Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Αύγ 2009, 15:04:54 Θέμα δημοσίευσης: Καθαρισμα σε βαρελακι BMC |
|
|
τι λεει εχει καθαρισει κανεις? στα ποσα χλμ? τροπο καθαρισματος ξερουμε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Αύγ 2009, 15:11:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως ολα τα φιλτρα,χωρις καθολου αερα,ξεπλυμα με ζεστο νερο απο την αναποδη φορα,μουλιασμα μεσα στο ζεστο νερο για κανενα 10λεπτο,στραγγισμα για 3 λεπτα,ψεκασμα με καθαριστικο,αφηνουμε 15 λεπτα και ξεπλενουμε καλα.
Επαναλαμβανεις ακομα μια φορα και αφηνεις να στεγνωσει πολυ καλα(τουλαχιστον 3-4 ωρες).
Οταν με το καλο στεγνωσει(που αργει καμποσο),ψεκαζεις λαδι μονον στην εξωτερικη του πλευρα(οχι στην πλευρα του κονου) ωστε να μπορεις να το καθαριζεις πιο ευκολα.
Tip
Οταν αγοραζετε καινουργιο BMC,καθαριστε το κατευθειαν καθως ειναι λαδωμενο και στις δυο πλευρες με αποτελεσμα απο την πλευρα του κωνου να στουμπωνει και να κολλαει πολυ εντονα η βρωμια με αποτελεσμα να μην μπορει να ξεπλυθει επαρκως ποτε.
Για αυτον τον λογο το πλενετε,λαδωνετε μονον την εσωτερικη πλευρα και απλα το καθαριζετε με συχνοτερους ρυθμους(πχ max 5000 χλμ ιδιαιτερα σε ολα τα τουρμπατα ). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Αύγ 2009, 16:07:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το χω τοχω ,οπως χτυπαει ο αερας στο φιλτρο ειναι η εξωτερικη και ας σου δινει την εντυπωση οτι κοιτας χοανη απο τη μεσα μερια εε, αρα η εσωτερικη ειναι η μερια που δε φαινεται στο βαρελι σωστα στελιο?
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Αύγ 2009, 16:12:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη μπερδευτηκα ,ο αερας παει προς το μοτερ περνωντας πρωτα μεσα απο την πλευρα που ειναι ο κοκκινος κωνος και μετα απο την αλλη.
Ε,εσυ πλενεις/ξεβγαζεις αντιθετα.
Τωρα που το ξανασκεφτομαι,οντως η εσωτερικη πλευρα(προς το μοτερ) ειναι αυτη που δεν φαινεται καθολου γαζα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Αύγ 2009, 16:19:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εε ναι το ιδο λεμε ρε μη με μπερδευεις αρα παμε αναποδα απο τον αερα οπως της αλες χοανες
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 16:56:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον επαληθευω για να μη κανω μλκ,καθαριζουμε απο την μαυρη μερια και βαζουμε λαδι εκει.τη κοκκινη μερια που εισερχεται αερας δε κανουμε τιποτα?λογικα δεν ηθελε λαδι μονο στη κοκκινη μερια εκει που χτυπαει ο αερας?
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Σεπ 2009, 15:37:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξερει κανενας χριστιανος που μπορω να βρω καθαριστικα? εχω φαει ολο τον κοσμο και τιποτα,μεχρι bmc αντιπροσωπο πηρα τηλ και μου ειπε σε ενα μηνα και αν. γενικα ολοι μου λενε οτι yparxei ελειψη σε καθαριστικα bmc
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος
BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 07:47:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάρε της K&N. Το ίδιο είναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 08:19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LIONKING έγραψε: |
λοιπον επαληθευω για να μη κανω μλκ,καθαριζουμε απο την μαυρη μερια και βαζουμε λαδι εκει.τη κοκκινη μερια που εισερχεται αερας δε κανουμε τιποτα?λογικα δεν ηθελε λαδι μονο στη κοκκινη μερια εκει που χτυπαει ο αερας? | Ακριβώς το ανάποδο! Τα έχουμε χιλιοπεί και ξαναματαχιλιοπεί!
Η σκόνη/βρωμιά έρχεται από το κόκκινο μέρος και σταματάει εκεί στο φίλτρο.
Άρα ρίχνεις το καθαριστικό σπρέυ-σαπούνι από την κόκκινη μεριά και από την μαύρη μεριά.
Όταν θα το αφήσεις για 20 λεπτά περίπου που θέλει να δράσει, θα ρίξεις άφθονο νερό, από την μαύρη μεριά προς την κόκκινη. Αν δεις ότι δεν έχει καθαρίσει αρκετά (περίπου ύστερα από ένα 5λεπτο πλύσιμο στην βρύση και το αφήνεις για καμια ώρα να στραγγίξει) επαναλαμβάνεις το σαπούνι κλπ.
Ο λόγος που πλένουμε κατά αυτήν την φορά, είναι για να μην εισχωρήσουν με την πίεση του νερού τα σωματίδια στην μαύρη πλευρά, με αποτέλεσμα να προχωρήσουν στην πεταλούδα και κατά συνέπεια, στην μηχανή
Επίσης, όταν θα έρθει η ώρα για το λάδωμα, θα λαδώσεις την κόκκινη πλευρά, και σε αναλογία ποσότητας λαδώματος, θα πρέπει να είναι 3/4 στην κόκκινη και 1/4 λάδωμα από την μαύρη πλευρά.
Αυτά και ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε
Υπ' όψιν ότι όλη αυτή η διαδικασία κρατάει περίπου μια μέρα και καλό είναι όσο περισσότερο μπορείς (με μέγιστο τις 12 ώρες) να αφήσεις το βαρελάκι να στραγγίξει τα λάδια και να αποβάλλει τα περιττά αν το υπερ-λαδώσεις για να μην εισχωρήσουν στην πεταλούδα σε περίπτωση που με το καλημέρα βαρέσεις κανα κόφτη
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος
saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Σεπ 2009, 10:58:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thanks
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
France_8v (Άγγελος) Μέλος
Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 00:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γειά σας παιδιά.Χρόνια πολλά κ καλή χρονιά σε όλους εύχομαι!!!
Περνάω στο θέμα μου.Έχω λύσει το βαρελάκι μου κ εγώ με τη σειρά μου να το καθαρίσω κ έχω κολλήσει σε ένα σημείο.
Σε ότι αφορά το λάδωμα, ο pughell αναφέρει ότι πρέπει να λαδωθεί μόνο η πλευρά της μηχανής, ενώ ο Steve δίνει περισσότερη σημασία στην κόκκινη πλευρά, δηλαδή στην πλευρά που βρίσκεται ο κώνος με ελάχιστο λάδωμα στην πλευρά της μηχανής.
Τι γίνεται τελικά?
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 00:49:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομίζω ότι το ποιο λογικό είναι να το λαδώσεις πιο πολύ από την μεριά που εισέρχεται ο αέρας , η βρωμιά να κολλάει εξωτερικά του φίλτρου .
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
France_8v (Άγγελος) Μέλος
Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 01:03:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι κάτι τέτοιο ισχύει.Κ με μια ματιά που έριξα στο site της bmc (ή K&N δε θυμάμαι) λένε ΜΟΝΟ για την εξωτερική μεριά του φίλτρου, δηλαδή την μεριά που τραβάει αέρα...
Ευχαριστώ φίλε μου
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 14:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να δω τον Steve πως θα το καθαρισει οταν ερθει η ωρα,μια που τα λεει σωστα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιαν 2010, 15:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Άρα τα λέει σωστά ο Steve ή όχι? |
Ποιος είναι ο Steve ρε Steve?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 01:27:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα ο Steve δεν κανει λαθος να παρει βαρελακι,ας παρει τον ποuλο και ας κατσει στα αυγα του.
Τα βαρελακια της BMC συγκεκριμενα επειδη ακριβως εχουν διαφορετικη λειτουργια απο τα απλα βαρελια που δεν εχουν αναστροφο κωνο μεσα,στουμπωνουν παρα πολυ ιδιαιτερα στο σημειο που ειναι τερμα κατω οπως παει η ροη του αερα.
Ε,επειδη εκει ειναι πααααρα πολυ δυσκολο να βαλετε ακομα και πινελακι ζωγραφικης για να το καθαρισετε,λαδωνετε μονον απο εξω για να μπορει να ξεπλυθει.
Απλως λαδωνετε αρκετα ωστε η γαζα να απορροφησει αρκετο λαδι.
Το οτι η γαζα στην εσωτερικη της πλευρα δεν εχει τοσο λαδι βοηθαει στην λερα να μην κολλαει ευκολα και να ξεπλενεται ευκολοτερα.
Ετσι και αλλιως οταν λαδωνεις εξωτερικα,αποκλειεται να περασει περισσοτερο λαδι στη μεσα πλευρα για να τα κανει χαλια,θα περασει ακριβως τοσο,οσο να βρεξει επαρκως την γαζα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
France_8v (Άγγελος) Μέλος
Peugeot 106 1.6 (16v)
Ένταξη: 13 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 00:03:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωπ... Εδώ σε βρίσκω λάθος Στέλιο.
Εδώ το simota που έχω εγώ, με ανάστροφο κώνο είναι!Κ χαρακτηρίζεται σαν "απλό " ας το πούμε βαρελάκι.Φίλτρο γάζας μέσα κανονικά .
Πιστεύω ότι η μόνη διαφορά τους είναι στην ποιότητα του φίλτρου.Αν κ απ'τη στιγμή που είναι κ τα δύο γάζας, ούτε εκεί μπορώ να τη διακρίνω.
Μπαίνω με τις πόρτες κ βγαίνω με το τιμόνι στο χέρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 01:37:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω δει και Simota ρε,και ηταν με κανονικο κωνο...
Ενα αλλο που ειχα δει,χωρις ονομα και κινεζικης προελευσης,ηταν πιστο αντιγραφο του BMC σε ολα του.
Τεσπα,αυτο δεν ειναι προβλημα,αμα εχει αναστροφο κωνο παντως,τοτε ειναι σιγουρο το γεγονος οτι θα στουμπωσει νωριτερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|