Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:38:02 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1600 16v 170ps |
|
|
Λοιπον μετα απο πολυ σκεψη επειδη βαρεθηκα την ευθεια και θελω και λιγο στροφη και επειδη δεν μπορω να κατσω καθολου ηρεμος αποφασισα να κανω το αμαξι ατμοσφαιρα (1.6 16ν).
Εχω τον κορμο απο το 1.6 8ν με τον ατσαλινο στροφαλο, τα τριμμεταλικα, σφυριλατες μπιελες, και θα μπουν μαμα πιστονια για αρχη. Θελω να βαλω μια κεφαλη απο 206 1.6 16ν πανω με εκεντροφορους (εδω θελω τα φωτα σας) γραναζια, μεταλλικη εισαγωγη.
Θελω να μου πειτε αν θα δουλεψει το συνολο η θα πρεπει να βγαλω και τον κορμο;
Μεχρι ποσα αλογα μπορει να φτασει το μοτερ;
Να κρατησω τον αγραφο η ειναι υπερβολικο;
Και τελος απο το αμαξι εχω ξεφορτωθει τι BSΙ και δουλευει με πλεξουδα απο το 206 του 98'. Με τα ρευματα απο το 1.6 8ν θα δουλεψει;
Παρακαλω τα φωτα σας! Ευχαριστω!
  
Έχει επεξεργασθεί από τον/την GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) στις Κυρ 15 Φεβ 2009, 17:00:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:49:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα πρωτεινα 16V 1600 για 160 -170
βγαλε τους προφυλακτηρες που εχεις βαλε μαμα παλι και πιο ωραια ζαντουλα
αμα δεν το θες τον αγραφο το θελω
ποιος ειναι ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:58:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dta S60 pro! O προφυλακτηρας θα βγει αλλα η ζαντουλα μαλλον θα μεινει με αλλο λαστιχακι εννοειτε και πιο μεσα!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 21:11:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί δεν παίρνεις ένα ολόκληρο μοτέρ από 106 rallye που θα τα έχει όλα επάνω.
Θα έχεις μια πολύ καλή βάση για να κάνεις ότι θες μετά.
Σε κυβικά θες να μείνεις 1,6  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 21:34:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κορμος του απο το 1.6 το 8ν το ραλλυ δεν ειναι ιδιος με τον 16ν;
Γι'αυτο ελεγα να το κρατησω οπως ειναι και να βαλω μονο μια κεφαλη! Η κεφαλη του 106 ειναι καλυτερη απο του 206;
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 21:47:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω ακουσει οτι το καπακι του 206 ειναι καλυτερο απο του 106.δεν ξερω αν ισχυει αλλα ετσι εχω ακουσει(για τουρμπισμα παντα).αν καποιος ξερει κατι παραπανω....
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 02:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
posa αλογα θες και μεχρι ποσα λεφτα λες να δωσεις?
αν ειναι ιδιοι κορμοι που νομζιω και εγω
βαζεις καπακι 206
σωθηκα μεσα στο καπακι ελατηρια κλπ απο 106
εκκεντρα βλεπεις (πουλαει καπου ενας κατκαμ 708)
σκαβεις τα εμβολα πριν τα βαλεις και οσο αντεξουν
εισαγωγη c2vts
πεταλουδα μεγαλη -αν γινεται πεζο σπορισια (το εχουν κανει λεωνιδας16ν και ηλιας δραμα)
εγκεφαλο οπωσδηποτε κρατας δικο σου
εξατμιση 106 διχαλο αλλο
ε λογικα με αυτα θα εισαι καπου 160??? χωρις προβληματα σε καταναλλωση λειτουργια τραγικα...
αλλα για να στριψεις θες αλλα πραματα και οχι μοτερ...και εκει θα πρεπει να σκασεις περισσοτερα απο το μοτερ...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 10:33:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποσα μπορει να φτασει ταβανι;
Και με ποσα θα ειναι λειτουργικο και απροβλιματιστο;
Τα λεφτα δεν ειναι προβλημα καθως ολα θα γινουν στην πορεια του χρονου. Στησιμο θα γινει τελευταιο! Πιστευω οτι εχω μια καλη βασει με την αναρτηση, και χρειαζομαι μπροστα ακρα, αντιστρεπτικες και παρελκομενα! Αυτο που με ενδιαφερει τωρα ειναι να μαθω αν ειναι ιδιος ο κορμος η να ψαχνω για ολοκληρο μοτερ!
Ευχαριστω!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 10:50:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω πιστευω οτι καλα κανεις που πας ατμοσφαιρα!!!!!
πιστευω με το 16V 1600 θα ειναι καλυτερα αλλα ας πει καποιος ειδικος αν γινεται!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 12:03:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατί πας ατμόσφαιρα?
Αυτό το μοτέρ με καλή δουλειά με τουρμπίνα πετάει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 13:15:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως πεταει φιλαρακι αν φανταστεις οτι στο 1,6 bar εβγαλε 347 αλογα αλλα παντα υπαρχει το αλλα! Το αμαξι τωρα πια δεν μπορεις να το εχεις για καθημερινο, ειναι μονο για ευθεια, αν δεν προσεξεις ανετα βρισκεσαι στα θυμαρακια, δεν συμφερει οικονομικα γιατι μετα απο 1χρονο που εφαγε την τουρμπινα θελω 1700ε για να παρω καινουργια και τελος επειδη δεν μπορω να καθισω ηρεμος και δεν υπηρχε τιποτα αλλο να βαλω σε αυτο το μοτερ ξεκιναω νεο προτζεκτ καθως η ατμοσφαιρα ειναι το μονο που μου εχει ξεφυγει! 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 19:20:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | Οντως πεταει φιλαρακι αν φανταστεις οτι στο 1,6 bar εβγαλε 347 αλογα αλλα παντα υπαρχει το αλλα! Το αμαξι τωρα πια δεν μπορεις να το εχεις για καθημερινο, ειναι μονο για ευθεια, αν δεν προσεξεις ανετα βρισκεσαι στα θυμαρακια, δεν συμφερει οικονομικα γιατι μετα απο 1χρονο που εφαγε την τουρμπινα θελω 1700ε για να παρω καινουργια και τελος επειδη δεν μπορω να καθισω ηρεμος και δεν υπηρχε τιποτα αλλο να βαλω σε αυτο το μοτερ ξεκιναω νεο προτζεκτ καθως η ατμοσφαιρα ειναι το μονο που μου εχει ξεφυγει!  |
ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 21:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ti εννοεις λειτουργικο και απροβληματιστο...
αν θες να περνας κτεο καταναλλωση νορμαλ ρυποι κλπ τοτε τα 150-160 ειναι αρκετα οριακα.
βασικα αυτο το μοτερ το φτανει 190 η ιδια η σιτροεν σπορτ ανετα με μεταλλικη εισαγωγη μονοπεταλουδο και νομιμα 1600...οποτε οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει οριο . μονο τα οικονομικα και οι απαιτησεις σου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 00:32:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα.
Δεν γνωρίζω τί χρήση έκανες καί κάνεις στο εν λόγω όχημα και τί προτίθεσαι να κάνεις.
Σίγουρα σε καμία σωστή εργασία-εξέληξη δεν πρέπει να παρουσιάζονται προβλήματα και βλάβες ακόμη και σε σκληρή χρήση.
Κάτι που δουλεύει δεν σημαίνει ότι δουλεύει και καλά....
Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει δυστηχώς στην Ελλάδα.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι η σωστή ρύθμιση του κινητήρα αλλά και οι ειδικές γνώσεις αυτού που θα τον ρυθμίσει και δευτερευόντως η όποια μηχανική εργασία.
ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει τα απαραίτητα εργαλεία και ελάχιστοι την εμπειρία, προυπηρεσία και τις απαραίτητες σπουδές(που δεν διδάσκονται εδώ).
Θα σου πρότεινα αφού έχεις τα απαραίτητα ''χαρτάκια'' να τοποθετήσεις το κινητήρα της HONDA Κ20Α JDM.
Υπάρχουν έτοιμε ςλύσεις από το εξωτερικό και θαρρώ πως είναι ο καλύτερος ατμοσφαιρικός κινητήρας.
Δυστηχώς εδώ θα έχεις πρόβλημα με τις βάσεις του μοτέρ και το κίβώτιο αλλά με τα ''χαρτάκια'' και υπομονή θα βρείς λύσεις.
Επίσης θα έχεις πρόβλημα με το κτεο και την άδεια.
Απόδοση άνω των 240 ίππων μόνο με περιφεριακά στροφάρισμα 9άρες και αξιοπιστία πέραν του δέοντως. Κόστος από 6000-10000
Σε ότι πάντως και αν κάνεις κατέληξε σε έτοιμες λύσεις ΜΑΖΙ με την ECU.
Φιλικά να σε προτρέψω να μην δείς το.... ''στρίψημο'' σαν παιχνίδι και επιπόλαια. Δεν έχει καμία σχέση με την ευθεία και μπορεί να σε οδηγήσει σε δύσκολες και δυσάρεστες καταστάσεις.
Εκτός από το όποιο έμφυτο και ικανότητες έχει κανείς, η οδηγική τέχνη διδάσκεται και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια, κόπος, σύναιση και αυτογνωσία.
Κανένα μηχανικό μέρος ακόμη και ένα εργοστασιακό WRC δεν θα σε κάνει καλό και γρήγορο οδηγό.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 09:41:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΧΕΙ αργαφο δημητρακη αν διαβαζες αντι να γραφεις και λιγο...
θα μου ειχες βαλει και κωδικους φρενων  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 11:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση.
Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα.
Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 11:47:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση.
Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα. |
+1000!!!
Μια 25αρα και καναν εκκεντροφορο για τα ψηλααα, ενα μπλοκε και εισαι κομπλε...
Pughell έγραψε: | Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα. |
Οντως...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 12:28:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση.
Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα.
Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα.  |
Συμφωνώ απόλυτα.
Αλήθεια πως δουλεύεις τον ψεκασμό? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 22:53:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ΕΧΕΙ αργαφο δημητρακη αν διαβαζες αντι να γραφεις και λιγο...
θα μου ειχες βαλει και κωδικους φρενων  |
Και νομίζεις ότι ο άγραφος μπορεί να ρυθμιστεί σωστά σε τέτοιες εφαρμογές??
Αν με ένα τέτοιο αμάξι ολοκληρώσεις αγώνα ή πάς πατημένος ταξίδι και ...φτάσεις απλά θα είσαι τυχερός....
Αλλά ακόμη και να γίνει κάτι τέτοιο οι φθορές λόγω κακής ρύθμισης θα φανούν στο χρόνο...
Η ρύθμιση δεν αρκείται στο αβάνς και στο μείγμα ή στην πίεση υπερπλήρωσης... έχει πολλά ακόμη... αλλά μη με βάζεις να γράφω στο νέτ θα στα πώ προφορικά άλλη ώρα... και ΜΗΝ μου πείς ότι ξέρεις γιατί με αυτά που γράφεις θα σε καρυδώσω !! Παχια αγελάδα της τραβερσοκοπτικής
Αμα σηκώσεις το τηλέφωνο γαμοπηδήκουλα Μηχ με αμοιβές καθαρίστριας θα σου πώ και κωδικούς(για ποια κατσαρόλα ενδιαφέρεσαι??) ....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 23:27:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη μπλεκεις τις εφαρμογες και τα αμαξια δημητρη
αν διαβασεις τι πλεξουδα εχει θα καταλαβεις οτι ουτε με λ εχει προβληματα ουτε με μουλτιπλεξ. ειναι ολα αυτα ξηλωμενα. οποτε σε τετοιες εφαρμογες που εχεις να ρυθμισεις 2-3 βασικα πραματα και οχι 40χιλιαδες δεδομενα ο αγραφος κανει τη δουλεια για την οποια τον πουλανε... αλλο αμα καποιοι πανε και το κοτσαρουν οπου βρουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|