Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Απρ 2009, 09:20:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλατε και οι 2 για τα ιδια ελατηρια?
δηλαδή για τα ελατηρια που δίνει ο Κόνδωρας στην "PS Routier" για το 206?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Απρ 2009, 09:24:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ναι.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
saxo kit kar (Ανδρέας) Νέος χρήστης
Saxo vts 1.6 16v MKII
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Νάξος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Απρ 2009, 10:50:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας, Χρόνια πολλά.
Παιδιά βλέπω ότι το έχετε ψάξει πολύ το θέμα με της Libres, ωραία, θα με βοηθήσετε κι’εμένα ε;
Περίπου έναν χρόνο τώρα, ψάχνω να βρω πληροφορίες για κάποια συγκεκριμένα ελατήρια, τα ποιο γνωστά σε όλους μας φυσικά, θέλω να μάθω της libres για τα ελατήρια αλουμινίου του rallye 1.3, για τα ελατήρια τον xsi και τα ελατήρια τον rallye 1.6 16v.
Σίγουρα θα τα έχετε τσεκάρει, και να μην τα έχετε τσεκάρει, κάποια μέλλει θα έχουν δει τους κωδικούς τους.
Ευχαριστώώώώ.
Κανένας για pro evolution; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Απρ 2009, 11:12:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TA μαμα ελατηρια των αυτοκινητων (περαν ελαχιστων εξαιρεεων) δεν εινια γραμμικα αλλα προοδευτικα στο τροπο που λειτουργουν
(μη ρωτησεις τι ειναι αυτα ψαξε αναλογο τοπικ ή google)
ayto σημαινει με λιγα λογια οτι δεν ειναι μετρησιμη η σκληροτητα τους.
αρα μονο απο το ματι ή εμπειρικα μπορει καποιος να σου πει ποσο σκληρο ειναι το καθε ελατηριο απο αυτα που αναφερεις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Απρ 2009, 11:43:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποιος σου ειπε οτι τα μαμα δεν ειναι γραμμικα?
εγω το αντιθετο ειχα την εντύπωση οτι λεγαμε
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
saxo kit kar (Ανδρέας) Νέος χρήστης
Saxo vts 1.6 16v MKII
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Νάξος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Απρ 2009, 13:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | TA μαμα ελατηρια των αυτοκινητων (περαν ελαχιστων εξαιρεεων) δεν εινια γραμμικα αλλα προοδευτικα στο τροπο που λειτουργουν
|
Το ξέρω, το ξέρω, απλά δεν ήξερα ότι δεν υπάρχει μονάδα μέτρησης για τα προοδευτικά, αν και πιστεύω ότι με κάποιον τρόπο θα μετριούνταν κι’αυτά.
Θα θέσω αλλιώς το ερώτημα μου, ανεξαρτήτως αμορτισέρ (θα συζητηθεί στο ανάλογο topic) θέλω να τοποθετήσω στον Γάλλο μου ελατήρια χαμηλώματος το πολύ πολύ μέχρι 3 πόντους, με την προϋπόθεση όμως ότι τα ελατήρια που θα βάλω να έχουν την ίδια σκληρότητα με αυτήν τον μαμά ελατηρίων.
Είδα που γράφατε της λίμπρες για της ράβδους στρέψης, εγώ θα σας παραθέσω αυτό που βρήκα από το Βρετανικό saexperiense
Springs then are rated :
std 110-120lb linear 0mm
Eibach 112lb linear -30mm
H&R around 150lb progressive -30mm
GMC between 140-160lb -40mm
Και τα πίσω:
Torsion bar ως πρότυπο (19 χιλιοστά)
Ελαστικές σταθερές: 100 lb / in ----> 16,76 N / mm
Torsion bar Peugeot Sport (22 χιλιοστά)
Ελαστικές σταθερές: 160 lb / in ----> 26,81 N / mm
Στην δεύτερη σελίδα αυτού του topic ο φίλτατος pugsang αναφέρει ότι
Αντίστοιχα έχουμε για το 106 με μήκος ράβδου 965mm:
19mm:162 lbs*inch/deg
21mm:242 lbs*inch/deg
22mm:292 lbs*inch/deg
Αν κάνω η έχω καταλάβει κάτι λάθος παρακαλώ διορθώστε με, η διαφορά είναι ότι η Βρετανοί την 19αρα ράβδο την έχουν μετρήσει στης 100 lbs ενώ εμείς στης 162 lbs.
Και την 22αρα την βγάζουν αυτοί στης 160 lbs ενώ εμείς στης 292 lbs, έχω μπερδέψει εγώ κάτι με της λίμπρες η κάποια από της δυο μετρήσεις για κάθε ράβδο αντίστοιχα είναι κάπου λάθος;
Τα εργοστασιακά λοιπόν ελατήρια τα έχουν μετρήσει η Βρετανοί 110-120 lbs γιατί μάλλον μέτρησαν πολλά και κάποια τα έβγαζαν στης 110 lbs και κάποια στης 120 lbs, βλέπουμε ότι τα κατάφεραν και τα μέτρησαν, πώς δεν ξέρω, απλά το παραθέτω μιας και το έχω μήπως βοηθηθούμε ακόμα περισσότερο.
Τα Eibach pro kit τα έβγαλαν στης 112 lbs.
Τα H&R χαμηλώματος 3 πόντων τα έβγαλαν στης 150 lbs (δεν ξέρω αν η λέξη around προσδιορίζει αν είναι τα στενά η τα φαρδιά ελατήρια, εσείς που το έχετε ψάξει περισσότερο θα καταλάβετε για ποια προορίζετε αυτή η μέτρηση.)
Εγώ λοιπόν τρώγομαι με τα μουστάκια μου γιατί δεν γουστάρω να βάλω ελατήρια με μεγαλύτερες λίμπρες από αυτές τον μαμά, και δεν μπορώ με τίποτα να βρω aftermarket ελατήρια με της ίδιες λίμπρες με αυτές τον ελατηρίων τον saxorallον 1.6 16v.
Για εμένα που δεν μπαίνω σε πίστες και θέλω και άνεση και κρατήματα, η καλύτερη λύση είναι ελατήρια με εργοστασιακές λίμπρες (εννοείτε και η πίσω ράβδοι στρέψης η εργοστασιακοί) με σχετικά σφιχτά αμορτισέρ, όχι όμως Bilstein gr.n γιατί αυτά φοράω τέσσερα χρόνια τώρα και έχω πάθει μετατόπιση σπονδύλου.
Από αμορτισέρ έχω πολλές επιλογές ενδιάμεσες από τα gr.n και τα πολύ χαλαρά τα μαμά, για ελατήρια όμως είναι δύσκολα τα πράγματα, όλα δυσκολεύουν στο ότι θέλω και λίγο χαμήλωμα, οπότε έχω δυο επιλογές, η θα στείλω τα μαμά ελατήρια σε έναν καλό αμορτισερα που έμαθα ότι είναι στην Θεσσαλονίκη για να τα κόψη εκεί που χρειάζεται ώστε να πέσει το αμάξι στους 3 πόντους που θέλω, η θα ψαχτώ για τα ελατήρια του rallye 1.3 που ξέρω ότι θα ρίξουν το αμάξι περίπου 2 πόντους, στα ελατήρια του rallye 1.3 θα καταληξω όμως μόνο αν εξακριβώσω ότι έχουν της ίδιες λίμπρες με αυτές τον ελατηρίων τον saxorallον 1.6 16v.
Κανένας για pro evolution; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Σεπ 2009, 09:48:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα μου απάντησαν από την gaz σε σχετική ερώτηση. Τα στάνταρ ελατήρια που "σερβίρουν" με το kit gha είναι 275 lbs, τα οποία θεωρούνται σωστά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όταν προορίζεται κατά κύριο λόγο για χρήση δρόμου - με ρώτησαν επ' αυτού, γι' αυτό το τονίζω - και είναι ακριβώς αυτά που φορά και ο Σπύρος (sps). Μάνθο, δε νομίζω ότι έχει τρελό νόημα να πας σε σκληρότερο, εκτός αν το αμάξι προορίζεται σχεδόν αποκλειστικά για πίστα από 'δω και πέρα. Επίσης η διάμετρός τους είναι 2 1/4" ή, αλλιώς, 5.715 cm.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Σεπ 2009, 10:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mikos? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Σεπ 2009, 10:21:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θες να ρωτήσω, Τάκη;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Σεπ 2009, 10:21:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω Κώστη
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Οκτ 2009, 18:48:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια βοηθεια καποιος να μετατρεψω N/mm σε lbs/inch; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Οκτ 2009, 19:04:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακυρο,τα βρηκα μεσα απο το site της HR...
1N/mm = 5,7101lb/in
N/mm X 5,71 = lbs/inch
1lb/in = 0,1751N/mm
kgf/mm X 55,997 = lbs/inch |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 10:06:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω το εξης θεμα...
τα ελατηρια του 206 και του 106 τα δινει 50κιλα πεζο σπορτ
στον ενα ποντο βγαζουν 40
στους δυο ποντους 50 (αλλωστε πεζο σπορτ λεει για 100νιουτον στα 20εκατοστα...)
στους 3 κιαλλο πανω 60...
αυτα που φοραω ειναι 45 στο ποντο και αναλογα 55 στους δυο κλπ...
το θεμα ειναι οτι αυτο το τροπο μετρησης τον εφαρμοζουν μονο γαλλοι
καμια γνωμη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 13:08:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
doctor ηταν κατηγορηματικος...
ολα τα ελατηρια μετριουνται στο πρωτο ποντο
δεν εχει σημασια αν ειναι 40 στο 1 και 100 στο 2ο ποντο
δεν ειναι 100/2=50
ειναι 40 τελος
αρα γαλλοι για μια ακομα φορα παρουσιαζουν τα πραγματα με δικο τους τροπο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 19:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γι' αυτό τους γουστέρνουμε.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 21:35:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανο βλακεια μου φαινεται αυτο που λεει ο δοκτορ...
Αν δεν ειναι γραμμικο,τοτε ΟΚ,αν ομως ειναι,ο βαθμος μεταβολης κατα την συμπιεση,πρεπει να ειναι ιδιος.
Απο οσο ξερω παντως,ολα τα PS(Eibach δηλαδη) ειναι linear... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 22:43:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Πανο βλακεια μου φαινεται αυτο που λεει ο δοκτορ...
Αν δεν ειναι γραμμικο,τοτε ΟΚ,αν ομως ειναι,ο βαθμος μεταβολης κατα την συμπιεση,πρεπει να ειναι ιδιος.
Απο οσο ξερω παντως,ολα τα PS(Eibach δηλαδη) ειναι linear... |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2009, 01:01:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μου φαινεται οτι κατι εχετε καταλαβει λαθος περι γραμμικων και προοδευτικών ελατηρίων...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2009, 01:23:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου φαινεται οτι δεν εχετε καταλαβει καν την διαφορα μεταξυ ενος γραμμικου και ενος προοδευτικου ελατηριου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2009, 08:39:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
einai δυνατο να μην ειναι γραμμικα????
το δε θεμα παιρνει τροπη πορνο οταν τους βαζω μεσα τη σταθερα ελατηριου που λεγεται 106 καπισιο το οποιο κατα γενικη ομολογια ειναι καπου στα 50κιλα
πουπ ισχυριζεται οτι τα μετραγε 51 τα 16αρια και 48 αυτα για 1.3
ενω σπυρος ειχε ενα σετ εκει τα μετρησε επιτοπου παραλληλα με δικα μου και τα εβγαλε 40 στο 1ποντο και 50 στους 2!!!!
το κακο ειναι οτι αυτοι οι δυο δεν εχουν αποκλιση μεταξυ τους αφου οτι μετραει ο ενας μετραει και ο αλλος αρα καποιος απο τους δυο λεεει λαλακιες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|