Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 15:49:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | John δεν μεγαλωσα αυλους ρε,και δεν σκοπευω να το κανω γιατι οπως σωστα ειπες,σιγα μην πετυχω απολυτη συμμετρια μεταξυ τους...
Απλα τους γυαλιζω και στο σημειο οπου "τρωω" μεταλο εχω σαν "οδηγο" το εργοστασιακο "νυχι" οποτε με το που εξαφανιστει,σταματαω.
Σχετικα με το μαντεμι,εννοεις γυαλισμα ή μεγαλωμα;
Γιατι ειναι ηδη μεγαλυτερο απο τους αυλους της κεφαλης ,αν και εγω ετσι και αλλιως θα παρω χταποδι... |
Σωστος με το νυχι
Η πολλαπλη υπαρχει λογος που ειναι ετσι εμεις την εχουμε κανει γερη αμμοβολη και πηρε ελαχιστο σε διαμετρο.
Αλλα επισης την καναμε και γυαλι εσωτερικα.
.."detail separates winners from just runners"...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 17:22:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το μαντεμι δεν ασχοληθηκα καν ρε γιατι οπως ειπα θα παω σε χταποδι.
Γενικα παντως αν καποιος σκοπευει να το κρατησει,εχει αρκετο "ψωμι" οπως ειπες,αν και απο αυτα που εχω δοκιμασει,σαν το επωνυμο χταποδι δεν εχει,ιδιαιτερα μολις το στροφομετρο περασει τις 5000. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 20:34:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρόσεξε στο τί θα κάνεις στις έδρες... μην επέμβεις εκεί... όπως και στο θάλαμο καύσης...
Μπορεί να πέρνει πολύ δουλειά και βελτίωση αλλά θα χριαστείς μετρητικά όργανα και εμπειρία για να είσαι ακριβής!
Η μή ακρίβεια εδώ μπορεί να σου κοστίσει αντί να βοηθήσει!
Σε μιά φώτο νομίζω ότι έχεις ''φάει'' τους οδηγούς των βαλβίδων...αν ναι, να ξέρεις ότι θα έχεις γρήγορα μεγαλύτερες ανοχές εκεί και κατεπέκτασην ταλαντώσεις και μείωση του χρόνου ζωής των βαλβίδων όσο αυτές μεγαλώνουν.
Θα πρότεινα να αρκεστείς στα ''δόντια'' και στην ''ομοιομορφία'' των αυλών...
Καλή τύχη!!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:11:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μητσο θαλαμο δεν ακουμπαω καν εκτος απο γυαλισμα γιατι οπως ειπες θα γινει καμια μλκια με ανομοιομορφη ογκομετρια και θα τραβαω τα βυζια μου μετα...
Ουτε εδρες πειραξα,απλα θα πω στο ρεκτιφιε να τις παρει ενα πασο μιας και αναποφευκτα ακουμπησα με το dremel σε καποια σημεια και εκανε καποια ελαφρια σημαδακια.
Οδηγους δεν πειραξα ακομα παντως αν και θελω πολυ να τους κοντυνω.
Μετρησα τις διαφορες μηκους στην μαμα κεφαλη και σε αυτην της PS και η διαφορα σε μηκος ειναι αρκετη.
Αν θυμαμαι καλα τα νουμερα 3,5mm ειναι το μηκος των οδηγων στην PS και 1,4-1,5 στην μαμα.
Σκεφτομαι να κατεβασω τους μαμα περιπου 0,5mm που ειναι μια ενδιαμεση λυση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:17:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Πρόσεξε στο τί θα κάνεις στο θάλαμο καύσης...Καλή τύχη!! |
Το σχήμα του θαλάμου καύση παίζει ρόλο στο προς τα που μεταδείδεται το μέτοπο της φλόγας. Δλδ αν θα φορτίζει μονόπαντα τα πιστόνια και κατεπέκταση τα ελατήριά τους , αλλά και τα τοιχώματα των κυλίδρων. Θεωρητικά θέλουμε σφαιρίκή διατομή του θαλάμου για να έχουμε ομοιόμορφες δυνάμεις και λιγότερες μηχανικές και θερμικές καταπονήσεις.
Να και μία κεφαλή με καλό σχήμα θαλάμου.
http://images.turbomagazine.com/features/turp_0704_16z+nissan_skyline_gtr_z_tune+head.jpg
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:30:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να ειμαι ειλικρινης,ενας απο τους φιλους που συζητουσαμε το θεμα,προτεινε ενα σημειο στο οποιο αξιζει να "φαγωθει" η κεφαλη για να "δροσιζεται" το μπουζι αλλα επειδη ξερω οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα το κανω συμμετρικο,για αυτο και δεν το πειραξα καν...
Θελει ιδιαιτερο εξοπλισμο για κατι τετοιο,πραγμα που δεν εχω αλλα και δεν θελω να πληρωσω.
Νομιζω ο Κωστας(Kpsig) εκανε κατι αναλογο στην κεφαλη του... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 12:46:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι μεγάλο μανίκι η βελτίωση του θαλάμου καύσης, για να τους κάνεις συμμετρικούς όλους. Γι' αυτό και οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού βαράνε στα αυτιά.
Σε έναν λάθος θάλαμο καύσης έχουμε τρελές θερμικές φοτρίσεις, τοπικές υπερθερμάνσεις, πυρακτώσεις, πειράκια κλπ. και στο τέλος κατάρευση του μετάλου τοπικά. Η ψύξη του μπουζιού είναι και αυτό ένα θέμα καλό, αλλά όπως είπες Στέλιο πρέπει στα πέριξ αυτού να είναι σφαιρικά όσο γίνετια για να έχουμε καλύτερι ροή θερμότητας προ τα ανώτερα στρώματα της κεφαλής.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 13:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | Είναι μεγάλο μανίκι η βελτίωση του θαλάμου καύσης, για να τους κάνεις συμμετρικούς όλους. Γι' αυτό και οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού βαράνε στα αυτιά.
Σε έναν λάθος θάλαμο καύσης έχουμε τρελές θερμικές φοτρίσεις, τοπικές υπερθερμάνσεις, πυρακτώσεις, πειράκια κλπ. και στο τέλος κατάρευση του μετάλου τοπικά. Η ψύξη του μπουζιού είναι και αυτό ένα θέμα καλό, αλλά όπως είπες Στέλιο πρέπει στα πέριξ αυτού να είναι σφαιρικά όσο γίνετια για να έχουμε καλύτερι ροή θερμότητας προ τα ανώτερα στρώματα της κεφαλής. |
Πραγματικά, είναι πολύ δύσκολο, Δεν θυμάμαι νούμερα (γμτ) αλλά όταν είχα ογκομετρήσει τους αυλούς πριν τη μετατροπή, οι εξαγωγής ήταν ΟΚ αλλά οι εισαγωγής κουκουρούκου. Ειδικά στην περιοχή των bowls το καπάκι ήταν άθλιο. Ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα (καθώς ΔΕΝ είχα όλα τα σωστά εργαλεία) αλλά τελικά, από πλευράς όγκου οι αυλοί εισαγωγής/εξαγωγής και οι θάλαμοι καύσης είναι ίδιοι. Επίσης το βεντούρι το έχω μεταφέρει πιο πίσω σε σχέση με το μαμά καπάκι./
Κατά τη δική μου γνώμη, το πιο δύσκολο είναι το SSR (short side radius), δηλαδή η καμπύλη του αυλού εισαγωγής που σχηματίζει η επιφάνεια του λίγι πριν την έδρα. Όπως είναι το καπάκι ευνοεί τις μεσαίες στροφές και τις μέτριες ταχύτητες μιγματος. Εγώ το κατέβασα 1,5 χιλιοστό. Όμως, το τεράστιο μανίκι ήταν το να δώσω ίδια γεωμετρία και στους τέσσερις αυλούς. Μια καλή μέθοδος είναι να πάρεις σύρμα (καλάι) κόλλησης ηλεκτρονικών που είναι εύκαμπτο και να το πατήσεις ώστε να δεις τι σχήμα έχεις. Μπακάλικο, αλλά κάτι γίνεται. Εγώ μετραγα, ξαναμέτραγα... Τέλος πάντων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 14:04:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια παρα πολυ σοβαρη διευκρινηση.
Ο λογος που οι αυλοι εισαγωγης δεν ειναι συμμετρικοι ειναι η ποσοτητα αερα που δεχονται.
Σχεδον σε κανενα μονοπεταλουδο μοτερ δεν περναει η ιδια ποσοτητα σε καθε κυλινδρο για αυτο και οι κατασκευαστες τροποποιουν αναλογα τους αυλους για να εξαλειψουν,οσο ειναι δυνατον,αυτο το φαινομενο.
Στην περιπτωση του Κωστα βεβαια που η εισαγωγη ειναι 4πεταλουδη,κατι τετοιο δεν υφισταται οποτε εννοειται οτι θελουμε τους αυλους οσο το δυνατον πιο συμμετρικους γινεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 16:03:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μια παρα πολυ σοβαρη διευκρινηση.
Ο λογος που οι αυλοι εισαγωγης δεν ειναι συμμετρικοι ειναι η ποσοτητα αερα που δεχονται.
Σχεδον σε κανενα μονοπεταλουδο μοτερ δεν περναει η ιδια ποσοτητα σε καθε κυλινδρο για αυτο και οι κατασκευαστες τροποποιουν αναλογα τους αυλους για να εξαλειψουν,οσο ειναι δυνατον,αυτο το φαινομενο.
Στην περιπτωση του Κωστα βεβαια που η εισαγωγη ειναι 4πεταλουδη,κατι τετοιο δεν υφισταται οποτε εννοειται οτι θελουμε τους αυλους οσο το δυνατον πιο συμμετρικους γινεται. |
Δίκαιο έχεις, αν και κατά τη γνώμη μου αυτό θα έπρεπε να γίνεται στην πολλαπλή εισαγωγής και όχι στους αυλούς. Άσε που η ασσυμετρία ήταν τελείως /...τυχαία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Σεπ 2009, 10:03:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα στα περισσοτερα συγχρονα μοτερ,οντως γινεται στην πολλαπλη εισαγωγης και οχι στην κεφαλη,απλα εμεις ειμαστε νεκροφιλοι και ζηταμε εξελιξη του μελλοντως σε κινητηρες...προπολεμικους! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Σεπ 2009, 10:12:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ,απλα εμεις ειμαστε νεκροφιλοι |
ειπες τη πιο σωστή κουβέντα!
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 23:10:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να και οι τελευταιες φωτο πριν παει η κεφαλη στο ρεκτιφιε για πλανισμα,νεους οδηγους βαλβιδων,κλπ...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Παρ 15 Ιαν 2010, 01:34:52, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Σεπ 2009, 13:04:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ γυάλισμα στο θάλαμο καύσης! Εγώ δεν πολυασχολήθηκα εκεί.
Επίσης είδα ότι δεν άνοιξες σχεδόν καθόλου τους αυλούς εισαγωγής.
Για πες μου χαρακτηριστιά του μοτέρ και που αναμένεις max ισχύ και που ροπή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Σεπ 2009, 14:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστα δεδομενου οτι ειναι ψευτοΝ,δεν περιμενω κατι τρελο,ας πουμε 110 αλογα καπου στις 7500 και περιπου 11,5 κιλα ροπη στις 6000.
Περι ανοιγματος αυλων,δεν τους πειραξα εκτος απο λιγο γυαλισμα μιας και οι διατομες τους ειναι ηδη οσο της πολλαπλης εισαγωγης οποτε δεν εκρινα σκοπιμο οτι επρεπε να μεγαλωσουν και αλλο,ετσι και αλλιως 1300αρι μοτερ ειναι,ποσο μεγαλη απαιτηση να εχει...
Απο πλανισμα,ειναι στο 1 δεκατο.
Συμπληρωματικα θα εχει χταποδι 4-2-1 και εκκεντροφορο Ν(270/11,15 συμμετρικος). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
xouzouris83 (fwtis) Μόλις έγραψα
Peugeot Rallye 1.3
Ένταξη: 19 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2010, 14:56:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ καλη δουλεια..δεν μας εβαλες αλλες φωτο να το δουμε ολοκληρωμενο!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Απρ 2010, 17:07:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν το εχω βγαλει ξανα απο τοτε μιας και το ρεκτιφιε μου εβαλε επανω ηδη τις βαλβιδες αλλα θελω να αλλαξω τα ελατηρια οποτε πιθανοτατα,αν θυμηθω να παω συνεργειο με την φωτογραφικη,θα ανεβασω και αλλες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
xouzouris83 (fwtis) Μόλις έγραψα
Peugeot Rallye 1.3
Ένταξη: 19 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 04:41:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πωπω ακομα παιδευεσαι??χαρας το κουραγιο σου..εφτιαξα κι εγω ενα τετοιο μοτερ μονος μου..την δευτερα λογικα το κουμπωνω αλλιως τριτη..για να δουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 09:07:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν παιδευομαι με το μοτερ,με την καροτσα εχω "κολλησει" οποτε αναποφευκτα μαζι και το μοτερ περιμενει...
Ειμαστε νεκροφιλοι παντως,τι να κανουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
xouzouris83 (fwtis) Μόλις έγραψα
Peugeot Rallye 1.3
Ένταξη: 19 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 33
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Απρ 2010, 17:31:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ti kaneis stin karotsa?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|