Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 15:42:12 Θέμα δημοσίευσης: TU5J4 & TU5JP4: Ανάφλεξη |
|
|
Το 106 και το 206 έχουν παρόμοιο τρόπο ανάφλεξης. Πακέτο πολλαπλασιαστή πάνω στα μπουζί. Πιο συγκεκριμένα αυτό:
http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/images/b/b1bk1v9d.gif
Οι κύριοι δύο προμηθευτές είναι οι SAGEM και ELECTRIFIL.
Και οι δύο δεν είναι κακοί, αλλά αρχίζει και τίθεται ένα ερώτημα:
Αν θέλει να βελτιώσει κάποιος την ανάφλεξή του τί μπορεί να κάνει;
Οι περισσότεροι μηχανικοί αυξάνοντας συμπιέσεις, δυνάμεις κλπ, μειώνουν το διάκενο των μπουζί για να μειώσουν τις αστοχίες ανάφλεξης στις πολύ υψηλές στροφές, κάτι που μόνο καλό δεν είναι. Εντάξει μειώνει τις αστοχίες, αλλά αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι ένα πολύ δυνατό σπινθήρα σε ένα καλό διάκενο για να γίνει και καλή καύση.
Μπορεί τα μπουζί ιριδιου να είναι μια καλή λύση για αρχή, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι και η μόνη. Μήπως τελικά αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να βελτιωθεί το ρεύμα της ανάφλεξης;
Ξέρω αρκετές περιπτώσεις που βάζουν πολλαπλασιαστή με μπουζοκαλώδια, αλλά και αυτό (τουλάχιστον οπτικά...) δεν με πολυ-ικανοποιεί.
Κάνοντας αρκετό ψάξιμο, παρατήρησα 2 περιπτώσεις.
Η μία είναι οι ενισχυτές ανάφλεξης. Ακριβοί όμως... Και ούτως ή άλλως πρέπει να πάρει πόδι ο εργοστασιακός πολλαπλασιαστής.... (άλλωστε όσοι έχουν βελτιώσει αρκετά θα έχουν παρατηρήσει ότι οι μαμά πολλαπλασιαστές τα φτήνουν γρηγορότερα...)
Το δεύτερο που βρήκα, και ομολογώ ότι μου άρεσε είναι ξεχωριστοί πολλαπλασιαστές χωρίς μπουζοκαλώδια, κάτι που φοράνε αρκετά εργοστασιακά αυτοκίνητα (μαζί και οι THP κινητήρες).
Το επόμενο πρόβλημα είναι τί ισχύ (ρεύμα) βγάζουν οι μαμά πολλαπλασιαστές (κάτι που δεν βρήκα πουθενά) ώστε να είμαστε 100% σίγουροι ότι αυτό που θα βάλουμε είναι αρκετά ισχυρότερο.....
Προσανατολίζομαι (σιγά - σιγά) σε Marelli Motorsport που είναι αρκετά φτηνοί (έξω) αλλά δεν έχω ακούσει πουθενά να υπάρχουν στην χώρα μας... Εντάξει αυτό λύνεται, ας είναι καλά η .... παγκοσμιοποίηση!
Πιο συγκεκριμένα:
http://motorsport.magnetimarelli.com/PDF/Fuel_System_Ignition_rev3.0_file/SF_BAE403_RC_rev4.0.pdf
ή
http://motorsport.magnetimarelli.com/PDF/Fuel_System_Ignition_rev3.0_file/SF_BAE403_RI_rev6.0.pdf
Χωρίς να μπορώ βέβαια να πάρω μια απόφαση, αν δεν βρω πρώτα χαρακτηριστικά του μαμά πολλαπλασιαστή....
Μπορεί να κάνει και του 207 βέβαια (πάντα σε συνάρτηση με το τί πράγμα είναι αυτό που φοράμε τώρα).
Γνωρίζει κανείς χαρακτηριστικά (ή τα έχει μετρήσει) του πολλαπλασιαστή μας; Μπορεί κανείς να τα βρει;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 09:55:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω τον πολλαπλασιαστή του Punto GT σε οριακό 8V 1600.
Χωρίς να ξέρω νούμερα ισχείς κλπ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ) Μέλος

 106 rallye 1.6 16v
Ένταξη: 17 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: 8.000 rpm
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 16:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ ωραιο θεμα!!!!!!!!
καιμενα θα με ενδιεφερε μια τετοια μετατροπη στην αναφλεξη...
σε 16ν συνηθως βαζουν πολλαπλασιαστη απο 1.6 8ν ή
απο πουντο gt.
οποιος εχει αναλογη εμπειρια ας μας ενημερωσει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 18:19:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η σιτροεν σπορτ στο c2 r2 vmax
με τα 180+μονοπεταλουδα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλογα τι δινει οεο???
μηπως το οτι δε δινει λεει κατι?μηπως ειναι θεμα εγκεφαλου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 18:31:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιώτη, εγώ δεν έψαξα αν δίνει ή δεν δίνει η Peugeot Sport ή η Citroen Sport, αλλά αν θέλεις να κάνεις κάτι διαφορετικό που μπορείς να προσανατολιστείς.
Την ανάφλεξη αν δείς ακόμα και αυτοί την βελτιώνουν με μπουζί ιριδίου (NGK) αλλά αυτά είναι αγωνιστικά, όχι καθημερινά ξεκαβλωτήρια...
Δεν διαφωνώ ότι 4 μπουζί θα κάνουν δουλειά, αλλά το να δίνεις λεφτά για πολλαπλασιαστές που χαλάνε, ε δεν πολυλέει....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 18:54:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε αυτο κανας στελιος ισως μας διαφωτισει αλλα μηπως το οτι καιγονται ειναι θεμα προγραμματος και οτι να ΄ναι αναφλεξης?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 21:19:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Παναγιώτη, εγώ δεν έψαξα αν δίνει ή δεν δίνει η Peugeot Sport ή η Citroen Sport, αλλά αν θέλεις να κάνεις κάτι διαφορετικό που μπορείς να προσανατολιστείς.
Την ανάφλεξη αν δείς ακόμα και αυτοί την βελτιώνουν με μπουζί ιριδίου (NGK) αλλά αυτά είναι αγωνιστικά, όχι καθημερινά ξεκαβλωτήρια...
Δεν διαφωνώ ότι 4 μπουζί θα κάνουν δουλειά, αλλά το να δίνεις λεφτά για πολλαπλασιαστές που χαλάνε, ε δεν πολυλέει.... |
Εγώ τον αλλάζω γιατί κάνει νερά.
Αλήθεια, τα μπουζί αυτά δίνουν κάτι (έστω κάτι)?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ) Μέλος

 106 rallye 1.6 16v
Ένταξη: 17 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: 8.000 rpm
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 08:05:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | σε αυτο κανας στελιος ισως μας διαφωτισει αλλα μηπως το οτι καιγονται ειναι θεμα προγραμματος και οτι να ΄ναι αναφλεξης?? |
οι περισσοτεροι καιγονται λογω αναπτυξεως μεγαλης θερμοκρασιας.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 10:01:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνήθως αναβαθμίσεις στην ανάφλεξη κάνουμε όταν παρατηρείται αδυναμία έναυσης στις ψηλές στροφές. Συνήθως στα τουρμποαυτοκίνητα, γιατί εκεί λόγω της μεγάλης απαίτησης σε τάση για να δημιουργηθεί σπινθήρας (περισσότερο μίγμα στο θάλαμο καύσης δυσκολεύει το έργο των μπουζί) και μικρότερου χρονου για να φορτιστεί το πηνίο.
Γιατί τα πηνία της ανάφλεξης που προκαλούν πολλαπλασιασμό τάσης χρειάζονται χρόνο για να φτάσουν στο 100% της δυναμικότητάς τους.
Ο χρόνος αυτός είναι σταθερός κι έχει να κάνει με τα μαγνητικά χαρακτηριστικά τους, αντίθετα με τη ζήτηση σπινθηρισμού που όσο πρέπει να παρέχει περισσότερους σπινθήρες όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Όταν το σύστημα ανάφλεξης δεν τα καταφέρει ψηλά, είτε λόγω έλλειψης τάσης είτε λόγω φαγωμένων ακίδων, παρατηρούνται αστάθειες ισχύος στις ψηλές στροφές. Σαν μικρά κοψίματα, που ρίχνουν κατακόρυφα την ισχύ και συνοδεύονται από μαυρίλες (άκαφτη βενζίνη) στην εξάτμιση.
Έχω την εντύπωση ότι στα δικά μας χρησιμοποιούνται 2 πηνία για τους 4 πολλαπλασιαστές. Αντίστοιχα συμβαίνει στα Evo και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα, που σχεδόν ποτέ δεν έχουν ανάγκη αναβάθμισης ανάφλεξης. Για κάτι group Vag και τέτοια δεν το συζητάμε καθόλου, έχουν ένα πηνίο ανά μπουζί.
Όσο για τα μπουζί ιριδίου, γενικώς δεν συνιστώνται για ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα (πολύ λιγότερο Citroen/Peugeot) αλλά ούτε κι ιδιαίτερο κέρδος θα έχει όποιος τα τοποθετήσει αφού και με μπουζί χαλκού θα βγάλει τα ίδια άλογα. Εδώ ακόμη και στα τουρμπάτα προτιμώ μπουζί πλατίνας γιατί δεν καίνε τους πολλαπλασιαστές. Πόσο μάλλον ...
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 10:51:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επαυξανωντας σε αυτα που ειπε ο Στελαρας,συμπληρωνω...
volvos έγραψε: | η σιτροεν σπορτ στο c2 r2 vmax
με τα 180+μονοπεταλουδα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλογα τι δινει οεο???
μηπως το οτι δε δινει λεει κατι?μηπως ειναι θεμα εγκεφαλου? |
Μαμα DIS...Μια χαρα ειναι απλα οπως ειπες ολα ειναι θεμα προγραμματος.
kpsig έγραψε: | Εγώ την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω τον πολλαπλασιαστή του Punto GT σε οριακό 8V 1600.
Χωρίς να ξέρω νούμερα ισχείς κλπ... |
Ειναι πολυ καλη και δοκιμασμενη λυση.Απλα θελει τακτικο ελεγχο σε μπουζι κυριως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 11:45:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Έχω την εντύπωση ότι στα δικά μας χρησιμοποιούνται 2 πηνία για τους 4 πολλαπλασιαστές. Αντίστοιχα συμβαίνει στα Evo και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα, που σχεδόν ποτέ δεν έχουν ανάγκη αναβάθμισης ανάφλεξης. Για κάτι group Vag και τέτοια δεν το συζητάμε καθόλου, έχουν ένα πηνίο ανά μπουζί.
|
Αυτό αν δεις και παραπάνω λέω και στο πρώτο Post μου. Οχι δηλαδή αν σώνει και καλά ότι χρειάζεται αλλαγή, αλλά ΑΝ θέλεις να αλλάξεις ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ να βάλεις. Και επειδή γνωρίζω καλά την λύση του πολλαπλασιαστή με τα μπουζοκαλώδια, κάτι που ΔΕΝ το θεωρώ σωστό (όχι ότι είναι κακό, αλλά δεν μου αρέσει σαν λύση) έψαχνα να βρω κάτι που θα μπορούσε να μου κάνει "κλίκ". Και επειδή είδα τα ξεχωριστά πηνία της Marelli, μου άρεσαν και άρχισα να το ψάχνω.
Θεωρώ ότι πολλοί που έχουν 106 που είναι αρκετά βελτιωμένα, έχουν συναντήσει ψιλοπροβλήματα αξιοπιστίας με τους πολλαπλασιαστές, ιδιαίτερα των Sagem. Αν λοιπόν μπορεί κάποιος να βάλει κάτι καλύτερο και ανθεκτικότερο από αυτά τα Coil Packs. Αν δηλαδή μπορεί να δουλέψουν τα ξεχωριστά πηνία πάνω στο μοτέρ, ενδέχεται να κάνεις και οικονομία (αφού αν χαλάσει μόνο ένα, αλλάζεις μόνο ένα...).
Ψάχνοντας ανακάλυψα και τον κύριο λόγο που λένε γιατί αλλάξανε από τους πολλαπλασιαστές με τα καλώδια στα Coil Packs. Η συχνότητα της υψηλής τάσης των καλωδίων μπορούσε να μπερδέψει αισθητήρες και πιο ιδιαίτερα το ABS... (άσχετο με το θέμα, αλλά μου άρεσε)
salex έγραψε: |
Όσο για τα μπουζί ιριδίου, γενικώς δεν συνιστώνται για ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα (πολύ λιγότερο Citroen/Peugeot) αλλά ούτε κι ιδιαίτερο κέρδος θα έχει όποιος τα τοποθετήσει αφού και με μπουζί χαλκού θα βγάλει τα ίδια άλογα. Εδώ ακόμη και στα τουρμπάτα προτιμώ μπουζί πλατίνας γιατί δεν καίνε τους πολλαπλασιαστές. Πόσο μάλλον ... |
Το ξεκαθάρισα και εγώ από την αρχή. Δεν είναι θέμα απόδοσης. Δεν νομίζω ότι ψάχνει κανείς να βρεί 1 άλογο από τα μπουζί. Είναι θέμα λειτουργίας.
Αν ένα μοτερ είχε όριο περιστροφής στις 6.500 και πλέον έχει στις 8.000 και βάλε, τότε τίθεται αν όντως ο πολλαπλασιαστής στο θεωριτικό επίπεδο μπορεί να ανταπεξέλθει. Επειδή το έχω ακούσει από πολλούς να μειώνουν το διάκενο των μπουζί για να γλυτώσουν missfires στις υψηλές στροφές -κάτι που θεωρώ αρκετά λανθασμένο- άρχισα να το ψάχνω λίγο. Μειωμένο διάκενο σημαίνει μικρότερο μήκος σπινθήρα, άρα μπορεί και χειρότερη καύση. Εφ'όσον λοιπόν θέλουμε έναν ωραίο και μεγάλο σπινθήρα, γιατί λοιπόν αν όντως γίνονται missfires λόγω αυξημένων περιστροφών να μην βελτιώσουμε τον πολλαπλασιαστή; Μιλάμε για ένα πραγματικά ΜΙΚΡΟ κόστος!
Τελικά τα μπουζί που δινει η PS δεν πρέπει να είναι ιριδίου.. ως "Racing" τα λέει χωρίς να έχω βρει κάποιο datasheet..... Aν βρω περισσότερες πληροφορίες για υλικό, διάκενο κλπ θα τα παραθέσω.
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 08 Ιαν 2008, 14:13:16, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 12:30:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ιριδίου όντως δεν δουλεύουν καλά στα PSA. απλός χαλκός, μονάκιδα, μια χαρά! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 12:42:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτα της PS για την κεφαλη του 206 δεν ειναι ιριδιου ρε παιδια.Εχω δει τετοια μπουζι καθως τα εβαλε ενας πελατης του μηχανικου μου.
Ειναι με κεντρικο ηλεκτροδιο χωρις αλλη ακιδα και με ενα στρογγυλο περιφερειακο.
Και κοστιζουν 80Ε/τεμαχιο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 12:44:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ....Και κοστιζουν 80Ε/τεμαχιο.  |
Τον κατακλέψανε γιατί έχουν 17 λίρες το ένα!
Αντε να τα βρεις το πολύ 35 ευρώ εδώ!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 13:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τοσο τα πουλαει και ο Γκαγκας ρε και περιπου 68Ε τα εχει και η Oreca,ασε που οταν εψαχνα για εναν αλλον φιλο,κανενας δεν εφερνε τετοιον κωδικο.
Απο e-bay δεν ψαχτηκα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 15:01:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απόσο είδα τα NGK R7345-9 είναι Motorsport μπουζί και μόνο για Motorsport. Συγκεκριμένα από το site της NGK αναφέρει ότι ΔΕΝ είναι κατάλληλα για χρήση δρόμου, έχουν σχεδιαστεί για να δουλεύουν ψηλά (σε στροφές) και ανέχουν από 1 έως 5 αγώνες (μικρή διάρκεια ζωής).
NGK έγραψε: | As the name says: Racing spark plugs are special spark plugs for the motor sport, and, because of their special characteristics, not so suitable for normal road traffic.
On the one hand, they will not provide any substantial extra power in series engines, and on the other hand, their life would be too short for daily travel.
Just another word about service life: It is not possible to predict accurately the service life of racing spark plugs because the individual conditions in operation differ too much. The experience of users has shown however, that one can expect to cover 1- 5 racing events, depending on the motor sport class.
|
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 22:13:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κακό είναι ότι συνήθως:
Ευρωπαικοί πολλαπλασιαστές + Ιαπωνικά μπουζί = καμμένοι πολ/στές
Ωστόσο έχουν τύχει και μερικές φορές που η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα...
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2008, 22:48:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Το κακό είναι ότι συνήθως:
Ευρωπαικοί πολλαπλασιαστές + Ιαπωνικά μπουζί = καμμένοι πολ/στές
Ωστόσο έχουν τύχει και μερικές φορές που η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα... |
Ωχωχωχ...δε θελω να ακουω τετοια...ΑΚΟΥΣ παγκχελ? εσυ θα τν πληρωσεις τον πολ/στη...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 09:14:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,ναι,τσιμπα ενα αρ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|