PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Scangauge xgauge προγραμματισμός για μέτρηση πίεσης (bars)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RME (Κωστας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 GT 1.6THP etuners STAGE 2.5

Ένταξη: 17 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Σεπ 2009, 07:50:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια εχω κανει τα παντα δεν μπορω να αφαιρεσω με τιποτα το 1bar μου εχει σπασει το νευρικο μου συστημα.

Αλλα ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω στελιο

Γιατι δεν δειχνει πανω απο 1,18Bar σιγουρα ειμαι στο 1,4???
δηλαδη το μπαρομετρο και το scangauge περνουν data απο τον ιδιο σενσορα και το ενα δειχνει κανονικα την πιεση και το αλλο εχει αποκριση τοσο μεγαλη????

Αν βαλω ενα ELM327 σε usb και το βαλω στο laptop με ενα προγραμα θα δω κανονικα την σωστη πιεση οποτε θα φταιει το scangauge η και εκει τα ιδια θα δειχνει οποτε θα φταιει η OBD αρα το μπαρομετρο ειναι μονοδρομος

Δεν θελω να βαλω μπαρομετρο γιατι εχω ακουσει οτι μετα θα εχεις χειροτερο perfomance λογο της μοντιφιας με τον ανταπτορα


Τα χω δει ολα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Σεπ 2009, 09:12:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kώστα μια απ τα ίδια, 1,18 ταβάνι και στο δικό μου, σύμπτωση? Rolling eyes
Θυμάμαι την πρώτη μέρα που το είχα βάλει πάνω, μου έδειξε 1,25, αλλα μόνο την πρώτη μέρα, αργότερα μέχρι 1,23. Κ την τελευταία φορά που το τσεκάριζα για να δω τις αλλαγές που έκανες με τα bar, ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να δω πάνω απο 1,18. Έχω παραγγείλει σκάστρα VAG πιστεύοντας οτι μπορεί να χάνει πίεση, αλλα κάτι μου λέει ότι είναι θέμα του scangauge...
Στέλιο τη γνώμη σου...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RME (Κωστας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 GT 1.6THP etuners STAGE 2.5

Ένταξη: 17 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2009, 08:17:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μακη αστα εχτες πηρα ενα ELM327 SERIAL TO USB το εβαλα στην obd και μετα στο λαπτοπ μου με καμια δεκαρια προγραματα και ενα δικο μου και ολα εδειχναν 1,14 με 1,18 ταβανι. Το ξεσκισα αλλα τιποτα εκει μουλαρωσε στο 1,14. Παρεπιπτωντως το αμαξι λυσαει παει γαμ......ας. Πηγαινα με 200 στην κατεχακη κοντεψα να σκοτωθω. Αρα μαλον δεν φταιει το scangauge μαλλον το προτοκολο obd η το ELM327 εχουν χαμηλο refresh rate η τα αμαξια μας εχουν προβλημα αλλα ολα? και το δικο μου και του φυνου και το δικο σου ολα να χαλασαν ταυτοχρονα εχω απογοητευτει. Εντωμεταξυ μου εδειχνε πιεση καυσιμου 14000 kpa Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked στελιο τα φωτα σου.


Τα χω δει ολα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2009, 08:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που είδες καμάρι μου είναι η πίεση στην μπεκιέρα και όντως είναι τόση 120-140bar. Βάλε ένα μπαρομετράκι να τελειώνει η υπόθεση....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RME (Κωστας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 GT 1.6THP etuners STAGE 2.5

Ένταξη: 17 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2009, 12:08:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jim207GT έγραψε:
Αυτό που είδες καμάρι μου είναι η πίεση στην μπεκιέρα και όντως είναι τόση 120-140bar. Βάλε ένα μπαρομετράκι να τελειώνει η υπόθεση....


Θα ρθω πανω ρε να μου το κανετε να βαραει την ιδια πιεση με την μπεκιερα 150bar Exclamation Exclamation Exclamation μια χαρα δε θα μαι????? θα βλεπω σιγουρα πανω απο 1,40 στο scangauge

Μητσο ετοιμασου ετσι και το βαλουμε πανω στο δικο σου και δειξει εστω και 0,000000000000000000000000000000000000001 παραπανω απο το 1,14 του δικου μου θα μαζεψω στουπια με κηροζινη(οχι βενζινη να κανουμε καλη δουλεια) θα τα πεταξω μεσα και θα το κανω μπουρλοτο και αμα περισεψει κανενα θα το πεταξω στο και στο δικο σου Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil ετσι γιατι δουλευει τελεια το κολαμαξο σου Evil Evil Evil Evil


Τα χω δει ολα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2009, 16:14:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κώστα, δυστυχώς υπάρχει απόκλιση ανάμεσα στην πραγματική πίεση και την πίεση που βλέπουμε στο διαγνωστικό. Το είχα δει προ καιρού και δεν έδωσα σημασία, γιατί παρακολοθούσα scangauge και μπαρόμετρο παρέα.

Συνεχείς δοκιμές με μπαρόμετρο που παίρνει πίεση από αποστάτη στην πολλαπλή εισαγωγής έδειξαν ότι υπάρχει μια μόνιμη διαφορά της τάξεως του 0.1 - 0.2 bar σε σχέση με ό,τι δείχνει η OBD! Η τρέλλα συνεχίστηκε με περισσότερα πειράματα, οπότε και φανερώθηκε ότι ο περιορισμός βρίσκεται μέσα στον ίδιο τον εγκέφαλο.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Σεπ 2009, 17:53:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποίος έχει όρεξη για περαιτέρω πειραματισμό !
Εγώ για την ώρα δεν έχω ασχοληθεί ούτε με το bar

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 08:46:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Κώστα, δυστυχώς υπάρχει απόκλιση ανάμεσα στην πραγματική πίεση και την πίεση που βλέπουμε στο διαγνωστικό. Το είχα δει προ καιρού και δεν έδωσα σημασία, γιατί παρακολοθούσα scangauge και μπαρόμετρο παρέα.

Συνεχείς δοκιμές με μπαρόμετρο που παίρνει πίεση από αποστάτη στην πολλαπλή εισαγωγής έδειξαν ότι υπάρχει μια μόνιμη διαφορά της τάξεως του 0.1 - 0.2 bar σε σχέση με ό,τι δείχνει η OBD! Η τρέλλα συνεχίστηκε με περισσότερα πειράματα, οπότε και φανερώθηκε ότι ο περιορισμός βρίσκεται μέσα στον ίδιο τον εγκέφαλο.

Το περίεργο όμως είναι ότι τις πρώτες μέρες που έβαλα το όργανο, το έβλεπα το 1,25, αν και σχεδόν ταυτόχρονα είχα βάλει και τη σκσστρα VAG. Mετά τι έγινε? Υπαρχει περίπτωση τότε (με την απόκληση) να ήταν 1,4, και μετά ο εγκέφαλος να μείωσε σταδιακά την μέγιστη πίεση (για δικούς του λόγους) και να φτάσουμε έτσι στο ταβάνι που βλέπουμε τώρα Question Question Rolling eyes



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 09:04:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλήθεια είναι ότι θα ορκιζόμουν ότι και εγώ είχα δει μεγάλο νούμερο πάντα σε σχέση με αυτά που βλέπω τώρα !
Δεν ξέρω πραγματικά !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 19:12:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιθανότατα κύριοι...

Για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο (που πιθανότατα οφείλεται στο adaptation του εγκεφάλου), στην αρχή οι ενδείξεις είναι λιγάκι μεγαλύτερες από ότι μετά από 500 χιλιόμετρα.

Σημειώστε πάντως ότι η μέγιστη πίεση που εμφανίζεται στο διαγνωστικό περιορίζεται μέσω εγκεφάλου. Τα πραγματικά overboost πολλές φορές δεν εμφανίζονται καθόλου. Οι αποκλίσεις με το κανονικό μπαρόμετρο είναι μεγάλες στα στιγμιαία μέγιστα της πίεσης αλλά και στην σταθερή ψηλά.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nsne (ioannis)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106gti

Ένταξη: 03 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Οκτ 2009, 11:54:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To scangauge ΙΙ,το ειχα σε 106 1.1(2001 μοντελο),και δουλευε αψογα.Οταν αλλαξα αμαξι και πηρα το 106gti(και αυτο 2001μοντελο) μου εδειχνε μονο στροφες κινητηρα και volt.Μετα απο λιγη ωρα μ εσβηνε.Μετα απο πολλες προσπαθειες μιλησα με την αντιπροσωπεια,και μου ειπαν οτι ηθελε αναβαθμιση.Την καναμε και παρ ολα αυτα παλι τα ιδια εκανε.Ξαναεγινε αυτη η διαδικασια για 2η φορα(το εστειλα στην πατρα),και οταν το ξαναπηρα μου εκανε παλι τα ιδια.Μεχρι που βαρεθηκα και το παρατησα.Εχει κανενας απο εσας τετοιο προβλημα?(σε 106 gti)?Περιττο να σας πω οτι το χρειαζομαι για να σβηνω το check απο τον καταλυτη,που αναβει και σβηνει καθε 3 και λιγο Sad


no pain-no gain
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 17:25:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα δε το βρηκαμε να βγαζει μπαμ την πιεση ε???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RME (Κωστας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 GT 1.6THP etuners STAGE 2.5

Ένταξη: 17 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 11:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λευτερη μαλλον ειναι περιορισμος του κωδικα του scangage να μπορεσει να κανει την συγκεκριμενη πραξη εχοντας ταυτοχρονα και δεκαδικο αριθμο. Στελιο εκει εχω καταληξει τελικα. Α και συνχαριτηρια για το τερας που δημιουργησες. Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


Τα χω δει ολα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mscientist (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT

Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 16:45:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα και από μένα. Με λένε Νίκο και έχω ένα 207GT. Συγχαρητήρια και από εμένα στον φίλο RME για την δουλεία του!!! Πήρα σήμερα το ScanGauge αλλά δυστυχώς διαπίστωσα ότι το πλαστικό που καλύπτει την θύρα OBD στα αριστερά του τιμονιού δεν κλείνει όταν βάλω το ScanGauge. Έχει κανείς καμιά πρόταση ώστε και να κλείνει τό πλαστικό και να έχω και το ScanGauge? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mez (Isidοros)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye

Ένταξη: 15 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 306
Τόπος: Αθήνα Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 19:29:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βγάλε την OBD από την θέση της.


"It's all about balance"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mscientist (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT

Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 22:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει κάποιο κλιπάκι η θύρα? Γιατί προσπάθησα να την τραβήξω αλλά φοβήθηκα μην σπάσω τίποτα και δεν επέμεινα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 22:43:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξεκουμπωνει συρταρωτα,προς τα κατω,αν θυμαμαι καλα



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mscientist (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT

Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάρ 2010, 22:53:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα το προσπαθήσω! Ευχαριστώ πολύ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mscientist (Nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 GT

Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2010, 12:38:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά η θύρα έχει ένα μικρό κλιπάκι στην πάνω πλευρά το οποίο πατάς και μετά σπρώχνεις προς τα μέσα την θύρα. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Νοέ 2010, 01:39:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο topic για να γράψω εδώ ή στο topic που αναφερεται στο πρόβλημα απώλειας χρονισμού των 207, anyway ας αποφασίσουν οι mods!

Απευθύνομαι στου κατόχους scangauge και 207 1,6Τ, καθώς το όργανο έχει τη δυνατότητα με τη χρήση των αναλόγων δεδομένων xgauge, να μετράει και τα short/long term fuel trims, μετρήσεις οι οποίες μπορούν να δώσουν στοιχεία για το κατα πόσο ο χρονισμός του κινητήρα είναι οκ, καθώς κ για τη συνεχή παρακολούθησή του.

Τα δεδομένα τα οποία πρέπει να εισαχθούν φαίνονται παρακάτω.


Ολόκληρο το pdf:
http://download.telematica.gr/LinearLogic/pdfs/XGAUGE.pdf



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2689s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on