PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 RC - Εντυπωσεις απο τα εργοστασιακα φρενα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 10:04:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνώμη αλλά οι δαγκάνες είναι με τις βάσεις λαμάκια κλπ?

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nik_psa στις Πεμ 05 Νοέ 2009, 17:54:11, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 10:22:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιά βάση δαγκάνας βρε αδερφέ?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 16:39:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι εργοστσιακές δαγκάνες δεν κάθονται κατ'ευθείαν πάνω στο άκρο αλλά ανάμεσα σε δαγκάνα και άκρο παρεμβάλλεται ένα αντίκρισμα(βάση δαγκάνας)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 17:00:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή ο φίλος ρώτησε μόνο για δαγκάνα, γι' αυτό και έδωσα κωδικό και τιμή μόνο για αυτήν...

Και για να πώ την αλήθεια δεν πρόσεξα στο σχήμα αν υπάρχει και βάση δαγκάνας, θα το δώ το βράδυ και θα σου πώ Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 17:53:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1)425343 ΣΕΤ ΤΑΚ.ΦΡΕΝΩΝ 71,57 EUR
2)4404A2 ΖΕΥΚΤ.ΔΑΓΚΑΝ. 156,86 EUR
3)4404A1 ΖΕΥΚΤ.ΔΑΓΚΑΝ. 152,28 EUR
4)4400T2 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 173,78 EUR
5)4400T3 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 169,53 EUR
6)4246P5 ΚΙΤ ΜΠΡ.ΔΙΣΚΩΝ 147,73 EUR
το 4 και 5 λέω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Νοέ 2009, 18:21:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 4 και 5 έχουν την ίδια τιμή όπως τα έχω βάλει στην προηγούμενη σελίδα και είναι οι δαγκάνες σκέτες.

Τα 2 και 3 είναι πιθανότατα αυτά που λες, και πάλι, έχεις λάθος τιμές αφού πρέπει να είναι η ίδια και στα δύο Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Νοέ 2009, 07:39:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 2+3,λέω έκανα λάθος πριν αλλά οι τιμές είναι έτσι όπως τις έγραψα από την LION εκείνη την στιγμή που τις έγραψα...αν αλλάξουν αύριο δεν το ξέρω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 14:14:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητοί συμφορουμήτες/τισες έχω απορία.

Λεπόν, το 207 μου έφτασε αισίως τα 9κ χλμ. Να σημειώσω οτι στα ~3000 μου έβγαλε ESP/ASR System Faulty το οποίο έσβησε λίγες μέρες αργότερα μόνο του. Και όντως δουλεύει κανονικά το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές.

Το θέμα είναι το εξής. Παρατηρώ οτι οταν είναι κρύα τα φρένα σε απαλό και προοδευτικό φρενάρισμα τσιμπάνε αρκετά καλύτερα απότι όταν ζεσταθούν. Επίσης οταν είναι πλέον ζεστά, έχω την εντύπωση οτι δεν τσιμπάνε όπως στην αρχή που το πήρα το αμάξι και θέλουν παραπάνω πίεση. Να σημειωθεί οτι αν αφήσω την τρόμπα να χαλαρώσει παίρνοντας το πόδι μου εντελώς απο το πετάλ και ξαναπατήσω, φαίνεται να πιάνουν λίγο καλύτερα και πιο προοδευτικά.

Είναι φυσιολογικό αυτό; Ναί οκ να το κάνει ώς ένα σημείο απλά περιεργώ που στην αρχή άκα μέχρι 3000 με το που ακούμπαγες το πετάλ τσίμπαγαν αμέσως και είχα και θέμα με αυτό στην αρχή μη μου κολλήσει κανείς απο πίσω και τώρα είναι οκ πιάνουν πιο προοδευτικά αλλά μου φαίνεται οτι θέλουν σχετικά πολύ πίεση.

Επίσης δεν ξέρω αν είναι τα potenza αλλά τελευταία μπαίνει και το abs σχετικά συχνά. Η φάση είναι οτι ώρες ώρες το μπερδέυω γιατί το πόδι κολάει ακριβώς στο όριο του μπαίνει δεν μπαίνει το abs...

Το αμάξι πήγε για το αρχικό κοίταγμα των 6κ και το μονο που κάνανε ηταν να μου βάλουν 600ml λάδι. τπτ περισσότερο. Αν ήθελαν εξαέρωση θα το κοίταγαν σωστά;

Δεν ξέρω πείτε καμιά εμπειρία.


Αλήθεια του RC είναι 4πίστονα μπροστά της μαμάς του;


Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:33:19, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 14:17:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NoDsl έγραψε:
Αλήθεια του RC είναι 4πίστονα μπροστά της μαμάς του;
Όχι.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 14:22:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2πίστονα απο τη μέσα μεριά ε;

καύκαλο να μπούν άλλα 2 απο την άλλη παίζει; Αλλά παίζει να βρίσκουν και ζάντα.. μάλιστα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 14:59:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μονοπιστονα είναι.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:03:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πλάκα κάνεις; μονοπίστονα τα μπροστινά;

Τα πισινά οκ. αλλά τα μπροστινά;;;;;; Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:24:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ η Μ3 έχει μονοπίστονα Laughing


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:32:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Εδώ η Μ3 έχει μονοπίστονα Laughing


Ντάξει η Μ3 ρε φίλος αλλά το Peugeot? Μονοπίστονα το peugeot? Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ilias207Rallye (Ilias)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


2009 Peugeot 207 Le mans

Ένταξη: 03 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 397
Τόπος: Θεσ/νικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 18:25:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα αισιως εχει φτασει τα 13,5χιλ χλμ, και αυτο που περιγραφεις Διονυση το νιωθω και γω στα φρενα.
Οταν προκειται να φρεναρω, παταω πρωτα μια φορα για να κοψω χιλιομετρα, και μετα αφηνω και ξαναπαταω και πιανει καλυτερα.

Σαν αισθηση ειναι λιγο περιεργη και με προβληματιζει αν και το εχω συνηθισει πλεων. Στις αρχες μεχρι να το συνηθισω, μου εκανε κανα-δυο "ψαρωματα" η ουρα σε αποτομο φρεναρισμα με αρκετα χιλιομετρα, αλλα πλεον οχι τοσο.

Αυτο που σκεφτομαι για αρχη, ως απλη και φθηνη λυση, ειναι να βαλω ενα σετακι τακακια ferodo ds2500, οταν ερθει η ωρα να αλλαξω τακακια. Αν δεν δω και παλι διαφορα, μαλλον θα στραφω σε καποιο aftermarket σετ μπροστινων φρενων..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 21:51:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπαααα... ιδεα σας ειναι!
45038 km ώς σήμερα και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Σταματάει σαν να ριχνεις αγκυρα! Και έχω αλλάξει και λάστιχα! Ίσως να σας φαίνεται κάπως όταν είναι κρύα. Ίσως! Twisted evil


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:04:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ηλία το τακάκι ευθύνεται μόνο στο οτι αρπάζει καλύτερα κρύο παρά ζεστό. Οταν ζεσταίνεται γίνεται πιο προοδευτικό.

Το θέμα είναι γιατί πιάνει καλύτερα με πάτα άσε. Η φάση είναι πως αν πατήσεις δευτερη φορά και πιάσουν κανονικά και μετά αφήσεις και κάνεις μερικά μέτρα θέλει πάλι απο την αρχή 2πλό πάτημα. Είναι κάτι που μου κάνει περισσότερο σε τρόμπα παρά σε δαγκάνα.

Να είναι τρόμπα ή μήπως κολλάει κανα πιστονάκι σε καμια δαγκάνα ή κάπου αλλού τεσπά. Αν είναι τρόμπα και άλλη δαγκάνα να βάλεις δεν θα δείς διαφορά. Αν είναι οι δαγκάνες... τί να πώ.

Πάντως δεν έχω δεί διαφορά με εσπ κλειστό. Οπότε υποθέτω δεν είναι ηλεκτρικό εγκεφαλάκι.


Σάκη αυτό που λέω δεν έχει να κάνει με λάστιχα. Ούτε σέρνει ούτε τπτ. Είναι καθαρά θέμα κυκλώματος φρένων.


Μερικές φορές καταντάει και λίγο επικίνδυνο γιατί σε απότομα μές την κίνηση έχεις ένα μικρό κενό στο φρενάρισμά που μπορεί να σε κολλήσει σε κανα προφυλακτηρα.

Πάντως αύριο θα ρίξω μια ματιά στα υγρά γιατί, να τη πώ την αμαρτία μου, έμεινα με την εντύπωση μέχρι τώρα οτι θα το κοιτάξανε στο προληπτικό των 6000. Να δώ αν έχει τσιμπήσει και τπτ λάδια ώς τώρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:24:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσως να είναι τα φρένα έτσι, και να πιάνει καλύτερα με το δευτερο πάτημα του πεντάλ. Με απότομο φρενάρισμα (αν δηλ πιάσουν ακαριαία με το πρώτο πάτημα) θα κολάς με το παραμικρο στο παρμπρίζ (μέσα σε κίνηση πχ) και άσε που θα σε κολήσει και κανείς απο πίσω με το φρενάρισμα!
Έχω παρατηρήσει οτι αν το πατήσεις με δύναμη πιάνει όσο χρειάζεται για να σταματήσει ακόμα και με μονό πάτημα. Είχα διαβάσει παλιότερα ένα θέμα για την ασφάλεια και το φρενάρισμα στο δρόμο, οτι τα περισσότερα ατυχήματα έγιναν επειδή ο οδηγός δεν εφάρμοσε την αρμόζουσα δύναμη (όση χρειαζόταν δηλ) για να σταματήσει το αμάξι έστω και με επέμβαση του ABS με αποτέλεσμα να προκληθεί ατύχημα. Αν πατούσε τέρμα το φρένο η μονάδα του ABS θα κανόνιζε την πίεση που χρειαζόταν σε κάθε τροχό για να σταματήσει το συντομότερο δυνατό.
Το γεγονός οτι τον πρώτο καιρό που το πήραμε ήταν πιο άμεσο το φρένο, οφείλεται και στο οτι η έπιφάνεια της δισκοπλακας που έπιανε το τακάκι ήταν ακόμα άγρια και ασκούνταν μεγαλύτερη τριβή μεταξύ τους με αποτέλεσμα πιο άμεσο αποτέλεσμα στο φρενάρισμα!


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:31:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πώ φίλος παίζει να έχεις και δίκιο. Δεν έχω ιδέα αν ισχύει κάτι τέτοιο. Πάντως ελπίζω να μην είναι κάποιο είδος βλάβης, γιατί θέλω να έχω σώας τα φρένας. Rolling eyes

Ειδικά στην αθήνα.... βλέπω να τρώω τα τακάκια σε χρόνο ντετέ με τα λουλούδια που κυκλοφορούν... την τελευταία βδομάδα έχουν πάει να πέσουν πάνω μου 2 φορές και μία μου έκανε κουκουτζά ο άλλος απο διασταύρωση που προφανώς ξέχασε οτι υπήρχε...

θα το πλύνω και θα το πάω για αγιασμό απο βδομάδα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 00:51:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου, πάρε μερικές γνώμες και απο ειδικούς που ξέρουν και τους έχουν τύχει κάνα 2 πράγματα παραπάνω (μηχανικούς, αντιπροσωπεία, γνωστούς που ξέρουν 5 πράγματα).
Άυτο με τους πίσω πάντως να είναι στο τσακ να σε κολύσουν, το τραβάω και γω κάθε μέρα! Αφού σχεδόν σε κάθε φρενάρισμα, πρώτα κοιτάω τον μεσαίο καθρέφτη και μετά πατάω φρένο! Μου έγινε συνήθεια πλέον!
Για βλάβη είναι λίγο δύσκολο (αλλα όχι και ακατόρθοτο), γιατι με τόσα ηλεκτρονικά και αισθητήρες που έχει το αμάξι, κάτι θα άναβε και κατι θα έδειχνε για το πρόβλημα. Έκανες κάνα 2 γερά φρεναρίσματα να δεις τι κάνει;


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1219s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on