PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Λίμπρες ελατηρίων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 08:17:15    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Λίμπρες ελατηρίων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως γνωρίζει κανείς τις λίμπρες από τα ελατήρια του 206
ανάλογα κυβικά του ?
έχουν διαφορά αν είναι ΧΤ ή XS, 3θ ή 5θ ?

επίσης ποιές είναι οι λίμπρες από eibach, HR, apex κλπ ?

Δώστε φως στην υπόθεση....


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 09:13:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η σκληρότητα Spring Rate ενος ελατηρίου ορίζεται ως Δύναμη Συμπίεσης Ελατηρίου Fs για συγκεκριμένη παραμόρφωση S. H σχέση της σκληρότητας με τη δύναμη συμπίεσης και μήκος συμπίεσης είναι:


Spring Rate = Fs * S = (G*d^4) / (8*N*D^3)


οπου:
D η εσωτερική διάμετρος του ελατηρίου σε ίντσες. Όσο μικραίνει η διάμετρος των σπειρών, τόσο αυξάνεται η σκληρότητα.
Ν ο αριθμός των σπειρών. Όσο περισσότερες στροφές έχει ένα ελατήριο, τόσο μαλακότερο είναι.
d το πάχος της σπείρας σε ιντσες. Όσο πιο χοντρό το σύρμα της σπέιρας, τόσο σκληρότερο θα είναι το ελατήριο.
G παγκόσμια σταθερά για το υλικό κατασκευής της σπείρας του ελατηρίου.Για ελατήρια από ατσάλι(steel) οπως τα ελατήρια αυτοκινήτων ο αριθμός αυτός (Torsional Modulus of steel) είναι 11,5 Χ 10^6 ή 11.500.000 lbs/inch²

Επίσης μια ίντσα είναι 25,54 mm

Για τις ράβδους στρέψης ο τύπος είναι:

Torsion bar rate= (π*d^4*G) / (32*L)

όπου:
π=3,14
G=11.500.000 lbs/inch²
d=η διάμετρος (πάχος) της ράβδου σε ιντσες
L= το μήκος της ράβδους σε ιντσες

Καλό μετρημα και καλα αποτελεσματα.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 10:11:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή η απάντηση σου απο κάθε αποψη αλλά
απο το να μετράω προτιμώ να τα διαβάσω κάπου.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 10:15:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλη η στρατηγική σου αλλα οτι και να σου πουν τιποτα πιο σιγουρο απο το μετρημα Wink


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 10:22:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δυναμη ελατηριου οριζεται ως F=k*X

οπου k η σταθερα του ελατηριου ενω Χ ειναι η αποσταση,δηλαδη συμπιεση ή επιμηκυνση του ελατηριου.

Οποτε αλλη δυναμη θα εχουμε για Χ=1 cm και αλλη για 2 cm.

Για αυτο στα ελατηρια τα εργοστασιακα και ta aftermarket ελατηρια μεταβλητης διαμετρου δεν μπορουμε να μετρησουμε δυναμη (σε lbs) επειδη δεν ειναι σταθερη,oποτε γι αυτο μαλλον λεγονται και προοδευτικα.

Τωρα χωρις να ειμαι σιγουρος,τα στενα aftermarket και αγωνιστικα ελατηρια με σταθερη διαμετρο,πρεπει να εχουν σταθερη τιμη δυναμης για ολες τις τιμες του X,δηλαδη σε ολη την συμπισεση τους,και ετσι μπορουμε να πουμε για αυτα οτι ειναι πχ 180 lbs.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 10:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ελατήρια σου δεν εχουν μεταβλητή διάμετρο.Μονο τα προοδευτικά είναι ετσι.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 10:27:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβαζοντας τωρα το ποστ του pugsang ειδα πως υπαρχει τυπος για να μετρησεις ελατηρια μεταβλητης διαμετρου οπως τα εργοστασιακα,οποτε μπορουμε και απο εκει να βρουμε τη μεγιστη δυναμη ελατηριου,αλλα η διαφορα με τα στενα ελατηρια εγγυται στο γεγονος οτι αυτα αποδιδουν σταθερη δυναμε και σε 1 και σε 2 και σε 3 εκατοστα συμπιεσης πχ.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 10:28:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Τα ελατήρια σου δεν εχουν μεταβλητή διάμετρο.Μονο τα προοδευτικά είναι ετσι.


Αυτο δεν το ηξερα!!!!!


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 11:12:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λέει κάποιος ότι τα HR είναι πιό σκληρά από τα eibach κάτι
που ισχύει και για τα apex μάλλον.

Αν ξέρεις πχ ότι το Α είναι 200lb το B 240lb κλπ δεν μπορείς
να τα συγκρίνεις προτού τα πληρώσεις και δοκιμάσεις?

Μιλάμε πάντα για τα κανονικά (όχι τα στενά) ελατήρια.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 11:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Φτιαξτε χρυσαφι αβαταρ για τον Καισαρα!


To ματαξαναεπεξεργάστηκα!

Πιο χρυσαφί ΔΕΝ γίνεται!

Μετά θέλει πέταμα η οθόνη! Twisted evil



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 12:30:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
sps έγραψε:
Φτιαξτε χρυσαφι αβαταρ για τον Καισαρα!


To ματαξαναεπεξεργάστηκα!

Πιο χρυσαφί ΔΕΝ γίνεται!

Μετά θέλει πέταμα η οθόνη! Twisted evil


Μα καλα.....και ζωγραφος εχεις κανει Question Question Question Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 13:45:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γουστάρω χρυσά ελατηριάκα....


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 19:25:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
sps έγραψε:
Φτιαξτε χρυσαφι αβαταρ για τον Καισαρα!


To ματαξαναεπεξεργάστηκα!

Πιο χρυσαφί ΔΕΝ γίνεται!

Μετά θέλει πέταμα η οθόνη! Twisted evil


Βρε Sidobre για πλακα το εγραφα Laughing Laughing Laughing


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Racefun (Σταμάτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 16V

Ένταξη: 17 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2003, 12:47:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Η σκληρότητα Spring Rate ενος ελατηρίου ορίζεται ως Δύναμη Συμπίεσης Ελατηρίου Fs για συγκεκριμένη παραμόρφωση S. H σχέση της σκληρότητας με τη δύναμη συμπίεσης και μήκος συμπίεσης είναι:


Spring Rate = Fs * S = (G*d^4) / (8*N*D^3)


οπου:
D η εσωτερική διάμετρος του ελατηρίου σε ίντσες. Όσο μικραίνει η διάμετρος των σπειρών, τόσο αυξάνεται η σκληρότητα.
Ν ο αριθμός των σπειρών. Όσο περισσότερες στροφές έχει ένα ελατήριο, τόσο μαλακότερο είναι.
d το πάχος της σπείρας σε ιντσες. Όσο πιο χοντρό το σύρμα της σπέιρας, τόσο σκληρότερο θα είναι το ελατήριο.
G παγκόσμια σταθερά για το υλικό κατασκευής της σπείρας του ελατηρίου.Για ελατήρια από ατσάλι(steel) οπως τα ελατήρια αυτοκινήτων ο αριθμός αυτός (Torsional Modulus of steel) είναι 11,5 Χ 10^6 ή 11.500.000 lbs/inch²

Επίσης μια ίντσα είναι 25,54 mm

Για τις ράβδους στρέψης ο τύπος είναι:

Torsion bar rate= (π*d^4*G) / (32*L)

όπου:
π=3,14
G=11.500.000 lbs/inch²
d=η διάμετρος (πάχος) της ράβδου σε ιντσες
L= το μήκος της ράβδους σε ιντσες

Καλό μετρημα και καλα αποτελεσματα.

Μάκη βοήθα, η διαστατική ανάλυση δείχνει ότι το Spring Rate είναι σε lbs/inch, ενώ το Torsion bar rate είναι σε lbs*inch. Μπας και λείπει καμμιά δύναμη στον δεύτερο τύπο; Δεν πρέπει να είναι σε ίδιες μονάδες; Γιατί, προσπάθησα να βρώ το Torsion bar rate για ράβδους 23 και ιδού το αποτέλεσμα:
(3,14 * 0.9055118^4 * 11.500.000) / (32 * 37.992126) = 19969 lbs*inch

Πώς ερμηνεύεται αυτό το αποτέλεσμα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2003, 12:54:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Μάκης είναι λίγο δύσκολο να σε βοηθήσει τώρα....

Είναι με την γυναίκα του στο Μαιευτήριο!

Θα προσπαθήσω να βρω εγώ τίποτα...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2003, 13:03:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για δες αυτό:

http://www.proshocks.com/calcs/torsionrate.htm

και αυτό μπας και είναι σε λάθος μετρήσεις οι υπολογισμοί σου

http://www.rapidline.com/calc/suspension/pctorsio.htm



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 13:04:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι λάθος ο Σταμάτης.Εχω ξεχάσει εγω κάτι.Χρειαζεσαι και το μήκος και την γωνία του βραχίονα.Δυστυχως δεν εχω χρόνο τωρα αλλα θα επανέλθω


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 14:24:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφού το ξεκαθαρίσετε, ενημερώστε με να το ανεβάσουμε στα "Εργαλεία-Εφαρμογές" Wink Wink Wink


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 14:30:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τασο για τα ελατήρια είναι σωστό ΣΙΓΟΥΡΑ.Ασε να κοιτάξω και το αλλο για τις ραβδους στρεψης και θα σου πω απο βδομάδα


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Racefun (Σταμάτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 16V

Ένταξη: 17 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2003, 08:37:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Δεν είναι λάθος ο Σταμάτης.Εχω ξεχάσει εγω κάτι.Χρειαζεσαι και το μήκος και την γωνία του βραχίονα.Δυστυχως δεν εχω χρόνο τωρα αλλα θα επανέλθω
Φτού, να πάρει, όλο και δυσκολεύει, κι άλλες μετρήσεις. Πάντως για να βοηθήσω, για τις ράβδους του 106 16V μήκος 965mm. Άντε να δούμε τί rate έχουμε πίσω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1518s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on