Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιούλ 2009, 21:53:42 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πρόβλημα με φλας |
|
|
Χτες γυρνώντας από μια βόλτα, ενώ όλα ήταν ωραία και καλά στο αμάξι, με το που έσβησα κατά το ήμισυ τη μηχανή (άφησα δλδ τα ηλεκτρικά αναμμένα γιατί ήθελα να έχω ανοιχτό το ραδιόφωνο καθώς τακτοποιούσα κάτι πράγματα στο ντουλαπάκι), παρατήρησα ότι άναβε μόνο του το αριστερό φλας.
Κουνούσα το μοχλό στη δεξιά θέση, άναβε το δεξί, οκ.
Τον έβαζα στην αριστερή, άναβε το αριστερό, οκ.
Στην ουδέτερη θέση, όποτε του κάπνιζε και ψιλοσυχνά, άναβε μόνο του το αριστερό φλας. Μου το έκανε τουλάχιστον 10 φορές σε κανά 10' που έμεινα. Σκέφτηκα ίσως κόλλησε κάτι και το άφησα.
Σήμερα πήγα να το πάρω, πάλι τα ίδια. Είτε με αναμμένα μόνο τα ηλεκτρικά (γυρισμένο το κλειδί κατά το ήμισυ), είτε όχι, το αριστερό φλας ανάβοσβήνει στην ουδέτερη θέση του μοχλού. Έβαλα μπρος να πάω μια σύντομη βόλτα, το έκανε ακόμη και σε πορεία με ευθεία το τιμόνι, χωρίς να έχω αγγίξει το φλας. Όταν το έκανε, άγγιζα λίγο το μοχλό με πίεση και ψιλοσταματούσε για λίγα δευτερόλεπτα, μετά πάλι τα ίδια.
Τι μπορεί να φταίει γι'αυτό; Ηλεκτρικό προφανώς, αλλά είναι σοβαρή ζημιά, θέλει κάποιο ανταλλακτικό, κοστίζει; Ένας απλός ηλεκτρολόγος, μπορεί να το φτιάξει ή να πάω αντιπροσωπεία (είναι αύριο ανοιχτά; )
Θέλω οπωσδήποτε να το φτιάξω και επειδή είναι επικίνδυνο και σπαστικό όλη την ώρα να χτυπάει αυτό το πράγμα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιούλ 2009, 21:56:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω ειχα αυτο το προβλημα στο αγωνιστικο.
Λεβιεδακι των φλασ αλλαξα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιούλ 2009, 23:06:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Και εγω ειχα αυτο το προβλημα στο αγωνιστικο.
Λεβιεδακι των φλασ αλλαξα... |
Τιμούλα plus τοποθέτηση κτλ κτλ; Πάμε στην αντιπροσωπεία κατευθείαν;
Αύριο είναι ανοιχτά ή όχι; Τουλάχιστον να το παραγγείλω.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
torture (alex) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 28 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιούλ 2009, 23:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μου πας για νεο διακοπτη. και εμενα το ιδιο εκανε. ουτε καν ραντεβου θα κανονισεις. εγω τουλαχιστον πηγα ετσι και μεσα σε 20 λεπτα το πολυ ειχα τελειωσει. απο λεφτα δεν ειμαι σιγουρος. μην σε φρικαρω. νομιζω 50-70 ευρω αλλα εγω εχω το multiplex η οπως λεγετε οποτε αλλαξε και ο διακοπτης για φωτα κτλ κτλ.
αα να προσθεσω και κατι. εμενα η αντιπροσωπεια ειναι κοντα μου οποτε δεν με πειραζε να τσεκαρω. αν εισαι μακρια ενα τηλ δεν κανει κακο. τωρα για σαββατο δεν ξερω, θα σε γελασω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιούλ 2009, 23:39:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
torture έγραψε: | φιλε μου πας για νεο διακοπτη. και εμενα το ιδιο εκανε. ουτε καν ραντεβου θα κανονισεις. εγω τουλαχιστον πηγα ετσι και μεσα σε 20 λεπτα το πολυ ειχα τελειωσει. απο λεφτα δεν ειμαι σιγουρος. μην σε φρικαρω. νομιζω 50-70 ευρω αλλα εγω εχω το multiplex η οπως λεγετε οποτε αλλαξε και ο διακοπτης για φωτα κτλ κτλ.
αα να προσθεσω και κατι. εμενα η αντιπροσωπεια ειναι κοντα μου οποτε δεν με πειραζε να τσεκαρω. αν εισαι μακρια ενα τηλ δεν κανει κακο. τωρα για σαββατο δεν ξερω, θα σε γελασω |
Εμένα είναι μοντέλο του 2000, δεν ξέρω αν είναι το multiplex (με τον ίδιο διακόπτη, ανάβω και τα φώτα), αλλά αφού το λες, πιστεύω με κανά 50άρικο θα καθαρίσω. Πάλι καλά δηλαδή.
Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως, ναι ψιλοκοντά είναι η αντιπροσωπεία.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
torture (alex) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 28 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιούλ 2009, 20:06:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ιδιο μοντελο εχουμε. παντως αν θες απο περιεργεια μολις κανεις την δουλεια γραψε και εδω ποσα σου πηραν για να ξερει και οποιος αλλος εχει το ιδιο προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Ιούλ 2009, 20:33:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
torture έγραψε: | το ιδιο μοντελο εχουμε. παντως αν θες απο περιεργεια μολις κανεις την δουλεια γραψε και εδω ποσα σου πηραν για να ξερει και οποιος αλλος εχει το ιδιο προβλημα. |
Εννοείται. Σάββατο έπαιρνα τηλέφωνο, ήταν κλειστά και σήμερα δε μπορούσα. Θα πάω αύριο πρωί μάλλον.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούλ 2009, 19:57:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν.
Πήγα σήμερα το πρωϊ να φτιάξω το φλας. Χωρίς ραντεβού, χωρίς τίποτα.
Στην Automotivo στο Μοσχάτο.
Το έφτιαξαν, άλλαξαν εντελώς διακόπτη.
Τιμή 80 ευρώ. Κοστολόγησαν το εξάρτημα κανά 63 ευρώ με ΦΠΑ και δίαφορες άλλες χαζομάρες εργασίας-δεν ξέρω εγώ τι άλλο, κανά 16 κάτι. Άρα 80 σύνολο. Απλά επειδή είχαν πολλά αμάξια και λιγότερο προσωπικό λόγω καλοκαιριού, έπρεπε να το αφήσω κανά 3ωρο.
Ο διακόπτης είναι καινούριος και πιο σκληρός, δεν έχει μαλακώσει ακόμη στις αλλαγές φλας, αλλά ευτυχώς λύθηκε το πρόβλημα, γιατί ήταν και επικίνδυνο και ενοχλητικό.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|