PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Κλιματισμός και Ρελαντί

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 19:27:48    Θέμα δημοσίευσης: Κλιματισμός και Ρελαντί Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρατήρησα από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο ένα αρκετά ενοχλητικό φαινόμενο όταν δουλεύει ο κλιματισμός : πατώντας τον συμπλέκτη για να σταματήσω ή για να αλλάξω ταχύτητα,οι στροφές της μηχανής πέφτουν πολύ απότομα,σε σημείο να κοντεύει να σβήσει ο κινητήρας,πράγμα που λίγες φορές συνέβει Scratch . Είναι αυτό το φαινόμενο συχνό και σε σας ή συμβαίνει μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο ; Δώστε μου τα φώτα σας για άλλη μια φορά , για να ησυχάσω ή να αρχίσω να τρέχω... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 19:57:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικό είναι όταν έχεις τον κλιματισμό να πέφτει αρκετά η ισχύς του κινητήρα αφού το μοναδικό ψυγείο και φτερωτή που υπάρχει(στα 1,1 και στα 1,4),πρέπει να καλύψει ΚΑΙ τις ανάγκες του κινητήρα αλλά ΚΑΙ τον κλιματισμό! Οπότε όταν θα πρέπει να αλλάζεις ταχύτητες να αρχίσεις να ιοθετείς το συστημα των ξερογκαζιών. Smile
Δέν υπάρχει λόγος να ανησυχείς... Wink


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2003, 06:07:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίδια συμπεριφορά παρατηρούσα στην αρχή και στο δικό μου, όχι συχνά αλλά το έκανε, ίσως έχει δίκιο ο mick206 με την μόνη διαφορά ότι σε εμένα το παρουσίαζε όχι μόνο στην αλλαγή αλλά και σε στάση όταν δούλευε ρελαντί, σε ερώτηση στην πεζό δεν ήξεραν τίποτα Question Question Question , καλό είναι να τους το πάς μπορεί να είναι πολλά ακόμα και το πιο αθώο, κακή βενζίνη πχ, μιας και οι ανάγκες του κινητήρα αυξάνονται, σε μένα όπως άρχισε έτσι ξαφνικά σταμάτησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2003, 06:54:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, αλλά η μηχανή δεν έχει σβήσει ποτέ. Αυτό που με είχε παραξενέψει είναι ότι ήταν πιο έντονο το φαινόμενο όταν είχα αλλάξει ιμάντες (χρονισμού/δυναμό). Τόσο έντονο, που μου είχε μπει η υποψία μήπως είχαν κάνει καμιά βλακεία με τον ιμάντα του δυναμό. Τελικά μετά από ένα μήνα επανήλθε στα κανονικά του.

Το φαινόμενο είναι πιο έντονο όταν είμαι στο ρελαντί (σταματημένος) και ανάβω το A/C. Σε όσο μεγαλύτερη σκάλα το ανάψω, τόσο πιο πολύ πέφτουν οι στροφές. Αλλά όπως είπα και παραπάνω δεν μου έχει σβήσει η μηχανή ποτέ.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2003, 07:48:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά, στο δικό μου, όταν ανάβω το a/c οι στροφές ανεβαίνουν δεν παίφτουν Shocked Shocked

Για πχ όταν είναι σβηστό το a/c, στο ρελαντι έχω 800-850σαλ & όταν το ανάβω πάνε 900-950 σαλ!!!!

Για σβήσιμο κινητήρα, ούτε υποψία!!!

Για κοιτάχτε το καλύτερα.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2003, 08:02:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κλιματισμός και Ρελαντί Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NICK έγραψε:
Παρατήρησα από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο ένα αρκετά ενοχλητικό φαινόμενο όταν δουλεύει ο κλιματισμός : πατώντας τον συμπλέκτη για να σταματήσω ή για να αλλάξω ταχύτητα,οι στροφές της μηχανής πέφτουν πολύ απότομα,σε σημείο να κοντεύει να σβήσει ο κινητήρας,πράγμα που λίγες φορές συνέβει Scratch . Είναι αυτό το φαινόμενο συχνό και σε σας ή συμβαίνει μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο ; Δώστε μου τα φώτα σας για άλλη μια φορά , για να ησυχάσω ή να αρχίσω να τρέχω... Confused

Μην ανησυχείς...........Συμβαίνει και σε μένα...........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2003, 08:45:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Ρε παιδιά, στο δικό μου, όταν ανάβω το a/c οι στροφές ανεβαίνουν δεν παίφτουν Shocked Shocked

Για πχ όταν είναι σβηστό το a/c, στο ρελαντι έχω 800-850σαλ & όταν το ανάβω πάνε 900-950 σαλ!!!!

Για σβήσιμο κινητήρα, ούτε υποψία!!!

Για κοιτάχτε το καλύτερα.


Γιώργο, το κατέβασμα είναι στιγμιαίο, την στιγμή που ανοίγεις το A/C και για 2-3" το πολύ (και αυτό όχι πάντα). Μετά εννοείται ότι ανεβαίνουν οι στροφές.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2003, 09:04:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα πάλι πεφτουν οι στροφες και ανεβαινουν μονο αν το κλεισω το a/c Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2003, 09:07:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε Νίκο είναι θέμα καθαρά του κινητήρα σας!
Αφου σε καθησυχάζουν τα παιδιά ξέχνα αυτά που σου έλεγα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 05:42:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα, ρε παιδιά το να ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα όταν ανάβεις το ac είναι λογικό και το πιο σωστό, τουλάχιστον αυτό γίνεται στα πιο πολλά αυτοκίνητα, το να χάνει το ρελαντί την σταθερότητα η το να σβήνει είναι πρόβλημα οπότε καλό είναι να μην καθησυχάζουμε κανέναν, απλά στην δική μου περίπτωση αυτό σταμάτησε να συμβαίνει κάποια στιγμή από μόνο του, λες να μην είχε πάρει γραμμή ο εγκέφαλος ότι είχα ac Shocked Shocked Shocked …λες Confused Confused Confused .

Για μια φορά ακόμα πήγαινε να το ελέγξουν, όσο καιρό ακόμα το κάνει, έτσι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 07:57:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
pezomania έγραψε:
Ρε παιδιά, στο δικό μου, όταν ανάβω το a/c οι στροφές ανεβαίνουν δεν παίφτουν Shocked Shocked

Για πχ όταν είναι σβηστό το a/c, στο ρελαντι έχω 800-850σαλ & όταν το ανάβω πάνε 900-950 σαλ!!!!

Για σβήσιμο κινητήρα, ούτε υποψία!!!

Για κοιτάχτε το καλύτερα.


Γιώργο, το κατέβασμα είναι στιγμιαίο, την στιγμή που ανοίγεις το A/C και για 2-3" το πολύ (και αυτό όχι πάντα). Μετά εννοείται ότι ανεβαίνουν οι στροφές.


Τάσο, το να σου ρίξει για λίγο τις στροφές 1,2 sec , δεν είναι θέμα, αλλά να μην σου κρατάει ρελαντί & οι στροφές να παίφτουν τόσο, ώστε να νομίσεις ότι θα σβήσει, τότε αυτό δεν είναι φυσιολογικό.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 08:27:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, συμφωνώ κι εγώ, όταν έχω το Α/C ανοικτό οι στροφές του κινητήρα είναι περισσότερες στο ρελαντί. Έχει καμιά σχέση μήπως ο κλιματισμός με το Α/C, γιατί στον κλιματισμό δεν έχει σκάλες, απλά το έχω στο AUTO !!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 11:25:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή πολλοί νομίζουν πως είναι το ίδιο ο κλιματισμός και το A/C πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα...
Παιδιά,άλλο ο κλιματισμός και άλλο το air condition... Wink
Υπάρχουν διαφορές όσον αφορά και στη λειτουργία τους αλλα και στην κατανάλωση βενζίνης. Και όπως είπε και ο Βαγγέλης...
Ivang έγραψε:
στον κλιματισμό δεν έχει σκάλες, απλά το έχω στο AUTO !!!

Τώρα όσον αφορά τις στροφές εγώ έχω παρατηρήσει ότι άντε να ανεβάσει λίγο στροφές.Το ρελαντί όμως είναι σταθερό,δέν έχει πρόβλημα.
Και φυσικά μια μικρή απώλεια(που φαίνεται έντονα)απο τα 60 αλογάκια που έχω... Sad Rolling eyes


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 11:40:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Βαγγέλη άρχισες να γράφεις?Μπράβο βρε!

Και εμένα μου ανεβάζει λίγο τις στροφές α/c έχω.
¨ομως ακούγεται τσικ τσικ στα ξεκινήματα και στα σταματήματα και ότν ρώτησα μου είπαν ότι βγαίνει το κομπρεσεράκι εκτός για να μην έχει πρόβλημα στο ξεκίνημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 11:43:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω είπατε ότι άλλο κλιματισμός και άλλο a/c.
Σωστό και δεκτό!Για το θέμα της οικονομίας καυσίμου μπορείτε να εξηγήσετε λίγο παραπάνω!
Κάτι μου λέει ότι αν ισχύει κάτι τέτοιο ο κλιματισμός θα είναι πιο οικονομικός!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2003, 12:20:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Για το θέμα της οικονομίας καυσίμου μπορείτε να εξηγήσετε λίγο παραπάνω!

Όλοι λίγο πολύ ξέρουμε την διαδικασία λειτουργίας του air condition...
Τώρα αυτό που είπα για τη βενζίνη μπορεί να είναι και άστοχο ConfusedRolling eyesEmbarassed
Οπότε μπορεί να φάω και καμία SplatSplatSplat
Εγώ έτσι το σκέφτηκα σαν πιο λογικό(πιο οικονομικός ο κλιματισμός)
Μπορεί να κάνω και λάθος... Embarassed
Όποιος ξέρει κάτι παραπάνω να είσαι σίγουρος πως θα σε διαφωτίσει περισσότερο Wink


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 02:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω air-con και το ρελαντι μου ανεβενει κατ'ευθειαν με το πατημα του κουμπιου γυρω στις 300-400 στροφες.. μετα ηρεμει και ειναι γυρω στις 1000 σταθερα..

Καμια φορα σκαλωνει σε κατι 2χιλιαρα η 1500 οπου μπορεις να ανεβεις μεχρι και ανηφορα με 3η χωρις να πατας γκαζι Shocked Shocked Shocked .. Καλη μοντα ε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 10:13:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:

Καμια φορα σκαλωνει σε κατι 2χιλιαρα η 1500 οπου μπορεις να ανεβεις μεχρι και ανηφορα με 3η χωρις να πατας γκαζι Shocked Shocked Shocked .. Καλη μοντα ε?


Το δικό σου αμάξι Alex είναι από άλλο κόσμο Roll eyes Eek Weird look


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 16:58:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά,καταρχήν σας ευχαριστώ για τις τόσες απαντήσεις,αλλά νομίζω ότι μπερδευτήκατε λίγο.Είπα απλά πως , όταν πάω να σταματήσω και πατώ συμπλέκτη, τότε και ορισμένες μόνο φορές μου έσβησε.Πιο συχνά ρίχνει ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ττις στροφές της μηχανής στις 600 και τις επαναφέρει αμέσως.Όσο για το ρελαντί με αναμμένο τον κλιματισμό, είναι πάντα σταθερότατο στις 800 σαλ αντί στις συνηθισμένες 740 περίπου.
Για να μου πείτε τώρα,τι είναι ο αισθητήρας του κιβωτίου;Προχτές που πήγα και έκανα συντήρηση στον κλιματισμό σε έναν ηλεκτρολόγο που εκτιμώ και σέβομαι πάρα πολύ,ανέφερα το πρόβλημα και μου απάντησε πως κατά 99,9% φταίει ο αισθητήρας του κιβωτίου ταχυτήτων Shocked Shocked Exclamation Exclamation .Μου εξήγησε κάποια πράγματα για το πως μπορεί να συμβεί αυτό ,αλλά να σας πω την μαύρη αλήθεια δεν τα συγκράτησα (δεν είμαι δα και μηχανικός για να καταλαβαίνω τα πάντα..).Τι λέτε λοιπόν οι μηχανολόγοι της παρέας μας Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάϊ 2003, 05:47:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα.
Το ρελαντί στις 740 σαλ μου φαίνεται λίγο παράξενο. Το δικό μου από την πρώτη στιγμή λειτουργίας είναι στις 800 + και με το AC στις 900 +, είναι 1400 κκ.

Σε περίπου ανάλογη περίπτωση προβλήματος, και στους πιο πολλούς ήταν το βηματικό μοτέρ, συνήθως αυτή η βλάβη χτυπάει μετά από 40000 χλμ, δες και αυτό.

Για την βλάβη που λές δεν έχω ξαναδιαβάσει η ξανακούσει μέχρι τώρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1323s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on