PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Ελατηρια για 106
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 ΧR,1.1

Ένταξη: 20 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιούν 2003, 10:23:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
BTS έγραψε:
Στα εργατικά πρόσθεσε και τη ρύθμιση των ράβδων στρέψης, για να χαμηλώσει και πίσω. Αυτή όμως είναι δουλειά ακριβείας και απαιτεί εξειδικευμένο συνεργείο Πεζώ.


ή φερτω Κοζανη και στο κουρδιζουμε στο αψε σβησε.Χρονομετρημενα με τον Λαζο σε 14 λεπτα με την προυποθεση οτι οι βιδες τορκς απο τις ραβδους στρεψης θα λυνουν ευκολα και δεν θα ειναι κολλημενες. Very happy
Και οσο για εργατικα.... Question Question Βαζεις δυο μπυρες και ειμαστε οκ Razz

Παντως κανε αυτα που σου ειπε παραπανω ο Πετρος και δεν θα χασεις Wink Wink Wink




Ξερεις ομως τι σκεφτηκα?Αφου εχω τοσο μικρα ελαστικα να μην την κανω αυτη τη δουλεια τωρα αλλα αργοτερα οταν χρειαστει να ξαναλλαξω ελαστικα,να βαλω 165 και να βαλω και τα αμορτισερ.Δεν ξερω ετσι λεω αλλα εσυ πες μου αν οντως ειναι σωστο η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
Φιλε κοζανη πως να το φερω????? Very happy Very happy Shocked Shocked Shocked ???Απο Σαμο ειμαι ο αμοιρος!Οσα θα πληρωσω για μεταφορικα δεν τα βαζω να παρω καινουρια αμορτισερ??? Cool Μακαρι να ησουνα Σαμο ευχαριστως να ερθω και να φερω 2 καφασια μπυρες και μια πιτσα μαζι!!!!Ειδες,εγω προσφερω περισσοτερα!Σκεψου το ειναι ευκαιρια! Razz Razz Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιούν 2003, 05:18:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dim2ugr έγραψε:

Ξερεις ομως τι σκεφτηκα?Αφου εχω τοσο μικρα ελαστικα να μην την κανω αυτη τη δουλεια τωρα αλλα αργοτερα οταν χρειαστει να ξαναλλαξω ελαστικα,να βαλω 165 και να βαλω και τα αμορτισερ.Δεν ξερω ετσι λεω αλλα εσυ πες μου αν οντως ειναι σωστο η δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.


Συνήθως κάνουμε μία βελτίωση τη φορά ώστε
1)να δούμε τι αλλαγές έφερε, ώστε να ξέρουμε που οφείλονται
2)να μην πέσουν μαζεμένα τα έξοδα.

Με τις πιέσεις τι έγινε;


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 ΧR,1.1

Ένταξη: 20 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 16:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πηγα εκει που βαζω καθε φορα βενζινα και τα κοιταξα....Εχω 28 πιεση σε ολα.Το ερωτημα τωρα ειναι να το κανω 30?Σε ολα?Εχει σχεση οτι ειναι 155?Αν ειναι παντως να εχει καλυτερο κρατημα να το κανω 30αρι....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 17:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dim2ugr έγραψε:
Πηγα εκει που βαζω καθε φορα βενζινα και τα κοιταξα....Εχω 28 πιεση σε ολα.Το ερωτημα τωρα ειναι να το κανω 30?Σε ολα?Εχει σχεση οτι ειναι 155?Αν ειναι παντως να εχει καλυτερο κρατημα να το κανω 30αρι....


Εκεί που κλείνει η πόρτα του οδηγού, σε ένα ασημί αυτοκόλλητο γράφει τις προτεινόμενες πιέσεις. Λογικά είναι γύρω στο 32. Δοκίμασε αυτή που γράφει και πες μου. Wink


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 ΧR,1.1

Ένταξη: 20 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 21:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ θα το κοιταξω και θα σου πω!!!Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 ΧR,1.1

Ένταξη: 20 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούν 2003, 21:16:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ θα το κοιταξω και θα σου πω!!!Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2003, 00:32:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας κανω και εγω μια ερωτηση για κατι που με αποσχολει αρκετα συχνα.
Εχω rallye 16ν και σκεφτομαι να το χαμηλωσω.
Οι απαιτησεις:
1.Χαμηλωμα 3cm,οχι κατι υπερβολικο για να δουλευει η αναρτηση.
2.Πιο σκληρο απο το εργοστασιακο και προοδευτικο.
3.Οχι πολυ σκληρο,δηλαδη οχι πανω απο 200-210 lbs.

Τα ερωτιματικα:
1.Να μην αλλαξω τιποτα και χαλασω την συμπεριφορα και ομοιογενεια του αμαξιου.
2.Δεν εχω κανενα προβλημα απο το πατημα του αμαξιου, αφου και οταν φευγει το κανει προοδευτικα και 'ισοροπημενα'.
3.Θα καταστρεψω πιο γρηγορα τα αμορτισερ.
4.Πιθανον να καταληξω σε ενα στησιμο που δε μου αρεσει, οποτε πεταμενα λεφτα.

Οι διευκρινησεις:
1.Το αμαξι το προσεχω πολυ,ουτε σε λακουβες πεφτω, ουτε τρεχω οταν ο δρομος δεν ειναι καλος.
2.Αμορτισερ δεν αλλαζω ακομα.Οταν τα παιξουν.
3.Θεωρω το αμαξι αρκετο σκληρο απο τη μανα του και δεν εχω σκοπο αργοτερα να του βαλω κουτσουρα αμορτισερ.

Ακουω προτασεις και γνωμες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 15:18:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="BTS"]
dim2ugr έγραψε:


Όλα τα 106 πρώτης γενιάς, φοράνε μπροστά το ελατήριο με κωδικό 5002.96. Φαντάσου ότι το ίδιο ελατήριο φοράει το 106 rallye 1300 και το xsi. Γι'αυτό σου είπα ότι από ελατήρια είσαι εντάξει. Η διαφορά είναι στις αντιστρεπτικές. Οι αντιστρεπτικές θα σου δώσουν κάποια βελτίωση στο κράτημα με την προυπόθεση ότι έχεις καλά λάστιχα και αμορτισέρ. Αν είναι φθαρμένα, τότε η αλλαγή τους είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις προς το παρόν.

Τα μόνα σκληρότερα ελατήρια που μπορείς να βάλεις χωρις να ψηλώσεις, είναι χαμηλώματος (κυκλοφορούν από πολλές εταιρίες), αλλά μετά θα χάσεις από άνεση και επιπλέον θα χρειάζεσαι αμορτισέρ κατάλληλα για χαμηλώματα.

Αν σου είναι εύκολο, διευκρίνησε λίγο τι εννοείς όταν λες ότι δεν έχεις κράτημα. Ποια η συμπεριφορά του στις στροφές; Φεύγει με τα μούτρα; Πετάει κώλο; Μπλοκάρουν οι τροχοί στο φρενάρισμα;

Πάντως τα 106 φημίζονται για την καλή τους συμπεριφορά στο δρόμο.


Τα ελατηρια απο 106 1300 και 1400/1600 XSi δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τα υπολοιπα...
Καταρχην αυτα που φοραει το 1300αρι ειναι αλουμινενια σε αντιθεση απο αυτα που φοραει το 1400/1600 XSi που ειναι απο μαντεμι(απο κραμματα εννοειται...) και ολα αυτα λογο διαφορετικου βαρους μοτερ.Αν βαλεις ελατηρια απο XSi σε Rallye 1300 θα σηκωθει σαν κατσικι!!!

Το πιο καλο απο ολα ειναι να παει και να παρει ενα ετοιμο σετακι αμορτισερ ελατηριων για να μην μπλεξει...
Ενα σετ Bilstein Sprint με ελατηρια 35mm H&R θα ειναι μια χαρα! Wink

Αν χρησιμοποιησει αλλες αντιστρεπτικες και ελατηρια θα μπλεξει γιατι οι γρηγορες εκδοσεις εκτος απο εντελως διαφορετικη γεωμετρια ειχαν και αλλες πολλες διαφορες.
Εκτος αυτου αν βαλει αντιστρεπτικη μπροστα θα του βγαζει συνεχεια μουτρα και στο αφημα ο κωλος θα πηγαινει οπου να 'ναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 15:30:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
Ας κανω και εγω μια ερωτηση για κατι που με αποσχολει αρκετα συχνα.
Εχω rallye 16ν και σκεφτομαι να το χαμηλωσω.
Οι απαιτησεις:
1.Χαμηλωμα 3cm,οχι κατι υπερβολικο για να δουλευει η αναρτηση.
2.Πιο σκληρο απο το εργοστασιακο και προοδευτικο.
3.Οχι πολυ σκληρο,δηλαδη οχι πανω απο 200-210 lbs.

Τα ερωτιματικα:
1.Να μην αλλαξω τιποτα και χαλασω την συμπεριφορα και ομοιογενεια του αμαξιου.
2.Δεν εχω κανενα προβλημα απο το πατημα του αμαξιου, αφου και οταν φευγει το κανει προοδευτικα και 'ισοροπημενα'.
3.Θα καταστρεψω πιο γρηγορα τα αμορτισερ.
4.Πιθανον να καταληξω σε ενα στησιμο που δε μου αρεσει, οποτε πεταμενα λεφτα.

Οι διευκρινησεις:
1.Το αμαξι το προσεχω πολυ,ουτε σε λακουβες πεφτω, ουτε τρεχω οταν ο δρομος δεν ειναι καλος.
2.Αμορτισερ δεν αλλαζω ακομα.Οταν τα παιξουν.
3.Θεωρω το αμαξι αρκετο σκληρο απο τη μανα του και δεν εχω σκοπο αργοτερα να του βαλω κουτσουρα αμορτισερ.

Ακουω προτασεις και γνωμες.


Αν αλλαξεις ενα σετ ελατηριων τοτε ακομα και με τα μαμα αμορτισερ θα δεις καλυτερη αποκριση στο τιμονι.παντως αφου εισαι ευχαριστημενος απο το αμαξι τοτε αν θες να το χαμηλωσεις λιγο,βαλε ενα σετ ελατηρια και τα Bilstein Sprint.
Μπορεις να βαλεις και Bilstein Group N αλλα ειναι αρκετα σκληρα και μαλλον δεν θα σου αρεσει...Εγω παντως το μετανιωσα που τα εβαλα στο δικο μου.Παραειναι σκληρα...
Εκτος αυτου το αμαξι εγινε πολυ σταθερο αλλα αναπηδα σε καθε ανωμαλια και σε γλιστερη ασφαλτο ειναι αστα να πανε...βγαζει συνεχεια μουτρα.

Οσο για τις υπερστροφικες τασεις του αυτοκινητου,αυτες ρυθμιζονται πανευκολα απο το υψος του πισω αξονα.Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα το κανει πολυ πιο προοδευτικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 23:05:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου pughell αρχηγε!!! Wink Wink Wink
Σε ευχαριστω για τις συμβουλες.
Θελω ομως κατι πιο συγκεκριμενο.
Εχεις να προτεινεις καποιο σετ ελατηριων;
Αρχικα ελεγα τα eibach αλλα ρωτησα καποιους με saxo vts (που ειναι πιο πολιτισμενοι σε σχεση με εμας με τα rallye Laughing Laughing ) και μου ειπαν πολυ κακα λογια.
Μου προτειναν τα H&R.
Εγω σκεφτομαι και για τα apex.
Ξερει κανεις στοιχεια για τα παραπανω ελατηρια;Αν ειναι προοδευτικα, ποσες λιμπρες ειναι, τι χαμηλωμα κανουν στη πραξη.
Υπαρχει τιποτα αλλο αξιολογο που ξεχασα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2003, 15:57:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικα ανετο χωρις πολυ κοπανημα πρεπει να ειναι το σετ της Apex αλλα δεν εχω προσωπικη εμπειρια...Παντως απο ενα φιλαρακι που φοραει σε 13αρι Bilstein Group N με Apex 35mm,τα συγκεκριμενα ελατηρια ειναι παααρα πολυ μαλ**α για τα Group N.
Τα Eibach ειναι πολυ ξερα...
Εγω παντως θα εβαζα Bilstein Sprint με H&R ή θα δοκιμαζα ενα σετακι της OMP η οποια παρολο που δεν την ξερουνε πολλοι σαν μαρκα,ειναι κορυφαια,αν και αρκετα ακριβη...

Γενικα παντως ο πρωτος συνδυασμος θυμιζει μαμα αναρτηση αλλα στο πιο χαμηλο...

Τα Apex ειναι οντως προοδευτικα αλλα δεν ξερω αν ταιριαζουν σε στα συγκεκριμενα γαλλικα αμαξια... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Ιούν 2003, 13:02:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα το κανει πολυ πιο προοδευτικα...


Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μιας και έτσι αυξάνεις το βάρος πίσω άρα κάνεις το ξεκόλημα πιο απότομο....

Πάντως είναι κάτι που θα κάνω και εγώ μιας και μόλις παρέλαβα τα καινούργια μου eibach (25mm) και ο λόγος είναι ότι ο κώλος φεύγει ιδιέτερα εύκολα.

και κάτι άλλο ρε παιδιά,
ποια είναι η τεχνική για να χαμηλώσεις ένα peugeot πίσω ανά χιλιοστό????


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Ιούν 2003, 15:24:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχιιιιι!! Very happy
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα. Wink

Παναγη για το χαμηλωμα πισω σου ειπε ο Ντινος...Θα σε παμε στον Βασιλη και θα στο κανει οπως θελεις! Wink

Η τεχνικη ειναι η ιδια με ολα τα υπολοιπα...Βγαζεις τους κεντρικους πυρους απο τον αξονα,μετρας εκει που θες και ξαναμονταρεις! Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
dim2ugr (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 ΧR,1.1

Ένταξη: 20 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Ιούν 2003, 15:38:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Οχιιιιι!! Very happy
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα. Wink

Παναγη για το χαμηλωμα πισω σου ειπε ο Ντινος...Θα σε παμε στον Βασιλη και θα στο κανει οπως θελεις! Wink

Η τεχνικη ειναι η ιδια με ολα τα υπολοιπα...Βγαζεις τους κεντρικους πυρους απο τον αξονα,μετρας εκει που θες και ξαναμονταρεις! Smile



Aυτο που λες το εχω παρατηρησει και γω για το κεντρο βαρρους.....Και μαλιστα το εχω διαπυστωσει εμπρακτα Rolling eyes .Οποτε λες αν το χαμηλωσω λιγο πισω θα εχω καλυτερα αποτελεσματα στο κρατημα ετσι?Μπροστα ομως τι γινεται???
Για τον bts τωρα,φιλε το κοιταξα και τελικα πηγα και ανεβασα την πιεση στα 31....Μπορω να πω οτι παρατηρησα μια μικρη πολυ μικρη βελτιωση στη συμπεριφορα....Απλα τωρα χοροπηδαει περισσοτερο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούλ 2003, 02:01:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dim2ugr έγραψε:

Aυτο που λες το εχω παρατηρησει και γω για το κεντρο βαρρους.....Και μαλιστα το εχω διαπυστωσει εμπρακτα Rolling eyes .Οποτε λες αν το χαμηλωσω λιγο πισω θα εχω καλυτερα αποτελεσματα στο κρατημα ετσι?Μπροστα ομως τι γινεται???
Για τον bts τωρα,φιλε το κοιταξα και τελικα πηγα και ανεβασα την πιεση στα 31....Μπορω να πω οτι παρατηρησα μια μικρη πολυ μικρη βελτιωση στη συμπεριφορα....Απλα τωρα χοροπηδαει περισσοτερο!


Έτσι όπως είναι τώρα, αν το χαμηλώσεις πίσω, θα χαλάσεις την αεροδυναμική του, αφού η σουζαριστή στάση του σε συνδιασμό με την ροή του αέρα από κάτω του θα τείνει να το 'απογειώσει' στο ταξίδι.

Όλα τα 106 είναι καλά στημένα. Απλώς δοκίμασε να μην βασίζεσαι τόσο στο στρίψιμο του τιμονιού στις στροφές, αλλά παίξε και με τον χειρισμό του γκαζιού. Εκεί είναι η τέχνη της οδήγησης, στην μεταφορά βάρους. Αφήνεις γκάζι απότομα, γυρνάει, πατάς, ισιώνει. Wink Και μην παίρνεις με αφημένο γκάζι τις στροφές. Πατημένο ελαφρά και σταθερά, και το αυτοκίνητο κρατάει πολύ καλύτερα.

Αν παρ'όλα αυτά είσαι πεπεισμένος ότι το αυτοκίνητο δεν πάει όπως θες, υπάρχουν και τα ελατήρια Black line της Kilen που δεν χαμηλώνουν το αυτοκίνητο και είναι λίγο πιο σκληρά. Αν τα βάλεις μπροστά, θα κερδίσεις σε σταθερότητα θα αυξηθούν τα 'μούτρα' με αντίστοιχη μείωση στα γυρίσματα της ουράς.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούλ 2003, 03:50:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
pughell έγραψε:
Αν το μαμα στησσιμο σας προβληματιζει,τοτε το χαμηλωνετε πισω λιγο περισσοτερο ωστε ο μασπιες να ειναι σχεδον παραλληλος με το εδαφος και τοτε το αμαξι φευγει με τα 4!!!Και εμενα οταν μου το εκαναν ετσι ξενερωσα αλλα στον δρομο ειναι παααρα πολυ καλυτερο καθως δεν φοβασαι των κωλο για το ποτε θα ξεκολλησει...
...Οχι οτι δεν ξεκολλαει,απλα [b]το κανει πολυ πιο προοδευτικα...[/b]


Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μιας και έτσι αυξάνεις το βάρος πίσω άρα κάνεις το ξεκόλημα πιο απότομο....

Πάντως είναι κάτι που θα κάνω και εγώ μιας και μόλις παρέλαβα τα καινούργια μου eibach (25mm) και ο λόγος είναι ότι ο κώλος φεύγει ιδιέτερα εύκολα.


pughell έγραψε:

Οχιιιιι!!
Εδω ειναι η διαφορα...Ολα μα ολα τα 106 ειναι υπερστροφικα λογο της κατανομης βαρους τους...
Το κεντρο βαρους ειναι μετατοπισμενο προς τα εμπρος για αυτο και οταν αφησεις το γκαζι μεσα στην στροφη σβουριζουν αμεσως!Οποτε χαμηλωνοντας πισω περισσοτερο απο οτι μπροστα,ουσιαστικα μεταφερεις το κεντρο βαρους προς τα πισω,πανω στον διαμηκη αξονα,με αποτελεσμα να ελαφρωνει η μουρη και να βαραινει ο κωλος.Για αυτο φευγει και πιο ομαλα αλλα ελεγχεται και πιο ευκολα.


Όταν χαμηλώνουμε πίσω, μεταφέρουμε πράγματι και βάρος προς τα πίσω. Όχι μόνο αυτό αλλά κάνουμε και το κάστερ εμπρός αρνητικότερο. Αυτό σημαίνει αυξημένη προς το καλύτερο κατευθυντικότητα αλλά λιγότερη άνεση μπροστά, και αν παραχαμηλώσουμε πίσω, ταλαντώσεις του εμπρός μέρους που αν αντιμετωπιστούν με δυνατά στην επαναφορά αμορτισέρ μπορεί να μεταφραστούν ακόμη και σε μικρομετατοπίσεις του εμπρός μέρους όταν περνάμε από ανωμαλίες με στριμμένους τροχούς. Στις περιπτώσεις αυτές μας σώζει η αυξημένη σταθερότητα και το καλύτερο "κράτημα" του πίσω μέρους αλλά... Όταν ξεφύγουμε από το όριο της πίσω ανάρτησης, το αυτοκίνητο θα φύγει με περισσότερη ορμή και με το μπροστινό μέρος να είναι ήδη σχεδόν τελειωμένο-ελαφρωμένο, ο σωστός έλεγχος θα προαπαιτεί αυτοσυγκέντρωση, ετοιμότητα, ακρίβεια, αποφασιστικότητα και τεχνική, όπως επίσης και δύναμη από το μοτέρ, αλλιώς χωρίς ένα από τα παραπάνω η καταστροφή αποφεύγεται μόνο χάρη σε τυχαίους παράγοντες που έχουν σχέση κυρίως με τη θρησκεία....

Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, εάν θέλετε να χαμηλώσετε περισσότερο πίσω από ότι μπροστά, φροντίστε τουλάχιστον να μην παραλληλίσετε το μαρσπιέ με το έδαφος, και επίσης φροντίστε οπωσδήποτε να τοποθετήσετε ισχυρότερες ράβδους πίσω για να μην "σουζάρει" το αυτοκίνητο όταν φορτώνετε κόσμο ή γεμίζετε το χώρο αποσκευών.

Θα είχε νόημα να χαμηλώσουμε πίσω, ακόμη και μέχρι να παραλληλίσουμε το μαρσπιέ με το έδαφος, μόνο εάν οδηγούμε σε πολύ γνωστή ασφάλτινη διαδρομή επίπεδη και χωρίς ανωμαλίες. Μόνον κάποια πίστα αγώνων θα μπορούσα να φανταστώ, ή κάποια ασφάλτινη ειδική, ή έστω μία πολύ γνωστή μας διαδρομή -όλη δικιά μας- που την κάνουμε σχεδόν καθημερινά, όπου δεν μας επιφυλλάσσονται απρόοπτα και εκπλήξεις.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2003, 16:03:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως για το συγκεκριμενο στησιμο θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το να χαμηλωσεις πισω οσο και μπροστα γιατι οδηγουσα για αρκετο καιρο το αμαξι με το μαμα στησιμο και ηταν πολυ συχνα ετοιμο για "παρεξηγηση"...Ιδιαιτερα στα πολλα χλμ σε στροφες,το αμαξι ειναι πολυ πιο σταθερο σε σχεση με πριν.

Παρολα αυτα ειναι καθαρα θεμα προσωπικου γουστου αναλογα με το πως θελει να στριβει ο καθενας... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pan10 (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 16v 2000

Ένταξη: 03 Σεπ 2019
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2023, 11:41:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια επαναφερω το παμπαλαιο θεμα γτ πειραματιζομαι.
Σε εντελως μαμα 16v καθοτι το εχω ελαφρυνει θελω να το χαμηλωσv ελαχιστα
επειδη ειναι αρκετα ασχημο. Σκεφτομαι για eibach 2 πόντων. Το σωστό δεν ειναι να χαμηλωσω και πίσω 2 πόντους? Αμορτισερ excel -g
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 1.6 16v

Ένταξη: 17 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: 8.000 rpm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2023, 22:14:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.


www.stroked-up.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 1.6 16v

Ένταξη: 17 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: 8.000 rpm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2023, 22:14:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ότι καλύτερο υπάρχει σε φαρδύ ελατήριο
είναι HR κόκκινο 3ποντο!
Απλά φοβερό!
Μετά πας σε στενή ανάρτηση ελατήριο.


www.stroked-up.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2424s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on