PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

308 - ΒΕΛΤΙΩΣΗ 308 GT

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
giangiak (giannos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Μάρ 2009, 22:37:20    Θέμα δημοσίευσης: 308 - ΒΕΛΤΙΩΣΗ 308 GT Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σε όλους

μπαίνω απευθείας στο θέμα.Τι προτείνεται για βελτίωση του λιονταριού?Καλοί οι 175hp αλλά κρίμα είναι να μην αξιοποοιήσουμε λίγο τις δυνατότητες του 308.Μέχρι στιγμής δεν διάβασα σχετικά τίποτα για βελτίωση του 308 GT.Φαντάζομαι πως θα ισχύουν οι ίδιες μετατροπές οπως το 207 RC και cooper s ,εκτός αν υπάρχει πρόβλημα ως προς τη διάταξη του χώρου κινητήρα.πχ για αυτο http://www.minispeed.gr/product_details.asp?product_id=317 τι θα λέγατε?αξίζει μια τέτοια μετατροπή?
επίσης ο κατασκευαστής αναφέρει οτι μέγιστη ροπή που μπορεί να διαχειριστεί το καινούργιο 6αρι κιβώτιο είναι γύρο στο 27 κιλά.θα έχουμε πρόβλημα με μια μετατροπή πρώτου σταδίου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Μάρ 2009, 00:09:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννο, η βασική διαφορά ανάμεσα στα Peugeot και τα Mini βρίσκεται στη διάταξη σωληνώσεων και intercooler. Γιατί η τουρμπίνα έχει έξοδο προς διαφορετική πλευρά, τη σκάστρα από κάτω και την wastegate πάλι αλλού.

Επομένως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το κιτ αναβάθμισης intercooler που είδες στη σελίδα γιατί δεν χωράει να μπει πουθενά και δεν ταιριάζουν οι σωληνώσεις του.

Ταπεινή μου γνώμη, το κιβώτιο δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε πολλαπλάσια ροπή από αυτή που επίσημα δηλώνει ο κατασκευαστής. Έτσι γίνεται πάντοτε με τα κιβώτια, οι εταιρείες είναι πολυ επιφυλακτικές αλλά οι συντελεστές ασφαλείας μεγάλοι με αποτέλεσμα να μην έχουν προβλήματα λόγω ροπής. Μέχρι στιγμής δεν έχει σπάσει κανένα κιβώτιο, ακόμη και στα 35 κιλά ροπής (που δοκιμάζουμε τώρα τελευταία).

Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις την εξαιρετική και μελετημένη twin scroll πολλαπλή εξαγωγής σου για να φτάσεις στα 230 άλογα. Ήμαρτον! Αφού είναι τέλεια.

Αρκεί να αναβαθμίσεις την εξάτμιση και το intercooler σου για να μπορείς να βγάλεις τόσα. Τα υπόλοιπα είναι φρουφρού και αρώματα, δεν σου δίνουν άλογα.

Στο 308 και το 207 το σύστημα εισαγωγής αέρα είναι τόσο αποτελεσματικό που δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις φιλτροχοάνη στη θέση του φιλτροκουτιού. Ούτε και περιορίζει την ιπποδύναμη γιατί είναι τεράστιο.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
giangiak (giannos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Μάρ 2009, 20:58:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστώ στέλιο.κατατοπιστικότατος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chris77 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 308GT

Ένταξη: 13 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάρ 2009, 19:42:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sorry gia ta latinika alla den diathetw proswrina greek...file eisai ikanopoihmenos apo to 308GT???dws mou kamia plhroforia...pws paei poiothta kataskeuhs...triksimata klp...skeftomai na to parw...aksizei ta lefta tou?to 207 pou exw exei triksimata px kai kathe toso kselaskaroun ta plastika sto eswteriko...den tha hthela kati analogo kai se ena amaxi 25000eurw...euxaristw ek twn proterwn
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giangiak (giannos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 17

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάρ 2009, 20:45:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chris77 έγραψε:
sorry gia ta latinika alla den diathetw proswrina greek...file eisai ikanopoihmenos apo to 308GT???dws mou kamia plhroforia...pws paei poiothta kataskeuhs...triksimata klp...skeftomai na to parw...aksizei ta lefta tou?to 207 pou exw exei triksimata px kai kathe toso kselaskaroun ta plastika sto eswteriko...den tha hthela kati analogo kai se ena amaxi 25000eurw...euxaristw ek twn proterwn


χαιρετε

Φίλε εγώ το αμάξι το πήρα απο αντιπρωσοπεία στην Κύπρο 21400 και με 5 χρόνια full εγγύηση σε μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη.Σου τα λέω αυτα γιατί με τα δεδομένα της Ελλάδας δεν είμαι σίγουρος αν θα έδινα τα χρήματα (25500) τόσο εύκολα όσο τα εδώσα για το δικό μου.Εγώ είμαι υπέρευχαριστημένος.Εχει αρκετό γκαζι αλλα επίσης είναι και τεράστιο σε όγκο.Ξεγελάει πολύ στις φωτογραφίες.Οσο αφορα εσωτερικό ήταν και ο λόγος που το πήρα.Είχα και το 206 παλαιότερα και με το που είδα το εσωτερικό του 308 ενθουσιάστηκα.προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ.για τα χρήματα που έδωσα προσωπικά δεν νομίζω να υπήρχε καλύτερος συνδιασμος σε χρήματα,εμφάνιση,εξοπλισμός(υπερπλήρης) και γκάζια.τριξίματα και λοιπά δεν εχω παρατηρήσει τιποτα μέχρι τώρα ,αλλα στα θετικά είναι ότι ουτε στο μέλλον φαίνετε να παρουσιάσει πρόβλημα.φάινετε γερή και προσεγμένη κατασκευή.

αν αξίζει η αγορά του δεν είμαι και ο πλέον αρμόδιος γιατι σίγουρα δεν θα είμαι αντικειμένικος όσο θα έπρεπε!!εσείς είστε οι κατάλληλοι να κρίνεται.Απλα στη λίστα με τις επιλογές μου ειχα προσθέσει το GOLF GT 170 και το ΗONDA CIVIC 1.8( το οποίο απέριψα μόλις πήρα μια γεύση της turbo-ροπής).όσο δε για το GOLF ξεκινούσε απο 24000 και αν πρόσθετα ηλιοροφη ,18 ζαντα,parktronic και διαφορα αλλα καταλαβαίνει ς γιατι επέλεξα το 308.

για το γκάζι του είμαι αρκετά ευχαριστημένος .190 δυναμομετρημένο περίπου.απλά μπήκα στην διαδικασία βελτίωσης εξαιτίας του ότι παίρνει πολύ ευκολα άλογα.Μονο με πρόγραμμα πχ παίρνει 40 άλογα.επιπλέον στο νησι έχω δει να κυκλοφορουν αρκετα δυνατά mini και μιας που ο κινητήρας είναι αρκετά παρόμοιος είμαι σε διαδικασία αναζήτησης της κατάλληλης βελτίωσης.Απο κατανάλωση μέχρι στιγμης 8.7 λιτρα με 9500km

τέλος το 308 ξεγελάει στο μάτι και οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν για τη υπαρξη του.έχω κάνει αρκετά ανοίγματα πχ απο 3ς με GOLF GT και είμουν μπροστά και στο φανάρι άρχισε τις απορίες ο τύπος.τι του έχω προσθέσει και διαφορα τετοιά όπως επίσης και με διαφορα άλλα αμάξια .

τέλος η γνώμη μου.PEUGEOT 308 αν έχεις οικογένεια ή είναι απαραίτητες οι πόρτες ,αλλιως παρε scirocco ( sorry φιλε αλλα τα 25000 θα τα έδινα για ενα λαχανι scirocco 160 βγάζει μάτια το άτιμο) Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chris77 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 308GT

Ένταξη: 13 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Μάρ 2009, 20:53:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Na sai kala file hsoun katatopistikotatos....to scirocco kalo to odhghsa alla mikro se xwrous kai mono 4 theseis...oso gia ta alla golf kai loipa exoun ginei soupa opote 308 gt kai eisai kai apo tous ligous...euxaristw kai sou euxomai kalotaksideuto...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0882s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on