PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Ρυθμιση ενισχυτη

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 00:12:19    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Ρυθμιση ενισχυτη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει καποιος να βοηθειση στην ρυθμισεις high και low pass εχω
1) ενα esx 4120 http://www.esxaudio.de/manuals/SE2100-4120.pdf που δινει στα peerless resolution 5 και στο subwoofer esx sxb300
2) και ενα panasonic cy-pa2003n http://www.panasonic.gr/servlet/PB/menu/1251366_l17/index.html για τα jbl t696
ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 09:26:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο Sub βαζεις Low pass και στα ηχεια High pass .

Το Low pass ρυθμισε το στους 60 και βλέπεις εκει ακους και πρατεις (αν σερνει συντονιζει καπου κτλ κτλ)
οσο για το volume εχω δικη μου αποψη και αρκετοι ισως διαφωνισουν .

Γραφεις ενα Cb με ενα δυνατο κοματι Hip Hop ενα που να εχει πολυ φωνη (σκυλε πχ) ενα techno rave οιδες . οπου το εχεις κανει normalise στα 0 db peak ολα τα κοματια (αυτο ειναι το ποιο δυνατο - χαλια cd που μπορεις να φτιαξεις ) .

Κλήνεις τελειος το volume απο τους ενυσχιτες πισω ανηγεις τερμα απο το κασετοφονω χωρις το sub αν ειναι δυνατον .
Τσεκαρεις και φτιαχνεις το Eq ωστε να ειναι περιπου οπως ακους εκτος και αν ακους σχεδον Flat .

Αρχιζεις και ανεβαζεις το volume απο τον ενυσχιτη του ποιο σιγανου ηχειου οταν αρχισει και παραμορφονει εστω και ελαχιστα πας μεχρι εκει που ΔΕ παραμορφονη και εισαι οκ, κανεις το ιδιο με τα αλλα ηχεια και εκει ή θα ψαξεις και το δικο τους τερμα ή θα πας μεχρι εκει που ακουγετε ομοιομορφα ο ηχος και οχι μονο απο πισω .

Κανεις το ιδιο και με το sub και εισαι αρχοντας .

Ps αν τα μπροστα ειναι ποιο δυνατα αστα ετσι ετσι και αλιος το θεμα ειναι να ακουει ο οδηγος χωρις να χρειαζεται να κουφενει τους πισω Wink

Επισης μπορεις να πας σε καποιον με ηχοσυστηματα να στο ρυθμιση αρκη να ακουσεις αμαξι του και να μην ειναι dbakias - μονο φασαρια αλα να ειναι δυνατη Wink


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??


Έχει επεξεργασθεί από τον/την mrkaza στις Πεμ 13 Αύγ 2009, 09:56:36, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 09:33:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον.
Η διαδικασια που πρεπει να ακολουθησεις για να ρυθμισεις εναν ενισχυτη ειναι η εξης:
Κατεβαζεις ολα τα ρυθμιστικα εντασης στο κατωτερο σημειο.
Σηκωνεις την ενταση της πηγης κοντα στο ανωτερο σημει αλλα οχι τερμα(αν η διαβαθμιση ειναι πχ μεσχρι το 35 εσυ το πας εχρι το 30-32).
Κατοπιν ξεκινας σιγα σιγα να σηκωνεις ενταση στον ενισχυτη που σου σου οδηγει τα φωνητικα(περιφειακα ηχεια).Σε καποιο σημειο θα τα ακουσεις να παραμορφωνουν ελαφρως(κοιτα και τα οβαλ σου που ειναι ευκολο να το καταλαβεις).Τοτε αρχιζεις να αυξανεις το φιλτρο υψηλων(high pas)μεχρινα κοψει η παραμορφωση.Κατοπιν αυξανεις κι αλλο την ενταση και ξανα το ιδιο.Αυτο θα το κανεις λογικα μεχρι να φτασεις λιγο πριν τα τρια τεταρτα της εντασης(μπακαλικα και ωρολογιακα μεχρι και δεκα),ενω στο φιλτρο θα φτασεις μεχρι τους 140-160 κυκλους το πολυ.Μετα δεν εχει νοημα γιατι αποκοπτεις πολλες συχνοτητες και το φασμα διαχωρισμου αναμεσα στις χαμηλες και τις υψηλες σου θα ειναι πολυ μεγαλο και δεν θα εχεις συμμετρια.
Στις χαμηλες τωρα (sub) τα πραγματα ειναι σχεδον στανταρ για να ξεκινησεις.
Κροσσαρεις το φιλτρο στους 80 κυκλους με μαξ 120 (μην πας παραπανω θα μπουμαρεις) και παιξε με την ενταση οσο νομιζεις εσυ αλλα η μεση κατασταση(ρυθμιστικο 12 ακριβως) ειναι η καλυτερη για αρχη.
Κανε αυτα και αν εχεις αποριες συνεχιζω...



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 10:11:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω ξεχασα να πω οτι δοκιμαζεις οτι δεν παραμορφονη και με τα 3 κοματια .

@Sotos αληθεια γιατι οχι τερμα η πηγη ?


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 11:22:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mrkaza έγραψε:
Εγω ξεχασα να πω οτι δοκιμαζεις οτι δεν παραμορφονη και με τα 3 κοματια .

@Sotos αληθεια γιατι οχι τερμα η πηγη ?

Πολυ σωστες οι παρατηρησεις σου για τα τρια κομματια και επισης επειδη ειναι 15 αρι το sub μενουμε στους 60 οπως ειπες.
Αλλα...
Η πηγη για δυο λογους πρεπει να μην ειναι τερμα.
1ον γιατι αν βαλεις ενα χαμηλογραμμενο κομματι (κατω ακομα και απο το πρωτο κοκκινο σταθμης εγγραφης) δεν θα εχεις την απαραιτητη ενταση
Και 2ον γιατι ολα μα ολ τα μηχανηματα πλην alpine & eclipse παραμορφωνουν στο τερμα τους.
Τα πρωτης τεχνολογιας ειχαν το προβλημα της παραμορφωσης ποτενσιομετρου.Τα τελευταιας γενιας που εχουν ψηφιακη σταθμη με βηματικα ποτενσιομετρα δεν εχουν αυτο το προβλημα αλλα υπαρχει το προβλημα απολαβης του ενισχυτη τους οταν το οριο εντασης ξεπερασει καποια σταθμη.Βεβαια οταν εχεις εξ ενισχυτη θα μου πεις που κολλαει η απολαβη του εν της μοναδας.Ελα ομως που κολλαει γιατι με τον ιδιο ακριβως τροπο διαλυεται και το ποσοστο της προενισχυσης.
Για τα alpine (μιας και τα eclipse ισως καποιοι δεν τα γνωριζουν)εχω να σας πω οτι εχουν μια πολυ αξιοπροσεκτη ιδιοτητα του να κλεινει απο το μενου ο εσωτερικς τους ενισχυτης ,κανοντας με αυτο τον τροπο την μοναδα ενα καθαρο deck μηχανημα αφηνοντας το τροφοδοτικο να δυλευει μονο για τον μηχανισμο και την προενισχυση ,αποκοπτωντας ετσι τον τελικο ενσχυτη που καταναλωνει μεγαλο ποσοστο της ισχυος του...
Και αυτη η ιδιοτητα υπαρχει ακομα και σε ενα μηχανημα των 100€......



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....


Έχει επεξεργασθεί από τον/την sotos 207Gt στις Πεμ 13 Αύγ 2009, 14:53:08, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
thesalos (Γιωργος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 207 rallye (2008)

Ένταξη: 11 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 326
Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 14:13:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ποιο σημειο του μενου γινεται αυτο?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 14:49:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αναλογα το μηχανημα.
αν εχεις το F(function) διπλα στο 1 το κρατας πατημενο για 2δ και μετα γυρνας τη φωνη μεχρι να βρεις power ic και αναλογα με το enter η το band το αλλαζεις.
Υπαρχει και μια αλλη λειτουργια που δεν φαινεται στα manual και αυτη ειναι για τα βεντιλατερ της καθε πηγης.
Οποιος εχεις πηγη του 07 ας κρατησει πατημενο το source και κατοπιν ας πατησει το play/pause μια φορα και ετσι ενγοποιειτε και απενεργοποιειτε τα βεντιλατερ οποτε θελετε....



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
thesalos (Γιωργος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 207 rallye (2008)

Ένταξη: 11 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 326
Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 17:20:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω πολυ Σωτηρη.Thumb right

Εγω εχω το Alpine CDE-103BT


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 18:21:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κρατα πατημεο το set up για 2 δ
γυρνα τη φωνη μεχρι το power ic
enter off-on enter... Wink



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 18:55:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες.
η ρυθμιση που εκανα ειναι
στην πηγη εβαλα τα bass -3/7 τα tremble +5/7 και εδωσα +1/7 στα μπροστινα ηχεια γιατι ολα τα ηχεια παιρνουν απο τα μπροατα rca και το sub απο τα πισω rca ωστε να το κοψο λιγο
το sub ειναι 12" και το εβαλα high pass 20 hz low pass 90 bass boost 11/12 και το gain στο και 10
τα μπροστινα ηχεια high pass 140 hz low pass 30 bass boost 0/12 και το gain στο παρα 10
τα πισω ηχεια την συχνοτιτα 150 και το gain στο και 5
πως το βλεπεται?
ευχαριστω και παλι


http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 19:23:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κασετοφονω σου δεν εχει χωριστη εξοδο sub ?

Αν εχει ξεκιναμε απο τα βασικα απο την μια πλευρά περνας ρευματα απο την αλλη σηματα .

3 ζευγάρια RCA μεχρι ενυσχιτες 1 μπροστα 1 πισω 1 sub .

Loudness κλειστο Tremple + 2 max αλιως ειναι ευκολο να τα καψεις αν θες κιαλο κοβεις μεσαια χαμηλωνεις sub τσεκαρεις το crossover μη και εχει διακοπτη και εχεις κοψει απο εκει πριμα κοβεις μεσαια κτλ κτλ α ναι αν δεν πιασουν ολα αυτά θες αλλα twiter για τα γγουστα σου Sad

To sub low pass οχι High pass μεχρι 80 hz θα πηγενα εγω .
Τα ηχεια σου αν κατεβενουν μέχρι 80 καλο ειναι να τα πας μεχρι εκει ή τεσπα μεχρι εκει που εχεις βαλει το sub αλιος θα χασεις συχνοτιτες .

PS ναι moy αρεσει να παιζω με cross + ηχεια και οχι με το eq μη ξεχνάτε οτι οταν βαζετε +3 db ζητατε απο τα παντα να βγάλουν τα διπλα Watt .


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TOMMI (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)

Ένταξη: 25 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 19:50:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχει εξοδο για sub οποτε παιρνω απο την εξοδο του 4καναλου που μονος του μου δινει απο τα μπροστα και τα πισω
να κατεβασω τα tremple στο 2 το loudn το εχω κλειστο
για τα low και high pass μπορεις να τα γραψεις ποιο αναλυτικα ?
τα πισω καλλα ειναι στα 150
στο ps τι εννοεις με το +3 db
thanks


http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 20:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν πχ την ωρα που βαραει το μπάσο ο ενυσχιτης δινει 20 Watt στην τρέχουσα ενταση βαζοντας +3 στο μπάσο θα δωσει 40 watt και θα ακουσεις εχτρα μπάσο , Αν ομως ο ενυσχιτης η ενταση ανεβει και εσυ πας σχεδον στο τερμα την ωρα εκεινη pickαρη γιατι δεν εχει να δωσει τοσα watt και απλα τα κανει το ημιτονο τετραγονο και ακους παραμορφοση αν το παρακανεις με το volume καις ηχεια .

Οταν αυτό ομως γινεται στα πριμα δεν το ακους ευκολα οποτε να και το πως καις twitter .

Στα δικα σου τωρα αφου δεν εχει ξεχωριστη εξοδο για sub ΔΕΝ παιζεις με το bass αλα με το volume του ενυσχιτη που εχεις το Sub μεχρι να ακους οσο μπάσο θελεις εχωντας το μπασο στο 0 db απο εκει και μετα αναλογα το κοματι θα παιζεις +2 -2 db .

Επισης το οτι θες τοσα πριμα ισως να οφηλετε στο οτι εχεις πολυ δυνατα το σθβ και τα καλυπτη ολα , κλησε το volume του εντελος και δες αν εξακολουθεις να θες εκει τα πριμα .

Ελπιζω να βοηθεισα , καλες μου διακοπες ισως μπω αυριο απο το πλοιο να δοσω καμια απαντιση αλιος απο Τριτη .


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0918s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on