PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Michelin Pilot exalto vs Continental Premium Contact
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 15:16:49    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Michelin Pilot exalto vs Continental Premium Contact Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ...

ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΑ PREMIUM CONTACT ΤΑ ΟΠΟΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ 35-36
PSI Ή TA PILOT EXALTO ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟ
ΚΑΝΟΥΝ ?

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ .....


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 15:58:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω για τα Michelin, πάντως τα Conti κατά τη γνώμη μου είναι ψιλοαπαράδεκτα. Δεν τα συστήνω σε καμία περίπτωση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 15:59:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Δεν ξέρω για τα Michelin, πάντως τα Conti κατά τη γνώμη μου είναι ψιλοαπαράδεκτα. Δεν τα συστήνω σε καμία περίπτωση.


Είσαι πολύ επιεικής...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 16:16:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα Michelin έχουν τρελλο κρατημα. Τα εχω 2 μηνες και βρηκα την υγεια μου. Μπαινω με οσα εχω στην στροφη και δεν φοβαμαι πλεον μην φυγει το αμαξι. Για θορυβο δεν εχω διαπιστωσει κατι, γιατι ακουω την σκουπα Very happy
Τα αγορασα 120 χιλιαρικα σε 185/55/R14.
Τα continental δεν ξερω τι καπνο φουμαρουν...


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TZAG 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Theva

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 16:28:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tα Michelin καλύτερα στο βρεγμένο και "κολλάνε" καλύτερα στο στεγνό δρόμο γιατί έχουν μαλακότερη γόμα, αλλά αυτό συνεπάγει και ότι τα Michelin είναι λιγότερο ανθεκτικά στο χρόνο και φυσικά στο "σκήσιμό" τους, άσε που έχουν πολύ ευαίσθητα πλαϊνά και παθαίνουν εύκολα ζημιά σε απρόσεκτες σταθμεύσεις (οι παθώντες μπορούν να σου πούν, στον DimiP π.χ. του κράτησαν ένα χρόνο). Ενώ τα Conti αντέχουν πολύ περισσότερο (δύο χρόνια τουλάχιστον). Τα Michelin Premioum Contact είναι σίγουρα πιό ανθεκτικά στο χρόνο σε σχέση με τα Pilot Exalto, αλλά δεν είναι γιά γρήγορη οδήγηση.


Minus the roof, the sky is the limit.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 16:32:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι τα michelin δεν ειναι ανθεκτικα γιατι σε κατι σβουριλικια που εκανα σε ενα παρκινγκ σκιστηκαν αμεσως. Αλλα γι'αυτο τα εβαλα, να τα σκισω Very happy


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 16:34:52    Θέμα δημοσίευσης: Re: MICHELIN Ή CONTINENTAL Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ...

ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΑ PREMIUM CONTACT ΤΑ ΟΠΟΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ 35-36
PSI Ή TA PILOT EXALTO ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟ
ΚΑΝΟΥΝ ?

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ .....


Έχουμε και λέμε....

http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1341
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1348
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=225

Άντε και καλό διάβασμα Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Μην τα περιμένουμε όλα έτοιμα....


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 16:43:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως και εγώ ευχαριστημένος είμαι με τα Michelin με το μόνο παράπονο τα μαλακά πλαϊνά. Στους 3 μήνες μου σκίστικε λάστιχο στο πλάι από πέτρα με 0 χλμ.

Πάντως για την επόμενη φορά σκέφτομαι για κάτι διαφορετικό (και από λεγόμενα καλόοο)

Bridgestone Potenza S-03 Pole Position


Για δές το!

Α επίσης όποιο καλό παιδί μάθει τιμές για αυτά ας μου πεί. Τις θέλω για σύγκριση Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 18:05:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για 13αρια Continental δαγκωτο
Τωρα φοραω Michelin.Μολις ζεσταθει η ασφαλτος σπινιαρουν(Με τα Conti μετα απο 55000χλμ δεν ειχα καταφερει να σπινιαρω ουτε μια φορα) ενω σε λιγο πιο εντονο φρεναρισμα σφυριζουν λες και πλακωνεσαι στα φρενα.Το ιδιο και οταν στριβεις με αποτελεσμα να γινεσαι ρεζιλι-ολοι σε περνανε για γκαζοφονια με τοση ηχορυπανση Sad
Αχ Conti μου που ειστε?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αντώνης 
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 25 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 171
Τόπος: Σαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 18:46:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω φοραω τα premium εδω και 9,000 χλμ και ειναι πολυ ευχαριστημενος.
φοραω τα 195/55/15 και το δοκιμασα σε στροφες.στον στεγνο μπορω να πω οτι δεν ηταν το κατι special αλλα στον βρεγμενο
δεν παιζεται
τα πηρα 130,000δρχ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Περικλής 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTI

Ένταξη: 19 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 21:55:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα continental premium contact ήταν τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης στο 206 μου,όπως και σε όλα τα 206 που φορούν 195/55/15 και έχω τα εξής να παρατηρήσω
-Δεν αντέχουν καθόλου στη σκληρή χρήση,στα 10000km είχαν γίνει φαλακρά και τα 4,να σημειωθεί ότι στα 6000km έκανα αναγκαστικά αλλαγή τα εμπρός πίσω.
-Είναι εξαιρετικά αθόρυβα.
-Έχουν πολύ καλό κράτημα στο βρεγμένο λόγω του σχετικά στενού πέλματος που έχουν.
-Έχουν μέτριο κράτημα στο στεγνό και υπερθεμένονται πολύ εύκολα.


ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 09:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ηθελα κι εγω με την σειρα μου να εκφερω την αποψη μου στο θεμα ελαστικων.
Βασικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειστε τοσο αρνητικοι απεναντι στα Continental.(αναφερομαι στο 195/55/15 που φορανε ολα τα 1.6 απο την μανα τους).Δεν μπορω να καταλαβω για πιο λογο δεν σας καλυπτει αυτο το ελαστικο.(οποιος μπορει να μου δωσει μια τεκμηριωμενη αποψη θα την αποδεχτω και θα ανακαλεσω ολα οσα θα γραψω σε αυτο το post...
Εχω τα Conti επανω στο αυτοκινητο εδω και 2 χρονια περιπου.Τα λαστιχα εχουν κανει 35.000 km περιπου.Πλεον εχουν φτασει σε σημειο αμεσης αλλαγης,καθως δεν μπορουν να κρατησουν το αυτοκινητο οπως πρεπει.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ηταν στα καλα τους,μπορω να σας πω οτι το λαστιχο κραταγε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.Εχουν δοκιμαστει κατω απο ΟΛΕΣ τις συνθηκες και τολμω με βεβαιοτητα να πω οτι με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο.Αν προσεξετε τις πιεσεις,αν κανετε καποια km ετσι ωστε να ζεσταθουν ετσι ωστε να αποδωσουν και τελος ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΤΑΙ ΤΟ 206, και οχι να εχετε στο μυαλο σας καποιο προηγουμενο σας αυτοκινητο,η καποιο αυτοκινητο που τυχαια επεσε στα χερια σας,τοτε κατ εμε τα λαστιχα θα σας ικανοποιησουν και με το παραπανω.

Προς teoman :

Φιλε Θεοδωρε μαζι συζητουσαμε το θεμα των ελαστικων στο Τερα-Πετρα.Μου ειχες πει οτι ακομα δεν εχεις μαθει το αυτοκινητο καλα ετσι ωστε να το πιεσεις και να δεις πως συμπεριφερεται κατω απο οριακες συνθηκες.Ειμαι απολυτα συμφωνος μαζι σου που εχεις το γνωθει σ αυτο και δεν κανεις διαφορα στους δρομους ετσι ωστε να θεσεις σε κινδυνο τους διπλα σου και τον εαυτο σου με καποιο ενδεχομενο λαθος σου.Πως ομως μπορεις και κρινεις τοσο αρνητικα τα continental αφουν δεν εχεις δει στην ουσια το τι μπορουν να κανουν ,και κατ επεκταση τι μπορει να κανει το 206 μας?Περιμενω μια τεκμηριωμενη απαντηση απο εσενα καθως ξερω οτι εισαι ατομο επιπεδου....


Προς Περικλη¨:

Φιλε Περικλη μαζι δεν εχει τυχει να γνωριστουμε,(αλλα γιαυτο φροντιζουν τα ΑΣΜΠΕΤΕ.... Laughing ),αλλα και για τα δικα σου τα λεγομενα εχω μια μικρη ενσταση.Αν δεν κανω λαθος εχεις το 206 gti.Καταρχην συγχαρηρια για τη επιλογη σου ,καθοτι προκειται για ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο κατα την γνωμη μου.Βασικα γραφεις οτι :Δεν αντέχουν καθόλου στη σκληρή χρήση,στα 10000km είχαν γίνει φαλακρά και τα 4,να σημειωθεί ότι στα 6000km έκανα αναγκαστικά αλλαγή τα εμπρός πίσω.
Απο τα λεγομενα σου καταλαβενω οτι το αυτοκινητο το λυσσας στις 1ες με φυσικο επακολουθω να μενει τι λαστιχο στην ασφαλτο.Αν λοιπων το κανεις αυτο(δεν λεω μαγκια σου...) αλλα πιο λαστιχο πιστευεις οτι θα σε καλυπτε για κατι τετοιο??Επειδη εχω κι εγω τα ιδια λαστιχα σου λεω με καθε βεβαιοτητα οτι ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση με φυσιολογικη χρηση να λιωσουν τα continental .Ειναι λαστιχο που αντεχει.Αν παλι δεν το λυσσας στις εκκινησεις,αλλα οδηγας το αυτοκινητο τοσο οριακα που εχεις καταφερει να βγαλεις off και τα 4 λαστιχα μεσα σε 10000 km ,τοτε πιο λαστιχο περιμενεις να σε καλυψει??
Επισης ανεφερες οτι εχουν μετριο κρατημα στο στεγνο.Επειδη προσφατα ετυχε να οδηγησω ενα 206 gti σε στεγνο δρομο,μπορω να σου το οτι το κρατημα που ειχε το αυτοκινητο ηταν παρα μα παρα πολυ καλο.Θα μου πεις:μα καλα ρε φιλε αλλιως ειναι να το εχεις το αμαξι και αλλιως ειναι να τυχει να το παρεις μια βολτα κατα τυχη.Θα συμφωνισω.Αλλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο εκτος του οτι ειχε περιπου 25000 Km με τα continental απανω εχει φαει και ανελεητο χειροφρενο και τον οδηγο που εχει.Ασε τα ξεκινηματα με 1η.Παλι μπορει να ερθεις να μου πεις: ρε μεγαλε και που ξερεις εσυ πως οδηγαω εγω?.Παλι θα συμφωνησω,αλλα αν οδηγας τοσο τεζα και δεν σου κανουν τα conti πες μου αντικειμενικα πιο λαστιχο θα σε καλυψει και αν μπορεις τεκμηριωσε το.

Τελος θα ηθελα να απολογηθω για το λιιιιγο επιθετικο υφος του Post αλλα επειδη τυχαινει να ειμαι ανθρωπος που θελω να μαθω για να πειστω , μην με αρχισετε με τις ντοματες...
Περιμενω με αγωνια τις αποψεις σας , καθως αυτη την περιοδο ειμαι κι εγω στην αναζητηση ελαστικων.Σκεφτομουνα τα Pirelli p7000 αλλα εμαθα κατι και δεν θα παω προς τα εκει τελικα.Οπωτε μενουν τα Michelin και τα Continental.

Φιλικα προς ολους

Πανος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 10:37:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger το έχω ξαναπεί και αλλού. Δεν ξέρω αν είναι παρτίδες ή όχι με τα Conti αλλά μπορώ να σου επιβεβαιώσω κατά λέξη αυτά που είπε ο Περικλής.

Το αυτοκίνητο το πήρα πριν 2 και κάτι χρόνια (Απρίλιο). Τα πρώτα 5.000 χλμ το έστρωνα ευλαβικά (1.000 χλμ χαλαράααα μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιών, και μέχρι τα 5.000 χλμ που έκανα την δευτερη αλλαγή το αυτοκίνητο "είδε" μέχρι 4.000 στροφές).

Από τα 5.000 άρχισα να το ανοίγω, αλλά ποτέ μα ποτέ 1ες, φανάρια κλπ χαζομάρες. Από τα πρώτα "τεστ" που έκανα παρατήρησα τα εξής:

Τα λάστιχα κρύα ήταν απαράδεκτα. Δεν υπήρχε πιθανότητα να μην γλυστρήσεις. Μάλιστα μέσα στην αθήνα σε αναστροφή με 20 χλμ., παρ'ολίγο να κάνω τετακέ!!!! Shocked

Ομως ζεσταινόντουσαν σχετικά γρήγορα πράγμα θετικό.

Η έκπληξη είρθε στο πρώτο σοβαρό τέστ που πραγματοποίησα σε "μυστικό" δρόμο - ανάβαση με 1,5 λωρίδα πλάτος Wink με συνεχόμενες φουρκέτες και εσάκια (πάντα σε αυτόν τον δρόμο κάνω δοκιμές και ας είναι μακρυά...)

Τα συμπεράσματα που πήρα από το αυτοκίνητο ήταν θετικότατα, αλλά παρατήρησα 2 πράγματα 1. Τα λάδια φτάσανε στους 150+ βαθμούς (απαραίτητη αλλαγή) και 2. τα λάστιχα στο τέλος υπερθερμάνθηκαν και κατέληξαν να είναι πάρα πολύ ασαφή και επικίνδυνα!

Για να μην τα πολυλογώ, από συνεχόμενες υπερθερμάνσεις (μην φαντάζεσαι τίποτα τραγικό... κανονικά ταξιδάκια ήταν όπως κάνω και σήμερα) τα λάστιχα γίνανε σλικ (εντελώς καραφλά) στα 12.000 χλμ! μόλις 6 μήνες μετά από την αγορά του αυτοκινήτου! (αν αφαιρέσεις τα πρώτα χλμ που ήταν στρώσιμο θα δείς ότι μένουν από 8.000 έως 9.000 χλμ καθαρής χρήσης!!!)

Α Π Ο Γ Ο Η Τ Ε Υ Σ Η ! ! !

Αλλάχτηκαν με τα Michelin Pilot που φοράω και σήμερα και έχουν αντέξει περίπου 28.000 χλμ και ακόμα κρατάνε (με πιθανή αλλαγή Οκτώβρη).

Το άλλο που διαπιστώθηκε (έτσι για την Ιστορία) είναι ότι τα μανίσια αμορτισέρ χαλάνε και αυτά από υπερθέρμανση (οταν λειτουργούν πολύ γρήγορα δηλαδή) και χάνουν λάδια. Μέχρι σήμερα έχω χαλάσει 2 φορές τα αμορτισέρ (με τα τελευταία να τα έχω χαλασμένα εδώ και 4 μήνες... Embarassed )



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 11:08:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
Θα ηθελα κι εγω με την σειρα μου......
.....
Φιλικα προς ολους

Πανος


Βρε συ Πάνο,το πώς εκλαμβάνει ο καθένας μας το θέμα των ελαστικών,είναι υποκειμενικό και εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης,από τις διαδρομές που κάνει και από πολλούς ακόμα παράγοντες (αυτοκίνητο,καιρικά φαινόμενα κτλ).

Κάπου παλιότερα έγραψα ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος με το conti.Ήταν μερικούς μήνες που είχα το αυτοκίνητο και τότε δεν το γνώριζα καθόλου.Δεν το είχα τρέξει,δεν το είχα στρίψει,δεν είχα δει πώς αντιδρά κάτω από "δύσκολες" συνθήκες.Με τον καιρό παρατήρησα ότι δεν ταιριάζουν απόλυτα στον τρόπο οδήγησής μου.Κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες παρέχουν μειωμένη πρόσφυση,τόσο σε στροφές όσο και σε ολισθηρό οδόστρωμα (το ότι δεν στούκαρα κάποτε προπορευόμενο οφείλεται καθαρά σε τύχη).Αργούν-κατά εμένα- να ζεσταθούν.Όταν αποφασίσω να κάνω μία "γρήγορη" βόλτα,δεν θέλω να υποχρεώνομαι να κάνω πρώτα 50km για να ζεστάνω τα λάστιχα...
Σίγουρα έχει και θετικά στοιχεία.Είναι ίσως από τα λίγα λάστιχα που αν δεν τα πολυταλαιπωρήσεις,μπορείς να τα κρατήσεις για μία τετραετία... Shocked


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 11:32:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πώ και εγώ την γνώμη μου!!!
Τα Conti τα κράτησα 28000χλμ και τα χάλασα γιατί τα είχα λάθος πιέσεις!
Αυτό είχε ως επακόλουθο να έχει φαγωθεί όλο το λάστιχο από την μέση και προς τα έξω!
Τα Michelin exalto που φοράω τώρα έχουν κάνει 27000χλμ και θα φύγουν μετά το καλοκαίρι.Σε αυτά έβαλα σωστές πιέσεις και το λάστιχο είχε ομοιόμορφο φάγωμα!Με έχουν ευχαριστήσει πάρα πολύ σε όλες τις καταστάσεις....και αφού κρατάνε και λειτουργούν ο θόρυβος, που λένε ότι βγάζουν,δεν με απασχολεί Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 12:12:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς Sidobre:

Τασο τι να σου πω ρε φιλε.Ισως να ειναι και θεμα παρτιδας.Παντος στα km που λες( 12000 ) τα δικα μου ηταν σχεδον καινουργια.Ειναι πολλα σχετικα με αυτο.Μπορει να ειναι ,οπως προανεφερα,η παρτιδα,μπορει να ειναι ο τροπος οδηγησης( δηλ.εσυ να τα ζωριζες πιο πολυ απο εμενα),μπορει να ειναι οι πιεσεις.Μπορει να ειναι ενα σορο πραγματα.Παντος τα δικα μου πλεον εχουν φτασει στα 34.000(βεβαια ειναι λιωμα...) αλλα πριν 2 εβδομαδες καθως γυριζα απο Πατρα(αν εχετε κανει το δρομο εχει κατι ανοιχτες καμπες)το κοντερ ηταν σταθερα στα 180-190 km ,και το αμαξι εμπενε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.Την ιδια συμπεριφορα παρατηρισα και πριν μια εβδομαδα στην σφικτη και πολυ απαιτητικη διαδρομη του Διονυσου.Κρατημα που δεν το περιμενα.Το πιο πιθανω ειναι να οφειλετε στην παρτιδα,δεν μπορω να εκτιμησω κατι αλλο.Δεν εχω κανενα απολυτος λογο να διαφημισω τα conti αλλα εμενα μου εχου βγει καλα....Κατα τη γνωμη μου λαστιχο που εχει βγει off σε 6.000-10.000 Km μαλλον ειναι ελατωματικο απο τη μανα του.....Ας πουμε ,δεν ξερω αν εχεις δει τα ημισλικ YOKOHAMA που φοραει στο rallye ο danielos.To παλικαρι μεχρι πριν 2 εβδομαδες που τα λεγαμε ειχε κανει 13.000 Km περιπου.Και στην κυριολεξια τους πινει το αιμα.Που ειναι και λαστιχο ιδιαιτερο,οχι σαν τα δικα μας,με καλυτερο μεν κρατημα(σε ιδανικες συνθηκες) αλλα με σαφως μεγαλυτερη φθορα.Και απ οτι λεει του κρατανε ακομα.....

p.s. Ως αναφορα αυτο που ειπες για τα αμορτισερ,ελπιζω να ερθεις την Τεταρτη για να τα πουμε απο κοντα φιλε...Μαλλον εχω προβλημα....

Προς teoman:

Θοδωρη σε αυτα που λες φιλε με βρισκεις απολυτα συμφωνο.ΑΛΛΑ πιο καλο ελαστικο δεν χρειαζεται ζεσταμα για να αποδωσει σωστα?Πιο ελαστικο παρεχει ΑΠΟΛΥΤΟ κρατημα σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ?Αναφερεις οτι κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες παρεχουν μειωμενη προσφυση.Μπορεις να προσδιορισεις αυτες τις συνθηκες?Αν μιλαμε για δρομο σαπουνι πιστευω οτι ΦΥΣΙΚΑ δεν φταινε τα conti,και αν πιστευεις οτι φταινε τα conti πιο λαστιχο κατα τη γνωμη σου θα κραταγε σε τετοιες συνθηκες?Αναφερεις ολισθηρο οδοστρωμα.Μπορεις να μου υποδειξεις μια εταιρεια που βγαζει ελαστικο ειδικο για δρομους που η προσφυση ειναι ελαχιστη ως ανυπαρκτη?Και εαν το δουμε αλλιως,γιατι να φταιει το ελαστικο(το οποιοδηποτε οχι απαραιτητα το conti) και να μην φταιμε εμεις οι ιδιοι(ειδικοτερα το ξερο μας το κεφαλι) που σε δρομο σαπουνι θελουμε να το παιξουμε γρηγοροι?

p.s.2 Ελπιζω να εισαι και εσυ την Τεταρτη(καλα εσενα δεν σε φοβαμαι εισαι τακτικοτατος... Laughing Laughing ) για να τα πουμε απο κοντα.Να ανοιξουμε το κεφαλαιο FERODO!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 12:26:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
p.s.2 Ελπιζω να εισαι και εσυ την Τεταρτη(καλα εσενα δεν σε φοβαμαι εισαι τακτικοτατος... Laughing Laughing ) για να τα πουμε απο κοντα.Να ανοιξουμε το κεφαλαιο FERODO!!!!!!!


Την Τετάρτη προτείνω να ανοίξουμε το κεφάλαιο "αστακομακαρονάδες" γιατί αν πιάσουμε κουβέντα για τα τακάκια μας βλέπω να πεινάμε... Laughing


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 12:45:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Judger έγραψε:
p.s.2 Ελπιζω να εισαι και εσυ την Τεταρτη(καλα εσενα δεν σε φοβαμαι εισαι τακτικοτατος... Laughing Laughing ) για να τα πουμε απο κοντα.Να ανοιξουμε το κεφαλαιο FERODO!!!!!!!


Την Τετάρτη προτείνω να ανοίξουμε το κεφάλαιο "αστακομακαρονάδες" γιατί αν πιάσουμε κουβέντα για τα τακάκια μας βλέπω να πεινάμε... Laughing


Θα σου έλεγα DS2500 Δαγκωτό αλλά φοβάμαι μην σπάσω κανένα δόντι....

Προτιμώ την αστακομακαρονάδα! Laughing Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 13:08:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλο κι αυτο!!!!!!!!!!!!!!!

Αν και εχω την υποψια οτι γνωστο και μη εξαιρετεο μελος του club,που τεινει να χαρακτηριστει ΜΑΣΚΟΤ θα κατεβει στο γηπεδο με νερομπιστολο!!!!!!!!!!!!!!Μας βλεπω να τρεχουμε.....!!!!! Laughing Laughing

Αυτα για την Τεταρτη.....αντε γιατι ξεφυγαμε απο το θεμα του topic και βλεπω τον chataso να μας βαζει τις φωνες.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2003, 15:21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ

A. ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ...

B. ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ MICHELIN

Γ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ MICHELIN ?

Δ. ΚΑΤΙ ΜΑΡΚΕΣ ΟΠΩΣ SILVERSTONE, KUMHO, NOKIAN, VREDESTAIN
ΚΛΠ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ?

Ε. ΟΛΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ...


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1927s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on