PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Τουρμπίνα K04 από S3 σε 207 1,6Τ?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 10:36:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...ενδιαφέρον...
το θέμα ειναι τι μέγεθος εχουν


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 10:43:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mez έγραψε:
Τροφή για σκέψη....... Εκτός από τα κλασικά PeugeotMini, Twin-scroll τουρμπίνα έχουν και τα 2λιτρα Impreza Sti από Ιαπωνία πλευρά(εντάξει είναι λίγο too much αλλά να μην πούμε και καμιά μαλ***α να περνάει η ώρα!!!!) Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

2,5L.... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim_207GT (Jim)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 12 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 157

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 10:55:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω ειχα σκεφτει να κανω τεοιο εγχειρημα αλλα οικονομικα δεν με επερνε στο μελλον ποιος ξερει? Για την ιστορια ηθελα να ταιριαξω κ04 twinscroll απο το s3 το καινουργιο ετσι θα ειχες δυναμη και χαμηλα λογω twinscroll και ψηλα θα ξυριζε το μοτερ! το κουφο της υποθεσης ειναι οτι η τουρμπινα για γκρουπ vag που ειναι ko4 twinscroll ειναι ποιο φτηνη απο του rc!!


207 GT με τρελή πίεση!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 11:16:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρόλο που σαν ιδέα είναι πολύ καλή, καθώς ταιριάζουν τα ίδια ρακόρ τουρμπίνας σε όλα τα cartridge της ΚΚΚ, τα βασικά πρόβλήματα με τις Κ04 είναι τα εξής:

1)Τα πατήματα διαφέρουν. Άρα θα χρειαστεί πλακάκι για να ταιριάξουν
2) Όσες τουρμπίνες ΚΚΚ K04 είναι twin scroll έχουν εννιαία πολλαπλή με μαντέμι. Οι τουρμπίνες των 207 αποτελούν εξαίρεση!
Που σημαίνει ότι γίνεται αγγούρι το πάντρεμα μιας π.χ. Κ04 από καινούργιο S3.

Η παλιά Κ04 που βλέπετε στην αρχή του θέματος συζήτησης είναι αρκετή για 240-250 άλογα. Στους 1.8Τ έβγαζε 260, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις όπου ήταν έτοιμη να σπάσει (πάνω σε 1.8Τ, όχι 1.6 όπως οι δικοί μας)έβγαλε μέχρι 290 άλογα.


Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 13:26:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα.


Ετσσσσσι!!! Wink Wink


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
roufosk2 (kostas)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207 GT

Ένταξη: 09 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 13:33:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι αλλα με την μεγαλητερη τουρμπινα πετυχενης ολλα αυτα με μεγαλυτερη ανεση-μικροτερη πιεση-μεγαλυτερη αξιοπιστια-και σε διαφορετικο ευροσ στροφων!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 13:47:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

roufosk2 έγραψε:
Ναι αλλα με την μεγαλητερη τουρμπινα πετυχενης ολλα αυτα με μεγαλυτερη ανεση-μικροτερη πιεση-μεγαλυτερη αξιοπιστια-και σε διαφορετικο ευροσ στροφων!!


Ναι αλλα κανεις χιλιεςδυο αλχημειες για να ταιριαξεις το συνολο το οποιο εκ των πραγματων δε θα γινει ποτε οπως θα ναι αυτο... Wink


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alkone (alex)
Μέλος
Μέλος


207 GT

Ένταξη: 17 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 108
Τόπος: Earth

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 14:56:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:


.

Η παλιά Κ04 που βλέπετε στην αρχή του θέματος συζήτησης είναι αρκετή για 240-250 άλογα. Στους 1.8Τ έβγαζε 260, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις όπου ήταν έτοιμη να σπάσει (πάνω σε 1.8Τ, όχι 1.6 όπως οι δικοί μας)έβγαλε μέχρι 290 άλογα.


Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που[color=#da0000] μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα[/color].

Ειναι ευκολο να εχουμε περισοτερες λεπτομερειες σχετικα με αυτα που εχω τονισει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 18:05:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alkone έγραψε:
salex έγραψε:


.

Η παλιά Κ04 που βλέπετε στην αρχή του θέματος συζήτησης είναι αρκετή για 240-250 άλογα. Στους 1.8Τ έβγαζε 260, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις όπου ήταν έτοιμη να σπάσει (πάνω σε 1.8Τ, όχι 1.6 όπως οι δικοί μας)έβγαλε μέχρι 290 άλογα.


Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που[color=#da0000] μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα[/color].

Ειναι ευκολο να εχουμε περισοτερες λεπτομερειες σχετικα με αυτα που εχω τονισει.


Οχι.... Razz Razz Razz Laughing Laughing


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 19:38:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο που εννοει ο στελιος ειναι οτι μπορουμε να βγαλουμε την γνησια τουρμπινα μας,να την στειλουμε για μεγαλωμα,που αλλαζεται η φτερωτη,κ το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με την κ04 δλδ 240 αλογα χωρις μετατροπες,πλακακια,αλλαγη εξατμησης κτλ. Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
notis1313 (notis)
Μέλος
Μέλος


Citroen saxo vts

Ένταξη: 02 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 185

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 21:08:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 19:38:39 Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

αυτο που εννοει ο στελιος ειναι οτι μπορουμε να βγαλουμε την γνησια τουρμπινα μας,να την στειλουμε για μεγαλωμα,που αλλαζεται η φτερωτη,κ το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με την κ04 δλδ 240 αλογα χωρις μετατροπες,πλακακια,αλλαγη εξατμησης κτλ.




κ ποσο κοστιζει κατι τετοιο???


Τελικα για το ξεματιασμα Ελαιολαδο ή Αγουρελαιο??

to car.gr εγραψε:έχει <σφυρήλατα>
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 21:59:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γυρω στα 400 ευρω(+/- 100 ευρω) αναλογα με τον τουρμπινα που θα σου φτιαξει την τουρμινα,συν οτι σου παρει το συνεργειο για το λυσε-δεσε την τουρμπινα Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 22:25:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
αυτο που εννοει ο στελιος ειναι οτι μπορουμε να βγαλουμε την γνησια τουρμπινα μας,να την στειλουμε για μεγαλωμα,που αλλαζεται η φτερωτη,κ το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με την κ04 δλδ 240 αλογα χωρις μετατροπες,πλακακια,αλλαγη εξατμησης κτλ. Wink


χμμ ναι...οπου μπορει να φτασει η τουρμπινα του gt σε μεγαλωμα φτανει και του rc?η του rc μεγαλωνει παραπανω κ θα ψαχνουμε για rc τροπετα...γμτ την εχει κ πολυ μπρωστα δεν θα σωζεται σε καλη στουκα Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 10:58:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχει και τόσο σημασία ότι είναι μεγαλύτερη η τουρμπίνα του RC.
Η μέγιστη ιπποδύναμη περιορίζεται από το μαντέμι όταν μεγαλώσει τόσο πολύ ο συμπιεστής.

Δηλαδή δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 240 άλογα γιατί δεν μπορεί να περάσει τόσο καυσαέριο μέσα από το μαντέμι. Είναι ζήτημα ροικότητας.

Για να περάσουν περισσότερα άλογα πρέπει να γίνει πιο ελεύθεο το μαντέμι (να μεγαλώσει η θερμή πλευρά της τουρμπίνας δηλαδή) το οποίο σημαίνει ότι αναγκαστικά θα υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση στο τούρμπισμα...


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
georgio3gr 
Μέλος
Μέλος


Saxo vts 1,6

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 111

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 13:58:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα και ορθοτατα αυτα που αναφερεις φιλε μου αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα... Αντε βρες αυτοκινητο να καθισει διπλα σε 106 rallaki 500αρι οπως του Nissmo και του 0-400 (παραδειγμα φερνω)...Συγκεκριμμενα θυμαμαι στο power ελεγε οτι το evo του Χατζαρα (800 ps) πλην των 400 μετρων ηταν πισω απο το rallye 0-400 σε ολες τις υπολοιπες μετρησεις ακομα οταν ηταν 410 αλογα... Οποτε αν ο αλλος ειναι κηνυγος των φαναριων κανιβαλλιζει οτι οχημα και να εχει στον βωμο της ευθειας... Και ενταξει η Κ04 δεν ειναι καμια τουρμπινα μαμουθ... Στα group vag δουλευει σε αρκετα μεγαλο φασμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mez (Isidοros)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye

Ένταξη: 15 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 306
Τόπος: Αθήνα Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 09:21:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
mez έγραψε:
Τροφή για σκέψη....... Εκτός από τα κλασικά PeugeotMini, Twin-scroll τουρμπίνα έχουν και τα 2λιτρα Impreza Sti από Ιαπωνία πλευρά(εντάξει είναι λίγο too much αλλά να μην πούμε και καμιά μαλ***α να περνάει η ώρα!!!!) Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

2,5L.... Confused


2,0L Μην επιμένεις αν δεν ξέρεις..... Laughing Laughing Laughing


"It's all about balance"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
akis23 (AKIS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Fabia RS DSG etuned

Ένταξη: 01 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 579
Τόπος: SALONICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2009, 23:31:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλησα σημερα με turboservice Σταυρακογλου για την αναβαθμιση της τουρμπινας με τα σωθικα της Κ04 και μου ειπε πως γινεται, αλλα το θεμα ειναι η υποστηριξη της μετατροπης απο το λογισμικο. Στελιο ποτε θα ειμαστε ετοιμοι για κατι τετοιο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 00:08:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

akis23 έγραψε:
Μιλησα σημερα με turboservice Σταυρακογλου για την αναβαθμιση της τουρμπινας με τα σωθικα της Κ04 και μου ειπε πως γινεται, αλλα το θεμα ειναι η υποστηριξη της μετατροπης απο το λογισμικο. Στελιο ποτε θα ειμαστε ετοιμοι για κατι τετοιο?


Είμαστε έτοιμοι εδώ και μερικούς μήνες Very happy .
Έχουν ρυθμιστεί ήδη μερικά 207 με τέτοιες τουρμπίνες (ονόματα δεν λέμε).

Όλα δουλεύουν ρολόι μέχρι στιγμής!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
akis23 (AKIS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Fabia RS DSG etuned

Ένταξη: 01 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 579
Τόπος: SALONICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 09:11:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα λαβεις σε λιγο πμ. Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mez (Isidοros)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye

Ένταξη: 15 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 306
Τόπος: Αθήνα Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 09:18:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

akis23 έγραψε:
Μιλησα σημερα με turboservice Σταυρακογλου για την αναβαθμιση της τουρμπινας με τα σωθικα της Κ04 και μου ειπε πως γινεται


Τι λεφτά σου είπε?


"It's all about balance"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Επόμενη
Σελίδα 2 από 23

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1572s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on