Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:12:13 Θέμα δημοσίευσης: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; |
|
|
Τις προάλλες περιεργαζόμουν (μόνο με τα μάτια δυστυχώς) ένα Ford Focus ST170 (έχει περίπου την ίδια τιμή με το 206RC) και με έπιασε μια ελαφριά μελαγχολία... (και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται απλά για ένα κω αυτοκίνητο... )
Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω σε έναν εξατμισα της περιοχής μου για κάτι χειροποίητα τελικά καζανάκια που εμπορεύονταν. Ο τελευταίος μου είπε τα εξής :
- Τα καζανάκια είναι ανοξείδωτα (δεν δίνει εγγύηση αλλά με διαβεβαιώνει για την υψηλή στάθμη της ποιότητά τους)
- Διέθετε πλήρως ελεύθερα και ημιελεύθερα καζανάκια με δυνατότητα επιλογής οποιασδήποτε απόληξης ήθελα εγώ (από αυτές που είχε στο ράφι).
- Για την τοποθέτησή τους θα χρησιμοποιούσε το συνδετήριο δακτυλίδι του εργαστασιακού καζανιού. Ως εκ τούτου, μου είπε, θα μπορώ να ξανατοποθετήσω ανά πάσα στιγμή το παλαιό καζανάκι.
- Η τιμή για το ημιελεύθερο καζανάκι μαζί με την τοποθέτηση και την απόληξη της επιλογής μου ανέρχεται στα 200 ευρώ.
- Ο θόρυβος, μου είπε, θα είναι πιο διακριτικός από εκείνον που θα προκαλούσε το ελεύθερο. Επίσης οι ροπές θα βελτιωθούν στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στα ψιλά, μου είπε, μην περιμένεις βελτίωση.
- Με μια πρόχειρη παρατήρηση των συγκολλήσεών του μου φάνηκε πως πρόκειται για μια αξιόλογη κατασκευή.
Εσείς τι λέτε, αξίζει η αγορά του;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:44:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!!
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 15:38:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1)Προσοχη στην εσωτερικη διαμετρο
2)Ο θορυβος ειναι αρκετος,θα σε κουρασει σιγουρα.
Επειδη αυτα ειναι ελευθερα,η αποσιωπηση του ηχου γινεται με ανεξακριβωτης ποιοτητας ηχομονωτικα υλικα τα οποια με τον καιρο αχρηστευονται και η σταθμη θορυβου ανεβαινει κατακορυφα.
Αχρηστευονται γιατι ξεραινονται,γιατι μπουκωνουν,γιατι διαφευγει το ηχομωνοτικο μαλλι κλπ κλπ.
Εξαλλου με 200 ευρω,δινεις αλλα 100 και βαζεις sebring custom fit.
Εμενα μια απο τις αρχες μου ειναι οτι :το ακριβο ειναι και το πιο φτηνο.
Σου μιλαει ενας παθων που μυαλο δεν εβαζε και αλλαζε τα καζανακια σαν τα πουκαμισα.
Εχω αλλαξει 2 χειροποιητα και ενα sebring universal.
Τωρα κυκλοφορω με το εργοστασιακο,αν αυτο σου λεει κατι.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 16:18:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την έχω πατήσει έτσι ακριβώς όπως περιγράφεις.
Είχε τα καζανάκια χύμα και διάλεγες απόληξη..
Η διατομή του καζανιού πολύ μεγαλύτερη από του εργοστασιακού...
Το αποτέλεσμα...ενοχλητικός θόρυβος (θορυβος όχι ήχος) από συντονισμούς στο ρελαντί και πτώση της απόδοσης. Ελαστικότητα μηδέν.
Ξαναέβαλα ένα καινούργιο εργοστασιακό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 21:04:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειναι να βαλεις χειροποιητο καζανακι βαλε ελευθεροκαι οχι ημιελευθερο.
Ο λογος προφανης στο ημιελευθερο εχουν τοποθετηθει καποια διαφραγματα για να κοβουν τον θορυβο τα οποια δεν εχουν μελετηθει σιγουρα και ενας θεος ξερει αν δουλευουν σωστα.
Οσο για διαφορα με βαση την δικη μου εμπειρια(sebring custom fit) θα δεις σιγουρα ψηλα και περιπου τα ιδια χαμηλα,απλα τωρα η τεταρτη κοφταρει ακομα και σε ανηφορα ευκολα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hannibal_Jr Νέος χρήστης
Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 05:46:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pughell έγραψε: | Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!!
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! |
Stelio edw 8a se malwsw. Egw exw xeiropoihto group N to exw 2,5 xronia kai mazi me skoypa ebgala 81.1 HP kai 11,8 kgr roph sto palio moter prin balw kai xtapodi......... Den exei pa8ei to paramikro san kazanaki kai to phra 40.000 drx (anokseidwto)kai to ebale kai me kolie etsi ama xreiastei na balw to mama na mpei xwris kopse-rapse
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 07:50:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Noμίζω ότι υπερβάλλουμε λιγάκι ρε παιδιά ...
Μιλάμε για ένα τελικό καζανάκι, το οποίο αν είναι εντελώς ελεύθερο μπορεί να πνίγεται ποιο πριν από κάποιο μεσαίο ... οπότε δώρο-άδωρο ...
Από την άλλη ... το τελικό παίζει το ρόλο του πνίχτη θορύβου ... (σιλανσιέ) ... και δίνει και κάποιο "απαραίτητο" backpressure για να πετάγεται το αυτοκίνητο καλύτερα ... Τις περισσότερες φορές αυτό το backpressure είναι παραπάνω από το κανονικό λόγο μείωσης θορύβου ... οπότε το πέταγμα μάλλον πάει περίπατο ... και τελικά χάνει και στις υψηλές ...
Αν θέλεις αρχηγέ να βάλεις ένα χειροποίητο Ελληνικό κοίτα:
α. εγγύηση, για να μην τρέχεις με σκουριές σε κανένα εξάμηνο
β. σωστή τοποθέτηση για να μην έχεις συντονισμούς ή χτυπήματα ...
γ. προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...
Οσο για την τιμή που αναφέρεις την θεωρώ ακριβή ... υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά αξιόπιστες και σε πολύ καλές τιμές ...
υ.γ. και επειδή έχεις το 1600 άλλαξε και το μεσαίο με κάποιο ελεύθερο τύπου οβίδα π.χ. Supersprint .... και θα δεις μετά .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 10:05:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Αν θέλεις αρχηγέ να βάλεις ένα χειροποίητο Ελληνικό κοίτα:
α. εγγύηση, για να μην τρέχεις με σκουριές σε κανένα εξάμηνο
β. σωστή τοποθέτηση για να μην έχεις συντονισμούς ή χτυπήματα ...
γ. προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ...
Οσο για την τιμή που αναφέρεις την θεωρώ ακριβή ... υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά αξιόπιστες και σε πολύ καλές τιμές ...
υ.γ. και επειδή έχεις το 1600 άλλαξε και το μεσαίο με κάποιο ελεύθερο τύπου οβίδα π.χ. Supersprint .... και θα δεις μετά .... |
Αυτός μου είπε ότι, από πλευράς θορύβου (χαμηλότερη εκπομπή θορύβου), καλύτερο είναι το ημιελεύθερο. Μάλιστα μου έδειξε από μέσα πως είναι το ημιελεύθερο. Το πρώτο μισό του εσωτερικού του καζανιού είναι παράκεντρα τοποθετημένο σε σχέση με το δεύτερο μισό. Αντιθέτως στο ελεύθερο, όπως μου το έδειξε, δεν υπάρχει αυτή η διαμόρφωση και τα καυσαέρια φεύγουν κανονικά.
Σε ότι αφορά την τιμή, έχω σκοπό να ρωτήσω και αλλού...
Για την οβίδα βλέπουμε εν καιρώ...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 15:12:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hannibal_Jr έγραψε: | pughell έγραψε: | Ξεχασε το!!!
Ειναι πια αποδεδειγμενο οτι κανενα χειροποιητο ή universal καζανι δεν δουλευει σωστα και βγαζουν και περισσοτερο θορυβο,ιδιαιτερα σε ατμοσφαιρικα μοτερ!!!
Πηγαινε για κατι direct fit καποιας επωνυμης εταιριας!Εγω εχω Supersprint εδω και 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα απολυτως!!! |
Stelio edw 8a se malwsw. Egw exw xeiropoihto group N to exw 2,5 xronia kai mazi me skoypa ebgala 81.1 HP kai 11,8 kgr roph sto palio moter prin balw kai xtapodi......... Den exei pa8ei to paramikro san kazanaki kai to phra 40.000 drx (anokseidwto)kai to ebale kai me kolie etsi ama xreiastei na balw to mama na mpei xwris kopse-rapse |
Ναι ρε τρελιαρη αλλα το θεμα ειναι ποσο βαβουρα εβγαλε... Εμενα στην αρχη εβγαλε μονο λιγο μπασο μεχρι τις 3000-3500. Μετα απο 2 χρονια που εχουν καει οι υαλοβαμβακες ακουγεται λες και θα περασει κανενα kit car! Καλα που εβαλα και το χταποδι και εκοψε καπως θορυβο...
Το θεμα ειναι ποσα αλογα εβγαζε πριν βαλεις σκουπα και καζανι.
Παντως το group N δεν ειναι κατι δυσκολο στην κατασκευη του γιατι ειναι 48αρα σωληνα με ενα αντιστοιχο στενο καζανι.Το ζητημα ειναι ποση ροπη κερδισες στις μεσαιες και οχι σε απολυτα νουμερα γιατι εκει θα φανει ποσο καλη δουλεια εκανε ο εξατμισας,αν και οι διαφορες θα ειναι αμελητεες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 15:16:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως θα ελεγα να κοιταξεις και εδω.
www.supersprint.com
Απο θεμα ποιοτητας κατασκευης δεν παιζονται.Οι μονες καλυτερες απο ποιοτητα ειναι η Devil και η Magnex που κοστιζουν ομως και τα διπλασια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 16:16:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Προτίμησε κάποιο καζανάκι μεγάλο ελεύθερο και όχι μικρό ... Το μεγάλο θα σου μειώνει το τρελό θόρυβο ενώ το μικρό θα σου πετάει τα αυτιά έξω ... |
Το ημιελεύθερο που μου έδειξε έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό (υστερεί λόγο σε μήκος). Το εντελώς ελεύθερο είναι ελλειψοειδούς σχήματος και αρκετά μεγάλο (καμία σχέση με κάτι σωληνωτά που βλέπω κατά καιρούς).
Την ιστοσελίδα της supersprint την έχω επισκεφτεί και στο παρελθόν. Θα πάρω τηλέφωνο την εδώ αντιπροσωπεία να μου πει λεπτομέρειες.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2003, 21:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aληθεια με το μεσαιο τι παιζει?
Με το τελος της εξεταστικης λεω να ξεμπερδευω απο αυτο!
Θα αλλαξω ολο το σωληνα για να μη χαλασω τον εργοστασιακο και σκεφτομαι να φτιαξω εναν ελευθερο τελιως στην ιδια διαμετρο βεβαια, ιδιο με της powerful!
Δε θελω να βαλω αλλο μεσαιο για να ακουστει και λιγο η ατιμη η sebring και να γλιτωσω και τα λεφτα,αφου και το δικο του ελευθερο ειναι...........
Καμια εμπειρια,γνωμη................. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 07:10:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Το ημιελεύθερο που μου έδειξε έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό (υστερεί λόγο σε μήκος). Το εντελώς ελεύθερο είναι ελλειψοειδούς σχήματος και αρκετά μεγάλο (καμία σχέση με κάτι σωληνωτά που βλέπω κατά καιρούς). |
Υπάρχουν τα κλασσικά καζανάκια .... ΟΧΙ ελεύθερα που απλώς αντικαθιστούν το εργοστασιακό ....
Υπάρχουν και τα ημιελεύθερα που διακρίνονται σε μικρά και μεγάλα καζανάκια ... και φυσικά υπάρχουν τα ελεύθερα επίσης το ίδιο ...
Ο γενικός κανόνας λέει το μεγάλυτερο καζανάκι ... μειώνει το θόρυβο ...
Φυσικά ένα μεγάλο ημιελεύθερο ... δεν αποτελεί και σοβαρή "βελτίωση" ...
Προτείνω να βάλεις ένα ελεύθερο ... με όγκο καζανιού περίπου ίδιο με το εργοστασιακό ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 07:36:40 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Τις προάλλες περιεργαζόμουν (μόνο με τα μάτια δυστυχώς) ένα Ford Focus ST170 (έχει περίπου την ίδια τιμή με το 206RC) και με έπιασε μια ελαφριά μελαγχολία... (και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται απλά για ένα κω αυτοκίνητο... )
Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω σε έναν εξατμισα της περιοχής μου για κάτι χειροποίητα τελικά καζανάκια που εμπορεύονταν. Ο τελευταίος μου είπε τα εξής :
- Τα καζανάκια είναι ανοξείδωτα (δεν δίνει εγγύηση αλλά με διαβεβαιώνει για την υψηλή στάθμη της ποιότητά τους)
- Διέθετε πλήρως ελεύθερα και ημιελεύθερα καζανάκια με δυνατότητα επιλογής οποιασδήποτε απόληξης ήθελα εγώ (από αυτές που είχε στο ράφι).
- Για την τοποθέτησή τους θα χρησιμοποιούσε το συνδετήριο δακτυλίδι του εργαστασιακού καζανιού. Ως εκ τούτου, μου είπε, θα μπορώ να ξανατοποθετήσω ανά πάσα στιγμή το παλαιό καζανάκι.
- Η τιμή για το ημιελεύθερο καζανάκι μαζί με την τοποθέτηση και την απόληξη της επιλογής μου ανέρχεται στα 200 ευρώ.
- Ο θόρυβος, μου είπε, θα είναι πιο διακριτικός από εκείνον που θα προκαλούσε το ελεύθερο. Επίσης οι ροπές θα βελτιωθούν στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στα ψιλά, μου είπε, μην περιμένεις βελτίωση.
- Με μια πρόχειρη παρατήρηση των συγκολλήσεών του μου φάνηκε πως πρόκειται για μια αξιόλογη κατασκευή.
Εσείς τι λέτε, αξίζει η αγορά του; |
απο δικια μου εμπειρια και επειδη οντως μειωνεται η υποπιεση (backpressure) σε κατεβασματα θα εχεις καλυτερες ρεπριζ (π.χ κατεβασμα 3 σε 2 στα 80+ εκει που χρειαζεται να φυγει δηλαδη μεγαλυτερη μαζα καυσαεριου, αλλα το αμαξι θα σε κρεμαει λιγο στις εκκινησεις.με λιγα λογια θα παρεις κερδος σε υψηλοτερες στροφες οπου υπαρχει αναγκη για διοχετευση μεγαλυτερης μαζας αεριων.τωρα....οι διαμετροι που εχουν τα χειροποιητα δεν ειναι μελετημενες οταν ειναι χιμα.καλιτερα να πας σε εξατμησα με δικο του τορνο που κοβει και φτιαχνει δικα του καζανακια απο ανοξειδωτο ατσαλι.κανεις δεν λεει οτι το ανοξειδωτο ατσαλι δεν θα υποστει φθορα αφου υπαρχουν παρα πολλα ειδη και αμφιβαλω αν ξερουν τα νουμερα τους. γιαυτο αν πας σε καποιον που τις κατασκευαζει ο ιδιος και ειναι γνωστος για καλες δουλειες θα εισαι ποιο σιγουρος.
θορυβο θα κανει αρκετο και σε ταξιδια θα σε κουραζει
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.
αν βαλεις τελικα (και εγω ειχα αλλαξει 2 αλλα μετα απο 6 χρονια το εβγαλα να υσηχασει το κεφαλι μου) βρες ενα με 45cm εσωτερικη διαμετρο το πολυ.
το κερδος παντως ειναι δυσαναλογο της τιμης και της αποδοσης κατα την γνωμη μου.αν εκανες μια ολοκλρωμενη αναβαθμιση πρωτου σταδιου τοτε να εβαζες.αν σκεφτεσαι μονο ενα καζανακι τοτε αστο,κανε μια αναβαθμηση στο εσωτερικο σου (αλουμινια κτλ) να το ευχαριστιεσαι κιολας
για ακομα καλιτερα προτιμησε τα κιτ οπως σου ειπαν και οι αλλοι που εχουν μελετηθει
και μην ακους τα περι βελτιωσης των ροπων χαμηλα...καλα αυτο που το εβγαλε το πορισμα ηθελα να ξερα?σε χαμηλες στροφες ο κινητηρας αποβαλει μικρη μαζα αεριου που προλαβαινει να διοχετευτει στο περιβαλλον γρηγοροτερα απο οταν αποβαλει μεγαλη μαζα οποτε ενα καζανακι ελευθερο εχει σταδιακη βελτιωση της αποδοσης οσο αυξανουν οι στροφες.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:10:35 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; |
|
|
Ntinos έγραψε: | απο δικια μου εμπειρια και επειδη οντως μειωνεται η υποπιεση (backpressure) σε κατεβασματα θα εχεις καλυτερες ρεπριζ (π.χ κατεβασμα 3 σε 2 στα 80+ εκει που χρειαζεται να φυγει δηλαδη μεγαλυτερη μαζα καυσαεριου, αλλα το αμαξι θα σε κρεμαει λιγο στις εκκινησεις.με λιγα λογια θα παρεις κερδος σε υψηλοτερες στροφες οπου υπαρχει αναγκη για διοχετευση μεγαλυτερης μαζας αεριων.τωρα....οι διαμετροι που εχουν τα χειροποιητα δεν ειναι μελετημενες οταν ειναι χιμα.καλιτερα να πας σε εξατμησα με δικο του τορνο που κοβει και φτιαχνει δικα του καζανακια απο ανοξειδωτο ατσαλι.κανεις δεν λεει οτι το ανοξειδωτο ατσαλι δεν θα υποστει φθορα αφου υπαρχουν παρα πολλα ειδη και αμφιβαλω αν ξερουν τα νουμερα τους. γιαυτο αν πας σε καποιον που τις κατασκευαζει ο ιδιος και ειναι γνωστος για καλες δουλειες θα εισαι ποιο σιγουρος.
θορυβο θα κανει αρκετο και σε ταξιδια θα σε κουραζει
τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα.
αν βαλεις τελικα (και εγω ειχα αλλαξει 2 αλλα μετα απο 6 χρονια το εβγαλα να υσηχασει το κεφαλι μου) βρες ενα με 45cm εσωτερικη διαμετρο το πολυ.
το κερδος παντως ειναι δυσαναλογο της τιμης και της αποδοσης κατα την γνωμη μου.αν εκανες μια ολοκλρωμενη αναβαθμιση πρωτου σταδιου τοτε να εβαζες.αν σκεφτεσαι μονο ενα καζανακι τοτε αστο,κανε μια αναβαθμηση στο εσωτερικο σου (αλουμινια κτλ) να το ευχαριστιεσαι κιολας
για ακομα καλιτερα προτιμησε τα κιτ οπως σου ειπαν και οι αλλοι που εχουν μελετηθει
και μην ακους τα περι βελτιωσης των ροπων χαμηλα...καλα αυτο που το εβγαλε το πορισμα ηθελα να ξερα?σε χαμηλες στροφες ο κινητηρας αποβαλει μικρη μαζα αεριου που προλαβαινει να διοχετευτει στο περιβαλλον γρηγοροτερα απο οταν αποβαλει μεγαλη μαζα οποτε ενα καζανακι ελευθερο εχει σταδιακη βελτιωση της αποδοσης οσο αυξανουν οι στροφες. |
Το ξέρω πως δεν πρέπει να περιμένω ουσιαστική βελτίωση. Κυρίως για λόγους αισθητικού και ηχητικού αποτελέσματος το κάνω...
Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία της Supersprint και μου έδωσε τιμές για δύο καζανάκια που ταιριάζουν στο αυτοκίνητό μου. Η λύση αυτή θα μου κοστίσει τα διπλάσια (η και παράνω) λεφτά...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:30:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι έχετε να πείτε για τα χειροποίητα καζανάκια; |
|
|
Ntinos έγραψε: | τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ.αυτος που ταγοραζει απο αλλον βαλε οτι θα στο χρεωσει ακριβοτερα για να βγαλει και μεγαλυτερο κερδος μιας και συμφωνημενες τιμες λιανικης δεν υπαρχουν σε αυτα. |
Εννοείς 150 ευρώ με τοποθέτηση;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:43:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | τα 200 ευρω που σου ειπε ειναι πολλα.αυτα εχουν μεχρι 150 σε εξατμησαδες στην αθηνα οπως ο νινο η ο ποπαυ. |
Πότε πήρες τιμή 150ευρώ από τον Ποπάϋ???
Εγώ που ρώτησα πριν από ένα χρόνο και μέσο γνωστού μου είπε φιλική τιμή 200 ευρώ.
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 10:58:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O Παπαδοπουλος δινει τα τελικα καζανακια 40-45.000 δρχ.
Τοσο ειχα πληρωσει περυσι.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 13:44:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...
Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό";
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 14:29:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Ρώτησα και έναν άλλο εξατμισά της γειτονιάς και μου είπε τα εξής :
Το καζανάκι που θα μου τοποθετήσει θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το εργοστασιακό, θα έιναι ελεύθερο και ανοξείδωτο. Μαζί με την τοποθέτηση (η οποία θα γίνει με συγκόλληση) θα χρειαστούν 160 ευρώ...
Την επόμενη φορά, που θα το έχει στα χέρια του, θα ρωτήσω και για τις διαμέτρους...
Τι εσωτερική διάμετρο (περίπου) πρέπει να έχει το καζανάκι για να θεωρείται "καλό"; |
Μα, γιατί δεν κοιτάς από τα διαθέσιμα Devil έχουν μείνει; (Μπαίνουν και αυτά από τα 106/Saxo!)
Για κάνε μια βόλτα από το "Πωλήσεις"
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|