Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 09:26:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο Sub βαζεις Low pass και στα ηχεια High pass .
Το Low pass ρυθμισε το στους 60 και βλέπεις εκει ακους και πρατεις (αν σερνει συντονιζει καπου κτλ κτλ)
οσο για το volume εχω δικη μου αποψη και αρκετοι ισως διαφωνισουν .
Γραφεις ενα Cb με ενα δυνατο κοματι Hip Hop ενα που να εχει πολυ φωνη (σκυλε πχ) ενα techno rave οιδες . οπου το εχεις κανει normalise στα 0 db peak ολα τα κοματια (αυτο ειναι το ποιο δυνατο - χαλια cd που μπορεις να φτιαξεις ) .
Κλήνεις τελειος το volume απο τους ενυσχιτες πισω ανηγεις τερμα απο το κασετοφονω χωρις το sub αν ειναι δυνατον .
Τσεκαρεις και φτιαχνεις το Eq ωστε να ειναι περιπου οπως ακους εκτος και αν ακους σχεδον Flat .
Αρχιζεις και ανεβαζεις το volume απο τον ενυσχιτη του ποιο σιγανου ηχειου οταν αρχισει και παραμορφονει εστω και ελαχιστα πας μεχρι εκει που ΔΕ παραμορφονη και εισαι οκ, κανεις το ιδιο με τα αλλα ηχεια και εκει ή θα ψαξεις και το δικο τους τερμα ή θα πας μεχρι εκει που ακουγετε ομοιομορφα ο ηχος και οχι μονο απο πισω .
Κανεις το ιδιο και με το sub και εισαι αρχοντας .
Ps αν τα μπροστα ειναι ποιο δυνατα αστα ετσι ετσι και αλιος το θεμα ειναι να ακουει ο οδηγος χωρις να χρειαζεται να κουφενει τους πισω
Επισης μπορεις να πας σε καποιον με ηχοσυστηματα να στο ρυθμιση αρκη να ακουσεις αμαξι του και να μην ειναι dbakias - μονο φασαρια αλα να ειναι δυνατη 
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Έχει επεξεργασθεί από τον/την mrkaza στις Πεμ 13 Αύγ 2009, 09:56:36, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 09:33:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον.
Η διαδικασια που πρεπει να ακολουθησεις για να ρυθμισεις εναν ενισχυτη ειναι η εξης:
Κατεβαζεις ολα τα ρυθμιστικα εντασης στο κατωτερο σημειο.
Σηκωνεις την ενταση της πηγης κοντα στο ανωτερο σημει αλλα οχι τερμα(αν η διαβαθμιση ειναι πχ μεσχρι το 35 εσυ το πας εχρι το 30-32).
Κατοπιν ξεκινας σιγα σιγα να σηκωνεις ενταση στον ενισχυτη που σου σου οδηγει τα φωνητικα(περιφειακα ηχεια).Σε καποιο σημειο θα τα ακουσεις να παραμορφωνουν ελαφρως(κοιτα και τα οβαλ σου που ειναι ευκολο να το καταλαβεις).Τοτε αρχιζεις να αυξανεις το φιλτρο υψηλων(high pas)μεχρινα κοψει η παραμορφωση.Κατοπιν αυξανεις κι αλλο την ενταση και ξανα το ιδιο.Αυτο θα το κανεις λογικα μεχρι να φτασεις λιγο πριν τα τρια τεταρτα της εντασης(μπακαλικα και ωρολογιακα μεχρι και δεκα),ενω στο φιλτρο θα φτασεις μεχρι τους 140-160 κυκλους το πολυ.Μετα δεν εχει νοημα γιατι αποκοπτεις πολλες συχνοτητες και το φασμα διαχωρισμου αναμεσα στις χαμηλες και τις υψηλες σου θα ειναι πολυ μεγαλο και δεν θα εχεις συμμετρια.
Στις χαμηλες τωρα (sub) τα πραγματα ειναι σχεδον στανταρ για να ξεκινησεις.
Κροσσαρεις το φιλτρο στους 80 κυκλους με μαξ 120 (μην πας παραπανω θα μπουμαρεις) και παιξε με την ενταση οσο νομιζεις εσυ αλλα η μεση κατασταση(ρυθμιστικο 12 ακριβως) ειναι η καλυτερη για αρχη.
Κανε αυτα και αν εχεις αποριες συνεχιζω...
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 10:11:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ξεχασα να πω οτι δοκιμαζεις οτι δεν παραμορφονη και με τα 3 κοματια .
@Sotos αληθεια γιατι οχι τερμα η πηγη ?
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 11:22:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mrkaza έγραψε: | Εγω ξεχασα να πω οτι δοκιμαζεις οτι δεν παραμορφονη και με τα 3 κοματια .
@Sotos αληθεια γιατι οχι τερμα η πηγη ? |
Πολυ σωστες οι παρατηρησεις σου για τα τρια κομματια και επισης επειδη ειναι 15 αρι το sub μενουμε στους 60 οπως ειπες.
Αλλα...
Η πηγη για δυο λογους πρεπει να μην ειναι τερμα.
1ον γιατι αν βαλεις ενα χαμηλογραμμενο κομματι (κατω ακομα και απο το πρωτο κοκκινο σταθμης εγγραφης) δεν θα εχεις την απαραιτητη ενταση
Και 2ον γιατι ολα μα ολ τα μηχανηματα πλην alpine & eclipse παραμορφωνουν στο τερμα τους.
Τα πρωτης τεχνολογιας ειχαν το προβλημα της παραμορφωσης ποτενσιομετρου.Τα τελευταιας γενιας που εχουν ψηφιακη σταθμη με βηματικα ποτενσιομετρα δεν εχουν αυτο το προβλημα αλλα υπαρχει το προβλημα απολαβης του ενισχυτη τους οταν το οριο εντασης ξεπερασει καποια σταθμη.Βεβαια οταν εχεις εξ ενισχυτη θα μου πεις που κολλαει η απολαβη του εν της μοναδας.Ελα ομως που κολλαει γιατι με τον ιδιο ακριβως τροπο διαλυεται και το ποσοστο της προενισχυσης.
Για τα alpine (μιας και τα eclipse ισως καποιοι δεν τα γνωριζουν)εχω να σας πω οτι εχουν μια πολυ αξιοπροσεκτη ιδιοτητα του να κλεινει απο το μενου ο εσωτερικς τους ενισχυτης ,κανοντας με αυτο τον τροπο την μοναδα ενα καθαρο deck μηχανημα αφηνοντας το τροφοδοτικο να δυλευει μονο για τον μηχανισμο και την προενισχυση ,αποκοπτωντας ετσι τον τελικο ενσχυτη που καταναλωνει μεγαλο ποσοστο της ισχυος του...
Και αυτη η ιδιοτητα υπαρχει ακομα και σε ενα μηχανημα των 100€......
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την sotos 207Gt στις Πεμ 13 Αύγ 2009, 14:53:08, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thesalos (Γιωργος) Φανατικό μέλος

 peugeot 207 rallye (2008)
Ένταξη: 11 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 326 Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 14:13:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ποιο σημειο του μενου γινεται αυτο?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 14:49:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αναλογα το μηχανημα.
αν εχεις το F(function) διπλα στο 1 το κρατας πατημενο για 2δ και μετα γυρνας τη φωνη μεχρι να βρεις power ic και αναλογα με το enter η το band το αλλαζεις.
Υπαρχει και μια αλλη λειτουργια που δεν φαινεται στα manual και αυτη ειναι για τα βεντιλατερ της καθε πηγης.
Οποιος εχεις πηγη του 07 ας κρατησει πατημενο το source και κατοπιν ας πατησει το play/pause μια φορα και ετσι ενγοποιειτε και απενεργοποιειτε τα βεντιλατερ οποτε θελετε....
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thesalos (Γιωργος) Φανατικό μέλος

 peugeot 207 rallye (2008)
Ένταξη: 11 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 326 Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 17:20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω πολυ Σωτηρη.
Εγω εχω το Alpine CDE-103BT
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2009, 18:21:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κρατα πατημεο το set up για 2 δ
γυρνα τη φωνη μεχρι το power ic
enter off-on enter... 
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 18:55:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες.
η ρυθμιση που εκανα ειναι
στην πηγη εβαλα τα bass -3/7 τα tremble +5/7 και εδωσα +1/7 στα μπροστινα ηχεια γιατι ολα τα ηχεια παιρνουν απο τα μπροατα rca και το sub απο τα πισω rca ωστε να το κοψο λιγο
το sub ειναι 12" και το εβαλα high pass 20 hz low pass 90 bass boost 11/12 και το gain στο και 10
τα μπροστινα ηχεια high pass 140 hz low pass 30 bass boost 0/12 και το gain στο παρα 10
τα πισω ηχεια την συχνοτιτα 150 και το gain στο και 5
πως το βλεπεται?
ευχαριστω και παλι
http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 19:23:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κασετοφονω σου δεν εχει χωριστη εξοδο sub ?
Αν εχει ξεκιναμε απο τα βασικα απο την μια πλευρά περνας ρευματα απο την αλλη σηματα .
3 ζευγάρια RCA μεχρι ενυσχιτες 1 μπροστα 1 πισω 1 sub .
Loudness κλειστο Tremple + 2 max αλιως ειναι ευκολο να τα καψεις αν θες κιαλο κοβεις μεσαια χαμηλωνεις sub τσεκαρεις το crossover μη και εχει διακοπτη και εχεις κοψει απο εκει πριμα κοβεις μεσαια κτλ κτλ α ναι αν δεν πιασουν ολα αυτά θες αλλα twiter για τα γγουστα σου
To sub low pass οχι High pass μεχρι 80 hz θα πηγενα εγω .
Τα ηχεια σου αν κατεβενουν μέχρι 80 καλο ειναι να τα πας μεχρι εκει ή τεσπα μεχρι εκει που εχεις βαλει το sub αλιος θα χασεις συχνοτιτες .
PS ναι moy αρεσει να παιζω με cross + ηχεια και οχι με το eq μη ξεχνάτε οτι οταν βαζετε +3 db ζητατε απο τα παντα να βγάλουν τα διπλα Watt .
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TOMMI (Γιαννης) Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.6 (16V) RALLYE ('00 1φ)
Ένταξη: 25 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 79
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 19:50:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχει εξοδο για sub οποτε παιρνω απο την εξοδο του 4καναλου που μονος του μου δινει απο τα μπροστα και τα πισω
να κατεβασω τα tremple στο 2 το loudn το εχω κλειστο
για τα low και high pass μπορεις να τα γραψεις ποιο αναλυτικα ?
τα πισω καλλα ειναι στα 150
στο ps τι εννοεις με το +3 db
thanks
http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/241984-tommi106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 20:41:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν πχ την ωρα που βαραει το μπάσο ο ενυσχιτης δινει 20 Watt στην τρέχουσα ενταση βαζοντας +3 στο μπάσο θα δωσει 40 watt και θα ακουσεις εχτρα μπάσο , Αν ομως ο ενυσχιτης η ενταση ανεβει και εσυ πας σχεδον στο τερμα την ωρα εκεινη pickαρη γιατι δεν εχει να δωσει τοσα watt και απλα τα κανει το ημιτονο τετραγονο και ακους παραμορφοση αν το παρακανεις με το volume καις ηχεια .
Οταν αυτό ομως γινεται στα πριμα δεν το ακους ευκολα οποτε να και το πως καις twitter .
Στα δικα σου τωρα αφου δεν εχει ξεχωριστη εξοδο για sub ΔΕΝ παιζεις με το bass αλα με το volume του ενυσχιτη που εχεις το Sub μεχρι να ακους οσο μπάσο θελεις εχωντας το μπασο στο 0 db απο εκει και μετα αναλογα το κοματι θα παιζεις +2 -2 db .
Επισης το οτι θες τοσα πριμα ισως να οφηλετε στο οτι εχεις πολυ δυνατα το σθβ και τα καλυπτη ολα , κλησε το volume του εντελος και δες αν εξακολουθεις να θες εκει τα πριμα .
Ελπιζω να βοηθεισα , καλες μου διακοπες ισως μπω αυριο απο το πλοιο να δοσω καμια απαντιση αλιος απο Τριτη .
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|