PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ράλλυ Αργεντινής

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2003, 18:50:45    Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Αργεντινής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ξεκινήσω με την νέα εμφάνιση του Focus που πραγματικά έριξα πολύ γέλιο

Ο Νταρθ Βέϊντερ με λευκό πρόσωπο!!!




Xαχαχαχα!! Ελπίζω να μην αρχίζουν τα παιδιά με τα focus να βάζουν τέτοιες σίτες! Μια πραγματικά "κιτς" αισθητική παρέμβαση από τους μάστερ του είδους!

Επί της ουσίας τώρα....

μετά την SS7

1.  Carlos SAINZ (E) 
2.  Tommi MΔKINEN (FIN) +5.0
3.  Markko MΔRTIN (EE) +8.0 
4.  Marcus GRΦNHOLM (FIN)  +8.3
5.  Richard BURNS (GB) +16.7
6.  Colin MCRAE (GB) +25.0 
7.  Sιbastien LOEB (F)  +32.8 
8.  Harri ROVANPERΔ (FIN) +36.5
9.  Didier AURIOL (F)  +1:15.7
10. Armin SCHWARZ (D) +1:28.4 

Bέβαια η κατάταξη των πρώτων 4 ήδη έχει αλλάξει και στην ss8 ο Makkinen έχει πρόβλημα μετάδοσης


To άλλο σημαντικό είναι ότι ο Sloberg στην ss5 έχασε 2 ολόκληρα λεπτά μετά από έξοδο αλλά χωρίς σοβαρές ζημιές και συνεχίζει



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2003, 19:40:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμπεθερε κρατα μας ενημερους Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2003, 00:48:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SS 13 και τα πράγματα έχουν αλλάξει λίγο...

1. C SAINZ 1:54:01.2

2. M MΔRTIN +22.4

3. R BURNS +40.1

4. H ROVANPERΔ +41.8

5. S LOEB +50.2

6. M GRΦNHOLM +1:24.3

7. T GARDEMEISTER +2:21.9

8. F DUVAL +2:38.3

9. P SOLBERG +2:43.3

10. A SCHWARZ +3:03.0

Την τελευταία ειδική της ημέρας, κέρδισε ο Martin


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2003, 10:39:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να είσαι καλά ρε Βαγγέλη που μας ενημερώνεις. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 15:27:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

12 Μαΐου 2003
Θριαμβευτής ο Μάρκους Γκρόνχολμ


O Mάρκους Γκρόνχολμ ήταν ο θριαμβευτής του Ράλι της Αργεντινής, πετυχαίνοντας παράλληλα την τρίτη του νίκη στο φετινό WRC.



ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: O αγώνας κρίθηκε στην τελευταία μέρα όπου ο φινλανδός οδηγός κατάφερε να κερδίσει την τρίτη και την πέμπτη ειδική διαδρομή. Πίσω από τον οδηγό της Peugeot τερμάτισε ο Κάρλος Σάινθ με Citroen ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ρίτσαρντ Μπερνς με Peugeot. O Βρετανός είχε τη δυνατότητα να κατακτήσει την δεύτερη θέση, όμως προδόθηκε από το turbo του WRC στην τελευταία ειδική με συνέπεια να χάσει πολύτιμο χρόνο.

Απο κει και πέρα στην τέταρτη θέση βρέθηκε ένα άλλο Peugeot, με το Χάρι Ροβανπέρα να παίρνει τους πρώτους του βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα. Πεμπτος τερμάτισε ο Πέτερ Σόλμπεργκ, που κράτησε ψηλά την σημαία της Subaru, ενώ στην έκτη και έβδομη θέση τα δύο Skoda, με τους Ντιντιέ Οριόλ και Τόνι Γκαρντεμάιστερ. Την οχτάδα συμπλήρωσε ο Φρανσούα Ντιβάλ με Ford.

Πηγή: www.autotriti.gr


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 16:28:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O Marcus απέδειξε ότι είναι ο κορυφαίος οδηγός αυτήν την στιγμή.

Το χρονικό:

Την 1η μέρα οδηγούσε την κούρσα και μέχρι την 6η SS ήταν πρώτος γενικής.
Στην 7η SS έπεσε στην 4η θέση γενικής έχοντας συνολική διαφορά 8 δευτερόλεπτα από τον 1ο Sainz.
Στην 8η ειδική ανέβηκε στην 2η θέση γενικής με διαφορά 8 εκατοστών δευτερολέπτου από τον Ισπανό!
Στην 9η ειδική έσπασε τον πίσω τροχό αλλά τερμάτισε κανονικά στην 19η θέση, κάνοντας χρόνο 01'44"7 πιο αργό από τον Carlos! Έτσι έπεσε στην 7η θέση γενικής (διαφορά 01'45"5 συνολικά).
Στην 10η ειδική έκανε 2ο καλύτερο χρόνο και ανέβηκε στην 6η γενικής (η διαφορά έπεσε στο 01'40"6).
Στην 16η ειδική ανέβηκε στην 5η θέση γενικής κερδίζοντας 3 από 5 ειδικές (η SS14 ακυρώθηκε λόγω θεατών). Η διαφορά έγινε 01'05"2 απο τον 1ο Sainz.
Κέρδισε και την SS17 και ανέβηκε στην 4η θέση γενικής (Η διαφορά στο 00'58"1).
Στην SS19 ανέβηκε στην 3η θέση, αφού ο Sainz χρεώθηκε με +1 λεπτό και έπεσε στην 4η θέση (Η διαφορά στο 00'25"9 από τον προπορευόμενο Martin).
SS20 και πλέον στην 2η θέση με 00'15"2 διαφορά Shocked
Στην SS21 και πάλι οδηγεί την κούρσα, μέχρι την 25η και τελευταία ειδική.

Κέρδισε 12 ειδικές συνολικά, οι 9 από τις οποίες κερδήθηκαν μετά την 11η ειδική όπου άρχισε πάλι να κυνηγάει την πρωτιά Shocked Shocked Cool

Εγκαταλείψεις:

Martin, Scwartz, Loix μηχανικό πρόβλημα
Makinen εγκατέλειψε μετά το 2ο μέρος.
McRae έκαψε το αμάξι (τι άλλο θα έκανε Very happy Very happy )
Loeb είχε έξοδο στην SS20.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 21:32:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αιντε τα λιοντάρια στην πρώτη γραμμή!ΟΛΕ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 11:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βλέποντας χτες τα στιγμιότυπα στο STAR, είχα χαζέψει με τον τρόπο που οδήγαγε ο Gronholm. Cool στην εμφάνιση, τρέλλα στην οδήγηση. Το είχε λιώσει το αμαξάκι.

ΥΓ: Κρίμα για τον Martin Twisted evil Twisted evil Για άλλη μια φορά τον πρόδωσε Rolling eyes Rolling eyes


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 11:56:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγά μην σταναχωρηθούμε κι όλας.......... Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 12:07:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Βλέποντας χτες τα στιγμιότυπα στο STAR, είχα χαζέψει με τον τρόπο που οδήγαγε ο Gronholm. Cool στην εμφάνιση, τρέλλα στην οδήγηση. Το είχε λιώσει το αμαξάκι.

ΥΓ: Κρίμα για τον Martin Twisted evil Twisted evil Για άλλη μια φορά τον πρόδωσε Rolling eyes Rolling eyes


Είδες την χαλαρώτητα που είχε ο Gronholm, όταν στο τέλος μιας ειδικής, ο δημοσιογράφος τον ενημέρωνε οτι ο Martin είχε εγκαταλείψει...
Δ. - .....Ο Marko σταμάτησε στη μέση της ειδικής...
M. G. - ....A! Κρίμα (ενώ μάσαγε τσίχλα!!!)
Μου θύμισε τον Λαζόπουλο με τον φραπέ στο χέρι .....χαλλλλλαρά!!!
Ήταν υπερσίγουρος για την νίκη του


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 01:16:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια ο gronholm στο rallye και ο raikkonen στην F1 (δεν ειναι ΟΛΟΙ οι φινλανδοι - ειναι οι συγκεκριμενοι) δεν δειχνουν να εχουν αισθηση του κινδυνου. Μιλαμε πανε κομματια και ειναι ΧΑΛΑΡΟΙ... Shocked

Ο Gronholm ειτε κυνηγαει τη νικη ειτε οχι παλι χαλαρος ειναι.. με το στομα μισο-ανοικτο σα χανος και να στριβει απαλα το τιμονακι σαν ταριφας.. θεος..

Παντως το νεο focus επειδη ειναι ειδικη κατασκευη για WRC αντιθετα με το 206 που ειναι απλα μια τροποποιημενη εκδοση δρομου, εγω το φοβαμαι καθως θα αποδεικτει πολυ γρηγορο στο μελλον..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 03:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Παντως το νεο focus επειδη ειναι ειδικη κατασκευη για WRC αντιθετα με το 206 που ειναι απλα μια τροποποιημενη εκδοση δρομου, εγω το φοβαμαι καθως θα αποδεικτει πολυ γρηγορο στο μελλον..



Aλέξη, τo 206 και αν είναι ειδική κατασκευή για WRC!
Στους ίδιους κανονισμούς βασίζονται άλλωστε και τα δύο, και σε τόσο υψηλό επίπεδο συναγωνισμού, τους εκμεταλλεύονται στο έπακρο! Ίσα ίσα που το 206 μέχρι πέρσι θεωρείτο το πιο οριακά εξελιγμένο αυτοκίνητο του πρωταθλήματος.

Το καινούργιο Φόκους πάει πολύ καλά για αδοκίμαστο αυτοκίνητο, και είναι καλό για τον αναταγωνισμό και το ενδιαφέρον, να προκύπτει κάποιος καινούργιος διεκδικητής. Ακόμα και αν μoιάζει στον Darth Vader! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 03:47:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Αργεντινής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Xαχαχαχα!! Ελπίζω να μην αρχίζουν τα παιδιά με τα focus να βάζουν τέτοιες σίτες! Μια πραγματικά "κιτς" αισθητική παρέμβαση από τους μάστερ του είδους!



Τάσο και εγώ αυτό είπα στην αρχή, αλλά φαίνεται πως στην Φορντ έκαναν πολύ καλή δουλειά με την αεροδυναμική, και πως αυτό το σχήμα το έψαξαν αρκετά στην αεροδυναμική σήραγγα και στις προσομοιώσεις με υπολογιστές και αποδίδει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 06:31:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν λεω για ειδικη κατασκευη εννοω την βαση εξελιξης και οχι την ιδια την εξελιξη. Πχ το 206 WRC εχει σαν βαση το απλο 206 που ειναι με 2 μεγαλυτερους προφυλακτηρες (εκδοση GT σε 4000 κομματια για να παρει homologation) ετσι ωστε να καταφερει να μπει σαν νομιμο (>4 μετρα). Αλλα το 206 δεν εχει σαν βαση ολα αυτα που οι κανονισμοι θα εκαναν περιοριστικη την αλλαγη τους αργοτερα. Γιατι ειναι γνωστο πως απ'το μοντελο παραγωγης που αποφασιζει να εισαγει ενας κατασκευαστης μετα δεν μπορει να το τροποποιησει πολυ για εισοδο στο WRC. Πχ η μηχανη λεει μετακινηση 3 εκατοστα μονο σε σχεση με το παραγωγης. Αν ομως εσυ φτιαξεις ενα "ειδικο" μοντελο "παραγωγης" (και καλα) το οποιο εχει τα κερατα του απανω, τοτε ξεκινας σαν ιδεατή βαση και εχεις μεγαλυτερη ευελιξια προσαρμογων..

Το οτι αναγκαστηκε η Ford να βγαλει καινουρια εκδοση "δρομου" ωστε να χρησιμοποιηθει σαν νεα βαση για homologation λεει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για το ποσο ριζικα χρειαστηκε να απομακρυνθει απ'την πραγματικη εκδοση δρομου του αυτοκινητου...Και επειδη η Peugeot ακομα δεν εχει κανει τετοια "μαϊμουδιά" ωστε να εκμεταλλευτει στο επακρο τους κανονισμους του WRC, γι'αυτο λεω οτι φοβαμαι το Ford WRC, μιας και ξεκιναει κατα καποιο τροπο με ανισο πλεονεκτημα εκδοσης δρομου...

Εντωμεταξυ εβλεπα οτι για να χαμηλωσει το κεντρο βαρους εχουν βαλει τα πεταλια να ξεκιναει το μεταλλο τους απο κατω και να τα στηριζει, αντι να ειναι απο πανω το μεταλλο και να κρεμονται πανω του.. σε τετοιο σημειο εχει φτασει η εξελιξη του νεου focus..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 07:28:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Οταν λεω για ειδικη κατασκευη εννοω την βαση εξελιξης και οχι την ιδια την εξελιξη. Πχ το 206 WRC εχει σαν βαση το απλο 206 που ειναι με 2 μεγαλυτερους προφυλακτηρες (εκδοση GT σε 4000 κομματια για να παρει homologation) ετσι ωστε να καταφερει να μπει σαν νομιμο (>4 μετρα). Αλλα το 206 δεν εχει σαν βαση ολα αυτα που οι κανονισμοι θα εκαναν περιοριστικη την αλλαγη τους αργοτερα. Γιατι ειναι γνωστο πως απ'το μοντελο παραγωγης που αποφασιζει να εισαγει ενας κατασκευαστης μετα δεν μπορει να το τροποποιησει πολυ για εισοδο στο WRC. Πχ η μηχανη λεει μετακινηση 3 εκατοστα μονο σε σχεση με το παραγωγης. Αν ομως εσυ φτιαξεις ενα "ειδικο" μοντελο "παραγωγης" (και καλα) το οποιο εχει τα κερατα του απανω, τοτε ξεκινας σαν ιδεατή βαση και εχεις μεγαλυτερη ευελιξια προσαρμογων..



Ok, κατάλαβα τι εννοείς. Όντως το RS διαφέρει περισσότερο από ένα απλό Φόκους από ότι το GT από ένα απλό 206. Δεν είμαι μόνο σίγουρος αν το νέο WRC της Φορντ τρέχει με την ομολογκασιόν του RS ή του απλού δίλιτρου, γιατί το RS είναι περιορισμένης έκδοσης και ίσως να μην καλύπτει τον ελάχιστο αριθμό παραγωγής.

Πάντως θα μου άρεσε να δω τη Φορντ να κερδίζει, διότι είναι από τις εταιρίες που στήριζαν μόνιμα το WRC με τη συμμετοχή τους και παρόλα αυτά έχουν να πάρουν τίτλο καμιά 25ετία, ενώ πολλές φορές έφτασαν κοντά στο στόχο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 09:54:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Αργεντινής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Sidobre έγραψε:

Xαχαχαχα!! Ελπίζω να μην αρχίζουν τα παιδιά με τα focus να βάζουν τέτοιες σίτες! Μια πραγματικά "κιτς" αισθητική παρέμβαση από τους μάστερ του είδους!



Τάσο και εγώ αυτό είπα στην αρχή, αλλά φαίνεται πως στην Φορντ έκαναν πολύ καλή δουλειά με την αεροδυναμική, και πως αυτό το σχήμα το έψαξαν αρκετά στην αεροδυναμική σήραγγα και στις προσομοιώσεις με υπολογιστές και αποδίδει.


Δεν είπα για την αεροδυναμική. Τα πρόσθετα είναι εντυπωσιακά και μερικά δανείστηκαν και από άλλα μοντέλα Wink

Αν προσέξεις την σίτα της φωτό όμως... ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΔΟΝΤΙΑ Shocked Shocked Shocked

Εκεί φρικάρησα! Μου θυμίζει τον Nτάρθ Βειντερ από τον πόλεμο των Αστρων με λευκό χρώμα!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 10:17:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

.....

Alex έγραψε:
Το οτι αναγκαστηκε η Ford να βγαλει καινουρια εκδοση "δρομου" ωστε να χρησιμοποιηθει σαν νεα βαση για homologation λεει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για το ποσο ριζικα χρειαστηκε να απομακρυνθει απ'την πραγματικη εκδοση δρομου του αυτοκινητου...Και επειδη η Peugeot ακομα δεν εχει κανει τετοια "μαϊμουδιά" ωστε να εκμεταλλευτει στο επακρο τους κανονισμους του WRC, γι'αυτο λεω οτι φοβαμαι το Ford WRC, μιας και ξεκιναει κατα καποιο τροπο με ανισο πλεονεκτημα εκδοσης δρομου...


Kαι τα δύο αυτοκίνητα όσο αφορα το "περιτύλιγμα" έχουν εκμεταλευτεί αρκετά την αεροδυναμική. Απλά στο focus μάλλον φαντάζουν λίγο κραυγαλέα αλλα στην ουσία δεν είναι.

Alex έγραψε:
Εντωμεταξυ εβλεπα οτι για να χαμηλωσει το κεντρο βαρους εχουν βαλει τα πεταλια να ξεκιναει το μεταλλο τους απο κατω και να τα στηριζει, αντι να ειναι απο πανω το μεταλλο και να κρεμονται πανω του.. σε τετοιο σημειο εχει φτασει η εξελιξη του νεου focus..


Αυτό το είχε δοκιμάσει για πρώτη φορά το Octavia. Δεν είναι θέμα κέντρου βάρους αλλά και αμεσότητας/λειτουργικότητας. Μην ξαφνιαστείς αν σε λίγο καιρό θα αλλάξει ακόμα και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Είναι ακόμα και θέμα ασφάλειας διότι σε περίπτωση πρόσκρουσης τα πετάλια δεν χτυπάνε τα πόδια του οδηγού. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα σε περίπτωση πρόσκρουσης δημιουργούν συντριπτικά κατάγματα στα πόδια και τους αστραγάλους των οδηγών



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τετ 14 Μάϊ 2003, 11:56:10, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 10:34:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Η μετακίνηση του κινητήρα είναι πολύ παραπάνω από 3 εκατοστά και τα WRC έχουν τον κινητήρα σχεδόν στο κέντρο για σωστή κατανομή βάρους.



Νοpe, ο κανονισμός λέει maximum μετατόπιση 2 εκατοστά ο κινητήρας και επιτρέπεται 20 μοίρες το πολύ, να γείρει με άξονα τον στρόφαλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 11:37:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry παιδιά! Κάπως άνοιξα το κουτάκι με τις μαλ!!@#!ίες!!!!!!

Φαίνεται ότι η πολύ δουλειά με έχει χαζέψει!

"Modified engine position (the engine can be relocated by a maximum of 20mm as compared to its original position and can be tilted by 20° around the crankshaft axis)"

κάτι άλλο θα εννοούσα Shocked



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 15:16:10    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ράλλυ Αργεντινής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Δεν είπα για την αεροδυναμική. Τα πρόσθετα είναι εντυπωσιακά και μερικά δανείστηκαν και από άλλα μοντέλα Wink

Αν προσέξεις την σίτα της φωτό όμως... ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΔΟΝΤΙΑ Shocked Shocked Shocked

Εκεί φρικάρησα! Μου θυμίζει τον Nτάρθ Βειντερ από τον πόλεμο των Αστρων με λευκό χρώμα!


Έχουν μιμιθεί την αεροτομή των 206, Xsara γιατί εμφανέστατα, αποδίδει καλά.

Αυτό με την σίτα δεν το είχα προσέξει. Όντως καρακιτσαρία του κερατά!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2467s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on