PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΕΣΚΑΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ.......

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ifaz13 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 minim@listic

Ένταξη: 29 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Σεπ 2009, 14:53:58    Θέμα δημοσίευσης: ΕΣΚΑΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ....... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετα απο μια νεροποντη και καταληξη σε 'λιμνη' - δρομος, εμεινε το αμαξι μου. Πηγα στο συνεργειο (μαλλον με πηγανε με την οδικη), ειδαμε τους κυλινδρους και τα σχετικα να κανουνε μπανακι.....δυστυχος προσπαθησαμε ματαια να καθαρισουμε την μηχανη, πηρε μπρος αλλα μαρσαροντας εγινε το μπαμ μαζι με φωτια....Σωθηκε το αμαξι αφου η φωτια προκληθηκε απο τα λαδια, αλλα χρειαζομαι νεα μηχανη. Επειδη εχω το 307 του 2002 με τον 8v ρωτησα αν θα μπορουσα να βαλω τον 16v η εστω τον 1600 (εχω τον 1400).
Στο συνεργειο μου ειπαμε για τον 16v θελει προγραμματισμο ο εγκεφαλος και νεο σασμαν, οποτε θα παει ψηλα το κοστος, ενω για 1600 ενα επιπλεον προβλημα που λεγεται δηλωση του κινητηρα που θα κοστισει επιπλεον 1000ε γιατι γινεται πλεον στο μηχανολογικο Αθηνα αποκλειστικα!!...??
Μηχανη σαν την δικια μου βρηκα με κοστος 800 μαζι με τα υπολοιπα (εργατικα) θα παει συνολο 1200.
Εχει υπ'οψην κανενας ποσο θα παει το κοστος για τις αλλες 2 περιπτωσεις και κατα ποσο ισχυουν? (το ατομο στο συνεργειο ειναι ακρως εμπιστοσυνης για μενα αλλα ειπα μηπως δεν ειναι και τοσο τραγικα.
Σας ευχαριστω
(το μοτερ μου ειχε 120003 χλμ οταν εγινε το κακο και ειχα σκοπο να το κανω το σερβις το μεγαλο....τουλαχιστον κατι γλυτωσα Razz )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Σεπ 2009, 16:47:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To sazman toy 1.4 mpainei koyti σε 1.6 απλα ειναι πιο κοντο.....
Το προγραμα δεν ειναι κατι αξιο αναφορας ειτε κοστους....(δεν νομιζω δλδ καποιος προγραματιστης να σου ζητησει κανα τρελο ποσο για reflash μαμα δεδομενων.....ολο το ενχειρημα μαζι με το οτερ καπου στο 1500αρι υπολογισε (+ - 300 ευρα...)μην ξαναμπλεξεις με 1,4 μιας και σου δωθηκε η ευκαιρεια.... Cool

Εχω μια απορια...
Πως εσκασε?Αν οι κυλινδροι ειχαν ανοιχτει και καθαριστει δλδ μου ακογετε καπως....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ifaz13 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 minim@listic

Ένταξη: 29 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Σεπ 2009, 17:15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχως δεν πηρε νερο μονο στους κυλυνδρους αλλα και πιο κατω. Οταν βαλαμε μπρος εκανε ενα λιγο διαφορετικο ηχο απο οτι κανονικα επρεπε. Η τεταρτη βαλβιδα ειχε το περισσοτερο νερο γιαυτο δωσαμε περισσοτερη σημασια. Τελικα η ζημια - το σκασιμο εγινε κατω απο τον κινητηρα στην θεση που ηταν η βαλβιδα (εννοω η βαλβιδα γεομετρικα ηταν στην καρυφη σε ευθεια γραμμη απο το κατω μερος που τρυπησε). Χτυπησε μπιελα με απλα Ελληνικα.
Ισως τελικα να πιεσε πολυ τον κινητηρα αφου το πηγαινε στις 6000 στροφες για 1-2 δευτερολεπτα, αλλα οπως και να εχει η ζημια εγινε. Μου ειπε απο την αρχη, οτι και να δουλεψει μην περιμενω να μου κρατησει και χρονια γιατι καποια στιγμη η παραμικρη πιεση που ειχανε οι μπιελες η οτιδηποτε λογο νερου, θα ειχανε σαν αποτελεσμα καποια στιγμη να σκασει το μοτερ σε 1-2 χρονια.
Δεν ειμαι μηχανικος και δεν ασχολουμαι με βελτιωσεις κινητηρα.....το αμαξι το εχω να με πηγαινει δουλεια και να ακουω μουσικη γιαυτο ρωτησα εδω.
Σε ευχαριστω για την απαντηση και μια παρακληση.....επειδη με τα φορουμ δεν τα παω πολυ καλα, σας παρακαλω να γραφεται στο κεντρικο και οχι σε πμ για να βλεπω αποψεις απο αλλους που δεν εχουνε ιδεα τι μπορει να λεγεται σε πριβε, επισης χωρις να θελω να αναψω φωτιες, θα ηθελα να αποφυγουμε κοντρες μεταξυ μας και ασχετα πραγματα και σχολια.
Δεν ειμαι γεροντοκορος ουτε ιδιοτροπος, απλα βαριεμαι σκρολ 10 σελιδες μεχρι να βρω την απαντηση στο ερωτημα μου Smile
Φιλε Γιαννη μιας και ρωτησες, ειμαι Βολο κ Πατρα.....δλδ ανεβοκατεβαινω πανω κατω. Το αμαξι φυσικα επαθε την ζημια Βολο, οποτε λογικα εκει θα κανω οτι κανω
Το μοτερ ειναι το KFW και οτι κανω (εννοω μετατροπη σε 1600) θα ηθελα να ειναι νομιμο γιαυτο θελω και κοστος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manos82 (Manos)
Μέλος
Μέλος
Επίσημο Μέλος

207 Gt By E-tuners

Ένταξη: 17 Ιούλ 2009
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: Ερυθραια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Σεπ 2009, 18:55:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ασφαλεια σου δεν σε καληπτει??


Motion & Emotion
PEUGEOT
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ifaz13 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 minim@listic

Ένταξη: 29 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Σεπ 2009, 19:37:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι γιατι απλα και δημοκρατικα ο καιρος δεν χαρακτιρηστηκε ως ΘΕΟΜΗΝΙΑ απο την Ε.Μ.Υ. .........παρολο που ειχε μισο μετρο νερο στον δρομο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Σεπ 2009, 20:07:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία οπότε μπαίνεις στο παιχνίδι του ψαξίματος μοτέρ (εσύ θ'αποφασίσεις αν θα πας σε 1.6 ή σε 1.4 16V). Εκτώς κι αν το κάνει ο μηχανικός σου.

Τώρα το αν θα ήταν λογικότερο να πάρεις πακέτο και τον εγκέφαλό του είναι λίγο μπλέξιμο καθώς ο νέος εγκέφαλος θα πρέπει να ξεκλειδωθεί προκειμένου να μην έχεις πρόβλημα με το immobilizer.

Το θέμα του σασμάν είναι και πάλι κάτι που πρέπει να σκεφτείς, αφού όπως είπε κι ο φίλος παραπάνω, το 1.4 φορούσε λίγο πιό κοντό. Αν πάρεις και σασμάν υπολόγιζε +450ευρώ περίπου. Βέβαια με το πιό κοντό θα είναι πιό "μανιζέβελο" το αμάξι μέσα στην πόλη. Επιπλέον μπορείς στο σασμάν που ήδη έχεις να βάλεις απλά μιά μακρύτερη 5η που θα σε βολέψει στα ταξίδια Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2009, 01:43:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε καμια περιπτωση ο sagem δεν ταιριαζει....ειναι για ντιζατη πεταλουδα...οχι για ηλεκτρικη....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ifaz13 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 minim@listic

Ένταξη: 29 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2009, 12:08:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 ο μηχανικος απλα μου ειπε οτι δεν αξιζει να μπω σε τοσο κοπο και επιπλεον εξοδο για ενα αμαξι που λογικα σε 2 χρονια θα το εχω αλλαξει. Η διαφορα απο το να βαλω 1.6 ή 1.4 16V απ'οτι καταλαβα ειναι το σασμαν (450 οπως ειπες), εγκεφαλος προγραμματισμος (100-200??) και η δηλωση στο μηχανολογικο (??? ευρο???)....με λιγα λογια +1000?? ευρο.
Δευτερα θα παρω τηλ να μαθω ποσο κοστιζει η δηλωση και αμα δω οτι ειναι ακριβη διαδικασια, θα αρκεστω στον παλιο τυπο.
Μηπως Γιαννη η οποιος αλλος ξερει, μπορει να μου πει επιγραμματικα τι χρειαζεται και στις 2 περιπτωσεις αλλαγη?
Εννοω...1.4 16v ταδε, ταδε ταδε
1.6 ταδε ταδε ταδε (με κοστος διπλα)
(μπερδευω λιγο τα ποστ και δεν ξερω τι θελει το 1.4 και το 1.6)
Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2009, 13:24:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Allh mia fora.....δεν σου ταιριαζουν τα ηλεκτρολογικα φιλε μου το σαζμαν κανει...ειδηκα να ξαναπας σε 1.4 θες μοτερ και εγκεφαλο με ηλακτρικο γκαζι...εσυ τωρα εχεις ντιζα στο γκαζι σου.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Σεπ 2009, 11:50:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συμφωνω με τον Γιαννη δε λεει γιατι θα σκασεις πολλα για τα 1.6

(μιλαμε για αμαξι του 2002 οποτε πιστευω οτι για να κανεις αποσβεση πρεπει να το κρατησεις 5ετια και ανω)

παρε μια ιδια μηχανη και μετα πουλα το και πηγαινε 1.6 (πιο φθηνα θα σου ερθει) Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Σεπ 2009, 12:39:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1

με τους προλαλήσαντες. Εφόσον έχεις σκοπό βραχυπρόθεσμα να το πουλήσεις, βάλε πάλι ένα ίδιο ακριβώς μοτέρ. Με αυτό τον τρόπο θα σου κοστίσει το πολύ ένα 1000ρικο άντε 1200 μαζί με την εργασία και δε μπλέκεις με αναπρογραμματισμούς, σασμάν, γραφειοκρατείες, κτέο κλπ έξοδα και τρεξίματα. Wink

...γιατί κακά τα ψέματα, οι πιθανότητες να κάνεις μιά φουλ μετατροπή σε 1600 χωρίς έστω και λίγα τρεξίματα για μικροπράγματα στο μηχανικό μετά την ολοκλήρωσή της, είναι λίγες. Rolling eyes


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ifaz13 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 minim@listic

Ένταξη: 29 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Σεπ 2009, 17:41:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια και υπομονη, πηρα ιδιο μοτερ 700ε + ιμαντα χρονισμου (επειδη επρεπε να κανω το σερβις των 120κ) + λαδια + φιλτρα + δυναμο (επειδη εσπασε απο κομματια του μοτερ),500 εργατικα ....βγηκε ενα 1500......
Τεσπα το μοτερ θα ερθει αυριο, ειναι μεταξυ 20κ - 40κ και ο Θεος βοηθος.
Αμα θελετε να σβησετε το ποστ, δεν νομιζω να εχει σημασια πλεον.
ΣαββατοΚυριακο πιθανως να το τεσταρω στον Μπραλο να δω αν ειναι τουλαχιστον σαν το παλιο.
Ευχαριστω και παλι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 10:16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε σβηνουμε ειναι οδηγος για αλλους φιλους που μπορει να παθουν ιδια ζημια Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1613s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on