Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 10:36:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...ενδιαφέρον...
το θέμα ειναι τι μέγεθος εχουν
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 10:43:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mez έγραψε: | Τροφή για σκέψη....... Εκτός από τα κλασικά PeugeotMini, Twin-scroll τουρμπίνα έχουν και τα 2λιτρα Impreza Sti από Ιαπωνία πλευρά(εντάξει είναι λίγο too much αλλά να μην πούμε και καμιά μαλ***α να περνάει η ώρα!!!!) |
2,5L.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim_207GT (Jim) Μέλος
Ένταξη: 12 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 157
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 10:55:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ειχα σκεφτει να κανω τεοιο εγχειρημα αλλα οικονομικα δεν με επερνε στο μελλον ποιος ξερει? Για την ιστορια ηθελα να ταιριαξω κ04 twinscroll απο το s3 το καινουργιο ετσι θα ειχες δυναμη και χαμηλα λογω twinscroll και ψηλα θα ξυριζε το μοτερ! το κουφο της υποθεσης ειναι οτι η τουρμπινα για γκρουπ vag που ειναι ko4 twinscroll ειναι ποιο φτηνη απο του rc!!
207 GT με τρελή πίεση!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 11:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρόλο που σαν ιδέα είναι πολύ καλή, καθώς ταιριάζουν τα ίδια ρακόρ τουρμπίνας σε όλα τα cartridge της ΚΚΚ, τα βασικά πρόβλήματα με τις Κ04 είναι τα εξής:
1)Τα πατήματα διαφέρουν. Άρα θα χρειαστεί πλακάκι για να ταιριάξουν
2) Όσες τουρμπίνες ΚΚΚ K04 είναι twin scroll έχουν εννιαία πολλαπλή με μαντέμι. Οι τουρμπίνες των 207 αποτελούν εξαίρεση!
Που σημαίνει ότι γίνεται αγγούρι το πάντρεμα μιας π.χ. Κ04 από καινούργιο S3.
Η παλιά Κ04 που βλέπετε στην αρχή του θέματος συζήτησης είναι αρκετή για 240-250 άλογα. Στους 1.8Τ έβγαζε 260, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις όπου ήταν έτοιμη να σπάσει (πάνω σε 1.8Τ, όχι 1.6 όπως οι δικοί μας)έβγαλε μέχρι 290 άλογα.
Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 13:26:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα. |
Ετσσσσσι!!!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
roufosk2 (kostas) Νέος χρήστης
peugeot 207 GT
Ένταξη: 09 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 63
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 13:33:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα με την μεγαλητερη τουρμπινα πετυχενης ολλα αυτα με μεγαλυτερη ανεση-μικροτερη πιεση-μεγαλυτερη αξιοπιστια-και σε διαφορετικο ευροσ στροφων!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 13:47:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
roufosk2 έγραψε: | Ναι αλλα με την μεγαλητερη τουρμπινα πετυχενης ολλα αυτα με μεγαλυτερη ανεση-μικροτερη πιεση-μεγαλυτερη αξιοπιστια-και σε διαφορετικο ευροσ στροφων!! |
Ναι αλλα κανεις χιλιεςδυο αλχημειες για να ταιριαξεις το συνολο το οποιο εκ των πραγματων δε θα γινει ποτε οπως θα ναι αυτο...
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alkone (alex) Μέλος
207 GT
Ένταξη: 17 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 108 Τόπος: Earth
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 14:56:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
.
Η παλιά Κ04 που βλέπετε στην αρχή του θέματος συζήτησης είναι αρκετή για 240-250 άλογα. Στους 1.8Τ έβγαζε 260, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις όπου ήταν έτοιμη να σπάσει (πάνω σε 1.8Τ, όχι 1.6 όπως οι δικοί μας)έβγαλε μέχρι 290 άλογα.
Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που[color=#da0000] μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα[/color]. |
Ειναι ευκολο να εχουμε περισοτερες λεπτομερειες σχετικα με αυτα που εχω τονισει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 18:05:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alkone έγραψε: | salex έγραψε: |
.
Η παλιά Κ04 που βλέπετε στην αρχή του θέματος συζήτησης είναι αρκετή για 240-250 άλογα. Στους 1.8Τ έβγαζε 260, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις όπου ήταν έτοιμη να σπάσει (πάνω σε 1.8Τ, όχι 1.6 όπως οι δικοί μας)έβγαλε μέχρι 290 άλογα.
Έτσι κι αλλιώς όλο το εγχείρημα εγκατάστασης μεγαλύτερη τουρμπίνας γίνεται μάταιο, αφού η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων μας με συμπιεστή από Κ04 κάνει το αυτοκίνητο ικανό να βγάλει μέχρι 240 άλογα με την ίδια (τροποποιημένη) εργοστασιακή τουρμπίνα.
Ούτε lag, ούτε πολλαπλές, ούτε downpipe, ούτε ρακόρ, ούτε διαφορετική εμφάνιση από την εργοστασιακή!
Όλα ίδια, εκτός από το συμπιεστή που[color=#da0000] μεγαλώνει και με πολύ μικρότερο κόστος από μια ολόκληρη τουρμπίνα[/color]. |
Ειναι ευκολο να εχουμε περισοτερες λεπτομερειες σχετικα με αυτα που εχω τονισει. |
Οχι....
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 19:38:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο που εννοει ο στελιος ειναι οτι μπορουμε να βγαλουμε την γνησια τουρμπινα μας,να την στειλουμε για μεγαλωμα,που αλλαζεται η φτερωτη,κ το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με την κ04 δλδ 240 αλογα χωρις μετατροπες,πλακακια,αλλαγη εξατμησης κτλ.
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
notis1313 (notis) Μέλος
Citroen saxo vts
Ένταξη: 02 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 185
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 21:08:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 19:38:39 Θέμα δημοσίευσης:
--------------------------------------------------------------------------------
αυτο που εννοει ο στελιος ειναι οτι μπορουμε να βγαλουμε την γνησια τουρμπινα μας,να την στειλουμε για μεγαλωμα,που αλλαζεται η φτερωτη,κ το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με την κ04 δλδ 240 αλογα χωρις μετατροπες,πλακακια,αλλαγη εξατμησης κτλ.
κ ποσο κοστιζει κατι τετοιο???
Τελικα για το ξεματιασμα Ελαιολαδο ή Αγουρελαιο??
to car.gr εγραψε:έχει <σφυρήλατα> |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 21:59:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γυρω στα 400 ευρω(+/- 100 ευρω) αναλογα με τον τουρμπινα που θα σου φτιαξει την τουρμινα,συν οτι σου παρει το συνεργειο για το λυσε-δεσε την τουρμπινα
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Απρ 2009, 22:25:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | αυτο που εννοει ο στελιος ειναι οτι μπορουμε να βγαλουμε την γνησια τουρμπινα μας,να την στειλουμε για μεγαλωμα,που αλλαζεται η φτερωτη,κ το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με την κ04 δλδ 240 αλογα χωρις μετατροπες,πλακακια,αλλαγη εξατμησης κτλ. |
χμμ ναι...οπου μπορει να φτασει η τουρμπινα του gt σε μεγαλωμα φτανει και του rc?η του rc μεγαλωνει παραπανω κ θα ψαχνουμε για rc τροπετα...γμτ την εχει κ πολυ μπρωστα δεν θα σωζεται σε καλη στουκα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 10:58:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχει και τόσο σημασία ότι είναι μεγαλύτερη η τουρμπίνα του RC.
Η μέγιστη ιπποδύναμη περιορίζεται από το μαντέμι όταν μεγαλώσει τόσο πολύ ο συμπιεστής.
Δηλαδή δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 240 άλογα γιατί δεν μπορεί να περάσει τόσο καυσαέριο μέσα από το μαντέμι. Είναι ζήτημα ροικότητας.
Για να περάσουν περισσότερα άλογα πρέπει να γίνει πιο ελεύθεο το μαντέμι (να μεγαλώσει η θερμή πλευρά της τουρμπίνας δηλαδή) το οποίο σημαίνει ότι αναγκαστικά θα υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση στο τούρμπισμα...
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
georgio3gr Μέλος
Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 13:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα και ορθοτατα αυτα που αναφερεις φιλε μου αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα... Αντε βρες αυτοκινητο να καθισει διπλα σε 106 rallaki 500αρι οπως του Nissmo και του 0-400 (παραδειγμα φερνω)...Συγκεκριμμενα θυμαμαι στο power ελεγε οτι το evo του Χατζαρα (800 ps) πλην των 400 μετρων ηταν πισω απο το rallye 0-400 σε ολες τις υπολοιπες μετρησεις ακομα οταν ηταν 410 αλογα... Οποτε αν ο αλλος ειναι κηνυγος των φαναριων κανιβαλλιζει οτι οχημα και να εχει στον βωμο της ευθειας... Και ενταξει η Κ04 δεν ειναι καμια τουρμπινα μαμουθ... Στα group vag δουλευει σε αρκετα μεγαλο φασμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mez (Isidοros) Φανατικό μέλος
Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye
Ένταξη: 15 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 306 Τόπος: Αθήνα Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Απρ 2009, 09:21:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | mez έγραψε: | Τροφή για σκέψη....... Εκτός από τα κλασικά PeugeotMini, Twin-scroll τουρμπίνα έχουν και τα 2λιτρα Impreza Sti από Ιαπωνία πλευρά(εντάξει είναι λίγο too much αλλά να μην πούμε και καμιά μαλ***α να περνάει η ώρα!!!!) |
2,5L.... |
2,0L Μην επιμένεις αν δεν ξέρεις.....
"It's all about balance"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος
Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Απρ 2009, 23:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλησα σημερα με turboservice Σταυρακογλου για την αναβαθμιση της τουρμπινας με τα σωθικα της Κ04 και μου ειπε πως γινεται, αλλα το θεμα ειναι η υποστηριξη της μετατροπης απο το λογισμικο. Στελιο ποτε θα ειμαστε ετοιμοι για κατι τετοιο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 00:08:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akis23 έγραψε: | Μιλησα σημερα με turboservice Σταυρακογλου για την αναβαθμιση της τουρμπινας με τα σωθικα της Κ04 και μου ειπε πως γινεται, αλλα το θεμα ειναι η υποστηριξη της μετατροπης απο το λογισμικο. Στελιο ποτε θα ειμαστε ετοιμοι για κατι τετοιο? |
Είμαστε έτοιμοι εδώ και μερικούς μήνες .
Έχουν ρυθμιστεί ήδη μερικά 207 με τέτοιες τουρμπίνες (ονόματα δεν λέμε).
Όλα δουλεύουν ρολόι μέχρι στιγμής!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
akis23 (AKIS) Τρελλαμένο μέλος
Fabia RS DSG etuned
Ένταξη: 01 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 579 Τόπος: SALONICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 09:11:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα λαβεις σε λιγο πμ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mez (Isidοros) Φανατικό μέλος
Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye
Ένταξη: 15 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 306 Τόπος: Αθήνα Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Απρ 2009, 09:18:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akis23 έγραψε: | Μιλησα σημερα με turboservice Σταυρακογλου για την αναβαθμιση της τουρμπινας με τα σωθικα της Κ04 και μου ειπε πως γινεται |
Τι λεφτά σου είπε?
"It's all about balance"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|