PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

MI16 kai S16
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
argyriskr (Argyris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάϊ 2009, 22:36:35    Θέμα δημοσίευσης: MI16 kai S16 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

paidia ti akribws einai oi kwdikoi MI16 kai S16...? moter..?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάϊ 2009, 00:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

S16 είναι το Soupapes 16, δλδ 16βάλβιδο. Το M16 δεν ξέρω, καλή ερώτηση.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
notis1313 (notis)
Μέλος
Μέλος


Citroen saxo vts

Ένταξη: 02 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 185

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάϊ 2009, 13:05:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ΜΙ 16 ηταν αν θυμαμαι καλα τουρμπακι κ πηγαινε αρκετα καλα για την εποχη του!αν θυμαμαι καλα ηταν περι τα 170-180 ps


Τελικα για το ξεματιασμα Ελαιολαδο ή Αγουρελαιο??

to car.gr εγραψε:έχει <σφυρήλατα>
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 205 1,6 (16v)

Ένταξη: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: ΧΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2009, 16:24:27    Θέμα δημοσίευσης: . Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cool KALHΣΠΕΡΑ ! ΑΠΟ ΟΣΑ ΞΕΡΩ Μi16 ΗΤΑΝ 2ΛΙΤΡΟ ΑΤΜΟΣΦΕΡΙΚΟ 16ΒΑΛΒΙΔΟ 144HP ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΑΓΑΝ ΤΑ 405...ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ...


FRENSH REVOLUTION-20516v 0-400 . . .
. . . κι ασε τους αλλους να σκανε 1000ευρα για αλογα ! ! !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2009, 20:12:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το Mi16 ήταν 1900 ατμοσφαιρικό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2009, 21:06:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

... και όπου turbo: Τ16 Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:00:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp
MiT16 = 205,405 1900cc 16v Turbo 200hp 4x4
S16 = το εδώ 106gti (1600cc 16v 122hp) Και το 306 με τα 2000cc 16V με τα 155HP


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:04:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp


140 μηπως???


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:16:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kane έγραψε:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp


140 μηπως???


Όχι 160 έβγαζε…
130+ έβγαζε το 8V…


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 06:56:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp
MiT16 = 205,405 1900cc 16v Turbo 200hp 4x4
S16 = το εδώ 106gti (1600cc 16v 122hp) Και το 306 με τα 2000cc 16V με τα 155HP

Το 205 δεν το φόραγε αυτό το μοτέρ από το εργοστάσιο.
ΜiΤ16 δεν είναι σωστό.Το τουρμπο ήταν σκέτο Τ16 και το φόραγε ΜΟΝΟ το 405 και το συγκεκριμένο ήταν 2λιτρο και όχι 1.9.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 06:58:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
kane έγραψε:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp


140 μηπως???


Όχι 160 έβγαζε…
130+ έβγαζε το 8V…

Τα πρώτα Mi16 έφγαζαν κοντά 160 άλογα ήταν μη καταλυτικά,τα καταλυτικά ήταν 140-150.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 09:29:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
nik_marin έγραψε:
Mi = 205,309,405 1900cc 16v 160Hp
MiT16 = 205,405 1900cc 16v Turbo 200hp 4x4
S16 = το εδώ 106gti (1600cc 16v 122hp) Και το 306 με τα 2000cc 16V με τα 155HP

Το 205 δεν το φόραγε αυτό το μοτέρ από το εργοστάσιο.
ΜiΤ16 δεν είναι σωστό.Το τουρμπο ήταν σκέτο Τ16 και το φόραγε ΜΟΝΟ το 405 και το συγκεκριμένο ήταν 2λιτρο και όχι 1.9.


Για το ΜiΤ16 έχεις δίκιο λέγετε σκέτο Τ16 … και για τα καταλυτικά ,μη καταλυτικά.
Όσο για το 205 είχαν βγει Τ16 παραγωγής (αν δεν κάνω λάθος 200 κομμάτια) για να πάρει homologate


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 09:32:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To homologate the 205 T16 ("Turbo 16" in France) Group B rally car, Peugeot had to produce 200 road-going examples. A photograph showing the 200 cars was famously rumoured to be a fake. The road variants shared the transverse mid-engine, four-wheel drive layout of the rally car, but had much less power, at around 200 PS (147 kW; 197 hp) . The T was for Turbo; the 16 stands for 16 valves, an uncommon feature at that time for turbocharged engines.[2] Outwardly similar to a normal 205, the T16 had wider wheel arches, and the whole rear section lifted up to give access to the engine. Underneath, the complex drivetrain from the rally car was kept to abide by the Group B rules. All 200 built were left-hand drive, so few reached the United Kingdom.

Peugeot Talbot Sport's factory 205 T16s under Jean Todt were the most successful cars to compete in the last two years of the World Rally Championship's Group B era, winning the 1985 and 1986 Constructors' and Drivers' titles with Timo Salonen and Juha Kankkunen respectively against such notable competition from Audi, Lancia and Ford, with an Evolution 2 model being introduced for the latter of those two seasons.


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 09:38:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

205 Τ16 παραγωγής










Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 10:03:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

205 T16http://www.youtube.com/watch?v=pP1KSjaE-08&hl=el


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 15:20:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Οοοοοοοοοοο!!!!! Τι εργαλος θεε μου ειναι αυτος!!! Νομιζω πως αυτο το 205 το ερωτευτικα!!! Μακαρι να το πουλαγαν ακομη...


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2009, 22:20:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλές αγορές..!! Wink

http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=EB31&Lang=en

Θε΄ι΄κό αμάξι.. Twisted evil

Αναρωτιέμαι αν κάποτε θα βγάλουν remake όπως πχ το mini cooper..!


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2009, 02:51:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

formulagloria έγραψε:
Kαλές αγορές..!! Wink

http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=EB31&Lang=en

Θε΄ι΄κό αμάξι.. Twisted evil

Αναρωτιέμαι αν κάποτε θα βγάλουν remake όπως πχ το mini cooper..!


Πωωω! Απλα τελειο...απλα ειδα οτι εχει καποιο σοβαρο προβλημα το οποιο δε το αναφερουν στο site...και επειδη θελω να ειμαι ειλικρινης και δεν θελω να το παρει κανεις και μετα να μου πει "Αααα Γιωργο ηξερες τι εχει και δε μας το 'λεγες" λοιπον θα σας το πω για να σας φυγει η απορια και για να καταλαβετε γιατι δεν το παιρνω εγω τελικα...ΜΑ ΤΙ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Twisted evil τουλαχιστον μπορουσαν να γραψουν "price:contact owner" να μπορουμε να το δουμε εστω στον υπνο μας Exclamation Exclamation Exclamation
Περα απ'την πλακα,ειναι απλα Θ-Ε-Ι-Κ-Ο Worthy Worthy Worthy
Οσο για το remake...αν προκειται μοιαζει οπως το 107 στο 106 μη μας το αποκαλυψουν ποτε,αρκετες ξενερες μας εχει κερασει η Peugeot τελευταια...


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alexisferos (Alexisferos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 405mi 16 (D6C) 1990

Ένταξη: 25 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 11

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 10:46:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

διάβασα πολλά και είμαι κάτοχος ενός απλού ΜΙ16 PH1 D6C μπορώ να σας δώσω τα φωτά μου πάνω στα mi16 το σημαίνει και περισσότερες πληροφορίες.

τα mi16 άρχισαν να κυκλοφορούν το τέλος του 1987 με 1,9 κινητήρα και 160 hp (χωρίς καταλύτη, και με καταλύτη 155hp), λόγο τις μεγάλης επιτυχίας τους κράτησαν μέχρι και το 1997 αλλά πριν το τέλος είχαν δεχτεί μερικές αλλαγές και έτσι το 1993 βγήκε το 405 mi16 ph2 με διαφορετικό ταμπλό και νέο κινητήρα 2λιτρο πλέον σιδερένιο , νέο σασμάν και λιγότερα άλογα όπου και τα τελευταία μοντέλα δάνεισαν τον κινητήρα τους στα ποιο νέα peugeot s16, αν και το ποιο τρανταχτό δείγμα είναι το ph1 μοτερακι (σαν το δικό μου) όλο αλουμίνιο που φόραγαν turbaτο φυσικά τα πρώτα 206 wrc στο πρωτάθλημα και κέρδισαν με αυτό 2 πρωταθλήματα.
έτσι έχουμε και λέμε
1987-1992 - Mi16 - 1.9L (119 kW; 162 PS)
1992-1994 - Mi16 - 2.0L (116 kW; 157 PS) και ακόμα έχουμε και 2 συλλεκτικά κομμάτια με αυτόν τον κινητήρα.
Mi16 Le Mans - 2.0L (116 kW; 157 PS) μόνο με 1000 κομμάτια παραγωγής, και το γνωστό σε όλους
405 T16 - 200 hp (150 kW) στα 1,1 bar (normal boost) 220 hp στα 1,3 bar (overboost) για 45 sec.
2.0L 16-valve turbατο με τον κινητήρα του ph2 όπως είπα και πριν και συνεχόμενη τετρακίνητη στα 53/47% στους τροχούς όπου και 1046 κομμάτια εχουνε παραχθει, τα 10 από αυτά τα είχε και ίσως έχει ακόμα μερικά η γαλλική αστυνομία.. (Ένα γαλλικό αστείο λέει ότι όταν τα evo και subi βλέπουν Τ16 να περνά κάνουν στην άκρη και σβήνουν τους κινητήρες τους)

ξέχασα να αναφέρω το 405Μi16X4 που όπως είδα γράφατε λάθος παραπάνω και είναι το μόνο αυτοκίνητο που μπορείς να πεις δάνεισε τα πάντα στο Τ16 και έβγαινε παράλληλα με τα κλασικά mi16 σε άγνωστες ποσότητες και με ph1 μοτέρ αλλά και ph2.

και για να απαντήσω στην ερώτηση σου το ΜΙ16 σημαίνει Electronically Controlled Multi-point Fuel Injection 16-valve που είναι κάτι το πρωτοποριακό για την εποχή του και γι`αυτο πήρε κ αυτό το όνομα.

όσο για το s16 αν και δεν είμαι σίγουρος εχουνε κυκλοφορήσει μερικά 106 και 306 και βγαίνει από το όρο peugeot sport 16-valve κ ήταν τα πρώτα 106-306 που έβγαιναν με 16v κινητήρα.
μετά αυτά τα ονόματα αντικαταστήθηκαν από τα ραλυ,gti
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
rallos180 (nikos)
Μέλος
Μέλος


205 t16 evo 2

Ένταξη: 27 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2012, 20:53:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια ξερω ξερω...το ξεχαθαψα αλλα! καθως εψαχνα ειχα την απορια γιατι το το συγκεκριμενο μοτερ εχει τετοια εξαγωγη?

http://www.spoox.co.uk/catalog/images/1.9mi16.JPG


ξεπουλαω
http://img37.imageshack.us/g/dsc00069ox.jpg/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3811s (PHP: 94% - SQL: 6%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on