Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Leftsaxo (Lefteris) Μόλις έγραψα

Citroen Saxo Vts 1.6 16v 9/99
Ένταξη: 17 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κρουσώνας Ηρακλείου Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Νοέ 2009, 21:29:13 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Χρονισμός εκκεντροφόρων 106 16v |
|
|
Άς κάνω άλλη μία προσπάθεια!
Γειά σας είμαι καινούριος στην παρέα κ θα ήθελα σας παρακαλώ τη βοήθειά σας, αν γίνεται.
Έχω πρόβλημα με το χρόνισμα των εκκεντροφόρων μου αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει για να δώσω περισσότερες πληροφορίες, σας παρακαλώ.
Είμαι από Κρήτη κ τα έχω βρεί μπαστούνια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Leftsaxo (Lefteris) Μόλις έγραψα

Citroen Saxo Vts 1.6 16v 9/99
Ένταξη: 17 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κρουσώνας Ηρακλείου Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 18:44:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλαράκι Στέλιο (Paghell) να σ' ευχαριστήσω πολύ μιά κ είναι αρκετά κατατοπιστικό το τόπικ που με έστειλες (αν λέγεται έτσι).
Απλά ήλπιζα αν μπορούσε κάποιος που θα έχει τους ίδιους εκκεντροφόρους μ' εμένα να μου δώσει κάποια tip.
Αλλά ακόμα κι έτσι με ξεμπερδέψατε αρκετά.
Σ' ευχαριστώ πολύ κ να ξέρεται ότι στο PSClub κάνετε φοβερή δουλειά γιατί υπάρχουν πολλά άτομα που μοιράζονται το ίδιο πάθος μ' εσάς αλλά βρίσκονται σε μαύρα σκοτάδια (περιοδικά κ Βελτιωτές).
Leftsaxo. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 20:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και το topic λεει τα περισσοτερα,αμα δωσεις καποιες επιπλεον πληροφοριες για το αντικειμενο το οποιο μιλαμε(μοτερ,τυπος εκκεντροφορων,κλπ,κλπ) τοτε ισως να καταληξεις και σε πιο ακριβες συμπερασμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Leftsaxo (Lefteris) Μόλις έγραψα

Citroen Saxo Vts 1.6 16v 9/99
Ένταξη: 17 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κρουσώνας Ηρακλείου Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 21:04:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οφείλω να ομολογίσω ότι όλ' αυτά που διάβασα στο είναι πολύ κατατοπιστικά κ με διαφώτισαν, (είχα μαύρα μεσάνυχτα).
Απλά όπως προείπα ψάχνω κάνα tip για το δική μου περίπτωση.
Να πω εδώ ότι δεν έχω κάποιο απ' τα μοντέλα της Peugeot αλλά Citroen Saxo, δεν ξέρω αν αυτό είναι πρόβλημα για το PSClub.
Αν υπάρχει πρόβλημα θα αποχωρήσω κ ζητάω κ συγνώμη, απλά δεν είχα που αλλού να απευθηνθώ κ είσασταν μιά σανίδα σωτηρίας για μένα.
Τώρα στο δια ταύτα : Έχω όπως προήπα ένα Citroen Saxo Vts 1.6 16v, είναι μοντέλο 9/ 1999, μονόφυσο αλλά ο εγκέφαλος είναι του 2006 πάλι μοόφυσος (απλά απ' το βάλε βγάλε του Chip τα έπαιξε κ τον άλλαξα).
Τώρα όσων αφορά τις μετατροπές που έχουν σχέση με την απόδωση του κινητήρα είναι οι εξής : Έχω ολόκληρη εξάτμηση με φτιαγμένο δίχαλο (τη μία σολήνα αυτή που έχει το σέλωμα), έχω κάνει ροική, έχω τη σκούπα της Simota με φίλτρο Simota, έχω ανοίξει την πεταλούδα του γκαζιού, έχω τους εκκεντροφόρους της Newman PH3, έχω συμπίεση 11,52 με μεταλική φλάτζα Peugeot Spor, Έχω σφυρήλατα μπιστόνια Wossnear αυτά με τις τσέπες.
Δεν ξέρω αν χρειάζεστε κάποια άλλη πληροφορία, ά κ το αυτοκίνητο σέρνεται.
Είχα κ κάτι περιπέτειες με ένα μπουζί που έλιωσε τώρα τελευταία με τις ηλίθιες οδηγίες του μηχανικού μου περι χρονίσματος (ελπίζω).
Πρίν είχα στρέψει το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής πρός τα δεξιά προς τα φανάρια κ τον εξαγωγής προς τ' αριστερά προς καθρέπτη κινητήρα.
Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να πάει πάνω από 200χλ κ σε κατηφορικό αν πήγαινε 220, ξαναγυρνούσε στα 200, μόλις έπιανε ευθεία κ πάλι.
Έχω ξενερώσει εντελώς.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Λευτέρης.[/i][/b] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 21:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να ξερω,αλλα υποψιαζομαι,αλλαξε αμεσα μηχανικο!
Και αλλα παιδια απο το club που ειχαν τον ιδιο(κατα 99% αυτος ειναι),ελυσαν τα προβληματα τους εξω απο αυτο το συνεργειο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Leftsaxo (Lefteris) Μόλις έγραψα

Citroen Saxo Vts 1.6 16v 9/99
Ένταξη: 17 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κρουσώνας Ηρακλείου Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 21:54:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είμαι Αθήνα οπότε αποκλείεται να ξέρεις τον μηχανικό μου!
Είμαι Κρήτη, απλά στον μηχανικό που φαντάστικες έβαλα τους εκκεντροφόρους κ το πρόγραμμα που έχω τώρα, σε μιά εξόρμηση που είχα κάνει παλιότερα στην Αθήνα.
Πάντως για να πω την αλήθεια αυτός ο μηχανικός σε σχέση με τον δικό μου εδώ κάτω μου είχε φανεί τότε αιώνες μπροστά.
Κατ' αρχήν το χρόνισμα που είχε κάνει τότε στους newman ήταν απλά καταπληκτικό, το ρελαντί ήταν σαν εργοστασιακό κ έβγαζα κάρτα καυσαερίων.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν ο δικός μου μηχανικός έβαλε χέρι στο χρόνισμα. Από τότε ούτε ρελαντί ξαναείδα κανονικό ούτε καυσαέρια δεν μπορέσαμε να ρυθμήσουμε, λίγο έλειψε να μην περάσω ΚΤΕΟ.
Τέλος πάντων έχετε κάποια πρόταση για χρόνισμα εσείς, είναι μήπως κάποιο παιδί απ' το club που να έχει τους ίδιους εκκεντροφόρους μ' εμένα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2009, 23:41:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δικη μου προταση ειναι να μπεις στο site της Newman,να δεις τα χρονισματα που προτεινουν αυτοι και να το ρυθμιστε ετσι(με εναν δισκο εκκεντροφορων φυσικα).
Απο εκει και περα βλεπεις με ενα συμπιεσομετρο τα psi/bar που θα σου βγαλει και αναλογα κρινεις αν χρειαζεσαι ηπιοτερο ή αγριοτερο χρονισμα.
Αφου τελειωστε και με αυτο,τσεκαρεις προγραμμα για μιγματα.
Λογικα θα βρεθει ακρη απλα ειναι παιδεμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 08:18:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε το site της Newman μπορείς να το δεις εδώ
http://www.newman-cams.com/catalogue.html
Αφού ανοίξεις τον κατάλογο μπορείς να δεις ότι για τους δικούς σου εκκεντροφόρους για το χρονισμό αναφέρουν
Εισαγωγής 22 - 62
Εξαγωγής 62 - 22
Στέλιο που μπορώ να βρω και εγώ δίσκους χρονίσματος των εκκεντροφόρων?
Εγώ τους δικούς μου (PT51) τους έχω στα μαμά σημάδια.
Πιθανόν να δοκιμάσω και εγώ τις υποδείξεις της Kent
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 10:45:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωτσο συνηθως το γραφουν στο site τους ρε...
Αν δεν το γραφουν,απλα τους ρωτας ποσο βυθισμα πρεπει να εχει στο ΑΝΣ και το ρυθμιζεις αναλογα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 13:57:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Κωτσο συνηθως το γραφουν στο site τους ρε...
Αν δεν το γραφουν,απλα τους ρωτας ποσο βυθισμα πρεπει να εχει στο ΑΝΣ και το ρυθμιζεις αναλογα.  |
Ναι γράφουν τα στοιχεία στο site τους.
Βρήκα μια επεξήγηση την οποία διάβασα και δεν κατάλαβα.
Τους ρώτησα αν πωλούν δίσκους χρονίσματος.
Μου απάντησαν αμέσως και αγόρασα ένα σήμερα για 3,50 στερλίνες και περιμένω να μου το στείλουν.
Για τους ΄δικούς μου αναφέρουν χρόνισμα 21-61 και 61-21
http://www.kentcams.com/
Όταν ανοίξεις τον κατάλογο τους στην τελευταία σελίδα μπορείς να δεις την επεξήγηση και τους δίσκους χρονίσμτος που πωλούν.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 14:21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που εγραψες ειναι οι μοιρες που ανοιγουν οι βαλβιδες σε σχεση με τον στροφαλο ρε,ρωτα τους τι βυθισμα πρεπει να εχουν στο TDC τα εκκεντρα για να μπορεσετε να ρυθμισετε ευκολα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 14:32:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αυτο που εγραψες ειναι οι μοιρες που ανοιγουν οι βαλβιδες σε σχεση με τον στροφαλο ρε,ρωτα τους τι βυθισμα πρεπει να εχουν στο TDC τα εκκεντρα για να μπορεσετε να ρυθμισετε ευκολα.  |
Application Sports ' R '
Power Band 1500-6500
Cam Lift(mm) 10.08 E 9.34
Valve Lift(mm) 10.08 E 9.34
Duration 262 Deg
Timing 21/61 61/21
Full Lift 110 Deg E 110 Deg
VC (mm) 0.00
LTDC 1.22mm E 0.91mm
Required Parts CF65
Αυτά είναι όλα τα στοιχεία που δίνουν 
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 14:40:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια,οπως βλεπεις με το πιστονι στο ΑΝΣ πρεπει ο εισαγωγης να εχει βυθισμα 1,22 και ο εξαγωγης 0,91.
Ειναι σχετικα απλο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Leftsaxo (Lefteris) Μόλις έγραψα

Citroen Saxo Vts 1.6 16v 9/99
Ένταξη: 17 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κρουσώνας Ηρακλείου Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 23:50:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω όλους σας πάρα πολύ! Δεν περίμενα ότι θα είχε τέτοια ανταπόκριση το αίτημά μου.
Στο Site της Newman είχα μπεί από πρίν κ ήξερα τα χαρακτηριστηκά, τα βυθίσματα κ όλες τις άλλες πληροφορίες που δίνει η Newman. Απλά όλ' αυτά για μένα είναι λίγο σαν κορακίστηκα, ποτέ δεν είχα μπεί τόσο βαθιά σε λεπτομέριες σε ότι αφορά κινητήρα - εκκεντροφόρους - χρόνισμα.
Οπότε όλ' αυτά που μου λέτε περί δίσκο κι έπειτα μέτρηση psi μου φαίνονται βουνό αδιάβατο.
Ξέτεται μήπως κάποιον μηχανικό εδώ κάτω στην Κρήτη (οπουδήποτε) που να έχει τη δυνατότητα να το κάνει αυτό που μου περιγράφετε;
Ο δικός μου πάντως μηχανικός μάλλον δεν έχει ιδέα από τη στιγμή που μου είχε πεί να δώσω προπορεία στον εισαγωγής (προς τα φανάρια) κ αργοπορεία στον εξαγωγής (προς τον καθρέπτη) κ το αυτοκίνητο σερνόταν.
Τώρα με τις οδηγίες που βρήκα μέσα στο topic που μου δώσατε το αυτοκίνητο κ πάλι πάει μιά χαρά απλά το δούλεμά του είναι λίγο άγριο (ρελαντί) σε σχέση με αυτό το χρόνισμα που μου είχαν κάνει στην Αθήνα, όταν τους είχα τοποθετήσει.
....ξίφει τον δεσμόν λελυσθε.... Αλέξανδρος ο Μέγας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Νοέ 2009, 23:56:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αμα δε ξερει ο μηχανικος να χρονιζει με τακ
μισα πραματα ξερει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Leftsaxo (Lefteris) Μόλις έγραψα

Citroen Saxo Vts 1.6 16v 9/99
Ένταξη: 17 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κρουσώνας Ηρακλείου Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2009, 00:27:01 Θέμα δημοσίευσης: Χρονισμός εκκεντροφόρων. |
|
|
Μεγάλε!
Αυτό με τα Τακ στο χρόνισμα ακόμα δεν έχω καταφέρει να το καταλάβω.
Δυστυχώς όχι μόνο με τα Τακ δεν ξέρει αλλά δεν έχει κ ιδέα για δίσκο χρονίσματος, τι παίζει με τα psi κ τα SaxoRalla σπάνε αβέρτα κ πάντα από άλλες αιτίες.
....ξίφει τον δεσμόν λελυσθε.... Αλέξανδρος ο Μέγας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2009, 07:56:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ωραια,οπως βλεπεις με το πιστονι στο ΑΝΣ πρεπει ο εισαγωγης να εχει βυθισμα 1,22 και ο εξαγωγης 0,91.
Ειναι σχετικα απλο.  |
Αυτές τις τιμές τις βλέπεις από το δίσκο χρονίσματος?
Το αρχικό σημείο για να ξεκινήσεις τις μετρήσεις ποιο είναι?
Οι εκκεντροφόροι στα μαμά σημεία και ο δίσκος κεντραρισμένος.
Δεν έχω εμπειρία στο θέμα αυτό όπως φαίνεται
Χρειάζεται κάποιο άλλο μηχάνημα εκτός από τον δίσκο χρονίσματος τον οποίο αγόρασα και περιμένω να φτάσει?
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2009, 08:09:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρήκα αυτές τις πληροφορίες από τη Liolios και σκέφτηκα να τις βάλω εδώ.
Παράθεση: | Χρονισμός εκκεντροφόρων
Κατα την βελτίωση ενός κινητήρα αλλάζουν τοσα πολλά χαρακτηριστικά που τα εργοστασιακά σημάδια χρονισμού μπορούν πλεόν να χρησιμοποιηθούν μόνο σαν οδηγοί για τον νεο προσεκτικό & ακριβή χρονισμό του κινητήρα.
Η ακριβέστερη εργασία χρονισμού χρειάζεται δύο εργαλεία , ένα δίσκο χρονισμού & ένα ρολόι χρονισμού.
Οι διαδικασίες χρονισμού μπορούν να πραγματοποιηθούν σε σχέση μόνο με τον πρώτο κύλινδρο , αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους.
Αρχικά θέτουμε το πρώτοέμβολο στο Άνω Νεκρό Σημείο (Α.Ν.Σ.).Το εργοστασιακό Α.Ν.Σ. είναι σε αυτή την φάση σχετικό και όχι πραγματικά ακριβές.
Τοποθετούμε το ρολόι χρονισμού μέσα απο το άνοιγμα του μπουζί μέχρι να φτάσει στην κορυφή του πιστονιού.Στην συνέχεια κινώντας μπροστά-πίσω τον στρόφαλο παίρνουμε ενδείξεις ακριβείας απο το ρολόι.Τοποθετούμε τον δίσκο χρονισμού στο μέτωπο του στροφάλου. Ένα κομμάτι καλωδίου που τοποθετείται σε κάποιο παρακείμενο μπουλονι θα ενεργήσει ως μηδενικός δείκτης και πρέπει να ευθυγραμμιστεί με το σημάδι 0 στο ρολόι.Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε οτι ο πρώτος κύλινδρος έχει το πιστόνι στο Α.Ν.Σ. και ο δίσκος χρονισμού είναι στο μηδέν.
Απο εδώ και πέρα η διαδικασία διαφέρει ανάλογα αν ο κινητήρας έχει 1 ή 2 εκκεντροφόρους.
Κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους
Η βασική αρχή παραμένει η ίδια με την διαφορά οτι τα έκκεντρα εισαγωγής και εξαγωγής είναι σε διαφορετικούς εκκεντροφόρους άξονες.Στην περίπτωση αυτή ο εκκεντροφόρος εισαγωγής χρονίζεται οπως στην περίπτωση του κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο.Ο εκκεντροφόρος εξαγωγής χρονίζεται πλεόν σαν ξεχωριστός εκκεντροφόρος αλλά παντα σε σχέση με την ανύψωση του εκκεντροφόρου εισαγωγής και τις μοίρες πριν το Α.Ν.Σ που αυτός παρουσιάζει την μέγιστη ανύψωση.Στην περίπτωση αυτή τα ρυθμιζόμενα γρανάζια βοηθούν παρα πολύ την διαδικασία χρονισμού.Τέλος οπως και πριν πραγματοποιούμε εναν έλεγχο με το ρολόι και τον δίσκο χρονισμού.
Έλεγχος ανοχών
Μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης και πριν την θέσει του κινητήρα σε λειτουργία υπάρχουν κάποια βασικά σημεία ελέγχου που πρέπει να μετρηθούν:
Ανοχές σπειρών ελατηρίων βαλβίδων.
Οταν ο εκκεντροφόρος παρουσιάζει την μέγιστη ανύψωση πρέπει το άνοιγμα μεταξύ των σπειρών των ελατηρίων των βαλβίδων να μην είναι μικρότερο απο 1.0mm
Καπελάκια βαλβίδων
Η ανοχή μεταξύ του κατώτερου σημείο του καπέλου της βαλβίδας και του ανώτερου σημείου του οδηγού της βαλβίδας δεν πρέπει να είναι μικρότερη απο 1.5mm
Ανοχές μεταξύ πιστονιου και βαλβίδας.
Η ανοχή μεταξύ του πιστονιου και της βαλβίδας δεν πρέπει να είναι μικρότερη απο 1.5mm για τις βαλβίδες εισαγωγής και 2.0mm για τις βαλβίδες εξαγωγής.Η ανοχή αυτή πρέπει να διατηρείται απο 0°-10° μετά το Α.Ν.Σ για τις βαλβίδες εισαγωγής και απο 0°-10° πριν το Α.Ν.Σ. για τις βαλβίδες εξαγωγής. |
Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το δείτε εδώ
http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=95
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2009, 10:03:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λεφο αποκλειεται να μην υπαρχει ενας μηχανικος της προκοπης σε ολη την Κρητη ρε...
Τοσα αγωνιστικα εχετε,καποιος θα υπαρχει.
Αν εισαι απο περιοχη Ηρακλειου,στειλε ενα pm στον Καρτάκη,λογικα θα ξερει να σου προτεινει 2-3 αξιολογους.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|