PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Λίμπρες ελατηρίων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 14:25:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον μετα απο καιρο ψαξιματος το βρήκα το λαθος.Ουσιαστικά το torsion bar rate εχει να κανει και με την γωνια που βρισκεται καθε φορά ο βραχίονας.Αρα το rate είναι σε lbs*inch/deg

Οποτε οι τυποι εχουν ως εξής:

Spring Rate = Fs * S = (G*d^4) / (8*N*D^3)


οπου:
D η εσωτερική διάμετρος του ελατηρίου σε ίντσες. Όσο μικραίνει η διάμετρος των σπειρών, τόσο αυξάνεται η σκληρότητα.
Ν ο αριθμός των σπειρών. Όσο περισσότερες στροφές έχει ένα ελατήριο, τόσο μαλακότερο είναι.
d το πάχος της σπείρας σε ιντσες. Όσο πιο χοντρό το σύρμα της σπέιρας, τόσο σκληρότερο θα είναι το ελατήριο.
G παγκόσμια σταθερά για το υλικό κατασκευής της σπείρας του ελατηρίου.Για ελατήρια από ατσάλι(steel) οπως τα ελατήρια αυτοκινήτων ο αριθμός αυτός (Torsional Modulus of steel) είναι 11,5 Χ 10^6 ή 11.500.000 lbs/inch²

Επίσης μια ίντσα είναι 25,54 mm

Για τις ράβδους στρέψης ο τύπος είναι:

Torsion bar rate= ((π*d^4*G) / (32*L)) / 57,3

όπου:
π=3,14
G=11.500.000 lbs/inch²
d=η διάμετρος (πάχος) της ράβδου σε ιντσες
L= το μήκος της ράβδους σε ιντσες
57,3=180/π

Αρα φίλε Σταματη οι 23αρες ραβδοι σου εχουν rate 348 lbs*inch/deg

Αντιστοιχα εχουμε για το 106 με μηκος ραβδου 965mm:

19mm:162 lbs*inch/deg
21mm:242 lbs*inch/deg
22mm:292 lbs*inch/deg

Τασο ειμαστε ετοιμοι με τους τυπους.Οποτε το φτιαξεις βαλτο στις εφαρμογες


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 16:00:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:

Τασο ειμαστε ετοιμοι με τους τυπους.Οποτε το φτιαξεις βαλτο στις εφαρμογες


thx Μάκη....μέσα στην εβδομάδα θα είναι έτοιμο Wink


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 22:12:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ώστε οι 22αρες είναι 290 lbs ? καλό αυτό , από ελατήρια είμαι καλά ζυγιζμένος !! με 280 lbs ελατήρια! thanks pugsang!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Martini (ΘΑΝΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθηνα - Βούλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Σεπ 2003, 23:55:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...

2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?

1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?

ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...?


No race no fun !!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Σεπ 2003, 13:26:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Martini έγραψε:
ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...

2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?

1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?

ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...?


Η σκληρότητα του ελατηρίου καθορίζεται από του εξής παράγοντες:
1) Την διατομή της σπείρας αυτού,
2) Την σειρά θερμικών κατεργασιών που δέχτηκε το υλικό του,
3) Πόση είναι η εξωτερική διάμετρός του (όσο μικρότερη εξωτερική διάμετρος, τόσο σκληρότερο).
4) Πόσες σπείρες έχει αυτό ανά μονάδα μήκους (όσες λιγότερες τόσο σκληρότερο)

Επίσης πρέπει να ξέρουμε και το wheel rate της ανάρτησης στην οποία θα "φορεθεί" το ελατήριο.
Δηλαδή δύο διαφορετικής σχεδίασης αναρτήσεις "βλέπουν" και διαφορετική σκληρότητα στο ελατήριο, λόγω των διαφορετικών μοχλικών σχέσεών τους (wheel rate).
Για παράδειγμα ένα γόνατο McPherson έχει μοχλική σχέση 0,9/1. Αυτό σημαίνει πως αν ο τροχός, εξαιτίας μιας λακούβας, μετατοπιστεί κατά 1 cm το ελατήριο θα συμπιεστεί κατά 0,9 cm. Έτσι αυτό θα ασκήσει και την ανάλογη δύναμη επαναφοράς.

Επίσης προοδευτικά ελατήρια μπορούμε να έχουμε και με την μεταβολή της διατομής της σπείρας. Αν δηλαδή ένα ελατήριο στα άκρα του έχει μικρότερη διατομή στην σπείρα του και στο κέντρο του μεγαλύτερη, είναι προοδευτικό. Μάλιστα είναι πιο προοδευτικό από το ελατήριο με την πυκνότερη περιέλιξη της σπείρας (η οποία όμως τώρα είναι σταθερής διατομής) στα άκρα του!


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 03:44:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Martini έγραψε:
ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...

2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?

1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?

ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...?




Κάποια απάντηση ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 14:46:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εφ΄όσον έχουν την ίδια σκληρότητα και τα δύο είναι το ίδιο σκληρά.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 21:10:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
Martini έγραψε:
ρε παιδες για πειτε τη γνωμη σας γιατι υπαρχει διαμαχη επι του θεματος...

2 ελατηρια στενα... το ενα 20 εκατοστα και το αλλο 18 εκατοστα (μηκος) και τα 2 ιδια σκληροτητα ( και τα 2 ας πουμε 250 λιμπρες) τι ισχυει?

1.) και τα 2 ειναι το ιδιο σκληρα αφου εχουν τις ιδιες λιμπρες
2.) το κοντο ελατηριο ειναι πιο σκληρο παρα το γεγονος οτι εχει τις ιδιες λιμπρες με το πιο μακρυ επειδη...? επειδη ειναι πιο κοντο?

ναι το κοντο εχει πιο μικρο ευρος λειτουργιας και συμπιεσης αλλα αυτο παιζει ρολο στην σκληροτητα...?


Κάποια απάντηση ???



Νικ ειναι σαν να ρωτας: 100 κιλα πουπουλα και 100 κιλα σιδερο, πιο ειναι πιο βαρυ ???
Αφου το λες απο μονος σου, εχουν το ιδιο βαρος (100 κιλα).
Ετσι και τα ελατηρια που ρωτας, αφου εχουν την ιδια σληρωτητα (πχ. 250 λιμπρες) ειναι το ιδιο σκληρα. Εχουν διαφορετικο μηκος, ομως θα εχουν την ιδια συμπιεση (υπο το ιδιο βαρος).

Μην σε μπερδευει το μηκος τους. Τα κοντητερα ελατηρια συνηθος ειναι πιο σκληρα για να αποτρεπουν την αναρτηση απ'το να τερματιζει. Αλλα αν εχουν τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας τoτε ειναι το ιδιο σκληρα ανεξαρτητος μηκους.
Και τι σημαινει συντελεστης σκληρωτητας στο ελατηριο?
Αν πχ. σου λεει οτι ειναι 250 Lib/in, αυτο σημαινει οτι χρειαζεται βαρος 250 λιβρων για να συμπιεστει κατα μια ιντσα το ελατηριο.
'Η μπορεις να το παρεις και αντιστροφα:
Οταν το ελατηριο συμπιεζεται κατα 1 ιντσα, αυτο σημαινει οτι εχει αποθηκευμενη μεσα του δηναμη ισαξια με βαρος 250 λιβρων.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2006, 13:00:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.engineersedge.com/spring_comp_calc.htm


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2008, 16:17:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

epeiδη ψαχνωντας κατι με τα ελατηρια της πεζο σπορ εφαγα τα μουστακια μου μεχρι να συννενοηθω με το καραθαναση εχουμε και λεμε για να υπαρχουν

1cm = 0.3937inch

1Ν=0.1019kgr δυναμης

1kgr = 2.204 λιμπρες δυναμης


αρα αυτο σημαινει οτι τα ελατηρια που δινει στο σαιτ της η πεζο σπορτ σε νιουτον ειναι
σε Ν/cm στην καποια δυναμη που δε μας ενδιαφερει...(αν το κανεις λαθος αντι 285 θα σου βγαλει 28.5...)
και δεν ειναι σε κιλα

αρα
5Ν/DΑm =285λιμπρες ανα ιντσα
5.5Ν/ =315 >>
6N/ =342 >>

ενω σε κιλα εχουμε
50kgr/cm = 280λιμπρες ανα ιντσα
55kgr = 308 >>
60kgr = 335 >>
70kgr = 392 >>
75kgr = 420 >>
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιαν 2009, 19:57:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
epeiδη ψαχνωντας κατι με τα ελατηρια της πεζο σπορ εφαγα τα μουστακια μου μεχρι να συννενοηθω με το καραθαναση εχουμε και λεμε για να υπαρχουν

1cm = 0.3937inch

1Ν=0.1019kgr δυναμης

1kgr = 2.204 λιμπρες δυναμης


αρα αυτο σημαινει οτι τα ελατηρια που δινει στο σαιτ της η πεζο σπορτ σε νιουτον ειναι
σε Ν/cm στην καποια δυναμη που δε μας ενδιαφερει...(αν το κανεις λαθος αντι 285 θα σου βγαλει 28.5...)
και δεν ειναι σε κιλα

αρα
5Ν/DΑm =285λιμπρες ανα ιντσα
5.5Ν/ =315 >>
6N/ =342 >>

ενω σε κιλα εχουμε
50kgr/cm = 280λιμπρες ανα ιντσα
55kgr = 308 >>
60kgr = 335 >>
70kgr = 392 >>
75kgr = 420 >>

εισαι τεραστιος... το νουμερο 55 που γραφει επανω το ελατηριο μου kw μου ειχαν πει θυμαμαι οτι ειναι τα νιουτον... δλδ με τα λεγομενα σου τα ελατηρια μου ειναι 308 λιμπρες ή μηπως το 55 ειναι το παχος που λεμε του ελατηριου?. ... 21μμ πισω στρεψης = 248 λιμπρες ... οποτε και μπροστα καπου εκει πρεπει να το φτιαξω σςστα? ή επειδη μπροστα υπαρχει βαρος πρεπει να μεινει ετσι? εμενα μου φενεται οτι μπροστα αν ειχα 260 λιμπρες θα μου αρεσε πιο πολυ... για πειτε ρε μαγκακια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιαν 2009, 20:49:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kamia σχεση αναλογια μπρος πισω
μη κοιτας τι λεει πισω ραβδοι αλλα ποσο ανεβηκες
δηλαδη οτι πηηγες απο 19 μαμα σε 21


308 ειναι σκληρο και αν δεν εχεις το καταλληλο βαλβιλνκ στα αμορτισερ ειναι λογικο να κοπαναει και να ειναι ξερο....\παντως σκεψου οτι ακομα και ραλλακια που πανε και πιστα βαζουν 280λιμπρες
θελεις λιγο ψαξιμο...

πρωτα απο ολα προσδιορισε μας τι χρηση κανεις στο αμαξι που το πας ποσα χλμ κλπ κλπ κλπ για να μπορεσουν να σε βοηθησουν τα παιδια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 10:53:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
kamia σχεση αναλογια μπρος πισω
μη κοιτας τι λεει πισω ραβδοι αλλα ποσο ανεβηκες
δηλαδη οτι πηηγες απο 19 μαμα σε 21


308 ειναι σκληρο και αν δεν εχεις το καταλληλο βαλβιλνκ στα αμορτισερ ειναι λογικο να κοπαναει και να ειναι ξερο....\παντως σκεψου οτι ακομα και ραλλακια που πανε και πιστα βαζουν 280λιμπρες
θελεις λιγο ψαξιμο...

πρωτα απο ολα προσδιορισε μας τι χρηση κανεις στο αμαξι που το πας ποσα χλμ κλπ κλπ κλπ για να μπορεσουν να σε βοηθησουν τα παιδια

σας ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον ... ραλλακι ειναι και εμενα φυσικα και φοραω group n με στενο ελατηριο KW (τους κωδικους τωρα θα παω να στο συνεργειο να το σηκωσω και να τους δω) και πισω ραβδοι στρεψεις 21 (και αυτες θα τις μετρησω στο συνεργειο γιατι δεν θυμαμαι)...
Η χρηση που κανω με το αυτοκινητο περιεχει τα εξης :
α) βολτα πολυ
β)πιστα καθολου
γ)σφινα πολυ
δ) στριψιμο στο %^$#$%^$^&#$% εθνικο μας δικτυο πολυ
ε)ταξιδακια μετρια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 04:21:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιταξα τις ραβδους στρεψεις και ειναι 20,9mm. οσο αναφορα για τα ελατηρια που αναρωτιεμαι ποσες λιμπρες ειναι... οι αριθμοι απο πανω εχουν σβηστει λιγο και αυτα που καταφερα και ειδα ειναι τα εξης ...

α)γραφει 3 νουμερα τα οποια δεν φαινονται και διπλα 50 - 170 (με βαση την παρακατω εικονα φαινετε τι ειναι το καθενα...


β)το υψος του ελατηριου ειναι 16 και κατι παραπανω απ'οσο μπορεσα να μετρησω.
γ)το παχος του σπυρωματος ειναι 1cm
δ)η διαμετρος του ελατηριου ειναι 7,9cm
και οπως προειπα ειναι kw

βοηθανε αυτα για να βρουμε τις λιμπρες?
...και μια ακομα ερωτηση... παιζει ρολο αν φοραει η αναρτηση σκληρο ελατηριο ή μαλακο για το αν θα αντεξει περισσοτερο? το λεω γιατι αν βαλω πιο μαλακο η bilstein θα τερματιζει πιο ευκολα λογικα... για πειτε ρε αδερφια γιατι τριζει το κακομοιρο...[img]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 10:04:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που έχεις 50-170 είναι 50Ν/mm και 17cm μήκος ( 286lbs/in )


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 16:10:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
Αυτό που έχεις 50-170 είναι 50Ν/mm και 17cm μήκος ( 286lbs/in )

σε υπερευχαριστω αδερφε... αν βαλω 240 λιμπρες με καινουργια group n θα ειναι πιο μαλακο? δεν θα κοπαναει πιο ευκολα λογο μικροτερης αντιστασης? 240 ειναι και οι 21 mm ραβδοι πισω kai θα ταιριαξει νομιζω. συγνωμη αν σας !@##@$@!$ τα @@
και αν μπορειτε να μου πειτε τι μηκος και τι μαρκα ελατηριο να βαλω θα σας ειμαι υποχρεως γιατι δεν ξερω...ενημερωτικα εχω τα πιατελα της apex...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 11:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετεφερα τα υπόλοιπα ποστ σχετικά με την ανάρτηση που θες να φτιάξεις εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=292982#292982
για να ειναι "ολα μαζί"

MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Απρ 2009, 15:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει μετρησει κανεις τα ελατηρια της ps που δινει για τη routier;
Μιας και ενας φιλος ηταν στο Πουπακη μεσα στην εβδομαδα γι αυτο το λογο.
307 Λιμπρες παρακαλω. Shocked



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Απρ 2009, 15:17:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

280λιπρες ειναι
τα ελατηρια σου ειναι ουσιαστικα αυτα που δινει στο κιτ της πεζο σπορ για το 106 μινι γκρουπ Α
20εκ. μηκος
καπου 8.5-9 φαρδος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Απρ 2009, 22:35:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πανο μετεφερα τη κουβεντα του φιλου με το dr.
Και μαλιστα μου εξηγησε και πως το εκανε.
Πρεσαροντας απο πανω με μια πλακετα και κατι αλλα που δεν πολυ καταλαβα.
Διαγνωση 307. Razz



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 2 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,346s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on