PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Καιει λάδια ο THP σας? (rc-gt-rallye-cc)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 57, 58, 59, 60  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Καίνε λάδια τα 1.6 THP?
ΝΑΙ
57%
 57%  [ 177 ]
ΟΧΙ
29%
 29%  [ 92 ]
ΔΞ / ΔΑ
13%
 13%  [ 41 ]
Σύνολο Ψήφων : 310

Συγγραφέας Μήνυμα
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2018, 10:50:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω πολύ καιρό τωρα 2 επιλογες

η μία ειναι να το κάνω ανακατασκευή, σκαω τα 3-4 χιλιάρικα και ελπίζω να κρατήσει αλλα 6 χρονια αλλα πόσο εμπιστη ειναι μια ανακατασκευή? Δεν ξέρω...


η αλλη λύση ειναι να αντεξει το αυτοκίνητο οπως είναι αλλα 4-5 χρόνια οποτε αν ολα πανε καλα.... θα πάρω ενα καινούργιο. Αλλα θα αντέξει τόσο?
Δέν ξέρω...

μεχρι στιγμής εχω επιλέξει την 2η επιλογή εδω και 6 χρόνια


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2018, 11:40:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα να το κανεις σφυρι γιατι εχεις 1 λιτρο καταναλωση στα 5000 κμ ειναι λιγο κουφο. ΤΟ πολυ πολυ αλλαξε τα ελατηρια βαλβιδων με πιο σκληρα (νομιζω τα τελευταια μοντελα φοραγανε πιο σκληρα ελατηρια) και τσιμουχακια βαλβιδων (ολα αυτα με υποδεκαπλασιο κοστος απο αυτο που ειπες). Αν εκαιγε 1 λιτρο στα 1000, ναι οκ, αλλα για 1 λιτρο στα 5000 ειναι "νορμαλ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2018, 12:34:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενα λίτρο στα 1000 μετα τα πρωτα 3000 χλμ ή πριν?

ΡΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!!!!!!!!! Οποτε ακουμε και 10 διαφορετικές γνώμες κατα περίπτωση. Φυσικά και δεν μιλάω για σφυρί.

αλλα γιαυτό ρωταω για τα νέα μοτερακια μήν την πατήσουμε παλι, να ξέρουμε τι να ξεσκαρτάρουμε. Αλλα αν κρίνω απο τις απαντήσεις ή οποιος πήρε δεν ξαναπήρε ή είναι ολοι ικανοποιημένοι


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2018, 12:40:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενταξει για να μήν ειμαι μονο κακός εγω το εχω 6 χρονια ετσι και ακομα παει δυνατα. Συγκρινόμενο πάντα με 160άρια tsi. Σιγουρα εχει σφίξει ψηλά αλλα ακόμα παει.

ισως το πιο αξιοπιστα αναξιοπιστο 175άρι gt. (δόξα το θεό δεν εχει βγαλει τίποτα. Όπως το πήρα. Αναλλοίωτο!)


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
antoniogt (stavros)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207gt

Ένταξη: 22 Μάρ 2015
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2018, 18:37:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι εισαι τοσο σιγουρος οτι θα εχει θεμα στους κυλινδρους και θα χρειαστει γενικη ανακατασκευη;εμενα εκαιγε 500 ml απο τα πρωτα 1000 χιλιομετρα.εκανα κεφαλαρι ελατηρια και κουζινετα και πλεον δεν καιει σταγονα.ολα μαζι γυω στα 550 με 600.γιατι τοσα πολλα λεφτα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2018, 07:35:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μα αν το ανοιξω πρωτα θα μετρήσουμε τους κυλίνδρους, ωστόσο η εμπειρία μιλάει για οβαλ. εσύ που εκανες αυτή την εργασία?

α, αστο βλεπω θεσσαλονίκη. ξερω που το έκανες. Εχω να πώ οτι ο μονος μαστορας που μου μίλησε σωστά χωρίς να χρειαστεί να τονίσω τις εναλλακτικές είναι στην θεσσαλονίκη αλλα δυστυχώς εγώ είμαι αθήνα.


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
antoniogt (stavros)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207gt

Ένταξη: 22 Μάρ 2015
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2018, 09:54:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει σιγουρα πρεπει να σαι προετοιμασμενος για ολα αν το ανοιξεις.αλλα και παλι τα βλεπω υπερβολικα αυτα τα λεφτα.δεν ειμαι και ειδικος απλα το λεω γιατι πριν ανοιξω και γω ψαχνομουν με τιμες για ολο το πακετο και μου εβγαινε ουτε τα μισα απ τα 4000 που λες.δεν νομιζω οτι ειναι γνωστος στο φορουμ αυτος που μου το κανε για να τον ξερεις αλλα δεν εχει σημασια.παντως εμενα με περισσοτερη καταναλωση απ το δικο σου δεν ηθελε κατι αλλο.το κεφαλαρι ηταν για κλαματα αλλα προς τα κατω για καλη μου τυχη ηταν ολα αριστα.ευχομαι καλα ξεμπερδεματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rallyestas (Rallye_REEE)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallye facelift

Ένταξη: 02 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 346
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2018, 14:19:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα, βαζω απο την αρχη στο 207 rallye τα 0w30...τα πρωτα δυομιση ετη εβαζα τα τοταλ τα 0w30 που προτεινονται απο κει και επειτα βαζω τα καστρολ edge 0w30 μιας και με τα τοταλ καθε φορα ψαχνομουν 1μιση με 2 μηνες για να τα βρω να τα παρω και ειχα ξενερωσει...τελος παντων πριν κανω το φετινο ετησιο σερβις πριν 6 μηνες μου αναψε check oil level και εκανα και το σερβις μετα και αλλαξα και τα λαδια κλπ. τωρα 6 μηνες μετα οπως εγραψα σε ενα αλλο θεμα μου αναψε το check oil level παλι και μου ειπε ο μηχανκιος οτι λειπουν 800ml - 1000ml περιπου ενα λιτρο δηλαδη...με χρηση 2.500 χλμ μονο τους τελευταιους 6 μηνες κατα κυριο λογο μεσα στην πολη. και συπληρωσαμε αυτο το λιτρο τελος παντων...το ερωτημα τωρα ειναι: το γυρναμε σε 5w30?? η καταναλωση δεν ειναι αρκετη για να αναψει στις 2,500 χλμ και να εχει καψει 700-800 ml ?(θα ελεγα λιτρο αλλα δεν ειναι λιτρο γιατι οταν εκανα το σερβις εβαλα 4 λιτρα λαδι, ποτε δεν βαζω 4.2 γιατι μια φορα μου εβαλαν παραπανω και παντα βαζω 4λιτρα...αρα δεν εκαψε 1 λιτρο που φαινεται αλλά 800 ml). τι λετε? τι κανουμε ? παμε σε 5w30 στην επομενη αλλαγη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2018, 16:45:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ασε τα 0-30 της τοταλ και συμπληρωνε. ψυχολογικο ειναι το θεμα. καποια στιγμη θα καρβουνιασει θα σφιξει ψηλα κ τοτε ανησυχεις τινθα κανεις. το να αλλαζεις λαδια δεν θα σου προσφερει τιποτα σημαντικο


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Rallyestas (Rallye_REEE)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallye facelift

Ένταξη: 02 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 346
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2018, 23:09:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
ασε τα 0-30 της τοταλ και συμπληρωνε. ψυχολογικο ειναι το θεμα. καποια στιγμη θα καρβουνιασει θα σφιξει ψηλα κ τοτε ανησυχεις τινθα κανεις. το να αλλαζεις λαδια δεν θα σου προσφερει τιποτα σημαντικο

τι εννοεις ειναι ψυχολογικο? αφου δειχνει οτι σε 2500 χλμ εκαψε κοντα ενα λιτρο...
επισης, δεν φοραω τα τοταλ...τα φορουσα τα πρωτα 2 ετη τα τοταλ απο κει και επειτα οπως ειπα παραπανω φοραω τα καστρολ edge 0w30. τωρα βαλαμε με το μηχανικο περιπου 800 ml γιατι ηταν πολυ ζεστο και δεν ηθελε να βαλει ενα λιτρο και να το γεμισει γιατι μπορει μετα να εδειχνε παραπανω...και ειπε να το δω και μετα και αν χρειαστει να ρποσθεσω εγω 200 ml. απο κει και επειτα αν μεχρι το σερβις που θα γινει μετα το σεπτεμβρη δω παλι μειωσει στο λαδι, τοτε πρεπει να σκεφτω σοβαρα αν θα πρεπει να παω οντως στο 5w30....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 256
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2018, 09:57:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πριν απαντήσω διαβασα τι έγραψες.

το ψυχολογικό εγκειται στο οτι α) ειναι κουραστικό να βαζεις 1 λιτρο καθε 2000χλμ, β) είνια ντροπιαστικό να σηκώνεις το καπώ με το 5λιτρο λάδι στα χερια

και επιμένω, το να βαλεις χοντρότερα λαδια δεν θα κανεις κατι απλα θα καλύψεις για λίγο το πρόβλημα. στην περίπτωση των 5-30 δεν κανεις μεγαλη ζημιά γιατί και αυτά προβλέπονται απο τον κατασκευαστή. Βεβαια οταν το κάνεις θα δείς οτι και αυτή η λύση δεν ειναι καμιά δραματική βελτίωση.

οποτε ανακεφαλαιώνω. κρατας 0-30, κατα προτίμιση τοταλ, συμπληρώνεις οποτε χρειάζεται και κρατας το τουρμπο σου ασφαλές. Οταν καρβουνιάσει αρκετα και δεις οτι δεν παει σκεφτεσαι τι θα κανεις. Σε καθε περίπτωση οι επιλογές δεν ιενια να αλλαξεις λαδι αλλα αν θα το κρατήσεις ή θα το δώσεις.


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Rallyestas (Rallye_REEE)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallye facelift

Ένταξη: 02 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 346
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2018, 11:51:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
πριν απαντήσω διαβασα τι έγραψες.

το ψυχολογικό εγκειται στο οτι α) ειναι κουραστικό να βαζεις 1 λιτρο καθε 2000χλμ, β) είνια ντροπιαστικό να σηκώνεις το καπώ με το 5λιτρο λάδι στα χερια

και επιμένω, το να βαλεις χοντρότερα λαδια δεν θα κανεις κατι απλα θα καλύψεις για λίγο το πρόβλημα. στην περίπτωση των 5-30 δεν κανεις μεγαλη ζημιά γιατί και αυτά προβλέπονται απο τον κατασκευαστή. Βεβαια οταν το κάνεις θα δείς οτι και αυτή η λύση δεν ειναι καμιά δραματική βελτίωση.

οποτε ανακεφαλαιώνω. κρατας 0-30, κατα προτίμιση τοταλ, συμπληρώνεις οποτε χρειάζεται και κρατας το τουρμπο σου ασφαλές. Οταν καρβουνιάσει αρκετα και δεις οτι δεν παει σκεφτεσαι τι θα κανεις. Σε καθε περίπτωση οι επιλογές δεν ιενια να αλλαξεις λαδι αλλα αν θα το κρατήσεις ή θα το δώσεις.

θα δω πως θα παει μεχρι το σερβις αλλους 4-5 μηνες τωρα που συπληρωσα και αν εχει ιδιες καταναλωσεις παιζει να το παω στο 5w30 για δοκιμη...το να πειραματιζομαι μια με τοταλ μια με καστρολ δεν νομιζω οτι εχει νοημα...δηλαδη αν βαλω τοταλ και δεν καψει 1000ml οπως εκαψε με τα καστρολ, αλλά καψει 700ml δεν το θεωρω τρομερη διαφορα...το θεμα ηταν να εκαιγε λογικα δηλαδη 1000ml κοντα στα 5000χλμ...εκει θα ελεγα δεν με νοιαζει μιας και δεν κραταω και παραπανω το λαδι ποτε...το να καιει 1000ml περιπου στα 2500χλμ ειναι πολυ θεωρω, μιας και ειναι κιολας ενα καινουριο ουσιαστικα μοτερ γιατι δεν εχω πολλα χλμ κοντα στις 23000 εχω και το εχω και εξαιρετικα προσεγμενο...(φαντασου να μην το προσεχα κιολας.) βεβαια ο μηχανικος μου ειπε οτι αυτα τα μοτερ τα προσεχεις δεν τα προσεχεις θα καψουν λαδι...θες δεν θες...δεν ειναι τοσο στο χερι σου λεει. και το πιστευω...οπως τα περισσοτερα τουρμπο αυτοκινητα...το θεμα ειναι οτι μου φανηκε πολυ καταναλωση...η προταση του μηχανικου ηταν να μην παιζω με τα 0w30 αλλο αφου βλεπω οτι καιει στα τελευταια δυο ετη και να παω σε 5w30 αντιστοιχης ποιοτητας...τωρα οσον αφορα αν θα το κρατησω ή θα το πουλησω προς το παρον δεν το σκεφτομαι, μιας και οπως ειπα δεν το εχω καν χαρει ακομα...δεν εχω κανει καν πολλα χλμ οπως ειπα παραπανω και γενικα ειναι καινουριο...δεν μπορω αυτη τη στιγμη να το σκεφτω αυτο...χωρις να δοκιμασω αρχικα αλλες λυσεις με λαδια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
broulis (nikos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 rallye (THP)

Ένταξη: 23 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 136

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2018, 09:33:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως με 90.000χλμ και αλλαγή απο total σε motul 5-30 πάλι τα ίδια είχα...Μετά απο 2.120χλμ λαμπάκι check oil...

Για την ιστορία να θυμήσω ότι στα 50.000χλμ έγινε αλλαγή σε τσιμουχάκια και ελατήρια βαλβίδων...Κατανάλωση λαδιου σκέτη απογοήτευση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
arj1383 (Antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 1.4 (16v) 2008

Ένταξη: 03 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Αύγ 2018, 09:40:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ζητώ συγνώμη εξ αρχής εαν βγαίνω εκτός θέματος καθώς δεν έχω 1,6 αλλά το 1,4 ωστόσο η κατανάλωση λαδιού είναι και σε εμένα αρκετή. Λόγω δουλειάς κάνω 100+ χλμ κάθε ημέρα και πλέον η προσθήκες λαδιού είναι αρκετά συχνές.

Τις προάλλες άλλαξα λάδια λόγω του σέρβις και χτές συμπλήρωσα περί τα 400ml έπειτα απο 1150 χλμ.
Γενικά όμως το 1 λίτρο λαδιού μου το καίει στα 1200-1500 χλμ.

Ο μηχανικός μου πρότεινε ρεκτιφιε (κλασσικά) και ενα κόστος 1700 με 2000 €. Δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει καθώς δίνοντας το αμάξι και βάζοντας αυτά τα χρήματα παίρνω άλλο.

Το ερώτημα είναι : Υπάρχει εμπειρία σχετικά με το πόσο αντέχουν τα μοτερ μας και πως εξελίσεται η κατάσταση? Υπάρχει περίπτωση να προκληθεί χοντρή ζημιά στον κινητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται?

Εννοείται πως σε αλλαγές και συμπληρώματα λαδιού είμαι τακτικός.


207 1.4 (16v) 2008
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vansak (ANTONIS)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207 1.6 GT 2009

Ένταξη: 28 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 91

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Αύγ 2018, 10:44:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ μετά από 140000 χλμ και 9 χρόνια στο 1.6 gt ανέβηκα (πάρα πολύ) σε ιξώδες λαδιού και αν χαλάσει (που δε θα χαλάσει) σκασίλα μου και θα πάω για άλλο όχημα. 2000 είναι πολλά χρήματα γιατί πάλι θα καίει ... γνώμη μου. μέχρι στιγμής είμαι 2,5 λίτρα στα 7500 από 1 λίτρο στα 1200-1500.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
arj1383 (Antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 1.4 (16v) 2008

Ένταξη: 03 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Αύγ 2018, 19:41:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vansak έγραψε:
εγώ μετά από 140000 χλμ και 9 χρόνια στο 1.6 gt ανέβηκα (πάρα πολύ) σε ιξώδες λαδιού και αν χαλάσει (που δε θα χαλάσει) σκασίλα μου και θα πάω για άλλο όχημα. 2000 είναι πολλά χρήματα γιατί πάλι θα καίει ... γνώμη μου. μέχρι στιγμής είμαι 2,5 λίτρα στα 7500 από 1 λίτρο στα 1200-1500.


Και εμένα στη 10ετία είναι.. Θα μπορέσει να βγάλει άλλα 2-3 χρόνια κάνοντας 15-20.000 το χρόνο δεδομένου ότι έχει ήδη περίπου 150.000 χλμ?

Επίσης υπάρχει κάποιο αξιόπιστο συνεργείο στην Αθήνα να μου προτείνει κανείς (σε Pm αν δεν πρέπει δημόσια) που θα μπορούσα να συμβουλευτώ?
Το κακό είναι πως βρίσκομαι στη Κω και θα πρέπει να ανέβω επι τούτου για αυτό..


207 1.4 (16v) 2008
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Αύγ 2018, 10:26:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

arj1383 έγραψε:
Ζητώ συγνώμη εξ αρχής εαν βγαίνω εκτός θέματος καθώς δεν έχω 1,6 αλλά το 1,4 ωστόσο η κατανάλωση λαδιού είναι και σε εμένα αρκετή. Λόγω δουλειάς κάνω 100+ χλμ κάθε ημέρα και πλέον η προσθήκες λαδιού είναι αρκετά συχνές.

Τις προάλλες άλλαξα λάδια λόγω του σέρβις και χτές συμπλήρωσα περί τα 400ml έπειτα απο 1150 χλμ.
Γενικά όμως το 1 λίτρο λαδιού μου το καίει στα 1200-1500 χλμ.

Ο μηχανικός μου πρότεινε ρεκτιφιε (κλασσικά) και ενα κόστος 1700 με 2000 €. Δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει καθώς δίνοντας το αμάξι και βάζοντας αυτά τα χρήματα παίρνω άλλο.

Το ερώτημα είναι : Υπάρχει εμπειρία σχετικά με το πόσο αντέχουν τα μοτερ μας και πως εξελίσεται η κατάσταση? Υπάρχει περίπτωση να προκληθεί χοντρή ζημιά στον κινητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται?

Εννοείται πως σε αλλαγές και συμπληρώματα λαδιού είμαι τακτικός.


Να με συγχωρεις γι αυτο που θα πω αλλα ο μηχανικος σου ειναι κινδυνος για τη δημοσια υγεια!Με τετοια τιμη που σου εδωσε θα παθουμε καμμια καρδιά Laughing
Λογικα για να εχεις τετοια καταναλωση στο 14αρι σου,εχεις το ep4 οποτε τραβας και συ τα ιδια που τραβανε ολοι οι ιδιοκτητες των ep6 και ep6dt κλπ.
Το κυριως προβλημα ειναι σε 2 σημεια ΚΑΙ σ αυτον τον κινητηρα.
Δε νομιζω πως υπαρχει λογος να επισκευθεις την Αθηνα για να το κανεις Rolling eyes
4-5 πραγματακια χρειαζεται με συνολικο κοστος περιπου 1000-1200ε μαζι με την εργασια του ρεκτιφιε(μονο σε εργασια για την κεφαλη) και του συνεργειου αλλαζοντας σχεδον τα παντα απο τσιμουχες-φλαντζες κλπ.
Τωρα πως εβγαλε αυτο το ποσο που σου ειπε,ενας Θεος ξερει Rolling eyes


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
arj1383 (Antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 1.4 (16v) 2008

Ένταξη: 03 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Αύγ 2018, 13:52:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:

Να με συγχωρεις γι αυτο που θα πω αλλα ο μηχανικος σου ειναι κινδυνος για τη δημοσια υγεια!Με τετοια τιμη που σου εδωσε θα παθουμε καμμια καρδιά Laughing
Λογικα για να εχεις τετοια καταναλωση στο 14αρι σου,εχεις το ep4 οποτε τραβας και συ τα ιδια που τραβανε ολοι οι ιδιοκτητες των ep6 και ep6dt κλπ.
Το κυριως προβλημα ειναι σε 2 σημεια ΚΑΙ σ αυτον τον κινητηρα.
Δε νομιζω πως υπαρχει λογος να επισκευθεις την Αθηνα για να το κανεις Rolling eyes
4-5 πραγματακια χρειαζεται με συνολικο κοστος περιπου 1000-1200ε μαζι με την εργασια του ρεκτιφιε(μονο σε εργασια για την κεφαλη) και του συνεργειου αλλαζοντας σχεδον τα παντα απο τσιμουχες-φλαντζες κλπ.
Τωρα πως εβγαλε αυτο το ποσο που σου ειπε,ενας Θεος ξερει Rolling eyes


Δεν υπάρχει λόγος να σε συγχωρήσω φίλε μου! Δεν τον έχω παντρευτεί το μηχανικό. Είναι ο δεύτερος που επισκέπτομαι και δεν έχουμε και πολλούς εδώ, είναι φθηνότερος και νομίζω πιο αξιόπιστος καθώς ο προηγούμενος ανέπτυσε διάφορες ακόμα πιο επικίνδυνες για τη δημόσια υγεία θεωρίες!!

Στο δια ταύτα οι τιμές εδώ είναι ακριβότερες οπότε το 1200άρι που λες άνετα γίνεται 1700αρι εδω! Μή σου πω ότι η μηχανή θα λυθεί και θα φύγει Αθήνα ή έστω Ρόδο..

Για αυτά τα 4-5 πραγματάκια που λες μπορείς να μου πεις περισσότερες λεπτομέριες? Θα ήθελα να γνωρίζω όσο πιο πολλά μπορώ για να αποφασίσω αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


207 1.4 (16v) 2008
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
arj1383 (Antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 1.4 (16v) 2008

Ένταξη: 03 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Αύγ 2018, 09:17:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών πριν 2000χλμ. η κατανάλωση κυμάνθηκε ως εξής :
α. ~1150χλμ. έκαψε 0,5λ λάδι όπου και συμπλήρωσα σκεπτόμενος μήπως και υπάρξει κάποια διαφορά εαν δεν το αφήνω μέχρι να διαμαρτυρηθεί για χαμηλή στάθμη και το προλαβαίνω στα μισά.
β. ~650χλμ. άλλο 0,5λ λάδι. Και πάλι συμπλήρωσα μέχρι επάνω.
γ. Χτές και ενώ είχα διανύσει 210χλμ. ελέγχω τυχαία και η στάθμη ήταν στο μισό!!!

Με ανυσηχεί το πως θα εξελιχθεί αυτό γιατί ξεφεύγει κατά πολύ από αυτό που θεωρείται φυσιολογικό.

Δεν έχω αλλάξει λάδι, εξακολουθώ να βάζω τα castrol. Φοβάμαι μήπως ο μηχανικός δεν έβαλε αυτό που έπρεπε και το καίει σαν τρελό.

ΥΓ : Περιμένω μέσα στην εβδομάδα και to liqui moly oil saver, θα το ρίξω μέσα μήπως και κάνει καμία διαφορά.

ΥΓ2 : Ποιό είναι το χειρότερο σενάριο που θα μπορούσα να περιμένω?

UPDATE : H Συνέχεια εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=563332#563332


207 1.4 (16v) 2008
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rallyestas (Rallye_REEE)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallye facelift

Ένταξη: 02 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 346
Τόπος: Athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2018, 23:31:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επανερχομαι στο θεμα μιας και σε λιγο καιρο θα παω για το σερβις και πρεπει να αποφασισω τελικα αν θα μεινω στα 0w30 που τα τσιμπαει ή αν θα παω σε 5w30... οπως ειχα γραψει πιο πανω στο θεμα αυτο, πριν 2 σερβις στο χρονο πανω απο το προηγουμενο σερβις και μη εχωντας κανει πολλα χλμ αναψε η εδνειξη check oil level και ειχα κανει το σερβις μετα απο λιγο μη δινοντας σημασια στο check αφου θα εκανα το σερβις και αλλαξα λαδια....γυρω στις 2000-2500 μετα απο αυτο το σερβις στο 6μηνο επανω (οπως ειχα γραψει πιο πανω) μου αναψε παλι το check oil level και μου ειχε πει ο μηχανικος οτι εκαψε γυρω στο λιτρο και εβαλε μεσα 700-800 περιπου μιας και ηταν ζεστο και δεν ηθελε να βαλει παραπανω καλου κακου....ας πουμε λιτρο τελος παντων... εχωντας κανει καμια 1000- 1500 χλμ απο τοτε, ξανα κοιταξα τη σταθμη με το δεικτη και μου ηταν στη μεση του δεικτη...δηλαδη στη μεση αναμεσα της κατω μπιλιας και της πανω μπιλιας...(αυτο το κοιταξα σε τελειως κρυο κινητηρα, οπως επισης προσθεσα και σε τελειως κρυο κινητηρα.... εβαλα οτι ειχε απομεινει απο το μπουκαλακι δηλαδη γυρω στα 270ml και το αφησα λιγο πιο κατω δηλαδη απο την πανω μπιλια....πιστευω ηθελε αλλα τοσα για να παει πανω πανω...συνεπως φαινεται με βασει αυτα που λεω χοντρικα γυρω στο 1 λιτρο ανα 2000-3000 χλμ... και σκεφτομουν μηπως εβαζα τελευταια φορα για να κανω ενα ακομα check τα ιδια λαδια (castrol 0w30), ομως απο την αλλη εχει νοημα? ή να παω με την μια σε 5w30 και να δουμε πως παιζει με αυτα? μιας και στις 3000 να μην θελει, πιστευω μεχρι τις 4000 θα το καψει παλι το λιτρο...ετσι οπως το εχω κοψει δλδ... λετε να δοκιμασω τα 5w30 ή να δω αλλη μια φορα τα 0w30, απο αλλο μαγαζι (αν και δεν νομιζω οτι εφταιγε το μαγαζι που τα πηρα τα λαδια) ...τελος αν παω τελικα σε 5w30 να δω τα αντιστοιχα καστρολ παλι? ή ειναι κατι αλλο καλυτερο σε 5w30? ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 57, 58, 59, 60  Επόμενη
Σελίδα 58 από 60

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4156s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 21 - GZIP enabled - Debug on