PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Λίμπρες ελατηρίων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2009, 10:09:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αλλα κατι δεν μου κολλαει καλα... Confused

Ασε να δω λιγο και με Κυρλαγκιτση μπας και μαθω κατι,και θα σου πω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2009, 23:33:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.tuninglinx.com/html/spring-rate.html


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 08:30:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί να απαντήσει κάποιος με βεβαιότητα πρώτον, πόσες λίμπρες είναι τα ελατήρια του RC ή/και, δεύτερον, σε πόσες λίμπρες ελατήριο αντιστοιχούν οι ράβδοι (στρέψης) του;


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 11:41:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Μπορεί να απαντήσει κάποιος με βεβαιότητα πρώτον, πόσες λίμπρες είναι τα ελατήρια του RC ή/και, δεύτερον, σε πόσες λίμπρες ελατήριο αντιστοιχούν οι ράβδοι (στρέψης) του;

Με "βεβαιοτητα" σιγουρα οχι, μιας και δεν ειναι γραμμικα οπως στις coilover σας.....! Wink
Στο "max" τους ειναι 160-164 λιμπρες! Wink
Παντως αν πεις να παραγγειλεις νεα ελατηρια, παρε max 200 για να ειναι ανετο και να εχεις και μια καλη αμεσοτητα στο τιμονι ή βαλε 21 πισωωωω.... Twisted evil Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 11:44:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό θα γίνει Άρη. Επειδή ακριβώς διακρίνω μια ελάχιστη ανισορροπία, και να το σκληρύνω κι άλλο δε θέλω επ' ουδενί, μάλλον θα πάω για ~200 άρια εμπρός, μαζί με λίιιγο σηκωματάκι. Βαίνουμε προς ραλλυτζίδικο σετάπ, από το πιστάδικο. Μας έφαγες!!! Laughing Laughing Laughing


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 12:01:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ειχα με 200αρια και 20εκ ελευθερο μηκος και το αμαξι ηταν πολυ καλο... (εκτος Μεγαρων οπου ηταν μαλακο)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2011, 12:34:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω, Μάνθο, πως με βάση τη χρήση που κάνω, και που προβλέπεται να κάνω και στο μέλλον (1-2 χρόνια στάνταρ) ένα πιο "οδοστρωτηρέ" σετάπ, μάλλον βολεύει καλύτερα, όπως λες. Wink Έστειλα GAZ mail να ρωτήσω. Εν αναμονjή. Laughing


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Σεπ 2011, 23:19:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάπου το είχαμε ξανασυζητήσει παλαιότερα αλλά δεν το βρίσκω αυτή τη στιγμή...
Για τα ελατήρια του 206RC ο Γάλλος έδινε συμπίεση 40mm με 100daN σε σχέση με τα 55mm που έδινε για το GTi 2.0
(σχεδόν 40% σκληρότερα του RC, με λίγο πάνω από 700kg στο μπροστινό άξονα)

Αν 100daN είναι 1000N, έχουμε 40mm για 1000Ν για το RC δηλ. 25Ν/mm
και αν lbs/inch = Ν/mm x 5,71 τότε είμαστε στις 143 lbs/inch
(και στα 104 lbs/inch για του GTi 2.0)

Αν μπορεί κάποιος ας τσεκάρει... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 07:33:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ Νίκο! Wink


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 08:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΑΙ ΑΛΛΑ το ελευθερο μηκος των μαμα ελατηριων ειναι περι 35εκ (ισως και παραπάνω - δεν θυμαμαι)
αυτο σημαινει οτι οταν ειναι τοποθετημενα στο αμορτισερ (ακομα και εμ τις ροδες στο αερα) ειναι φουλ προφορτισμενα

οποτε το θεμα ειναι ποσο προφορτισμενα ειναι και πως συμπεριφερονται παο την προφορτιση τους και μετα σε σχεση πχ με ενα αλλο ελατηριο μικροτερου ελευθερου μηκος το οποιο τοποθετημενο ειναι λιγοτερο προφορτισμενο


υ.γ. @κωστη...σου ειπα την παρασκευη να με παρεις τηλ αλλα @@... Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Σεπ 2011, 08:18:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σε "πάρω" σήμερα; Laughing

Πέραν της πλάκας, αυτό πως το βρίσκουμε;


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2013, 03:18:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ΝΑΙ ΑΛΛΑ το ελευθερο μηκος των μαμα ελατηριων ειναι περι 35εκ (ισως και παραπάνω - δεν θυμαμαι)
αυτο σημαινει οτι οταν ειναι τοποθετημενα στο αμορτισερ (ακομα και εμ τις ροδες στο αερα) ειναι φουλ προφορτισμενα

οποτε το θεμα ειναι ποσο προφορτισμενα ειναι και πως συμπεριφερονται παο την προφορτιση τους και μετα σε σχεση πχ με ενα αλλο ελατηριο μικροτερου ελευθερου μηκος το οποιο τοποθετημενο ειναι λιγοτερο προφορτισμενο

Πειράζει να απαντήσω 2 χρόνια μετά "πολύ σωστή παρατήρηση"???
Laughing

(ξανατσέκαρα το thread ψάχνοντας να βγάλω άκρη με λίμπρες από κωδικούς ελατηρίων και είδα ότι έχει πιάσει αράχνες! Laughing )


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 05:22:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mιας και τα έψαχνα και μου τα έστειλαν απο Bilstein UK, να βάλω και τις λίβρες των ελατηρίων τς Β12 pro (progressive => αρχικό spring rate) για 206RC και B14 (linear):

luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε:


B12 Pro-kit - 46-182241
Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch

B14- 47-087569
Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch

Please let me know if there is anything else I can help with!



Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 09:06:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thumb Left


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 23:19:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οποτε Νικο ψηνεσαι για Β12 ή Β14?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2013, 02:13:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχω καταλήξει, τσεκάρω διάφορες λύσεις.

Οι Γάλλοι μου πρότειναν τη routier και όταν τους ρώτησα να μου πουν λίμπρες ελατηρίων της μου απάντησαν "We are sorry, but we cannot communicate this information"!... Σαν να πουλάει κάποιος π.χ. λάμπες, να σου προτείνει κάποια για το σαλόνι σου, να τον ρωτάς "πόσα Watt είναι" και να σου λέει "συγνώμη αλλά δεν επιτρεπεται να σου το πω αυτο"!...
Shocked Laughing

(τους απάντησα "ΟΚ, τι μπορείτε να μου πείτε για να δω αν μου κάνει η συγκεκριμένη?"... αλλά το κόβω χλωμό να μου απαντήσουν... )

Anyway, μεταξύ των 2 παραπάνω, και με δεδομένο ότι αυτό που ψάχνω θέλω να υπερτερεί σε σχέση με τη μαμά κυρίως (ας πούμε στο 97% της χρήσης) στο βουνό και δεν ψάχνω για καθαρόαιμο πισταδόρικο στήσιμο αλλά για κάτι πιο "ραλιτζίδικο", πιο κοντά στις απαιτήσεις μου φαίνεται να είναι η Β12 με τον κωδικό που βγαίνει συγκεκριμένα για το RC και τα μόλις 20-25mm χαμήλωμα, παρά η 14, [που είναι ο ίδιος κωδικός για όλα τα 206 ανεξαρτήτως βάρους] η οποία (1) δεν ξέρω ακόμα το ελάχιστο που χαμηλώνει το αμάξωμα (δε θέλω να χαμηλώσω 35mm αν τόσο είναι και δε μ' ενδιαφέρει "να γεμίσουν οι θόλοι") και (2) φοβάμαι μήπως με 285 λίμπρες ελατήρια χοροπηδάω στις καθημερινές μετακινήσεις και στα σκισίματα που περιλαμβάνουν και μέτρια άσφαλτο στο βουνό. Για πίστα μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική αλλά όπως είπα δεν είναι αυτο το πρώτο ζητούμενο.

Ένας Τούρκος με τον οποίο μιλάμε σε άλλο forum ο οποίος την έχει φορέσει στο RC (μετά από διάφορες άλλες) πίνει νερό στο όνομά της - αφήνω μια μικρή πιθανοτητα το βάρος που έχω μπροστά να καθιστά -έστω οριακά- "ΟΚ" αυτό το spring rate στους ελληνικούς δρόμους [για εμένα, διότι εξαρτάται ο καθένας πόσο θέλει/αντέχει να κοπανιέται καθημερινά].


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 16:03:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:

(τους απάντησα "ΟΚ, τι μπορείτε να μου πείτε για να δω αν μου κάνει η συγκεκριμένη?"... αλλά το κόβω χλωμό να μου απαντήσουν... )


Κι όμως, κάτι απάντησαν....
Ήμουν πολύ ευγενικός φαίνεται. Wink Laughing

Παράθεση:

Hello,

There is no precise information written on the springs.
Our commercial staff only knows:

- this spring is especially design to fit with Perfo 206 Peugeot Sport shock-absorbers.

- the springs give the 206 about 22mm lower than standard parts.

Best regards

Arnaud GENESTIER



Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 16:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TA ελατηρια που φορανε οι πεζο σπορτ στα κιτ δρομου 99.00% ειναι παντα αιμπαχ χαμηλωματος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 17:16:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου έστειλαν κι άλλο email [gia routier].... αλλά τις λίμπρες δεν τις βρίσκουν...
Αν βέβαια είναι τα ίδια με τα Eibach της Β12 Pro, που χαμηλωνει το ιδιο, τις ξέρουμε (τουλαχιστον το min).

Παράθεση:
Hello again,

The length before installing is about 260mm.

Unfortunately, I have no way to compare with OEM springs (and the guys who worked on 206 are not still in Peugeot Sport at this time).

Best regards
Arnaud GENESTIER



Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2013, 20:41:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

luis.goncalves@kruppbilstein.co.uk έγραψε:


B12 Pro-kit - 46-182241
Front spring - E10-70-002-07-20 – 26N/mm or 151lbs/inch

B14- 47-087569
Front main - E4-FD1-Y405A00 - 50N/mm or 285lbs/inch
Helper - E4-FD1-Z351A00 - 45N/mm or 257lbs/inch

Όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο μου κάνουν εντύπωση (1) πόσο μακριά είναι σε spring rates οι Β12 και Β14 (αν ισχύουν τα παραπάνω νούμερα, έστω κι αν τα ελατήρια της Β12 είναι προοδευτικά) και (2) πόσο κοντά είναι σε σκληρότητα το main sprin με το helper spring της Β14 - με δεδομένο κι ότι το helper spring είναι τελείως compressed όταν το αυτοκίνητο πατάει κανονικά στο δρόμο.....

Θα το περίμενα πολύ πιο μαλακό από 257 λίβρες/ίντσα.
Rolling eyes


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nido στις Δευ 21 Οκτ 2013, 13:22:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3833s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on