Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 106 ΧR,1.1
Ένταξη: 20 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιούν 2003, 10:23:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | BTS έγραψε: | Στα εργατικά πρόσθεσε και τη ρύθμιση των ράβδων στρέψης, για να χαμηλώσει και πίσω. Αυτή όμως είναι δουλειά ακριβείας και απαιτεί εξειδικευμένο συνεργείο Πεζώ. |
ή φερτω Κοζανη και στο κουρδιζουμε στο αψε σβησε.Χρονομετρημενα με τον Λαζο σε 14 λεπτα με την προυποθεση οτι οι βιδες τορκς απο τις ραβδους στρεψης θα λυνουν ευκολα και δεν θα ειναι κολλημενες.
Και οσο για εργατικα.... Βαζεις δυο μπυρες και ειμαστε οκ
Παντως κανε αυτα που σου ειπε παραπανω ο Πετρος και δεν θα χασεις  |
Ξερεις ομως τι σκεφτηκα?Αφου εχω τοσο μικρα ελαστικα να μην την κανω αυτη τη δουλεια τωρα αλλα αργοτερα οταν χρειαστει να ξαναλλαξω ελαστικα,να βαλω 165 και να βαλω και τα αμορτισερ.Δεν ξερω ετσι λεω αλλα εσυ πες μου αν οντως ειναι σωστο η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
Φιλε κοζανη πως να το φερω????? ???Απο Σαμο ειμαι ο αμοιρος!Οσα θα πληρωσω για μεταφορικα δεν τα βαζω να παρω καινουρια αμορτισερ??? Μακαρι να ησουνα Σαμο ευχαριστως να ερθω και να φερω 2 καφασια μπυρες και μια πιτσα μαζι!!!!Ειδες,εγω προσφερω περισσοτερα!Σκεψου το ειναι ευκαιρια!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιούν 2003, 05:18:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dim2ugr έγραψε: |
Ξερεις ομως τι σκεφτηκα?Αφου εχω τοσο μικρα ελαστικα να μην την κανω αυτη τη δουλεια τωρα αλλα αργοτερα οταν χρειαστει να ξαναλλαξω ελαστικα,να βαλω 165 και να βαλω και τα αμορτισερ.Δεν ξερω ετσι λεω αλλα εσυ πες μου αν οντως ειναι σωστο η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
|
Συνήθως κάνουμε μία βελτίωση τη φορά ώστε
1)να δούμε τι αλλαγές έφερε, ώστε να ξέρουμε που οφείλονται
2)να μην πέσουν μαζεμένα τα έξοδα.
Με τις πιέσεις τι έγινε;
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 106 ΧR,1.1
Ένταξη: 20 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 16:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πηγα εκει που βαζω καθε φορα βενζινα και τα κοιταξα....Εχω 28 πιεση σε ολα.Το ερωτημα τωρα ειναι να το κανω 30?Σε ολα?Εχει σχεση οτι ειναι 155?Αν ειναι παντως να εχει καλυτερο κρατημα να το κανω 30αρι.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 17:21:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dim2ugr έγραψε: | Πηγα εκει που βαζω καθε φορα βενζινα και τα κοιταξα....Εχω 28 πιεση σε ολα.Το ερωτημα τωρα ειναι να το κανω 30?Σε ολα?Εχει σχεση οτι ειναι 155?Αν ειναι παντως να εχει καλυτερο κρατημα να το κανω 30αρι.... |
Εκεί που κλείνει η πόρτα του οδηγού, σε ένα ασημί αυτοκόλλητο γράφει τις προτεινόμενες πιέσεις. Λογικά είναι γύρω στο 32. Δοκίμασε αυτή που γράφει και πες μου. 
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 106 ΧR,1.1
Ένταξη: 20 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 21:07:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ θα το κοιταξω και θα σου πω!!!Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 106 ΧR,1.1
Ένταξη: 20 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 21:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ θα το κοιταξω και θα σου πω!!!Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 00:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας κανω και εγω μια ερωτηση για κατι που με αποσχολει αρκετα συχνα.
Εχω rallye 16ν και σκεφτομαι να το χαμηλωσω.
Οι απαιτησεις:
1.Χαμηλωμα 3cm,οχι κατι υπερβολικο για να δουλευει η αναρτηση.
2.Πιο σκληρο απο το εργοστασιακο και προοδευτικο.
3.Οχι πολυ σκληρο,δηλαδη οχι πανω απο 200-210 lbs.
Τα ερωτιματικα:
1.Να μην αλλαξω τιποτα και χαλασω την συμπεριφορα και ομοιογενεια του αμαξιου.
2.Δεν εχω κανενα προβλημα απο το πατημα του αμαξιου, αφου και οταν φευγει το κανει προοδευτικα και 'ισοροπημενα'.
3.Θα καταστρεψω πιο γρηγορα τα αμορτισερ.
4.Πιθανον να καταληξω σε ενα στησιμο που δε μου αρεσει, οποτε πεταμενα λεφτα.
Οι διευκρινησεις:
1.Το αμαξι το προσεχω πολυ,ουτε σε λακουβες πεφτω, ουτε τρεχω οταν ο δρομος δεν ειναι καλος.
2.Αμορτισερ δεν αλλαζω ακομα.Οταν τα παιξουν.
3.Θεωρω το αμαξι αρκετο σκληρο απο τη μανα του και δεν εχω σκοπο αργοτερα να του βαλω κουτσουρα αμορτισερ.
Ακουω προτασεις και γνωμες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 15:18:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="BTS"] dim2ugr έγραψε: |
Όλα τα 106 πρώτης γενιάς, φοράνε μπροστά το ελατήριο με κωδικό 5002.96. Φαντάσου ότι το ίδιο ελατήριο φοράει το 106 rallye 1300 και το xsi. Γι'αυτό σου είπα ότι από ελατήρια είσαι εντάξει. Η διαφορά είναι στις αντιστρεπτικές. Οι αντιστρεπτικές θα σου δώσουν κάποια βελτίωση στο κράτημα με την προυπόθεση ότι έχεις καλά λάστιχα και αμορτισέρ. Αν είναι φθαρμένα, τότε η αλλαγή τους είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις προς το παρόν.
Τα μόνα σκληρότερα ελατήρια που μπορείς να βάλεις χωρις να ψηλώσεις, είναι χαμηλώματος (κυκλοφορούν από πολλές εταιρίες), αλλά μετά θα χάσεις από άνεση και επιπλέον θα χρειάζεσαι αμορτισέρ κατάλληλα για χαμηλώματα.
Αν σου είναι εύκολο, διευκρίνησε λίγο τι εννοείς όταν λες ότι δεν έχεις κράτημα. Ποια η συμπεριφορά του στις στροφές; Φεύγει με τα μούτρα; Πετάει κώλο; Μπλοκάρουν οι τροχοί στο φρενάρισμα;
Πάντως τα 106 φημίζονται για την καλή τους συμπεριφορά στο δρόμο. |
Τα ελατηρια απο 106 1300 και 1400/1600 XSi δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τα υπολοιπα...
Καταρχην αυτα που φοραει το 1300αρι ειναι αλουμινενια σε αντιθεση απο αυτα που φοραει το 1400/1600 XSi που ειναι απο μαντεμι(απο κραμματα εννοειται...) και ολα αυτα λογο διαφορετικου βαρους μοτερ.Αν βαλεις ελατηρια απο XSi σε Rallye 1300 θα σηκωθει σαν κατσικι!!!
Το πιο καλο απο ολα ειναι να παει και να παρει ενα ετοιμο σετακι αμορτισερ ελατηριων για να μην μπλεξει...
Ενα σετ Bilstein Sprint με ελατηρια 35mm H&R θα ειναι μια χαρα!
Αν χρησιμοποιησει αλλες αντιστρεπτικες και ελατηρια θα μπλεξει γιατι οι γρηγορες εκδοσεις εκτος απο εντελως διαφορετικη γεωμετρια ειχαν και αλλες πολλες διαφορες.
Εκτος αυτου αν βαλει αντιστρεπτικη μπροστα θα του βγαζει συνεχεια μουτρα και στο αφημα ο κωλος θα πηγαινει οπου να 'ναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 15:30:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Ας κανω και εγω μια ερωτηση για κατι που με αποσχολει αρκετα συχνα.
Εχω rallye 16ν και σκεφτομαι να το χαμηλωσω.
Οι απαιτησεις:
1.Χαμηλωμα 3cm,οχι κατι υπερβολικο για να δουλευει η αναρτηση.
2.Πιο σκληρο απο το εργοστασιακο και προοδευτικο.
3.Οχι πολυ σκληρο,δηλαδη οχι πανω απο 200-210 lbs.
Τα ερωτιματικα:
1.Να μην αλλαξω τιποτα και χαλασω την συμπεριφορα και ομοιογενεια του αμαξιου.
2.Δεν εχω κανενα προβλημα απο το πατημα του αμαξιου, αφου και οταν φευγει το κανει προοδευτικα και 'ισοροπημενα'.
3.Θα καταστρεψω πιο γρηγορα τα αμορτισερ.
4.Πιθανον να καταληξω σε ενα στησιμο που δε μου αρεσει, οποτε πεταμενα λεφτα.
Οι διευκρινησεις:
1.Το αμαξι το προσεχω πολυ,ουτε σε λακουβες πεφτω, ουτε τρεχω οταν ο δρομος δεν ειναι καλος.
2.Αμορτισερ δεν αλλαζω ακομα.Οταν τα παιξουν.
3.Θεωρω το αμαξι αρκετο σκληρο απο τη μανα του και δεν εχω σκοπο αργοτερα να του βαλω κουτσουρα αμορτισερ.
Ακουω προτασεις και γνωμες. |
Αν αλλαξεις ενα σετ ελατηριων τοτε ακομα και με τα μαμα αμορτισερ θα δεις καλυτερη αποκριση στο τιμονι.παντως αφου εισαι ευχαριστημενος απο το αμαξι τοτε αν θες να το χαμηλωσεις λιγο,βαλε ενα σετ ελατηρια και τα Bilstein Sprint.
Μπορεις να βαλεις και Bilstein Group N αλλα ειναι αρκετα σκληρα και μαλλον δεν θα σου αρεσει...Εγω παντως το μετανιωσα που τα εβαλα στο δικο μου.Παραειναι σκληρα...
Εκτος αυτου το αμαξι εγινε πολυ σταθερο αλλα αναπηδα σε καθε ανωμαλια και σε γλιστερη ασφαλτο ειναι αστα να πανε...βγαζει συνεχεια μουτρα.
Οσο για τις υπερστροφικες τασεις του αυτοκινητου,αυτες ρυθμιζονται πανευκολα απο το υψος του πισω αξονα.Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα το κανει πολυ πιο προοδευτικα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
S16 (Δημήτρης) Μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 23:05:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου pughell αρχηγε!!!
Σε ευχαριστω για τις συμβουλες.
Θελω ομως κατι πιο συγκεκριμενο.
Εχεις να προτεινεις καποιο σετ ελατηριων;
Αρχικα ελεγα τα eibach αλλα ρωτησα καποιους με saxo vts (που ειναι πιο πολιτισμενοι σε σχεση με εμας με τα rallye ) και μου ειπαν πολυ κακα λογια.
Μου προτειναν τα H&R.
Εγω σκεφτομαι και για τα apex.
Ξερει κανεις στοιχεια για τα παραπανω ελατηρια;Αν ειναι προοδευτικα, ποσες λιμπρες ειναι, τι χαμηλωμα κανουν στη πραξη.
Υπαρχει τιποτα αλλο αξιολογο που ξεχασα;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2003, 15:57:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα ανετο χωρις πολυ κοπανημα πρεπει να ειναι το σετ της Apex αλλα δεν εχω προσωπικη εμπειρια...Παντως απο ενα φιλαρακι που φοραει σε 13αρι Bilstein Group N με Apex 35mm,τα συγκεκριμενα ελατηρια ειναι παααρα πολυ μαλ**α για τα Group N.
Τα Eibach ειναι πολυ ξερα...
Εγω παντως θα εβαζα Bilstein Sprint με H&R ή θα δοκιμαζα ενα σετακι της OMP η οποια παρολο που δεν την ξερουνε πολλοι σαν μαρκα,ειναι κορυφαια,αν και αρκετα ακριβη...
Γενικα παντως ο πρωτος συνδυασμος θυμιζει μαμα αναρτηση αλλα στο πιο χαμηλο...
Τα Apex ειναι οντως προοδευτικα αλλα δεν ξερω αν ταιριαζουν σε στα συγκεκριμενα γαλλικα αμαξια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Ιούν 2003, 13:02:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα το κανει πολυ πιο προοδευτικα... |
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μιας και έτσι αυξάνεις το βάρος πίσω άρα κάνεις το ξεκόλημα πιο απότομο....
Πάντως είναι κάτι που θα κάνω και εγώ μιας και μόλις παρέλαβα τα καινούργια μου eibach (25mm) και ο λόγος είναι ότι ο κώλος φεύγει ιδιέτερα εύκολα.
και κάτι άλλο ρε παιδιά,
ποια είναι η τεχνική για να χαμηλώσεις ένα peugeot πίσω ανά χιλιοστό????
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Ιούν 2003, 15:24:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχιιιιι!!
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα.
Παναγη για το χαμηλωμα πισω σου ειπε ο Ντινος...Θα σε παμε στον Βασιλη και θα στο κανει οπως θελεις!
Η τεχνικη ειναι η ιδια με ολα τα υπολοιπα...Βγαζεις τους κεντρικους πυρους απο τον αξονα,μετρας εκει που θες και ξαναμονταρεις!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μόλις έγραψα

 106 ΧR,1.1
Ένταξη: 20 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Ιούν 2003, 15:38:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Οχιιιιι!!
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα.
Παναγη για το χαμηλωμα πισω σου ειπε ο Ντινος...Θα σε παμε στον Βασιλη και θα στο κανει οπως θελεις!
Η τεχνικη ειναι η ιδια με ολα τα υπολοιπα...Βγαζεις τους κεντρικους πυρους απο τον αξονα,μετρας εκει που θες και ξαναμονταρεις!  |
Aυτο που λες το εχω παρατηρησει και γω για το κεντρο βαρρους.....Και μαλιστα το εχω διαπυστωσει εμπρακτα .Οποτε λες αν το χαμηλωσω λιγο πισω θα εχω καλυτερα αποτελεσματα στο κρατημα ετσι?Μπροστα ομως τι γινεται???
Για τον bts τωρα,φιλε το κοιταξα και τελικα πηγα και ανεβασα την πιεση στα 31....Μπορω να πω οτι παρατηρησα μια μικρη πολυ μικρη βελτιωση στη συμπεριφορα....Απλα τωρα χοροπηδαει περισσοτερο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούλ 2003, 02:01:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dim2ugr έγραψε: |
Aυτο που λες το εχω παρατηρησει και γω για το κεντρο βαρρους.....Και μαλιστα το εχω διαπυστωσει εμπρακτα .Οποτε λες αν το χαμηλωσω λιγο πισω θα εχω καλυτερα αποτελεσματα στο κρατημα ετσι?Μπροστα ομως τι γινεται???
Για τον bts τωρα,φιλε το κοιταξα και τελικα πηγα και ανεβασα την πιεση στα 31....Μπορω να πω οτι παρατηρησα μια μικρη πολυ μικρη βελτιωση στη συμπεριφορα....Απλα τωρα χοροπηδαει περισσοτερο! |
Έτσι όπως είναι τώρα, αν το χαμηλώσεις πίσω, θα χαλάσεις την αεροδυναμική του, αφού η σουζαριστή στάση του σε συνδιασμό με την ροή του αέρα από κάτω του θα τείνει να το 'απογειώσει' στο ταξίδι.
Όλα τα 106 είναι καλά στημένα. Απλώς δοκίμασε να μην βασίζεσαι τόσο στο στρίψιμο του τιμονιού στις στροφές, αλλά παίξε και με τον χειρισμό του γκαζιού. Εκεί είναι η τέχνη της οδήγησης, στην μεταφορά βάρους. Αφήνεις γκάζι απότομα, γυρνάει, πατάς, ισιώνει. Και μην παίρνεις με αφημένο γκάζι τις στροφές. Πατημένο ελαφρά και σταθερά, και το αυτοκίνητο κρατάει πολύ καλύτερα.
Αν παρ'όλα αυτά είσαι πεπεισμένος ότι το αυτοκίνητο δεν πάει όπως θες, υπάρχουν και τα ελατήρια Black line της Kilen που δεν χαμηλώνουν το αυτοκίνητο και είναι λίγο πιο σκληρά. Αν τα βάλεις μπροστά, θα κερδίσεις σε σταθερότητα θα αυξηθούν τα 'μούτρα' με αντίστοιχη μείωση στα γυρίσματα της ουράς.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούλ 2003, 03:50:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | pughell έγραψε: | Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα [b]το κανει πολυ πιο προοδευτικα...[/b] |
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μιας και έτσι αυξάνεις το βάρος πίσω άρα κάνεις το ξεκόλημα πιο απότομο....
Πάντως είναι κάτι που θα κάνω και εγώ μιας και μόλις παρέλαβα τα καινούργια μου eibach (25mm) και ο λόγος είναι ότι ο κώλος φεύγει ιδιέτερα εύκολα.
|
pughell έγραψε: |
Οχιιιιι!!
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα.
|
Όταν χαμηλώνουμε πίσω, μεταφέρουμε πράγματι και βάρος προς τα πίσω. Όχι μόνο αυτό αλλά κάνουμε και το κάστερ εμπρός αρνητικότερο. Αυτό σημαίνει αυξημένη προς το καλύτερο κατευθυντικότητα αλλά λιγότερη άνεση μπροστά, και αν παραχαμηλώσουμε πίσω, ταλαντώσεις του εμπρός μέρους που αν αντιμετωπιστούν με δυνατά στην επαναφορά αμορτισέρ μπορεί να μεταφραστούν ακόμη και σε μικρομετατοπίσεις του εμπρός μέρους όταν περνάμε από ανωμαλίες με στριμμένους τροχούς. Στις περιπτώσεις αυτές μας σώζει η αυξημένη σταθερότητα και το καλύτερο "κράτημα" του πίσω μέρους αλλά... Όταν ξεφύγουμε από το όριο της πίσω ανάρτησης, το αυτοκίνητο θα φύγει με περισσότερη ορμή και με το μπροστινό μέρος να είναι ήδη σχεδόν τελειωμένο-ελαφρωμένο, ο σωστός έλεγχος θα προαπαιτεί αυτοσυγκέντρωση, ετοιμότητα, ακρίβεια, αποφασιστικότητα και τεχνική, όπως επίσης και δύναμη από το μοτέρ, αλλιώς χωρίς ένα από τα παραπάνω η καταστροφή αποφεύγεται μόνο χάρη σε τυχαίους παράγοντες που έχουν σχέση κυρίως με τη θρησκεία....
Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, εάν θέλετε να χαμηλώσετε περισσότερο πίσω από ότι μπροστά, φροντίστε τουλάχιστον να μην παραλληλίσετε το μαρσπιέ με το έδαφος, και επίσης φροντίστε οπωσδήποτε να τοποθετήσετε ισχυρότερες ράβδους πίσω για να μην "σουζάρει" το αυτοκίνητο όταν φορτώνετε κόσμο ή γεμίζετε το χώρο αποσκευών.
Θα είχε νόημα να χαμηλώσουμε πίσω, ακόμη και μέχρι να παραλληλίσουμε το μαρσπιέ με το έδαφος, μόνο εάν οδηγούμε σε πολύ γνωστή ασφάλτινη διαδρομή επίπεδη και χωρίς ανωμαλίες. Μόνον κάποια πίστα αγώνων θα μπορούσα να φανταστώ, ή κάποια ασφάλτινη ειδική, ή έστω μία πολύ γνωστή μας διαδρομή -όλη δικιά μας- που την κάνουμε σχεδόν καθημερινά, όπου δεν μας επιφυλλάσσονται απρόοπτα και εκπλήξεις.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 16:03:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως για το συγκεκριμενο στησιμο θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το να χαμηλωσεις πισω οσο και μπροστα γιατι οδηγουσα για αρκετο καιρο το αμαξι με το μαμα στησιμο και ηταν πολυ συχνα ετοιμο για "παρεξηγηση"...Ιδιαιτερα στα πολλα χλμ σε στροφες,το αμαξι ειναι πολυ πιο σταθερο σε σχεση με πριν.
Παρολα αυτα ειναι καθαρα θεμα προσωπικου γουστου αναλογα με το πως θελει να στριβει ο καθενας...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan10 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

 106 Rallye 16v 2000
Ένταξη: 03 Σεπ 2019 Δημοσιεύσεις: 40 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2023, 11:41:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια επαναφερω το παμπαλαιο θεμα γτ πειραματιζομαι.
Σε εντελως μαμα 16v καθοτι το εχω ελαφρυνει θελω να το χαμηλωσv ελαχιστα
επειδη ειναι αρκετα ασχημο. Σκεφτομαι για eibach 2 πόντων. Το σωστό δεν ειναι να χαμηλωσω και πίσω 2 πόντους? Αμορτισερ excel -g |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ) Μέλος

 106 rallye 1.6 16v
Ένταξη: 17 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: 8.000 rpm
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2023, 22:14:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.
www.stroked-up.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ) Μέλος

 106 rallye 1.6 16v
Ένταξη: 17 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: 8.000 rpm
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2023, 22:14:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.
www.stroked-up.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|