PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:12:13    Θέμα δημοσίευσης: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις προάλλες περιεργαζόμουν (μόνο με τα μάτια δυστυχώς) ένα Ford Focus ST170 (έχει περίπου την ίδια τιμή με το 206RC) και με έπιασε μια ελαφριά μελαγχολία... Rolling eyes Rolling eyes Embarassed (και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται απλά για ένα κω Twisted evil Evil Twisted evil Evil Twisted evil Evil αυτοκίνητο... Crying or Very sad )

Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω σε έναν εξατμισα της περιοχής μου για κάτι χειροποίητα τελικά καζανάκια που εμπορεύονταν. Ο τελευταίος μου είπε τα εξής :
- Τα καζανάκια είναι ανοξείδωτα (δεν δίνει εγγύηση αλλά με διαβεβαιώνει για την υψηλή στάθμη της ποιότητά τους)
- Διέθετε πλήρως ελεύθερα και ημιελεύθερα καζανάκια με δυνατότητα επιλογής οποιασδήποτε απόληξης ήθελα εγώ (από αυτές που είχε στο ράφι).
- Για την τοποθέτησή τους θα χρησιμοποιούσε το συνδετήριο δακτυλίδι του εργαστασιακού καζανιού. Ως εκ τούτου, μου είπε, θα μπορώ να ξανατοποθετήσω ανά πάσα στιγμή το παλαιό καζανάκι.
- Η τιμή για το ημιελεύθερο καζανάκι μαζί με την τοποθέτηση και την απόληξη της επιλογής μου ανέρχεται στα 200 ευρώ.
- Ο θόρυβος, μου είπε, θα είναι πιο διακριτικός από εκείνον που θα προκαλούσε το ελεύθερο. Επίσης οι ροπές θα βελτιωθούν στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στα ψιλά, μου είπε, μην περιμένεις βελτίωση.
- Με μια πρόχειρη παρατήρηση των συγκολλήσεών του μου φάνηκε πως πρόκειται για μια αξιόλογη κατασκευή.

Εσείς τι λέτε, αξίζει η αγορά του;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:44:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!! Confused
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! Wink Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 15:38:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1)Προσοχη στην εσωτερικη διαμετρο
2)Ο θορυβος ειναι αρκετος,θα σε κουρασει σιγουρα.
Επειδη αυτα ειναι ελευθερα,η αποσιωπηση του ηχου γινεται με ανεξακριβωτης ποιοτητας ηχομονωτικα υλικα τα οποια με τον καιρο αχρηστευονται και η σταθμη θορυβου ανεβαινει κατακορυφα.
Αχρηστευονται γιατι ξεραινονται,γιατι μπουκωνουν,γιατι διαφευγει το ηχομωνοτικο μαλλι κλπ κλπ.

Εξαλλου με 200 ευρω,δινεις αλλα 100 και βαζεις sebring custom fit.
Εμενα μια απο τις αρχες μου ειναι οτι :το ακριβο ειναι και το πιο φτηνο.

Σου μιλαει ενας παθων που μυαλο δεν εβαζε και αλλαζε τα καζανακια σαν τα πουκαμισα.
Εχω αλλαξει 2 χειροποιητα και ενα sebring universal.
Τωρα κυκλοφορω με το εργοστασιακο,αν αυτο σου λεει κατι.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 16:18:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την έχω πατήσει έτσι ακριβώς όπως περιγράφεις.

Είχε τα καζανάκια χύμα και διάλεγες απόληξη..

Η διατομή του καζανιού πολύ μεγαλύτερη από του εργοστασιακού...

Το αποτέλεσμα...ενοχλητικός θόρυβος (θορυβος όχι ήχος) από συντονισμούς στο ρελαντί και πτώση της απόδοσης. Ελαστικότητα μηδέν.

Ξαναέβαλα ένα καινούργιο εργοστασιακό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 21:04:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειναι να βαλεις χειροποιητο καζανακι βαλε ελευθεροκαι οχι ημιελευθερο.
Ο λογος προφανης στο ημιελευθερο εχουν τοποθετηθει καποια διαφραγματα για να κοβουν τον θορυβο τα οποια δεν εχουν μελετηθει σιγουρα και ενας θεος ξερει αν δουλευουν σωστα.
Οσο για διαφορα με βαση την δικη μου εμπειρια(sebring custom fit) θα δεις σιγουρα ψηλα και περιπου τα ιδια χαμηλα,απλα τωρα η τεταρτη κοφταρει ακομα και σε ανηφορα ευκολα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Hannibal_Jr 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugot 106

Ένταξη: 22 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 64
Τόπος: Chalandri Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 05:46:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!! Confused
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! Wink Very happy



Stelio edw 8a se malwsw. Egw exw xeiropoihto group N to exw 2,5 xronia kai mazi me skoypa ebgala 81.1 HP kai 11,8 kgr roph sto palio moter prin balw kai xtapodi......... Den exei pa8ei to paramikro san kazanaki kai to phra 40.000 drx (anokseidwto)kai to ebale kai me kolie etsi ama xreiastei na balw to mama na mpei xwris kopse-rapse Razz


Power Boost Service

http://photos.yahoo.com/hannibal_106/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 07:50:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Noμίζω ότι υπερβάλλουμε λιγάκι ρε παιδιά ...
Μιλάμε για ένα τελικό καζανάκι, το οποίο αν είναι εντελώς ελεύθερο μπορεί να πνίγεται ποιο πριν από κάποιο μεσαίο ... οπότε δώρο-άδωρο ...
Από την άλλη ... το τελικό παίζει το ρόλο του πνίχτη θορύβου ... (σιλανσιέ) ... και δίνει και κάποιο "απαραίτητο" backpressure για να πετάγεται το αυτοκίνητο καλύτερα ... Τις περισσότερες φορές αυτό το backpressure είναι παραπάνω από το κανονικό λόγο μείωσης θορύβου ... οπότε το πέταγμα μάλλον πάει περίπατο ... και τελικά χάνει και στις υψηλές ...

Αν θέλεις αρχηγέ να βάλεις ένα χειροποίητο Ελληνικό κοίτα:
α. εγγύηση, για να μην τρέχεις με σκουριές σε κανένα εξάμηνο
β. σωστή τοποθέτηση για να μην έχεις συντονισμούς ή χτυπήματα ...
γ. προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...

Οσο για την τιμή που αναφέρεις την θεωρώ ακριβή ... Wink υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά αξιόπιστες και σε πολύ καλές τιμές ...

υ.γ. και επειδή έχεις το 1600 άλλαξε και το μεσαίο με κάποιο ελεύθερο τύπου οβίδα π.χ. Supersprint .... και θα δεις μετά .... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 10:05:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Αν θέλεις αρχηγέ να βάλεις ένα χειροποίητο Ελληνικό κοίτα:
α. εγγύηση, για να μην τρέχεις με σκουριές σε κανένα εξάμηνο
β. σωστή τοποθέτηση για να μην έχεις συντονισμούς ή χτυπήματα ...
γ. προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...

Οσο για την τιμή που αναφέρεις την θεωρώ ακριβή ... Wink υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά αξιόπιστες και σε πολύ καλές τιμές ...

υ.γ. και επειδή έχεις το 1600 άλλαξε και το μεσαίο με κάποιο ελεύθερο τύπου οβίδα π.χ. Supersprint .... και θα δεις μετά .... Wink


Αυτός μου είπε ότι, από πλευράς θορύβου (χαμηλότερη εκπομπή θορύβου), καλύτερο είναι το ημιελεύθερο. Μάλιστα μου έδειξε από μέσα πως είναι το ημιελεύθερο. Το πρώτο μισό του εσωτερικού του καζανιού είναι παράκεντρα τοποθετημένο σε σχέση με το δεύτερο μισό. Αντιθέτως στο ελεύθερο, όπως μου το έδειξε, δεν υπάρχει αυτή η διαμόρφωση και τα καυσαέρια φεύγουν κανονικά.
Σε ότι αφορά την τιμή, έχω σκοπό να ρωτήσω και αλλού...
Για την οβίδα βλέπουμε εν καιρώ...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 15:12:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hannibal_Jr έγραψε:
pughell έγραψε:
Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!! Confused
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! Wink Very happy



Stelio edw 8a se malwsw. Egw exw xeiropoihto group N to exw 2,5 xronia kai mazi me skoypa ebgala 81.1 HP kai 11,8 kgr roph sto palio moter prin balw kai xtapodi......... Den exei pa8ei to paramikro san kazanaki kai to phra 40.000 drx (anokseidwto)kai to ebale kai me kolie etsi ama xreiastei na balw to mama na mpei xwris kopse-rapse Razz


Ναι ρε τρελιαρη αλλα το θεμα ειναι ποσο βαβουρα εβγαλε... Shocked Confused Εμενα στην αρχη εβγαλε μονο λιγο μπασο μεχρι τις 3000-3500. Smile Μετα απο 2 χρονια που εχουν καει οι υαλοβαμβακες ακουγεται λες και θα περασει κανενα kit car! Sad Καλα που εβαλα και το χταποδι και εκοψε καπως θορυβο...
Confused Το θεμα ειναι ποσα αλογα εβγαζε πριν βαλεις σκουπα και καζανι.
Παντως το group N δεν ειναι κατι δυσκολο στην κατασκευη του γιατι ειναι 48αρα σωληνα με ενα αντιστοιχο στενο καζανι.Το ζητημα ειναι ποση ροπη κερδισες στις μεσαιες και οχι σε απολυτα νουμερα γιατι εκει θα φανει ποσο καλη δουλεια εκανε ο εξατμισας,αν και οι διαφορες θα ειναι αμελητεες... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 15:16:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως θα ελεγα να κοιταξεις και εδω.
www.supersprint.com
Απο θεμα ποιοτητας κατασκευης δεν παιζονται.Οι μονες καλυτερες απο ποιοτητα ειναι η Devil και η Magnex που κοστιζουν ομως και τα διπλασια. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 16:16:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...


Το ημιελεύθερο που μου έδειξε έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό (υστερεί λόγο σε μήκος). Το εντελώς ελεύθερο είναι ελλειψοειδούς σχήματος και αρκετά μεγάλο (καμία σχέση με κάτι σωληνωτά που βλέπω κατά καιρούς).

Την ιστοσελίδα της supersprint την έχω επισκεφτεί και στο παρελθόν. Θα πάρω τηλέφωνο την εδώ αντιπροσωπεία να μου πει λεπτομέρειες.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 21:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aληθεια με το μεσαιο τι παιζει?
Με το τελος της εξεταστικης λεω να ξεμπερδευω απο αυτο!
Θα αλλαξω ολο το σωληνα για να μη χαλασω τον εργοστασιακο και σκεφτομαι να φτιαξω εναν ελευθερο τελιως στην ιδια διαμετρο βεβαια, ιδιο με της powerful!
Δε θελω να βαλω αλλο μεσαιο για να ακουστει και λιγο η ατιμη η sebring και να γλιτωσω και τα λεφτα,αφου και το δικο του ελευθερο ειναι...........
Καμια εμπειρια,γνωμη................. Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 07:10:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Το ημιελεύθερο που μου έδειξε έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό (υστερεί λόγο σε μήκος). Το εντελώς ελεύθερο είναι ελλειψοειδούς σχήματος και αρκετά μεγάλο (καμία σχέση με κάτι σωληνωτά που βλέπω κατά καιρούς).

Υπάρχουν τα κλασσικά καζανάκια .... ΟΧΙ ελεύθερα που απλώς αντικαθιστούν το εργοστασιακό ....
Υπάρχουν και τα ημιελεύθερα που διακρίνονται σε μικρά και μεγάλα καζανάκια ... και φυσικά υπάρχουν τα ελεύθερα επίσης το ίδιο ...
Ο γενικός κανόνας λέει το μεγάλυτερο καζανάκι ... μειώνει το θόρυβο ...
Φυσικά ένα μεγάλο ημιελεύθερο ... δεν αποτελεί και σοβαρή "βελτίωση" ...
Προτείνω να βάλεις ένα ελεύθερο ... με όγκο καζανιού περίπου ίδιο με το εργοστασιακό ... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 07:36:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Τις προάλλες περιεργαζόμουν (μόνο με τα μάτια δυστυχώς) ένα Ford Focus ST170 (έχει περίπου την ίδια τιμή με το 206RC) και με έπιασε μια ελαφριά μελαγχολία... Rolling eyes Rolling eyes Embarassed (και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται απλά για ένα κω Twisted evil Evil Twisted evil Evil Twisted evil Evil αυτοκίνητο... Crying or Very sad )

Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω σε έναν εξατμισα της περιοχής μου για κάτι χειροποίητα τελικά καζανάκια που εμπορεύονταν. Ο τελευταίος μου είπε τα εξής :
- Τα καζανάκια είναι ανοξείδωτα (δεν δίνει εγγύηση αλλά με διαβεβαιώνει για την υψηλή στάθμη της ποιότητά τους)
- Διέθετε πλήρως ελεύθερα και ημιελεύθερα καζανάκια με δυνατότητα επιλογής οποιασδήποτε απόληξης ήθελα εγώ (από αυτές που είχε στο ράφι).
- Για την τοποθέτησή τους θα χρησιμοποιούσε το συνδετήριο δακτυλίδι του εργαστασιακού καζανιού. Ως εκ τούτου, μου είπε, θα μπορώ να ξανατοποθετήσω ανά πάσα στιγμή το παλαιό καζανάκι.
- Η τιμή για το ημιελεύθερο καζανάκι μαζί με την τοποθέτηση και την απόληξη της επιλογής μου ανέρχεται στα 200 ευρώ.
- Ο θόρυβος, μου είπε, θα είναι πιο διακριτικός από εκείνον που θα προκαλούσε το ελεύθερο. Επίσης οι ροπές θα βελτιωθούν στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στα ψιλά, μου είπε, μην περιμένεις βελτίωση.
- Με μια πρόχειρη παρατήρηση των συγκολλήσεών του μου φάνηκε πως πρόκειται για μια αξιόλογη κατασκευή.

Εσείς τι λέτε, αξίζει η αγορά του;


απο δικια μου εμπειρια και επειδη οντως μειωνεται η υποπιεση (backpressure) σε κατεβασματα θα εχεις καλυτερες ρεπριζ (π.χ κατεβασμα 3 σε 2 στα 80+ Wink εκει που χρειαζεται να φυγει δηλαδη μεγαλυτερη μαζα καυσαεριου, αλλα το αμαξι θα σε κρεμαει λιγο στις εκκινησεις.με λιγα λογια θα παρεις κερδος σε υψηλοτερες στροφες οπου υπαρχει αναγκη για διοχετευση μεγαλυτερης μαζας αεριων.τωρα....οι διαμετροι που εχουν τα χειροποιητα δεν ειναι μελετημενες οταν ειναι χιμα.καλιτερα να πας σε εξατμησα με δικο του τορνο που κοβει και φτιαχνει δικα του καζανακια απο ανοξειδωτο ατσαλι.κανεις δεν λεει οτι το ανοξειδωτο ατσαλι δεν θα υποστει φθορα αφου υπαρχουν παρα πολλα ειδη και αμφιβαλω αν ξερουν τα νουμερα τους. γιαυτο αν πας σε καποιον που τις κατασκευαζει ο ιδιος και ειναι γνωστος για καλες δουλειες θα εισαι ποιο σιγουρος.
θορυβο θα κανει αρκετο και σε ταξιδια θα σε κουραζει
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.
αν βαλεις τελικα (και εγω ειχα αλλαξει 2 αλλα μετα απο 6 χρονια το εβγαλα να υσηχασει το κεφαλι μου) βρες ενα με 45cm εσωτερικη διαμετρο το πολυ.
το κερδος παντως ειναι δυσαναλογο της τιμης και της αποδοσης κατα την γνωμη μου.αν εκανες μια ολοκλρωμενη αναβαθμιση πρωτου σταδιου τοτε να εβαζες.αν σκεφτεσαι μονο ενα καζανακι τοτε αστο,κανε μια αναβαθμηση στο εσωτερικο σου (αλουμινια κτλ) να το ευχαριστιεσαι κιολας
για ακομα καλιτερα προτιμησε τα κιτ οπως σου ειπαν και οι αλλοι που εχουν μελετηθει

και μην ακους τα περι βελτιωσης των ροπων χαμηλα...καλα αυτο που το εβγαλε το πορισμα ηθελα να ξερα?σε χαμηλες στροφες ο κινητηρας αποβαλει μικρη μαζα αεριου που προλαβαινει να διοχετευτει στο περιβαλλον γρηγοροτερα απο οταν αποβαλει μεγαλη μαζα οποτε ενα καζανακι ελευθερο εχει σταδιακη βελτιωση της αποδοσης οσο αυξανουν οι στροφες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:10:35    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
απο δικια μου εμπειρια και επειδη οντως μειωνεται η υποπιεση (backpressure) σε κατεβασματα θα εχεις καλυτερες ρεπριζ (π.χ κατεβασμα 3 σε 2 στα 80+ Wink εκει που χρειαζεται να φυγει δηλαδη μεγαλυτερη μαζα καυσαεριου, αλλα το αμαξι θα σε κρεμαει λιγο στις εκκινησεις.με λιγα λογια θα παρεις κερδος σε υψηλοτερες στροφες οπου υπαρχει αναγκη για διοχετευση μεγαλυτερης μαζας αεριων.τωρα....οι διαμετροι που εχουν τα χειροποιητα δεν ειναι μελετημενες οταν ειναι χιμα.καλιτερα να πας σε εξατμησα με δικο του τορνο που κοβει και φτιαχνει δικα του καζανακια απο ανοξειδωτο ατσαλι.κανεις δεν λεει οτι το ανοξειδωτο ατσαλι δεν θα υποστει φθορα αφου υπαρχουν παρα πολλα ειδη και αμφιβαλω αν ξερουν τα νουμερα τους. γιαυτο αν πας σε καποιον που τις κατασκευαζει ο ιδιος και ειναι γνωστος για καλες δουλειες θα εισαι ποιο σιγουρος.
θορυβο θα κανει αρκετο και σε ταξιδια θα σε κουραζει
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.
αν βαλεις τελικα (και εγω ειχα αλλαξει 2 αλλα μετα απο 6 χρονια το εβγαλα να υσηχασει το κεφαλι μου) βρες ενα με 45cm εσωτερικη διαμετρο το πολυ.
το κερδος παντως ειναι δυσαναλογο της τιμης και της αποδοσης κατα την γνωμη μου.αν εκανες μια ολοκλρωμενη αναβαθμιση πρωτου σταδιου τοτε να εβαζες.αν σκεφτεσαι μονο ενα καζανακι τοτε αστο,κανε μια αναβαθμηση στο εσωτερικο σου (αλουμινια κτλ) να το ευχαριστιεσαι κιολας
για ακομα καλιτερα προτιμησε τα κιτ οπως σου ειπαν και οι αλλοι που εχουν μελετηθει

και μην ακους τα περι βελτιωσης των ροπων χαμηλα...καλα αυτο που το εβγαλε το πορισμα ηθελα να ξερα?σε χαμηλες στροφες ο κινητηρας αποβαλει μικρη μαζα αεριου που προλαβαινει να διοχετευτει στο περιβαλλον γρηγοροτερα απο οταν αποβαλει μεγαλη μαζα οποτε ενα καζανακι ελευθερο εχει σταδιακη βελτιωση της αποδοσης οσο αυξανουν οι στροφες.


Το ξέρω πως δεν πρέπει να περιμένω ουσιαστική βελτίωση. Κυρίως για λόγους αισθητικού και ηχητικού αποτελέσματος το κάνω...

Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία της Supersprint και μου έδωσε τιμές για δύο καζανάκια που ταιριάζουν στο αυτοκίνητό μου. Η λύση αυτή θα μου κοστίσει τα διπλάσια (η και παράνω) λεφτά... Crying or Very sad


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:30:41    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.


Εννοείς 150 ευρώ με τοποθέτηση;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vasso (Βάσω)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 09 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 395
Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:43:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.


Πότε πήρες τιμή 150ευρώ από τον Ποπάϋ???
Εγώ που ρώτησα πριν από ένα χρόνο και μέσο γνωστού μου είπε φιλική τιμή 200 ευρώ.


Fortaleza !!

Ο ήλιος καίει .....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:58:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Παπαδοπουλος δινει τα τελικα καζανακια 40-45.000 δρχ.
Τοσο ειχα πληρωσει περυσι.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 13:44:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...

Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό";


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 14:29:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...

Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό";



Μα, γιατί δεν κοιτάς από τα διαθέσιμα Devil έχουν μείνει; (Μπαίνουν και αυτά από τα 106/Saxo!)

Για κάνε μια βόλτα από το "Πωλήσεις" Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2483s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on