Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιούν 2009, 20:59:36 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Καταλύτης ή όλη η εξάτμιση; |
|
|
Υπάρχει περίπτωση σταδιακά να χρειαστώ αλλαγή καταλύτη. Ακούγεται ένα σφύριγμα σε πίεση, σε ψηλές στροφές, πάνω από 4 - 4.5 χιλιάδες. Αν τελικά όντως είναι καταλύτης, μήπως αξίζει να αλλαχτεί κατευθείαν το όλο σύστημα εξαγωγής, με χταπόδι από rallye κτλ; Η διαφορά χρηματικά ποιά θα είναι περίπου;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2009, 11:03:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον... πονεμενη ιστορία το χταπόδι 106 σε 206.
Υπάρχει και τεράστιο αναλογο θέμα σε αλλο thread αλλα εν ολιγης...:
θα χρειαστεις χταποδι & δίχαλο απο ραλυ 106, καταλύτη ειτε απο ραλύ 106 παλι είτε καποιον μεταλικο ελευθερο.. μεσαιο και τελικό κατι ελευθερο...και φλάντζες
ΕΠΙΣΗΣ θα χρειαστει να κανεις μια πατεντουλα σε καποιον μηχανικό και να αλλάξεις το φιλτρο λαδιού του 206 με ενα μεταλικό απο 106 γιατι αλλιος απο την θερμοκρασια του χταποδιου θα λιώσει και θα σε παρουν τα λαδια.... ...
πας σε μηχανικο αλλαζεις το φιλτρο, και μετα σε εξατμισά και βαζεις το συστημα χταποδι διχαλο καταλυτη μεσαιο τελικο.
Το προβλημα ειναι οτι το διχαλο του 106 ειναι ποιο κοντο απο το 206 (βρίσκει στο καρτερ) οποτε θα χρειαστει ενα κοψε ράψε απο τον εξατμισα να στο επιμικύνει.. μετα ολα τα αλλα μπαινουν απο πισω..
δεν θυμάμαι με τον δεύτερο λ τι γίνεται, πρεπει να σου κανουν τρύπα καπου και να τον βαλουν ή να επιμυκήνουν το καλώδιο του.. Ας μας θυμήσει καποιος..
Τωρα για τα λεφτα.. ΧΤαποδι διχαλο και μεσαιο τελικο οσο τα βρεισ εσυ μεταχειρεσ. βαλε και το φιλτρο λαδιπυ με την πατεντα και τα εργατικα...
κανα 500-600 δεν θα σου βγουν στην καλυτερη?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2009, 20:27:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχεις καταλήξει ότι είναι ο καταλύτης??
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|