PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Καταλύτης ή όλη η εξάτμιση;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιούν 2009, 20:59:36    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Καταλύτης ή όλη η εξάτμιση; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει περίπτωση σταδιακά να χρειαστώ αλλαγή καταλύτη. Ακούγεται ένα σφύριγμα σε πίεση, σε ψηλές στροφές, πάνω από 4 - 4.5 χιλιάδες. Αν τελικά όντως είναι καταλύτης, μήπως αξίζει να αλλαχτεί κατευθείαν το όλο σύστημα εξαγωγής, με χταπόδι από rallye κτλ; Η διαφορά χρηματικά ποιά θα είναι περίπου;


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2009, 11:03:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον... πονεμενη ιστορία το χταπόδι 106 σε 206.

Υπάρχει και τεράστιο αναλογο θέμα σε αλλο thread αλλα εν ολιγης...:

θα χρειαστεις χταποδι & δίχαλο απο ραλυ 106, καταλύτη ειτε απο ραλύ 106 παλι είτε καποιον μεταλικο ελευθερο.. μεσαιο και τελικό κατι ελευθερο...και φλάντζες
ΕΠΙΣΗΣ θα χρειαστει να κανεις μια πατεντουλα σε καποιον μηχανικό και να αλλάξεις το φιλτρο λαδιού του 206 με ενα μεταλικό απο 106 γιατι αλλιος απο την θερμοκρασια του χταποδιου θα λιώσει και θα σε παρουν τα λαδια.... ...

πας σε μηχανικο αλλαζεις το φιλτρο, και μετα σε εξατμισά και βαζεις το συστημα χταποδι διχαλο καταλυτη μεσαιο τελικο.
Το προβλημα ειναι οτι το διχαλο του 106 ειναι ποιο κοντο απο το 206 (βρίσκει στο καρτερ) οποτε θα χρειαστει ενα κοψε ράψε απο τον εξατμισα να στο επιμικύνει.. μετα ολα τα αλλα μπαινουν απο πισω..

δεν θυμάμαι με τον δεύτερο λ τι γίνεται, πρεπει να σου κανουν τρύπα καπου και να τον βαλουν ή να επιμυκήνουν το καλώδιο του.. Ας μας θυμήσει καποιος..

Τωρα για τα λεφτα.. ΧΤαποδι διχαλο και μεσαιο τελικο οσο τα βρεισ εσυ μεταχειρεσ. βαλε και το φιλτρο λαδιπυ με την πατεντα και τα εργατικα...
κανα 500-600 δεν θα σου βγουν στην καλυτερη?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2009, 20:27:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

έχεις καταλήξει ότι είναι ο καταλύτης??


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0763s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on