Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 14:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον μετα απο καιρο ψαξιματος το βρήκα το λαθος.Ουσιαστικά το torsion bar rate εχει να κανει και με την γωνια που βρισκεται καθε φορά ο βραχίονας.Αρα το rate είναι σε lbs*inch/deg
Οποτε οι τυποι εχουν ως εξής:
Spring Rate = Fs * S = (G*d^4) / (8*N*D^3)
οπου:
D η εσωτερική διάμετρος του ελατηρίου σε ίντσες. Όσο μικραίνει η διάμετρος των σπειρών, τόσο αυξάνεται η σκληρότητα.
Ν ο αριθμός των σπειρών. Όσο περισσότερες στροφές έχει ένα ελατήριο, τόσο μαλακότερο είναι.
d το πάχος της σπείρας σε ιντσες. Όσο πιο χοντρό το σύρμα της σπέιρας, τόσο σκληρότερο θα είναι το ελατήριο.
G παγκόσμια σταθερά για το υλικό κατασκευής της σπείρας του ελατηρίου.Για ελατήρια από ατσάλι(steel) οπως τα ελατήρια αυτοκινήτων ο αριθμός αυτός (Torsional Modulus of steel) είναι 11,5 Χ 10^6 ή 11.500.000 lbs/inch²
Επίσης μια ίντσα είναι 25,54 mm
Για τις ράβδους στρέψης ο τύπος είναι:
Torsion bar rate= ((π*d^4*G) / (32*L)) / 57,3
όπου:
π=3,14
G=11.500.000 lbs/inch²
d=η διάμετρος (πάχος) της ράβδου σε ιντσες
L= το μήκος της ράβδους σε ιντσες
57,3=180/π
Αρα φίλε Σταματη οι 23αρες ραβδοι σου εχουν rate 348 lbs*inch/deg
Αντιστοιχα εχουμε για το 106 με μηκος ραβδου 965mm:
19mm:162 lbs*inch/deg
21mm:242 lbs*inch/deg
22mm:292 lbs*inch/deg
Τασο ειμαστε ετοιμοι με τους τυπους.Οποτε το φτιαξεις βαλτο στις εφαρμογες
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 16:00:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: |
Τασο ειμαστε ετοιμοι με τους τυπους.Οποτε το φτιαξεις βαλτο στις εφαρμογες |
thx Μάκη....μέσα στην εβδομάδα θα είναι έτοιμο
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 22:12:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ώστε οι 22αρες είναι 290 lbs ? καλό αυτό , από ελατήρια είμαι καλά ζυγιζμένος !! με 280 lbs ελατήρια! thanks pugsang!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 23:55:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...
2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?
1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?
ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...?
No race no fun !!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2003, 13:26:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Martini έγραψε: | ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...
2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?
1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?
ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...? |
Η σκληρότητα του ελατηρίου καθορίζεται από του εξής παράγοντες:
1) Την διατομή της σπείρας αυτού,
2) Την σειρά θερμικών κατεργασιών που δέχτηκε το υλικό του,
3) Πόση είναι η εξωτερική διάμετρός του (όσο μικρότερη εξωτερική διάμετρος, τόσο σκληρότερο).
4) Πόσες σπείρες έχει αυτό ανά μονάδα μήκους (όσες λιγότερες τόσο σκληρότερο)
Επίσης πρέπει να ξέρουμε και το wheel rate της ανάρτησης στην οποία θα "φορεθεί" το ελατήριο.
Δηλαδή δύο διαφορετικής σχεδίασης αναρτήσεις "βλέπουν" και διαφορετική σκληρότητα στο ελατήριο, λόγω των διαφορετικών μοχλικών σχέσεών τους (wheel rate).
Για παράδειγμα ένα γόνατο McPherson έχει μοχλική σχέση 0,9/1. Αυτό σημαίνει πως αν ο τροχός, εξαιτίας μιας λακούβας, μετατοπιστεί κατά 1 cm το ελατήριο θα συμπιεστεί κατά 0,9 cm. Έτσι αυτό θα ασκήσει και την ανάλογη δύναμη επαναφοράς.
Επίσης προοδευτικά ελατήρια μπορούμε να έχουμε και με την μεταβολή της διατομής της σπείρας. Αν δηλαδή ένα ελατήριο στα άκρα του έχει μικρότερη διατομή στην σπείρα του και στο κέντρο του μεγαλύτερη, είναι προοδευτικό. Μάλιστα είναι πιο προοδευτικό από το ελατήριο με την πυκνότερη περιέλιξη της σπείρας (η οποία όμως τώρα είναι σταθερής διατομής) στα άκρα του!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 03:44:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Martini έγραψε: | ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...
2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?
1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?
ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...? |
Κάποια απάντηση ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 14:46:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εφ΄όσον έχουν την ίδια σκληρότητα και τα δύο είναι το ίδιο σκληρά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 21:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: | Martini έγραψε: | ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...
2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?
1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?
ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...? |
Κάποια απάντηση ??? |
Νικ ειναι σαν να ρωτας: 100 κιλα πουπουλα και 100 κιλα σιδερο, πιο ειναι πιο βαρυ ???
Αφου το λες απο μονος σου, εχουν το ιδιο βαρος (100 κιλα).
Ετσι και τα ελατηρια που ρωτας, αφου εχουν την ιδια σληρωτητα (πχ. 250 λιμπρες) ειναι το ιδιο σκληρα. Εχουν διαφορετικο μηκος, ομως θα εχουν την ιδια συμπιεση (υπο το ιδιο βαρος).
Μην σε μπερδευει το μηκος τους. Τα κοντητερα ελατηρια συνηθος ειναι πιο σκληρα για να αποτρεπουν την αναρτηση απ'το να τερματιζει. Αλλα αν εχουν τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας τoτε ειναι το ιδιο σκληρα ανεξαρτητος μηκους.
Και τι σημαινει συντελεστης σκληρωτητας στο ελατηριο?
Αν πχ. σου λεει οτι ειναι 250 Lib/in, αυτο σημαινει οτι χρειαζεται βαρος 250 λιβρων για να συμπιεστει κατα μια ιντσα το ελατηριο.
'Η μπορεις να το παρεις και αντιστροφα:
Οταν το ελατηριο συμπιεζεται κατα 1 ιντσα, αυτο σημαινει οτι εχει αποθηκευμενη μεσα του δηναμη ισαξια με βαρος 250 λιβρων.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2008, 16:17:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
epeiδη ψαχνωντας κατι με τα ελατηρια της πεζο σπορ εφαγα τα μουστακια μου μεχρι να συννενοηθω με το καραθαναση εχουμε και λεμε για να υπαρχουν
1cm = 0.3937inch
1Ν=0.1019kgr δυναμης
1kgr = 2.204 λιμπρες δυναμης
αρα αυτο σημαινει οτι τα ελατηρια που δινει στο σαιτ της η πεζο σπορτ σε νιουτον ειναι
σε Ν/cm στην καποια δυναμη που δε μας ενδιαφερει...(αν το κανεις λαθος αντι 285 θα σου βγαλει 28.5...)
και δεν ειναι σε κιλα
αρα
5Ν/DΑm =285λιμπρες ανα ιντσα
5.5Ν/ =315 >>
6N/ =342 >>
ενω σε κιλα εχουμε
50kgr/cm = 280λιμπρες ανα ιντσα
55kgr = 308 >>
60kgr = 335 >>
70kgr = 392 >>
75kgr = 420 >> |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιαν 2009, 19:57:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | epeiδη ψαχνωντας κατι με τα ελατηρια της πεζο σπορ εφαγα τα μουστακια μου μεχρι να συννενοηθω με το καραθαναση εχουμε και λεμε για να υπαρχουν
1cm = 0.3937inch
1Ν=0.1019kgr δυναμης
1kgr = 2.204 λιμπρες δυναμης
αρα αυτο σημαινει οτι τα ελατηρια που δινει στο σαιτ της η πεζο σπορτ σε νιουτον ειναι
σε Ν/cm στην καποια δυναμη που δε μας ενδιαφερει...(αν το κανεις λαθος αντι 285 θα σου βγαλει 28.5...)
και δεν ειναι σε κιλα
αρα
5Ν/DΑm =285λιμπρες ανα ιντσα
5.5Ν/ =315 >>
6N/ =342 >>
ενω σε κιλα εχουμε
50kgr/cm = 280λιμπρες ανα ιντσα
55kgr = 308 >>
60kgr = 335 >>
70kgr = 392 >>
75kgr = 420 >> |
εισαι τεραστιος... το νουμερο 55 που γραφει επανω το ελατηριο μου kw μου ειχαν πει θυμαμαι οτι ειναι τα νιουτον... δλδ με τα λεγομενα σου τα ελατηρια μου ειναι 308 λιμπρες ή μηπως το 55 ειναι το παχος που λεμε του ελατηριου?. ... 21μμ πισω στρεψης = 248 λιμπρες ... οποτε και μπροστα καπου εκει πρεπει να το φτιαξω σςστα? ή επειδη μπροστα υπαρχει βαρος πρεπει να μεινει ετσι? εμενα μου φενεται οτι μπροστα αν ειχα 260 λιμπρες θα μου αρεσε πιο πολυ... για πειτε ρε μαγκακια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιαν 2009, 20:49:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kamia σχεση αναλογια μπρος πισω
μη κοιτας τι λεει πισω ραβδοι αλλα ποσο ανεβηκες
δηλαδη οτι πηηγες απο 19 μαμα σε 21
308 ειναι σκληρο και αν δεν εχεις το καταλληλο βαλβιλνκ στα αμορτισερ ειναι λογικο να κοπαναει και να ειναι ξερο....\παντως σκεψου οτι ακομα και ραλλακια που πανε και πιστα βαζουν 280λιμπρες
θελεις λιγο ψαξιμο...
πρωτα απο ολα προσδιορισε μας τι χρηση κανεις στο αμαξι που το πας ποσα χλμ κλπ κλπ κλπ για να μπορεσουν να σε βοηθησουν τα παιδια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 10:53:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | kamia σχεση αναλογια μπρος πισω
μη κοιτας τι λεει πισω ραβδοι αλλα ποσο ανεβηκες
δηλαδη οτι πηηγες απο 19 μαμα σε 21
308 ειναι σκληρο και αν δεν εχεις το καταλληλο βαλβιλνκ στα αμορτισερ ειναι λογικο να κοπαναει και να ειναι ξερο....\παντως σκεψου οτι ακομα και ραλλακια που πανε και πιστα βαζουν 280λιμπρες
θελεις λιγο ψαξιμο...
πρωτα απο ολα προσδιορισε μας τι χρηση κανεις στο αμαξι που το πας ποσα χλμ κλπ κλπ κλπ για να μπορεσουν να σε βοηθησουν τα παιδια |
σας ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον ... ραλλακι ειναι και εμενα φυσικα και φοραω group n με στενο ελατηριο KW (τους κωδικους τωρα θα παω να στο συνεργειο να το σηκωσω και να τους δω) και πισω ραβδοι στρεψεις 21 (και αυτες θα τις μετρησω στο συνεργειο γιατι δεν θυμαμαι)...
Η χρηση που κανω με το αυτοκινητο περιεχει τα εξης :
α) βολτα πολυ
β)πιστα καθολου
γ)σφινα πολυ
δ) στριψιμο στο %^$#$%^$^&#$% εθνικο μας δικτυο πολυ
ε)ταξιδακια μετρια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 04:21:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιταξα τις ραβδους στρεψεις και ειναι 20,9mm. οσο αναφορα για τα ελατηρια που αναρωτιεμαι ποσες λιμπρες ειναι... οι αριθμοι απο πανω εχουν σβηστει λιγο και αυτα που καταφερα και ειδα ειναι τα εξης ...
α)γραφει 3 νουμερα τα οποια δεν φαινονται και διπλα 50 - 170 (με βαση την παρακατω εικονα φαινετε τι ειναι το καθενα...
β)το υψος του ελατηριου ειναι 16 και κατι παραπανω απ'οσο μπορεσα να μετρησω.
γ)το παχος του σπυρωματος ειναι 1cm
δ)η διαμετρος του ελατηριου ειναι 7,9cm
και οπως προειπα ειναι kw
βοηθανε αυτα για να βρουμε τις λιμπρες?
...και μια ακομα ερωτηση... παιζει ρολο αν φοραει η αναρτηση σκληρο ελατηριο ή μαλακο για το αν θα αντεξει περισσοτερο? το λεω γιατι αν βαλω πιο μαλακο η bilstein θα τερματιζει πιο ευκολα λογικα... για πειτε ρε αδερφια γιατι τριζει το κακομοιρο...[img] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 10:04:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που έχεις 50-170 είναι 50Ν/mm και 17cm μήκος ( 286lbs/in )
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 16:10:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: | Αυτό που έχεις 50-170 είναι 50Ν/mm και 17cm μήκος ( 286lbs/in ) |
σε υπερευχαριστω αδερφε... αν βαλω 240 λιμπρες με καινουργια group n θα ειναι πιο μαλακο? δεν θα κοπαναει πιο ευκολα λογο μικροτερης αντιστασης? 240 ειναι και οι 21 mm ραβδοι πισω kai θα ταιριαξει νομιζω. συγνωμη αν σας !@##@$@!$ τα @@
και αν μπορειτε να μου πειτε τι μηκος και τι μαρκα ελατηριο να βαλω θα σας ειμαι υποχρεως γιατι δεν ξερω...ενημερωτικα εχω τα πιατελα της apex... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Απρ 2009, 15:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχει μετρησει κανεις τα ελατηρια της ps που δινει για τη routier;
Μιας και ενας φιλος ηταν στο Πουπακη μεσα στην εβδομαδα γι αυτο το λογο.
307 Λιμπρες παρακαλω.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Απρ 2009, 15:17:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
280λιπρες ειναι
τα ελατηρια σου ειναι ουσιαστικα αυτα που δινει στο κιτ της πεζο σπορ για το 106 μινι γκρουπ Α
20εκ. μηκος
καπου 8.5-9 φαρδος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Απρ 2009, 22:35:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανο μετεφερα τη κουβεντα του φιλου με το dr.
Και μαλιστα μου εξηγησε και πως το εκανε.
Πρεσαροντας απο πανω με μια πλακετα και κατι αλλα που δεν πολυ καταλαβα.
Διαγνωση 307.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|