Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2009, 15:16:05 Θέμα δημοσίευσης: Δισκάτα Μπλοκέ Διαφορικά |
|
|
Για γράψτε εδω τις εμπειρίες σας
θετικές και αρνητικές...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
orestis (orestis) Μέλος
106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2009, 17:15:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο ειναι τοπικ αντρικο
χαχαχαχαχα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2009, 17:18:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
είμουν μόλις 25 χρονών και ήταν η πρώτη μου φορά. ναι, θα πήγαινα με μπλοκέ διαφορικό. η αλήθεια είναι ότι το σκεφτόμουν λίγο. πως θα είναι ? θα τα καταφέρω ? μήπως θα είμαι.. ανεπαρκής ? τι θα πουν οι φίλοι μου ?
με αυτές τις σκέψεις συνέχισα μέχρι το βράδυ που έφτασε η μαγική ώρα..
το είδα μπροστά μου και αναρωτήθηκα τι έχει πάνω του και φαίνεται τόσο ωραίο...
(η συνέχεια σε φωτορομάντζο)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
orestis (orestis) Μέλος
106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2009, 17:19:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: |
(η συνέχεια σε φωτορομάντζο) |
xaxaxaxaxaxa
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης
PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούν 2010, 07:45:06 Θέμα δημοσίευσης: fadop grip |
|
|
καλημερα σε ολους! Εχω στο αυτ/τομου( 205 με tu5jp4 μοτερ τουρμπατο) κλιμακοτο κιβωτιο με 17/64 κπκαι μπλοκε fadop grip.ειμαι ευχαριστημενος αφου σταδιακα το μμπλοκαρει 50%+...αλλα εφτασε η ωρα να παω σε μεγαλυτερο κιβωτιο κα8ωσ αναιβενουν και τα αλογα...η ερωτηση ειναι η εξης...τι γνωμη εχετε για το συγγεκριμενο μπλοκε? να βαλω αντιστιχο και στο επομενο σασμαν??? εχετε να μου προτηνετε κατι???να συμπληρωσω ακομα κατι για το αυτ/το.ειναι 300hp με 800κιλα και θα γινει περιπου 450hp με 680-700 κιλα...το τονιζω γιατο θεμα προσφησης !!! ευχαριστω προκαταβολικα!!!!
FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούν 2010, 10:20:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fadop grip ;
ιταλικό είναι το μπλοκέ; δεν το ξέρω..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούν 2010, 12:43:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://phantomgrip.com/
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
orestis (orestis) Μέλος
106 rallye , saxo GROUP A
Ένταξη: 06 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 137 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούν 2010, 12:48:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καμια σχεση με δισκατο. ειναι κατι σαν τα πλακακια που βαζουν καποιοι ελληνες βελτιωτες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης
PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούν 2010, 19:02:41 Θέμα δημοσίευσης: fg |
|
|
καλησπερα !! τοξερω ορεστη το εχς πανω στο αυτ/το αλλα δεν ειναι ελληνικο... ειμαι ευχαριστημενος αλλα θα ηθελα να ακουσω και αλλεσ προτασεις .το αυτ/το ειναι στημενο για 400-600μ.
FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Μάρ 2017, 15:03:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω δεν το εχω ξαναδει ή ακουσει (μεταξυ μας εχω και καιρό να ασχοληθώ)
ενδιαφέρουσα τιμή
ριξε μια ματια εδω που γραφουν καποια σχόλια
http://www.focusst.org/forum/focus-st-performance/18553-gripper-vs-quaif-limited-slip-diff.html
προς την μεση της σελίδας
Παράθεση: | LMStone510
The Gripper is a Weisman-type LSD, which we used in our 300-bhp rally car (see my avatar). These LSD types handle transitions much more progressively than the Quaife Torsen-type when you set the preload low (we typically set a breakaway torque of about 60-ft-lbs.) so the handling on twisty/snowy roads is much better in my experience. The black magic bits are in the clutches/friction material, oil and the ramp design for the pinion gear shaft to ride up on (which is what presses the clutches together). And yes, I can attest to the marketing claims that you can drive the car out of a stage when you break an axle...
As you point out, these units are not maintenance-free like a Quaife. The clutches will wear and toss some friction material into the gearbox. If I were doing one for a street car, I'd go with the Quaife. But if I were doing serious track days frequently, I'd go with the Torsen unit for better handling -- and best to add an oil pump and filter for the gearbox fluid to get more mileage out of the gearbox and your ring and pinion gears.
Hope that helps,
Mark |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|