PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εξελιξη 8v κυλινδροκεφαλης κινητηρα TU με μεγαλα κομβια
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 15:49:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
John δεν μεγαλωσα αυλους ρε,και δεν σκοπευω να το κανω γιατι οπως σωστα ειπες,σιγα μην πετυχω απολυτη συμμετρια μεταξυ τους... Sad
Απλα τους γυαλιζω και στο σημειο οπου "τρωω" μεταλο εχω σαν "οδηγο" το εργοστασιακο "νυχι" οποτε με το που εξαφανιστει,σταματαω. Smile

Σχετικα με το μαντεμι,εννοεις γυαλισμα ή μεγαλωμα;
Γιατι ειναι ηδη μεγαλυτερο απο τους αυλους της κεφαλης Confused ,αν και εγω ετσι και αλλιως θα παρω χταποδι... Laughing


Σωστος με το νυχι Smile

Η πολλαπλη υπαρχει λογος που ειναι ετσι Wink εμεις την εχουμε κανει γερη αμμοβολη και πηρε ελαχιστο σε διαμετρο.
Αλλα επισης την καναμε και γυαλι εσωτερικα.


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 17:22:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το μαντεμι δεν ασχοληθηκα καν ρε γιατι οπως ειπα θα παω σε χταποδι.
Γενικα παντως αν καποιος σκοπευει να το κρατησει,εχει αρκετο "ψωμι" οπως ειπες,αν και απο αυτα που εχω δοκιμασει,σαν το επωνυμο χταποδι δεν εχει,ιδιαιτερα μολις το στροφομετρο περασει τις 5000. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 20:34:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρόσεξε στο τί θα κάνεις στις έδρες... μην επέμβεις εκεί... όπως και στο θάλαμο καύσης...
Μπορεί να πέρνει πολύ δουλειά και βελτίωση αλλά θα χριαστείς μετρητικά όργανα και εμπειρία για να είσαι ακριβής!

Η μή ακρίβεια εδώ μπορεί να σου κοστίσει αντί να βοηθήσει!

Σε μιά φώτο νομίζω ότι έχεις ''φάει'' τους οδηγούς των βαλβίδων...αν ναι, να ξέρεις ότι θα έχεις γρήγορα μεγαλύτερες ανοχές εκεί και κατεπέκτασην ταλαντώσεις και μείωση του χρόνου ζωής των βαλβίδων όσο αυτές μεγαλώνουν.

Θα πρότεινα να αρκεστείς στα ''δόντια'' και στην ''ομοιομορφία'' των αυλών...

Καλή τύχη!!


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μητσο θαλαμο δεν ακουμπαω καν εκτος απο γυαλισμα γιατι οπως ειπες θα γινει καμια μλκια με ανομοιομορφη ογκομετρια και θα τραβαω τα βυζια μου μετα... Sad
Ουτε εδρες πειραξα,απλα θα πω στο ρεκτιφιε να τις παρει ενα πασο μιας και αναποφευκτα ακουμπησα με το dremel σε καποια σημεια και εκανε καποια ελαφρια σημαδακια.
Οδηγους δεν πειραξα ακομα παντως αν και θελω πολυ να τους κοντυνω.
Μετρησα τις διαφορες μηκους στην μαμα κεφαλη και σε αυτην της PS και η διαφορα σε μηκος ειναι αρκετη.
Αν θυμαμαι καλα τα νουμερα 3,5mm ειναι το μηκος των οδηγων στην PS και 1,4-1,5 στην μαμα.
Σκεφτομαι να κατεβασω τους μαμα περιπου 0,5mm που ειναι μια ενδιαμεση λυση... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:17:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Πρόσεξε στο τί θα κάνεις στο θάλαμο καύσης...Καλή τύχη!!

Το σχήμα του θαλάμου καύση παίζει ρόλο στο προς τα που μεταδείδεται το μέτοπο της φλόγας. Δλδ αν θα φορτίζει μονόπαντα τα πιστόνια και κατεπέκταση τα ελατήριά τους , αλλά και τα τοιχώματα των κυλίδρων. Θεωρητικά θέλουμε σφαιρίκή διατομή του θαλάμου για να έχουμε ομοιόμορφες δυνάμεις και λιγότερες μηχανικές και θερμικές καταπονήσεις.
Να και μία κεφαλή με καλό σχήμα θαλάμου.
http://images.turbomagazine.com/features/turp_0704_16z+nissan_skyline_gtr_z_tune+head.jpg


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:30:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να ειμαι ειλικρινης,ενας απο τους φιλους που συζητουσαμε το θεμα,προτεινε ενα σημειο στο οποιο αξιζει να "φαγωθει" η κεφαλη για να "δροσιζεται" το μπουζι αλλα επειδη ξερω οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα το κανω συμμετρικο,για αυτο και δεν το πειραξα καν... Sad
Θελει ιδιαιτερο εξοπλισμο για κατι τετοιο,πραγμα που δεν εχω αλλα και δεν θελω να πληρωσω.
Νομιζω ο Κωστας(Kpsig) εκανε κατι αναλογο στην κεφαλη του...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:46:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι μεγάλο μανίκι η βελτίωση του θαλάμου καύσης, για να τους κάνεις συμμετρικούς όλους. Γι' αυτό και οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού βαράνε στα αυτιά.
Σε έναν λάθος θάλαμο καύσης έχουμε τρελές θερμικές φοτρίσεις, τοπικές υπερθερμάνσεις, πυρακτώσεις, πειράκια κλπ. και στο τέλος κατάρευση του μετάλου τοπικά. Η ψύξη του μπουζιού είναι και αυτό ένα θέμα καλό, αλλά όπως είπες Στέλιο πρέπει στα πέριξ αυτού να είναι σφαιρικά όσο γίνετια για να έχουμε καλύτερι ροή θερμότητας προ τα ανώτερα στρώματα της κεφαλής.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 13:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
Είναι μεγάλο μανίκι η βελτίωση του θαλάμου καύσης, για να τους κάνεις συμμετρικούς όλους. Γι' αυτό και οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού βαράνε στα αυτιά.
Σε έναν λάθος θάλαμο καύσης έχουμε τρελές θερμικές φοτρίσεις, τοπικές υπερθερμάνσεις, πυρακτώσεις, πειράκια κλπ. και στο τέλος κατάρευση του μετάλου τοπικά. Η ψύξη του μπουζιού είναι και αυτό ένα θέμα καλό, αλλά όπως είπες Στέλιο πρέπει στα πέριξ αυτού να είναι σφαιρικά όσο γίνετια για να έχουμε καλύτερι ροή θερμότητας προ τα ανώτερα στρώματα της κεφαλής.


Πραγματικά, είναι πολύ δύσκολο, Δεν θυμάμαι νούμερα (γμτ) αλλά όταν είχα ογκομετρήσει τους αυλούς πριν τη μετατροπή, οι εξαγωγής ήταν ΟΚ αλλά οι εισαγωγής κουκουρούκου. Ειδικά στην περιοχή των bowls το καπάκι ήταν άθλιο. Ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα (καθώς ΔΕΝ είχα όλα τα σωστά εργαλεία) αλλά τελικά, από πλευράς όγκου οι αυλοί εισαγωγής/εξαγωγής και οι θάλαμοι καύσης είναι ίδιοι. Επίσης το βεντούρι το έχω μεταφέρει πιο πίσω σε σχέση με το μαμά καπάκι./
Κατά τη δική μου γνώμη, το πιο δύσκολο είναι το SSR (short side radius), δηλαδή η καμπύλη του αυλού εισαγωγής που σχηματίζει η επιφάνεια του λίγι πριν την έδρα. Όπως είναι το καπάκι ευνοεί τις μεσαίες στροφές και τις μέτριες ταχύτητες μιγματος. Εγώ το κατέβασα 1,5 χιλιοστό. Όμως, το τεράστιο μανίκι ήταν το να δώσω ίδια γεωμετρία και στους τέσσερις αυλούς. Μια καλή μέθοδος είναι να πάρεις σύρμα (καλάι) κόλλησης ηλεκτρονικών που είναι εύκαμπτο και να το πατήσεις ώστε να δεις τι σχήμα έχεις. Μπακάλικο, αλλά κάτι γίνεται. Εγώ μετραγα, ξαναμέτραγα... Τέλος πάντων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 14:04:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια παρα πολυ σοβαρη διευκρινηση. Exclamation

Ο λογος που οι αυλοι εισαγωγης δεν ειναι συμμετρικοι ειναι η ποσοτητα αερα που δεχονται.
Σχεδον σε κανενα μονοπεταλουδο μοτερ δεν περναει η ιδια ποσοτητα σε καθε κυλινδρο για αυτο και οι κατασκευαστες τροποποιουν αναλογα τους αυλους για να εξαλειψουν,οσο ειναι δυνατον,αυτο το φαινομενο.

Στην περιπτωση του Κωστα βεβαια που η εισαγωγη ειναι 4πεταλουδη,κατι τετοιο δεν υφισταται οποτε εννοειται οτι θελουμε τους αυλους οσο το δυνατον πιο συμμετρικους γινεται. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 16:03:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μια παρα πολυ σοβαρη διευκρινηση. Exclamation

Ο λογος που οι αυλοι εισαγωγης δεν ειναι συμμετρικοι ειναι η ποσοτητα αερα που δεχονται.
Σχεδον σε κανενα μονοπεταλουδο μοτερ δεν περναει η ιδια ποσοτητα σε καθε κυλινδρο για αυτο και οι κατασκευαστες τροποποιουν αναλογα τους αυλους για να εξαλειψουν,οσο ειναι δυνατον,αυτο το φαινομενο.

Στην περιπτωση του Κωστα βεβαια που η εισαγωγη ειναι 4πεταλουδη,κατι τετοιο δεν υφισταται οποτε εννοειται οτι θελουμε τους αυλους οσο το δυνατον πιο συμμετρικους γινεται. Wink

Δίκαιο έχεις, αν και κατά τη γνώμη μου αυτό θα έπρεπε να γίνεται στην πολλαπλή εισαγωγής και όχι στους αυλούς. Άσε που η ασσυμετρία ήταν τελείως /...τυχαία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Σεπ 2009, 10:03:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα στα περισσοτερα συγχρονα μοτερ,οντως γινεται στην πολλαπλη εισαγωγης και οχι στην κεφαλη,απλα εμεις ειμαστε νεκροφιλοι και ζηταμε εξελιξη του μελλοντως σε κινητηρες...προπολεμικους! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Σεπ 2009, 10:12:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
,απλα εμεις ειμαστε νεκροφιλοι


ειπες τη πιο σωστή κουβέντα!


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 23:10:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να και οι τελευταιες φωτο πριν παει η κεφαλη στο ρεκτιφιε για πλανισμα,νεους οδηγους βαλβιδων,κλπ...







Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Παρ 15 Ιαν 2010, 01:34:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Σεπ 2009, 13:04:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Να και οι τελευταιες φωτο πριν παει η κεφαλη στο ρεκτιφιε για πλανισμα,νεους οδηγους βαλβιδων,κλπ...

http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_003906.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_004162.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_005579.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_006530.jpg
http://xs343.xs.to/xs343/09383/picture_007847.jpg


Πολύ γυάλισμα στο θάλαμο καύσης! Εγώ δεν πολυασχολήθηκα εκεί.
Επίσης είδα ότι δεν άνοιξες σχεδόν καθόλου τους αυλούς εισαγωγής.
Για πες μου χαρακτηριστιά του μοτέρ και που αναμένεις max ισχύ και που ροπή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Σεπ 2009, 14:36:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωστα δεδομενου οτι ειναι ψευτοΝ,δεν περιμενω κατι τρελο,ας πουμε 110 αλογα καπου στις 7500 και περιπου 11,5 κιλα ροπη στις 6000.
Περι ανοιγματος αυλων,δεν τους πειραξα εκτος απο λιγο γυαλισμα μιας και οι διατομες τους ειναι ηδη οσο της πολλαπλης εισαγωγης οποτε δεν εκρινα σκοπιμο οτι επρεπε να μεγαλωσουν και αλλο,ετσι και αλλιως 1300αρι μοτερ ειναι,ποσο μεγαλη απαιτηση να εχει... Sad
Απο πλανισμα,ειναι στο 1 δεκατο.
Συμπληρωματικα θα εχει χταποδι 4-2-1 και εκκεντροφορο Ν(270/11,15 συμμετρικος).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
xouzouris83 (fwtis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot Rallye 1.3

Ένταξη: 19 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 33

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2010, 14:56:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ καλη δουλεια..δεν μας εβαλες αλλες φωτο να το δουμε ολοκληρωμενο!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2010, 17:07:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το εχω βγαλει ξανα απο τοτε μιας και το ρεκτιφιε μου εβαλε επανω ηδη τις βαλβιδες αλλα θελω να αλλαξω τα ελατηρια οποτε πιθανοτατα,αν θυμηθω να παω συνεργειο με την φωτογραφικη,θα ανεβασω και αλλες. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
xouzouris83 (fwtis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot Rallye 1.3

Ένταξη: 19 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 33

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 04:41:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πωπω ακομα παιδευεσαι??χαρας το κουραγιο σου..εφτιαξα κι εγω ενα τετοιο μοτερ μονος μου..την δευτερα λογικα το κουμπωνω αλλιως τριτη..για να δουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 09:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν παιδευομαι με το μοτερ,με την καροτσα εχω "κολλησει" οποτε αναποφευκτα μαζι και το μοτερ περιμενει... Laughing
Ειμαστε νεκροφιλοι παντως,τι να κανουμε... Rotfl Rotfl Rotfl
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
xouzouris83 (fwtis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot Rallye 1.3

Ένταξη: 19 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 33

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2010, 17:31:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ti kaneis stin karotsa??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1433s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on