PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Το καλυτερο μονοθεσιο που φτιαχτηκε ποτε...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2003, 06:44:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Αληθώς... θεωρώ γελοίο όμως να μην μπορούν να προχωρήσουν στην παραμικρή εξέλιξη για να πλησιάσουν τη Ferrari.


Μετα απο αρκετα χρονια απραξιας δεν γινετε με το καλημερα να παρεις πρωταθλημα.Για θυμισου πριν το 97 ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η FERRARI???????????????


να πω οτι το πρωτο πρωταθλημα η ferrari μεταγενεστερα το πηρε το 99 με το κατασκευαστων και οχι το 97,
2. το 98 αμα δεν ειχε καρφωθει ο βλαξ κουλθαρντ στον σουμι στο βρεγμενο σπα θα το ειχαμε σηκωσει αντι να το παρουν κατι κουλαδια τυπου μικα χακινεν.
3.μονο την μαπα της γηναικας του χακινεν εβλεπες και ηθελες να πας μενα μαδερι στα πιτ να τους λιανισεις ολους στο ξυλο.
4,MCLAREN ΑΜΑΞΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΕΡΑΡΙ ΘΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ.καλα μην μιλησουμε για μοτερ τωρα.η φεραρι βαζει ερμα στο αμαξι και ρυθμιζει το βαρος και το κατανεμει οπως θελει.το κιβωτιο με τα στοιχεια της αναρτησης να περνανε απο μεσα του ειναι μακραν μπροστα απο τα κιβωτιακια που εχουν ολοι οι αλλοι.
5.αν κανει ενα τσακ και φυγει ο newi απο την μακ λαρεν να δω αν θα μπορεσει να ξανατερματισει μονοθεσιο τους στην πρωτη εξαδα.
6 και τελευταιο ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ,ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΞΙΟΝ,ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ LAUNCH CONTROL ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟΣ ΡΑΙΚΟΝΕΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ F1 ΚΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΑΛΟΝΖΟ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΡΕΛΟ ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ.ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΟΥΛΘΑΡΝΤ ΤΩΡΑ.ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΜΠΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΛΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ.

ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ.ΤΕΡΜΑ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ.αληθεια ο ραικονεν προλαβε να τον δει ετσι οπως τον κερασε την τσαγιερα?
Η ΜΑΚ ΛΑΡΕΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΤΗΣ F1 ΠΙΑ.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΕΡΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ....και μετα βλεπουμε.
παντως ο σουμι δειχνει οτι πειναει πολυ ακομα.αντε να δω τι θα λετε παλι στο τελος που θα σας περασει και η ρενο φετος
και να εισαστε ευχαριστημενοι που μπορειτε και βλεπετε στα χρονια μας εναν ημιθεο στην f1 γιατι θαργησει να βρεθει καλυτερος.
και επειδη το θεμα ειναι το μονοθεσιο αληθεια τι το τοσο καλο εχει αυτο το μονοθεσιο που ειναι και το καλυτερο που φτιαχτηκε ποτε???εγω αλλα εχω μαθει (κουτσομπολια αφου το πανεπιστημιο μας εχει την εξελιξη της ενδοσυνενοησης πιτ-αδηγου και εχουμε κατα καιρους εδω ολη την ελιτ των μηχανικων των αγγλικων ομαδων και ειδικα της μακλαρεν).αντε να το δουμε στο μεθεπομενο gp (καναδα νομιζω?) γιατι μονακο λογικα δεν θα το φερει.
τελος μια απορια ακομα.καλα ποσο χρονων εισαστε ολοι εσεις που αναπολειτε τις παλιες μερες της f1?




Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ntinos στις Πεμ 22 Μάϊ 2003, 06:58:58, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lia206cc (Λιάνα)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 25 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 268

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2003, 06:54:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Αληθώς... θεωρώ γελοίο όμως να μην μπορούν να προχωρήσουν στην παραμικρή εξέλιξη για να πλησιάσουν τη Ferrari.


Μετα απο αρκετα χρονια απραξιας δεν γινετε με το καλημερα να παρεις πρωταθλημα.Για θυμισου πριν το 97 ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η FERRARI???????????????


ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ,ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΞΙΟΝ,ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ LAUNCH CONTROL ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟΣ ΡΑΙΚΟΝΕΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ F1
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ.ΤΕΡΜΑ
Η ΜΑΚ ΛΑΡΕΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΤΗΣ F1.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΕΡΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ....και μετα βλεπουμε.
παντως ο σουμι δειχνει οτι πειναει πολυ ακομα.αντε να δω τι θα λετε παλι στο τελος που θα σας περασει και η ρενο φετος


2gunfire 2gunfire 2gunfire ΡΙΧΤΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!!! ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2003, 07:03:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lia206cc έγραψε:
Ntinos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Αληθώς... θεωρώ γελοίο όμως να μην μπορούν να προχωρήσουν στην παραμικρή εξέλιξη για να πλησιάσουν τη Ferrari.


Μετα απο αρκετα χρονια απραξιας δεν γινετε με το καλημερα να παρεις πρωταθλημα.Για θυμισου πριν το 97 ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η FERRARI???????????????


ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ,ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΞΙΟΝ,ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ LAUNCH CONTROL ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟΣ ΡΑΙΚΟΝΕΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ F1
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ.ΤΕΡΜΑ
Η ΜΑΚ ΛΑΡΕΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΤΗΣ F1.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΕΡΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ....και μετα βλεπουμε.
παντως ο σουμι δειχνει οτι πειναει πολυ ακομα.αντε να δω τι θα λετε παλι στο τελος που θα σας περασει και η ρενο φετος


2gunfire 2gunfire 2gunfire ΡΙΧΤΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!!! ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing


2gunfire Sniper Armed τα ειπα γιατι δεν αντεξα Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2003, 08:04:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί να έχουμε ακούσει κατα περιόδους τα χειρότερα σχόλια για τον χαρακτήρα του, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός οτι ο Σόυμι είναι ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ των ΜΕΓΑΛΩΝ οδηγών της F1...
Και τι δεν έχει κάνει ο άνθρωπος ή μάλλον ο ...εξωγήϊνος...
Σπάει το πόδι, επανέρχεται στο τέλος της σεζόν και κερδίζει χαλαρά 2 αγώνες (τον ένα τον χάρισε στον Ιρβάϊν...)
Μην ξεχνάμε οτι φέτος που όλα του πάνε στραβά, έχει κερδίσει 3 αγώνες...
Τι να πώ...
Πεθαίνει η μητέρα του και αυτός σαν τέλειος επαγγελματίας κάνει pole και κερδίζει και τον αγώνα...!!!!!! Shocked
Πιάνει φωτιά το μονοθέσιο και πάλι κερδίζει...!!! Shocked
Ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2003, 14:26:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πες τα Ntino γιατί η McLaren μας τα έχει κάνει τούμπανα! Ακόμα δεν το είδαμε το μονοθέσιο, βαφτίστηκε κορυφαίο...

Πάντως νομίζω ότι η πιο γελοία φιγούρα της Formula 1 είναι ο Coulthard. Εκτός του ότι έχει τετράγωνο κεφάλι (παγκόσμια παντέτα), κάθε χρονιά εδώ και 5-6 χρόνια είναι η χρονιά του (κατά δήλωση του φυσικά)...

Όσο για Raikonnen και Alonso, μόνο το μέλλον θα δείξει. Πολλοί ξεκίνησαν εντυπωσιακά και μετά ξεφούσκωσαν. Είδωμεν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2003, 18:20:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Πες τα Ntino γιατί η McLaren μας τα έχει κάνει τούμπανα! Ακόμα δεν το είδαμε το μονοθέσιο, βαφτίστηκε κορυφαίο...

Πάντως νομίζω ότι η πιο γελοία φιγούρα της Formula 1 είναι ο Coulthard. Εκτός του ότι έχει τετράγωνο κεφάλι (παγκόσμια παντέτα), κάθε χρονιά εδώ και 5-6 χρόνια είναι η χρονιά του (κατά δήλωση του φυσικά)...

Όσο για Raikonnen και Alonso, μόνο το μέλλον θα δείξει. Πολλοί ξεκίνησαν εντυπωσιακά και μετά ξεφούσκωσαν. Είδωμεν


Very happy Very happy Laughing Laughing Laughing Mr. Green Mr. Green
και τελικα εμενα μενδιαφερει να ειναι ανταγωνιστικο το πρωταθλημα και μακαρι η ρενο και η wiliams και η mclaren να εχουν καλα αυτοκινητα αλλα αυτη η εχθρα με τον σουμαχερ δηλαδη ξεπερναει καθε οριο.και ο σεννα εβγαζε κοσμο απο την πιστα και ασχημη συμπεριφορα ειχε με τους αλλους πιλοτους και δηλωσεις ειρωνικες εκανε (και σκεφτειτε οτι ο σουμι εξω απο το αμαξι ειναι κυριος σε αυτα και γιαυτο τον θεωρω και αριστο επαγγελματια ουτε δηλωσεις ουτε ειρωνικα σχολια και σεβοταν τον χακινεν) και εχθρα εναντιον του καμια.ολος ο κοσμος τον αγαπουσε.ακομα και οι τιφοζοι.
ο κουλθαρντ φετος για μενα περνει συγχωροχαρτι.δεν εκανε την καθιερωμενη δηλωση του φαβορι,μπορει να τερματισει και τελευταιος.
αληθεια την mclaren δεν την ειδατε να ιδρωνει για να παρει βαθμους που λεγατε για την φεραρι?στον πρωτο αγωνα ο μοντογια ηταν πρωτος και με διαφορα μεχρι που εκανε την πατατα του 10 γυρους πριν το τελος,στην μαλαισια ο κουλθαρντ εκανε μισο γυρο και εμεινε,στην βραζιλια κερδισε η jordan αφου πριν φυγει ο σουμι στην καμπη που εφυγαν 9 συνολικα αμαξια απο γλιστριμα εριχνε 2 δευτερολεπτα στον γυρο την διαφορα απο τον ραικονεν,και βεβαια απο τοτε και υστερα τα 1-2 η φεραρι τα εχασε απο τα πιτ στοπ που ολο και κατι θα συνεβαινε στον ρουμπινιο.
απλα γκαντεμια επεσε.και η mclaren βγηκε κερδισμενη.μπορουσε να ηταν και η williams ανετα στην πρωτη θεση τωρα.ακομα και στο προηγουμενο gp ο μοντογια για πρωτη θεση πηγαινε οταν πηρε φωτια ο σουμαχερ αλλα ειναι γκαντεμης ο ανθρωπος.αν ομως προσεξετε σε ταχυτητα ο μοντογια ειναι παντα γρηγοροτερος απο τις 2 mclaren.και φυσικο ειναι αφου ειναι κλασεις ανωτερος απο τους 2 οδηγους της.
οι ραικονεν,αλονζο και χαιντφελντ ειναι καλοι μεχρι τωρα αλλα απο του χρονου σκεφτειτε οτι θα βρεθουν με μονοθεσια που θα ξεκινανε με συμπλεκτη μονο,θα αλλαζουν ταχυτητες και θα λειπει το traction control που σημαινει οτι θα χασουν πολυ σε σχεση με εμπειρους πιλοτους.[/img]


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2003, 23:57:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ντινο.. σε βλεπω ζεσταμενο.. οποτε λεω να ριξω και γω λιγο λαδακι στη φωτια..:

Παράθεση:

να πω οτι το πρωτο πρωταθλημα η ferrari μεταγενεστερα το πηρε το 99 με το κατασκευαστων και οχι το 97,
2. το 98 αμα δεν ειχε καρφωθει ο βλαξ κουλθαρντ στον σουμι στο βρεγμενο σπα θα το ειχαμε σηκωσει αντι να το παρουν κατι κουλαδια τυπου μικα χακινεν.


Απο ποτε ο μπροστα μπορει να καρφωθει στον πισω? Απλα ο σουμι δεν εβλεπε λογω του σπρευ και του την εχωσε.. Τι ψαχνεις να βρεις?

Και 2ον το οτι η Φεραρι πηρε κατασκευαστων το 99 οφειλεται
1) Στη ΦΙΑ που δεχτηκε την εφεση της Φεραρι με το αιτιολογικο οτι τα ΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ BARGEBOARDS δεν εδιναν πλεονεκτημα ταχυτητας, ενω ο κανονισμος το γραφει ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ: ΜΗΔΕΝΙΖΕΣΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ.. (oπως την επαθε ο κουλτχαρντ οταν στραβωσε η μπροστα του πτερυγα στη Βραζιλια το 2000 και εγερνε λιγο περισσοτερο απ'τη μια πλευρα με αποτελεσμα να πλησιαζει πιο πολυ στο εδαφος και η αλλη πλευρα να απεχει περισσοτερο. Αυτο ουτε ταχυτητα εδινε ουτε προμελετημενη κατασκευαστικη παρανομια ηταν αλλα ΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕ.)
2) Στον Κουλτχαρντ που εσκασε το αμαξι στη μπαριερα στη Σουζουκα και η Μακλαρεν εχασε το Νταμπλ.. Καλυτερα να στησετε εναν αδριαντα στο Κουλτχαρντ και τον Ρον Ντενις που τον κραταει ακομα...

Και κατι αλλο.. Ειναι δυνατον να ειναι κουλαδι ο Χακινεν που στην πρωτη εμφανιση του στη ΜακΛαρεν με teammate τον all-time best qualifier νικησε τον Senna στο qualify? Ο Senna ηταν εξαλλος και καταπληκτος που κατι τετοιο συνεβη..

Παράθεση:

3.μονο την μαπα της γηναικας του χακινεν εβλεπες και ηθελες να πας μενα μαδερι στα πιτ να τους λιανισεις ολους στο ξυλο.


Εγω μονο που βλεπω το σουμαχερ θελω να πιασω το μαδερι..

Παράθεση:

4,MCLAREN ΑΜΑΞΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΕΡΑΡΙ ΘΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ.καλα μην μιλησουμε για μοτερ τωρα.η φεραρι βαζει ερμα στο αμαξι και ρυθμιζει το βαρος και το κατανεμει οπως θελει.το κιβωτιο με τα στοιχεια της αναρτησης να περνανε απο μεσα του ειναι μακραν μπροστα απο τα κιβωτιακια που εχουν ολοι οι αλλοι.


Η Φεραρι πριν αρχισει τις επιτυχιες ηταν ΤΟΣΟ χεσμενη που αναγκασε τη ΦΙΑ μεσω των ελεγχομενων ομαδων της (Ζαουμπερ, Μιναρντι, Προστ κτλ) να ψηφισουν την απαγορευση του Βυρηλιου για τον κινητηρα της Μερσεντες.. Μην ξεχνας οτι αν η Φεραρι κερδισε το τιτλο το 2000 ηταν επειδη ο Χακινεν ειχε μια παραπανω εγκαταλειψη (σιγουρη νικη στο Indy καθως οσο στεγνωνε η πιστα ο Χακινεν επιανε το σουμι με ξεφρενο ρυθμο λογω "στεγνων" ρυθμισεων), εναν τρελο που διελυσε το lead 30 δευτερολεπτων του Χακινεν στο Χοκενχαιμ και η απουσια team orders!!! Και παρ'ολο που το mp4/15 ηταν κατωτερο (συμφωνα με την συγκριση που εγινε απ'τα στοιχεια που διεθετε ο John Sutton, αυτομολησας της Ferrari) o Χακινεν κατορθωσε να γινει championship contender ΧΩΡΙΣ εντολες απ'την ομαδα. Θυμησου:

Γαλλια 2000: 1-2 (Coul/Hak)
Silverstone 2000: 1-2 (Coul/Hak)

Αν η Μακλαρεν ηταν Φεραρι βαλε +8 ποντους στο Χακινεν, ετσι απλα...

Και Καναδας 2000 (βρεμενο) Φεραρι 1-2 με Σουμι/Μπαρι και τον μπαρι επειδικτικα στο +0.01s στον τερματισμο καθως διαταχτηκε να μην προσπερασει λογω προβληματων στα φρενα του Σουμαχερ.. Βαλε +4 στο Σουμι, ετσι απλα..

Τι να λεμε τωρα? Ειναι τροπος αυτος να παιρνει καποιος πρωταθλημα? Η Φεραρι επιδιωκε παντα να παρει ενα "μαθηματικο" πρωταθλημα ενω η Μακλαρεν ενα ουσιαστικο πρωταθλημα... Αυτη η διαφορα νοοτροπιας μεταξυ πραγματικου και πλασματικου ειναι που με κανει να απεχθανομαι τις μεθοδους τις Φεραρι. Στην τελικη τι χρειαζομαστε το πρωταθλημα οδηγων αμα ειναι να βαλουμε τους πιλοτους να αθροιζουν ωστε να νικαει ο ενας? Να το καταργησουμε τελειως να μεινει το κατασκευαστων να ησυχασουμε...

Παράθεση:

5.αν κανει ενα τσακ και φυγει ο newi απο την μακ λαρεν να δω αν θα μπορεσει να ξανατερματισει μονοθεσιο τους στην πρωτη εξαδα.


Ο Newey δεν αποτελει βασικο συστατικο της επιτυχιας της Μακλαρεν και αυτο αποδυκνυεται ευκολα οταν θυμηθεις ποτε πηγε ο Newey στη Μακλαρεν (τελος 97) οποτε και ηδη ειχε ολοκληρωθει η σχεδιαση του Mp4/13 που με το καλημερα εριχνε 1+ δευτερολεπτο στους υπολοιπους...Ο συνειρμικος συσχετισμος (ααα ηρθε ο Newey και η Μακλαρεν νικαει) ειναι για ασχετους με το αντικειμενο...Η McLaren επερνε πρωταθληματα πριν τον Newey, με τον Newey και θα συνεχισει να παιρνει και αφου φυγει.. Αυτη τη στιγμη εχει Oatley, Coughlan και αλλα 2-3 πολυ μεγαλα ονοματα + ενα πολυ ικανο team αεροδυναμιστων/μηχανικων...

Επισης ο Newey δεν εχει θεση σχεδιαστη στη Μακλαρεν αλλα τεχνικου διευθ. κατι αναλογο με τον Ross Brown (και οχι με τον Rory Byrne).. Eχει πει πολλες φορες στον τυπο οτι οι εποχες που 1 ατομο σχεδιαζε το αμαξι εχουν περασει ανεπιστρεπτι και οτι πλεον η συνεισφορα του στην σχεδιαση ειναι πολυ μικροτερη απ'οτι στο παρελθον.. Αυτο φαινεται οτι αλλαζει μονο τωρα με το "18" οπου οπως ολοι λενε εχουν πεσει απιστευτες εργατοωρες απ'ολο το team της Μακλαρεν (και του Adrian Newey)

Παράθεση:

6 και τελευταιο ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ,ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΞΙΟΝ,ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ LAUNCH CONTROL ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟΣ ΡΑΙΚΟΝΕΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ F1 ΚΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΑΛΟΝΖΟ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΡΕΛΟ ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ.ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΟΥΛΘΑΡΝΤ ΤΩΡΑ.ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΜΠΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΛΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ.


Ξεχασες τοσο γρηγορα οτι οι πρωτοι 4 αγωνες του 2001 τρεχαν χωρις traction/αυτοματα κιβωτια? Ti εκανε σ'αυτους τους αγωνες ο Κιμι, οντας και περιορισμενος στην επιθετικοτητα του (λογω του οτι δεν ειναι μονιμο superlicense)? Πηρε ποντους και καλες θεσεις με τη Sauber!! Ξεχνας επισης το προβλημα του traction που αντιμετωπισε στο Monaco το 2001 και εγλυφε τις μπαριερες με παντες? Ανεπαναληπτο οδηγικο ρεσιταλ!!!!

Για τον αλονσο θα πω οτι μου θυμιζει πολυ το σουμαχερ στο οτι
1) Ειναι κολοφαρδος.. Ακομα και ατυχημα που προκαλεσε πηρε 6 ποντους (podium)!!
2) Ειναι σταθερος στην αποδοση στον αγωνα και οχι τοσο γρηγορος στο qualify
3) Ειναι επικυνδυνος

A και τωρτα που μου το θυμισες, ο αλλος επικυνδυνος οδηγος στη βραζιλια ηταν ο Μιχαλακης.. Ξεχασες οτι πηγε να σκοτωσει τους χειριστες του γερανου με ΔΙΠΛΕΣ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ οταν εφυγε πανω στο νερο? Και μη μου πεις οτι εφταιγε το νερο γιατι για ολους το ιδιο νερο υπηρχε... Και η τιμωρια που προβλεπεται απ'τη FΙΑ για αγνοηση διπλης κιτρινης σημαιας ειναι RACE BAN για τουλαχιστον 1 αγωνα, που δεν την εφαγε...


Παράθεση:

ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ.ΤΕΡΜΑ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ.αληθεια ο ραικονεν προλαβε να τον δει ετσι οπως τον κερασε την τσαγιερα?


Δηλαδη το αμαξι δεν παιζει κανενα ρολο ετσι? Αν βαλεις το σουμαχερ σε ενα κολο-αμαξο δε θα νικιεται? Που ηταν απ'το 96 ως το 2000? Ξεχασε να οδηγαει? Μαλλον εχεις μπερδεψει την οδηγικη ικανοτητα με το οτι το αμαξι ειναι καλυτερο απ'του Ραικονεν και ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΡΑΙΚΟΝΕΝ εχωντας αρκετα υποδεεστερο αμαξι εδω και 6 αγωνες ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (εχει και 1 DNF) . Αυτο ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ στη Φορμουλα 1 εδω και ποσα χρονια...Οταν ολοι λεγανε ποσο καλος ειναι ο Σουμαχερ θυμιζαν τις καλες επιδοσεις με υποδεεστερο αμαξι αγνοοντας τον παραγοντα τυχη.. Τωρα που ο Ραικονεν κανει συνεπεστατες καλες αποδοσεις και απειλει στα ισια τον Σουμαχερ λενε "ειναι τυχη".. Τυχη ειναι που ο Σουμαχερ εκανε 3 συνεχομενα λαθη και ο Ραικονεν κανενα στο ιδιο διαστημα? Αν δεν ηταν και το προβλημα με το software του περιοριστη ταχυτητας θα κερδιζε και την Αυστραλια...

Το οτι πηρε φωτια και νικησε δεν σημαινει τιποτα οταν εχεις ενα αμαξι που τραβαει χρονους στο 1.08.3 και του αντιπαλου σου στο 1.09.4 που σημαινει οτι κανονικα σε μια διαρκεια ενος αγωνα >60 γυρων πρεπει να εχεις πανω απο 1 λεπτο διαφορα.. Τα 10 δευτερολεπτα που τους εφαγε στο πιτστοπ δεν ειναι τιποτα εν συγκριση και φυσικα δεν αποδυκνυουν ΤΙΠΟΤΑ για το ταλεντο του/ικανοτητα του...

Τι να πει ο Χακινεν που παρολιγο να πεθανει, και επεστρεψε απ'τους πεθαμενους το 95 με μισοκατεστραμενο κρανιο, μειωμενη οραση και ακοη και συνεχισε το 98 και 99 και πηρε 2 παγκοσμια πρωταθληματα και παρ'ολιγον και 3ο ?


Παράθεση:

Η ΜΑΚ ΛΑΡΕΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΤΗΣ F1 ΠΙΑ.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΕΡΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ....και μετα βλεπουμε.


Η Μακλαρεν θεωρουσε και θεωρει το 2002 και 2003 μεταβατικες χρονιες.. Το 2002 λογω αλαγης ελαστικων και γωνιας κινητηρα και το 2003 λογω αλλαγης στη δομη προσωπικου και την οργανωση της παραγωγης ως προς ενα ριζοσπαστικοτερο μονοθεσιο (το 18) που θα γινει η βαση για το μονοθεσιο του 2004.. Το οτι απειλουν το φετινο πρωταθλημα ειναι μια απροσμενη "παρενεργεια".. Επισης ο δηλωμενος στοχος για φετος ηταν η επανακτηση της 2ης θεσης και η αυξηση του αριθμου των νικων και της συνολικης ανταγωνισιμοτητας.. Εγω δεν αυταπαταμαι οτι η ΜακΛαρεν θα το παρει φετος καθως το χρονοδιαγραμμα παρουσιασης του 18 δεν ειχε σαν στοχο την καταληψη του πρωταθληματος και μοιραια αυτο η ΜακΛαρεν "φαινομενικα" θα το πληρωσει, αλλα η αληθεια ειναι οτι ο στοχος ΔΕΝ ηταν το πρωταθλημα ουτε και περιμεναν οτι θα οδηγουν την κουρσα μετα απο 6 αγωνες..

Παράθεση:

παντως ο σουμι δειχνει οτι πειναει πολυ ακομα.αντε να δω τι θα λετε παλι στο τελος που θα σας περασει και η ρενο φετος
και να εισαστε ευχαριστημενοι που μπορειτε και βλεπετε στα χρονια μας εναν ημιθεο στην f1 γιατι θαργησει να βρεθει καλυτερος.


Αυτο απο που το συμπαιρενεις? Δυο εξ-teammate του Σουμαχερ που ετυχε να συνοδηγησουν και με τον Χακινεν (Brundle/Herbert) εχουν πει οτι ο Χακινεν ηταν ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ απ'τον Σουμαχερ απλα ο Σουμαχερ ηταν πιο σταθερος στην αποδοση στον αγωνα..

Εξ'αλλου με το μονο ατομο που μπορει να συγκριθει αμεσα ο Σουμαχερ ειναι ο Μπαριτσελο.. Αν ηταν ο Trulli στην Φεραρι θα τον ειχε ξεφτιλισει τον Μιχαλακη.. Θα εβλεπες κατι qualify που θα ετρωγε 3 δεκατα στο κεφαλι, συνεπεστατα gp-in, gp out...Aλλα η Φεραρι εχει συμφερον να διατηρει το μυθο του Σουμαχερ και κατα συνεπεια δεν ειναι αναγκη να φερει καποιον πιο γρηγορο οδηγο.. Παντως οτι και ο Μπαριτσελο ειναι σε θεση να χτυπαει το Σουμαχερ δεν βοηθαει και πολυ τον Σουμαχερ ωστε να τον θυμομαστε σαν "ημιθεο"....

Παράθεση:

και επειδη το θεμα ειναι το μονοθεσιο αληθεια τι το τοσο καλο εχει αυτο το μονοθεσιο που ειναι και το καλυτερο που φτιαχτηκε ποτε???εγω αλλα εχω μαθει (κουτσομπολια αφου το πανεπιστημιο μας εχει την εξελιξη της ενδοσυνενοησης πιτ-αδηγου και εχουμε κατα καιρους εδω ολη την ελιτ των μηχανικων των αγγλικων ομαδων και ειδικα της μακλαρεν).αντε να το δουμε στο μεθεπομενο gp (καναδα νομιζω?) γιατι μονακο λογικα δεν θα το φερει.


Κοιτα ποσο συμπαγες ειναι το κιβωτιο και το πισω μερος.. Κοιτα ποσο καθαρους αεροδυναμικους διαδρομους εχει η πλατη του μονοθεσιου και πως εξαφανιζεται η πλατη του...Κοιτα τα sidepods ποσο streamlined ειναι και πως ενωνονται με την ουρα.. Κοιτα την μπροστινη αναρτηση με twin-keel...

+Μη ορατα σημεια οπως: Χαμηλοτερη τοποθετηση κινητηρα, μειωμενο κεντρο βαρους με χρηση εξωτικων υλικων, μικροτερο ρεζερβουαρ καυσιμου σχεδιασμενο για τους νεους κανονισμους και νεος κινητηρας κατα πολυ ισχυροτερος και πρωτοποριακος του τωρινου που χρησιμοποιεται στο 17D

ΑΑ.. και οταν ολοι φορανε ατσαλινα κιβωτια και καποιοι δηθεν πρωτοπορουν με κιβωτια τιτανιου η Μακλαρεν πηγε 2 βηματα μπροστα ταυτοχρονα: Κιβωτιο απο ανθρακονηματα Shocked

Παράθεση:

και τελικα εμενα μενδιαφερει να ειναι ανταγωνιστικο το πρωταθλημα και μακαρι η ρενο και η wiliams και η mclaren να εχουν καλα αυτοκινητα αλλα αυτη η εχθρα με τον σουμαχερ δηλαδη ξεπερναει καθε οριο.και ο σεννα εβγαζε κοσμο απο την πιστα και ασχημη συμπεριφορα ειχε με τους αλλους πιλοτους και δηλωσεις ειρωνικες εκανε (και σκεφτειτε οτι ο σουμι εξω απο το αμαξι ειναι κυριος σε αυτα και γιαυτο τον θεωρω και αριστο επαγγελματια ουτε δηλωσεις ουτε ειρωνικα σχολια και σεβοταν τον χακινεν) και εχθρα εναντιον του καμια.ολος ο κοσμος τον αγαπουσε.ακομα και οι τιφοζοι.


Κατ'αρχας για μενα και οι 2 κολοπαιδα ειναι.. Αναγνωριζεις την ταχυτητα καποιου αλλα δεν εισαι υποχρεωμενος να γινεις και fan οταν βλεπεις τα αρνητικα χαρακτηριστικα του χαρακτηρα του...Για μενα ο Σουμαχερ ειναι υποκριτης.. Ειδε οτι το "στυλ Χακινεν" ειναι το πιο αγαπητο στον κοσμο και προσπαθησε να κανει μια στροφη προς αυτη την κατευθυνση τα τελευταια 2-3 χρονια αλλα υπαρχουν στιγμες που αποκαλυπτει τον πραγματικο του χαρακτηρα..

Ο πραγματικος χαρακτηρας του Σουμαχερ ειναι αυτος που ειδαμε οταν επαιρνε το πρωταθλημα εμβολιζοντας τον Hill και επιχειρησε ξανα να κανει το ιδιο με το Βιλνεβ. Ο πραγματικος χαρακτηρας του ειναι αυτος που ειδαμε μετα το Jerez το 97 οπου βαραγε τις καμερες (bad loser και ειχε κανει και μπινια)

Μερικα προσφατα γεγονοτα που αποκαλυπτουν τον πραγματικο του χαρακτηρα ειναι οι εξης:

Αυστραλια 2002-Δηλωση MS: O trulli λεει δεν με αφησε να περασω και πιστευω οτι ο τροπος που καλυπτε τη γραμμη του ειναι αντικανονικος!!! ΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧ τι αλλο θα ακουσουμε χριστε μου.. Τον εκραζε ολο το paddock για τις μαλ***ες που ειπε.. Δηλαδη επειδη ειναι ο Σουμαχερ μηπως πρεπει να τον αφησουνε να περασει?

Φετος λεει "Εγω οδηγω για την ευχαριστηση.. δεν με ενδιαφερουν τα στατιστικα οι τιτλοι κτλ".. και λιγο μετα τον ρωταει ο δημοσιογραφος πως νιωθει για τον Rubens.. και λεει Ι'm happy for his success as long as I take the World Championship.. οτι πεις μεγαλε..

Και μην ξεχναμε ποσο πανηγυρισε την "νικη" στην αυστρια περυσι που βαραγε το χερι στον αερα λες και ειχε κανει κατορθωμα και μετα χαιρεταγε σαν πραγματικος νικητης τον κοσμο στο "γυρο του θριαμβου".. Μολις κατεβηκε απ'το αμαξι και καταλαβε οτι τον κραζανε ΟΛΟΙ πατησε το κουμπι και μπηκε hypocrisy mode ON.. και καλα μετα λυπηθηκε τον Barichello και τον αφησε να ανεβει στο podium.. Αν δεν ηταν τα γιουχαρισματα θα ανεβαινε στο βαθρο και θα εκανε το κλασικο schumi jump..

Μια ζωη σκ@τοψυχος θα παραμεινει...


Παράθεση:

αληθεια την mclaren δεν την ειδατε να ιδρωνει για να παρει βαθμους που λεγατε για την φεραρι?στον πρωτο αγωνα ο μοντογια ηταν πρωτος και με διαφορα μεχρι που εκανε την πατατα του 10 γυρους πριν το τελος


Ξεχασες οτι ο Μοντογια επωφεληθηκε απ'το software bug του περιοριστη του Ραικονεν οποτε και πηρε ποινη drive in και το επακολουθο λαθος του Σουμι...

Παράθεση:

,στην μαλαισια ο κουλθαρντ εκανε μισο γυρο και εμεινε,


Τουλαχιστον αυτος εμεινε απο μηχανικο προβλημα.. Ενω στον μπαριτσελο τον αφησαν επιτηδες στην Βραζιλια να μεινει απο καυσιμα για να μην περασει τον Σουμαχερ στο πρωταθλημα...Ειπαν και καλα οτι ο δεικτης της βενζινης εδειχνε οτι ειχε παραπανω.. Ποιον δουλευουν? Αφου ξερουν ακριβως ποσο καυσιμο εχουν βαλει, ποσο καιει το αμαξι και μοιραια σε πιο γυρο θα μπει το αμαξι για πιτ-στοπ...Το δεικτη δεν χρειαζεται ουτε καν να τον δουν... Και το οτι τον αφησαν να μεινει απο καυσιμα ειναι φανερο απ'το οτι δεν υπηρχε προετοιμασια για πιτ-στοπ του Barichello αρα θα τον αφηναν να τρεξει κανα δυο γυρους ακομα πραγμα που απλα αμα ηξεραν ποσο καυσιμα του βαλανε εξ'αρχης μπορουσαν να υπολογισουν ευκολα αν τον φτανουν ή οχι...Team Ferrari-Σουμαχερ...

Παράθεση:

στην βραζιλια κερδισε η jordan αφου πριν φυγει ο σουμι στην καμπη που εφυγαν 9 συνολικα αμαξια απο γλιστριμα εριχνε 2 δευτερολεπτα στον γυρο την διαφορα απο τον ραικονεν


Λογω του οτι το intermediate της Bstone δουλευε καλυτερα στο "στεγνο"...Δεν εγινε ξαφνικα ο fisichella 2s/lap faster

Παράθεση:

,και βεβαια απο τοτε και υστερα τα 1-2 η φεραρι τα εχασε απο τα πιτ στοπ που ολο και κατι θα συνεβαινε στον ρουμπινιο.


Γιατι αραγε?

Παράθεση:

απλα γκαντεμια επεσε.και η mclaren βγηκε κερδισμενη.


Αν θεωρεις τυχη το 2πλο DNF στη Barcelona, το DNF του Κουλ στη Μαλαισια (κοστισε το 1-2), την απωλεια του 1-3 στη Βραζιλια (επειδη μπηκε πιτ ο Κουλτχαρντ πριν τις κοκκινες σημαιες), την απωλεια της νικης στον Ραικκονεν στην αυστραλια απο τον περιοριστη ταχυτητας, τις πολυ κακες θεσεις εκκινησης στα qualify των mclaren που τους καταστρεφουν τον αγωνα, ε τοτε πασο...

Παράθεση:

μπορουσε να ηταν και η williams ανετα στην πρωτη θεση τωρα.ακομα και στο προηγουμενο gp ο μοντογια για πρωτη θεση πηγαινε οταν πηρε φωτια ο σουμαχερ αλλα ειναι γκαντεμης ο ανθρωπος.αν ομως προσεξετε σε ταχυτητα ο μοντογια ειναι παντα γρηγοροτερος απο τις 2 mclaren.και φυσικο ειναι αφου ειναι κλασεις ανωτερος απο τους 2 οδηγους της.


Η williams πρωτη? Αυτο ουτε στη williams δεν το λενε.. !! Kαι το οτι ο μοντογια ειναι γρηγοροτερος απ'τις 2 μακλαρεν => ειναι καλυτερος σαν οδηγος, αυτο μη το πεις πουθενα γιατι ειναι ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ 100%.. Ναι φανταζομαι αμα βαλω τον Young στο F2003 και νικαει τον Fretzen στη Sauber ειναι βεβαιο οτι θα το επιτυγχανει λογω του οτι ειναι καλυτερος οδηγος..

Ξεχνας οτι το Fw25 ειναι αμαξι 2003 spec και η Μακλαρεν ενα ανανεωμενο 2002 μοντελο με το αρχικο σχεδιο (και ογκωδη σχεδιαση) ουσιαστικα ιδια?


Παράθεση:

οι ραικονεν,αλονζο και χαιντφελντ ειναι καλοι μεχρι τωρα αλλα απο του χρονου σκεφτειτε οτι θα βρεθουν με μονοθεσια που θα ξεκινανε με συμπλεκτη μονο,θα αλλαζουν ταχυτητες και θα λειπει το traction control που σημαινει οτι θα χασουν πολυ σε σχεση με εμπειρους πιλοτους.


Επειδη το ειδαμε (αρχη 2001) πως πηγε ο Alonso στη Μιναρντι και ο Ραικονεν στη Sauber χωρις traction & launch, δεν εχω αμφιβολια οτι δεν προκειται να αλλαξει τιποτα ουσιωδες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:05:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πω Πω χείμαρος πραγματικός!!!!!
Και εγώ μαζί σου!Δεν συμπληρώνω τίποτα για να μην χαλάσω τίποτα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:31:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξ ΜΠΡΑΒΩ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ...........ΠΕΣΤΑ Wink Wink Wink

Ντινο δεν θυμωμουνα ποτε ακριβως πηρε μετα απο 20 ετια περιπου?το πρωταθλημα η FERRARI...Αλλα αργησε.

Που σε.......?Για θυμησου λιγο στο SPA την προσπεραση του ΧΑΚΙΝΕΝ στον Μιχαλη....Που απο μπροστα ηταν αλλος ποιο αργος οδηγος και τον βγηκε απο την εσωτερικη και τους περασε και τους 2 Wink Μεγαλος μαχητης ο Χακινεν.Ασε τα κλεισιματα του Μιχαλη σε Μοντογια και παλιοτερα σε Κουλθαρτ.
Αλλα ετσι ειναι.......Παλια υπηρχε ο Μανσελ και ο ανερχομενος Σεννα.Ολοι τοτε ηταν με τον Μανσελ.Μετα σταματησε ο Μανσελ και κορυφη ηταν ο Σεννα μεχρι που αρχησε να ερχετε ο Τοτε Μιχαλης.Ετσι και τωρα με Μοντογια και Αλονσο.Κακα τα ψεματα............Αν ζουσε ο Σεννα σιγα να μην εβλεπε Δοξα το παρταλι ο Γερμαναρας.
Ουφ τα ειπα........ Evil Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 23:48:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συνεχιζω λοιπον....

1.ο κουλθαρντ πλακωθηκε στα φρενα οταν βρεθηκε απο πισω του ο σουμαχερ χωρις να μαθει κανεις τον λογο....μπορει και λογο βλακειας

2.η φεραρι παντοτε εδινε σημασια στην στρατηγικη ενος οδηγου.το ξεραν και το ξερουν ολοι

3.τα προγραμματα cad που σχεδιαζονται ταυτοκινητα απαιτουν ενα team μηχανικων και σχεδιαστων για να φτιαξουν ενα μονοθεσιο.δεν μπορει ο newey να σχεδιασει μηχανικα μερη του αμαξωματος ουτε ηλεκτικα στοιχεια στο cad. αυτα ταναλαμβανουν οι μηχανολογοι και οι ηλεκτρολογοι.μετα γινεται ενα mechanism analysis της final assembly και τελος τεσταρετε με finite element analysis.o newey ειναι επικεφαλης και επιβλεπει και αυτη ειναι η θεση του.

4.ξεχασαμε ολοι την περιοδο 1996-2000 οτι ο σουμι κερδιζε μενα σαφως κατωτερο αμαξι.μηπως το 1996 μενα σαραβαλο που ειχε σχεδιασει ο μπαρναρντ και ποτε δεν εξελιχηκε πηρε 3 αγωνες οταν οι μηχανικοι στα πιτ πονταραν σε ποιον γυρο θα σκασει το μοτερ.

5.οi brundle/herbert μου θυμιζουν λιγο λογικη καγκουρα στν βουτα....αμα ριχνω 2 κολωνες στο crx και το crx sto mazda 1 τοτε εγω 3 στο mazda και μετα βαζει κοντρα και χανει.

6,ΜΗΠΩΣ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΔΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΧΑΝΟΥΝ 3 ΚΙΛΑ?

7. η αεροδυναμικη ειναι επιστημη που βασιζεται σε πειραματικες μεθοδους και εξελιξη κατα 80%.αμα βλεπεις εσυ το πισω μερος της μακλαρεν καλο δεν λεει τιποτα απολυτως.το μονοθεσιο μπορει να τεσταριστει μονο σε αεροσυραγγα με την παρατηρηση των streamlines και την μετρηση των ασκωμενων πιεσεων.και εδω που τα λεμε εγω βλεπω βοηθηματα στο πισω μερος που μαρτυρουν υπερβολικο lift force (L=P*A*Cl) για γνωστες του αντικειμενου.και οχι συνεχεια στο θεμα αεροδυναμικης γιατι θα βρεθεις προ εκπληξεων... Wink και σχολια του τυπου βλεπω τον πολυ καλο σχεδιασμο του ταδε μονοθεσιου αλα πουρναρακης που δεν ξερει να διατυπωσει ουτε το νομο του bernulli ποσο μαλλον να ξερει για αεροδυναμικες ροπες και φαινομενα.
και εδω μπαινει και το μεγαλυτερο μειονεκτημα της μακλαρεν που οταν θελει να τεσταρει σε συραγγα 1/1 το μονοθεσιο για εξελιξη πρεπει να παει στον M.I.R.A και ολη η εξελιξη γινεται σε συραγγα κλιμακας με αντιγραφα.
ποιο βημα μπροστα μιλας με τα κιβωτια απο ανθρακονημα?εχει δοσει διαπιστευτηριο οτι ειναι καλυτερο απο της φεραρι?εσυ πας με την λογικη της ρενο που ενω νομιζουν ολοι οι ασχετοι οτι ο V με την περιεχομενη γωνια 111 μοιρων ειναι κατι μπροστα στην πραγματικοτητα ο κινητηρας δεν μπορει σε ιπποδυναμη να φτασει τους καλους της bmw και φεραρι η εστω τους λιγοτερο καλους της toyota και honda.
6.γελοιες δηλωσεις ο σουμαχερ αλλα θυμιζω....δηλωσεις κουλθαρντ στο μονακο ενω δεν μπορουσε να περασει τον de la rosa το 2001,δηλωσεις του οτι καθε χρονο ειναι η χρονια του,την αποχωρηση χακινεν οταν ειδε οτι δεν μπορει να ανταγωνιστει την φεραρι,τα κλαματα στα πουρναρια μετα απο το ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΤΕΤΑΚΕ ΣΤΗΝ ΜΟΝΤΣΑ ΤΟ 98 ΑΦΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.εκει γελαγαν οχι μονο τα παντοκ αλλα και ολη η υφηλιος.
8.καλα για ποιον τρουλι μιλαμε τωρα?τον γιαρνο?εισαι και σιγουρος?και εγω σου λεω οτι αμα βαλεις τον βεμπερ στην μακλαρεν θα παει καλυτερα απο τον κουλθαρντ.καλα να μιλαμε και με κανα επειχηρημα....ο τρουλι φετος ειναι σταθερα πισω απο τον team mate του.

9. ο σεννα ποσους ειχε εμβολισει για να παρει τα πρωταθληματα ξερετε?καλα που υπαρχει και το net και τα videos βρισκονται διαθεσιμα για οσους θελουν να δουν την χρυση τοτε εποχη και τον αιρτον που εμπαινε στην πιστα και πεταγε τους αλλους στα χωραφια δηλωνοντας οτι εγω ειμαι ο σεννα.....

10.για το ποιος ειναι ο καλυτερος οδηγος της f1 υπαρχουν για εσας τους απιστους οι τηλεμετριες του σουμαχερ που ο τροπος οδηγησης του κανει και τους πλεον εμπειρους οδηγους απο ολα τα μερη τπυ πλανητη να προσπαθουν να καταλαβουν πως οδηγαει με τοση υπερστροφη και καταφερνει ενω εχει μπει χωρις να πουλαει την εισοδο του να φευγει με μεγαλυτερη ταχυτητα στην εξοδο.αυτα για να βαλεις στο μυαλο σου οτι ενω δεν μπορει να συγκριθει αμεσα ενας οδηγος με εναν αλλο λογο ανομοιου αυτοκινητου μπορεις να παρεις μια τηλεμετρια και να βαλεις τα γελια κοιτωντας οτι ενω ο κιμι εμπαινε φρεναριστος στο σικειν ο σουμαχερ ειχε σηκωσει το ποδι του απο το φρενο και ηταν με τερμα γκαζι.
αμα υπηρχε και η παραμικρη αμφιβολια για αυτο πιστεψε με θα το ειχαμε μαθει.
μηπως να θυμισω οτι ο σουμαχερ με team mate τον φρεντσεν στην mercedes junior team ειχε βρεθει να τον αφανιζει?

11.φεραρι διχως σουμαχερ δεν υπαρχει.ο σουμαχερ βγαινει απο το μονοθεσιο και ξερει να πει τι φταιει και πως να φτιαχτει,εστεινε το μονοθεσιο του μπαρικελο την πρωτη χρονια και βεβαια ο κουλο-ρουμπενς δεν θα ειχε κανει ουτε τα μισα απο αυτα που εχει κανει διχως τον σουμαχερ και την φεραρι διπλα του.και παλι κατωτερος των περιστασεων αποδυκνειεται.ο σουμαχερ ειναι και μηχανικος και γνωστης του πως δουλευει ενα μονοθεσιο,στην μακλαρεν οταν βγαινει ο κιμι και ο ντειβιντ εξω και τους ρωτανε οι μηχανικοι αν ειναι ολα ενταξει προσπαθουν να εξηγησουν τιτους φταιει σε αλλη διαλεκτο.....

12.η williams ειναι η ομαδα που αφανισε την μακλαρεν εδω και 2 χρονια...
ο μοντογια ειπα οτι ειναι γρηγοροτερος απο τους 2 της μακλαρεν και ειναι...
για σκεψου να μην ειχε τις 2 ατυχιες σε αυστραλια και αυστρια που θα ηταν βαθμολογικα.
ο ραικονεν ειναι καλος και δεν ειπαμε οτι ειναι τυχερος,αλλα οτι επωφελθηκε απο την ατυχια της φεραρι

13.για να θυμισω εγω ενα προσπερασμα στον κουλθαρντ το 98 με την παντοδυναμη μακλαρεν τοτε στην αργεντινη στον πρωτο αγωνα που αρχισε η φεραρι να χτυπαει βαθμους απο την μακλαρεν...τοτε που φαρδυνε τα μπροστα λαστιχα της η goodyear που καθε αλλο απο καλα ηταν....

14.για να θυμισω βρεγμενο μονακο το 97 οταν ολοι μπηκαν στα πιτ να βαλουν βροχινα και πηγαναν σαν τις λουλες οτι ο σουμαχερ εμεινε με στεγνα και γυριζε γρηγοροτερα απο ολους....

15.στο σπα οταν μετα απο την εκκινηση ασφαλειας το 96 και οταν ολοι σηκωσαν το ποδι τους απο το γκαζι ο σουμι εκανε γυρους χορευοντας στην βροχη...

16 την περιφημη προσπεραση του χακινεν που τοσο εχετε να θυμαστε αφου ο βλαξ πουρναρακης εκανε σχολιο σαν την προσπεραση της δεκαετιας και συνεβη ενω ο σουμαχερ ηταν πρωτος με 20 δευτερολεπτα διαφορα και ειχε προωρη φθορα στο μπροστα δεξι λαστιχο και πηγαινε απο το υγρο μερος της πιστας να κρυωσει το λαστιχο.....

17. μηπως μια διαφορα 40 δευτερολεπτων απο τον χακινεν στο μονακο που χαθηκε λογο πυρακτωμενου κομματιου της εξατμησης που διελυσε την αναρτηση και εγκατελειψε????

18.ενα ξεφρενο μονακο το 98 μετα απο εμβολισμο του wurtz που τερματισε χωρις μπροστινη πτερυγα?

19.το 2000 που 'παραλιγο' να παρετε πρωταθλημα χαχχααχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχχααχαχα να θυμισω στην εκκινηση οταν χτυπηγαν τον σουμαχερ σε αυστρια,καναδα,ισπανια και εχανε gp χωρις να τελειωσει ο πρωτος γυρος απο τον ανεγκεφαλο και επικυνδινο wurtz και την οδηγαρα τον τρουλι που συνεβηκαν 2 καρμπον τρακαρισματα οταν μετα την εκκνηση και οι 2 εφυγαν προσπερνωντας ολα ταμαξια και καρφωθηκαν πανω στον σουμαχερ.και αφου εισαι και καλος στα σεναρια επιστημονικης φαντασιας (μπαρικελο) τοτε σκεψου οτι ο wurtz πηγε δοκιμαστης στην μακλαρεν και η jordan ειναι κωλος και βρακι με την μακλαρεν.

20.αυτο που δεν εχετε καταλαβει ακομα ειναι οτι η μακλαρεν ανεκαθεν εφτιαχνε διαστημοπλοια και ο λογος που οι οδηγοι της ηταν γρηγοροι ηταν οτι το αυτοκινητο πηγαινε ετσι.ε λοιπον τον σουμαχερ αποδεδειγμενα τουλαχιστον δεν τον παει το αυτοκινητο αλλα αυτος το παει και μακαρι να αποδειχτει το αμαξι της μακλαρεν πυραυλος για να δειτε παλι ποσο λιγοι ειναι οι 2 οδηγοι της.

21. σχετικα με τις εντολες τελος να προσθεσω πως παρολο που η φεραρι εδινε εντολες του τυπου αυτου η μακλαρεν εδινε εντολες στον δευτερο πιλοτο της να καθυστερει (οποιος και αν ηταν πισω δηλαδη) να καθυστερει τους υπολοιπους και οποιος ειναι τοσο αφελης που να πιστευει οτι η μακλαρεν βαζει δυο οδηγους μεσα διχως εντολες τοτε τι ναπω δεν ζει στον κοσμο αυτον.

22.ο χακινεν αμα ηταν μεγαλος οδηγος δεν θα ειχε παει σπιτι του οταν ειδε οτι ο σουμαχερ δεν νικιεται αλλα θα εμενε να παλεψει,ο σουμαχερ παλευε το 98 μενα αμαξι που δεν ειχε ουτε τυχη να φτασει ποτε την μακλαρεν.

23. τι ειδες εσυ το 2001 με τον ραικονεν και τον αλονζο αληθεια?2 πιλοτους που εκαναν μερικα καλα αποτελεσματα?αλλο να εισαι σε ομαδα πρωτης γραμμης και ολοι να παρατηρουνε τι κανεις και αλλο να εισαι στην ουρα.εκει φενεται και η διαφορα του να τελειωσεις εκτος...για τερματισε εκτος τωρα...και βεβαια τοτε θα παρεβλεπες και αν εκανε κανεις τους καμια χοντραδα.και βεβαια μην συγκρινουμε τωρα την εμπειρια του σουμαχερ με γυμνα μονοθεσια και του ραικονεν και αλονζο...ασε που το 2001 το ειδες σε 3 αγωνες αφου μετα την ισπανια μπηκαν τα τραξιον για να φρεσκαρω λιγο και την μνημη σου ε?σε 3 αγωνες που ειδες για πεσμου που τερματισε ο ραικονεν και που ο αλονζο.

24.οι κακες εκκινησεις των μακλαρεν ρεσυ δηλαδη σε ποιον ωφειλονται?σε μενα?τι λεμε εδω τοση ωρα.ειναι κατωτεροι των περιστασεων και οι δυο τους.και βεβαια η μακλαρεν επιλεγει και τους βαζει και με πολυ βενζινη για να κανουν λιγοτερα πιτ στοπ και της εχει βγει μεχρι τωρα.
και υπαρχει και ενα βασικο μειονεκτημα φετος.το πολυ ελαφρυ αμαξι της φεραρι δουλευει καλυτερα με γεματα ντεποζιτα στον αγωνα αλλα επειδη φετος υπαρχει το προβλημα οτι μπαινουν κανουν δοκιμαστικα και μενουν ετσι ταμαξια και λογο δοκιμαστικων κουβαλανε λιγοτερη βενζινη πεφτει το πακετο οτι η βαζω λιγη βενζινη και κανω καλα δοκιμαστηκα η πολυ παω καλα στον αγωνα και χανω τις θεσεις μπροστα και βεβαια αυτο δεν απεδωσε στον πρωτο αγωνα και συνεχιζει μετο αλλο.
επισης εδω φενεται και η ΤΕΡΑΣΤΟΙΑ διαφορα κλασης οδηγων που δεν καταφερνουν νανταπεξελθουν στο να κανουν αμεσως ενα γρηγορο γυρο για να καταταχτουν σε καλη θεση.

και βεβαια ξεχασες μεσα σε ολα να αναφερεις και τις πολυ καλες θεσεις που εχει παρει ο κουλθαρντ φετος.σταθερα πεμπτος και στην αυστραλια πηρε gp χωρις να κανει τιποτα.απλα οι αλλοι μπροστα του εφευγαν απο την μεση.μαρεσει ο ντειβιντ γιατι πανω απολα το παλευει....

25. οταν ο χακινεν ειχε την ευκαιρια να παλεψει στην σουζουκα το 2000 για να παρει το πρωταθλημα βιαστηκε ανελεητα απο τον σουμαχερ που πραγματικα σε εκεινον τον αγωνα δεν αφησε τον 'γρηγοροτερο' κατα εσενα φιλανδο να παρει ανασα και σηκωσε την κουπα εναν αγωνα πριν το τελος....και καλα λες οτι πηρε βοηθεια απο τον μπαρικελο δεν μου λες μηπως κερδισε παλι μετα και στην μαλαισια? τελικα την χρειαστηκε εκεινη την δευτερη θεση?μπααααααααααααα
και θελω να προσθεσω οτι και ο σουμαχερ εχει δοσει την θεση του στον ιρβαιν και ο σαλο επισης αλλα τοτε δεν ακουστηκε κανα κακοβουλο σχολιο απο την μακλαρεν ουτε απο τον κοσμο οταν ο ιρβαιν πηρε 3 νικες που δεν μπορουσε να παρει,ουτε γιουχαρε κανεις και το βασικοτερο δεν ειπε και ενα ευχαριστω.
αλλα οτι κανει ο γερμανος ειναι κατακριτεο βλεπεις.

ε λοιπον και η μακλαρεν θελει τον γερμανο της..... Mr. Green

τελος θα πω οτι τελικα οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια Mr. Green

και οτι οταν ο σεννα εφυγε στην ταμπουρελο ηταν 3 χρονια διχως πρωταθλημα και 20 βαθμους πισω απο τον πρωτοπορο.....ναι τον σουμαχερ που ενω καταδιωκε στην βραζιλια εφερε και ενα μεγαλοπρεπες τετακε....και στην μοντσα ηταν πιεσμενος γιατι η benetton ειχε γεμισει τους καθρεπτες του για αλλη μια φορα.....ειχε καταλαβει βλεπετε


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3427s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on