Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 13:21:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λογιό ειναι να τελειως συμπιεσμένο το χελπερ αφου ειναι λιγοτερες λιμπρες...πρωτα θα συμπιεστει εκείνο (από το ιδιο το βαρος του αυτοκινητου)
το ποσες λιμπρες ειναι τα προοδευτικα ελατηρια σε ελευθερο μηκος δεν εχει καμμια σχεση με το πόσες ειναι οταν ειναι συμπιεσμενο τοποθετημενα - επίσης η διαφορα ειναι οτι από την θεση ισορροπίας τους (από το βαρος του αυτοκινητου) συμπεριφερονται τελειως διαφορετικα σε επιπλέον συμπιεση τους κατα πχ ενα εκατοστο σε σχεση με τα γραμμικα (γι αυτο και η διαφορετικη αισθηση και συμπεριφορα του αυτοκινητου) κλπ κλπ κλπ...
θεωρω οτι γι αυτο που θες να κάνεις θα σε βολεσει περισσότερο η λυσω των β12 (οπως γραφεις κι εσυ πιο πάνω)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 14:54:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε: |
B12 Pro-kit - 46-182241
Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch
B14- 47-087569
Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch
: |
Θεωρώ πως αυτο είναι σίγουρα λάθος...
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch
Link link2 link3
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nik_marin στις Δευ 21 Οκτ 2013, 22:10:56, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 18:18:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλες οι απορίες μας θα λυνόντουσαν αν ξέραμε μήκος ελατηρίων προτού συμπιεστούν και τοποθετηθούν & μήκος τους μετά την τοποθέτηση, με το αμάξι σε ηρεμία (βασικά στα γραμμικά θα μπορούσαμε να υπολογίσουμε πόσο μήκος έχουν όντας συμπιεσμένα με το βάρος του μπροστινού άξονα).
Προφανώς τα EIBACH της Β12 φοριούνται πολύ πιο συμπιεσμένα σε σχέση με το αρχικό τους μήκος απ' ότι αυτά της Β14 για να σηκώσουν το βάρος του μπροστινού άξονα δίνοντας περίπου την ίδια τελική συμπίεση.
Κρίμα να μη μπορεί να βρει κανείς graphs συμπίεσης vs δύναμης, για γραμμικά και μη.....
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 18:28:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SYGKRINEIS ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ (Β12) ΜΕ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ (Β14)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ?????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 18:31:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: |
Θεωρό πως αυτο είναι σίγουρα λάθος...
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch |
Αν ΔΕΝ είναι, σημαίνει ότι το main spring συμπιέζεται σχεδόν το ίδιο με το helper [σε mm], κι αφού το helper είναι τέρμα συμπιεσμένο με το αμάξι σε ηρεμία, άρα και το main spring έχει συμπιεστεί αρκετά.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 18:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεκολλα στο ειπε νικος
αν δεις αλλες αναρτησεις τα χελπερ ειναι συνηθως 5-10 κιλα το σκληροτητα
πιο πιθανο ειναι να ειναι 4.5 .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 19:19:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | SYGKRINEIS ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ (Β12) ΜΕ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ (Β14)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ?????????? |
Ωραία το έθεσες.
Πολλά. Και τίποτα. Ίσως ότι δεν έχω πρόχειρα αρκετά στοιχεία για να κάνω τη σύγκριση που με ενδιαφέρει, διότι αν τα είχα (ελεύθερα μήκη, graphs για force vs compression, μήκη μετά τοποθέτηση) ΑΝΕΤΑ θα γινόταν. Δεν είναι rocket science κι όπως ίσως έχεις καταλάβει δεν είμαι υπερ του "διαλέγω κάτι που μέσες άκρες μπορεί να κάνει διαφορά προς την κατεύθυνση που θέλω, το δοκιμάζω, κι ό,τι κάτσει, άντε στη χειρότερη να έχω πετάξει τα χρήματα μου και να λέω στην καφετέρια ότι του έχω βάλει κι ανάρτηση σμπορ"

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 19:23:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αν δεις αλλες αναρτησεις τα χελπερ ειναι συνηθως 5-10 κιλα το σκληροτητα
πιο πιθανο ειναι να ειναι 4.5 .... |
Ωραία, άρα κι εσένα σου κάνει εντύπωση και λες ότι μάλλον είναι λάθος αυτό που έστειλε ο Γερμανός.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2013, 09:51:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΧΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ
δε πα να εχεις μηκη συμπιεσεις και ενα πουπακη σουζα το αποτελεσμα θα ειναι ιδιο. εχεις ενα λιγο πιο σκληρο απο μαμα ελατηριο με 2 ποντους λιγοτερη διαδρομη και το συγκρινεις με ενα γραμμικο με σχεδον διπλασια σκληροτητα. ΔΗΛΑΔΗ εχεις ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ με πατατακια.
οκ και τα δυο απο πατατα προερχονται...
για την περιπτωση σου θα στο πω τελευταια φορα ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξεις ελατηρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2013, 15:14:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ΟΧΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ
δε πα να εχεις μηκη συμπιεσεις και ενα πουπακη σουζα το αποτελεσμα θα ειναι ιδιο. εχεις ενα λιγο πιο σκληρο απο μαμα ελατηριο με 2 ποντους λιγοτερη διαδρομη και το συγκρινεις με ενα γραμμικο με σχεδον διπλασια σκληροτητα. ΔΗΛΑΔΗ εχεις ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ με πατατακια.
οκ και τα δυο απο πατατα προερχονται...
για την περιπτωση σου θα στο πω τελευταια φορα ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξεις ελατηρια. |
Ρε συ Παναγιώτη το γράψαμε και πιο πάνω, τι σημασία έχει αν έχει διπλάσια σκληρότητα ΕΛΕΥΘΕΡΟ το ένα ελατήριο απ' το άλλο? Στην ανάρτηση επάνω, όταν συμπιεστούν και πάρουν το μήκος που πρέπει να πάρουν, ΠΟΣΟ δύσκολο σου είναι να υπολογίσεις πόσο σκληρό θα είναι το καθένα αν έχεις τα δεδομένα που έγραψα σε graph και ξέρεις μήκη?
Το περί τηγανητών πατάτων πλάκα έχουν αλλά είναι σαν να λες πως ό,τι και να κάνεις δε μπορείς να συγκρίνεις ατμόσφαιρα και τούρμπο ή βενζίνη και πετρέλαιο, κι ας έχεις ό,τι διαγράμματα θες.
Μου ξαναλές για μαμά ελατήρια λες και δεν έχω ξεκαθαρίσει ότι θέλω να χαμηλώσω λίγο το κέντρο βάρους (2-2.5 πόντους, 3 στη χειρότερη). Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το μαμά ελατήριο είναι το ιδανικό γι αυτά που θέλω? Και για την αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ, κλπ, κλπ και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι επί της ουσίας αυτό που πρέπει να "φτιάξω" (στο οποίο έχει κάνει "λάθος" ο Γάλλος) είναι ο λόγος "σκληρότητα μαμά ελατηρίου vs damping force μαμά αμορτισέρ"?...
Τέσπα, καλύτερα από κοντά αν είναι.... Δε νομίζω να το λύσουμε εδώ....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 04:00:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευτυχώς που μου το θύμισες, τους είχα ξεχάσει.
Αν μάθω κάτι ενδιαφέρον θα ενημερώσω.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 16:28:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενα προοδευτικο ελατηριο οπως αυτο που φοραει το rc kai to eibach ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ. αυτα τα νουμερα που αναφερεις και κυκλοφορουν ειναι η (οσο γινεται πιο κοντα στην πραγματικοτητα) σκληροτητα με το ελατηριο πανω στο αμαξι στη θεση λειτουργιας.
το δε γραμμικο ειναι ιδια η σκληροτητα ειτε πανω ειτε εξω απο το αμαξι.
απο πρακτικης αποψεως το κοπανημα που θα φας δε παλευεται μετα τα 35 πιστεψε με επιμενω για να μη μου κλαις μετα.... αρα κοιτας με οσο γινεται πιο σκληρα αμορτισερ να πετυχεις αυτο που θες, πραγμα που ειναι εφικτο.
εγω με 200 λιμπρες ελατηριο στα πεζο σπορτ ενιωθα λιγο πιο σκληρος απο μαμα. στα μπιλσταιν ιδιο ελατηριο επεφταν σφραγισματα. αρα σκληροτητα και αμεσοτητα θα τη πετυχεις και με σκληρα αμορτισερ ασχετα αν αυτο δεν ειναι σωστο και μειωνει διαρκεια ζωης αμορτισερ. σιγα τα χλμ που κανεις.
παντως αν θες το τελειο πουλαει καποιος μια ολινς 3500. αυτη μαλιστα θα κανει οτι θες και θα κοπαναει σα μαμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 17:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Δεν έχω καταλήξει, τσεκάρω διάφορες λύσεις.
Οι Γάλλοι μου πρότειναν τη routier και όταν τους ρώτησα να μου πουν λίμπρες ελατηρίων της μου απάντησαν "We are sorry, but we cannot communicate this information"!... Σαν να πουλάει κάποιος π.χ. λάμπες, να σου προτείνει κάποια για το σαλόνι σου, να τον ρωτάς "πόσα Watt είναι" και να σου λέει "συγνώμη αλλά δεν επιτρεπεται να σου το πω αυτο"!...
| Οι Γάλλοι 99% δε καταλαβαίνουν τί τους ρωτάς όταν πιάνεις τεχνικά θέματα (όχι εσύ προσωπικά, γενικώς το λέω) 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 18:38:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ενα προοδευτικο ελατηριο οπως αυτο που φοραει το rc kai to eibach ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ. αυτα τα νουμερα που αναφερεις και κυκλοφορουν ειναι η (οσο γινεται πιο κοντα στην πραγματικοτητα) σκληροτητα με το ελατηριο πανω στο αμαξι στη θεση λειτουργιας.
το δε γραμμικο ειναι ιδια η σκληροτητα ειτε πανω ειτε εξω απο το αμα
|
Η "σκληρότητα" για την οποία συζητάμε και ανακοινώνεται είναι χαρακτηριστικό του ελατηρίου, όχι του "σετ" ελατήριο-αμορτισέρ επάνω στο αμάξι. ΟΛΑ τα ελατήρια έχουν μετρήσιμη "σκληρότητα", είτε είναι γραμμικά είτε προοδευτικά. Απλά αν είναι προοδευτικό θες graph για να ξέρεις τι δυναμη απαιτείται για συγκεκριμένη συμπίεση. Ή έστω "αρχική" και "τελική" δύναμη, από μηδέν συμπίεση ως τάδε συμπίεση. Εκεί έχεις ένα μικρό κενό ενδιάμεσα που δεν ξέρεις ακριβώς πώς συμπεριφέρεται, αλλά άν έχεις άλλα 1-2 ενδεικτικά "σετ" μετρήσεων χοντρικά μπορείς να υπολογίσεις τι γίνεται.
volvos έγραψε: |
απο πρακτικης αποψεως το κοπανημα που θα φας δε παλευεται μετα τα 35 πιστεψε με επιμενω για να μη μου κλαις μετα.... αρα κοιτας με οσο γινεται πιο σκληρα αμορτισερ να πετυχεις αυτο που θες, πραγμα που ειναι εφικτο.
|
1) Αν το μαμά "κοπάνημα" παλεύεται, πιστεύεις ότι θα φας τελείως άλλο κοπάνημα αν βάλεις 2 πόντους χαμηλότερο ελατήριο με ίδια ή περίπου ίδια σκληρότητα με το μαμά?
2) Ο Γάλλος έχει καθίσει κι έχει υπολογίσει πόσο είναι το "σωστό" damping για το ελατήριο που έβαλε για το μέσο όρο συνθηκών στις οποίες θα κινηθεί το αμάξι. Εμείς τι ακριβώς ξέρουμε καλύτερα, χωρίς μάλιστα να ξέρουμε χαρακτηριστικά αμορτισέρ και να έχουμε ιδέα πως ταιριάζεις αμορτισέρ με ελατήρια πέρα από "δοκιμάζω και βλέπουμε"????
3) Το αμορτισέρ που θα βάλεις δε μπορεί να είναι ούτε πολύ πιο μαλακό ούτε πολύ πιο σφιχτό από αυτό που "προστάζει" το ελατήριο που έχεις και το φορτίο του αν θες να συνεχίσεις να έχεις μια παραπλήσια "άνεση" στο δρόμο. Το κοπανημα που θα φάς μπορεί ΧΑΛΑΡΑ να οφείλεται στο ότι έβαλες πολύ σφιχτά αμορτισέρ για να μειώσεις μπαλανσαρίσματα, πέτυχες overdamping, και δεν προλαβαίνει να συμιεστεί το μαμά ελατήριο σου όταν περνάς πάνω από ανωμαλίες. Το έχω δει άπειρες φορές σε αμάξια φίλων που τα πιέζεις μετά με το ένα χέρι και κατεβαίνουν λες και είναι μηχανάκια. Εκεί να δεις σφραγίσματα που φεύγουν, και εκεί να δεις πως ΔΕΝ ακολουθεί ο τροχός την επιφάνεια του δρόμου όταν το πλακώνεις σε δρόμο με μικροανωμαλίες.
volvos έγραψε: |
εγω με 200 λιμπρες ελατηριο στα πεζο σπορτ ενιωθα λιγο πιο σκληρος απο μαμα. στα μπιλσταιν ιδιο ελατηριο επεφταν σφραγισματα. αρα σκληροτητα και αμεσοτητα θα τη πετυχεις και με σκληρα αμορτισερ ασχετα αν αυτο δεν ειναι σωστο και μειωνει διαρκεια ζωης αμορτισερ. σιγα τα χλμ που κανεις.
|
Δεκτό ότι θα πετύχεις αμεσότητα σε κάποιο βαθμό στις απότομες αλλαγές πορείας όπως λες, αλλά ΔΕΝ θα έχει σωστή επαφή ο τροχός σου με το δρόμο εκτός πίστας με overdamping και είναι ο λάθος τρόπος να την πετύχεις, χώρια το κοπάνημα και το ότι θα τα κλάσουν νωρίς τα αμορτισέρ. Στο ξαναλέω, την ανάρτηση ειδικά όταν μιλάμε ΚΑΙ για δρόμο πρέπει να τη δούμε ως ΣΥΝΟΛΟ που το ένα μέρος της πρέπει να ταιριάζει ΣΩΣΤΑ με το άλλο. Οι κατασκευαστές κι όλοι αυτοί που στήνουν αναρτήσεις είναι με το κομπιουτεράκι στο χέρι, το Excel, τα προγράμματα προσομοίωσης, κλπ, κλπ. Εμείς εδώ λέμε "ταιριάζω το Α με το Δ κι ελπίζω να μου κάτσει" και μετά έχουμε γίνει ειδικοί.
volvos έγραψε: |
παντως αν θες το τελειο πουλαει καποιος μια ολινς 3500. αυτη μαλιστα θα κανει οτι θες και θα κοπαναει σα μαμα |
Αν μιλάμε για δρομίσια, μπορεί να είναι ΣΕ ΟΛΑ (πλην κόστους) καλύτερη από μαμά, δηλαδή να κοπανάει και λιγότερο - το σκέφτηκες? Και δε χρειάζεται να τη λένε OHLINS για να το κάνει αυτό, και η OHLINS τους νόμους της φυσικής ακολουθεί.

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 18:49:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | nido έγραψε: | Δεν έχω καταλήξει, τσεκάρω διάφορες λύσεις.
Οι Γάλλοι μου πρότειναν τη routier και όταν τους ρώτησα να μου πουν λίμπρες ελατηρίων της μου απάντησαν "We are sorry, but we cannot communicate this information"!... Σαν να πουλάει κάποιος π.χ. λάμπες, να σου προτείνει κάποια για το σαλόνι σου, να τον ρωτάς "πόσα Watt είναι" και να σου λέει "συγνώμη αλλά δεν επιτρεπεται να σου το πω αυτο"!...
| Οι Γάλλοι 99% δε καταλαβαίνουν τί τους ρωτάς όταν πιάνεις τεχνικά θέματα (όχι εσύ προσωπικά, γενικώς το λέω)  |
Ισχύει. Βάζουν πωλητές να κάνουν δουλειά μηχανικών. 
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 18:57:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Ισχύει. Βάζουν πωλητές να κάνουν δουλειά μηχανικών.  | Όχι, απλά λόγω κομπλεξικότητας δεν κάθονται να μάθου Αγγλικά να μπορούν να συνεννοηθούν και με καναν άνθρωπο παραέξω 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 19:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | nido έγραψε: | Ισχύει. Βάζουν πωλητές να κάνουν δουλειά μηχανικών.  | Όχι, απλά λόγω κομπλεξικότητας δεν κάθονται να μάθου Αγγλικά να μπορούν να συνεννοηθούν και με καναν άνθρωπο παραέξω  |
Αφού ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να πουλήσων παραέξω!
Ζητάς 2 δαγκάνες και 2 δίσκους και σου βάζουν μεταφορικά κοντά 300 ευρώ!

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2013, 00:42:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Αφού ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να πουλήσων παραέξω!
Ζητάς 2 δαγκάνες και 2 δίσκους και σου βάζουν μεταφορικά κοντά 300 ευρώ!
 |
Μερικές φορές το Rapide βγαίνει πιο φθηνό από το κανονικό
Επίσης μπορείς να βάλεις την πρώτη επιλογή που είναι παραλαβή από το κατάστημα, και να ρωτήσεις τηλεφωνικά την DPD, TNT και DHL να σου κάνουν μια προσφορά για μεταφορικά με νταλίκα εφ' όσον ξέρεις το βάρος και τον όγκο του δέματος (1 εβδομάδα χρόνος παραλαβή), και σου βγαίνει κοντά στα 50 ευρώ αντί για 300.
Το πρόβλημα με την Peugeotsport είναι ότι:
1) Στα τιμολόγια που παραλαμβάνεις δεν φαίνεται πουθενά αν όντως είναι 300 τα ευρώ των μεταφορικών
2) Αυτοί έχουν την νοοτροπία ότι Πέμπτη απόγευμα έκανες την παραγγελία, Παρασκευή μεσημέρι πρέπει να έχεις τα πράγματα για να "τρέξεις" το Σάββατο, εξ' ου και η μέθοδος και το κόστος αποστολής 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|