Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nik244 (nikmarin) Μόλις έγραψα

Peugeot 206RC (2002)
Ένταξη: 02 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: melissia
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 23:10:20 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 1.5L MCE 5 VCRi ή αλλιώς 270 ίπποι και 460 Nm ροπής |
|
|
Ο MCE-5 είναι ένας επαναστατικός κινητήρας με μεταβαλλόμενη σχέση συμπίεσης (Variable Compression Rate ή VCR) που εξελίσσεται από την γαλλική εταιρία MCE από το 1997 και πλέον έχει φτάσει στο τελικό στάδιο πριν την παραγωγή του. Μην νομίζετε πως η γαλλική εταιρία είναι κάποια τυχάρπαστη καθώς περισσότεροι από 60 επενδυτές έχουν επενδύσει κεφάλαια 44 εκατομμυρίων ευρώ το 2009 για την εξέλιξη του κινητήρα. Όπως ισχυρίζεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ίδια η MCE, η σχέση συμπίεσης μπορεί να μεταβληθεί από 7:1 μέχρι και 20:1 μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου έως και 30%, όπως συμβαίνει και στις περιπτώσεις των κινητήρων VCR που είχαν παρουσιάσει οι Audi και Saab το 2000. H MCE κάνει λόγο για έναν πρωτότυπο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου που αποδίδει μέχρι και 218 ίππους και πως σύντομα θα βρεθεί σε επαφές με κατασκευαστές αυτοκινήτων με τον πρώτο λόγο να έχει η Peugeot. Ο άνθρωπος που επινόησε τον κινητήρα MCE-5 είναι ο Vianney Rabhi που θεωρεί πως όλα τα λεφτά στην πατέντα του είναι το σύστημα με τα γρανάζια...
___________________________________________________________
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Zisis (Ζήσης) Μόλις έγραψα

 Citroen Xsara 1.4 - Saxo 1.1
Ένταξη: 14 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 19
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2010, 04:29:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kali fasi,
alla min psaronoume eykola
gnosta ayta apo kairo...
an ikseres sta "syrtaria" ti yparxei....
vlepeis to megalo provlima ton apantaxou kataskevaston
(otan emperiexetai i leksi turbo)
einai oi thermokrasies kai pos tha kataferoun na tis elegksoun
se moter paragogis
me to mikrotero dynato kostos paragogis...
(einai megalos grifos aytos...)
me megali syntomia......
gia tin ippodynami (apo ena simeio kai epeita) believe it or not den yparxei tavani
to erotima meta tha einai poso kostizei
posi ora tha antexei se synthikes full fortiou
kaigontas venzini mikroteri isi ton prodiagrafon tou
kai prin arxisoun na epemvainoun oi safety diatakseis...
opos kai diafora alla pou min xalaso to topic me texnikes analyseis.
mpravo sta paidia pantos pou tolmane kai proxorane mprosta
tin diathesimi sto evri koino texnologia...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Zisis (Ζήσης) Μόλις έγραψα

 Citroen Xsara 1.4 - Saxo 1.1
Ένταξη: 14 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 19
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2010, 14:37:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
edo kai xronia (pano apo 5 an thymamai kala)
to palevane ayto to moter.
Pantos tora pia dyskola vriskeis kainourgio moter pou na "sikonei" galliki germaniki i iaponeziki simaia...
einai etsi to systima pou ta diafora kentra erevnon ana ton kosmo
eite synergazontai eite aneksartita ekselisoun kinitires kai
(xoris poly mpla mpla) ta poulane stis etairies...
mpravo pantos,
einai kalo na proxoraei i texnologia,
(an kai prosopika) as poume oti "den trelainomai kai apo tin xara mou",
otan vlepo na efarmozoun ton (fthino) tropo
prospathontas na elegksoun tis thermokrasies kaysaerion.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Zisis (Ζήσης) Μόλις έγραψα

 Citroen Xsara 1.4 - Saxo 1.1
Ένταξη: 14 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2010, 14:44:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συγκεκριμενο ειναι απο 2 Γαλλικες εταιριες και η εξελιξη αρχισε το 1997...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2010, 15:29:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι ότι έχω κάνει κάποιο κατόρθωμα , αλλά διαβάζοντας το άρθρο θυμήθηκα ότι η διπλωματική μου εργασία είχε να κάνει με κινητήρες μεταβλητού βαθμού συμπίεσης. Θυμάμαι που έλεγε ο καθηγητής μου ότι κυκλοφορούν αρκετα χρόνια κινητήρες diesel με τέτοια τεχνολογία για φορτηγά. Επίσης ένας γνωστός μου είχε κάνει διδακτορικό στην Αγγλία με θέμα το συνδυασμό αυτανάφλεξης και καύσης με μπουζί σε κινητήρες otto. Πολύ ενδιαφέρουσες τεχνολογίες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2010, 17:17:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Zisis έγραψε: | Το συγκεκριμενο ειναι απο 2 Γαλλικες εταιριες και η εξελιξη αρχισε το 1997...  |
(den thymamai akrivos pote mias kai douleva allou tote)
alla prin apo 5 xronia eixe parousiastei episimos i meleti ktl...
kapou exo kai ena videaki me tin parousiasi aytou tou moter
alla oxi me ayta ta noumera apodosis, tis patentas monaxa...
tespa opos eipame kai prin, mpravo tous kai perimenoume na to doume stous dromous...
peran toutou,
entaksei den nomizo oti exei simasia na ksetiliksoume to nima
gyro apo pote kai pos ksekinise kathos einai anef logou kai ousias
(kat'idian an thes kai exeis aporia to syzitame )
@kos_argyris
oraios !!!
to dialekses apo monos sou?
ontos yparxei polly "psomi" se ayto to thema...
pou na deis dieselaki na peakarei stis 7000rpm
an vrethoume apo konta kapoia stigmi tha ithela na se syzitisoume kapoia pragmata... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kos_argyris (kostas) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 rc (2008)
Ένταξη: 08 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 256
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Δεκ 2010, 18:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: |
@kos_argyris
oraios !!!
to dialekses apo monos sou?
ontos yparxei polly "psomi" se ayto to thema...
pou na deis dieselaki na peakarei stis 7000rpm
an vrethoume apo konta kapoia stigmi tha ithela na se syzitisoume kapoia pragmata... |
Θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω και γω Θανάση. Διαβάζω πάντα με πολύ ενδιαφέρον αυτά που γράφεις. Στα φοιτητικά μου χρόνια ενδιαφερόμουν ιδιαίτερα για αυτά τα θέματα, άλλωστε ήταν ο λόγος που σπούδασα μηχανολόγος. Αφού όμως προτίμησα να μείνω εδώ έπρεπε να προσγειωθώ στην ελληνική πραγματικότητα και να μάθω να σχεδιάζω σκατοσωλήνες Καλά να πάθω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallos180 (nikos) Μέλος

 205 t16 evo 2
Ένταξη: 27 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 179
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2011, 16:14:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα παιδες..πιστευω πως αν το βγαλει σε παραγωγη η πεζο δεν θα υπαρχει ανταγωνισμος.. θα ειναι πολυ μπροστα..πετρελαιο ειναι η βενζινη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2011, 18:51:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Venzini
o kinitiras petrelaiou einai akoma se stadio ekseliksis
alla tha exei entyposiaka xaraktiristika leitourgias pou tha kanoun mexri kai ton (strofaristo-Thomopoulo) na to latrepsei  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Αύγ 2011, 21:44:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως για χωροταξικους λογους ("απλα" κατω απο το καπο του 407)
γεια να δουμε
η τεχνολογια που εχει ειναι πολλα υποσχολμενη πάντως 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 07:59:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν διαφωνω, αλλα σε φαση εξελιξης ειναι πολυ πιθανο να ηθελαν να εχουν χωρο που να "δινει χερι" για επιτοπου επεμβασεις
αλλιως το ειδα κι εγω οτι δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλητερος
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 14:31:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα αυτός ήταν ο στόχος τους, στον όγκο που έχουν τα κοινά 1.600cc μοτέρ να κρατήσουν τον ίδιο όγκο και να υπάρχει και ελευθερία κινήσεων και πληθώρα αυτοκινήτων που το υποστηρίζουν 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|