Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vansode (giwrgos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.6 rallye 2008
Ένταξη: 08 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 17 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 19:01:20 Θέμα δημοσίευσης: turbo kai klima |
|
|
Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να σας κάνω 2 ερωτήσεις και όποιος μπορεί να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα πάρα πολύ
1) Μετά από ένα ταξίδι, ή από μια βόλτα (στην οποία βόλτα το ζουλάς λίγο )
χρειάζεται πριν το σβήσεις να το αφήσεις μερικά λεπτα στο ρελαντί ώστε να κρυώσει η τουρμπίνα? γιατί εχω ακούσει από αρκετούς ότι μπορεί να μου δημιουργήσει πρόβλημα στο turbo (πιθανό ράγισμα ξέρω εγώ).
2) Υπάρχει πρόβλημα στο να ανοίγεις ή να κλείνεις το
Klima όταν το αυτοκίνητο είναι σε κίνηση? Υπάρχει πρόβλημα ή μπορεί να πάθει κάποια ζημία ο Καταλύτης π.χ?
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!!! : |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ath7 (Χαρης) Έχω ξεφύγει !!!

corsa B
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 1180 Τόπος: Περιστερι-Κηπουπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 19:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο καταλυτης σαν τι μπωρει να παθει?
Για το Α/C ξερω πως κανονικα πρεπει να συμπλεκταρεις να πεσουν οι σροφες στο ρελαντι να αναψεις το κλιμα και να ξαναδωσεις στροφες (οχι παντοφλα )
Και αυτο για να μην την ακουσει το κομπρεσερ!(σπανιο αλλα γινετε)
Υπαρχει περιπτωση να εχει κρατησει η επιστροφη υγρα και με το ξεκινημα να την ακουσουν οι βαλβιδες!
.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 20:52:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το 1ο καλό είναι μετά από πλάκωμα να μην το σβήνεις αμέσως αλλά να το αφήνεις λίγο στο ρελαντί για να πέσουν λίγο οι θερμοκρασίες όχι τόσο του νερού όσο του λαδιού. Το καλό με αυτό το μοτέρ είναι πως η τουρμπίνα ψύχεται και με νερό και έχει και δικιά της αντλία νερού η οποία δουλεύει ακόμα κι όταν σβήσεις των κινητήρα κι έτσι ψύχεται και το λάδι που έχει μείνει σε αυτήν χωρίς να έχει πρόβλημα να καεί με ότι συνεπάγεται αυτό.
2ο δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα το πότε θα ανάψεις το A/C απλά για να μην ζορίζεται ο συμπιεστής στο απότομα ξεκίνημα καλό είναι να το ανάβεις στο ρελαντί.
Ο καταλύτης δεν θα πάθει τίποτα και ούτε και έχει καμία σχέση με το πότε θα ανάψεις το A/C |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vansode (giwrgos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.6 rallye 2008
Ένταξη: 08 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 17 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2008, 00:29:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά!!!!
thanks για τον χρόνο σας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2008, 08:35:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με το φίλο μας τον Tourista !
Αυτό με το A/C ειναι μεγάλο παραμύθι...
Δηλαδή αν εισαι εθνική και πάς με 100-200 ...πατάς συμπλέκτη κατεβαίνουν οι στροφές και μετά πατάς σιγά σιγά το κουμπάκι του A/C...για μην τα παιξει ο συμπιεστής...
Πρέπει να ξέρουν (αυτοί που τα λένε αυτά) ότι ο συμπιεστής ειναι φτιαγμένος να κομπλάρει και να ξεκομπλάρει εκαντοντάδες-χιλιάδες φορές σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα χωρίς πρόβλημα .
Εμείς θα τον σώσουμε αν κομπλάρει την πρώτη φορά με λίγες στροφές ???
Δεν να νομίζω να το γράφει και κανένα manual αυτό ..ρε τους .. τι σκεφτονται??? 
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2008, 12:02:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι βεβαια δεν παθαινει τπτ και εννοειται οτι δεν συμπλεκταρεις πανω στην εθνικη για να ανοιξεις το a/c απλα εχι ενα μεγαλητερο ποσοστο φθορας αυτο και μονο...δλδ δεν θα χαλασει σε 10 θα χαλασει σε 8 χρονια...κοινως ζησε ΜΑη μου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ath7 (Χαρης) Έχω ξεφύγει !!!

corsa B
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 1180 Τόπος: Περιστερι-Κηπουπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2008, 17:20:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MTerry έγραψε: |
Αυτό με το A/C ειναι μεγάλο παραμύθι...
Δηλαδή αν εισαι εθνική και πάς με 100-200 ...πατάς συμπλέκτη κατεβαίνουν οι στροφές και μετά πατάς σιγά σιγά το κουμπάκι του A/C...για μην τα παιξει ο συμπιεστής...
Πρέπει να ξέρουν (αυτοί που τα λένε αυτά) ότι ο συμπιεστής ειναι φτιαγμένος να κομπλάρει και να ξεκομπλάρει εκαντοντάδες-χιλιάδες φορές σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα χωρίς πρόβλημα .
Εμείς θα τον σώσουμε αν κομπλάρει την πρώτη φορά με λίγες στροφές ???
Δεν να νομίζω να το γράφει και κανένα manual αυτό ..ρε τους .. τι σκεφτονται???  |
MTerry έγραψε: | (αυτοί που τα λένε αυτά) | = Χαρης
MTerry έγραψε: | ο συμπιεστής ειναι φτιαγμένος να κομπλάρει και να ξεκομπλάρει εκαντοντάδες-χιλιάδες φορές σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα χωρίς πρόβλημα . |
Ο συμπιεστης ναι αλλα οι βαλβιδες?
MTerry έγραψε: | Δεν να νομίζω να το γράφει και κανένα manual αυτό |
Δεν ξερω αν το λενε manual
MTerry έγραψε: | ..ρε τους .. τι σκεφτονται???  |
Τους πουστιδες=Χαρης?
.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 08:24:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε σύ Χάρη πολύ προσωπικά δεν το πήρες????
Δεν εισαι ο μόνος που λέει αυτό το πράγμα...το ακούω χρόνια !!!
Και εσένα κάποιος σου το ειπε και το θεωρησες σωστό ! (φύλαγε τα ρούχα σου...κτλ)
Μην μπαίνεις σε λεπτομέρειες του τύπου συμπιεστής,βαλβίδες...κτλ. γιατί αυτό ειναι πακέτο . Το A/C (Κλιματισμός)
Ε μάθε λοιπόν οτι κανένα manual, ούτε αντιπροσωπεία , λέει τέτοιο πράγμα. Θά ηταν οι πρώτοι που θα στο έλεγαν γιατί αν χάλαγε θά έπρεπε να σε καλύψουν.
Πατάς το κουμπάκι οποτε γουστάρεις ΕΣΥ! (μέρα,νύχτα,ζέστη,κρύο οποτε θές)
Το "ρε τους...τι σκεφτοντε" φυσικά οπως σου εξήγησα δεν ηταν για σένα
και κακώς εκφράστηκες έτσι.
Ηταν μια ατάκα σε διαφήμιση στην τηλεόραση ...παλιά ... κάτι σάν το "οι εξυπνοι οδηγούν Ρενό"...
Αν ησουν στην ηληκία μου θα την ηξερες και δεν θα στράβωνες... 
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Angry_Punisher (sotiris) Μέλος

 peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)
Ένταξη: 29 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Πετρούπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:17:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1:Καλυτερα ειναι να πας να βαλεις ενα turbotimer οπως εβαλα και εγω και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
2:Καλο θα ειναι να μην εχει πολλες στροφες ο κινητηρας οταν θα ανοιξεις air condition,Και κατι αλλο,μου εχουν πει,δεν ξερω βεβαια αμα αληθευει, αμα πηγαινεις με ανοιχτο αιr condition και πατησεις αποτομα το γκαζι το air condition κοβει δηλαδη καπως σαν να ελατωνεται κατα την διαρκεια που εχεις πατημενο το γκαζι,αυτο το θετω και σαν ερωτημα οντως ειναι ετσι ρε παιδια?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vansode (giwrgos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.6 rallye 2008
Ένταξη: 08 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 17 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Angry_Punisher έγραψε: | 1:Καλυτερα ειναι να πας να βαλεις ενα turbotimer οπως εβαλα και εγω και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
2:Καλο θα ειναι να μην εχει πολλες στροφες ο κινητηρας οταν θα ανοιξεις air condition,Και κατι αλλο,μου εχουν πει,δεν ξερω βεβαια αμα αληθευει, αμα πηγαινεις με ανοιχτο αιr condition και πατησεις αποτομα το γκαζι το air condition κοβει δηλαδη καπως σαν να ελατωνεται κατα την διαρκεια που εχεις πατημενο το γκαζι,αυτο το θετω και σαν ερωτημα οντως ειναι ετσι ρε παιδια? |
Το έχω σκεφτέι αλλά δεν το έχω ψάξει ακόμα... Πάνω κάτω πόσο κάνει αυτό?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ath7 (Χαρης) Έχω ξεφύγει !!!

corsa B
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 1180 Τόπος: Περιστερι-Κηπουπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 19:28:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι οπως το εθεσες αυτα καταλαβα!
Τεσπα αλλα δεν τα εχω ακουσει μονο αλλα τα βλεπω!(Οχι σε αμαξια)
Ψυκτικος οπως και ο Γιαννης 
.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 20:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως στο τέρμα γκάζι απεμπλέκετε το A/C το έχω παρατηρήσει πολλές φορες στο δικό μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgio3gr Μέλος

Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 21:04:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | Πάντως στο τέρμα γκάζι απεμπλέκετε το A/C το έχω παρατηρήσει πολλές φορες στο δικό μου. |
Ετσι ειναι σε ολα το PSA group παλια και νεα... Ο εγκεφαλος δινει εντολη να απεμπλακει ο κομπρεσσορας ωστε να εχεις την πληρη δυναμη του αυτοκινητου σε περιπτωση πχ που θες να κανεις προσπεραση... Το συστημα ουτως ή αλλως συνεχιζει αλλο μισο λεπτο περιπου χωρις την εμπλοκη του A/C να βγαζει παγωμενο αερα οποτε δεν καταλαβαινεις διαφορα στην θερμοκρασια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tasos207RC (Tasos) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 24 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Σαλαμίνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Αύγ 2008, 18:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vansode ενα turbo timer της Blitz εχει 100 ευρω.Υπαρχουν κ πιο φθηνα φυσικα,απλα να εχεις μια εικονα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Αύγ 2008, 09:01:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | Πάντως στο τέρμα γκάζι απεμπλέκετε το A/C το έχω παρατηρήσει πολλές φορες στο δικό μου. |
Ε λογικο ειναι να εχει και δικλειδες ασφαλειας.....
Απο τις 5800 (νομιζω) και επειτα απεμπλεκει και δεν λειτουργει ο συμπιεστης....
Και επισης επειδη εχει συχητηθει και παλιοτερα ο συμπιεστης εχει εμβολακια και ενα εκκεντρο που τα κινει διαδοχικα.....
Ενα παλιοτερο ποστ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thesalos (Γιωργος) Φανατικό μέλος

 peugeot 207 rallye (2008)
Ένταξη: 11 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 326 Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 16:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα πλεον γινεται αυτο για να προστατευεται ο συμπιεστης. Παντως στο δευτερο αυτοκινητο που εχω (alfa 146 1.6) που δεν το εχει αυτο οκτω χρονια τωρα στις προσπερασεις με οσα κι αν εχω μεσα το κλεινω και μολις περασω το ανοιγω και μεχρι στιγμης δεν εχει παθει τιποτα. Τωρα μεχρι ποτε δεν ξερω 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 20:46:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thesalos έγραψε: | Σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα πλεον γινεται αυτο για να προστατευεται ο συμπιεστης. Παντως στο δευτερο αυτοκινητο που εχω (alfa 146 1.6) που δεν το εχει αυτο οκτω χρονια τωρα στις προσπερασεις με οσα κι αν εχω μεσα το κλεινω και μολις περασω το ανοιγω και μεχρι στιγμης δεν εχει παθει τιποτα. Τωρα μεχρι ποτε δεν ξερω  |
Και τα 2 civic που εχουν περασει απο τα χερια μου δεν κλεινει το ac και εκει δεν ειχα ποτε προβλημα.....(στο ενα δεν προλαβα ) Αλλα το δικο μου ( ) κανει θορυβο οταν το ανοιγω και δεν ειναι απο τις βαλβιδες γιατι το κανει συνεχεια....αλλα απο αποδωση σκιζει....εννοειται....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Αύγ 2008, 10:24:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgio3gr έγραψε: | Jim207GT έγραψε: | Πάντως στο τέρμα γκάζι απεμπλέκετε το A/C το έχω παρατηρήσει πολλές φορες στο δικό μου. |
Ετσι ειναι σε ολα το PSA group παλια και νεα... Ο εγκεφαλος δινει εντολη να απεμπλακει ο κομπρεσσορας ωστε να εχεις την πληρη δυναμη του αυτοκινητου σε περιπτωση πχ που θες να κανεις προσπεραση... Το συστημα ουτως ή αλλως συνεχιζει αλλο μισο λεπτο περιπου χωρις την εμπλοκη του A/C να βγαζει παγωμενο αερα οποτε δεν καταλαβαινεις διαφορα στην θερμοκρασια... |
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν χρειάζεται κάθε φορά που θέλουμε την πλήρη ισχύ του αυτοκινήτου (πχ. σε μια δύσκολη προσπέραση), να απεμπλέκουμε το a/c 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Αύγ 2008, 10:54:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα γινεται αυτο,δλδ στο πολυ γκαζι να σταματαει ο συμπιεστης.γιαυτο δε πρεπει ποτε πανω σε "πλακωματα" να αναβουμε το aircodition.υπαρχει μεγαλη περιπτωση να παθει αημια ο συμπιεστης.γιατι εκει που παει να δουλεψει,κοβει λογω πολλων στροφων του κινητηρα κ κολαει 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Αύγ 2008, 11:24:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα γινεται αυτο,δλδ στο πολυ γκαζι να σταματαει ο συμπιεστης.γιαυτο δε πρεπει ποτε πανω σε "πλακωματα" να αναβουμε το aircodition.υπαρχει μεγαλη περιπτωση να παθει αημια ο συμπιεστης.γιατι εκει που παει να δουλεψει,κοβει λογω πολλων στροφων του κινητηρα κ κολαει  |
Εάν γίνεται, είναι πολύ καλό. Απο κει και πέρα, πιστεύω οτι το μόνο που μπορεί να επιβαρύνει τον συμπιεστή, είναι αυτή η συνεχής σύμπλεξη-αποσύμπλεξη σε υψηλές στροφές και περισσότερο τον συμλέκτη του. Δεν νομίζω ότι κολλάει.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|