Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
zakiprer (va) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Οκτ 2009, 14:24:34 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με στορφες |
|
|
καλησπερα και απο μενα.εχω ενα 106 rallye οι τροφες ανεβοκατεβαινουν σαν ασανσερ!εχω αλλαξει βηματικο,μαπ και τρομπα βενζινης.αλλα τιποτα το χαβα του αυτο!το βηματικο θελει ρυθμισμα??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
France_8v (Άγγελος) Μέλος

 Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Οκτ 2009, 23:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έλεγξε τα καλώδια του μαπ φίλε...
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilis106 (vasilis106) Μέλος

Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 04:20:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα τον μαπ σου!!ειχα το ιδιο προβλημα αρκετο καιρο κ εχθες τα επαιξε εντελως,εβγαλα μαπ τον καθαρισα τιποτα,δοκιμασα αλλον κ παλι τιποτα,κ τελικα ανακαλυψα οτι 2 απο τα 3 καλωδια της φυσας του μαπ ειχαν κοπει με αποτελεσμα το αυτοκινητο να μην δουλευει,αλλαξα φυσα κ ολα οκ
_________________
πωλειτε μελι ελατου(βυτινας) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zakiprer (va) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Οκτ 2009, 22:21:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια το προβλημα τωρα ειναι οτι εκει που παω στην εθνικη κραταει στοφες μονο του λες και εχω αυτοματο πιλοτο!!!και οταν κανω αλαγες γκαζωνει μονο του!!!μηπως να παω να παρω παλι βηματικο αλλο??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zakiprer (va) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Οκτ 2009, 20:46:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλαξα παλι βηματικο παλι τα ιδια!!!!το βηματικο μηπως θελει ρυθμισμα απο τον εγκεφαλο????ξερει κανεις?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|