Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2013, 23:16:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης φαίνεται να έχουν ξεμείνει από ράβδους στρέψης για το 206 οι πεζοσπορτάκηδες και να μη στέλνουν πια (όχι ότι δε βρίσκεις αλλού).
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2013, 17:30:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και οι Αγγλοι απ' οπου πηρα βολαν μου (PUG1OFF) εχουν οτι διαμετρο θες.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2013, 14:57:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσέκαρα και PAM SPORT από περιέργεια, 21-22 πάπαλα, φέρνει μόνο 23άρες (με 350€ + ΦΠΑ ).
Καλή μπιζνα, πόσο να τους κοστίζει να τις φτιάξουν?
ΟΚ, θέλουν σωστή κατεργασία για να έχουν ελαστική παραμόρφωση [κι όχι πλαστική σαν εκείνες που είχε ζητήσει να του φτιάξουν ο iceage σε μηχανουργείο], αλλά και πάλι.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 17:43:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | TA ελατηρια που φορανε οι πεζο σπορτ στα κιτ δρομου 99.00% ειναι παντα αιμπαχ χαμηλωματος. |
Ενδιαφέρουσα πληροφορία μέσα από την eibach (η οποία δε μπορώ να πω ότι με παραξένεψε):
Τα ελατήρια χαμηλώματος 2-2.5 πόντων της B12 για το RC, που δίνει είτε η Bilstein είτε με άλλο κωδικό η eibach ως κιτ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, όπως λένε οι σχετικές 'generic' πληροφορίες που έχουν τα διάφορα site, αλλά ΓΡΑΜΜΙΚΑ, με ίση απόσταση σπειρών, σταθερό πάχος, διάμετρο, κλπ, κλπ, και σκληρότητα 26.5 Ν/mm (η οποία συμφωνεί με τα 151 lbs/inch που μου είχε στείλει ο γερμανός από Bilstein).
Βούτηρο δηλαδή σε σχέση με τα 280άρια και 300++άρια που βάζετε για Μέγαρα με ημισλίκ, και τρομερά κοντά στα μαμά του RC, σε σημείο να μη χρειάζεται ν' αλλάξει [κατά την eibach] ράβδους πίσω όποιος τα βάλει, παρά μόνο να κουρδίσει άξονα.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 18:15:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενδιαφερον οντως.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 20:15:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | volvos έγραψε: | TA ελατηρια που φορανε οι πεζο σπορτ στα κιτ δρομου 99.00% ειναι παντα αιμπαχ χαμηλωματος. |
Ενδιαφέρουσα πληροφορία μέσα από την eibach (η οποία δε μπορώ να πω ότι με παραξένεψε):
Τα ελατήρια χαμηλώματος 2-2.5 πόντων της B12 για το RC, που δίνει είτε η Bilstein είτε με άλλο κωδικό η eibach ως κιτ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, όπως λένε οι σχετικές 'generic' πληροφορίες που έχουν τα διάφορα site, αλλά ΓΡΑΜΜΙΚΑ, με ίση απόσταση σπειρών, σταθερό πάχος, διάμετρο, κλπ, κλπ, και σκληρότητα 26.5 Ν/mm (η οποία συμφωνεί με τα 151 lbs/inch που μου είχε στείλει ο γερμανός από Bilstein).
Βούτηρο δηλαδή σε σχέση με τα 280άρια και 300++άρια που βάζετε για Μέγαρα με ημισλίκ, και τρομερά κοντά στα μαμά του RC, σε σημείο να μη χρειάζεται ν' αλλάξει [κατά την eibach] ράβδους πίσω όποιος τα βάλει, παρά μόνο να κουρδίσει άξονα. |
http://www.webkat.at/webkat/bilder1/0839/04/12700020722.PDF
Kennzeichnung:
Identification
11-70-002-07 VA
Feder-Charakteristik
Characteristic
lineare
Außendurchmesser (mm)
Outer diameter
157
Drahtdurchmesser (mm)
Wire diameter
13,25
ungespannte Federlänge
untensioned length
261
Gesamtwindungszahl
Total number of coils
5,5
Μετρήστε ένα μαμά και υπολογίστε σκληρότητες...
http://www.acxesspring.com/spring-force-constant-calculator.html
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 21:06:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίος Νικ.
Τα μαμά (παρακάτω) τα έχει μετρήσει κάποιος σε μηχάνημα και τα έχει βγάλει ΜΗ-γραμμικά??
Οι γάλλοι πάντως η τιμή που δίνουν για σκληρότητα είναι συγκεκριμένη (όχι "από... έως...") και τα γεωμετρικά χαρ/κά τους παραπέμπουν σε πλήρως γραμμικά (σπείρες με σταθερή απόσταση, διάμετρο, κλπ, κλπ).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2014, 04:45:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως θυμαται κανεις τα ελατηρια που δινει η πεζω σπορ για 206 για ΧΩΜΑ με μηκος 275χιλ που τα βαζει με ραβδους 21χιλ. ποσες λιμπρες ειναι?
ΥΓ
Χρονια πολλα και καλη χρονια με υγεια και πολλες αιτιες για χαμογελα σε ολους!
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 19:39:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Μηπως θυμαται κανεις τα ελατηρια που δινει η πεζω σπορ για 206 για ΧΩΜΑ με μηκος 275χιλ που τα βαζει με ραβδους 21χιλ. ποσες λιμπρες ειναι?
ΥΓ
Χρονια πολλα και καλη χρονια με υγεια και πολλες αιτιες για χαμογελα σε ολους! |
Νικο καλη χρονια.
Κοιτα λιγο στην σελ. 36 τα μηκη αμορτισερ και ελατηριων που δινει για το grA 1.6. Το ελατηριο χωματος μπαινει σε αμορτισερ χωματινο με αλλη διαδρομη.
Λιμπρες δε ανακοινωνει η ps.
http://www.peugeotsport-store.com/cms/web/upload/documentation/79/4fccb274e199d.pdf |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 17:58:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό το PDF έχω κι εγώ Σπύρο, που μόνο το μήκος που ανέφερα λέει (275mm) κι όπως λες έχει μεγαλύτερη διαδρομη το αντίστοιχο αμορτισέρ (κάτι που για δρόμο "κανονικά" είναι πιο σωστό...)
Ειχα ρωτήσει και άγγλους sp-developments.com αλλά ούτε αυτοί έβρισκαν λίβρες...
Btw δε θα με χάλαγε καθόλου (πέρα από τιμή) να δοκιμάσω τα συγκεκριμένα αμορτισέρ....
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Σεπ 2020, 17:50:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και δεν είναι το θέμα μας, να θυμίσω την τεράστια σημασία που έχουν σε κάποιες περιπτώσεις (όπως τη δική μου, του 206RC) τα bump stops. Έχεις 25άρι ελατήριο (μαμά RC, 25 kg/cm - 143 lbs/inch) με το 8ποντο bump stop πολυουρεθάνης που βάζει η Peugeot (δεξιά) και συμπεριφέρεται σαν να είναι πιο σκληρό από 40άρι ελατήριο (40 kg/cm - 228 lbs/inch) με το 4ποντο bump stop που φαίνεται αριστερά (επίσης πολυουρεθάνης) της AST.
Άκρη με δυνάμεις συμπίεσης bump stops που είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν μαζί με το ελατήριο (σαν του RC) δεν έχω βγάλει, αλλάζουν εκθετικά με τη συμπίεση και θες πειράματα να βρεις τι βάζει ο κατασκευαστής, πάντως κρατώντας τα μαμά στη δική μου περίπτωση και βάζοντας 50% πιο σκληρά ελατήρια έχω ΛΙΓΟ πιο σφιχτή ανάρτηση (θα έλεγα πιο κοντά στο 20-25%) ενώ με τα bump stops της AST είναι αρκετά πιο μαλακή.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2020, 04:45:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ομολογω οτι με μπαμπ στοπ δεν εχω ασχολειθει!
ισως γιατι δεν εβαλα ποτε φαδρια ελατηρια.
μονο σετ κοιλοβερ
ενδιαφερον ομως...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2020, 15:39:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ με coilover τις έκανα τις δοκιμές μου Μάνθο, θα ποστάρω κάποια στιγμή πιο αναλυτικά τι "τράβηξα", αλλά το bottom line είναι ότι σε αμάξια που είναι στημένα να δουλεύουν "επάνω" στα bump stops, τα τελευταία είναι τουλάχιστον τόσο σημαντικά όσο και τα ελατήρια που βάζει κανείς και το ασφαλές είναι να ξαναβάλεις τα μαμά στη νέα σου ανάρτηση για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως, εκτός αν είσαι σίγουρος ότι η ανάρτηση που βάζεις έχει δοκιμαστεί στο αμάξι σου με τα bump stops με τα οποία έρχεται ή το έχεις ψάξει το θέμα και ξέρεις τι κάνεις.
Η AST παρότι φτιάχνει εξαιρετικές αναρτήσεις ΔΕΝ την είχε δοκιιμάσει την ανάρτηση που φοράω αυτή τη στιγμή στο 206RC και υπήρχαν πάνω από 5 σημεία στα οποία έπρεπε να "επέμβω", με πολλές ώρες δουλειά, για να στηθεί σωστά το αμάξι. Περισσότερα μόλις βρω χρόνο.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|