθει κ το σπινιαρισμα??
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leo206 (Λεό) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (16v) XS
Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποικίλουν οι απόψεις βλέπω!!
-Λοιπόν? 206 η 106?
-Εχμμμ... Και τα δύoοοοοοοοοο :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:32:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
file τα πραματαα ειναι απλα.
θα βαλεις μεταλλικη εισαγωγη απο 106 που δε μπαινει αλλα θα τη βαλεις.πεταλουδα απο κιτκαρ 309 τη καλη
τουρμπινα χαλαρα μια κ3 για να ανοιγει πι ψηλα να μη σπινιαρ
αναρτηση πουλαει ενα παλικαρι κατι αιμπαχ 5ποντα για να ερπετωσει
λαστιχακια εγω δοκιμασα κατι μαραγκονι γαμανε μιλαμε σε 14αρι
φρενα οπωσδηποτε σωληνακια και αγωνιαρικο τεξταρ τακακι
πιστευω με καλη εισοδο και συγκρατημενο γκαζι να στριβει 120 πεταλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 00:41:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | πιστευω με καλη εισοδο και συγκρατημενο γκαζι να στριβει 120 πεταλο |
Επιτρέπεται να το βάλω στην υπογραφή ρε αλάνι;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|