PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Αγορά ζαντών-ελαστικών σε 207

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sotos-kal (sotiris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Sport 1.6VTI

Ένταξη: 14 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 1
Τόπος: Kalamata

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Αύγ 2009, 13:32:43    Θέμα δημοσίευσης: 207 - Αγορά ζαντών-ελαστικών σε 207 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά σε όλους του Forum. Είμαι φρέσκο αίμα στο club (1ο post κάνω) και θα ήθελα να ρωτήσω ορισμένα πραγματάκια. Αν και γνωρίζω ότι έχουν γίνει αντίστοιχες συζητήσεις ξανά εδώ μέσα, μου είναι κάπως δύσκολο να βρω κάποιο παλιότερο topic που να με ενημερώσει πλήρως, οπότε παίρνω το θάρρος να ρωτήσω εσάς.
Στο δια ταύτα...Έχω ένα peugeot 207 1.6lt (120hp), την έκδοση sport και θα ήθελα να του κάνω τις εξής αλλαγές:
1. Αλλαγή ζαντών
2. Αλλαγή ελαστικών
3. Αλλαγή ελατηρίων
4. Προσθήκη αεροτομής

Έχω προβληματιστεί γιατί όταν αγόρασα πέρυσι το αμάξι, στα τεχνικά χαρακτηριστικά είχα προσέξει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο φορούσε εργοστασιακά ελαστικά 195/55/R16. Στο πρώτο πλύσιμο του αμαξιού πρόσεξα ότι τα ελαστικά που είχε τελικά ήταν 185/65/R15. Όταν το είπα στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι η peugeot τελευταία στιγμή τα άλλαξε για λιγότερη κατανάλωση και λιγότερο θόρυβο στο δρόμο. Τώρα που σκέφτομαι να αλλάξω ζαντολάστιχα, να πάω σε αυτά που θα είχε έτσι κι αλλιώς (195/55/R16) ή να πάω στα 205/45/R17 (ψήνομαι τρελά για το συγκεκριμένο μέγεθος Smile )? Και ολα αυτά με προβληματιζούν σε συνδιασμό με το γεγονός ότι θέλω να το χαμηλώσω περίπου 3,5cm. Με τα λάστιχα 205/45/R17 και με το χαμήλωμα θα βρίσκει το λάστιχο κάπου στο θόλο όταν θα είναι τέρμα στριμένο το τιμόνι? Με το χαμήλωμα που λέω να κάνω και χωρίς αλλαγή αμορτισέρ θα σκίσω κανονικά τα αμορτισέρ ή είναι σχετικά αποδεκτό (το 3,5cm)? Θέλω γενικά να κάνω κουκλί το αμάξι χωρίς να το κάνω γάιδαρο που δεν πηγαίνει μία στο δρόμο ή σε μερικά χρόνια να μου βγάζει προβλήματα γιατί εγώ εγινα υπερβολικός. Τι παίζει γενικά με τα offset στις ζάντες? Θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει ορισμένα πραγματάκια σχετικά με τα offset, ποια είναι τα αποδεκτά στο συγκεκριμένο αμάξι, ποιά είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα με τις παραπάνω αλλαγές. Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις προτάσεις σας. Ελπίζω να μην σας κούρασα... Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1867s (PHP: 37% - SQL: 63%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on