PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εξελιξη 8v κυλινδροκεφαλης κινητηρα TU με μεγαλα κομβια
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 10:43:31    Θέμα δημοσίευσης: Εξελιξη 8v κυλινδροκεφαλης κινητηρα TU με μεγαλα κομβια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βελτιωση αναφερεται σε κεφαλη απο τα "γρηγορα" μοντελα(106 Rally 1300/1600,XSi 1400/1600,AX GTi Le Mans).

Τονιζω οτι τα σημεια βελτιωσης ειναι προσωπικες επιλογες μου μετα απο αρκετο ψαξιμο,συζητηση και συμβουλες με φιλους σεβαστου επιπεδου γνωσεων επι του θεματος,οπως επισης και απο αντιγραφη απο οσα διακρινω απο μια γνησια κεφαλη απο 205 Rallye group A Peugeot Sport.

Τα εργαλεια που χρειαζονται ειναι ενα Dremel(ή αναλογο μηχανημα),κεφαλες που να δεχονται μικρα κυλινδρικα γυαλοχαρτα(ταινιες λειανσης) και λειαντικα βουρτσακια.
http://www.dremeleurope.com/dremelocs-gr/Category.jsp;jsessionid=3FCDF565687AC2EFD09A582F54F3C9B3?&ccat_id=510

Επισης θα χρειαστει και ενα κοπτικο για την διαμορφωση της κεφαλης διπλα στο σημειο της εδρας της βαλβιδας
http://www.dremeleurope.com/dremelocs-gr/Product.jsp;jsessionid=3FCDF565687AC2EFD09A582F54F3C9B3?&ccat_id=483&prod_id=99


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Δευ 10 Αύγ 2009, 11:14:18, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 10:48:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδω φαινονται οι εργοστασιακοι αυλοι και καποιες ατελειες που εχουν κατα την κατασκευη της κεφαλης(κοστολογιο γαρ).
Η κεφαλη ειναι τοσο εντονα σαγρε και αγυαλιστη λογο αμμοβολης για να καθαρισει απο καπνες,καταλοιπα καυσης,κλπ(κοστιζει περι τα 20-30Ε σε ρεκτιφιε).

Με κοκκινα γραμματα και βελη εχω σημειωσει καποια σημεια στα οποια η επιφανεια δεν ειναι επιπεδη αλλα κανει "δοντι" με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για την ροη μιγματος και καυσαεριων.

Αυλος εισαγωγης:



Αυλος εξαγωγης:






Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Δευ 10 Αύγ 2009, 11:13:45, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 10:53:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεκινωντας με το κοπτικο,"σπαζουμε" την γωνια που κανει η επιφανεια της κεφαλης με την εδρα της βαλβιδας,φυσικα με αρκετη προσοχη για να μην "πληγωσουμε" την εδρα αλλα και να μην μας ξεφυγει πολυ το κοπτικο προς τα μεσα και γδαρει χωρις λογο την κεφαλη.





Προσπαθειτε να δουλεψετε το κοπτικο καθετα ως προς την εδρα της βαλβιδας ωστε η περιφερεια του να "σπασει" την γωνια που κανει η κεφαλη και να κανει μια πιο "γλυκεια" γωνια.
Τα μικρα "κυματα" που αφηνει το κοπτικο δεν μας πειραζουν τοσο πολυ καθως ετσι και αλλιως θα ακολουθησει γυαλισμα των θαλαμων καυσης οποτε και αυτα θα "σβησουν".


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Δευ 10 Αύγ 2009, 11:15:31, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 11:00:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφου τελειωσουμε με τις παραπανω εργασιες και στις 8 εδρες,περναμε στους αυλους.
Σκοπος ειναι να "σπασουμε" το "σκαλοπατι" που κανουν(εκει που δειχνει το κατσαβιδι).
Στην εισαγωγη ειναι λιγοτερο εντονο αλλα και παλι εχει περιθωρια για να εξαφανιστει σχεδον εντελως.
Εδω δεν χρησιμοποιουμε το κοπτικο αλλα την κεφαλη με τις ταινιες λειανσης,κατα προτιμηση με πιο χοντρο γυαλοχαρτο στην αρχη και με λεπτοτερο για τα τελευταια περασματα.
Εμενα προσωπικα μου χρειαστηκαν δυο γυαλοχαρτα ανα αυλο εισαγωγης για να εξαλειψω εντελως το "σκαλοπατι".





Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 11:06:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παμε αυλους εξαγωγης!

Εδω τα πραγματα ειναι σαφως δυσκολοτερα,ο αυλος ειναι στενοτερος,το σκαλοπατι πολυ πιο εντονο και γενικα θα χρειαστει σαφως πολυ περισσοτερη δουλεια για να γινει σωστα.
Γενικα οι αυλοι εξαγωγης στις συγκεκριμενες κεφαλες ειναι αρκετα κακοσχεδιασμενοι οποτε η βελτιωση που παιρνουν ειναι σαφως περισσοτερη.




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 11:10:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ακολουθησουν και αλλες φωτογραφιες οταν τελειωσω με τους αυλους και ξεκινησω το γυαλισμα των θαλαμων καυσης.
Το τελευταιο βημα μου θα ειναι κοντυμα των οδηγων των βαλβιδων στις βαλβιδες εισαγωγης(δουλεια που κανει το ρεκτιφιε εκτος και αν εχετε τον καταλληλο εξοπλισμο) και μετα θα μεινει πλανισμα(αν χρειαζεται),φρεζαρισμα εδρων(γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα πληγωσετε καποιες) και πολυ καλο καθαρισμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 12:41:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ όμορφη δουλειά, αλλά έχω την εξής ερώτηση.
Σίγουρα το φινίρισμα των αυλών είτε αυτοί είναι εισαγωγής είτε εξαγωγής δεν είναι πολύ καλό από το εργοστάσιο και αυτό λόγο κόστους εργασίας. Είναι καλό σίγουρα να εξαλείψουμε τα τυχόν σκαλοπάτια που παρουσιάζονται κατά την ροή του μίγματος από και προς τον θάλαμο καύσης. Αλλά γυαλίζοντας τα τοιχώματα των αυλών δεν υπάρχει περίπτωση να μειωθεί η ταχύτητα του μείγματος ή των καυσαερίων?
Γιατί το λέω αυτό. Κατά την ροή παρουσιάζονται δύο είδη δυνάμεων(που επηρεάζουν την στατική τριβή τριβή ολίσθησης). Οι δυνάμεις συνοχείς που είναι δυνάμεις ανάμεσα στα μόρια του ίδιου υλικού και στην συγκεκριμένη περίπτωση του μίγματος και αντιτίθεται στην κίνηση του μείγματος και δυνάμεις συνάφειας που αναπτύσσονται ανάμεσα σε μόρια διαφορετικών υλικών όταν έρχονται σε επαφή. Δηλ. στην περίπτωσή μας ανάμεσα στο μείγμα και τα τοιχώματα των αυλών. Οι δυνάμεις συνάφειας είναι υπεύθυνες για την δημιουργία ενός στρώματος μείγματος πάνω στα τοιχώματα των αυλών. Έτσι πάνω στο στρώμα αυτό ρέει το μείγμα πιο ομαλά. Γυαλίζοντας τώρα τους αυλούς στην ουσία χαλάμε αυτό το στρώμα. Κατά πόσο αυτή η επέμβαση επηρεάζει την ταχύτητα ροής του μείγματος?


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 18:00:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιωργο αυτο που λες ειναι σωστο και ετσι και αλλιως δεν εχω σκοπο να αφησω τους αυλους λειους σαν γυαλι,απλα πριν το πας για καθαρισμα,τους αγριευεις ελαφρως με ενα γυαλοχαρτο.
Η θεωρια που αναφερεις παντως ειναι ολοσωστη. Wink

Οσο αφορα τα "σκαλοπατια",και εγω στην αρχη ειχα ενδοιασμους μηπως παιζουν ρολο βεντουρι αλλα οταν πηρα στα χερια μου την κεφαλη του 205 ειδα οτι τα εχουν "σβησει" εντελως οποτε μαλλον δεν εχουν αμεση εφαρμογη λογο σχεδιασης απλα ειναι "σκουπιδια" της χυτευσης.
Ετσι και αλλιως αμα το προσεξεις,ειναι μονον στην πλευρα του μπουζι και οχι στην πισω(πλευρα που στηριζεται το μπεκ). Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:18:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωρητικά το φίλμ που δημιουργείται πάνω στα τοιχώματα παρουσιάζει μικρότερη τριβή όταν ρέει από πάνω του το μείγμα, από ότι κατευθείαν το μείγμα πάνω στους αυλούς. Αλλά η θεωρία δεν είναι πάντα εφαρμόσιμη. Έχετε εμπειρίες και από τις 2 δουλειές, σαν αποτέλεσμα λέω?


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
denlafkas (dionisis)
Μέλος
Μέλος
Επίσημο Μέλος

207rally2008

Ένταξη: 25 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 170
Τόπος: lefkada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:20:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι να λεμε τωρα πανεπιστημοναs ..μπραβο στελαρα με την υπομονη σου.ποσο υπολογιζειs να ειναι το κερδοs απο ολοι αυτη τη διαδικασια;


ola ok
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Αύγ 2009, 09:40:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιωργο εμπειρια εχω αλλα δεν μπορω να σου πω αν καταλαβα διαφορες... Sad
Απλα κρινω απο οσα βλεπω σε εργοστασιακα βελτιωμενα μοτερ.
Πχ η Renault Sport στα Clio RS ναι μεν εχει λειους αυλους αλλα χρησιμοποιει μια περιεργη κατασκευη με "σκαλοπατια" τα οποια ομως ειναι εντελως λεια,μεχρι και επανω στις γωνιες τους.
Απο την αλλη παλι,η κεφαλη της PS που εχω στα χερια μου οπως ειπα ειναι εντελως λεια αν και εκεινη ειναι καπως διαφορετικη κατασκευη μιας και το 205 Rallye ειχε 4αδα Weber οποτε αλλες αναγκες ειχε εκεινο,ιδιαιτερα στην μορφη gr A απο οπου και προερχεται η συγκεκριμενη κεφαλη.
Εγω παντως θα τα γυαλισω ολα και στο τελος θα "αγριεψω" τους αυλους με 250αρι γυαλοχαρτο κατα την φορα του μιγματος ομως.
Στην εξαγωγη παντως δεν χρειαζεται να εχεις ανωμαλη επιφανεια καθως τα αερια συμπεριφερονται λιγο διαφορετικα απο τα ρευστα.

---

Διονυση περι κερδους δεν ξερω ρε,Ν μοτερ θα φτιαξω εγω,οτι και να σου πω ψεματα θα ειναι...
Απλα μιας και το εχω λυμενο,ασχολουμαι αφου ετσι και αλλιως κακο δεν γινεται ασε που μαθαινεις και 2-3 πραγματα. Very happy
Απλα ευελπιστω οτι θα εχει πιο ομοιογενη καυση και καλυτερη αποδοση σε ολο το φασμα καθως αν λυσεις τετοια κεφαλη(κατα ποσο απο 1300αρι) θα δεις οτι οι επικαθησεις ειναι σε τετοιο βαθμο που φαινεται οτι το συγκεκριμενο μοτερ οταν σχεδιαστηκε ο πρωτος γνωμονας που ειχαν στ μυαλο τους οι κατασκευαστες ηταν η λεξη "overlap". Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 11:17:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
θα "αγριεψω" τους αυλους με 250αρι γυαλοχαρτο κατα την φορα του μιγματος ομως.

Εδώ με βρίσκεις αντίθετο. Θεωρώ ότι θα δώσεις υποχρεοτική πορεία στο μίγμα που μπορεί να διαφέρει έστω και ελάχιστα από αυτήν που διαγράφει ο αυλός, με αποτέλεσμα να προκαλέσεις στροβιλισμούς που θα χαλάσουν την πλήρωση του θαλάμου με μείγμα. Έστω και ελάχιστα. Οι στροβιλισμοί αυτοί μπορούν να φτάσουν στο σημείο να προκαλέσουν μέχρι και μεγαλύτερη τοπική συγκέντροση μείγματος και επακόλουθα πειράκια.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 11:24:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρερμηνευση,οταν λεω κατα την φορα του μιγματος δεν εννοω εντελως παραλληλα ως προς την ροη αλλα με φορα που τεινει προς περιστροφη.
Χειροτερα παντως λιγο χλωμο να ειναι καθως η κεφαλη του 205 ειναι τοσο γυαλισμενη που θα παθεις πλακα ετσι και δεις αυλους.

Δες εδω,αν μπορεσεις να το καταλαβεις,και πες μου...Η λεξη "λειο" απλα δεν ειναι αρκετη. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 11:31:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Παρερμηνευση,οταν λεω κατα την φορα του μιγματος δεν εννοω εντελως παραλληλα ως προς την ροη αλλα με φορα που τεινει προς περιστροφη.
Χειροτερα παντως λιγο χλωμο να ειναι καθως η κεφαλη του 205 ειναι τοσο γυαλισμενη που θα παθεις πλακα ετσι και δεις αυλους.

Δες εδω,αν μπορεσεις να το καταλαβεις,και πες μου...Η λεξη "λειο" απλα δεν ειναι αρκετη. Laughing

Είναι αρκετά λεία ως και γυαλί μπορώ να πω. Αλλά δείνοντας περιστροφή μπλέκεις τις κινήσεις και δεν ξέρω κατά πόσο η διαμόρφωση της κεφαλής των πιστονιών μπορεί να ενώσει ομαλά τις δύο κινήσεις ώστε να κρατήσεις σε υψηλά νούμερα τον ογκομετρικό βαθμό απόδοσης.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 12:23:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω,ενα πειραμα θα κανω και θα δειξει... Confused
Ετσι και αλλιως εχω αλλη μια για να χαλασω αμα δεν πετυχει. Laughing
Δεδομενου οτι η PS δουλευει με πολυ χαμηλοτερες ταχυτητες μιγματος και παραυτα τους εχει εντελως γυαλισμενους,ισως να μην την "αγριεψω" καν. Neutral
Θα τελειωσω μια ολα τα υπολοιπα και θα αφησω το συγκεκριμενο διλλημα τελευταιο μιας και μπορει να γινει μετα. Confused

Αν κρινω και απο το 16v XSi μου παντως στο οποιο ετριψα αυλους(μονον,τιποτα αλλο),δεν βλεπω να υστερει καπου σε σχεση πχ με του Σταυρου που εχει ιδια πραγματα... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 12:26:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Δεδομενου οτι η PS δουλευει με πολυ χαμηλοτερες ταχυτητες μιγματος και παραυτα τους εχει εντελως γυαλισμενους,

Ξέρεις ταχύτητες εισαγωγής?


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 12:36:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως έγραψα και πιο πάνω, το σχήμα της κεφαλής των πιστονιών παίζουν τον επόμενο σημαντηκό ρόλο στην απόδοση ενός μοτέρ. Και δεν αναφέρομαι στο αν τα πιστόνια θα είναι σφυρίλατα ή θα είναι σκαμένα για παίρνουν τους εκκεντροφόρους. Αλλά στην γωνία πρόσκρουσης του μείγματος σε αυτήν και την οδήγηση που του κάνει μέσα στον θάλαμο καύσης. Ένα στοιχειόδεις ανεκτό σχήμα είναι αυτό το οποίο δείνει κυκλική φορά του μείγματος μέσα στον κύλινδρο με φορά προς την βαλβίδα εξαγωγής. Από εκεί και πέρα μπορεί να έχει τέτοιες γωνίες η κεφαλή του πιστονιού που να οδηγεί μέρος του μείγματος προς το μπουζί ώστε τοπικά να γίνει πιο πλούσιο το μείγμα για να μεταδοθεί το μέτοπο της φλόγας πιο γρήγορα, αλλά και να έχουμε άλλες θερμοκρασιακές κατανομές μέσα στον θάλαμο καύσης.
Αυτά για μία μικρή ενημέρωση, για όσους δεν ξέρουν πώς μπορεί μία ιδιαίτερη επιλογή πιστονιών μπορεί να σου δώσει άλογα αλλά και μπορεί να σου πάρει.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 12:40:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νουμερα οχι αλλα φαινεται απο τις επικαθησεις...
Δεδομενου οτι δεν ηταν βολτισιο μοτερ,ειχε πολυ καρβουνιλα σε συγκεκριμενα σημεια πραγμα που φανερωνει το που "ποναει" και που "σκαλωνει" η ροη. Wink

Αμα βγαλεις μια κεφαλη που εχει γραψει πολλα χιλιομετρα θα σου δειξει ολες τις αδυναμιες της. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 15:11:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαρα στο κουραγιο σου Razz
Παντως μεγαλη προσοχη θελει στο να γινουν ολοι οι αυλοι ακριβως το ιδιο. Εκει ειναι το ζορι!
Επισης για οποιον εχει περισοτερο κουραγιο μπορει να κανει αντιστοιχη δουλεια και στο μαντεμι της εξαγωγης


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 15:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

John δεν μεγαλωσα αυλους ρε,και δεν σκοπευω να το κανω γιατι οπως σωστα ειπες,σιγα μην πετυχω απολυτη συμμετρια μεταξυ τους... Sad
Απλα τους γυαλιζω και στο σημειο οπου "τρωω" μεταλο εχω σαν "οδηγο" το εργοστασιακο "νυχι" οποτε με το που εξαφανιστει,σταματαω. Smile

Σχετικα με το μαντεμι,εννοεις γυαλισμα ή μεγαλωμα;
Γιατι ειναι ηδη μεγαλυτερο απο τους αυλους της κεφαλης Confused ,αν και εγω ετσι και αλλιως θα παρω χταποδι... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1587s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on