PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1600 16v 170ps
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:38:02    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1600 16v 170ps Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον μετα απο πολυ σκεψη επειδη βαρεθηκα την ευθεια και θελω και λιγο στροφη και επειδη δεν μπορω να κατσω καθολου ηρεμος αποφασισα να κανω το αμαξι ατμοσφαιρα (1.6 16ν).
Εχω τον κορμο απο το 1.6 8ν με τον ατσαλινο στροφαλο, τα τριμμεταλικα, σφυριλατες μπιελες, και θα μπουν μαμα πιστονια για αρχη. Θελω να βαλω μια κεφαλη απο 206 1.6 16ν πανω με εκεντροφορους (εδω θελω τα φωτα σας) γραναζια, μεταλλικη εισαγωγη.
Θελω να μου πειτε αν θα δουλεψει το συνολο η θα πρεπει να βγαλω και τον κορμο;
Μεχρι ποσα αλογα μπορει να φτασει το μοτερ;
Να κρατησω τον αγραφο η ειναι υπερβολικο;
Και τελος απο το αμαξι εχω ξεφορτωθει τι BSΙ και δουλευει με πλεξουδα απο το 206 του 98'. Με τα ρευματα απο το 1.6 8ν θα δουλεψει;

Παρακαλω τα φωτα σας! Ευχαριστω!




Έχει επεξεργασθεί από τον/την GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) στις Κυρ 15 Φεβ 2009, 17:00:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:49:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα πρωτεινα 16V 1600 για 160 -170

βγαλε τους προφυλακτηρες που εχεις βαλε μαμα παλι και πιο ωραια ζαντουλα



αμα δεν το θες τον αγραφο το θελω

ποιος ειναι ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:58:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dta S60 pro! O προφυλακτηρας θα βγει αλλα η ζαντουλα μαλλον θα μεινει με αλλο λαστιχακι εννοειτε και πιο μεσα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 21:11:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί δεν παίρνεις ένα ολόκληρο μοτέρ από 106 rallye που θα τα έχει όλα επάνω.
Θα έχεις μια πολύ καλή βάση για να κάνεις ότι θες μετά.
Σε κυβικά θες να μείνεις 1,6 Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 21:34:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο κορμος του απο το 1.6 το 8ν το ραλλυ δεν ειναι ιδιος με τον 16ν;
Γι'αυτο ελεγα να το κρατησω οπως ειναι και να βαλω μονο μια κεφαλη! Η κεφαλη του 106 ειναι καλυτερη απο του 206;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2009, 21:47:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω ακουσει οτι το καπακι του 206 ειναι καλυτερο απο του 106.δεν ξερω αν ισχυει αλλα ετσι εχω ακουσει(για τουρμπισμα παντα).αν καποιος ξερει κατι παραπανω....



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 02:24:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

posa αλογα θες και μεχρι ποσα λεφτα λες να δωσεις?

αν ειναι ιδιοι κορμοι που νομζιω και εγω
βαζεις καπακι 206
σωθηκα μεσα στο καπακι ελατηρια κλπ απο 106
εκκεντρα βλεπεις (πουλαει καπου ενας κατκαμ 708)
σκαβεις τα εμβολα πριν τα βαλεις και οσο αντεξουν
εισαγωγη c2vts
πεταλουδα μεγαλη -αν γινεται πεζο σπορισια (το εχουν κανει λεωνιδας16ν και ηλιας δραμα)
εγκεφαλο οπωσδηποτε κρατας δικο σου
εξατμιση 106 διχαλο αλλο

ε λογικα με αυτα θα εισαι καπου 160??? χωρις προβληματα σε καταναλλωση λειτουργια τραγικα...

αλλα για να στριψεις θες αλλα πραματα και οχι μοτερ...και εκει θα πρεπει να σκασεις περισσοτερα απο το μοτερ......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 10:33:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποσα μπορει να φτασει ταβανι;
Και με ποσα θα ειναι λειτουργικο και απροβλιματιστο;
Τα λεφτα δεν ειναι προβλημα καθως ολα θα γινουν στην πορεια του χρονου. Στησιμο θα γινει τελευταιο! Πιστευω οτι εχω μια καλη βασει με την αναρτηση, και χρειαζομαι μπροστα ακρα, αντιστρεπτικες και παρελκομενα! Αυτο που με ενδιαφερει τωρα ειναι να μαθω αν ειναι ιδιος ο κορμος η να ψαχνω για ολοκληρο μοτερ!
Ευχαριστω!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 10:50:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω πιστευω οτι καλα κανεις που πας ατμοσφαιρα!!!!!

πιστευω με το 16V 1600 θα ειναι καλυτερα αλλα ας πει καποιος ειδικος αν γινεται!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 12:03:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατί πας ατμόσφαιρα?
Αυτό το μοτέρ με καλή δουλειά με τουρμπίνα πετάει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


vw passat 1.8T

Ένταξη: 24 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 372
Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 13:15:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οντως πεταει φιλαρακι αν φανταστεις οτι στο 1,6 bar εβγαλε 347 αλογα αλλα παντα υπαρχει το αλλα! Το αμαξι τωρα πια δεν μπορεις να το εχεις για καθημερινο, ειναι μονο για ευθεια, αν δεν προσεξεις ανετα βρισκεσαι στα θυμαρακια, δεν συμφερει οικονομικα γιατι μετα απο 1χρονο που εφαγε την τουρμπινα θελω 1700ε για να παρω καινουργια και τελος επειδη δεν μπορω να καθισω ηρεμος και δεν υπηρχε τιποτα αλλο να βαλω σε αυτο το μοτερ ξεκιναω νεο προτζεκτ καθως η ατμοσφαιρα ειναι το μονο που μου εχει ξεφυγει! Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 19:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε:
Οντως πεταει φιλαρακι αν φανταστεις οτι στο 1,6 bar εβγαλε 347 αλογα αλλα παντα υπαρχει το αλλα! Το αμαξι τωρα πια δεν μπορεις να το εχεις για καθημερινο, ειναι μονο για ευθεια, αν δεν προσεξεις ανετα βρισκεσαι στα θυμαρακια, δεν συμφερει οικονομικα γιατι μετα απο 1χρονο που εφαγε την τουρμπινα θελω 1700ε για να παρω καινουργια και τελος επειδη δεν μπορω να καθισω ηρεμος και δεν υπηρχε τιποτα αλλο να βαλω σε αυτο το μοτερ ξεκιναω νεο προτζεκτ καθως η ατμοσφαιρα ειναι το μονο που μου εχει ξεφυγει! Wink


ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 21:07:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ti εννοεις λειτουργικο και απροβληματιστο...
αν θες να περνας κτεο καταναλλωση νορμαλ ρυποι κλπ τοτε τα 150-160 ειναι αρκετα οριακα.

βασικα αυτο το μοτερ το φτανει 190 η ιδια η σιτροεν σπορτ ανετα με μεταλλικη εισαγωγη μονοπεταλουδο και νομιμα 1600...οποτε οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει οριο . μονο τα οικονομικα και οι απαιτησεις σου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 00:32:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα.

Δεν γνωρίζω τί χρήση έκανες καί κάνεις στο εν λόγω όχημα και τί προτίθεσαι να κάνεις.

Σίγουρα σε καμία σωστή εργασία-εξέληξη δεν πρέπει να παρουσιάζονται προβλήματα και βλάβες ακόμη και σε σκληρή χρήση.
Κάτι που δουλεύει δεν σημαίνει ότι δουλεύει και καλά....
Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει δυστηχώς στην Ελλάδα.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η σωστή ρύθμιση του κινητήρα αλλά και οι ειδικές γνώσεις αυτού που θα τον ρυθμίσει και δευτερευόντως η όποια μηχανική εργασία.

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει τα απαραίτητα εργαλεία και ελάχιστοι την εμπειρία, προυπηρεσία και τις απαραίτητες σπουδές(που δεν διδάσκονται εδώ).

Θα σου πρότεινα αφού έχεις τα απαραίτητα ''χαρτάκια'' να τοποθετήσεις το κινητήρα της HONDA Κ20Α JDM.
Υπάρχουν έτοιμε ςλύσεις από το εξωτερικό και θαρρώ πως είναι ο καλύτερος ατμοσφαιρικός κινητήρας.

Δυστηχώς εδώ θα έχεις πρόβλημα με τις βάσεις του μοτέρ και το κίβώτιο αλλά με τα ''χαρτάκια'' και υπομονή θα βρείς λύσεις.
Επίσης θα έχεις πρόβλημα με το κτεο και την άδεια.

Απόδοση άνω των 240 ίππων μόνο με περιφεριακά στροφάρισμα 9άρες και αξιοπιστία πέραν του δέοντως. Κόστος από 6000-10000

Σε ότι πάντως και αν κάνεις κατέληξε σε έτοιμες λύσεις ΜΑΖΙ με την ECU.

Φιλικά να σε προτρέψω να μην δείς το.... ''στρίψημο'' σαν παιχνίδι και επιπόλαια. Δεν έχει καμία σχέση με την ευθεία και μπορεί να σε οδηγήσει σε δύσκολες και δυσάρεστες καταστάσεις.
Εκτός από το όποιο έμφυτο και ικανότητες έχει κανείς, η οδηγική τέχνη διδάσκεται και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια, κόπος, σύναιση και αυτογνωσία.
Κανένα μηχανικό μέρος ακόμη και ένα εργοστασιακό WRC δεν θα σε κάνει καλό και γρήγορο οδηγό.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 09:41:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΧΕΙ αργαφο δημητρακη αν διαβαζες αντι να γραφεις και λιγο...
θα μου ειχες βαλει και κωδικους φρενων Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 11:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση.

Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα.

Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα. Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 11:47:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση.

Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα.

+1000!!!
Μια 25αρα και καναν εκκεντροφορο για τα ψηλααα, ενα μπλοκε και εισαι κομπλε... Cool

Pughell έγραψε:
Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα. Exclamation

Οντως... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 12:28:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση.

Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα.

Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα. Exclamation

Συμφωνώ απόλυτα.
Αλήθεια πως δουλεύεις τον ψεκασμό?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 22:53:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ΕΧΕΙ αργαφο δημητρακη αν διαβαζες αντι να γραφεις και λιγο...
θα μου ειχες βαλει και κωδικους φρενων Laughing


Και νομίζεις ότι ο άγραφος μπορεί να ρυθμιστεί σωστά σε τέτοιες εφαρμογές??

Αν με ένα τέτοιο αμάξι ολοκληρώσεις αγώνα ή πάς πατημένος ταξίδι και ...φτάσεις απλά θα είσαι τυχερός....
Αλλά ακόμη και να γίνει κάτι τέτοιο οι φθορές λόγω κακής ρύθμισης θα φανούν στο χρόνο...

Η ρύθμιση δεν αρκείται στο αβάνς και στο μείγμα ή στην πίεση υπερπλήρωσης... έχει πολλά ακόμη... αλλά μη με βάζεις να γράφω στο νέτ θα στα πώ προφορικά άλλη ώρα... και ΜΗΝ μου πείς ότι ξέρεις γιατί με αυτά που γράφεις θα σε καρυδώσω !! Παχια αγελάδα της τραβερσοκοπτικής Laughing Laughing

Αμα σηκώσεις το τηλέφωνο γαμοπηδήκουλα Μηχ με αμοιβές καθαρίστριας Laughing Laughing θα σου πώ και κωδικούς(για ποια κατσαρόλα ενδιαφέρεσαι??) Laughing ....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Φεβ 2009, 23:27:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μη μπλεκεις τις εφαρμογες και τα αμαξια δημητρη
αν διαβασεις τι πλεξουδα εχει θα καταλαβεις οτι ουτε με λ εχει προβληματα ουτε με μουλτιπλεξ. ειναι ολα αυτα ξηλωμενα. οποτε σε τετοιες εφαρμογες που εχεις να ρυθμισεις 2-3 βασικα πραματα και οχι 40χιλιαδες δεδομενα ο αγραφος κανει τη δουλεια για την οποια τον πουλανε... αλλο αμα καποιοι πανε και το κοτσαρουν οπου βρουν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 1 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,125s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on