Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2003, 15:46:50 Θέμα δημοσίευσης: 206 - μεταδοση - σασμαν για κοντρες |
|
|
παιδες θελω να ρωτησω κατι επειδη με σασμαν και μεταδοση δεν το εχω ψαξει καθολου. Τι αλλαγες συνηθως κανουμε στα σασμαν των peugeot για να αντεχουν την σκληρη χρηση και τα "φαναρια"?
εγω σκεφτομαι για κοντυνω το σμασμαν του 206 με το κορονοπινειο του 8βαλβιδου rallye ή του 1.3. ποιος μπορει να μου δοσει τα φωτα του? επισης ξερω πως σηκωνει βελτιωση και η κοντρα βαση του καρου. Μονο το σινεμπλοκ αλλαζουμε ή υπαρχει και ποιο ενισχυμενη βάση?
απο quickswift σε αυτα τα σασμαν τι παιζει? θα ηθελα να μαθω και περι κοστους περιπου...
Τωρα ερωτηση μου. Οταν εχουμε ενα πολυ δυνατο μοτερ, το κοντο σασμαν δεν θα το θαβει αφου δεν θα το αφηνει να απλωνει? Αν εχω ευρος δυνατης λειτουργιας π.χ. 4000-7500 το κοντο σασμαν θα ηταν μάλλον καλύτερο έτσι?
ρωτω γιατι ειναι μεσα στα αμμεσα σχεδια και δεν θελω να ακουω τους μηχανικους που φυσικα θελουν να πουλησουν αλλα τους ιδιοκτητες που το ζουν και το δοκιμαζουν καθημερινα...
Thanx in advance
JK |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2003, 19:56:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: μεταδοση - σασμαν για κοντρες |
|
|
Kouzman έγραψε: | παιδες θελω να ρωτησω κατι επειδη με σασμαν και μεταδοση δεν το εχω ψαξει καθολου. Τι αλλαγες συνηθως κανουμε στα σασμαν των peugeot για να αντεχουν την σκληρη χρηση και τα "φαναρια"?
εγω σκεφτομαι για κοντυνω το σμασμαν του 206 με το κορονοπινειο του 8βαλβιδου rallye ή του 1.3. ποιος μπορει να μου δοσει τα φωτα του? επισης ξερω πως σηκωνει βελτιωση και η κοντρα βαση του καρου. Μονο το σινεμπλοκ αλλαζουμε ή υπαρχει και ποιο ενισχυμενη βάση?
απο quickswift σε αυτα τα σασμαν τι παιζει? θα ηθελα να μαθω και περι κοστους περιπου...
Τωρα ερωτηση μου. Οταν εχουμε ενα πολυ δυνατο μοτερ, το κοντο σασμαν δεν θα το θαβει αφου δεν θα το αφηνει να απλωνει? Αν εχω ευρος δυνατης λειτουργιας π.χ. 4000-7500 το κοντο σασμαν θα ηταν μάλλον καλύτερο έτσι?
ρωτω γιατι ειναι μεσα στα αμμεσα σχεδια και δεν θελω να ακουω τους μηχανικους που φυσικα θελουν να πουλησουν αλλα τους ιδιοκτητες που το ζουν και το δοκιμαζουν καθημερινα...
Thanx in advance
JK |
γεια σου kouzman.εχω καιρο να γραψω αλλα αυτα που εγραψες ειναι σαν να περιεγραφες το αυτοκινητο μου.εχω ενα ραλλυ 106 με 155 αλογα .α!! μια ερωτηση γιατι πηρες τους colombo bariani και δεν χτυπησες ΚΕΝΤακια ΡΤ51(262 μοιρες διαρκεια και ασυμμετρια εισαγωγης εξαγωγης??).περιπου την ιδια τιμη εχουν!! διαφορα μεγαλη.εχω ανοιξει με ραλλυ με bariani και ειδικα στις μεσαιες εχει διαφορα!!!
τωρα για τις ερωτησεις σου:
μια πολυ καλη επενδυση ειναι να αλλαξεις την βαση του σαζμαν με μια POWERFLEX και θα δεις μεγαλη διαφορα στην αισθηση του επιλογεα και στο ποσο σωστα κουμπωνουν οι ταχυτητες αφου σταθεροποιει παρα πολυ σωστα το σαζμαν!μειονεκτημα (εμενα δεν με πειραζει) οι αυξημενοι θορυβοι στο εσωτερικο!!!
επισης φοραω και το κορωνοπηνιο του 8βαλβιδου και η διαφορα με το προηγουμενο ειναι τεραστια!!!!!! μεχρι ενα σημειο βεβαια μπορει να στεκει η ιδεα οτι δεν αφηνει ολη τη δυναμη του μοτερ να απλωσει αλλα αν δεις πως γεμιζουν οι ταχυτητες με το κοντο θα καταλαβεις οτι οχι μονο δεν χανει αλλα περνει τρελα!!!!!! μακρια απο του 1.3 !! και να εξηγησω το λογο ειναι παρα πολυυυ κοντο!! θα γραφεις πρωτη και δευτερα κατω ολη την ωρα!!! αυτο μαλιστα δεν θα απλωσει τη δυναμη του μοτερ.αυτο το κορωνοπηνιο ειναι τρομερο για αναβασεις και για πιστα!!!οχι για αυτο που το θες εσυ!!! του 8βαλβιδου ειναι ιδανικο γιατι ειναι πιο κοντο απο αυτο που εχεις και δεν ειναι σαν του 1.3.
μεγαλο προβλημα δεν υπαρχει μεταχειρισμενο και θα δυσκολευτεις να βρεισ.καινουργιο εχει γυρω στα 390 ευρω!!!!
εχω μια τριτη για φιλημα!!! εκει κανω τη διαφορα και σε τεταρτη εχω μαζεψει το ΤΥΡΕ-R και μια καροτσα μπροστα!!!!
βεβαια το μειονεκτημα του αυτοκινητου σου ειναι το μεγαλο βαρος και μην περιμενεις παρομοια πραγματα αλλα θα μεινεις τρομερα ικανοποιημενος!!!
τις προαλλες πετυχα ενα αυθαδικο ΤΤ με 180 αλογα .και εμεις στον ραλλο ειμαστε δυο μουλαρια 100 κιλα εκαστος .και εκανε το λαθος να μαρσαρει στο φαναρι.στην τριτη χαζεψε στην τεταρτη δεν μπορουσε να μετρησει τις καροτσες(5 περιπου).
ακουσε αυτα και δεν θα χασεις !!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2003, 21:20:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γειά σου ρε danielo, ατίθασος όπως πάντα, το "πάτησες" το ΤΤ....
Μας έλειψες...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2003, 21:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω με τον Danielo το κοντο κιβωτιο ειναι απαραιτητο!
Του 1,3 ειναι παρα πολυ κοντο,υπολογισε πως η 5η με το 13αριου γινεται ιδια με τη 4η με το νορμαλ διαφορικο μας!Κοινως τα 200χλμ θα τα βλεπεις στις 8000.Ενα αλλο τεραστιο μειονεκτημα ειναι πως αυτο το διαφορικο αποτελει τον αδυνατο κρικο της μεταδοσης του ραλλυ,δηλαδη σπαει ευκολα(σκεψου τι θα γινει με την ροπη του 1,6) και η θα πρεπει να ραψεις η να μην λειωνεις 1η και 2η πραγμα απιθανο.
Η καλυτερη λυση ειναι του1,6 8νραλλυ(που ειναι κοντυτερο απο του 16ν ραλλυ),γιατι και των 1,4 φοβαμαι πως δεν θα αντεχει.
Τελος παντων το 90% των διαφορικων της psa ειναι κοντυτερα απο το δικο μας και ταιριαζουν το θεμα ειναι το κοστος της τοποθετησης και το αν θα δειχνει σωστα το κοντερ!
Με αυτο τον τροπο δεν θα φαινεται η χασουρα χαμηλα...........
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 02:02:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Συμφωνω με τον Danielo το κοντο κιβωτιο ειναι απαραιτητο!
αποτελει τον αδυνατο κρικο της μεταδοσης του ραλλυ,δηλαδη σπαει ευκολα(σκεψου τι θα γινει με την ροπη του 1,6) και η θα πρεπει να ραψεις η να μην λειωνεις 1η και 2η πραγμα απιθανο.
Η καλυτερη λυση ειναι του1,6 8νραλλυ(που ειναι κοντυτερο απο του 16ν ραλλυ),γιατι και των 1,4 φοβαμαι πως δεν θα αντεχει.
Με αυτο τον τροπο δεν θα φαινεται η χασουρα χαμηλα........... |
συμφωνω με τον καισαρα οτι του 1.6 8V ειναι πιο ανθεκτικο αλλα και αυτο θα πρεπει να το ραψεις !! αν δεις ραψιμο που εχει πεσει στο δικο μου.
εγω για να καταλαβεις καταφερα περιπου ενα μηνα πριν που ειχα το μαμα κορωνοπηνιο του 16V να το ξεχαρβαλωσω και να παει για σκουπιδια!!και το δικο σου μοτερακι θα βγαλει δυναμη κουζμαν οποτε κοιτα να παρεις τα μετρα σου.
παντως να πω οτι η μεγαλυτερη!!!!! απολαυση ειναι το ταξιδι στην εθνικη ή και στους επαρχιακους δρομους!
για να καταλαβεις κουζμαν οι δυο πρωτες ταχυτητες (με το κορων/ιο του 8V) δεν εχουν διαφορα στο κοντυμα.η τριτη κονταινει αρκετα , η τεταρτη παρα πολυ και η πεμπτη...(χαχααχ) το καλυτερο γινεται σαν την τριτη που εχεις τωρα!!
ειχα παει πατρα προχθες και με 90 χιλιομετρα παταγα σταδιακα γκαζι με 5η στο κιβωτιο και να δεις πως μαζευε τα χιλιομετρα να σου φυγει η μαγκια.και στο πηγαινε και στο ελα δεν αλλαξα ταχυτητα.στο λογο μου.ενα ταξιδι της 5ης!!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 12:03:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε τσακαλια μην ξεχνατε οτι το 206 λογο μεγαλυτερου τροχου φοραει ηδη το 4,06.
Οποτε δεν εχει και πολλες επιλογες το παιδι...
Η απο 14αρι XSi ή απο 13αρι Rallye.
Γενικα ειναι ψιλοαπογοητευση η κατασταση...
Ρωτα στον Στεργιου αν το σασμαν απο το 206 ειναι ιδιο με του 106(πραγμα που αν θυμαμαι καλα το 206 εχει πιο μακρυ) οποτε αν ειναι πιο μακρυ "κοτσαρεις" κατευθειαν ενα σασμαν απο 16αρι 8βαλβιδο 106 και εισαι ΟΚ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αντώνης Μέλος
Ένταξη: 25 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 171 Τόπος: Σαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 12:51:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια αλλη πιθανη επιλογη ειναι και το κοντο σασμαν που φοραει το 206 επαγγελματικο(δηλαδη το δικο μου).
εκεινο λογικα πρεπει να κανει απο την στιγμη που το φοραω ηδη εγω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 13:00:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως ουτε αυτο θα κανει γιατι σχεδον ολα τα επαγγελματικα εχουν κοντες τις πρωτες 3 σχεσεις και μακριες τις αλλες 2 για ευκολο ταξιδι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αντώνης Μέλος
Ένταξη: 25 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 171 Τόπος: Σαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 13:04:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην εισαι απολυτος
θα ρωτησω ενα μηχανικο και θα σου απαντησω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αντώνης Μέλος
Ένταξη: 25 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 171 Τόπος: Σαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 13:08:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχεις δικιο τελικα!μολις μου ειπε το ιδιο πραγμα.βεβαια εαν δεν το θελεις και πολυ ραλισιο καλο ειναι να εχεις επιταχυνση μεχρι τα 100χλμ και μετα
να πηγαινεις σαν κυριος
γνωμη μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 16:13:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To 206 φοραει ιδιο κιβωτιο με το rallye,με μια μεγαλη διαφορα το διαφορικο που ειναι 3,77!
Οποτε και με του 106 καπως σωζεται η κατασταση!
Με ποιο κοντο διαφορικο ολες οι σχεσεις κοντενουν κατα ενα ποσοστο σταθερο,οποτε οι πιο μεγαλες εχουν μεγαλη διαφορα και η πρωτες μικρη!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 19:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 206 αποκλειται να φοραει το ιδιο σασμαν με το 106 αλλα ακομα και ετσι να ειναι,αποκλειται να ειναι πιο μακρυ το διαφορικο του γιατι και πιο μεγαλο τροχο εχει,και πιο λιγα αλογα αλλα και η 5η του δεν ειναι overdrive οποτε κατι αλλο συμβαινει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 21:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To 206 φοραει 195/55/15(τα καινουρια) και το ραλλυ 195/45/15 δηλαδη 10% διαφορα στο προφιλ!
Αν δεις τα σασμαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=4,06 για το 106 και
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=3,77 για 206 δηλαδη ολοιδια,πηγη DRIVE
Με τη βοηθεια του προγραμματος του site:
1η=7,56 2η=13,25 3η=19,04 4η=24,51 5η=30,25 για 106
1η=8.71 2η= 15.27 3η= 21.94 4η=28.25 5η= 34.86 για 206
με κοντο διαφορικο στο 206 θα γινει
1η=8,09 2η=14,18 3η=20,37 4η=26,23 5η=32.37
οποτε με το διαφορικο του 8ν που ειναι λιγο πιο κοντο ισοφαριζουν οι σχεσεις το ραλλυ
με το διαφορικο απο το 13αρη η 5η γινεται 29,02
Το 206 νορμαλ εχει κοφτη 6600 οποτε οι ταχυτητες δεν απλωνουν τοσο πολυ οσο στο 106
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 01:53:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | To 206 φοραει 195/55/15(τα καινουρια) και το ραλλυ 195/45/15 δηλαδη 10% διαφορα στο προφιλ!
Αν δεις τα σασμαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=4,06 για το 106 και
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=3,77 για 206 δηλαδη ολοιδια,πηγη DRIVE
Με τη βοηθεια του προγραμματος του site:
1η=7,56 2η=13,25 3η=19,04 4η=24,51 5η=30,25 για 106
1η=8.71 2η= 15.27 3η= 21.94 4η=28.25 5η= 34.86 για 206
με κοντο διαφορικο στο 206 θα γινει
1η=8,09 2η=14,18 3η=20,37 4η=26,23 5η=32.37
οποτε με το διαφορικο του 8ν που ειναι λιγο πιο κοντο ισοφαριζουν οι σχεσεις το ραλλυ
με το διαφορικο απο το 13αρη η 5η γινεται 29,02
Το 206 νορμαλ εχει κοφτη 6600 οποτε οι ταχυτητες δεν απλωνουν τοσο πολυ οσο στο 106 |
μια παρατηρηση :
το ραλλυ απο εργοστασιο δεν φοραει 195/45/15 αλλα 185/55/14 !! αλλο τωρα που αρκετοι αλλαζουν τη ζαντα με 15αρα και οποτε καταφευγουν αναγκαστικα σε 45αρι προφιλ!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 08:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dany Καλώς ήρθες
Και με το 185/55 R14 πάλι 10% διαφορά υπάχει
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 11:38:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια το καρο μου εχει 205/45-16 (Rolan Ragos Edition). τωρα για την τελικη μεταδοση θα κοιταξω το manual και θα σας πω. τωρα να σας πω τι χλμ βγαζω με καθε ταχυτητα δεν θυμαμαι εκτος απο την 2α που βγαζω περιπου 115χλμ (κοφτης 7200).
Εγω επιδιωκω σασμαν που να μου δινει τα 100 με μια αλλαγη δηλαδη 2α (ας πουμε περιπου στα 105-110). Αν και 1η και 2α ειμαι ικανοποιημενος εγω θελω πιο κοντες τις αλλες ταχυτητες. Το να μπορω να πηγαινω πανω απο 220+ χλμ τελικη δεν με νοιαζει. Αρκουμαι και στα 200-205 το πολυ. Εγω θελω την κολαση μεχρι εκει....
Anyway θα βρω τα νουμερα και θα τα γραψω ωστε να μου προτεινετε τι παιζει...
παντως το καρακι εχει βγει εξω και παει καλα.Ακομα το ψαχνω να δω που ειναι οι καλυτερες αλλαγες για να φτιαξω και το shiftlight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 18:13:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή το κιβώτιο μου έχει ανοιχτεί, για τον λόγο ότι χτύπησε το γρανάζι δευτέρας, το ανταλλακτικό που πήρα είναι το ίδιο και για το 106 το 16ν! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 18:53:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΤΑΝΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ
Μας ελειψες ρε μπαγασα.
Τωρα................Για ολα αυτα περι σασμαν εχετε δικαιο.Οσο για την κοντρα της μηχανης καλο θα ηταν της PEUGEOTSPORT.Βεβαια εκεινη δεν εχει ποιο σκληρο λαστιχο αλλα μεταλο.Βεβαια και στις δυο περιπτωσεις θα εχεις κραδασμους αλλα τα πλεονεκτηματα ειναι εμφανεις.Και ξανα λεω οτι για PEUGEOTSPORT χωρις τσακωμα Κ@ΛΟΥ ενα τηλ στον γνωστο Ντινο.
Τασο τα πραγματακια που παραγγειλαμε ερχοντε φιλε.Λιγο υπομονη ακομα
Ντανι μην ξαναχαθεις γιατι θα κατεβω κατω και μετα δεν σε γλυτωνει τιποτα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2003, 02:28:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ΝΤΑΝΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ
Μας ελειψες ρε μπαγασα.
Ντανι μην ξαναχαθεις γιατι θα κατεβω κατω και μετα δεν σε γλυτωνει τιποτα |
ελειψα για σοβαρους λογους νικο και ευτυχως παλι ειμαι κοντα σας!!!!
καλως σας ξαναβρηκα!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2003, 03:36:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ρε γουρούνια δεν σας έλειψα ;;;;;;;;;; καλααααααααα.......
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|