Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Καίνε λάδια τα 1.6 THP? |
ΝΑΙ |
|
57% |
[ 177 ] |
ΟΧΙ |
|
29% |
[ 92 ] |
ΔΞ / ΔΑ |
|
13% |
[ 41 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 310 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manos82 (Manos) Μέλος
207 Gt By E-tuners
Ένταξη: 17 Ιούλ 2009 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: Ερυθραια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 23:32:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω 4500χλμ και τιποτα μεχρι στιγμης..αψογω
Ερωτησει τη λαδια εχει το εργαλειο απο το εργοστασιο οταν το παραλαμβανουμε ξερει κανεις??
Motion & Emotion
PEUGEOT |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Σεπ 2009, 00:45:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μέχρι τις 10.000χιλιομετρα που έγινε κ η πρώτη αλλαγή λαδιών δεν μου έκαψε ούτε σταγόνα ,διάβαζα το ανάλογο τόπικ κ έλεγχα τακτικά την στάθμη του λαδιού από τις 12.000χλμ μέχρι τις 13,500χλμ μου έκαψε περίπου στα 350~400ml από εκεί μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών 20.000χλμ δεν μου έκαψε ούτε σταγόνα .από τα 22.000χλμ μέχρι τα 23.500χλμ μου έκαψε πάλι 350~400ml συμπλήρωσα κ μέχρι τώρα περίπου 27.000χλμ δεν μου έχει κάψει ούτε σταγόνα!
ελπίζω αυτά τα 350~400ml που μου έκαψε κ τις δύο φορές να ήταν τίποτα υγρασίες/κατάλοιπα βενζίνης κλπ τα οποία έφυγαν μετά από γερό σκίσιμο!
λάδια amsoil HDD 5w30.
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Σεπ 2009, 15:46:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
43.000km μέχρι τώρα (3ς αλλαγές λαδιών μέχρι τα πρώτα 5.000χλμ) από τα 18.000χλμ με πρόγραμμα, Αμελητέα πάντα ποσότητα που απλά δεν συμπληρώνω, αλλαγές κάθε περίπου 10.000χλμ Castrol Edge 5w-30 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλέξανδρος15 (Αλέξανδρος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 18 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 09:40:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάγκες θέλω τα φώτα σας για δυο θέματα. Μέχρι τα 30000 χλμ. το αμάξι δεν είχε κάψει λάδι τουλάχιστον τόσο ώστε να ανάψει η ένδειξη. Κάνω το σερβις στα 30000 και φεύγω διακοπές, στα 33400 περίπου ένδειξη λάδι. Ήμουν κοντά στον Πύργο πάω αντιπροσωπεία, είχε κάψει 2λίτρα. Μου αλλάζει λάδια και βάζει castrol 5-30 αντί για shell. Επίσης, μου παίρνει 60 ευρώ ενώ Γιάννενα για αλλαγή λαδιού και φίλτρου 120 ευρώ. Γυρνάω Γιάννενα και μετά από 2000 χιλιόμετρα το αμάξι παρουσιάζει τρελό κροτάλισμα αλλά όχι από τον κινητήρα. Πάω αντιπροσωπεία, αλλαγή τενοντήρα, τους λέω για το λάδι, μου λένε δεν παίζει καθόλου ρόλο ο τενοντήρας. Στα 36800 ξανά ένδειξη για λάδι, πήγα και μου πρόσθεσε ένα λίτρο περίπου και μου λέει θα το παρακολουθήσουμε. Τι παίζει ρε μάγκες, γιατί μέχρι 30000 δεν είχε κάψει τίποτα και τώρα καίει? Όσο για τα λεφτά που πληρώνω το βρίσκετε φυσιολογικό? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας εκ των προταίρων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mario207 (mario) Μέλος
207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 10:29:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ απο οσο ξερω το λαδι το shell κανει 21 ευρω το λιτρο εμενα μου καιει τακτικα αλλα αναλογα με το ποσο πατημενο το παω δηλαδη ποσο ψηλα ανεβαιζω στροφες αν το παω κοφτες συνεχεια τοτε καιει ολο κ πιο πολυ αν πηγαινω σα γιαγιουλα πιστευω δεν θα καψει ουτε σταλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 11:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Den mporv na katalabv giati den bazete ta ladakia poy συστηνει ο κατασκευαστης...
Τι 120ε ρε φιλε μου??χρυσαφι αγοραζεις?60 με 80 ευρω μαξ
Οσο για το οτι καιει λαδακι,ειναι απολυτως φυσιολογικο-μεχρι ενα οριο φυσικα-καθως ο κινητηρας ειναι αμμεσου ψεκασμου!
Το οριο αυτο ειναι πεπριπου 1 λιτρο στις 10000χλμ.
Και να ΞΑΝΑΠΩ πως η ενδειξη check engine oil level δε σημαινει πως δεν εχεις λαδι..οταν ο συρματινος δεικτης δειχνει πως το λαδι ειναι αναμεσα στο μιν-μαξ,τοτε ολα ειναι οκ!Αν ειναι κατω απ το μιν τοτε εχουμε προβλημα!!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Samer (SAM) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207GT GTX
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 573
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 11:56:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω καθε 7-10,000 χλμ αλλαζω λαδια.
Με προγραμμα και το πιεζω αρκετα το και συμπληρωνω 1 με 1.5 λιτρα στα περιπου 5,000 χλμ.
Αλλα μετα απο 3,400 χλμ και εκαψες 2 λιτρα νομιζω πολλα ειναι.
"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ilias207Rallye (Ilias) Φανατικό μέλος
2009 Peugeot 207 Le mans
Ένταξη: 03 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 397 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 12:15:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με καλο στρωσιμο, στις 5000 χλμ δεν ειχε καψει ουτε σταγονα.
Μπηκαν λαδια castrol edge 5-30 και αναμενουμε την επομενη αλλαγη στις 10000 να δουμε.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos68 (Νίκος) Μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 182 Τόπος: Ρέθυμνο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 14:32:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 50000 χμ και αλλαγή κάθε 10000 θέλει 1 λίτρο επιπλέον.Το ελέγχω κάθε 3000 περίπου και συμπληρώνω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pathfinder (Νίκος) Μόλις έγραψα
207 RC
Ένταξη: 07 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Αθήνα, Αγ. Στέφανος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 16:03:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με ευλαβικό στρώσιμο μέχρι τα 5000 χλμ. και αλλαγές λαδιών στα 5000, 10000, 20000, και 30000 χλμ. δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι.
Αύριο το σήμερα είναι χθές ... Carpe Diem |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 17:27:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ilias207Rallye έγραψε: | Με καλο στρωσιμο, στις 5000 χλμ δεν ειχε καψει ουτε σταγονα.
Μπηκαν λαδια castrol edge 5-30 και αναμενουμε την επομενη αλλαγη στις 10000 να δουμε. |
Στο στρωσιμο δεν υπαρχει προβλημα αν καψει λιγο λαδακι σε οποιοδηποτε μοτερ..στα δικα μας που ειναι αμμεσου καιει παντα!
Rε Ηλια με 5000χλμ που αλλαζεις λαδια,που να προλαβει να καψει λαδι το μοτερ σου????Ξανθα τα βγαζεις!!!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 17:30:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pathfinder έγραψε: | Με ευλαβικό στρώσιμο μέχρι τα 5000 χλμ. και αλλαγές λαδιών στα 5000, 10000, 20000, και 30000 χλμ. δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι. |
Μαλλον φιλε μου δεν το σπας και πολυ..!!!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος
207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 21:23:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα πρώτα 5000 km έκαψε σχεδον το μισό και ο δεικτης είχε φτασει στην μέση. Συμπλήρωμα (όχι μέχρι πάνω) στο check up των 5000 στην αντιπροσωπία και επόμενη αλλαγή στις 15000 όπου δεν είχε κάψει καθόλου. Πρίν μια εβδομαδα έγινε σερβις στα 30000 km και είχε κάψει σχεδόν το 1/4 του δείκτη. Ο έλεγχος του λαδιού στο καντράν έλεγε πάντα OIL ΟΚ!.
Στα 30000 km χρειάστηκε συμπλήρωμα το υγρό του ψυγείου γιατί είχε φτάσει στο minimum.
Λάδια SHELL HELLIX ULTRA 5W30 πάντα στην αντιπροσωπεία. Αλλαγή λαδιών-Φ λαδιού-Φ AC-Φ αερα μοτερ και εργατικά στην αντιπροσωπεία 180 €...
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ilias207Rallye (Ilias) Φανατικό μέλος
2009 Peugeot 207 Le mans
Ένταξη: 03 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 397 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 01:20:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Ilias207Rallye έγραψε: | Με καλο στρωσιμο, στις 5000 χλμ δεν ειχε καψει ουτε σταγονα.
Μπηκαν λαδια castrol edge 5-30 και αναμενουμε την επομενη αλλαγη στις 10000 να δουμε. |
Στο στρωσιμο δεν υπαρχει προβλημα αν καψει λιγο λαδακι σε οποιοδηποτε μοτερ..στα δικα μας που ειναι αμμεσου καιει παντα!
Rε Ηλια με 5000χλμ που αλλαζεις λαδια,που να προλαβει να καψει λαδι το μοτερ σου????Ξανθα τα βγαζεις!!! |
Και μενα μου κανε εντυπωση που δεν εκαψε καθολου στο στρωσιμο..
Καθε 5000 χιλιομετρα επιβαλεται αλλαγη λαδιων!
Ο THP δεν εχει καμια σχεση με το hyundai (ατμοσφαιρα) που χρησιμοποιω στη δουλεια που θελει καθε 25000χλμ αλλαγη λαδιων, ουτε σαν το coupe (ατμοσφαιρα) που ειχα και εκαιγε 1 λιτρο στα 2000 χλμ...
Στο turbo, οπως του φαιρεσαι σου φαιρεται.
Κοινως, προσεχω για να εχω. Και επειδη το ευχαριστιεμαι το αμαξι καθε φορα που το παω βολτα, εχω ενα λογο παραπανω να ειμαι προληπτικος...
Ελπιζω να μην κουρασε το ποστ μου..
Υ.Γ.: Απο βδομαδα παω για τις βαλβολινες...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
surgeon (surgeon) Μέλος
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 10 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: glyfada
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 06:24:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως στο σκισιμο καιει το ατιμο.Να πω την αληθεια ουτε που περασε απο το μυαλομου να περιμενω τις 10000km για να αλλαξω λαδια.Τα τσεκαρω και αν θελει συμπληρωμα οκ, προσεχω οταν μαυριζουν αλλαγμα γιατι ετσι δεν λιπαινουν το κινητηρα. Δεν εχω ξεπερασει καμια αλλαγη4-5000km.
We cannot save them all. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Οκτ 2009, 09:06:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν το ζοριζεις λογικο ειναι ενα μοτερ να καιει παραπανω λαδι.
Απο εκει και επειτα καλα ειναι να ξεκαθαρισουμε κατι.
Αυτα τα μοτερ δεν εχουν καποιο κατασκευαστικο προβλημα,
το αν καιει παραπανω η οχι (εντος οριων κατασκευαστη φυσικα)
εχει να κανει με τα φορτια που δεχεται το μοτερ και τις ωρες λειτουργιας.
δηλαδη ολοι οι κινητηρες, υπολογιζεται ως προς το ποτε θα γινει η αλαγη λαδιων
απο τα φορτια που δεχονται και τις ωρες λειτουργιας.
αλλα λογω του οτι κατι τετοιο ειναι δυσνοητο
εχουν μια συμβατικη παραδοχη τα χλμ.
(γιατι μπορει καποιος σε 4 ωρες λειτουργιας του κινητηρα να εχει παει θεσσαλονικη και να εχει κανει 500χλμ και καποιος αλλος μποτηλιαρησμενος, μεσα σε 5 ωρες να εχει κανει 100 με το ζορι και φυσικα παιζει ρολο και το "πως" γινονται εκατερωθεν)
Για να μην μακρυγορουμε οι διαφορες στις καταναλωσεις που βλεπετε,
εχει να κανει γυρω απο 3 παραγοντες,
το στρωσιμο (ειτε δικο μας ειτε καποιο-ων μεσα στην αντιπροσωπια)
το τι λαδι χρησιμοποιουμε,
(αυτο ειναι λιγο πονεμενη ιστορια καθως εδω βλεπουμε ενα συνοθηλευμα απο μαρκες που ειληκρηνα δεν ξερω τα χαρακτηρηστικα τους και αν ειναι πραγματικα οκ για το μοτερ μας.)
και στα καπως προχωρημενα χλμ πρεπει να λαμβανουμε και την τουρμπηνιτσα σαν ενα επιπλεον παραγοντα.
επισης (για να απαντησω στο παλικαρι ανωθεν) οτι το μαυρισμα στα
λαδια προερχεται απο τα καθαρηστικα και anti sludge προσθετα που εχουν.
ενα μαυρισμενο λαδι σημαινει οτι εχει αποροφησει τις επικαθισεις (κοινως το λερωμα του μοτερ)
οσο ποιο μαυρο βγαινει τοσο καλυτερα εχει καθαρισει.
σε ενα υγειες φυσικα κινητηρα και οχι καπου οπου κατεβαζει καυσαερια.
Τωρα επειδη το κεφαλαιο λιπανση σηκωνει ατελιωτη κουβεντα....
Αυτο που ειναι σηγουρο ειναι το εξης'
βρειτε ποιο λαδι κανει πραγματικα για το μοτερ σας,
και οχι ποιο αφηνει μεγαλυτερο κερδος στην εκαστοτε αντιπροσωπια.
και μην πειραματιζεστε με λαδια,
αν θελετε να πατε απο μια μαρκα σε μια αλλη δειτε πρωτα το δεικτη συμβατοτητας των λιπαντικων και μετα προχωρειστε απο τη μια μαρκα στην αλλη.
Και να ξερετε κατι το λαδι δεν ειναι βενζινη,
πχ εβαλα μια κακη, θα βαλω τωρα μια καλη και ολα ΟΚ...
η ζημια που κανει το λαδι ειναι ΜΗ αναστρεψιμη.
και το μονο που μπορειτε να κανετε ειναι απλα να σταματησετε την προωρη φθορα του κινητηρα σας...
προσοχη και παλι προσοχη, γιατι μπορει να καταφερει καποιος να αποφυγει το σπασιμο η το "κροταλισμα" του μοτερ του
αλλα ειναι κριμα στα 80 η 100.000 να ανοιξει το μοτερ για να αλλαξει λευκομεταλα/ελατηρια και αλλα κινουμενα μερη...
κριμα δεν ειναι?
ενω ολα αυτα μπορουν να αποφευχουν με την επιλογη του σωστου λιπαντικου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλέξανδρος15 (Αλέξανδρος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 18 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Οκτ 2009, 09:49:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχάς σας ευχαριστώ όλους που απαντήσατε. Για την τιμή έγραψα μόνο και μόνο για να ξέρουμε τι πληρώνουμε άμα κάνουν τόσο να τα πληρώσουμε αλλά να μην είναι κερατιάτικα. Mechanic πως αλλιώς να διαλέξεις λιπαντικό? 5-30 λέει 5-30 shell που βάζει η αντιπροσωπεία και castrol στον Πύργο γιατί μου είπαν ότι αυτοί δουλεύουν με αυτό. Τι διαφορά έχουν τα 5-30 από μάρκα σε μάρκα? Πάντως θα το παρακολουθώ και θα σας λέω. Πάντως παρότι η κατανάλωση αυξήθηκε απότομα δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα. Δηλαδή, δεν παρατήρησα να μου αυξάνεται η θερμοκρασία λαδιού πάνω από τους 110 βαθμούς σε συνθήκες πίεσης όπως και πριν. Επειδή πήγα και Αθήνα και Εγνατία μέσα σε αυτά τα χιλιόμετρα και τέρμα και με όποια ταχύτητα μέχρι 110 βαθμούς και με στην πόλη ποτέ πάνω από 90-100 όπως πριν. Και γενικά καμιά άλλη διαφορά. Και το θέμα με τον τενοντήρα μέσα σε ένα βράδυ βγήκε τον άλλαξα και τέλος. Αυτοί μου είπαν πως ο τενοντήρας ρυθμίζει την πίεση λαδιού αλλά δεν παίζει ρόλο στην κατανάλωση. Ισχύει? Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι άρχισε να καταναλώνει απότομα. Κι εγώ έκανα τρελό στρώσιμο μέχρι τις 5000 χλμ πολύ προσοχή μέχρι και να κάνω συχνές αλλαγές ταχυτήτων πρόσεχα και μέχρι 30000 χλμ δεν άναψε ποτέ ένδειξη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος
206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Οκτ 2009, 11:48:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασχετα με το θεμα,δεν ξερω για τον thp αλλα το λαδακι παιζει τεραστιο ρολο σε ενα μοτερι...Ενα Smartακι{50.000 χλμ) που εχουμε στην δουλεια ,την τουρμπατη εκδοση, που το σκιζουμε και μενει και καιρο με τα ιδια λαδια (καλα μεν(φουλ συνθετικα) ,αλλα χωρις αλαγη φιλτρου και τα σχετικα στην ωρα τους.απλα προσθετουμε)του εχουμε γ@#%^ τα μεταλα...το μοτερ εχει αποκτησει τετοιες ανοχες στα εμβολοχυτωνια λογο κακης λιπανσης που καιει 2 λιτρα λαδι ανα 1 μηνα ~800-1000χλμ....
Θελουν προσοχη τα λαδια..
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mario207 (mario) Μέλος
207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2009, 20:32:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα στους λαδεμπορες (πλακιτσα) μια ερωτηση εχω
προσφατα αλλαξα λαδια και εβαλα αυτα τα castrol edge αντι για τα total και σα να μη παει το ιδιο καλα οπως πριν τ αμαξι.. υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα λαδιου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2009, 21:45:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mario207 έγραψε: | καλησπερα στους λαδεμπορες (πλακιτσα) μια ερωτηση εχω
προσφατα αλλαξα λαδια και εβαλα αυτα τα castrol edge αντι για τα total και σα να μη παει το ιδιο καλα οπως πριν τ αμαξι.. υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα λαδιου? |
αν ειναι 0-30 η 5-30 σιγουρα δεν εχει σχεση
α και τα λαδια να ναι στο μαξ οχι 1-2 ποντους πανω απο το μαξ...
το χουμε δει κ αυτο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|