Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2011, 01:12:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι άξονες επισκευάζονται και ας έχει φαγωθεί η έδρα του ρουλεμάν
Υπάρχουν ρουλεμάν μεγαλύτερα και πιο φαρδιά
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex_Rallye16v (alex) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1600 16v rallye 1996
Ένταξη: 04 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Θεσσαλονικη.....1 κολονα μπροστα!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2012, 14:50:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεθαβω το θεμα γιατι εχω προβλημα...με τον πισω αξονα
ξερει κανενας που μπορω να κανω κατι τετοιο προς θεσσαλονικη μερια??γιατι μου ζηταν κατι 200αρια κ δεν ειναι κ μικρο ποσο για τα να τα δωσω.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mitsakos106 (dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.4 8v Quiksilver
Ένταξη: 18 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: larisa...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 16:29:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ξερω να σου πω για συνεργειο θεσσαλονικη παντως εγω περυσι που ειχα προβλημα με τον αξονα,οπου και αν ανεφερα την φραση τριπλα ρουλεμαν με κοιτουσανε σαν να ειμαι εξωγηινος...και να φανταστεις ολοι επειμεναν πως ειναι ακατορθωτο...
ολα αυτα για συνεργεια της λαρισας...
ελπιζω πως εκει πανω τα συνεργεια εχουν λιγη παραπανω ορεξη και γνωση πανω στο θεμα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
blackpug106 (Αλεξανδρος) Μόλις έγραψα
106 16V '01
Ένταξη: 18 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Θεσαλλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 16:38:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex_Rallye16v έγραψε: | ξεθαβω το θεμα γιατι εχω προβλημα...με τον πισω αξονα
ξερει κανενας που μπορω να κανω κατι τετοιο προς θεσσαλονικη μερια??γιατι μου ζηταν κατι 200αρια κ δεν ειναι κ μικρο ποσο για τα να τα δωσω.... |
το εκανα περσι προληπτικα, πριν μου κανει πατουρα, σε εναν εδω στη θεσ/νικη, αλλα μετα απο πολυ πρηξιμο. βεβαια μετα μου ειπε πως θα το ξανακανε σε ραλακια αν τους εστελνα
τωρα, αν εχει κανει ηδη πατουρα ο αξονας σου... δεν ξερω τι γινεται |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2012, 10:18:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγουρα το κανει ο Προφητης αλλα πιθανολογω οτι ολο και καποιος αλλος θα ξερει να το κανει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex_Rallye16v (alex) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1600 16v rallye 1996
Ένταξη: 04 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Θεσσαλονικη.....1 κολονα μπροστα!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2012, 12:18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Σιγουρα το κανει ο Προφητης αλλα πιθανολογω οτι ολο και καποιος αλλος θα ξερει να το κανει... |
το ξερουν κ εδω στην γειτονια μπορω να το κανω αλλα θελω να βρω κατι σε λογικη τιμη.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2012, 20:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν λες λογικη,ποσο ακριβως εννοεις; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης
Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2013, 10:28:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω μία απορία σχετικά με το αυτάκι τις αντιστρεπτικής. Εφόσον το βγάλω και κάνω την επισκευή στον άξονα μετά πως θα μπει πάλι το αυτάκι στο ίδιο σημείο που ήταν και πριν ? Το 106 μου είναι στο εργοστασιακό ύψος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2013, 10:40:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SpyrosA έγραψε: | Έχω μία απορία σχετικά με το αυτάκι τις αντιστρεπτικής. Εφόσον το βγάλω και κάνω την επισκευή στον άξονα μετά πως θα μπει πάλι το αυτάκι στο ίδιο σημείο που ήταν και πριν ? Το 106 μου είναι στο εργοστασιακό ύψος. |
Η αντιστρεπτικη,απο τη μερια του οδηγου,εχει μεσα της σπειρωμα,νομιζω M8...θα βρεις μια μακρια βιδα περιπου 8-10cm στο σωστο σπειρωμα,και 3-4 ροδελες(μπορει και παραπανω,αναλογα ποσο μακρια βιδα χρησιμοποιησες),το αυτακι εχει μια τρυπα,περνας απο μεσα τη βιδα,και τη βιδωνεις στην αντιστρεπτικη,σιγα σιγα,το αυτακι θα ερθει στη θεση του,δηλαδη σε επαφη με το βραχιονα
Επισης,για να διατηρησεις στο ιδιο υψος το αυτοκινητο,σημαδεψε με λευκο μαρκαδορο τη ραβδο στρεψης (του βραχιονα που θα βγαλεις)και το ψαλιδι,μια γραμμη δηλαδη,που ενωνει ραβδο και βραχιονα.Οταν ξαναβαλεις πισω τον επισκευασμενο βραχιονα,θα τον βαλεις ακριβως με τη βοηθεια της γραμμης,και ολα κομπλε!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 12:13:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως στο είπε ο Γιώργης αλλά προτείνω καλύτερα το εξής:
θα βρεις μιά μακρυά βίδα Μ8 με βήμα 1.25 και γύρω στα 100mm μήκους. Αρκεί να έχει σπείρωμα σε όλο της το σώμα, μέχρι το κεφάλι. Αν έχει και σκληρότητα 10.9 ακόμα καλύτερα (αντί 8.8 που έχουν συνηθως).
Θα βιδώσεις ένα παξιμάδι Μ8 μέχρι το κεφάλι της και από πάνω ροδέλες φαρδυές. Όλο αυτό όπως είναι, το περνάς στο αυτάκι της αντιστρεπτικής και το βιδώνεις στην αντιστρεπτική μέχρι να τερματίσει. Εννοείται κατά την τοποθέτηση του αυτιού της αντιστρεπτικής στη φωλιά του, προσέχεις να το ευθυγραμμίσεις με την τρύπα που πιάνει η βίδα που το συγκρατεί στο βραχίωνα.
Βιδώνοντας το παξιμάδι με γερμανικό, το αυτάκι πιέζεται προς τα μέσα.
Όταν δεις ότι είσαι οκ, συνεχίζεις λίγο ακόμα μέχρι να βρεις αρκετή αντίσταση. Τέλος, ξεβιδώνεις όλη τη βίδα απ'το κεφάλι της, ξαναβάζεις την πλαστική τάπα με το τορξ, βιδώνεις και την Μ8 στο βραχίωνα και είσαι έτοιμος
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης
Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Οκτ 2013, 12:58:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια. Παράγγειλα το σετ για την επισκευή και πήρα στη peugeot για τα άλλα δύο ρουλεμάν και μου είπαν θα μου τα φέρουν σε 10 εργάσιμες ημέρες. Τι λέτε να περιμένω για αυτά η να πάρω άλλα αντίστοιχα ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Οκτ 2013, 13:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SpyrosA έγραψε: | Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια. Παράγγειλα το σετ για την επισκευή και πήρα στη peugeot για τα άλλα δύο ρουλεμάν και μου είπαν θα μου τα φέρουν σε 10 εργάσιμες ημέρες. Τι λέτε να περιμένω για αυτά η να πάρω άλλα αντίστοιχα ? |
Νομιζω,ειναι λιγο απιθανο να βρεις αντιστοιχα ρουλεμαν εξω στην αγορα...κανε λιγο υπομονη,πρηχτους και λιγο στην αντιπροσωπεια,τουλαχιστον για να εισαι σιγουρος οτι θα παρεις τα σωστα ρουλεμαν
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Οκτ 2013, 19:33:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει η skf (= ρωτα σε αντιστοιχο καταστημα κλπ κλπ κλπ)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spar@ Νέος χρήστης
Ένταξη: 21 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Οκτ 2013, 12:26:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα προτεινα snr καλυτερα....
την πατησαμε 2 αυτοκινητα με skf, ισως ηταν η παρτιδα , αλλα τα ρουλεμαν του πισω αξονα ηταν πολυ κακης ποιοτητας...
και ενω τοποθετηθηκαν με σωστο τροπο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2013, 21:02:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση:
αν δεν χρησιμοποιήσουμε το τρίτο ρουλεμάν, η διαδικασία είναι η ίδια, απλά δεν κονταίνουμε τον πλαστικό αποστάτη σωστα?
Τα δυο ρουλεμάν στα άκρα και α αποστάτης στη μέση?
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2013, 18:08:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Ερώτηση:
αν δεν χρησιμοποιήσουμε το τρίτο ρουλεμάν, η διαδικασία είναι η ίδια, απλά δεν κονταίνουμε τον πλαστικό αποστάτη σωστα?
Τα δυο ρουλεμάν στα άκρα και α αποστάτης στη μέση? |
Ακριβώς. Αλλά αφού θα τα αλλάξεις η οικονομική επιβάρυνση των ανταλλακτικών είναι 20€.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2013, 21:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν σκέφτομαι το κόστος. Επειδή ο μηχανικός δεν το έχει ξανακανει, δεν θέλω να το πιέσω το θέμα. Μου αρκεί να βγουν και να μπουν τα καινουρια σωστά.
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης
Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 17:21:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μία ερώτηση σχετικά με το λύσιμο του άξονα. έχω λύση όλες τις βίδες από την πλευρά του οδηγού αλλά δεν μπορώ να βγάλω το αυτάκι της αντιστρεπτικής για να βγάλω το άκρο. τι πρέπει να κάνω ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 22:12:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SpyrosA έγραψε: | μία ερώτηση σχετικά με το λύσιμο του άξονα. έχω λύση όλες τις βίδες από την πλευρά του οδηγού αλλά δεν μπορώ να βγάλω το αυτάκι της αντιστρεπτικής για να βγάλω το άκρο. τι πρέπει να κάνω ? |
Αφού αφαιρέσεις τη μαύρη πλαστική τάπα (torx), θα βιδώσεις μιά M12 x 1.5 (όπου 1.5 = το βήμα της βίδας, μήκος αρκούν και 25-30mm) και θα βγει το αυτάκι. Την αντιστρεπτική θα την τραβήξεις έξω απ'τη μεριά του συνοδηγού μαζί με το από κει αυτάκι της.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης
Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2013, 15:52:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|